پس از عزل ناگهانی اولین وزیر بهداشت زن شنیده ها حاکیست برخی در تلاش
هستند تا خانم دکتر "الهه وحیددستجردی" ریاست دانشکده دندانپزشکی نیز از
این سمت کناره گیری کند. پیش از الهه دستجردی خانم طبیب زاده این مسئولیت
را عهده دار بود.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
چیز مهمی نیست شایسته سالاریه دیگه
سینا از شیراز
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
وقتی مینی بوسی باهم میان ، با هم نیز باید برن. اگه شایسته سالاری حاکم بود حتما بین 75میلیون ایرانی افراد شایسته تری هم پیدا میشدند.
همچنین همسر خانم وزیر سابق ، که مشاور وزیر در امور دندان پزشکی بودند.
نرگس
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
واووووووووو
چه خبر است؟
الله اعلم
عباس
|
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
تا زمانی که پستها بین خواهر وبرادر وفامیلها تقسیم بشود مگر چیزی برای تحصیل گردها پیدا میشود
رهگذر
|
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
با سلام
اولا در متن خبر گفته نشده دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی(ره)..
ثانیا اگر چه ریاست ایشون همراه با مشکلات عدیده ای از جمله حذف قانون لزوم حجاب مصوبه در زمان دکتر طبیب زاده بود اما در شرایط کنونی که نیاز به آرامش به خصوص در فضای دانشکده و دانشگاه هست باید از ایشون حمایت بکنیم.
همسر وزیر هم از اساتید دانشکده هستند و عضو شورای عالی دندانپزشکی و معاون آموزشی دانشکده هم مشاور وزیر بودند در امور سلامت دهان و دندان(!) و از همین جهت و به خاطر مسائل سیاسی خیلی از مباحث مطرح شده توسط دانشجوها به سرعت به دفتر ویر کشده می شد و این فضای نامناسبی را برای کار فرهنگی به وجود آورده بود.
با وجود همه این مباحث گفته می شه که اگر ایشون برن به علت دست های پشت پرده افراد نامناسب تر از ایشون که رابطه های پنهانی برقرار کردند به ریاست می رسند و بنابراین اکنون ترجیح بر حضور خود ایشون هستش.
ناشناس
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
شاید این هم درباره جریان انحرافی حرفی زده !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
شاید این هم درباره جریان انحرافی حرفی زده !!!!!!!!!!!!!
رها
|
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
اين كه تو اين مملكت ما يه چيز عاديه تقسيم پستها مباركشان