صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۹۵۸۲
تعداد نظرات: ۸۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹
یکی از اعضای خانواده این مجری صدا و سیما گفت؛
در پي بيماري فرزاد جمشيدي، برنامه اين هفته «ياد خدا» نيز روي آنتن نرفت. همچنين شنيده ها حاكي است در روزهاي گذشته برخي مديران سازمان صداوسيما نيز با وي ملاقات كرده‌اند كه خبري از آن منتشر نشده است.
گروه اجتماعی - در پي وخامت حال فرزاد جمشيدي  مجری صداو سیما، وي از صبح امروز ممنوع الملاقات شده است.


به گزارش بولتن نیوز، يكي از اعضاي خانواده مجري برنامه‌هاي «ياد خدا» و «ماه خدا» در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين خبر گفت: از مردم مي خواهيم براي او دعا كنند. تلاش براي ارتباط با اين مجري كه چهارشنبه هفته گذشته بستري شده بود، ميسر نشد.
شايان ذكر است در پي بيماري  فرزاد جمشيدي، برنامه اين هفته «ياد خدا» نيز روي آنتن نرفت. همچنين شنيده ها حاكي است در روزهاي گذشته برخي مديران سازمان صداوسيما نيز با وي ملاقات كرده‌اند كه خبري از آن منتشر نشده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
خداوندا صحت و سلامت را به او برگردان
پاسخ ها
محمد خلیلی
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
و حق را به حق دار برسان آمین یا رب العالمین
م
| |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
در مورد ایشون الله اعلم
قضاوت با خدا
امیر
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
شفای همه بیماران صلوات
پاسخ ها
احمد
| |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم صل علي محمد و آل محمد
ناشناس
| |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
hamid
| |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم صل علي محمد و آل محمد
fatima
| |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم صل علي محمد و آل محمد
فرزاد جمشیدی همیشه سحرهای ماه رمضان واسه همه بیماران دعا میکرد!و نامشون میاورد حالا همه ما برای ایشون دعا کنیم.
سهیلا سادات
| |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس 3
| |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
| |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
این یکی روحا"و جسما"مریضه.
امیرعلی حیدری
|
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
از ته دلم براش ارزوی سلامتی میکنم ؛
یا خدا...
عباس
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اللهم اشفع کل مریض
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
اللهم اشف کل مريض
نادر
|
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
دوستای عزیز علامت های - + رنگ تیم ها نیستند که بعضی از دوستان منفی می دهند انگشتای خودتون را با رنگ قرمز رنگی نکنید-اللهم اشفع کل مریض-
پاسخ ها
امیر
| |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم اشف کل مریض
hamid
| |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم اشف کل مریض
مسلم
| |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آقا نادر - + يعني آزادي عقيده در ضمن موضوع چيز ديگه است برادر من
سروش
|
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدا شفاشون بده
مجری فوق العاده خوبیه
ناشناس
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
فکر نمی کنم بخاطر بعضی مسایل دیگه هست......
پاسخ ها
شيد جمال
| |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
الهي همه مريضا مخصوصا اين مجري عزيز به زودي زود خوب شود
علي
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
ام يجيب المسترعضا دعا و يکشف و سو بار الها تو را قسم ميدم به عزت وشرف خودت که انشالله همه گرفتاران و مريضها عاجز رو شفا بدهيد انشا الله چقدر صدايش دلنشين و معلوماتش غني بودن واقعا" حيف است کسي مثل ايشان را ولو بطور موقت حتي در صحنه رسانه نداشته باشيم با صداي معنوي و کلام گهر بارايشان . يا علي مدد
دوست عزیز قبل از نگارش نظر متن عربی خودتان را حتما بررسی فرمایید  "امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء"صحیح آن بدین شکل است



پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
آی خداااااا چقد خندیدم....ینی قبلا هم همینجوری واسه مریضا دعا می کردی؟؟!!
بیچاره اونایی که التماس دعا می گفتن بهت واسه مریضشون!
hamid
| |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
"امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء"
ناشناس
| |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
ام من يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
بولتن جان صحیح آن بدین شکل است
ناشناس
| |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
ما زبان را ننگریم و قال را........
چکش
| |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
علی یارتان آقای علی. التماس دعا.

آقای ناشناس با پرچم نمیدونم کجا:
بهتر بود قبل از تمسخر و تحقیر کمی هم به ندانسته های خود فکر میکردید. طور دیگری هم میشود چیزی را به کسی یاد داد.
ناشناس
| |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء"صحیح آن بدین شکل است
مجتبی
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدا شفاش بده
امیر
|
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
با این منفی دادنتون نشون میدید که خیلی قسی القلب هستید.بابا یه آدم مریضه خیلی براتون سخته دعا کنید خوب بشه؟شما دیگه کی هستید!!!
پاسخ ها
مصطفی
| |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
امیر خان واقعا نمیدونی این منفیا برای چیه؟؟؟
البته من در مورد اون موضوع این بنده خدا هنوز به یقین نرسیدم ولی دیگه اثرات خودش رو میذاره
امیر
| |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
حاج مصطفی گل گلاب
میدونم چی می گی.ولی حرف من اینه یه آدمی از مخلوقات خدا مریضه حالا هر کاری که کرده براش دعا کنید خوب بشه.خدا خودش با عدالتش باهاش رفتار کنه.
مصطفی
| |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
امیر جان من فقط دلیل منفی دادنها رو گفتم
خدا شفاش بده و از سر تقصیرات همه ما بگذره
انشاالله شما هم حج بری به ما که خیلی حال داد مکه و مدینه
سهیلا سادات
| |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
جناب مصطفی :

خوبه که حالا به یقین نرسیدید و اینگونه فریاد میکشید و اگر به یقین برسید بلاشک آبروی مردم میشود پیراهن عثمان !

بفرمایی قاضی کدام شعبه هستید ؟
امیر
| |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سهیلا خانم خدمتتان عرض کنم نظر ما و حاج مصطفی عزیز یکی است فقط شیوه بیان فرق می کند.یه دعا میکنم آمین بگیدو این دعا بهترین دعاست: خدایا آخر عمر عاقبت بخیر شویم.آمین.
سهیلا سادات
| |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جناب امیر یعنی شما هم همین نظر را دارید ( امیر خان واقعا نمیدونی این منفیا برای چیه؟؟؟
البته من در مورد اون موضوع این بنده خدا هنوز به یقین نرسیدم ولی دیگه اثرات خودش رو میذاره)
امیر
| |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سرکار خانم سهیلا برای منفی ها اگه حقیقت داشته باشه اگر عمدی بوده خدا لعنتش کنه و اگه پاش لغزیده باشه و در دام شیطون افتاده باشه خدا جزاشو بده
ناشناس
| |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
دعوا نکنید یارو از من و شما خیلی هم سالم تره فقط برای این که سر ما رو شیره بمالن تا آبها از آسیاب بیفته این خبر جعلی رو ساخته اند. اون ممنوع التصویره .
كريميان
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
انشائ ا... خدابه احترام دعاهاي خودش كه درماه رمضان جهت شفاي مريضها مي كرد شفابدهد
پوراحمدی
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدا ایشاللا همه مریضا رو شفا بده ولی بنظر من اصلا مجری خوبی نیستن ایشون خیلی تملق میکنه
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
با بخش اول نظرتون موافقم .
مسلم
| |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
با بخش دوم نظرتون كاملا موافقم
مریم69
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدا ان شاء الله شفاش بده خیلی ناراحت شدم .
رضا
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
شفای همه بیماران صلوات
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ ها
hamid
| |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
ایمان
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدا به همه مریضان شفا بدهد انشاءال..از جمله دختر عموی خودم. آمین
پاسخ ها
امیر
| |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
مشكلش چي بوده بعضي ها منفي دادن
فرشید از الیگودرز
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
برای سلامتی همه مرضا دعا کنیم. ((امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء)) انشاء ا... خدا به این مجری توانمند صحت و سلامت بده.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
این آقایان و بانوان محترمی که به دعای شفای مریض منفی می دن من موندم واقعا طرز تفکرشون چیه؟یعنی از خدا مرگ یه نفر رو می خواهین؟
کوروش
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اینقد زود قضاوت نکنید
امیر
مؤمنان علی ـ علیه السلام ـ روزی با مردم سخن می گفت، و در باره رشد اخلاقی آنان
صحبت می کرد، تا اینکه فرمود: مراقب باشید آنچه را مردم پشت سر افراد می گویند،
نپذیرید ( از شنیدن غیبت، برحذر باشید) سخنان باطل فراوان است، ولی سخنان باطل از
بین رفتنی است، و آنچه می ماند کردار انسان است. چرا که خدا شنوا و شاهد است،
بدانید که بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت، فاصله نیست.

یکی از
حاضران پرسید: چگونه بین حق و باطل، بیش از چهار انگشت فاصله نیست؟

امام ـ
علیه السلام ـ انگشتان را کنار هم گذارد و بین گوش و چشم خود قرار داد، سپس فرمود:

«الباطل
ان تقول سمعت، والحق ان تقول رایت؛ ؛باطل آن است که بگوئی شنیدم، و حق آنست که
بگوئی دیدم»(۱)

یعنی
شنیدنیها را مثل دیدنیها که با چشم دیده ای، باور مکن و تا یقین نکردی، سخن این و
آن را، درباره افراد نپذیر.
پاسخ ها
امیر
| |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
آقا کوروش احسنت.استفاده کردیم.
مریم69
| |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
عالی بود.
خدا ان شاء الله هیچ وقت از کسانی که ابروی یه مومن به همین راحتی می برن نگزره.
سینا از شیراز
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
اللهم اشف کل مریض
دنیا صحنه امتحان ما انسان هاست. از خدا می خواهیم در لحظات حساس دستمان را بگیرد و حتی یک آن ما را به خودمان وانگذارد.
برای این مجری خوب و توانمند نیز آرزوی شفای عاجل دارم.
حمید
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
انشاالله شفا پیدا کند
حمید سلیمانی
|
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
خدایا شفای همه بیماران از جمله مجری معروف مذکور را عنایت فرما..
ميانالي
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
((امن يجيب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء)) انشاء ا... خدا به این مجری توانمند صحت و سلامت بده.
ناشناس
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
تیتر زنی تان مناسب نیست
چکش
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
الهی به تمام بیماران جسمی و روحی یکی از دو شفایت را عاجل عنایت بفرما.
صالح
|
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
خدا نکنه که یک مجری مذهبی در این صداوسیما مورد اتهام قرار بگیره وا مصیبتها چون اونهایی که دم از دین میزنند از همه نامردترند وفقط به بچه مذهبیها تهمت میزنند وباید تسلیت گفت به صداوسیمایی که از حزب اللهی هاومذهبی ها حمایت نمی کند..........؟
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
متاسفانه از فتنه 88 به این طرف یک موج منفی بر علیه ایشان بپاخاست ، آن روز من منتظر چنین روزی بودم .
مگر نوشتن یک سناریو چقدر سخت است ؟
یاشار
| |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
نوشتن سناریو شاید سخت نباشد اما اجرا کردنش بازیـــــگر میخواهد!
سهیلا سادات
| |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
یه مثلی هست که میگه :

پول بده رو سیبیل شاه نقاره بزن .
بنده ای عاصی
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدا بحق دعا های خودش در حق مریضها شفایش بده
عبد فانی
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خدا رو قسم میدم به حق پنج تن حافظ آبرو و حیثیت و سلامت همه مومنان باشه.بیش از سلامتی ایشون باید برای حفظ آبروشون دعا کنیم
محسن لره
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تو كشور مريضهاى زيادى روى تخت بيمارستان داريم ايشان هم يكى شون هست اما چون جلو چشم بوده مهم شده بيايم هميشه بعدنماز براى همه مريضان دعا كنيم بدون نگاه به جنس ومارك و قيمت شون خدا به همه مريضها لباس عافيت بپوشاند آمين : ياحق
سبحان
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
الهم اشف کل مریض.خدایا به حق عطمت خودت همه مریضهاراشفابده
عباس
|
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سلام
خدا همه ی مریض ها رو شفا بده
حرف زدن الکی و بدون دلیل با آبروی و حیثیت یک مسلمان بازی کردن گناه نابخشودنی هست.
ما نمی توانیم بدون دلیل قضاوت کنیم
علی
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
سلام .باورکنید کلی خندیدم به این کسانی که دعا کردن واسه شفای مریض واونایی که نظر منفی دادن کلی خندیدیم تو این همه بدبختی که داریم یه کم خنده هم غنیمته.
ولی سلامتی وعمر چیزاین که قدرشون رو نمیدونه مگه کسی که اونارو از دست داده
مانیا
|
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آقای جمشیدی یکی از بهترین مجری های تلویزیونه، من عاشق اجرای ایشونم.خبرشو که شنیدم اشک تو چشام جمع شد، انشاله هر چه زودتر حالشون خوب شه.
شادی خاچیكیان
|
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
بنده ی خدا. انشالله به مرحمت خدای بخشاینده و نجات دهنده سلامتیشون رو بدست میارن.

خدایا. پدر.

من كه در تقدست جز حفظ آبروی خودم و جز آرزوی سلامتی برای همگان هیچگاه چیزی نخواستم.
خدای مهربونم به قلب پاك این بنده ی خودت فرزاد جمشيدي نظری بیفكن و لطف و بخشش و مهربونیت رو دریغ مدار و سلامتی عنایت بفرما.

آمین
پاسخ ها
سهیلا سادات
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
الهی آمین
يه جانباز
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
هو الشافي.........
يامن اسمه دوا وذكره شفا......
امن بجب المضطر اذا دعاه وبكشف السو
اللهم اشفيكل مريض ..امين يارب العالمين
االلهم صلي علي محمد وال محمد...
مريم
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
به نام او كه جان ميدهد وجان مي گيردد هيچ وقت مناجات هاي سحر را كه آقاي جمشيدي برنامه داشتن از دست نمي دادم خدايا به او كمك كن
ابراهیم محمودی
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
حضرت علی(ع)دیده راندیده گرفت شماهاچه جورمردمی هستیدکه ندیده رادیده گرفتیدازخداوندبترسیدخدابه ایشان شفادهدآمین
ناشناس
|
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
انشااله هر چه زودتر سلامتیشون و بدست بیارن . امین
آنا
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت فرماید.
پرويز ملكي
|
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
خدايا به اين جناب شفاي جسمي و روحي عطا كن.
محسن زشته
|
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ابجي ما راس ميگه هر كي معروف بشه سريع ميكوبنش زمين
ناشناس
|
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
خداوند شفايش دهد
ناشناس
|
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
شفای مجری خوب برنامه یاد خدا انشاء الله که خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت فرماید
صبا
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
هو الشافي.........
يامن اسمه دوا وذكره شفا......
امن بجب المضطر اذا دعاه وبكشف السو
اللهم اشفيكل مريض ..امين يارب العالمين
االلهم صلي علي محمد وال محمد...
ناشناس
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
من نمیدونم جمشیدی اشتباه کرده یانه ولی هزارتا مجری و بازیگر هزارجور آدم دیگه گناه میکنند کسی نمیفهمه و آبروش نمیبرن اما این بنده خدا چون مذهبی بوده فورا پخش کردند تا اول آبروش ببرند بعد از صداو سیما بیرون بکننش هیچ وقت نباید آبروی مومنی ببریم خیلی بده اگر واقعا راست باشه اشتباه از اون خانم هو بوده دوطرفه بوده نباید یه طرفه قضاوت کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :