صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
ده‌نمکی در تیتراژ فیلم جدیدش -رسوایی- تشکر ویژه‌ای از حاتمی‌کیا کرده است و پس از آن هم در نشست خبری فیلمش در جشنواره فجر گفت حاتمی‌کیا تنها کسی بود که به جای اینکه مچ ما را بگیرد، دست ما را گرفت.
فارس: ده‌نمکی در تیتراژ فیلم جدیدش -رسوایی- تشکر ویژه‌ای از حاتمی‌کیا کرده است و پس از آن هم در نشست خبری فیلمش در جشنواره فجر گفت حاتمی‌کیا تنها کسی بود که به جای اینکه مچ ما را بگیرد، دست ما را گرفت.

 در فیلم پیش رو که مربوط به زمان پس از اکران فیلم اخراجی‌ها2 است و برای اولین بار منتشر می‌شود، دلیل حمایت‌های متقابل ده‌نمکی و حاتمی‌کیا مشخص می‌شود.



برچسب ها: فیلم ، حاتمیکیا ، دهنمکی ، اظهار ، نظر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :