صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۲۱۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸

 

 
برچسب ها: فرح ، سگ ، پهلوی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علي از شيراز
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
ببخشيد کدومشون فرحه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
hamon ke poshtesh be shomas
مرتضي ام
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
تيتر را برعكس ننوشتيد؟!

مي‌گويند شخصي با الاغش به بازار رفت تا آن را بفروشد. لحظه‌اي چرتش برد و وقتي بيدار شد، الاغش را ديد كه گوشه‌اي ايستاده است است و پول مي‌شمارد!! ;)
مرغ حق
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
خودمانیم اخیرا هم شما و هم سایت های دیگر شاید هماهنگ !!تقریبا هر روز عکسهائی از این ملعونها را منتشر میکنید !!چرا ؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
این عکس که مال چند سال پیشه!!!!
دانيال ع
|
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
ميگن فرح از بس به سگش علاقمند بوده مدام دورو برش مي پلكيده كه يه روز يكي از دوستانش ازش ميپرسه مثل اينكه تو به سگت حتي بيشتر از شاه اهميت ميدي؟ فرحم به حالت مزاح جواب ميده كه اگه يه روز ناچار باشم بين سگم و شاه يكي رو انتخاب كنم مطمعنم اون يكي شاه نخواهد بود!البته شايدم حرف دلشو زده! گويا همين سگي بوده كه تو عكس مشاهده مي كنيد
نگار و دىانا ونسترن
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
خيلى زشت بود
هدیه
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
این سگه یا کره الاغ!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :