صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۱۷۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
برخی رسانه‌ها روز پنجشنبه 24 اسفندماه از یک تصادف شدید در مسیر شرق به غرب اتوبان ارتش در منطقه مینی سیتی تهران میان یک دستگاه خودروی سواری هیوندای و یک دستگاه پراید خبر دادند که در پی آن، راننده خودرو پراید در دم فوت کرده و یک عابر پیاده نیز مجروح شده بود.
برچسب ها: مست ، عربستان ، سفارت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
این وهابی های اشغال تحویل بگیرند که ادعای مسلمونیشون عالما پر کرده حتما شرب خمر هم از واجباته یا خیال کرده چون این راننده شیعه است باید بکشدش؟
امير
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
حالا شما خبر اين ماجرا را دنبال کنيد اگر دولت ايران با اين راننده ... کاري داشت. قانون کاپيتالاسيون هنوز هم در کشور ما اجرا مي شود.
ناشناس
|
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
چشم خادم الحرمین الشریفین روشن !!!!! خاک بر سرظاهرنماتون
ناشناس
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
باید همانطور که راحت ایرانی ها را گردن میزنند این را هم گردن زد
میثم رسولی
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
فقط یک جمله می گویم
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۹
جدیدا شرب خمر خیلی زیاد شده و این افراد از این که دیگران متوجه این عمل زشتشون بشوند هیچ ابایی ندارند. دیروز برای خرید مانتو به مغازه ای رفتیم که متوجه مستی فروشنده شدیم. بلافاصله از مغازه خارج شدیم. حال شما خانمی را تصور کنید که تنها به خرید رفته وارد چنین فروشگاهی شود. خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرما. باید مثل اوایل انقلاب که وقتی فردی چنین عمل منکری را انجام می داد در انظار عموم شلاق می خورد، این افراد را شلاق بزنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :