یک روحانی اصلاحطلب گفت: این مشارکتیهای بیغیرت و امیر ارجمند مشکوک و مزروعی بدبخت، رفتهاند سراغ این آدمهای رسوا و منحرف جنسی و میخواهند به قول خودشان در جنبش سبز، «چندصدایی» ایجاد کنند!
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مودی
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
برادر جان احتمالا گیرنده های شما خیلی ضعیف است که تازه حالا متوجه خیانت و خودفروختگی این جماعت شده اید! یا شاید هم خیلی وقت است فهمیده اید اما از ترس این جماعت ظاهرا دمکرات که در واقع فاشیست هستند سخنی نگفته اید اما حالا وضع چنان به هم ریخته که نتوانسته اید سکوت کنید و . . .
اکبر
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
سلام و درود فراوان بر بولتن نیوز .
این ادمها هیچکدام بویی از ولایتمداری نبرده اند. امیرجمند خود فروخته.این مزروعی بد بخت تر از همه شان.تا اونجایی که من اطلاع دارم فامیل همین مزروعی بدبخت که در اصفهان زندگی میکنند کمتر از پرادو و جنسیز سوار نمی شوند.من نمیدانم میخواهند جواب آن دنیاشان را چگونه بدهند. بدبختها.