صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۵۷۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
در ویژه برنامه ای که به مناسبت گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر در دزفول برگزار شد، فرزاد جمشیدی مجری گری این برنامه را بعهده داشت.
به گزارش صراط، در ویژه برنامه ای که به مناسبت گرامیداشت سردار سرلشکر شهید حاج احمد سوداگر در دزفول برگزار شد، فرزاد جمشیدی مجری گری این برنامه را بعهده داشت.

قسمت هایی از این ویژه برنامه از صدا و سیمای خوزستان پخش شد.






منبع:سینما نگار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
خداییش خیلی خوشحال شدم دیدم این ادم نازنین دوباره سرحال است.
پاسخ ها
مسلم
| |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
خدا به داد برسه
تو كي هستي كه از اومدنش خوشحال شدي
ناشناس
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
نازنین یا عوضی؟
دانيال ع
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
من كه اصلأ نميتونم خوشحال باشم!!! نميدانم شايد دارم اشتباه ميكنم؟!شايد هم...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :