صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۱۹۶۶
تعداد نظرات: ۱۰۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
یک نماینده مجلس مدعی شد؛
پنچ ماه یکبار حسابم را چک می‌کنم/آجیل عیدم تکمیل است!

    به گزارش بولتن نیوز ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس از افراد کوشا و پرتلاش کشور هستند و زندگی این افراد از جذابیت بالایی برای مردم برخوردار است، از همین‌رو به گفتگو با آقای حامد قادرمرزی‌ نماینده جوان مردم قروه در مجلس نهم و عضو کمیسیون عمران، پرداخته‌ایم، که شرح آن در ذیل آمده است.

* آقای قادرمرزی از اینکه وقت گذاشتید تا به سوالات ما پاسخ دهید متشکریم، لطفا مختصری از زندگی خودتان بگویید.

من حامد قادرمرزی در یک  شهریور 1358 در روستای علی‌آباد مشیر از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان به دنیا آمدم و تا پایان دوره راهنمایی در روستای قادرمرز زندگی گرده‌ام. 

 * اگر اجازه بدهید از وضعیت تحصیلی‌تان هم بپرسیم. 

دوره کارشناسی‌ام را در رشته برنامه ریزی شهری در دانشگاه تبریز گذراندم، مدرک کارشناسی ارشد را در رشته برنامه‌ریزی توسعه روستایی از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کردم و در دی ماه سال 88 با معدل 18/08 در رشته برنامه‌ریزی روستایی در مقطع دکترای تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ‌التحصیل شدم.   

* آقای قادرمرزی چه شد که وارد عرصه نمایندگی شدید؟ 

من با شناخت توانایی‌ها و تخصص خود و همینطور پیشنهاد دوستان وارد این عرصه شدم و 32،400 رای در انتخابات کسب کردم.

* لطفا از سوابق اجرایی خود برایمان بگویید؟

10 سال مشاور عالی بنیاد مسکن در 10 استان کشور، کارشناس ارشد شرکت مهندسین مشاور بوم نگار پارس از سال 83 تا 86 بودم و 25 طرح توسعه شهری و منطقه ای را هدایت و مدیریت کرده‌ام. 

اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هستم اما به علت نداشتن وقت کافی، به عنوان راهنما و مشاور پایان‌نامه های دانشجویان همکاری دارم.  

* بهترین روزتان در مجلس کدام روز است؟

شروع کار مجلس نهم در 7 خرداد 91 بهترین روز من در مجلس است که هر روز که می‌گذرد به این خاطره خوب خدشه‌ای وارد می‌شود!

* از کدام روز مجلس ناراحت هستید؟ 

روز استیضاح وزیر کار که جناب رئیس جمهور برای عقده ‌گشایی آمده بود بدترین روز مجلس نهم است، من در آن روز از اینکه احمدی‌نژاد رئیس جمهورم است، خجالت کشیدم.

* از مجلس چه مقدار حقوق می‌گیرید و آیا از آن راضی هستید؟

حقوق دریافتی من از مجلس 2300000 هزار تومان است اما این حقوق در شأن یک نماینده ملت نیست چرا که یک مدیر عامل و قاضی در کشور نزدیک 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

هرچند من به این حقوق نیاز ندارم و فقط 5 ما یکبار حسابم را چک می‌کنم تا ببینم حقوقم واریز شده است یا نه!

* آقای قادرمرزی چند خواهر و برادر هستید؟

من 4 خواهر و 4 برادر دارم و خودم فرزند چهارم خانواده هستم. 

* آقای قادرمرزی چند فرزند دارید؟

من یک دختر 3 سال و 6ماهه دارم.

 * آقای قادرمرزی ساکن تهران هستید یا کردستان؟

من ساکن منطقه ولنجک تهران هستم.

 

* برای عید خود پسته می‌خرید؟

بله آجیل شب عید من تکمیل است، پسته هم می‌خرم.

* در ایام عید قصد مسافرت دارید؟

ایام عید را در کنار خانواده‌ام در قروه و دهگلان سپری ‌می‌کنم.

* آقای قادرمرزی ماشین دارید؟

 مجلس پژو پارسی در اختیار ما گذاشته است، که هزینه بنزین و مخارج آن بر عهده خودمان است و ما راننده خودمانیم. 

* بیشترین مطالبه مردم از شما به عنوان نماینده خودشان چیست؟

اشتغال و کمک‌های مالی بیشترین خواسته مردم از ماست.

برچسب ها: رئیس جمهور ، خجالت ، پسته ، آجیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
رحیم
|
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
و تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‏بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلابها هستند. ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتی که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم. مسئولین نظام ایرانِ انقلابی باید بدانند که عده‏ای از خدا بی خبر برای از بین بردن انقلاب هر کس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه اسلام و انقلاب را بپیماید فوراً او را «کمونیست» و «التقاطی»( انحرافی) می‏خوانند. از این اتهامات نباید ترسید. باید خدا را در نظر داشت، و تمام همّ و تلاش خود را در جهت رضایت خدا و کمک به فقرا به کار گرفت و از هیچ تهمتی نترسید. امریکا و استکبار در تمامی زمینه‏ها افرادی را برای شکست انقلاب اسلامی در آستین دارند، در حوزه‏ها و دانشگاهها مقدس‏نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده‏ام. اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب و اسلام را نابود می‏کنند. اینها با قیافه‏ ای حق به جانب و طرفدار دین و ولایت همه را بی‏دین معرفی می‏کنند. باید از شرّ اینها به خدا پناه بریم.
پاسخ ها
دردمند
| |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
این آقای مثلا نماینده اشتباهی به گوشش رسیده بود که حقوق نمایندگان مجلس بالای 5 میلیونه و ماشین 200 میلیونی با راننده و بنزین میدن و ... واسه همین هم به آب و آتیش زد. هر طور شده با 32000 رأی بره مجلس ..
امیر
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
ما هم از اینکه شما نماینده مایید شرمنده ایم
پاسخ ها
حمیدرضا
| |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دمت گرم!! جانا سخن از زبان ما گفتی. نظر منوهم ببین.
ر. حیدری
| |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
باید طلا گرفت
ناشناس
| |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اين اظهارات از كسي كه خود را نماينده مردم ميداند واقعا شرم اور است كجايند نمايندگان اخلاق مدار ي همچون مطهري و توكلي و...... تا اين هتك حرمت به جايگاه نفر دوم كشور را توجيه كنند ؟
ايشان به شخص رييس جمهور توهين نمي كنند بلكه به قانون اساسي وريشه نظام توهين مي كنند چه كسي بايد ا ين نمايندگان گستاخ راكه از بيت المال ميخورند به صاحب مال توهين ميكنند ادب بكنند
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
اگر این چنین نمی گفتند جای تعجب داشت اقای نماینده بقول خودت تو با نداری غریبه ای برو بقول اماممان این انقلاب مال پابرهنگان وکوخ نشینان است البته تو مقصر نیستی وقتی ......
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
حالا یکی هم اومده راستشو گفته چقدر داره شما اینو بگید می خواستید میگفت بله من بدبختم توی زاغه می نشینیم به ملت مستضعف فکر می کنم من می گم برادر نماینده پولداری نوش چونت به مردم فقط یادت نره خدمت کن مخصوصا مردم شریف کردستان که این همه مشکلات مختلف هم دارند به جای بازی سیاسی و ادا و اصول به فکر مسائل حوزه نمایندگی باید بود
ناشناس2
| |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آقا،زحمت کشیده،دکترا گرفته،بعد هیت علمی شده؛بعد بازم تلاش کرده ؛ نماینده شده،خب حقشه،منو شما هم اگه جربزه داشته باشیم(که اکثرا نداریم)میشیم مثل این آقا.
خب یه نظری هم داده ،دیگاهشه،به منو شما ربطی نداره که !!تمام
فرزند یک بازنشسته
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
یک پزشک متخصص بازنشسته آیا حقوق دریافتی 9600000 تومان در شأن اوست ؟ و هر چند شدیدأ هم به این مبلغ ناچیز نیاز دارد، لطف کنید جناب نماینده محترم زیاده خواه نباشید و ناشکری نکنید و به عنوان نماینده فقط به فکر خود نباشید !
زبیح
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
ما هم به وجود چنین نمایندگانی شرمنده هستیم.
قشر مرفه
ناشناس
|
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
اين عاليجناب با اين طرز تفكر بيشتر بدرد مشاور املاك روستا ميخوره تا نماينده مردم مستضعف ، راستي ولنجك را از كجا ياد گرفتي ،
پاسخ ها
علی
| |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
دمت گرم گل گفتی
پابرهنه
| |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من چیکار کنم که بین 600000 تا 900000 تومان حقوقم کم و زیاد میشه با 5 سر عائله جناب خجل؟؟!!!!
درد از آنجایی شروع شد که امثال شما بجای خدمت برای حساب بانگیشون چونه زدند....
بقول اون فقیر زمان رسول الله خدا کنه ما مثل شما نشیم
امیر
| |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
موافقم با شما .....
بازم صد رحمت به مشاور املاک.............
آدم یاد دائره المعارف بهزاد نبوی میافته که در تعریف آبادی گفته : آبادی جاییست که از آن به شهر می آیند و نماینده مجلس می شوند...............
واقعا برات متاسفام آقای نماینده..........
هیچ کس بی کس
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
سلام
شما چرا با اظهار نظرتون 1 صنف رو زیر سوال می برید؟؟ان هم صنفی که قریب به 85 سال قدمت دارد.
ناشناس
|
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
اقای نماینده ولنج جای تازه به دوران رسیده هاست فکر نکنی که جای خیلی مهمی مینشینی ولنجک بعد سال 70 انهایی که پول نداشتند تو تهران خانه بگیرند رفتند و ابادش کردند بعدشم مفت خورها به دنبا لشان معل.مه که توام تازه به دوران رسیدهایی و یک شبه مثل بقیه هم پالکی هات ره صد ساله رفته ایی
ناشناس
|
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
حقوق دومیلیونی برای فشار یه شاسی !!!!و پژویی از بیت المال ...
ازکردستان به ولنجک ...

امثال این آقا باید هم از وجود احمدی نژاد ناراحت باشن !! اما ما به احمدی نژاد افتخار میکنم .
پاسخ ها
سونیا
| |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جالب اینه که حقوقش رو 5 ماهی یه بار چک میکنه
مرتضي.ام
| |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جالب‌ترش اينجا است كه نه دلش مياد بهش دست بزنه، نه دلش مياد بده يه بدبخت محتاج بخوره. فقط چك مي‌كنه، مي‌بينه هست، حال مي‌كنه و مي‌ره!
سهیلا سادات
| |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
خانم سونیا باور نکنید که هر 5 ماه یکبار حقوقشو چک میکنه .

شنیدی میگن : از نخورده بگیر بده به خورده ؟
طاهر
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
درودوسلام براحمدی نژاد،آقای دکتربه نظرشما هم دارید عقده گشایی چیزهای بی ارزشی را می کنید،یادم است روزی درجایی گفتید این حرفها که در ارتباط باپیشرفتهای انرژی هسته ای می زنند بی اساس است آیا حالا هم که نماینده مردم شده اید برآن باور هستید یا درتوهم به سرمی بریدودرمرزبین واقعیت وتوهم گرفتاریدو...
نرکس
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
ما هم از اینکه شما نماینده مجلس هستی شرمنده و خجالت زده هستیم
علی
|
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
درود بر احمدی نژاد زنده باد بهار . حقوق این نماینده مجلس واقعا کم است زیاد کنید ....
چکش
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
باز خدا امواتش را بیامرزد که راست و حسینی جواب سوالها رو داده حالا چه خوب و چه بد.
پاسخ ها
علی
| |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
شما کسی را میشناسید که در مصاحبه اش دروغ گفته باشد ؟ اگر چنین است لابد شما عالم به غیبید !
مرتضي.ام
| |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
مطمئنيد؟! هزارتا شايد اين وسط هست. مثلا شايد براي اين كه ريا نشه، كامل نگفته باشه يا شايد اين مبلغي كه گفته مبلغ پايه‌ي فيش حقوقي ايشون باشه!
چکش
| |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
جناب مرتضی.ام:
ایشان سخنانی گفته اند که مورد پسند خیلی ها قرار نمیگیرد. این را در همین جامعهء کوچک (کامنتهای یک سایت ) هم میشود تخمین زد. همین که اشاره ای ب(شاید هم به قول شما تقریبی)به افکار, سبک زندگی و سلایقش کرده است به نظر من خوب است. (تاکید میکنم نقد محتوای آن مورد بحث من نیست)
سونیا
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
کاش اینم گفته بود که مخارج زندگیشو از کجا میاره؟
man
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جمیعا پرت و پلا حرف میزنید الان با حقوق نماینده مجلس مشکل دارید یا با اینکه ایشون پابرهنه نیستند یا چون پسته خریده اند و شما نمیتونین،یا چون دکتر احمدی نژاد را تایید نکرده اند یا که چی؟؟ خوب مشخص کنید بدونیم کی به کیه!!
پاسخ ها
فرزند ایران
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
البته پرت و پلا حضرتعالی حرف می زنید وقتی نمی فهمی مگه مجبورت کردند دهنتو باز کنی و یه چیزی را نشخوار کنی یا شاید هم از اعوان و انصار این بنده خدایی یا شاید هم خودشی بحث از نظر ما تایید احمدی نژاد و یا رد ایشان نیست که این آدم در حد و اندازه این حرفا نیست تقی به توقی خورده این بنده خدا شده نماینده سی و دو سه هزار نفر که اکثرشان هم واقعا اگر بری اصلا نمی شناسنش اما جوری صحبت می کنه انگار مردم رعیتش هستند فکر می کنه حالا اگر ولنجک زندگی می کنه یا پول داره پسته بخره شاخ غولو شکونده اینا که هنر نیست هنر اینه که درد مردم رو دوا بکنه هنر اینه که ایثار بکنه مردمی زندگی بکنه همچین می گه من به پول مجلس نیاز ندارم آدم فکر می کنه همه پول مجلسو می گیره خرج بی نوایان و محرومین منطقه ای که از آنجا به مجلس اومده می کنه یه جورایی این بنده خدا داره مردم رو تحقیر می کنه هر شش ماه فقط نگاه می کنه مجلس حقوقشو ریختند یا نه یه پژو پارس بهش دادند که باز یه جورایی می گه ما خودمون راننده خودمون هستیم که فکر می کنه باید یک راننده و دو تا بادی گارد هم همراهش می کردند یه کمی فکر کن بازم نمی گم آدم بدیه اما حیف از کشوری انقلابی که اینها که وجودشان و اندیشه اشان انقلابی نیست نماینده مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی باشند
آلفرد
| |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
احسنت فرزند ایران
سونیا
| |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
مثه این که تو مشکل داری در اومده میگه ماهی دو و سیصد میدنمون که کمه و در شأنمون نیست ولی باز دستش نمیزنم مگه اینا تو این دوره چه گلی به سر ماها زدن که توقعشون هم بالاست تو مجلس نشستن یا خوابن یا میخورن بعدشم توقعات بالا دارن تو از نزدیک تا حالا زندگی یه گارگر رو دیدی که ماه تا ماه گوشت گیرش نمی یاد اون وقت حق یکی مثل اونو میدن به این و بعدش 5ماهی یه بار چک میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!11
محمدرضا
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
گیر کیا افتادیم ما
حمید
|
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
اگه طرز تفکر نمایندهای مردم ما اینگونه باشه وای به حال ما. انگار به این آقا بدهکاریم. خیلی ناراحتی می تونی از نمایندگی استعفا بدی!!!!
علیرضا
|
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
از احمدینژاد دلم پر است ولی شرف دارد به اینچنین ادمهای متوهم.
یارو متولد 58 است با یک رزومه دم دستی ادعاش آسمان را پاره میکند. واقعا حاکمیت باید فکری به حال نحوه انتخاب و ساختار مجلس بکند. بدون تعارف مجلس بگونه ای شده است که خیلی انسانهای کارا وارد گود نمیشوند و بجایش امثال ایشان شده اند نماینده!
مهرآن
|
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
باحق ملت خوش بگذران حسرت نداشته باشی،که نوبت حساب اونابشه باهات خیلی کاردارن
ناشناس
|
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
نماینده مملکتو تو رو خدا!! خوش به حال احمدی نژاد که دشمنی مثل تو داره!!
فرزند ایران
|
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
فقط می توانم بگویم ما نیز از داشن نماینده ای چون شما شرمنده ایم نمی خواهم بگویم آدم بدی هستید نه شما آدم خوبی هستید اما لیاقت نمایندگی مردم را در یک کشور انقلابی و در مجلسی انقلابی را ندارید متاسفانه شما از جنس مردم ما نیستید یه جور دیگه هستید مشکل ما با بعضی از مدیران اجرایی یا مسئولین در قوای دیگر یا همین نماینده ها همین است شما انقلابی نیستید هم درد مردم نیستید شما دنیای خاص خودتان را دارید دنیا را اصلا از اون بالاها نگاه می کنید یه جورایی برای خودتان خدایی می کنید متاسفانه این مشکل شما تنها هم نیست الان از این نوع دست زیاد هم داریم نمونه اش آقازاده هایی که از سران فتنه بودند اما امروز دو قورت و نیمشان هم باقیست مردم را رعیتهای پدرشان و ایران را ارث ابا و اجدادی خودشان می دانند آقای قادری بچه دهگلان خوش باش !!!
ناشناس
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
آقای قادر مرزی شما به جای اینکه از رییس جمهور بودن کسی خجالت زده باشید بهتر است از شخصیت خودتان شرمنده باشید که مسئول بالای این مملکت هستید و طبق امر رسول خدا ص و ائمه معصومین باید طبق زندگی ضعیفترین افراد جامعه زندگی کنید ولی طبق ادعای خودتان می توانید در ولنجک خانه داشته باشید و از پسته کیلویی شصت هزار تومانی مصرف کنید در حالی که در جامعه ما یک زن و شوهر در خانه پدر و مادر خودشان زندگی میکنند و نمیتوانند زیر یک سرپناه کوچک زندگی کنند چون اجاره دویست هزار تومانی را ندارند بپردازند و همان رییس جمهوری که شما شرمنده از وجود ایشان هستید دهها برابر شما دغدغه فقرای جامعه را دارد و کار عملی برای آنها انجام داده است . اف بر وقاحت و پررویی !!!!
کارمند
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
خواهش می کنم این نظر را درج کنید من کارمندم با مدرک لیسانس کارم هم تخصصی است . 670 هزار تومان حقوق می گیرم . لطفا به این نماینده بفرمایید این حقوق در شان من هست.
منتظر
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
اقای نماینده من یک کارگر هستم حقوقم 385000
تومان است پسته واجیل هم نخریدم !!!!!!!!!
اگر حقوق شما کم ات تا مبلغی پول به شما کم کم کنم
محمد
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
بنده هم از اینکه شما عضو مجلس هستید ، خجالت کشیدم . /
als
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
با سلام،
من حامد قادرمرزی در یک شهریور 1358 در روستای علی‌آباد مشیر از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان به دنیا آمدم و تا پایان دوره راهنمایی در روستای قادرمرز زندگی گرده‌ام.
10 سال مشاور عالی بنیاد مسکن در 10 استان کشور، کارشناس ارشد شرکت مهندسین مشاور بوم نگار پارس از سال 83 تا 86 بودم و 25 طرح توسعه شهری و منطقه ای را هدایت و مدیریت کرده‌ام.
شهرستان قُروه یکی از شهرستان‌های استان کردستان در غرب ایران است. مرکز آن شهر قروه است. شهرهای دیگر آن سریش‌آباد، دزج و دلبران است. شهرستان قروه در شرق استان کردستان قرار گرفته و از شرق به استان همدان و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است.
جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۰۹٫۶۲۲ نفر بوده است. اهالی شهرستان قروه به زبان کردی سورانی و ترکی تکلم می‌کنند.
من با شناخت توانایی‌ها و تخصص خود و همینطور پیشنهاد دوستان وارد این عرصه شدم و 32،400 رای در انتخابات کسب کردم.
اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هستم اما به علت نداشتن وقت کافی، به عنوان راهنما و مشاور پایان‌نامه های دانشجویان همکاری دارم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
ببخشید اشتباهی مثبت دادم.
als
| |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
با سلام،
من هم از اینکه یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان از چنین نگرشی برخوردار هستند خجالت کشیدم.
من هم از اینکه فردی با چنین بینشی 10 سال مشاور عالی بنیاد مسکن در 10 استان کشور بوده است خجالت کشیدم.
من هم از اینکه در یک شهرستانی که بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ میزان جمعیت آن برابر با ۱۰۹٫۶۲۲ نفر بوده و فردی با 32،400 رای نماینده اول شده است شگفت زده هستم.
من هم وقتی کامنت های بازدیدکنندگان خوب بولتن را می خوانم و نسبت آراء را می بینم به جریان غالب و سالم دیدگاه ها دلگرم تر و امیدوارتر می شوم.
ناشناس
| |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
پس تو تو بنیاد مسکن بودی که اینهمه مشگل افرینی کردی زودتر میگفتی تا یکی خدمتت برسه
مرضیه
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من هم واقعا تاسف خوردم که مجلس شورای اسلامی اینچنین نماینده ای دارد....فکرش را بکنید اینا جای امثال شهید دکتردیالمه نشستند!
عدالت خواه
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
اینچنین است که نمایندگان این ملت هرساله با افزایش حقوقها به میزان تورم سالانه مخالفت میکنند آنهم بر اساس قانونی که خود در مجلس مصوب کردند چرا که فرض بگیریم که 20در صد به حقوق آنهااضافه شود تقریبا" 500000 تومان افزایش حقوق خواهند داشت در صورتیکه من بازنشسته 160000تومان به حقوقم افزوده خواهد شد آیا با این میزان افزایش حقوق بنده تورم ایجاد خواهد شد یا با حقوقی که شما دریافت خواهید کرد بنابراین مجلس باید قانونی ایجاد نماید که به تناسب حقوق دریافتی افرادسالانه افزایشی عادلانه داده شود که امثال بنده بااین تورم کمر شکن نزد خانواده خود شرمنده نشویم گرچه تا بود چنین بود
محمد
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
چطور کسی که 32400 رای دارد آن هم با چه ترفندهایی بدست آورده ! بخود اجازه می دهد به نماینده 24000000 نفر توهین کند ؟ !!!
آه چقدر بی فرهنگ و بی ادب !
راستش ماهم از بودن چنین افرادی در مجلس شورای اسلامـــــــــــــــــــــــی مان خجالت می کشیم ! واقعا هم خجالت داره ! چرا وزارت اطلات در مورد مواضع چنین افرادی بی توجه است اما مسائل کوچکتری را با دقت پیگیری میکند !
توهین به رئیس جمهور ( هرکس که باشد ) توهین به ملت است .
حسين
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
نماينده مردم يعني نوکر مردم !
شهدا جونشون و واسه آسايش امثال تو دادن اونوقت تو دنبال کيسه دوختن از بيت المال بدنبال حقوق 5 ميليوني هستي !
کي ميخوايم بفهميم که نماينده ما در مجلس بايد چه افرادي و با چه تفکري باشند !
پول پرستان مال اندوز!
يا خدمتگذاران بي منت !
این بنده خدا کی از حقوق 5 میلیونی حرف زد؟
پاسخ ها
حسين
| |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
بولتن خودتم يادت نيست چي نوشتي ها !!ژ
((حقوق دریافتی من از مجلس 2300000 هزار تومان است اما این حقوق در شأن یک نماینده ملت نیست چرا که یک مدیر عامل و قاضی در کشور نزدیک 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.))
علی حسینی
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
چرا شما نمایندگان بجای حل مسئله صورت مسئله را پاک می کنید منظورم افشاگری احمدی نژاد در روز استیضاح وزیر کار بود
سرآشپز
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
جای تاسف داره با چنین نماینده ای
صالح
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
عجب تتیرهای خواننده طلبی می زنی بولتن جان ..
معلوم است خیلی هوشمندانه کارمی کنی تا به اهدافتان برسید .....واین یک توع هنردردنیای رسانه است .
دمت گرم
شعور
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
افا این نماینده بی ش... چطور به خودش اجازه داده به نماینده 75000000 ایرانی توهین کنه کاش این حرف ها رو جلوی من میزد تا خوب از خجالتش در میومدم اون با این حرفش به ما مردم توهین کرد و واقعا متاسفم که چنین نمایندگانی داریم
پاسخ ها
...
| |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
ایشون نماینه 700000000 مثل شمایند ؟ من بعید میدانم و نمیدانم چرا شما 70000000 نفر را مثل خودتان میدانید من متاسفم برای کسی که چنین هوادارانی با این ادبیات دارد
لیلا
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
رییس جمهورمان کم چالش ترین وبهترین رییس جمهور دنیاست اقای احمدی نژاد از همه نظر بهترین است اقای قادرمرزی شما برای خودتان متاسف باشید بااینکه منتخب محرومین هستید ولی قلبتان برای خدمت به محرومین نمی تپد شماکمی ازمهربانیهای اقای رییس جمهورمحبوب اقای احمدی نژاد عزیزرادرعملکردخودقراردهیدشماپهلوان نیستید خودخواه ودارای غرورکاذب هستیدبهتر نیست اول انسان بیاندیشد بعد سخن بگویدکمی تدبیر درموضع گیریهایتان به خرج دهید
پاسخ ها
...
| |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
همه طرفداران جنابش مخالفان را اینگون میبینند و ایگونه خطاب میکنند اگر اینطور باشد که وای بر ما
سعید
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
قدیما میگفتند کارهای برزگ به آدمهای کوچک ندید . منظورشون را نمیگرفتیم . اما حالا فهمیدم یعنی چه . وقتی که اون نماینده ها را با اون حالت هاشون در جایگاه هیات رئیسه دیدیم منم از خودم شرمنده شدم .
حوری بان
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
سلام. باور کنید حرفم نمیاد.. اینو میگم که بعضی ادمها یادشون بیاد. بچه ها فیلم هایی که از روزای اخر زندگی امام پخش میشد رو حتما دیدین یادتونه چطور زندگی میکرد مرام و منشش چطوری بود کجا زندگی میکرد من نمیگم تاریخ باز هم تکرار بشه چون امثال امام انگشت شمارن... این اقا تازه 34 سالشه فقط ببینین هوارتا سابقه کلان کاری داره ای وایه من
ناشناس
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
خجالت خجالت خجالت !
سحر
|
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من هم دل پری از احمدی نژاد دارم ولی از این که کسانی با این غرور وادعا نماینده ملت هستند خجالت کشیدم
عبدالرحمن خوشابی
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
جالبه تا وقتی تو وامثال تو در مجلس هستند وبه حقوق2300000تومانی راضی نمی شوند دیگه ملت نه روی اشتغال را می بیند ونه رفاه مالی آخه شما خیلی محتاجید اول به شما پول بدن تا راضی بشی بعد اگه چیزی موند اطرافیاتون وحامی های مالیتون بعدش هم خویشاوندان.ما ملت هم که چیزی حالیمون نیست که تو وامثال تو را به مجلس میفرستیم مردم قروه باید ازش اعلام برائت بکنند
ی نفر شتر
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
با افتخار آجیل میخری شان شما خیلی بالاتر از یک کارگر نیست دچار توهم شده اید
پاسخ ها
شمس
| |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
با سلام،
دستان کارگر ارزش آفرین است که پیامبر بر آن بوسه زد.
مرتضي.ام
| |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
جناب شمس عزيز، صحت اين حديث سخت شبهه دارد. تا جايي كه تحقيقات بنده نشان مي‌دهد، پيامبر خدا ﴿صل الله عليه و آله﴾ فقط و فقط بر دستان حضرت زهرا ﴿سلام الله عليها﴾ بوسه زده‌اند و بس.
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
میگفتند آقای احمدی نژاد قیافه اش به ریاست جمهوری نمی خورد. ایشان در جواب گفتند قیافه ام به نوکری مردم که میخورد. / آقای نماینده میدانی این مسئولیت چه قدررررررررررر سنگین است که زمین و زمان از گفتن سنگینی اش عاجزند بعد تو از شان خودت حرف میزنی. تو مگر چه فرقی با پدر کارگر من داری؟؟ گند زدید
ناشناس
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
ما هم از اینکه امثال ایشان نماینده مجلس هستند خجالت میکشیم
علی پور
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
چرا با یک نفری که ادب ندارد وبلد نیست سخن بگوید مصاحبه میکنید نکند شما هم از آن خائنان در جلد دین هستید
سعید
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
ای فرد باید مورد باز خواست قرار گیرد، که چطور به خودش اجازه داده به رئیس جمهور مردمی ومحبوب ملت مسلمان ایران بی احترامی کنه.مردم شریف قروه بایستی این نادان را به شهر وروستای خود راه ندهند تا تبیه بشه ومواظب حرف زدنش باشد.این جور نماینده ها آبروی مجلس را هم میبرند .
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ظاهرا " در کشور ما فقط توهین به آقازاده ها جرم است و بگیر و ببند و زندانی و این حرفها دارد .
مرتضي.ام
| |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جالب‌تر اينجا است سهيلا خانم كه طبق قانون اساسي، توهين به رهبري و رياست جمهوري به خودي خود جرم است! نماينده‌اند ديگر! در راس امورند و هرچه بكنند ﴿حتي اگر شريك اختلاس ٢٨٠٠ ميليارد توماني باشند﴾ كارشان روا است!
ناشناس
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
چرا از اینکه حقوق یک کارگر زیر 500 هزار تومانه خجالت نمی کشی ، همه تون یک کرباسین
کارمند
|
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
خوش به حال شما، که واریز مبلغ احتمالی دو میلیون و سیصد رو چهار ماه چهار ماه ، هم چک نمی کنید،
خبر از اقشار عادی جامعه که ندارید، خود من اگر خدای ناکرده، متوجه بشم که قرار است بعنوان عیدی غدیر صد هزارتومن واریز کنند، به محض شنیدن خبر، چندین بار حسابم رو چک میکنم که به محض که واریز شد یکی از چاله های کوچک زندگی را باهاش ببندم
بهزاد
|
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
میگفتند آقای احمدی نژاد قیافه اش به ریاست جمهوری نمی خورد. ایشان در جواب گفتند قیافه ام به نوکری مردم که میخورد.
هزاران بار جانم به فدای محمود احمدی نژاد
حمیدرضا
|
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آقای نماینده مجلس، از اینکه احمدی‌نژاد رئیس جمهوره ه خجالت کشیدی؟؟ما هم ننگمانه که رفتی مجلس نشستی؟؟ راستی چندتا رای داشتی؟؟ از 24.5 میلیون بیشتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
|
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
یادمه سال 88 قبل انتخابات واسه کاری به یکی از روستاهای اطراف سبزوار رفتم. همین طوری بحث انتخابات شد به یه پیرمرد خیلی مسن گفتم به کی رای میدی حاجی؟ حقیقتش فکر میکردم اصلا تو این فازا نباشه بنده خدا خیلی سنش بالا بود. ولی میدونی چی جواب داد؟ گفت پدر و مادر ما نون حروم به ما ندادن که ناشکر باشیم. احمدی نژاد برامون آب اورد برق اورد اسفالت کرد ... به اون رای میدم. کار ندارم احمدی نژاد چه طور آدمیه و چه اخلاقی داره ولی هر چی باشه رییس جمهور این مملکته باید بهش احترام بزاری بچه جان. من متولد 60 هستم دکتری مهندسی شیمی دارم استاد دانشگاه هم هستم چند برابر شما هم سابقه دارم ولی خودمو در حد نمایندگی مجلس نمیدونم تا وقتی امثال شما ها هم اونجا باشن جای ادم های فرهیخته اونجا نیست بچه جان.
یه چیز دیگه هم بگم بهت بد نیست آقای جو گیر، سال 89 فرصت مطالعاتی آمریکا بودم کالیفرنیا. یه روز تو آزمایشگاه بودیم یه دانشجوی چینی از راه وارد شد رو به یکی از بچه ها کرد گفت فلانی ( البته یه اصطلاح خیلی زشت به کار برد که من نمیتونم بگم) یارو حرفی زده باز بنزینو گرون کرده. متوجه منظورش من نشدم ولی یه خانم دیگه اونجا بود ایرانی الاصل که اصلا اونجا به دنیا اومده بود سری برگشت بهش گفت برو بیرون و دیگه اجازه نداری بیای اینجا، اون هر چی باشه و هر کی باشه رییس جمهور ایرانه و باید احترامشو داشته باشی. خداییش کیف کردم از جوابش. اینو گفتم تا بدونی اون خانم که شاید تو عمرش 2 بار هم ایران نیومده از تویه نماینده مجلس شرفش بیشتره آقای جو گیر. تضمین میدم دوره بعد مجلس نفر دهم حوزه انتخابیه خودت نمیشی با این روحیه که داری بچه جان.
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
چه حظی بردم از کامنتتون . خیر دنیا و آخرت نصیبتون .
ناشناس
| |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
شما با این همه افتخارات کجا بودین برادر ! دکتری مهندسی شیمی مبارکت باشه استاد
ناشناس
| |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
احسنت به ادبیات جناب اقای دکتر
=))))))
ناشناس
|
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ما هم از بودن امثال شما شرمنده ایم
حسين
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آقاي بولتن شما بگو من بد کردم به ايشون راي دادم ها ! نه بد کردم !
آقاي علي آقا بد کردم !
رمضون بد کردم!
(( ديالوگي از پايتخت 2 ))
رشید
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آقای قادر مرزی :شما سوگند خوردهاید به صورت نظام چنگ نندازید ولی انقدر بی ظرفیت وکم جنبه ومتکبر وبی تربیت هستید که کاربرد بیان خجالت کشید ن راهم یاد نگرفته اید . تورا می شناسیم وقتی فرماندار دهگلان سر بیرون آمدن اسمتان برای اشغال صندلی سبز مجلس به شما تبریک نگفته بود فشار می اوردی که باید عوض بشه یا مدیر یکی از ادارات قروه در جلسه ای به شما اعتراض کرده بود به خونش تشنه شدی وباعث جابجایی او شدی یا میخواستی از وزیر جهاد کشاورزی سوال کنی مگر اینکه گروکشی شما را در استخدام چند نفر از آشنایانت وکسانی که به آنها بدهکاری استخدامدر جهاد کشاورزی دهگلان شوند دیدی که شما وامثال شما مایه شرمسارس هستین.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
از كسي كه افتخار سربازي مطهري در مجلس را دارد انتظار چيزي غير از بي ادبي وبي نزاكتي نبايد داشته باشيم
ناشناس همه شناس
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دوستان ناراحت نشید علیرغم زجری که از کارگزاران زیر دست احمدی نژاد دیدم ما هم از این قماش در منطقه مان داریم و اکنون با وابستگی به مسولان تایید شد و با تر فند رای مردم را گرفت و اکنون یه سمت تو مجلس گرفته و منطقه انتخابیه را فراموش کرده و محکم چسبیده به ریسش و داره جواب خوش خدمتی اونا میده بارها به مردم گفتم این اقا بدرد نمایندگی نمی خوره امان از چند چهره گی این شخص و الان فهمیدند که یارو اهل این کارا نبوده چون طرف بدهکار و وامدار جناب ریسشه
پرستار لیسانسیه بازنشسته
|
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پنج روز مانده به اتمام ماه هر روز واریز حقوق 520000 تومانی را چک می کنم ، خوشا بحال این نماینده مرفه بی غم که هر پنج ماه یکبار هم .......!
کبلایی
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
واقعااین اقا نماینده است!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ایشون گفتن روزی که احمدی نژاد برای عقده گشایی به مجلس آمد،ظاهرا ایشان یک عقده ای تمام عیار هستند.
خوشحالم مخالفان احمدی نژاد از تبار چنین عقده ای هایی هستند.

مسئول بولتن نیوز چنانکه شما توهین های این مثلا نماینده رو اتنشار دادین پس نظر بنده راجع به ایشون رو هم انتشار بدین
عبدال
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
سلام ودرودخدابرمهندس ادب فقيد
ناشناس
|
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
خوش به حال دیوانگان
ناشناس
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
اين اقا فقط از نمايندگي حقوق نميگيره از هيت علمي دانشگاه هم حقوق ميگيره بله از احمدي نژاد خوشش نمياد چون او ديگه حقوق رياست جمهري را نميگيره چون از هيت علمي دانشگاه حقوق ميگيره فرق را ببين احمدي نژاد در پاستور ميماند ولي ايشان در ولنجك
مهدی
|
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
از ماست که بر ماست
ناشناس
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
منم شرمسارم از اینکه چون تویی نماینده مجلس هستی
ایرانی
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
سلام خدمت دوستان
وقتی بعضی از نظرات کاربران محترم رو میخوانم فقط و فقط تاسف میخورم به حال خودم و این ملت.
درسته که ادبیات این اقای نماینده متناسب با جایگاهش نیست اما در مقابل ادبیات بعضی از شما ملت و شعور و فهم شما زیاد هم هست.
وقتی میخواهید در مورد موضوعی قضاوت کنید و نظری بدید به همه چیز خوب فکر کنید.
اگر شما جای ایشان بودید باز هم اینگونه برخورد می کردید؟
اگر شما هم سال ها زحمت کشیده بودید و سختی ها و ملامت های بسیار دیده بودید تا به جا و جایگاهی که ایشان رسیده برسید باز هم این چنان نظراتی داشتید؟
مگر ایشان چه گفته؟
گرفتن حقوق 2/300/000 تومانی در مقابل جایگاه و زحماتی که ایشان برای رسیدن به این مهم متحمل شده مبلغ زیادیه؟
انتقاد از رفتار رئیس جمهوری که از نظر همگان حتی رهبری هم مورد انتقاد شدید قرار گرفت کار بدیه؟
ایا ایشان حق نداره به واسطه تلاشی که انجام داده در رفاه زندگی کنه؟
استفاده از ماشینی که طبق قانون در اختیار ایشان قرار گرفته کار بدیه؟
به نظر شما بین یک کارگر ساده و بی سواد و یک فرد تحصیل کرده نباید فرقی وجود داشته باشه؟
اگر بعضی از ما اهل تلاش و زحمت و تحصیل نیستیم و برای زندگی هدف و برنامه نداریم و در سطح پایینی از اجتماع قرار داریم مقصر این اقا هستند یا ما؟
به بحث ارزیابی عملکرد ایشان در مجلس هم ورود نمیکنم چون موضوع مورد بحث چیز دیگریست امیدوارم که در انجام وظایفشان هم کوتاهی نکرده باشند و تمام توان خود رو به کار بندند برای رفع مشکلات هموطنان کرد.
دوستان عزیز اخلاق مدار باشید ایرانی باشید در عمل نه در اسم. مسلمان باشید در عمل نه در اسم.
گفتار نیک_رفتارنیک_کردار نیک_پندار نیک
هم از اصول اخلاقی ایرانیان باستان بوده و هم مورد تائید و از اصول اسلامی پس خواهشا رعایت کنیم و پایبند باشیم به اصول اخلاقی.
شما هم لطفا نظر بنده رو منعکس بفرمائید.
با تشکر
پاسخ ها
شمس
| |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
با سلام،
ایرانی عزیز !
این ها اشاره کردید همه اش درست ولی سطح انتظارات عموم از فردی که بر کرسی نمایندگی در مجلس (راس امور) نشسته است و می بایستی در زمینه مسائل راهبردی کشور نظر بدهد تا بصورت های کلان تصمیم گیری و سپس بر اجرای آن ها نظارت شود بسیار فراتر از این دیدگاه ها است.
جاوید
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
لیسانس نرم افزار دارم
به عنوان تایپیست کار می کنم!!!
آیا ماهی 400 هزار تومان در شأن من هست؟
از حقوقم راضی هستم چون جایی که هستم به احترام آقا کار می کنم حالا رییس هر کسی خواست باشد.
یا علی
ناشناس
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
دیدیم چطور رای آوردی انتظار بیشتر نیست
ناشناس
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
از بولتن نیوز خواهشمندم یک نمونه از نظرات و امتیازان خوانندگان را به ایشان ارائه کنند یا طی تماسی از این نماینده نامحترم بخواهند که این صفحه رو مرور کنن تا ببینند که مردم چطوری از خجالت ایشون دراومدن.
بله...
سعید
|
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
واقعا یعنی چی که میگی من هر 5 ماه یکبار حقوقم را چک میکنم ببینم آمده یا نه میخواهی بگویی بی نیازی اگر نماینده محترم تونستی با ان پول اضافه ای که هر 5 ماه یک بار به کسی کمک کنی آنوقت ایول دارد آخه عزیزه دلم نمیگی چقدر از مردم محتاج 100000 تومان حقوق اضافه در ماه هستند شما اگر پسته میخوری بخور نوش جانت ولی میدونی چقدر از مردم شیر که یکی از مایحتاج ضروری مردم هست نمیتوانند بخورند لطفا نماینده باشید نه حساب چک کن حساب هایتان
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
بي‌نيازي كدومه؟! شما خودت باشي، حالشو داري هر ماه بري اين همه پولو از بانك بگيري، بشمري، ببيني درسته دوباره بدي بگي بگذار تو حسابم؟ تازه ببين چه همّتي داره كه هر ٥ ماه يكبار مي‌ره اين كار را مي‌كنه!
ناشناس
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
خوب حالا این مصاحبه واسه این بود که ما بفهمیم نمایندگان مجلس حقوقشون چقدره،چی سوار میشن،خونشون کجاست و.....والا وقتی نمایندگان ما اینا باشن معلومه که وضع کشور باید اینجور باشه.با حقوق نزدیک 3 ملیون اظهار ناراختی هم میکنن.همینه که میگن نماینده ها پاشون که به مجلس رسید درد مردم رو فراموش میکنن.
و ما همچنان در انتظار عدالت مهدی فاطمه ایم.
ناشناس
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
ارزشها عوض شده و ... ها با ارزش!
مهدی
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
ادم جنم داریه 34سالشه هم دکتراشو گرفته هم نمایندس اونم از یه روستا به اینجا رسیده بدون امکانات اولیه زندگی خداییش دمت گرم ماهی صد ملیونم کمه برا جنین ادم با لیاقتی
پاسخ ها
امیر
| |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
واقعا برات متاسفم.......
این طرز تفکر می دونی چه به بار میاره ؟
یعنی هرکس از تو روستا یا خانواده فقیری درس خوند و به پست و مقامی رسید مجوز این براش صادر میشه که پدر ملت رو در بیاره ......
و نداشته های گذشتشو از مردم بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روستایی
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
آقای نماینده مجلس که پنج ماه پنج ماه حسابتو فقط چک میکنی آیا خبر داری که خیلی از همین مردم هفت هشت روز مانده به واریز یارانه هاحسابشونو چک میکنن-بجای اینکه متاسف باشی برای رفتار یک رییس جمهور به فکر مردمی باش که اولین عید بدون اجیل رو پشت سر گذاشتند
حمید
|
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
بسمه تعالی
ما هم ازاینکه نماینده ایی با این طرز فکر درمجلس شورای اسلامی باشد خجالت می کشیم غیر از احمدی نژاد نمایندگانیکه آن افتضا رابا سرپیچی از دستور رهبری به بار آوردند باید خجالت نه آنکه بکشند بلکه باید سربکشند
ناشناس
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
اتفاقا من برای شما متاسفم شما اصلا دکتر قادرمرزی رو نمی شناسید ایشان انسان بسیار صادق و درستکاری هستن شماها به اون دزدی های میلیاردی بچسپین نه به یه کیلو پسته شب عید .اگر ایشان رامی شناختید می فهمیدین چه انسان پاک و شریفی هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :