صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۹۱۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
نماينده مردم تفت و ميبد كه از دو روز گذشته دچار سكته مغزي شده و در بيمارستان بستري شده بود، امروز صبح به كما رفت.

بولتن نیوز ، برزگر مسئول دفتر نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار مهر گفت: حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده دچار سكته مغزي شده و به بيمارستان فيروزگر تهران منتقل شده است.
 
به گفته پزشكان وي، شرايط يحيي زاده طي دو روز گذشته بد نبود اما امروز صبح وضعيت وي دچار تغيير شد و به كما رفت.
 
مردم تفت و ميبد امشب مراسم دعاي توسلي به دعوت دفتر آيت الله اعرافي، امام جمعه ميبد و رئيس جامعه المصطفي براي سلامتي اين نماينده ساعي و تلاشگر برگزار خواهند كرد.

برچسب ها: میبد ، نماینده ، کما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علی
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
خدا شفا بدهد ان شا الله. من در میبد درس خوانده ام خیلی این شهر را دوست داشتم و دارم.
ناشناس
|
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
خدا شفای عاجل و کامل دهد. ایشان یکی از روحانیون دوست داشتنی و مخلص و پرکاری است که هر کس با ایشان مراوده داشته باشد مجذوب ایشان می شود. اللهم اشف کل مریض.
شمس
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
سلام بنده از کارشناسان پزوهشهای مجلس هستم و میدانم که ایشان یکی از توانمند ترین و با سواد ترین نمایندگان بوده امیدوارم شاهد حضور دباره ایشان در مجلس باشیم
خداوند شفا دهد
دهقانی
|
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
خدا شفا دهد ان شاءالله
ناشناس
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :