صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۴۹۱۳
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
به گزارش بولتن نیوز، بگذار بهتر بگویم سلام ارینب مشایخی. شاید مرا به خاطر نیاوری. ولی من تصویری واضح و روشن از تو توی ذهنم دارم. یادت می‌آید صبحگاه‌هایی را که توی نماز خانه قرآن می‌خواندی و همه غرق در سکوت گوش می‌کردند. روزهایی را که با نعیمه می‌رفتید مسابقات قرآن و تو همیشه رتبه میاوردی؟ الحق و الانصاف صدای خوبی داشتی.



راستی خوابگاه هشتادو چهار یادت هست؟ به یاد داری با همسرت قرار گذاشتی بودید راس ساعت نه به ماه نگاه کنید. دبیرستان که تمام شد تو رفتی دانشگاه ما آمدیم حوزه. تو فلسفه خواندی ما دروس دینی .از این جا راهمان جدا شد. ولی تو همایش‌های فارغ التحصیلان معمولا بچه‌ها ازهم خبر می‌دادند. بعضی از بچه‌ها توی دانشگاه تهران دیده بودنت. حالا تو از ایران رفته‌ای. و این چند روزه که من تو را شناخته‌ام زندگیم با بهت عمیقی رو به رو شده. باور نمی‌کنم ارینب دختر آرام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش. این روزها تا پشت سیستم می‌نشینم ناخود آگاه سرچ می‌کنم: اورینب مشایخی.

این روزها به عکست خیره می‌شوم. همان چشم‌های سبز همان لب و دهان. همان صدا.کاش می‌فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته‌ها قربانی کردند .این روزها سربه سجده می‌گذارم انقدر می‌گویم اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا تا نفسم بند بیاید.

منبع: میس طلبه بلاگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
nasim
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
به نظر من ايشون هم مثل همه ي خانم هاي ديگه اي كه عضو گروهك منافقين هستن بازيچه ي دست سران اين فرقه شده ... اين احتمال خيلي زياده كه به زور مجبورش كرده باشن اين كارهارو انجام بده... من چند جلسه از برنامه هاي آكادمي گوگوش رو بررسي كردم حالتهاي اين خانم رو زير نظر گرفتم متوجه شدم روحيه ي بسيار ناراحتي داره كاملا مشخصه كه مثل برده اي اسير شده و مجبوره تو اين نمايشي كه براش چيدن بازي كنه...
مثلا قبل از اجراي يكي از آهنگها در يك نمايش كاملا تصنعي كه از حركات گوگوش و بقل دستيش كاملا مشخصه كه يك نمايش بيشتر نيست ايشونو مجبور ميكنن كه براي ايران گريه كنه !
اين مسابقات نمايشي بود به تهيه كنندگي گروهك منافقين و بهائيان برنده ي مسابقه هم از قبل مشخص شده بود ...
اين وسط دلم براي اون جوونهايي ميسوزه كه تحت تاثيره اين نمايشهاي دروغي قرار ميگيرن و در اين جنگ نرم دشمن قلب و ذهنشون مجروح ميشه...
مبین24
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بگذارید طور دیگری به ماجرا نگاه کنیم. تبدیل شدن اورینب مشایخی به "ارمیا" قبل از هر چیز به دلیل غفلت مدیران فرهنگی ما بود.باید استعداد او را در مسیر درستی قرار میدادند. دو تن از دوستان من که در دوران تحصیل، قاری قرآن بودند، امروز در تدارک انتشار دومین آهنگ شان هستند.
آقایان مدیران فرهنگی! فاین تذهبون؟!!
پاسخ ها
akbar
| |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
شما درفضای مجازی چه کسی هستی ودوستانت کی باشند؟ باورم شد دروغه.....
محمد
| |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خودت داری میگی ؛ کو مدیر !!!
ایرانی مسلمان
| |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اگر قران را بخوانی وبه ان عمل کنی مسلمان واقعی می شوی وگرنه مانند خوارج صدر اسلام به بی راهه میروی وهیچ ربطی هم به دیگران ندارد مگر قرار است مسولین ضامن اسلام ما باشند
ناشناس
| |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
باریکلا مبین
ناشناس
| |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
مدیر؟ فرهنگ؟ بام؟ بام شیب دار؟؟؟؟؟
مبین24
| |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
جتاب"akbar"
ببخشید که جوابتان را دیر میدهم. در حقیقت به محض دیدن دارم جواب میدهم.من یک دانشجو هستم.دوستانم هم دانشجو هستند. همین الان هم توی تلفن همراهم یکی از آهنگ هایشان را دارم. آنچه که ذیل این خبر نوشته ام نظز شخصی ام است و برای تقریب به ذهن هم یک مثال زده ام. مثالی که عین واقعیت است. چیز دور از ذهن و ناممکنی هم نیست که شما فکر بتوانید نتیجه بگیرید حرفم دروغ است. حتما باید آهنگ و اسم و مشخصات دوستانم را منتشر کنم تا باور کنید؟؟
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.ا
سینا
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
باید گریه کنی مسلمون!
amoo
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
این روزها سربه سجده می‌گذارم انقدر می‌گویم اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا تا نفسم بند بیاید.
راست و دروغ بقیش رو نمیدونم ولی این اخرش رو شک دارم راست بگند..
پاسخ ها
احسان
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
مهندس اين كنايست يعني خدا هدايت نكند و تا ادم نشويم شايد بشيم اين دختر چيه اسمش اربيت شبيه اين.
ناشناس
|
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
هنگامی که منافق شدی و به عضویت گروهک فاسد و تروریستی رجوی در آمدی مطرب شدن کمترین است و باور کردنش راحت !
اردشیر پورنعمت
|
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
من اصلا آکادمی گوگوش نگاه نکردم چون ماهواره نداریم اما اون اوایل عکس هاشو که دیدم نظر رفت روی دختر محجبه ای که وسط تصویر بود اون شب به یکی از دوستام گفت یا این دختر همون اول حذف میشه یا اول ... چند هفته گذشت و اون دختر که بعد ها فهمیدیم اسمش ارمیا هست اول شده شک کردم تا اینکه خبر عضویتش توی گروهک منافقین رو از همین سایت خوندم در اون جا دیگه فهمیدم اینا همش سیاه بازیه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
تو چین ماهواره ندارید؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
تو چین جرم داشتن ماهوار مرگ پسر باهوش
محسن
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
نمیدونم راسته یا دروغ یا هرچی اما چقده به دلم چسبید!
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
محمد
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خب دیگه سو استفاده به این میگن
حسن
|
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
ايشان حتما از بردگان جنسي سازمان مخوف وتروريستي منافيقن هستند و اول شدنشان در يك نمايش مضحك كه بيشتر شبيه سيرك حيوانات است در راستاي مشروعيت بخشي به اعمال گذشته اين سازمان وحشي منش مي باشد ومثل همان جايزه سينمايي كه به فيلم ارگو داده شد سفارش شده و از قبل انتخاب شده مي باشد
لیلا
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خداعاقبت همه مارا ختم به خیر کند
صادق
|
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خدا به همه ما رحم كند.
خدايا هيچگاه ما را به حال خود وامگذار
آمين يا رب العالمين
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
خخخخخخخخخخخخخخخ
سعیده
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
امیدوارم هرجوونی ک این دروغارو باور میکنه و توی دست منافقا اسیرشده ،هرچی زودتر نجات پیداکنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
برو بابا
ناشناس
| |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
منم ارزو میکنم که شما از این خواب بیدارشید و بفهمید که شما اسیر شدید ن ما
حاجی
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
خدایا مارا لحظه ای و آنی به حال خودمان وامگذار!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
بازم این ی حر فا میشه قبوووول کرد
فاطمه
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
بیچاره بدبخت وسیله عیاشی شده خیال میکنه اینجور مشهور شدن خیلی کلاس داره او نا تورو واسه شخصیتت نمی خوان اون مردای شهوت ران تورو واسه سرگرمی خودشون میخوان پیر که شدی زیبایی ات که از دست رفت مثل یه عجوزه تحقیرت میکنن میفهمی منظور ما چیه حال عاشقی و ساده کله ات داغه ! زمانه بهت نشون میده همش دروغه سرابه...
نادیا
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
http://razemashreq.blogfa.com/post/60/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%a8-%d9%85%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%ae%db%8c
دربارۀ ارمیا اینجا را هم ببینید. مستندتر است و دست خطش را دارد.
پارسی
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
کاش به جای بزرگنمایی سوژه های این شبکه ی انگلیسی، از بزرگان ادب و فرهنگ خودمان مطلب می نوشتید.
ناشناس
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
کاشکی حالا که اسمش رو عوض کرده یه اسم زنونه برای خودش انتخاب میکرد البته اگه خودش انتخاب کرده باشه و نه اون گروهی که عضوش هست
چون ارمیا اسم یکی از پیامبران بنی اسراییل به معنی بزرگ داشته شده است و به زبان عبری ست.
شاید همونطور که فتوا صادر میکنن که خوانندگی با حجاب هیچ مشکلی نداره؛ پیامبر زن هم داشتیم و ما بیخبر بودیم !!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
اگه توجه كنين ميبينين اكثر خواننده هاي خوش صدايي كه الان شماها اهنگاشون رو گوش ميدين از قران خوندن شروع كردن و با صدايي زيبا اون رو قرائت ميكردن! يه مسلمون اگه مسلمون باشه و تابع دين اسلام قران خوندنش رو ادامه ميده نه اينكه بره از صداي خودش در جهت سوء استفاده كنه!!! واقعا براي اينا بايد تاسف خورد! اين كارا هم ربطي به باحجاب و بيحجابي و... هم نداره! انشالله خدا هدايتشون كنه! درضمن از جمله اخرتون هم خيلي خوشم اومد!!
فاطی
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اسمش ارمیاست یا ارینب من موندم بخدا!!!!!!!!!!!
شمسی
|
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
اگر این دختر واقعا قران خوان بود الان در اگادمی اون زن ملعون نبود ایشون مانندطو طی وار عمل کرده چیزی نفهمیده ما احتیاجی به خواننده نداریم
ناشناس
|
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
ولی خوشم اومد همتون با حالید که توی این سایت ها بیکار میچرخید برید بابا دونبال خوش گزرونی فکر کردید چقدر دیگه زنده اید که خودتونا با این کارا سر گرم میکنید من حرفما زدم خودتون قضاوت کنید
بابک
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
دوست عزیز ، من در مورد ارمیا و آکادمی حرفی ندارم . زیرا مسئله مهمتر این است که چرا اصلا مردم به این برنامه ها اینقدر توجه دارند ؟ اگر از آن استقبال نشود بی گمان خود بخود کنار میروند . حال از شما خانم محترم خواهش دارم پژوهش و نحقیق کنید که چرا این برنامه ها آنقدر با اهمیت میشوند که شما را وامیدارد در موردش بنویسید . امیدوارم پاسختان عمیق باشد نه سطحی و شتابزده .
ناشناس
|
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
تو چطور تحصیل حوزه کردی و در عین حال دور و بر این برنامه ها می پلکی.
ناشناس
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
تو برا خودت نا راحت باش زندگی خودشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :