صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۰۳۱۶
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

 

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از نامه، صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق پیش از انقلاب طی سفری به کشورمان برای تبادل نظر با مقامات ایرانی، سفری هم به مشهد مقدس داشت.


این عکس، صدام را نشان می‌دهد که در حال نماز خواندن به شیوه اهل سنت در حرم علی‌ بن موسی الرضا (ع) است.
برچسب ها: صدام ، حرم ، امام ، رضا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
اين بابا نه سني بود نه شيعه بلكه يك بعثي سوسيال بود
mansoor
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
عکس.نمازخواندن.صدام .در.حرم.چیز.مهمی.نیست. صدام.عرب.وسنی.بود این.عکس.نشان.بی.احترامی.او.به.امام.هشتم.نیست .اقای.ناشناس.نوشتند.صدام.نه.شیعه.بود.نه.سنی.خوب.نبود.چه.شده؟. امادراین.عکس.که.مشغول.نماز.است.سنی.بودن.خودش.را.نشان.داده.
کیا
|
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
خدالعنت کنه صدام لعین..............
ازخون جوانان وطن لاله دمیده........
یاد شهدا بخیر...........
مبینا
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خدا عذابشو بیشتر کنه مردم فریب عوضی
محسن لره
|
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اكثر سياسيون سكولار از اين دست كارهاى عوامفریبانه.......: ياحق
ناشناس
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
نماز بزنه کمرش مادر..........................
غیر قابل انتشار
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
کمرشو بزنه ایشالله
ناشناس
|
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
آنچه مهم است این است که امام رئوف هر حیوان انسان نمایی رو ر حرم خودش راه میده و درش برای تمام مخلوقات بازه
پاسخ ها
ز
| |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ولی فک نکنم برای کسایی که حجت بر اونا تموم شده هم....
ناشناس
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
میفهمن ملت خودشون
سهیلا سادات
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
خدا عذابشو زیاد کنه بحق امام رضا .

اشک چشم خیلی از پدرها و مادرهای شهدا رو این ولدالزنا در آورد .

آتیش از قبرش در بیاد بحق علی .
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
یک دعا میکنم ، منفی دهندگان آمین بگن : با صدام محشور بشی انشالله .
امین
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
اره
نریمان
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خدا لعنت کنه به صدام یزید کافر
هادی
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
درود بر صدام یزید کافر!!!!
صدام حسین
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خاک تو سر من من غلط کردم خر همتونم
ناشناس
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
گول۰۰آمریکاروخورد
اویندار
|
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
خداوند با شیطان محشورش کنه


ولد زنا
علی
|
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
بی حساب به جهنم پسره .
محی
|
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
چه آدمیه میکشه جوانانمونو بعد تو حرم نماز میخونه
محمد حسن
|
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
خداوند بر عذاب صدام لعین بیفزاید انشاءالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :