صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵
دانشمندان در جدیدترین یافته های خود نشان دادند ایستاده بودن حتی در حال تحرک نداشتن باعث لاغری می شود.

به گزارش بولتن نیوز؛ ایستاده بودن و قامت راست داشتن به بهبود جریان خون در بدن کمک می کند و سبب می شود در طولانی مدت قامتی ایده آل و مطلوب داشته باشیم.

گفتنی است، دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 150 نفر دریافتند استادن 50 درصد نسبت به نشستن حتی اگر تحرک و جنب و جوشی نداشته باشیم سبب لاغری می شود.

پزشکان و متخصصان توصیه می کنند در اتوبوس و اماکن عمومی حداکثر و تا جایی که می توانیم بایستیم زیرا ایستاده بودن سبب سلامتی و حفظ اندام ما می شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :