صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۹۹۳۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
لیسا دفتری خبرنگار شبکه‌های ایران ستیز فاکس نيوز که چندی قبل خواهان تحریم‌های فلج کننده بر ضد ایران شده بود در جدیدترین دروغ پردازی‌اش مدعی شد پایه‌های پرچم در ایران آنتن‌های مخفی هستند!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: لیسا دفتری فرزند سیمین دفتری (ضد انقلاب فراری) به علت کینه از انقلاب اسلامی و از دست دادن منافع خود در دوران ستم شاهی به عنوان خبرنگار و کارشناس مسائل ایران به خبرسازی بر علیه کشورمان در  آمریکا مشغول می‌باشد.
ایران ستیزی این ایرانی تبار وطن‌فروش تا حدی است که يکي از نشريات صهیونیست‌های تندرو آمریکا به نام جويش استاندارد صفحه اول خود را به عکس و خواسته وی در تصویب تحریم‌های فلج کننده بر ضد ایران اختصاص داده است.
لیسا دفتری در روزنامه های واشنگتن تایمز، واشنگتن پست و شبکه های سی بی اس، ان بی سی، پی بی اس، صدای آمریکا و فاکس نیوز که تریبون نئومحافظه کاران وابسته به صهیونیست‌ها است به عنوان کارشناس مسائل ایران مشغول به دروغ پردازی به عنوان خبر بر ضد ایران می‌باشد.
دفتری در یکی از خبرهای دروغش در شبکه فاکس نیوز با دروغ پردازی مدعی شد پايه های پرچم در ایران آنتن‌هاي جمر امواج شبکه های ماهواره ای می‌باشند.
چنین خبر دروغی برای مخاطبین غربی که آشنایی چندانی با ایران ندارند ممکن است قابل قبول باشد ولی افرادی که کمترین آشنایی را با ایران دارند پی به غیر واقعی بودن و مسخره بودن این خبر می‌برند ابر شهر تهران با نزدیک به ده میلیون جمعیت نیاز به چند هزار پایه پرچم دارد که بتوان با آن امواج ماهواره ای را مختل کرد؟




برچسب ها: تحريم ، آمريکا ، فاکس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
صادق
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
لعنت خدا بر خيانتكاراني كه به ملت و مملكت خويش پشت نموده و خواهان تحميل تحريمهاي اقتصادي و ايجاد زحمت براي ملت خويش ميباشند!!!
اي كاش ذرّه اي از شرف و غيرت آن شهروند سقزي كه بسبب إعمال تحريمهاي خودسرانه دولت امريكا عليه شيطان بزرگ و مقاماتش به دادگاه شاكي شده را در وجود بي وجودتان داشتيد.
پاسخ ها
علی
| |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
گاهی وقتا آدم از منفی هایی که در پاسخ زده شده میمونه که یعنی چه ؟
مرغ حق
| |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
علی اقای عزیز یادتان باشد از اسرائیل هم می توانند منفی یا مثبت بدهند ها از خارج از ایران وطن فروشهای فراری را هم به انها اضافه کنید . اصلا به برخی پول میدهند که این مثبت منفی ها را بگذارند . برای همین اگر اینها را در مد نظر داشته باشیم هم متوجه خواهیم بود و هم ناراحتمان نخواهد کرد کار دشمن دشمنی ورزدیدن است و چون دشمنان ما حقیر هستند کارشان هم حقیرانه است از پرده یک نوک میزنند چون نه کار دیگری از انها بر میاید و هم نه جزئتش را دارند چون موجودات بی وجودی هستند .
مرتضي.ام
| |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
مثبتي كه بنده به اين پيام دادم را ٣ تا حساب كنيد: صادق+علي+مرغ حق
ناشناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
یعنی آنقدر میشه یک خائنی تا به این درجه وقیح و خبیث باشه ؟! عجب عقده ای !
مجتبی
|
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
بابا این برو بچه های جنگ نرم یه طرح راهبردی تهیه کنن تقسیم کار کنند تا این آسیملیه های عقده ای رو تحت کنترل در بیارن
ناشناس
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
اینها نطفه های شیطان وبازماندگان فواحش وازبهائیهای زمان طاغوت هستند واز اینها بیشتر ازاین توقعی نیست
پاسخ ها
علی
| |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این منفی زدن در پاسخ ها یعنی چه ؟
مرضیه
| |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
برادر این منفیها یعنی : خائن، وطن فروش،بی دین وبی همه چیز همیشه هستند
ناشناس
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این منفی زدنها علی آقا یعنی دست شکسته های بیمار روانی !
ایرانی
|
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اینها لقمه حرام خورده هایی هستند که حتی در اسراییل هم پیدا نمی شوند...
مرغ حق
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خانم ایکیو : شما که انقدر با هوشی چرا از درختان غافل شدی در ایران همه درختان را جمهوری اسلامی به انتن های مخفی تبدیل کرده . ای ضایع اخه تو برات ایران مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :