محمد تاجیک : اکبر عبدی در بخشهایی از گفت وگوی خود با شرق خاطرات جالبی از علی حاتمی تعریف کرده است .
به گزارش پارس توریسم اکبر عبدی دراین مصاحبه گفته :مدت 19 سال در منزل مرحوم علی حاتمی در فرمانیه اتاقی داشتم که از من میخواست آنجا بمانم. ایشان تا زمان فوتشان در همان خانه زندگی کرد و من چون همیشه پرکار بودم، نتوانستم در هزاردستان بازی کنم.
اکبر عبدی در پاسخ به این سوال که چرا از شما خواسته بود در آن خانه بمانید؟ گفته :به این دلیل که تا این حد من را دوست داشت و نمیخواست دایما به نازیآباد بروم. ایشان یک بار نشد نمازشان را یک ساعت دیربخواند، وقت اذان نمازش را میخواند و قضا هم نمیشد. خاطرم است برای امام حسین(ع) قیمه درست میکرد و خودش پیاز خرد میکرد. خیلی مرد بود و بامرام. دخترش، لیلا، من را عمو اکبر صدا میکند. یک روز دختر مرحوم حاتمی 17،16 ساله بود که به من گفت عمو اکبر اگر کرسی دارید من میخواهم به منزل شما بیایم تا آن را ببینم. از مرحوم حاتمی اجازه گرفتیم و لیلا را به منزلمان بردیم. ایشان تا این اندازه به من اطمینان داشت و من را مانند خانوادهاش میدانست و ناموسش را به من سپرد. خدا رحمتش کند. من هم الان نذر ایشان را ادامه میدهم.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com