صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
اسوشیتد پرس گزارش داد؛
بنا بر گزارش اسوشیتدپرس، ایران ادعا می کند که پهپادهای پیشرفته ای را توسعه داده و در حال فعالیت در این زمینه است و همچنین پهپادهایی از آمریکا بدست آورده که در حال انجام عملیات بر ضد معکوس بر روی آنها می باشد که در دسامبر 2011 از آمریکائیها بدست آروده است.
گروه بین الملل ـ یک مقام دفاعی در امارات متحده عربی می گوید که دولت های حاشیه خلیج فارس می گویند که آنها یک قرارداد نظامی 1.4 میلیارد دلاری برای خریداری پهپادهای آمریکایی امضاء کرده اند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسوشیتد پرس، ارزش پهپادها معامله شده حدوداً 200 میلیون دلار است و کشورهای خلیج فارس قصد دارند که توانایی استفاده از پهپادها را افزایش بدهند که بتواند با تکنولوژی رو به رشد پهپادهای ایرانی در منطقه مقابله نمایند.

بر اساس این گزارش، دولت امارات متحده عربی می گوید که پهپادهای ساخته شده توسط کمپانی " جنیرال اتمیک ایرونیوتیاکال سیستم" توانایی حمل سلاح و تجهیزات نظامی را ندارد اما برای عملیات شناسایی مناسب است.

بنا بر گزارش اسوشیتدپرس، ایران ادعا می کند که پهپادهای پیشرفته ای را توسعه داده و در حال فعالیت در این زمینه است و همچنین پهپادهایی از آمریکا بدست آورده که در حال انجام عملیات بر ضد معکوس بر روی آنها می باشد که در دسامبر 2011 از آمریکائیها بدست آروده است.

ژنرال عبید الکتیب سخنگوی ارتش امارت متحده عربی می گوید که حدوداً 750 میلیون دلار از این معامله مربوط به خریداری ماشین آلات مقابله با مین است.

این قرارداد در نمایشگاه دفاعی امارات متحده عربی دیروز به امضاء رسیده است.


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
یعنی همش گیر ما می افتد
رضا
|
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
انشاا... وقتي كه بگيريمش يعني كلي صرف جويي ارزي كرديم اميدوارم دولت امارات ازاين چيزها زياد بخرد.
بهنام
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
برای ما خریده
بهزاد
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
جانم فدای رهبر .رهبرجونات هستنا.نگران نباش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :