گفتوگوي منتشر نشده با زندهياد همايون خرم
گفتم استاد آمدهام با هم از بهار و عيد نوروز و موسيقي حرف بزنيم. كمي نگاهم كرد و بعد از مكثي كوتاه گفت: از بهار حرف بزنيم كه چه بشود؟ بهار براي من شادي آدمهاست. همان طور كه موسيقي هم شادي آدمهاست. اصلا قرار دنيا بر اين است كه همه چيز را براي شادي ما رقم بزند.