صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۹۳۰۰
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

 


 
برچسب ها: مسعود ، اوزیل ، دستگیری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
واقعا خيلي خنده دارين
mahdiye
|
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
سلام.شما حق ندارید اسم یک شخصیت محبوب را روی یک ارازل بگذارید.
حالا این شخصیت محبوب کی هست که ناراحت شدید؟
پاسخ ها
مسعود
| |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
همچین میگی انگار به داداشت توهین شده
یک شوخی کرده دیگه
ساروی
|
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
حیف نیست خب را به سخره گرفتن با این تیتر!
ناشناس
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آخه حرومزاده!!!!!! این چه تیتریه آخه!!!!!!!
پاسخ ها
سید مجتبی
| |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
بی ادب
مهدی
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
ای بامزه... .
محسن
|
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دروغ شوخي و جدي نداره بولتن جان
درست نيست اين كار
سهیلا سادات
|
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
کدومشونه ؟

حالا اصلا مسعود اوزیل کی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
اخبار ورزشیو نگاه کن می فهمی
ناشناس
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
این نحوه تیتر زدن برای بالا بردن امار بازدید خجالت اوره
بهنام
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
ایول. فوق العاده بود...
علی011
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آخر انحرافــــ
ناشناس
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
باباچرا عزيزان نيروي انتظامي رابه زحمت مي اندازين اين جاني هاروكه فرداولشون ميكنين و بدترازقبل ميشوند اقايون يا اينهاروبگيرين و طوري باانها رفتاركنين كه ديگر جرات گردن كلفتي نداشته باشند كه حتي اگر يك بجه هم سيلي به اونها زدجرات تلافي نداشته باشند يااينكه كاري به كارشون نداشته باشيد وبذاريد هر غلطي كه ميخواهند بكنند درود به برادر ان نيروي انتظامي درود به برادر عزيزم سردار رادان
سینا
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
البته این شخص احتمالا مسعود گوریل بوده که به اوزیل علاقه داشته
زهرا سادات
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حالا کدومشون هست :)
کرمانی
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
همه مشکلات اقتصادی مملکت به خاطر دلالی و شکل قانونی آن بازار بورس است که محل جولان اقتصادی طماعترین و حرامخوارترین افراد جامعه می باشد. نه فقط در کشور ما بلکه در تمام کشورها بازار بورس مخرب اقتصاد است. برنامه راز با حضور دکتر حسن عباسی را علاوه بر لینک زیر مشاهده نمایید.
http://www.youtube.com/watch?v=Okg9dIj9tP4
قطره ای از دریای ملت
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خیلی بی مزه بود.
حسین سوری
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مسی و رونالدو کی دستگیر میشن ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
يك مسلمان را اينجور بدنام كردن و تهمت زدن قطعاً در در گاه الهي بي پاسخ نميماند بولتن.
هيچ توجيهي هم نميتواني بكني.
كاري نكنيد كه خدا از سر تقصيراتتان نگذرد.
حق الناس را و غيبت را هيچگاه خدا تميبخشد.
کاربر عزیز این یک خبر است از یکی از اراذل اوباش تهران که توسط ناجا دستگیر شده است پشت پیراهن این فرد نام مسعود اوزیل نوشته شده است معمولا در خبرهای اینچنینی از یک علامت شناسه فرد دستگیر شده استفاده می شود مثلا خفاش شب دستگیر شد حالا به نظر شما کسی که دستگیر شده است خفاش بوده است یا موارد دیگر واگرنه کسی قصد توهین به بازیکن محبوب مسعود اوزیل را ندارد هرکسی هم خبر را می خواند متوجه می شود منظور اوباشی است که اسم اوزیل را بر روی لباسش هک کرده است
ناشناس
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
هر كس تيتر را بخواند با دروغ، خبري را ميخواند كه واقعيت ندارد.
پس مينوشتيد دستگيري اراذل و اوباش در لباس مسعود اوزيل.
شما اصلاً مطمئنيد مسعود اوزيل راضي است كه شما اينگونه از اسمش براي پر بيننده كردن سايتتان استفاده كنيد؟
سید
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
از بعضی از دوستان تعجب می کنم که نارحت میشن :) ! این نوع تیتر زدن از اصول خبرنگاری حرفه ای هست ، در ضمن به کسی هم توهین نشده ، اندکی تامل کنید خوبه :)
ani
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
اصلا خوشم نیومد و خوب نیست که نام یک شخصیت محبوب و روی این افراد بزارین!!
نیمار عشقی
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
دیگه ازین کارا نکنی اون یه بچه مسلمونه که با این کارا خراب نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :