صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
بازيگر سينما و تلويزيون در جشنواره موسيقي فجر در برج ميلاد هنرنمايي كرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حسام نواب صفوي بازيگر سينما و تلويزيون در كنسرت فرزاد فرزين كه در بخش جنبي جشنواره موسيقي فجر اجرا شد، به نواختن پيانو پرداخت.
برچسب ها: فرزاد ، فرزین ، کنسرت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :