صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۱۸۹۲
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
برچسب ها: رهبر ، انقلاب ، پیام ، نوروزى

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
جانم
پاسخ ها
مرضیه
| |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
فدایش
حسین سوری
| |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جانم فدای رهبر ...
مریم69
| |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جونم فدای رهبر عزیزم .
الهی اونایی که منفی دادن چشمشون در بیاد....
سهیلا سادات
| |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
یا رب به علی و میثم تمـــــــــــــارش
یا رب به حسین تشنه و انصــــــارش
هرکس که بد سید علی می خواهد
این اول سالی از زمین بــــــــــردارش


آمین یا رب العالمین
مرتضي.ام
| |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
دوبيتي بسيار زيبايي بود خواهر سهيلا. رفتم اس.ام.اسش كنم. ممنون.
یک ایرانی
| |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
اول سالی دهنتونو به نفرین عادت ندین.
فرزند ایران
| |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
تمام توان منافقین و ضدانقلابیون ودشمنان این ملت در عدد منفی ها به نمایش در می آید کسانی که بصورت سازمان یافته تمام توانشان را می گذارند که به عشق و علاقه مردم به رهبر و امامشان منفی بدهند اما زهی خیال باطل
سهیلا سادات
| |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جناب یک ایرانی :

نگران دهان مایید یا نگران دامن گیر شدن نفرین ؟
مرتضي ام
|
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
كلبه‌ام پنجره‌اي باز به دريا دارد
خوب من! منظره‌ي خوب، تماشا دارد

ساختم آينه‌اي را به بلنداي خيال
تا خودت را به تماشاي خودت وا دارد

راز گيسوي تو دنياي شگفت انگيزي است
كه به اندازه‌ي صد فلسفه معنا دارد

گوش كن! خواسته‌ام خواهش بيجايي نيست
اگر آيينه‌ي دستت بشوم، جا دارد

چشم يك دهكده افتاده به زيبايي تو
يعني اين دهكده يك دهكده رسوا دارد

كوزه بر دوش سر چشمه بيا تا گويند
عجب اين دهكده سرچشمه‌ي زيبا دارد
﴿محمد سلماني﴾
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
سلام ،‌وقتي به بزرگي هستي و كوچكي خودم فكر ميكنم ، احساس حقارت رو در سراسر وجودم حس ميكنم و از خدا سئوال ميكنم كه خدايا ،‌ بار الهي ،‌ من كه كمترم از ذره ام را براي چه خلق نمودي ؟؟؟

و او پاسخ : براي عبادت و اطاعت ، اگر از امام معصوم و نايبش اطاعت كني به جايي ميرسي كه در تمام هستي جايي نخواهد بود كه نامت نباشد و محبوب من ميشوي .

سلام بر تمام انبياء ،‌ معصومين ،‌ اوليا ،‌ صالحين ،‌ شهدا ،‌ سلام الله عليه ،‌ سلا م من به نايب امام معصوم عليه السلام ، تا وقتي پا در ركاب نايب امام زمان صلوات الله و آْل و سلم هستم ، تصورم بر اين است كه ديگر فراتر از ذره ام و خدا منت نهاده و من رو كسي حساب كرده ، تا اوليااش را حمايت كنيم .

نثار كل شهداي اسلام ،‌ از صدر تا كنون ،‌ كه در عمل ثابت كردند كه اطاعت بيش از جان مي ارزد ،‌ صلواتي از روي اخلاص هديه كنيم و از خدا توفيق اطاعت بخواهيم .

آقا مرتضي سلام ،‌ شما براي خيلي ها از برادر بالاتري ،‌ اخوي .............. ان شاءالله در بهشت ببينمت .
كوچكترين ايراني
| |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
سلام ،‌وقتي به بزرگي هستي و كوچكي خودم فكر ميكنم ، احساس حقارت رو در سراسر وجودم حس ميكنم و از خدا سئوال ميكنم كه خدايا ،‌ بار الهي ،‌ من كه كمترم از ذره ام را براي چه خلق نمودي ؟؟؟

و او پاسخ : براي عبادت و اطاعت ، اگر از امام معصوم و نايبش اطاعت كني به جايي ميرسي كه در تمام هستي جايي نخواهد بود كه نامت نباشد و محبوب من ميشوي .

سلام بر تمام انبياء ،‌ معصومين ،‌ اوليا ،‌ صالحين ،‌ شهدا ،‌ سلام الله عليه ،‌ سلا م من به نايب امام معصوم عليه السلام ، تا وقتي پا در ركاب نايب امام زمان صلوات الله و آْل و سلم هستم ، تصورم بر اين است كه ديگر فراتر از ذره ام و خدا منت نهاده و من رو كسي حساب كرده ، تا اوليااش را حمايت كنيم .

نثار كل شهداي اسلام ،‌ از صدر تا كنون ،‌ كه در عمل ثابت كردند كه اطاعت بيش از جان مي ارزد ،‌ صلواتي از روي اخلاص هديه كنيم و از خدا توفيق اطاعت بخواهيم .

آقا مرتضي سلام ،‌ شما براي خيلي ها از برادر بالاتري ،‌ اخوي .............. ان شاءالله در بهشت ببينمت
مرتضي.ام
| |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
سلام برادر بزرگوارم. از صميم قلب از خدا مي‌خواهم عزيزاني چون شما را براي خانواده محترمتان، انقلاب و رهبر عزيزتر از جانم حفظ نمايد.

ان‌شاالله سالي پربار پيش رو داشته باشيد و قلبتان هميشه و در هر لحظه به ياد خدا مزيّن، و لحظه لحظه زندگيتان به لبخند رضايت مولايمان حضرت مهدي ﴿عج الله تعالي فرجه﴾ معطّر باشد.

بي‌هيچ اغراق و تعارفي بگويم ابدا خود را لايق حسن ظن شما بزرگوار نمي‌دانم، ولي اين كه كوچكي چون بنده را به برادري قبول نموده‌ايد برايم افتخار بس بزرگ است و با تمام وجود به دعاي زيبايتان آمين مي‌گويم.

عجب صبري دارد خدا!
گستاخيم مي‌بيند، لطفم مي‌كند.
طاعتش نمي‌كنم، نعمتم مي‌دهد.
هميشه نالانم، دست كرامت بر سرم مي‌كشد.
بر گناه اصرار مي‌ورزم، عيبم مي‌پوشاند.
بيراهه مي‌روم، دستم مي‌گيرد.

عجب صبري دارد خدا!
اگر من خدا بودم، پدر اين بنده پدرسوخته‌اش را در مي‌آوردم، اما او فقط لبخندم مي‌زند!

بارالها!
بيش از لياقتم به من بخشيدي، مي‌دانم!
بيش از ارزشم به من دادي، مي‌دانم!
بر نعمت‌هايت شاكر نبودم و نعمتم دادي، مي‌دانم!
بارها توبه شكستم و آبرويم نبردي، مي‌دانم!
آري، لايق بهشتت نيستم، مي‌دانم!

اما تو هم مي‌داني عاشقت هستم. مي‌داني وقتي از دلم مي‌روي چه آشوبي در آن مي‌شود. مي‌داني وقتي يادت مي‌كنم چگونه صورتم در درياي اشك غرق مي‌شود.

بارالها!
خودت را از من نگير. دستم را از دستانت بيرون نكش. به خودت قسم اگر چنين كني از غصه مي‌ميرم!
abdolmajed
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
خداوندسايه ايشان را برسر ايران وايرانيان مستدام بدارند حكيم زمان ورهبر بي نظير روز دنياست ايشان
حیدری
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
لیاقت دیدنش از نزدیک رو ندارم، نمیدونم چرا با دیدن این عکسا بغضی گلوم رو فشار میده، صحبتهاش و دیدن تصویرش همیشه سرشار از امید و آرام بخشه. عشق سید علی ریشه در دلم داره... خدایا نگهدارش باش، آمین
چکش
|
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
عکس ماقبل آخری خیلی خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
عکسهای حضرت ماه همه اش ماهه!
علی
| |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
تا کور شود هر آنکه نتواند دید !
چکش
| |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من اون عکس رو بیشتر از بقیه دوست داشتم اشکالی داره؟!!!!(دهان باز)
ناشناس
| |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
نه اشکالی که نداره ما مخلص شما هم هستیم که عکس حضرت ماه رو دوست دارید!
مرتضي.ام
| |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
نه سركار خانم چكش. علي آقا منظورشون منفي دهنده‌ها است و ناشناس اول هم نظرشون را گفتند و اين به معناي رد نظر شما نيست. سال نوتون هم مبارك باشه ان‌شاالله.
چکش
| |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
سال نو شما هم مبارک باشه آقای مرتضی.ام
رضا
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
من به فدای چهره ملکوتی اش
ای اهل ایران آقام علی مظلومه...
ناشناس
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
نوکرتم
ناشناس
|
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
به رقم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست
احمد
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
جانم فداي ولايت
موحد
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
دیشب مثال رویت تمثیل ز ماه کردم
تو به ز ماه بودی من اشتباه کردم
سلامتی و طول عمر آقا صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
حاجی پور ناصر
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جانم فدای مولا ،تازنده ایم با ولایت پاینده ایم یا حق
ناشناس
|
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
ای قربان سید علی مظلوم
م سادات موسوی
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
دل را ببین دل را ببین
در کوی جانان آمده

ساقی بساطی نو فکن
مطرب بیا چنگی بزن

سر واژگون تن غرق خون
افتان و خیران آمده

خواهم که جان پیشش رود
جانم در آغوشش رود
دنیا فراموشش شود
مست است و مهمان آمده
مست است و مهمان آمده

این گل که راهش تنگ بود
هم دور و هم پر سنگ بود
با رهزنان در جنگ بود
فاتـح زمیدان آمده

گل چون لبش از خنده شد
بلبل از او شرمنده شد
طوطی به لطفش بنده شد

دل نیست این جان آمده
از بهر درمان آمده

دل نیست این دیوانه است
دیوانۀ جانانه است
پر درد و پر افسانه است
دل نیست این جان آمده
از بهر درمان آمده

هدیه به محضر رهبر انقلاب ،آلبوم دل را ببین استاد افتخاری
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
مثل هميشه انتخابي بسيار بسيار زيبا و عالي بود. مي‌خواهم ريا كنم و بگويم اين دومين باري است كه دلم را با اشك جلا مي‌دهيد. صميمانه ممنونم خواهرم. ان‌شاالله در سخت‌ترين لحظه‌اي كه همه محتاج نوازش دردانه‌هاي آفرينشيم، سر بر دامان مادر مظلومتان حضرت زهرا ﴿سلام الله﴾ داشته باشيد.
م سادات موسوی
| |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
مثل همیشه لطف دارید و لطف عالی مستدام.

بنده هم می خواهم ریا کنم و بگویم حدود بیست سالی است که اشک خانمها را در می آورم ولی این اولین باریست که آقایی چنین فرمایش می کند و این همه از پاکی قلب و زلالی روح و نجابت ذهنتتان است.

از دعای فوق العاده مفیدتان متشکرم و امیدوارم علاوه بر سایۀ والدۀ مکرّمه،از مهربانی و حمایت حضرت زهرا سلام الله علیها که مادر همۀ ما هستند نیز بهره مند باشید.
ابو بشرای طهرانی
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
بی تو پرنده ای اسیر بودم که قلب سوزانم تشنه آزادی
بود . آزادی نغمه خوانی . رهایی . پرواز
و آنگاه که تو را دیدم باز گرفتار صیاد شدم
صیادی که نه دانه داشت . نه دام
و من شادترین پرنده اسیری که نه به آزادی اندیشه کرد نه پرواز . و تا ابد برای تو خواهم خواند
آوازی که سراپا عشق به اسارت است نه پرواز
چارک میرزا
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
باید همه مسئولان دنیا مانند رهبرمان عالم و متفکر
و مومن و مردم دوست و نجیب و اصیل و در یک کلام عصاره همه فضایل انسانی باشند .
محمد علي
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
خدا نگهدارش باد
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
سلام خدا بر مجاهدان راه حق
ناشناس
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
نوکرتم فدات آقا
سيد ناصر موسوي
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
خداوند انشاالله سايه ايشان را ساليان سال تا ظهور حضرت مهدي (عج) بر سر ما حفظ كند. سلامتي وجود نازنينش صلوات
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مرتضي.ام
| |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
الهي آمين
اللهم صل علي محمد و آل محمد
الّلهمّ عجّل لولّیک الفرج
م سادات موسوی
| |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
الّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
حمید
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
عکسای خوبین
نرگس
|
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
من حاجتم شکفتن لبخند رهبر است
لبیک یا خامنه ای
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
مستم ز تبسّم نمازش
لبخند چو غنچه دلنوازش

چون فاطمه پشتوانه اوست
تا هستم و هست دارمش دوست
﴿مرحوم آغاسي﴾
مجید
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جانم به قربانت آقای مهربانم چقدر شکسته شدی ........
علی
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
جانم فدای حضرت آقا سلامتی اش صلوات 
پاسخ ها
م سادات موسوی
| |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
الّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
ناشناس
| |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
الّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
سونیا
| |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
لّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
مولوی
|
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
سلام
جان نا قابل من فدای رهبری چون فرزانه

به قول دوستان : حضرت ماه
فرزند ایران
|
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
آقا جان ما ایستاده ایم چون سرو ما ایستاده ایم چون کوه ما ایستاده ایم تا تاریخ را بسازیم تا به دنیا بگوییم ما دنیا را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده می سازیم ما ایستاده ایم تا زنده ایم و با همه قدرت از انقلابمان از امام انقلابمان از مردم نجیب و شریفمان و از کشورمان دفاع خواهیم کرد و اگر اسرائیل یا هر قدرتی دیگر بخواهد تعرضی به این کشور کند دنیا را برایشان تیره و تار خواهیم کرد و همه دنیای آنها را سیاه خواهیم کرد و از شهادت در راه خدا هرگز هراسی بدل راه نخواهیم داد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
روديم و موج‌هاي خروشان مي‌آوريم
با اشك‌هايمان همه طوفان مي‌آوريم

مثل هميشه مست كلام هدايتت
با هر فراز جامعه، ايمان مي‌آوريم

اين شيعه تن به فتنه‌ي رنگين نمي‌دهد
اين آسمان مجال به شاهين نمي‌دهد

غم نيست اي امام، زمان دست شيعه است
ايران كه هيچ! نبض جهان دست شيعه است

اين لشكر شماست اگر فوج مي‌زند
خون علي است در رگ ما موج مي‌زند
حسین
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
فدای تو ای رهبر شجاع که هچون خاری در چشم دشمنان هستی
حامد
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من مست شراب دل روحانی خویشم
مجنون علی رهبر عرفانی خویشم
هر چند حیا می کنم از دلبر دلها
دلبسته دلدار خراسانی خویشم


سلام خدا بر امام و صاحب زمان و نائب اش
ناشناس
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
جان نا قابل من فدای رهبری چون فرزانه
سرآشپز
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
جانم فدای رهبر. زنده باد آزادی
صالح
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
من یک افغان سنی مذهب هستم
جانم را برای سید علی خامنه ای می دهم .
فدای یک تارمویت تمام دنیا شود.
لیلا
|
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
فدای اسلام قران وامامان معصوم واقا امام زمان وفدای رهبر فرزانه ام قربانت سید علی خامنه ای
صادق
|
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۲
همه خوبان فدای قدوقامتت آقا وخاک کف پایت در چشم بد خواهانت
ناشناس
|
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
به چهرۀ پر ز نورت:

فتبارک الله احسن الخالقین
محمد مهدی
|
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم
گر جان طلبد دریغ از جانان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود
ما پشت به سالار شهیدان نکتیم

خاک پایت توتیای چشمانم.
محمد
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جهت سلامتی و طول عمر فرزند حضرت زهرا(س) صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
الّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
حميد
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
خامنه اي مرجع متقين است
سلاله اميرمومنين است
سونیا
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
جونم رو به عشقت میدم سید علی
کبلایی
|
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
لبیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :