صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۹۰۵۴
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
در طرح دستگیری اراذل و اوباش و زورگیران پایتخت صبح امروز چهارشنبه در 173تن از اراذل و اوباش در تهران بازداشت شدند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محمد
|
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
از بس به زورگیری وخوردن مال حرام عادت کرده اینجوری خرس شده.کسی که برای مردم رعب ووحشت و مزاحمت ایجاد میکنه باید سنگین ترازوزنش مجازات براش ببرن.
پاسخ ها
عباس راهی
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
به نظر من باید اینهارو بریزن دریا مخصوصا" این تپلرو تا کوسه ها حال کنن...
هر چند دریا کثیف میشه و فکر نمیکنم کوسه ها افتخار بدن!!!!!!!!!!!1
ناشناس
|
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
اوج تن پروری و بیعاری را نماشا کن !
ناشناس
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
از بی غیرتی عینا خرس شده . جای تاسف برای قوه قضائیه ، که این حیوانات درنده را در شهر رها کرده است
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
مثل اين كه گرفتنشا!!!
بهادر
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
قرون وسطی هرچیش بد بود زندانهایش خوب بود زندانی می شد مثل نی قلیون نه مثل این ماموت
علی دادا
|
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
اگر زور گیر بوده احتمالا بعد از اخاذی طرف رو هم می خورده!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
خيلي جالب بود اخوي. اگر بدانيد چقدر خنديدم.
ناشناس
|
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
درسته که بد کرده اما باطن ما را هم خدا میدونه !!!
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
برو بابا شما هم! مسخره‌اش را در آورده‌ايد. نوارتون حرف ديگه‌اي براي گفتن نداره؟!
مرضیه
| |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
ناشناس عزیز تنها باطن که نباید درست باشه. یقین بدون که اگه کسی باطن پاک وشریفی داشته باشه هرگز در ظاهر هم دست به این اعمال کثیف نمی زنه!!!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
لازم نیست ، اعدامش کنید
مهدی
| |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
پس هر کی دلش خواست تو این دنیا هر غلطی بکنه دیگه؟ از باطنش که خبر نداریم و فقط خدا می دونه و همه چیز به روز قیامت... آره؟
نه ناشناس محترم. شما مثل اینکه گیر این آدما نیفتادی. یه بار که بهشون برخورد کنی میفهمی چه جونورایی هستند.
مگه شناخت باطن آدمها خیلی سخته؟ ضمناً خدا خودش از طریق احکام و ایاتی که فرستاده یادداده که با این افراد چطور برخورد کنیم. نگفته که نگه دار تا بمیره خود حالشو میکنم تو قوطی ؟
خرزوخان
| |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
زکی بابا چرا همه کامنت این بنده خدا رو بد برداشت کردن. داره میگه اون بد کرده قبول. ظاهر کارو خراب کرده پس باطنشم خراب کرده چون به هم ربط دارن اینا ولی ما هم همچی ادمای خوبی نیسیم. درسه ظاهر کارو رعایت میکنیم ولی باطنمون دربداغونه. خو راس میگه. انقد به خودتون حسن ظن نداشته باشین یا ایها الاخوان و الاخوات. اسکیوز می خیلی عربی شد. ولی عجب شرحی شد بر کامنت
امیر
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
راحت 160 کیلو رو داره.نه؟
پاسخ ها
علی011
| |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
نهههههه !
فلفل
|
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
تانک هم نمیتونه از روش رد بشه
س0و
|
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
این احمق بی لیاقت ،اگه میرفت وزنه برداری الان وضعش خوب نبود؟؟؟

حداقلش این بود که ابرویی و عزتی داشت ، میگفتند طرف ورزشکاره و احترامش میکردند، نه اینکه مثل یک حیوون تو باغ وحش ...
ناشناس
|
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
این بنده خدا توی مصاحبه تلویزیون گفت که بخاطر شرب خمر گرفتنش .

آخه این چطور میتونه با این هیکل راه بره که بخواد زور گیری و دعوا کنه ، نباید همه جرمها رو با یک نگاه دید و همه مجرمین رو یک جور و به یک اندازه مجازات کرد .
پاسخ ها
پرستو
| |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
حالا انگار شرب خمر چیه؟!

خب فکر کن مست شه بره تو خیابون با این هیکلش بخواد یه غلطایی کنه... دیگه از این بدتر...
ناشناس
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
اين را داشته باش ورزشهای مايه ای خرج داره به اين سادگی نيست به دست آوردنش!
ناشناس
|
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
ببرید زیر پل سید خندان آدمش کنید!
محسن لره
|
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
حيف كه بعضيها بلد نيستند از زور و بازو وهيكل درشتشون در راه صحيح استفاده كنند: مثل ايشون اگر وزنه بردار بودند مدال آور و بجاى اين عكس بايد روى سكوى قهرمانى ايستاده باشند لعنت بر تو شرمنده باش با اين هيكل زندان باشى اما چندماه زندان باشد نصف ميشود تن لش : ياحق
مسخره
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
عجب پس اینجوری شد که اومدیم تهران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :