شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
انشاالله روزی نه چندان دور زنان و دختران ایرانی هم مثل بانوان افغانی حجاب برتر داشته باشن و ا ز این بابت از افغانها پیش بیفتیم.
پاسخ ها
مهدی
||
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
منفی دادم چون با این شکل حجاب مشکل دارم ولی به حجاب برتر که همون چادره اعتقاد دارم.
دماح7
||
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
منم منفی دادم...ایران برتر از افغانستان است و مردمانش
چکش
||
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مثبت دادم چون به نظر من هم این شکل حجاب بهتره. کلا مساله ای به نام بی حجابی و بد حجابی رو حل میکنه و این همه وقت و هزینهء بی مورد و بی فایده برای مبارزه با آنها صرف مشکلات دیگه میشه.
افتاب گردون
||
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حجاب برتر معيار و ميزان داره
اندازش در قران بيان شده( ايه حجاب)
افراط و تفريط مرام دين اسلام نيست
متینا
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حجاب برتر فقط چادره،نه این چیز عجیب و غریب که زنان افغان از ترس طالبان رو سرشون میندازن.
باقر
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
. شاید اونا به ارزشای دینی و ملی خودشون پایبند باشن ومثل بعضی از ما ایرانی ها جو گیر نشن
SASA
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
شما که میگید ایران برتر از افغانستان است و مردمانش.برو یه سر به تهران بزن که ...
تو ایران نمیشه بد و از خوب تشخیص داد.
معین
|
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
من مخالف با اجباری بودن حجابم. ولی در عین حال این شکل حجاب رو می پسندم/ عالیه