صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۴۹۴۱
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
میس طلبه بلاگ:
به گزارش وبلاگستان بولتن نیوز؛ نویسنده وبلاگ میس طلبه بلاگ نوشت:

سلام ارمیا

بگذار بهتر بگویم سلام ارینب مشایخی .شاید مرا به خاطر نیاوری .ولی من تصویری واضح و روشن از تو توی ذهنم دارم.یادت می آید صبحگاه هایی را که توی نماز خانه قران می خواندی و همه غرق در سکوت گوش می کردند.روزهایی را که با نعیمه می رفتید مسابقات قران و تو همیشه رتبه میاوردی ؟الحق و الانصاف صدای خوبی داشتی .راستی خوابگاه هشتادو چهار یادت هست؟به یاد داری با همسرت قرار گذاشتی بودید راس ساعت نه به ماه نگاه کنید.دبیرستان که تمام شد تو رفتی دانشگاه ما امدیم حوزه .تو فلسفه خواندی ما دروس دینی .از این جا راهمان جدا شد و ولی تو همایش های فارغ التحصیلان معمولا بچه ها ازهم خبر می دادند.مرادی تورا توی دانشگاه علامه دیده بود.حالا تو از ایران رفته ای.و این چند روزه که من تو را شناخته ام زندگیم با بهت عمیقی رو به رو شده.باور نمی کنم ارینب دختر ارام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش.این روزها تا پشت سیستم می نشینم ناخود اگاه سرچ می کنم :اورینب مشایخی

این روزها به عکست خیره می شوم .همان چشم های سبز همان لب و دهان .همان صدا.کاش می فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته ها قربانی کردند.این روزها سربه سجده می گذارم انقدر می گویم اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا تا نفسم بند بیاید.


پی نوشت:حق دارید باورش همان قدر که برای من سخت بود شاید برای شما هم سخت باشد.اگر به صفحه فیس بوکش سر زدید ادرس وبلاگ مرا بگذارید و بگویید نشان به ان نشانی که دندان های نا مرتبی داشت و ارتودنسی کرده بود.در صورت انکار بگویید تا نشانه های بیشتری بدهم.


برچسب ها: ارمیا ، گوگوش ، خواننده

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرتضي ام
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
ناشناس
|
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
خوب که چی
سیندرلا
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
مسخره بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
خیلی هم عالیییییییییییی بود
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
یعنی چی مگه چه کار بدی کرده
پاسخ ها
سینا
| |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
کاربد.........بزاربرات بگم
ارمیاگفت آرزوم بودکه باحجاب بتونم توآکادی شرکت کنم
آخه بنده ی خدااون حجاب بود
لباس تنگ وی کلاه روی سرت
به چی افتخارمیکنی
به حجابی که داشتی ولی نداشتی
المیرا
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
مسقرهههههههههههه
mehram
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
تهمت نزنید
پاسخ ها
...
| |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
اینکه هر کاری خودش دلش میخواست کرده دیگه کی تهمت میزنه؟ اگه دلش میخواد اواز بخونه خب بخونه ولی حجاب رو خراب نکنه
أمير حسين
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اين مدل صحبت اصلا زيبا نيست ،همين مطالب رو ميتونستيد به صورت خصوصي با ايشون در ميون بذار يد،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسمین
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
چه اشکالی داره؟ انسان موجود ناشناخته ایه که دایم بین کمال و سقوط شناوره. اعمال و عقاید هرکسی برای خودش محترمه
هستی
|
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مهم نیست آدما چه کارایی تو زندگیشون میکنن .نیت شون مهمه.
پاسخ ها
ماریا
| |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
نیت ادم تو عملشم تاثیر می گذاره خانم
یه آدم
|
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مثل اینکه نفهمیدید چی شد؟ ارمیا دانشجو نبود بلکه طلبه ای بود در جامعة الزهرا و حافظ قرآن حالا رفته شده خواننده. خدا عاقبت همه ی ما رو به خیر بگذرونه.
شبگرد
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
انسان باید یا راه کمالشا پیدا کنه یا غرق شدن در دنیای گناه کاری که این دختر خانم انجام داده...
معصومه منتظرالمهدی
|
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
باسلام وخداقوت ان شالله که درپناه حق ایزدعاقبت بخیرشویداین بنده حقیرازمطالبی که گذاشیدیدکمال تشکردارم به نظربنده کارشماباعث میشوداشخاصی که این چنین رفتارهای که باغث تعجب شده راپاسخ گوباشدوازطرفی اشخاصی که کاراین خانوم راتوجیح وعادی میدانندبگویم درقران کریم خوانندگی برای زنان حرام میباشد درحالی که این خانوم به عنوان مسلمان ومحجبه واردان هم جای که هیچ کدام سابقه درستی نداشته شده ازعزیزان خواهشمندم بیشترراجبع این اشخاص تحقیق شودچون الگوی برای اینده واینکه ادم معلوم نیست به چه راهی کشیده شودخداهمه ماراعاقبت بخیرکندان شالله
marzieh
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
man gigh shodammmmmmmmmmmmmmmmmmm
پریسا
|
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
بابا این بیچاره که کاری نکرده.دلش میخواسته بره خواننده شه.بعدم گلشیفته رو با این خانم یکی میکنی واقعا؟
صبا
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
بسیار صدات قشنگه
ناشناس
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
خیلییم عالی
چلیپا
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
من به شخصه از این خانوم خوشم نمی آد اما همکلاسی ای که دوست داری عاقبت به خیر شی ، مسائل شخصی آدم ها رو تو یه صفحه جهانی پخش کردن عاقبت به خیرت نمی کنه هاااااااا
عباس
|
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
منم خارجی بلدم
هانیتا
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
عالی بود
مهسا
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
وا....ي كي ميشه اين بحث ارميا كهنه بشه. برفرض خواننده هم شد چي به شما ميرسه. بريد به كار وزندگيتون برسيد.
مهدی
|
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
چرا ما در جهت انسانیت خود تلاشی نمیکنیم وبدنبال امیال حیوانی میرویم،چرا ما در جهت تکنولوژی علم گام بر نمیداریم.وخیلی از چراهای دیگر.....
ارمیا
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
سرگرمی خوبی نبود
ناشناس
|
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
ارمىا مىتونست راه دىكةاى را براى بلند اوازة كردن كشورش انتخاب كنة بة نظر من دوستش حق داره نكران عاقبت اينده دوستش باشه
ava
|
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ارمیادخترپاکی دامنش وبااین حرفاالوده نکنین تابقیه سواستفاده کنن دوست به ظاهرمهربون
farima
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حق برنده شدن را نداشت
علی
|
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
دندوناشو کجا اتودنسی کرده؟ دکترش پرداخت قسطی هم قبول می کنه؟
اااا
|
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
اااا
هم کلاسی دیگر ارمیا
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
سلام برهمه شماهایی که اصل ماجرا رانمیدونید....
ببینم کدامین شما میدانید که همان هم کلاسی به نسبت فضول قبلا به ارینب نگفته؟اونهایی که مسلمونین میدونین پیامبر خدا همونی که اسلام را. کامل کرده کسی رو که دین رو تکه تکه کنه وهرقسمتی رو که دوست داشته باشه برداره رولعنت کرده همین ارمیا خانومم اگه خیلی. دوست داره مسلمون بازی در بیاره یا محجبه باشه آبروی هرچی مسلمونو برده...
مگه غیرازاینکه قرآن گفته نازک کردن صدای زن برای مرد حرومه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
من هم کاملا با شما موافقم .این ها هم که الکی
طرف داری ارمیا رو می کنن به خاطر اکادمیه نه
خود ارمیا
ریحانه
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
من با نظر هم کلاسی ارمیا موافقم...بابا ما مسلمونیم.نمیشه که هم پشت سر علی نماز بخونیم هم سر سفره معاویه ناهار بخوریم....

چرا هی راهمون رو زیگزاگ میریم.یا این وری یا اون وری........
آنیسا
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
معلومه که داری آتیش می گیری
پاسخ ها
ماریا
| |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
یه مسلمان باید از دیدن گمراهی یه نفر آتیش
بگیره
ماریا
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
به نظر من لازمه گاهی ادم هارو به خودشون اورد که ببینن قبلا چی بودن و چی شدن...
افیش
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
سلاملکم.برید کنار که من اومدم وسط.
به نظر شما زمان سال تحویل شب باشه قشنگتره یا روز؟
ماهی شب عید خریدم که خیلی دهنش گشاده.به نظر شما چکار میتونم واسش بکنم؟لطفا بهم کمک کنید...
الی
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
الله اعلم
حسامم
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
برا وادار کردن آدم ب جستجو برا حقیقت خوبه با اینکه تخریب خوبیه ولی ی جواز برا خوباس ک میشه هر کاری رو انجام داد.بنظرم کار خوبی نبود
زهرا
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
عالی
مهنا
|
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سلا م من که مى گم کار بدى کرده ارمىا مصلا مسلمون تازه حجابشم کامل نبود شکل اندامشم دىده مشد
تلت
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
برات متاسفم ارمیا
ناشناس
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
الهم عجل لولیک الفرج. یکی مثل ماشا یکی هم مثل ارمیا و گلشیفته. برات از طلب عفو میکنم و امیدوارم یک روز متوجه کار اشتباهت بشوی. اصلا قشنگ ترین صدای جهانو داری، خوشگل ترین قیافه، زیباترین هیکل آخرش چی؟
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
همین که به واسطه حجاب این فرد یک گناه بزرگ مثبت دیده شود و مردم بگویند: مگه چيه مگه؟ خیلی هم آدم خوبی پشت سرش غیبت نکن؟ معلوم است معنای غیبت را هم نمی دانید؟ (ای به ظاهر مسلمانها) ای کسانیکه اگر مولايمان هم بیاید و بگوید ای کارها منکر است خواهید گفت: (نعوذبالله) چرت نگو کی گفته تو امام زمانی؟ وای به حالت ارمیا از روزی که خواهیم گفت در این دنیا یک روز یا کنت از یک روز درنگ کردیم.
امیر
|
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
ای بابا چرا این همه این بنده خدارو میکوبین ایشون میگن ارمیا ایران بوده دوستم بوده و...
حالا هم همه میدونیم کار ارمیا آواز خوانی در حضور این همه مرد تو دنیا اصلا در اسلام پذیرفته نیست توجیه هم نباید کرد دیگه .
اما حالا دوست داشته فردای قیامت تاوانشو میده.
نگین
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
سلام
خودم
|
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
میخوام تعریف نکنید...
ملیحه
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
خیلی برام جالب بودارمیا ازکجا به اینجا رسیده چه سرنوشتی ادم به فکر فرو میره جالب بود برام
ناشناس
|
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
صداش فوق العادس ولی واقعیت اینه که گناه داره خوب خوانندگی واسه زن
اعتراض
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
من از این دوستانی که داستان های کوتاه می نویسند خواهش میکنم به کلاسهای نویسندگی بروند و یا کمی کتاب بخوانند.... دوروغ یکی از گناهان بزرگ است در کتابی که شما آن را مورد قبول دارید .
اعظم
|
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
در همین قرن 20 میلادی سرانجام واتیکان اعتراف کرد که محکومیت گالیله توسط کلیسا ، اشتباهی بزرگ بوده ...
برخی کارها مثل این هم حماقتهای روزگار ما هستن که نسلهای آینده بهش اعتراف خواهند کرد .
زمستان میره و روسیاهی به زغال می مونه
saideh
|
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
گاهی نمیدونیم چی درسته چی غلط.وبرای پیدا کردن راه درست هم فقط خود خدا میتونه کمکمون کنه/پس خود ارمیا هم قطعا راهشو پیدا میکنه/ما بنده ها باید به خودمون برسیم و برای هم دعا کنیم.نه ابرو ببریم.
ناشناس
|
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.......................................
بدبخت
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
این چی بود من که هیچی نفهمیدم
مهري
|
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
بچه ها خواهشا با تعصب بحث نكنيم ولي بيايم باور كنيم كه تو جنگ نرم تيرها درد ندارن اما وقتي ميفهميم تير بارون شديم كه هيچ نوري از خدا نو دلمون نمونده باشه(خداي نكرده!)الان خوانندگي با حجاب مد شده نه اينكه اين خانم خيلي با عفاف مونده .
باور كنيم اين يه
حمله است
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
ناشناس
|
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
لباس و کلاه الان در فیلمهای ایرانی هم پوشیده میشه المیا شعر خوانده برید ببینید در کجاها چه کارهای بی شرمانهتری انجام میشه
ماهک
|
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
سلام،متنتون جالب بود منو به فکر فرو برد،اینکه خوانندگی زن مقابل مرد گناهه کاملا چیزه واضحیه و نمیشه از این کارش حمایت کرد،ولی از نظر پوشش که الان در تلویزیون ایران هم زنان از لباس های بدن نما و انواع و اقسام کلاه ها استفاده میکنن!!!
در کل به نظرم به خاطر شجاعتی که به خرج داد میشه تحسینش کرد ولی کارشو تایید نمیکنم
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
خانوما اقايون من وشما در جايي نيستيم كه بخوايم از كسي يا دوستى خرده وعيب بگيريم به خاطر اينكه ما هممون عيب وايراد داريم
نسيم
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
ادم نبايدحتماصفرياصدباشه حجابش درست خوندنش غلط(برفرض)چه ربطى داره باگلشيفته وفاحشه مقايسه کردن؟؟؟!!!! داغونيد به خدا!
ناشناس
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
مشکل ما اینه ک دینو قبول داریم ولی تا جایی ک متناسب با علایقمون باشه همین ک ناگزیر باشیم بین علایق و دین یکی رو انتخاب کنیم میریم سراغ علایقمون ب نظرتون اسلام اینه ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
کار خانم ارمیا بشدت ناپسند بود بابا جان تو که داری با اواز خوندنت اسلام رو زیرپا میذاری پس چرا حجاب رو به مسخرگی میگیری حالا اون مثلا حجاب بود ک داشتی حالا گیریم ک نمیذاشتن با حجاب باشی تو اگه خیلی دینتو میخاستی قید اواز خونی رو میزدی ابروی ایران و ایرانی رو با این کارا نبرین!!!!!
آبادان
|
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
حجاب آرمیا شبیهه حجاب مریم رجوی زن مسعود رجوی میباشد
مریم رجوی (رهبر سازمان مجاهدین خلق ایران)(عضو سازمان تروریستی مخوف منافقین)
به نظر شما عجیب نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
کشف شما رو باید ثبت کرد.
ثنا
|
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
واقعن این طور افراد فقط وجهه ی دینو خراب میکنن؛؛؛آخه توبااون حجاب کذایی که داری میخوای چی رو ثابت کنی؟؟میخوای بگی میشه باحجاب هرغلطی که خواستی بکنی؟؟
فقط میتونم بگم واسه جامعه ای که دارم توش زندگی میکنم متاسفم که چنین آدمایی رو به بار آورده تا..
زیبا
|
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
امثال ارمیا ابتدا با سادگی وارد دام عنکبوت غرب نشینها میشن بعد مثه فواره اوج میگرن وبعد از سواستفاده های مختلف مثه همون فواره سرنگون میشن شهرت باید با فرهنگ جامعه تطابق داشته باشه
اعظم
|
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
به نظر من اون یه بی حجاب واقعیه حالا باید دید که چرا اینجوری اومده.من که اصلا ازش خوشم نمیاد فک کنم کاسه ای زیر نیم کاسشه
ستاره
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
ب نظرمنم ک کارخوبی کرده،چون نگران دوستشه بیچاره.
واقعاراس میگه دیگ،وقتی صداشوب نمایش گذاشته بود دیگ حجابش ب چ دردی میخورد ک؟
ناشناس
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
حسود هررررررگز نیاسود!!
ناشناس
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
یه تختش کنه








فرش پاتريسا گفتم باباااااا
عشق موزیک
|
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
یه سئوال ارمیا مگه اسم پسر نیست پس چجوری اسم یه دختر شده ارمیا؟ ولی صداش فوق العاده هست
ی خواهر
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
سلام,حرفام زیاده و دوستانی که خیلی نسبت به ارمیا ادعای مثبت دارن و به این متن اعتراض حتما بخونن و بجای دری وری گفتن جواب با استدلال منطقی بدن
اول اینکه میگید حجابش کامله,بااجازه تون دردین مبین اسلام حجاب کامل حجابیه که تمام بدن بجز گردی صورت ودست ها بالباس غیر چسبون و بدون آرایش پوشیده باشه, که ایشون هم آرایش داشتن هم لباس تنگ هم گردن و گوشاشون پوشیده نیس,
دوم اینکه میگید بازیگرای تلویزیونم اینطورن...خب باشن...ملاک ما قرانه نه صداوسیمای گند زده خودمون و بازیگرایی که بعضی شون ازهمین ارمیا کمتر نیستن...
سوم اینکه بااجازه شمایی ک ادعاتون میشه خعععلی حالیتو نه و ارمیا خطا نکرده,مراجعه کنید ببینید رسول رحمت در معراجشون چ ها ک درباره زن های خواننده ندیدن و چ عذاب ها کم این ارمیا و امثالها برای خودشون ذخیره نکردن....
چهارما کی گفته نویسنده تو خونه شون ماهواره داره؟!ی نفر بیاد بااستدلال بگه...والا این ماجرای ارمیا جوری خبرش پیچید ک کلا احتیاجی به ماهواره نبود...اگ کسی تو یکی از شبکه های اجتماعی هم عضو باشه برابا خبر شدنش کافیه...
پنجما کی گفته نویسنده خطاکرده؟!که میگید بره به خود ارمیا بگه اگ راس میگه...کاریکه این خواننده زن کرد در ملا عام بود و اگر قرار باشه انتقادی هم بشه ببااااید در ملا عام باشه تا همه بهره ببرن و بشناسن؟!تا کی میخواید جوونای چشم و گوش بسته ای باشید که دین و فرهنگتون به تاراج میره؟!تاکی میخواید قدر نشناس نعمتی به اسم اسلام باشید؟!
میگید نیت مهمه؟!پس باید بگم ک هیچچچی از اسلام نمیدونید...در قران میفرماید:الذین آمنوا و عملوا الصالحات...یعنی چی؟!ینی هم نیت مهمه و هم عمل...اساسا پس ممکنه هیتلر هم بادل پاک اونهمه آدم بی گناهو کشته باشه...
واقعا باعث تاسفه...کی گفته هر کس فقط مسئول اعمال خودشه؟پس امر بمعروف چی ... پس روشنگری و اطلاع رسانی چی...وحشتناکه ک دین جامعی مث اسلام رو اینقدر محدود میکنید...خدا همه رو هدایت کنه...
پاسخ ها
فایزه
| |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
احسنت بر شما . واقعا پاسخ دندان شکنی بود
خانم دکتر
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
سلام
به همگی
حیفم اومدکه نظرمو نگم
دوستان من...دخترای مقدس پسرای پاک
چقد خوب بود اگه به امر به معروف
به هشدار دادن نمیگفتیم دخالت
چرا باید ساده بگذریم؟
چرا انقدر از هم بدمون بیاد چون مثل هم فکر نمیکنیم؟
منقدر راحت حرف رکیک نزنیم
ارمیا باید انتقاد بشه چون اون هم مسیر زندگیش
بخاطر الگو های اشتباه عوض شده
اگرچه میدونم خیلی ها با حرفم موافق نیستند
چرا باید یادمون بره که خدایی هست
که به اندازه 1عمر به ما فرصت داده
اما بعد از 1عمر به اندازه دونه خردلی ازمون سوال میکنه....بیاین انقدر راحت یادمون نره...
razi
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
جمع کنین بابا همش چرته
haleh
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
به قول دکترعلی شریعتی:مذهب علیه مذهب بدترین لطمه ای که بشه به کسی/جامعه ای/قشری در هر زمینه که باشه بزنیم همان مسئله را علیه خودش استفاده کنیم...... حجاب علیه حجاب فساد علیه فساد مذهب علیه مذهب
رضا
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
مشکل همه اینه که خودمون رو عقل کل و طرف مقابل رو نادان میبینیم
محیا
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این موضوع براچندسال پیشه توروخدا بیخیال شین دست بردارین...هنوز بعد از چند سال دارن نظر میدن...
یه بنده خدا
|
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
حالا واقعا همکلاسیش بودی ؟ حنای امثال شما دیگه پیش مردم رنگی نداره
يه آدم تنها
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
امروز كه گذشت ولي وارد روز دوم محرم 1438هجري قمري شديم.براستي بعد از 3 سال از ماجراي ارميا سرگذشتش چي شد؟ آخرش ستاره اي شد و بدرخشيدو يك دفعه خاموش شد .خب بايد عرض كنم نه اتفاقا ايشان هنوز برنامه هاي خاص خودش براي مطرح شدن بيشتر را دارد از كجا معلوم يك روز با اصغر فرهادي و گلشيفته فراهاني در فيلمي ظاهر نشدند.تو اين دنيا هر احتمالي قابل قبول
مهشيد
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
شوهر ارميا اصلا ايراني نيست
و ارميا بعد از خروجش از ايران باهاش ازدواج كرده چي مي گي تووووووو
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
سلام دوستان
سخن من با کسانی است که خواستار یاطرفداربه روز بودن بی حجابی موسیقی و....هستند من هم بودم چون درک درستی ازاين مسائل نداشتم عاجزانه خواهش میکنم که درمورد دستورات اسلام جبهه نگیرید ازمنبع های معتبر تحقیق کنید یک بارهم که شده به صورت جدی درمورد سبک زندگی خود فکر کنید آدم پرتوقعی باشید ازاين نظر که فقط به فکر خوشی های امروز نباشید فکر کنید این روح جاودان ما بهشتی شود چه لذتی را می توانید با رضایت خدا مقایسه کنید
این خانم هم یاهرکدام ازما هرقدر هم که به شهرت ثروت و...برسیم باز سفری داریم که به رفتار نیات واعمال ما دردنيا بستگی داره . یاعلی
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
هر کس با هر عقید ه ای محترمه
اینقدخودتو بهشتی و پاک ندون
این راه و هدفی بوده که خودش انتخاب کرده
دین و عقیده حاصل رشد و پرورش انسان تو جامعه ای که بزرگ شده .
این ماییم که باید درست و غلط رو تشخیص بدیم
الهادی
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
با ابروی مسلمان بازی کردن خودش گناه بزرگیه هر چی هست زه خودش مربوطه زه کسی اسیبی نزدهک بنده خدا
آشنای غریب
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
سلام به تمام عزیزان,
خداعاقبت همه را ختم بخیر کند.بعضی از افراد از خصوصی در میان عمومی میشن اینکه اشکال نداره.مثل اتوبوس عمومی .ابن ملجم هم نماز و قرآن می خواند ولی از خوارج بود.
ارینب
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
ینییییییی خددااااا فقط رحم کنه هااااا.....اقا ی کلام...قبول دارین ک این ارینب خانم خطا کرده یا ن.....چ با حجاب چ بی حجاب...کار حرام انجام داده یا ن؟....خب پس دیگه توجیه نداره ک گور خودشه و عقاید خودشه وموفقیت خودشه و این مزخرفات....ولی دو ست خوبم شما ک میگی عاقبت ب خیر دوستت رو میخوای...حق دوستته ک همه مردم بدونن چ سقوطی کرده.ک از کجا ب کجا رسیده...ک چی بوده و چی شده..... کار
درستی نیست بخدا...
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یه سری هاتون واقعا احمق تشریف دارید.بابا این دختره فک کرده ما بچه ایم برو بخون ولی پرا میگی با حجابم در صورتی که همه چیت بیرونه.....شمام که طرفداریش میکنید همون بی حیا هایی هستید که دنبال کشف حجابید و دیگه از هیچی سر در نیارید
ناشناس
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
ارمیا دبیرستان معارف هدی بوده؟
Saraemami73
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
نام: اورینب

نام خانوادگی: مشایخی

متولد: اردیبهشت 1360

نام پدر: ح.مشایخی

نام مادر: ف.شهبازی

خواهر ایشون: ع.مشایخی

متولد: 1365

همسر اول: سید ع.ش (ساکن اصفهان)

نام فرزند از همسر اول در ایران: علی

طلاق در سال :85

مهاجرت به ترکیه در سال 86

ازدواج دوم: در سال 87

نام همسر دوم: میشائیل هانس

نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت

مادر و پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر ارمیا همسر اول ایشون هستش.

مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی هوائی

محله فعلی خیابان سازمان برنامه

پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب

همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط 3 خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود. پس از معرفی وی به شبکه من و تو1 مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این در حالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :