صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۳۴۸۸
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۲
می خواهید با دوستان خود در ارتباط باشید؟ آن هم همیشه و به صورت رایگان! برای دوستان و اقوام تان عکس و فایل بفرستید! با آنها تماس ویدئوی و صوتی رایگان برقرار کنید. به دنبال ابزاری برای ارسال پیام های خود به دوستان تان هستید…


” یک راه جدید برای ارتباط ”

وی چت Wechat.com یک ابزار پیام رسان با تمام ویژگی ها و امکانات مختلف است که کاربران با آن می توانند با دوستان شان ارتباط رایگان برقرار کنند.

در اصل وی چت یک شبکه اجتماعی کاملا خصوصی است که با توجه به سرویس هایی که در آن گنجانده شده است می توان به راحتی و از طرق مختلف با دوستان و اقوام تان در ارتباط باشید آن هم به صورت رایگان (بر روی بستر اینترنت)



سرویس های پیام رسان مختلفی همچون واتز اپ ، وکسر ، آی ام او و یا لاین وجود دارند که هر یک از آنها به خاطر یک ویژگی مطرح و مورد استفاده قرار می گیرند اما وی چت ابزاری است که با آن می توانید همه سرویس های مبتنی بر چت را داشته باشید آن هم در یک شبکه اجتماعی.

یک پروفایل از خود بسازید و دوستان خود را به پیام رسان وی چت دعوت کنید تا در آنجا با آنها در ارتباط باشید:

پیام های صوتی و تصویری و نوشتاری بفرستید.
به صورت رو در رو تماس تصویری و صوتی برقرار کنید.
عکس و فیلم برای هم ارسال کنید.
به صورت انفرادی و یا گروهی چت کنید.
در مورد عکس ها و نوشته های دوستان تان کامنت بنویسید و لایک کنید.

اگر می خواهید از سرویس های واتزاپ و وایبر و لاین و … در یک اپلیکیشن استفاده کنید پیام رسان وی چت را امتحان کنید.

برچسب ها: دانلود ، نرم ، افزار ، چت ، رایگان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ایزل
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
عالی
ناشناس
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سلام
ناشناس
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آبادان
reza
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
Barnameh wechat ro mekham
Sosha
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
جهرم
رابعه
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
سلام من ایپد اپل دارم سیمکارت نمیخوره میتونم این برنامه ها روی ایپد نصب کنم؟
sadegh
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
بسیارخوب
ahmadraeisi
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
*سلام خوبی*
پونه
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
رابعه بله منم روى ةآيپد بدون سيم كارت نصب كردم
daryajoon
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
SALOOOOOOOOOOOOOOOOOM
پاسخ ها
سهند
| |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دوست دارم
محمد
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خوبه
محمدرضا
|
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
با تشکر از راهنمایی هاتون.m.jاز سیرجان
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
KHOBE
nashenas
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
Salam man nemitonam in barnamaro nasb konam goshim windows 8 hast va kasiam balad nist nasb kone che konam
عسل
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
سلام خوبید
مسعود
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
عالی
مسعود
|
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
من هر کاری می کنم فعال نمیشه
مسعود قشم
|
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اگرمییشه یک خورده راهنمایم کنید برای دانلود
مهشاد
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
من خیلی دوست دارم بتونم دانلود امانمیشه
akbar
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
besyar ali hast
fatima
|
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
bad nabood
علی
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
پس وی چت جاوا چی
negar
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
مدل گوشی من نوکیا آشا202 هستش/اگه برنامه نیمباز و ویچت فعال میشه واسه مدل گوشیم -میشه برام ایمیل کنید/ممنونم
بهناز
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
دانلود وی چت روی گوشیم هرچی سعی میکنم نمیشه
DARIUSH
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
عالی بود
فرزاد
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
سلام
من ویچتم دلیت شد یکی دیگه نصب کردم اما آدیه قبلی و قبول نکرد. مجبورا یه آیدی جدید دادم حالا تمام دوستام پاک شدن. آیدیشونو میزنم اما نمیاره
چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید
yaser negahdari
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
باحاله ولی مشکلات ضعف نت شبکه براش فرقی نداره وی چت باشه یالاین یا هر چیز دیگه
ati
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
khobe vali nasb nemishe
negin
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
khob bod
shiva
|
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
salam
مرتضی
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
من میخوام بدونم وقتی عکسی برای دوستم میفرستم غیر از دوستم کس دیگه ای میتونه اون عکسو ببینه؟ خود مسولین سایت میتونن عکسایه ما رو ببینن؟
hanie
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
Aliye
erfan
|
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
سلام به همگی
niloo
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
salam,khubid?bebakhdhid vase wechat vase java nist?kash mishod nasbesh kard!!
رویا
|
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
سلام
احسان
|
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
اگه اینطوره دیگه چرا بسته های gprsانقدر گرونه ????
ریحانه
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
سلام من گوشیم gt-s523a هستش.نصب میشه؟؟؟؟
مریم
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
سلام من برنامه وی چت و نصب کردم و داشتم و ب مشکل خودمو دوباره نصب کردم ولی الان آی دیمو نمیدونم چی باید بزنم
محمد
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اگه تایم بیشتر میشد صدت بفرسیم واسه همدیگه وای کاش تو نسخه جدیدش اینو پشتیبانی میکرد.....
sajjad
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
man daram azash raziyam
حسن
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
سلام دوسان
soni
|
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
salam baro bach
eli61
|
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
روزگاریست شیطان فریاد میزند
آدم پیدا کنید سجده خواهم کرد
hasty
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
Ozv besham rahnamaee konin
hasty
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
Rahnamae baraye ozv shodan dar w echat
hasty
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
Rahnamae baraye ozv shodan dar w echat
فرزانه
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
نمیتونم وب چت نصب بشم
fatemeh
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
slm manam dos daram wechat dashe basham vali faghat ba sestem androyd mishe v in kheyli bde
سلما
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
عالى
فرزانه اسلامي
|
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
نميتونيم تماس تصويري داشته باشيم دركل خوبه
سعید
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
خوبید
mohammad
|
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
عالیه
چنسلا
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
راهنمای دانلود عکس
mahsa
|
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سلام ب همگی.نمیشه دانلود
علیرضا
|
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
خوبه
لنا
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
عالی
هستی
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
یه سوال من توی هر چت رومی میرم چرا نمی تونم چیزی بنویسم تو رو خدا بهم بگین
هراتی
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
سلام وی چت شمارمو ثبت نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :