صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۰۵۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
پايگاه هاي خبري تصوي جديدي از جنايت تازه تروريست‌ها كه در آن نيمي از مرقد سيده سكينه در دمشق را تخريب كردند، انتشار دادند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروه تروريستي موسوم به ارتش آزاد با حمله موشكي به مرقد "سيده سكينه" در دمشق بيش از نيمي از اين مرقد را تخريب كرده وبه آن خسارات زيادي وارد كردند.

در همين حال منابع خبري شايعه انفجار در مرقد "عمار ياسر" و"اويس قرني" در سوريه را تكذيب كردند.

برچسب ها: مرقد سیده ، سکینه ، دمشق

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
majid
|
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
بسم الله القاسم الجبارين.هرچه زور دارن بزنن .مگر حرم آقا ابا عبدالله را چند بار تخريب نکردندوحتي گندم هم کاشتند که هيچ اثري از ان نباشد. اين احمق هاي بي عقل که مخ نا چيزشان را قرار آکبند اون دنيا تحويل بدن ،هرچي زور دارن بزنن .اينها نميفهمند چرا روز به روز شيعه پر تلعلو تر ميشه،به اين خل وچل ها بگيد .چراغي را که ايزد بر فروزد هرگز شما بي عرضه ها که حتي جرات مردانه جنگيدن را هم نداريد ،نمي تونين خاموش کنين.انشاالله بزودي ترتيب همه تون رو خواهيم داد
titi
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
خدا انشاءالله ریشه این تروریست های وهابی رو بکنه
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
اسامی بزرگوارانی که از بی حرمتی به مرقدشون خبر میرسه که از سرآمدان دین هستند. دیگه چه کسی شعار مسلمان بودن این سلفی های جاهل رو باور میکنه؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :