صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
دبيرکل جمعيت آبادگران جوان ضمن تکذيب خبر ديدارش با محمدباقر قاليباف گفت: ائتلاف 1+2 را سازوکار مناسبي براي اصولگرايان نمي‌دانم.
حسن بيادي دبيرکل جمعيت آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران درباره خبر ديدارش با محمدباقر قاليباف اظهار داشت:‌ هنوز ديدار جمعيت آبادگران با قاليباف برگزار نشده و اين خبر صحت ندارد.

بيادي با بيان اينکه ديدار با دلسوزان انقلاب در برنامه جمعيت آبادگران جوان قرار دارد،‌ عنوان کرد: قصد داريم با افرادي چون محمدباقر قاليباف، محسن رضايي،‌ مهدي چمران و... ديدار داشته باشيم، اما اين ديدارها هنوز برگزار نشده است.

نايب رئيس شوراي شهر تهران در ادامه درباره ائتلاف 1+2 که قاليباف نيز در آن عضويت دارد، اظهار داشت: اين ائتلاف را سازوکار مناسبي براي اصولگرايان نمي‌دانم.
برچسب ها: بيادي ، ديدار ، آبادگران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :