صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
بنیامین بهادری با تمام اصرارهای مسئولان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مبنی بر حضور او در این دوره شرکت نمی‌کند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از محسن رجب پور سرپرست گروه بنیامین بهادری در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان برگزاری جشنواره برای حضور بنیامین در جشنواره بیست و هشتم اصرار داشتند اما ترجیح دادیم که وی حضور پیدا نکند.
وی ادامه داد: طبق مطلبی که پیش تر اعلام کردیم تا زمان انتشار آلبوم جدید بنیامین در تهران کنسرتی برگزار نمی‌کنیم.
رجب پور تصریح کرد: در حال حاضر همه انرژی خود را روی سومین آلبوم بنیامین متمرکز کرده ایم و آلبوم بنیامین 3 هم اکنون آخرین مراحل آماده سازی را طی می کندش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :