نماینده ساری در مجلس در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: اعضاء شورای نظارت بر صدا و سیما همگی نسبت به دعوت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به رسانه ملی قبل از تأئید صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان، معترض بوده و خواستار تذکر به این رسانه شدند.
نایب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما، افزود: در همین جلسه رئیسی، رئیس این شورا تلفنی با ضرغامی رئیس سازمان تماس گرفت و مراتب اعتراض و تذکر را به وی اعلام داشت.
شجاعی با اشاره به تکذیب خبر این تذکر از سوی مدیر روابط عمومی سازمان، گفت: بهتر است مدیر روابط عمومی از این قضایا باخبر باشد و مسائل را از رئیس خود سوال کند.
چندی پیش رسانه ملی از تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در رسانه ملی دعوت کرد که این امر تذکر شورای نظارت بر صدا و سیما را در پی داشت.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com