صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۶۸۷۴
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۱
مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در مجموع حدود 40 هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند.این اولین مراسم در استادیوم 100 هزارتفری آزادی است که به صورت مختلط برگزار می شود.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مراسم تجلیل از خادمان نوروزی در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد کهدر مجموع حدود40 هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند.این اولین مراسم در استادیوم 100 هزارتفری آزادی است که به صورت مختلط برگزار می شود.

برچسب ها: حضور ، مختلط ، زن ، مرد ، آزادي ، عكس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
از احمدی نزاد باز هم بپرسید شاید برگرده
به هرحال آدمیزاده دیگه قدرت مگه چقدر ارزش داره؟
مگه میشه زنت و خانوادت چادر بپوشن و یه استادیوم با این وضع مورد ستایش اجمدی باشن ؟
پس چی هست که ما نمیدونیم؟ آگاهمون کنید
پاسخ ها
پرستو
| |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
خداییش من که نفهمیدم چی گفتین!
امید(اصفهان)
| |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
سلام امروز ساعت 12/55دقیقه بامداد شهر اصفهان توسط زلزله ای به قدرت 4/2 ریشتر لرزید.

خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته و خسارت مالی در حد ناچیز میباشد.
ناشناس
| |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
مرسی هلال احمر .............
سلام
| |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
وقتي نظر خانم پرستو رو خوندم:
:-)))))))))))))))))))))
بعدشم اورژانس!!!!
رحیم
|
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
از این همه غیض نسبت به فرزند و خادم مردم بمیرید مگر در راهپیمایی ها و سایر جشن ها تفکیکه
پاسخ ها
مجتبی
| |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
آخه هموطن کدوم این چه فرزندیست که میراث آبا و اجدادی رو به سرحد نابودی کشونده!!!
ناشناس
| |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
احسنت
ناشناس
|
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
چرا علامت دو احمدی نزاد رو بجای اینکه در دستان دختران و پسران با حیا و محجبه ببینیم دستان دخترانی را میبنیم که طوری با علامت رضایت بالا میبرن که امثال احمدی نزاد رو میخان که بظاهر از عدالت و حجاب و امام زمان حرف بزنه ولی در عمل کاری به امثال اینا نداشته باشه و هر کاری که دلشون میخاد بکنن و....
براستی چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
اوه .
از کی این نشان دو از احمدی نژاد شد حالا ... !
ناشناس
| |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
اولا که علامت دو نیست و علامت وی مخفف ویکتوری به معنیه پیروزی است..
دوما از کجا معلوم که این دختران و پسرا بی حجاب و بی حیا خواهان احمدی نژادند؟؟؟؟
پارسا
| |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
کی از حجاب حرف زده؟! هماهنگه بابا!
ناشناس
|
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
گل که بی خار نمیشه !!!!!! اما خوب بود !!! نشان دادند که میتوانند عده ای از کف کوچه و خیابان و اداره و سازما ن جمع کنند !! از دیگر گروهها و فرقه ها مردمی ترند !! آنها بیایند 1000 نفر را جمع آوری کنند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
حکومت بر ادارات و سازمان ها رو بدید هر کسی شاید بتونه چند برابر اینا رو تو ورزشگاه آزادی جمع کنه!
زلزال
|
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
سرخاب و ماتیک،
زنده باد تکنوکراتیک!!
------------------------------
صبر جمیل،
صبر جمیل!!
نا شناس
|
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
البته اولین بار بعد انقلاب
باید یک کنترلی رو جمعیت می داشتند که دیگه مختلط حداقل رقص تعطیل باشه
محسن
|
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
ماه پشت ابر نميمونه
بالاخره دستش رو شد
م سادات موسوي
|
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
يابن الحسن شرمنده ايم!

بعد از جشنهاي مختلط و گناه آلود فرهنگسراها توسط شهرداري،حالا بايد شاهد معصيت از جانب منتظر المهدي (عج) باشيم؟؟؟!!!

گرچه چهره ها نشان ميدهد ميهمانند و از شهرستانها آمده اند ولي كاش نظارتي،دقتي،تذكري انجام مي گرفت تا دل مهدي فاطمه را نرنجانيم.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
يك نكته‌ي بسيار مهم و قابل تاملي كه در اين عكس‌ها به وضوح ديده مي‌شود و خود بسياري از سوال‌ها را پاسخ مي‌‌هد اين است كه هرچه باشد و از هر شهرستاني كه آمده باشند، اين چند ده هزار نفر در واقع متوليان بخشي از امور فرهنگي دولت در سراسر كشور هستند و بخشي از امور فرهنگ‌سازي ميهن اسلامي ما در دستان آنها است!!!!.
م سادات موسوی
| |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
به قول معروف پیش نماز که این باشه وای به حال پس نماز(مقتدا کننده)
mousavi
| |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
دور از جون شما چرا شما شرمندهايد تواون مراسم آخه نماينده از كلي ارگانها داريم اونا شرمنده باشن
مجید مازندران
| |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
آقای احمدی نژاد عزیز

ببین چند سال پیش ، چه یارانی با چه تیپ و قیافه ای داشتی و الان چه چهره هایی برات سوت و هورا میکشند ، همین هایی که تا دیروز چشم دیدنت رو نداشتند و در ستاد موسوی دیده میشدند ، امروز در ورزشگاه ازادی برایت هورا میکشند ، چرا ؟؟؟؟ دیروز خطت چی بود و امروز داری چیکار میکنی که اینها شدند طرفدارت و هورا کش برات ؟؟؟

آقای احمدی نژاد ، فاین تذهبون !!!!!

یادت میاد حدود شش هفت سال قبل ، علامه مصباح یزدی برات پیغام داد : آقای احمدی نژاد مشایی را کنارش بذار ، آبروی دولتت را خواهد برد !!!!

اینم عاقبتت !!!! مگر خدا بهت رحم کنه تا از این مسیر شیطانی به خط اصیل ولایت و گفتمان انقلاب برگردی و بشی همون احمدی نژادی که از ته دل دوست داشتیم و پای همه چیزت و همه برنامه هات و حرفات ایستاده بودیم !!!!

جمله آقا رو بخاطر داری که فرمود : انتصاب آقای مشایی ، موجب سرخوردگی دوستانت خواهد شد ؟؟؟!!!!

به خودت بیا مومن!!!! به خودت بیا !!!! زبیر در جنگ جمل به خودش اومد و از جنگ با علی منصرف شد ولی به نظرت دیر نشده بود !!!!

بجنب و ثابت کن تو همان سرباز دوست داشتنی ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای (مدظله العالی ) هستی !!!!
سعید
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
مشکلی نداشته چون برادران و خواهران گشت ارشاد هم موردی تو این قضیه ندیدن.
نرگس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
اي بابا اين بندگان خدا حسرت داشتند زن و مرد در استاديوم ازادي با هم مختلط باشند به هر دري زدند نشد بالاخره اينجوري با هم جمعشون كردند .
چيكارش ميشه كرد خب حسرت داشتند
خه خه خه خه ..............
مرتضی
|
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
چرادرتلویزیون جمعیت انگشت شمار و خیلی کمی رو در اخبار نشان می دادند؟
علی
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
اللهم لعن علی قوم ظالمین..

جناب احمدی نژاد،تبلیغات زود رس انتخاباتی شرعا مشکل داره

خدا هدایتت کنه محمود!
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
ميخواهيد احمدي نژاد چه كار كنه عزيزان آموزش حجاب رو مادر و پدر بايد به فرزند بده وقتي فرزندي از مادرش داشتن حجاب رو ياد نگيره انتظار داريد امثال احمدي نژاد يادش بدن مشكل امروز ما همينه ديگه مردم فقط بلدن بگن دولت دولت بابا سهم ما مردم در اصلاح جامعه و ارتقا فرهنگ اسلامي چيه به خدا من حجاب رو از حجاب مادرم و تاكيد پدرم آموختم و خيلي هم چادرم رو دوست دارم
تیمور
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
باسلام ازادی است ازادی یعنی همین خواهر وبرادرند
موسسه مذهبی بقیه الله بجنورد
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
سعی دولت بر این بود تا با اجتماع عظیم طرفدارانش به همه ی جهانیان و حتی مردم ایران نشان بدهد که هنوز هم رای انتخابات کاندیدای مورد نظر خود را دارد و باز هم اولین رایی که از صندوق بیرون می آید نام کاندیدای دولتش است ولی سنگ رو یخ شدند و دیدند افرادی را که امیدی به آنها داشتند نیز با آنها نیستند .
مرتضي ام
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
دلا در باغ سنگي، غنچه‌ها آذين نخواهد شد
به روز مرگ، شعرت سوره ياسين نخواهد شد

فريبت مي‌دهند اين فصل‌ها، تقويم‌ها، گل‌ها
از اسفند شما پيداست، فروردين نخواهد شد!

مگر در جستجوي ربناي تازه‌اي باشيم
وگرنه صد دعا زين دست، يك نفرين نخواهد شد

مترسانيدمان از مرگ ما پيغمبر مرگيم!
خدا با ما كه دلتنگيم، سرسنگين نخواهد شد

به مشتاقان آن شمشير سرخ شعله‌ور در باد
بگو تا انتظار اين است، اسبي زين نخواهد شد!
﴿عليرضا قزوه﴾
پاسخ ها
م سادات موسوي
| |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
درود بر جناب قزوه و آفرين به شما كه اين شعر گوياي حقيقت را انتخاب كرديد.
مرتضي.ام
| |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
سركار خانم سادات موسوي نمي‌‌دانم آيا ارايه اين اشعار ثوابي نصيب بنده خواهند نمود يا خير ﴿هرچند اميدوارم عيار نيتم آنقدر باشد كه مستحق ثواب شوم﴾، ولي برخود واجب ديدم عرض كنم قطعا شما در ثواب آنها شريكيد. چرا كه ايده‌ي حظ رساني به ساير عزيزان بولتني با اشعار را بنده از جنابعالي الهام گرفتم.

پس با افتخار و صميمانه بايد سخن جنابعالي را تصحيح كنم كه: "درود بر جناب قزوه و آفرين بر شما خواهر فرهيخته و بصير".

فراوان بر مادربزرگ معزز و مادر مكرمه‌تان درود فرستاده و برايشان از خداوند، علوّ درجات مسئلت نموده‌ام كه چنين بانوي ارزشمندي را در دامان خود پرورده و تقديم ميهن اسلامي ما نموده‌اند. باور بفرماييد ابدا، ابدا اهل تملق و چاپلوسي نيستم و محال است برخلاف باورم و صرفا براي خوش‌آمدن كسي از كسي تعريف كنم. آنچه عرض كردم عين باور قلبي بنده است.
م سادات موسوی
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
متشکرم مهربان برادر
قطعا" اشعار دارای مضامین عالی معنوی و سرشار از حس حق دوستی که انتخاب می کنید ثوابی سنگین برایتان خواهد داشت.

هرگز هیچکدام از نوشتار شما بوی چاپلوسی و تملق نمی دهد و دلیلی هم ندارد در این فضای مجازی پاک و سالم که بولتن محترم(خدا امواتشان را بیامرزد) فراهم آورده و ملاقات و دیداری بین کاربران رخ نداده کسی برای دلخوشی دیگری چیزی بگوید.

بنده هربار نظرات فکورانه و اندیشمندانه جنابعالی را میخوانم ضمن اینکه همنام پسرم هستید و فکر میکنم شما هم فرزندمید برایتان سلامتی و عزت روزافزون و عاقبت بخیری و نسلی روشن و روشنگر و شجاع همانند خودتان و والدین محترمتان آرزو میکنم.

شکسته نفسی هم فرمودید چون به شخصه از شما خیلی چیزها آموخته ام.

یــا علــــــی
رحیم
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
بد دفاع کردن آب به آسیاب دشمن انداختن است.نمونه عینی دوران خاتمی !
درضمن ایناهمه هم وطن هستن ،اگرحضورحداکثری می خایم لطفآاحترام مردم را داشته باشید.
محمد اسکندری
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
من که دراکثر راهپمایی ها شرکت کردم به عنوان نمونه دراصفهان وتهران معمولاً خانواده ها یا به قول شما زن ومردمختلط انجام می شود این را که صدا وسیما نشان می دهدبه نظر شما قضیه را با پارتی ها اشتباه گرفته اید یا اینکه بهتر است از طالبان یا القاعده بخواهید بیایند ودخالت کنند یا اینکه خدای ناکرده به انتقاد ازامام حسین (ع)برویدوبگوید چرا درشب عاشورا وتاسوعا زن ومرد مختلط بودند.بهتراست ظن گمانهای بیهوده که خود وسیله گناه می شوند را از خود دور کنید .به قول خودتان فقط 40هزارنفر جمع شده اند ولی مطمئن باش اگر چیزی مثل ... وامیال نفسانی بود120هزارنفر وبیشتر جمع می شد .
ناشناس
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
فرصتی برای فرصت طلبان بی حیا !
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
بی حیا رو خوب گفتید .
محمد
|
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
من دیروز اونجا بودم اینقدر که شما میگین نبود الکی شورشا در میارین
ناشناس
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
احمدی نژاد مردمی ترین رئیس جمهور تاریخ ایران است , جه اشکالی دارد مردم از هر جنس و سنی در جشن او شریک باشند؟ چرا اینقدر بدبینی؟ چرا هر کس که در ایران خاکی تر است بیشتر مورد هجمه و تهمت قرار میگیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
دقیقا با شما موافقم
هزینه اسن جشن یک هزارم مراسمات تهوع آور خیلی از بعضی ها هم نیست
ناشناس
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
باعث تاسفه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
اصلا اتفاق خاصي نيفتاده كه باعث تاسف باشه خيلي چيزهاي ديگه تو اين كشور باعث تاسفه. ....
شکیلا
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
وجالبه برای تماشای فوتبال 120هزارنفر در داخل وخارج استادیوم حاضرمیشوند باپرداخت پول بلیط دههاهزارتومانی بازار ازاد انهم باحداقل وحتی نبودامکانات پذیرایی بدون دریافت هدیه شرکت کنند
متینا
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
بعضی ها که کلاَ اومدن عروسی!!!!
ناشناس
|
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
چرا این قدر بدبین هستید.شاید خواهر برادرن.!!!
علیرضا
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)
sarbaz
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
چه اشکال داشت خانم ها و آقایون جدا باشند؟ چه اشکال داشت به جای این خرجا چندین جوان زندگی شروع میکردن یا به بیمارانی که در خرج داروهاشون موندن کمک میشد؟
خدا صبوره ولی اگه خشم بگیره چی میشه؟
خدایا عاقبتمون رو ختم به خیر کن
پاسخ ها
پویا
| |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
بله سرباز جان خیلی عالی میشد.
ولی اون مدینه فاضله ای که شما دنبالش میگردی، خیلی وقته که تو این کشور گم شده!!
اشکان
| |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
سرباز این حنا ها دیگه رنگی نداره.هزینه های زیادی در کشور میشه که اگه جلوشو بگیری حتی سربازی تو رو هم میشه خرید چه برسه به ازدواج و دارو درمان
گلی
|
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
؟
کامران
|
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
این جشن خانواده های دست اندرکار نوروزی بود با این تیتر واقعاً عجب توهینی به این خانوادها کردی از شما بعید بود!!!!!!!!!!!!!!
حسن بهار
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
مطمئنید این عکسها مال ایرانه؟
کمال
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
من خودم ورزشگاه بودم این جور که شما میگی نبود فقط بعضی ازدخترا وپسرهای بی خانواده یه حرکتهای ناشایست انجام دادن
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
تصاویر کاملا گویاست که این جور !!! نبوده !
ناشناس
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
قابل توجه واحد های حراست و گزینش بعضی ادارات شرکت کننده در متینگ
ناشناس
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
بعضی از زنها چقدر بی ظرفیت اند. می خوام بدونم اگه عزراییل و ببینن همینطور براش می خندن؟؟!!!!
ایمان
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
استادیوم آزادی 10سال جوانتر شد .بیچاره بعضی از دخترها عغده چندین سالشونو در اوردن.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
آدمای خوب و زنای محجبه هم زیاد بود. گمانم عکاس با نیت خاصی این عکس ها را بشت سر هم چیده. به هر حال باید همه جانبه نگاه کرد و پشت سر رهبری گام برداشت.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
بيينيد چه قدر همه شادن چرا نبايد بازم از اين اتفاقا نيفته
مهدي
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
متاسفانه شما هنوز قبول نداري كه اين به اصطلاح بدحجابها و هم مال همين مملكت هستند چرا بين خودتان و اين آدمها فرق مي گذاريد. و براي خراب كردن احمدي نژاد از اين حربه ها استفاده مي كنيد.
ناشناس
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
به نظر بعضی حساسیت ها بی مورد است این مسایل اگر حل شدنی بود در این سی سال حل شده بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :