صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۱۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
گفت‌وگوي منتشر نشده با زنده‌ياد همايون خرم
گفتم استاد آمده‌ام با هم از بهار و عيد نوروز و موسيقي حرف بزنيم. كمي نگاهم كرد و بعد از مكثي كوتاه گفت: از بهار حرف بزنيم كه چه بشود؟ بهار براي من شادي آدم‌هاست. همان طور كه موسيقي هم شادي آدم‌هاست. اصلا قرار دنيا بر اين است كه همه چيز را براي شادي ما رقم بزند.
برچسب ها: همایون ، خرم ، موسیقی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امیر ایرانی
|
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
خداوند رحمتشان کند.با خواندن این مقاله برای چند دقیقه از این دنیای کثیف و خسته کننده فارغ شدم.روحشان شاد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :