صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۷۱۲۹
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
در سخنراني اخير در دانشگاه تربيت مدرس اعلام شد
حجت الاسلام ناصر نقويان در سخنراني اخير خود در دانشگاه تربيت مدرس، با انتقاد از برخي نابساماني ها گفت: يکي از دوستان بنده براي اينکه پروژه‌اي را در وزارت نفت انجام دهد، مجبور شد به يکي از معاونين يا مديران کل آن وزارتخانه، مبلغ يک ميليارد و دويست ميليون تومان رشوه بدهد.

بولتن نیوز_ صفحه انرژی به نقل از ملت آنلاين،حجت الاسلام ناصر نقويان در سخنراني اخير خود در دانشگاه تربيت مدرس، با انتقاد از برخي نابساماني ها گفت: يکي از دوستان بنده براي اينکه پروژه‌اي را در وزارت نفت انجام دهد، مجبور شد به يکي از معاونين يا مديران کل آن وزارتخانه، مبلغ يک ميليارد و دويست ميليون تومان رشوه بدهد و من وقتي کپي چک مربوط به آن رشوه را به آقاي پورمحمدي، رئيس سازمان بازرسي کل کشور نشان داده و ايشان را در جريان آن موضوع قرار دادم، ايشان در جواب گفتند: اي بابا! اينجور چيزها که در مملکت بسيار است.

 وي در ادامه با انتقاد شديد از اين وضعيت اظهار داشت: جواني که به دليل ضعف مالي نمي‌تواند ازدواج کند برطبق سيره حکومتي امير المؤمنين عليه‌السلام حکومت موظف است تا او را به تزويج درآورد، آن وقت شما آن جوان بيچاره را که از بيکاري و فقر براي بقاي خودش به زورگيري رو آورده را مي‌گيريد و مي‌چرخانيد و مجازاتش مي‌کنيد امّا چشمتان را بر اين خلاف‌هاي سنگين که عامل اصلي شکل‌گيري جرائم خرد در جامعه است مي‌بنديد.

نقويان که در سلسله نشست هاي معرفتي با عنوان «رشديافتگي» سخن مي گفت، اظهار داشت: اگرچه ما در سي و چند سالي که از انقلابمان مي‌گذرد بر روي مباني اعتقادي شيعه در کتابها، رسانه‌ها، جلسات، روضه‌ها و ..... بسيار کار کرده‌ايم ولي در عمل نتوانسته‌ايم آن حق‌مداري را محقق کرده و به اجرا در آوريم و در اين شاخص‌هاي انساني نظير ريشه‌کني دروغ و وعده‌هاي بي‌اساس مردم و حاکمان در جامعه، برابري در مقابل قانون، توانايي مظلوم در گرفتن حق خود از ظالم، و ..... ترقّي معکوس داشته‌ايم.

وي با قرائت شعر معروف نسيم شمال که «کور شوم، لال شوم، کر شوم/ ليک محال است که من خر شوم» مردم ايران را مردم بيداري دانست که حکومت، توان فريب دادن آنها را ندارد و مردم، ضعفها، اشتباهات و تقصيرات حکومت‌مردان را مي‌دانند و تحليل مي‌کنند.

ايشان افزود: عزل و نصب کارگزاران بايد با دليل و از روي حکمت باشد و نه از روي هوا و هوس، همانطور که اميرالمؤمنين علي عليه‌السلام دليل عزل‌هايش را در سخنانش فرموده است، آقاي احمدي‌نژاد هم اگر مرد است، دلايل عزل و نصب‌هايش را بيان کند. چرا بايد استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنراني انتقادآميز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف 6 سال، 4 وزير آموزش و پرورش عوض کرده‌ايم!؟! در حاليکه در دامداري‌هاي کشورهاي غربي، دوشندگان شير گاوها را عوض نمي‌کنند تا مبادا گاوي که به بوي بدن آن شيردوش عادت کرده است، شيرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مديريت» را که يک اصل اوليه و بديهي است مي‌دانند امّا اين آقايان آن را نمي‌دانند.

چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپيماي دولتي منع مي‌کند ولي اين آدم که شعار ساده‌زيستي مي‌داد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نيويورک مي‌رود. آيا ايشان فکر مي‌کند که با اين مصاحبه‌هاي بدون خبرنگاري!! که با يک خبرنگار نابلد و با سؤالات از پيش مشخص‌شده انجام مي‌دهد، مي‌تواند مردم ما را گول بزند؟ اگر مرد است با ده نفر کارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادي، سياسي و .... مناظره برگزار کند. به قول معروف: «خود گويي و خود خندي، عجب مرد هنرمندي!».

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
آر پی جی
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
حاج آقای نقویان شیر مادرت حلالت باد
پاسخ ها
امین
| |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
نکند سر سفره رفیق رشوه بدهت هم نشستی و .....
نگران اخرتت هستم شیخ
امید(اصفهان)
| |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
حاج اقای نقویان حرفات درست.

ولی ببین چقد توهین کردی به رییس جمهور

راستی شما هم از این دوستای بد دارین؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
| |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
شیر مادر حلالت که دیدی دوستانت رشوه میلیاردی میدهند و سکوت کردی !
داود
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
باسلام کاملاباشما موافقم واقعیت همین است که گفتید
ناشناس
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
خوشم میاد آقای نقویان اصلا متملق نیست و از جبهه مردم بودن حرف میزند نه مسئول بودن
محمد1
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
اقای تقویان شماحرف پورمحمدی راجدی بگیریدکارازکار گذشته .بیاببین درکمرک چه خبر
حمید
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقا نقویان متشکر مردم هم فهمیده هستند
rahmat
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقای نقویان ،جنابعالی خیلی دیرمتوجه فسادورشوه دراین کشور شده اید این گرگ سالهاست که با گله آشناست
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
همه اینها به خاطر اینه که شماها 8 سال پیش با بصیرت بودید و خیلی خیلی خوب این ادم رو شناختید و ان بی بصیرت ها نفهمیدند!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
از آقاي نقويان انتظار نداشتم شما آقاي احمدي نژادو با ... مقايسه كرديد همين يه دونه ناسزا كم بود كه اونم اضافه شد دست شما درد نكنه دل واقعا براي رئيس جمهور ميسوزه
پاسخ ها
salman
| |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
در مثال مناقشه نیست.
ناشناس
| |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
لال شو
علي
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
عجب دوستان پول داري كه فقط1.2 ميليارد رشوه مي دهد ؟؟!! از حاج به دور است كه با رشوه دهنده دوستي مي كند .
پاسخ ها
salman
| |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
چرا دوستشون کپی چک رو نگه داشته بود؟
کسی که اهل رشوه باشه مدرک از خودش جانمیذاره.
Mahdi
| |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
1. دوست پولدار داشتن عیب نیست.
2. اگر به واسطه عدم پرداخت رشوه این آقا مجبور می شد کلی کارگر و کارمند رو اخراج کنه خوب بود.؟
3. یه طرفه به قاضی نرو اخوی شاید خود جناب نقویان ایشون رو ارشاد کرده باشند...
ناشناس
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
افرین استاد نقویان الحق که مبلغ دین حضرت رسول (ص) هستی احسنت
میثم
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقای نقویان مواظب باشید این حرفهای شما موجب تضعیف نظام نشود که آنگاه بزرگترین ظلم را مرتکب شده اید.
در صورتی که وضعیت به این شدت هم که شما ترسیم می کنید سیاه نیست
پاسخ ها
محمد1
| |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
بزرگترین ظلم سکوت درمقابل ظالم می باشدوعمل نقوی درراستای انقلاب است.
یوکابت
| |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
ممنون که حرف دل ماروزدیداقامیثم.متشکرم
salman
| |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
یاالله.صبح بخیر.دستی به چشماتون بکشین و سری به ادارات دولتی بزنید.
محمد1
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
ای ول نقویان .مردی .حق لباس روحانیت را اداء کردی.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقا همه حرفات درست خوبه؟؟؟ اما ایا یک انسان با غیرت و با شرف میاد از یه عده زورگیر حمایت کنه؟؟؟ و دلیل موجه براشون هم بتراشه!!!!!! تو رو به قرآن این شد حرف و دلیل؟؟؟؟؟؟( آن وقت شما آن جوان بيچاره را که از بيکاري و فقر براي بقاي خودش به زورگيري رو آورده را مي‌گيريد و مي‌چرخانيد و مجازاتش مي‌کنيد)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم نظرم درج بشه بقیه بهم بگن آیا زورگیر ها بیگناهند؟؟؟ و اصلا گرفتن زورگیر ها کار رئیس جمهوره؟؟
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
باهاتون موافقم و بهتون + دادم.
ناشناس
|
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقاي نقويان ، وجه رشوه رو بشكل چك نميدن. اين از اصول بديهي و پذيرفته شده در بين خلافكارهاي رشوه است كه مطلقأ زير پا گذاشته نميشه ، حتي به اندازه نيم درصد. رشوه دادن ، رشوه گرفتن ، ادبي داره ، آدابي داره. برو يقه رفيقت رو بگير. ميخواسته ... كنه، بعد به ريشت بخنده. ببخشيدا
کامران
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
حاج آقا دوستان پولداری دارین...دستتون زیر سر مااااااااااا...بابا ساده زیستی کجا رفت!!!!!!!!!یکی دو میلیون وام می خواد هزار راه باید بره!!!امام زمان کجایییی واقعا دیگه باید ظهور کنی ...................خدایا نجات بده..........
دوربینی
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
آقای نقویان را دوباره دعوت کنید تلویزیون همه این حرف هایی تو این پنج ماهه زده را فراموش میکنه فقط یادتون باشه باید ساعت پخشش هم ساعت هشت و نیم شب باشه !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
اسنت حاج اقا
مهدی
|
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
حاج اقا نقویان برسی علت زورگیری و سرقت این است که هیچکدام برای سیر کردن شکم دست به این اعمال نمی زنند بلکه از کار ابا داشته و پولهایی که از این راه بدست میاورند خرج اموری غیر لپاز سیر کردن شکم میکنند اما بنده که یکی از دوستداران منبرهای شما میباشم از سر نصیحت میگوییم سیر گفتارهای اخیر شمارا در مسیر ترکستان میدانم استاد عزیز کارگر ساختمانی امروز 35هزار تومان مزدش است و بر خلاف گذشته عموم کارها را هم با ابزار هایی مثل بالا بر انجام مدهند که نیاز به زور بازو و خستگی کشنده ندارد زور گیرهایی هم که شما به دفاع از انان داد سخن میرانید همه از ادمهای قوی جسته هستند که تن پرور و بی مبالات بوده و عادت به نان خوردن از بازو ندارند مضافا اینکه خرج ان چیزهایی که انها میخواهند بیش از اینهاست ضمنا نگویید کار برای کارگر ساختمانی نیست که تامین کارگر برای کارفرما های ساختمانی بخصوص بعد از افزایش نرخ ارز کاری مشکل شده است
ناشناس
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
برای کوبیدن یک نفر نباید از منکر حمایت کرد حرفت درست نیست اقای نقویان هیچ چیزی نمی تواند زورگیری را توجیه کند حتی اگر حقش را خورده باشند
ناشناس
|
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
اگر مردي ازهرجاجلوش بگيري به نفع اسلام است
monjisoldier
|
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
اخیرا صحبتهای آقای نقویان بی ادبانه شده واین در شان یک روحانی نیست بنده که از اینجور حرف زدن با این منطق بی ادبانه اصلا خوشم نیامد جناب نقویان اگر نقدی دارید بهتر است با الفاط مودبانه تری به کار ببرید
ناشناس
|
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پروژه چقد سود داشته که که طرف راضی شده 1/2میلیارد تومن رشوه بده.
ناشناس
|
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پروژه چقد سود داشته که که طرف راضی شده 1/2میلیارد تومن رشوه بده.
ناشناس
|
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
تصوير چك كو پس چلمنگ؟
مبلغ
|
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
افرین این را میگویند لایخشون احدا الا الله
رضا
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
کاش زورگیرها یکبار هم جلو اقای نقویان را بگیرندوتله کش کنند تااز ان جوان بیکار که ازفقر به زورگیری رواورده دفاع نکند رشوه گیری ورشوه دادن بد است وفساد است ولی نه به قیمت دفاع از زورگیران وتوجیه کار انان
salman
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
ظاهرا ایشون هنوز تفاوت حکومت و دولت رو نمیدونه...!
ناشناس
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
دوستی با رشوه دهنده میلیاردی بی نظیره از شما بعیده
سینا از شیراز
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
جانم فدای رهبر.
این همان چیزهایی است که ما حالا فهمیدیم و بعضی ها چهارسال پیش.
یوکابت
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
اقای نقویان/شمااگه سربازامام زمان هستید چطوربه خودتون اجازه میدید/اینقدر راحت درموردادمها قضاوت کنید.همین اقای رییس جمهوربودندکه جووناروباده میلیون تومن صاحب خونه کردند.درست نیست اقدامات اشون رونادیده بگیریم.
یوکابت
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
دریکی ازسخنرانیهای ایشون درمشهدکه خودم حضورداشتم/ایشون گفتندکه بچه های پایین شهرمشهدجلوی من وگرفتندوبه من گفتندکه برم محله های پایین شهرصحبت کنم.اقای نقویان درجوابشون گفتندکه روحانی گرونی هستندوبه دردپایین شهرنمیخورند.من یک سوال ازایشون دارم که اگربرای امام زمان خدمت میکنید/نبایدبالاوپایین شهربراتون مهم باشه.پس معلوم میشه روحانی گرون دوستان پولداروگرونی هم داره.
حسن
|
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
دوست شما بوده و رشوه داده ؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
وقتی صداقت نباشه همینه !اومده دیگران را تخریب کنه خودش تخریب کرده
فرزاد
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
بولتن جان چه خبر؟ قابل ندونستی؟
حسینی
|
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
تو هم چون پست و مقام نگرفتی به فکر انتقام از رئیس جمهور افتدای و البته در حد افراط و اقدام به چنین توهین زشتی!!!!!
ناشناس
|
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
سر وته حرفهای ایشان افراط و تفریط است
فتنه های جدید که میگن همینه ها
س ش
|
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
آقای نقویان شما اول بفکر اصلاح و انتقاد از روش و منش خودتان در مراودات روزمره و زندگی شخصی اتان باشید، انتقاد از دیگران خصوصا" رئیس جمهور پیشکش

آخه توکه به قول خودت فقط یکی از دوستانت کسی استکه میلیادی رشوه میده تا تیلیاردی پول به جیب بزنه، چه حرفی در رابطه با انتقاد عملکرد دیگران داری که بزنی، تازه وای به حال دوستان دیگرت که روت نمیشه از اونها اسم ببری ، و احتمالا"این طرح ایجاد شبهه در عملکرد و تخریب احمدی نژاد هم از جانب اونهاست که به تو و امثال تو دیگته میشه.

خیلی جالبه اول خودت را به در و دیوار قوه قضائیه و انتقاد از برخورد با زور گیران و قمه به دستان میزنی و در ادامه ضمن تبرئه آنها از جرم سخیفشان, عاملش را عملکرد دولت معرفی میکنی , بیچاره اون کسانیکه پای سخنرانیهای هجو و بی مایه تو نشسته و مینشینند. والسلام

اول بگو با کیان زیستی ،پس آنگه بگویمت که تو کیستی
ناشناس
|
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
کشور ما از کمبود نقویان ها به شدت در مضیقه است.درود بر او .
ناشناس
|
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
دمت گرم با مثال خوبت.
"در حاليکه در دامداري‌هاي کشورهاي غربي، دوشندگان شير گاوها را عوض نمي‌کنند تا مبادا گاوي که به بوي بدن آن شيردوش عادت کرده است، شيرش کم نشود. "
حسين
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
متاسفم براي اقاي نقويان كه به همين راحتي توي سخنرانيش ميگه يكي از دوستانم رشوه 1/5ميلياردي داده؟؟؟؟؟
چرا بايد رفيق شما يك همچين ادمي باشه؟؟؟؟؟
چرا نتونستيد رفيق خودتونو ارشادكنيد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
اقای نقویان انتقادحق مسلم همه است ولی این ادبیات یک روحانی نیست که انتقادخودرابامثال زدن حیوانات مطرح کند. اقا ماازشماها یادگرفته ایم که راشی ومرتشی به یک اندازه گنهکارندایادوستی بااین افرادپسندیده است؟ ایامالی که دوست شمااز اجرای پروژه وزارت نفت بدست می اورد حلال است؟ایااز غذائیکه دوستتان ازان مال تهیه کرده می خورید؟ایامجازاست کسیکه محتاج است زورگیری کند؟
ناشناس
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
آقای نقویان!!!!!!!!
شما رو با رشوه دهنده چه کار!!!!!!!
با بتگران چه کارت
گر بت نمی پرستی؟!
محمد
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
دستت درست آقای نقویان- کاش همه باهام یکصدا میشدن
ناشناس
|
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
اقای نقویان مرد باش واگرحرف حقی زدهای پاش بایست اگر هم نزدی که هیچ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :