صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۷۱۲۲
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹
کارخانه 100 هزار تنی شکر و 175 هزار تنی تصفیه شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا بعدازظهر سه‌شنبه با حضور محمود احمدی‌نژاد ريیس‌جمهور در اهواز افتتاح شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا :  این سفر و افتتاح کارخانه شکر اهواز در زیر بارش شدید باران انجام شد و ريیس‌جمهور فاصله پیاده شدن از اتومبیل تا ورود به کارخانه را در معرض باران قرار گرفت.
 
 
در عکسی که خبرگزاری ایسنا از سفر ريیس‌جمهور به اهواز منتشر کرده است، اعضاي تیم حفاظت ريیس‌جمهور سعی دارند با چتر کردن دستان خود سر ريیس‌جمهور را از قطرات باران محافظت کنند. با این وجود قطرات فرود آمده بر روی کت ريیس‌جمهور در عکس قابل مشاهده است.
برچسب ها: عکس ، چتر ، رئیس جمهور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
چه بامزه! جالب بود.
پاسخ ها
حسین سوری
| |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
درود بر دکتر احمئی نژاد مرد خاکی وطن ...
مرتضي.ام
| |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
جناب سوري عزيز يعني مي‌فرماييد براي همين اين آقايون مي‌خواهند به ايشان آب نخوره؟! ;) :D :LOL:
امید(اصفهان)
| |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
حتما الان شده مرد گلی وطن .هان؟؟
....
| |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
اقای سوری اگر خاکی باشه با اب خوردن گلی میشه که
......اگر با ولایت میموند خیلی بهتر بود
چتر ولایت خیلی بزرگتر از این هست که با 4 تاقطره اب خیس بشه
ناشناس
|
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
امان از چاپلوسان و متملقین وبادنجان دور قابچینها همین افراد هستند که خوی خودکامگی را درافرادتقویت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
اینا کارشون اینه چاپلوسی نکردند!!! یه ابدار چی چایی ببره پیش رئیسش خود شیرینه؟؟؟؟؟؟ هر چند این نوع از حفاظت تو ایران چندان متداول نیست!! برای همین به اشتباه افتادی
ناشناس
| |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
اگه اینا کارشون اینه باید ابزار کارشون همراهشون باشه عادم حسابی
ناشناس
| |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
بر چشم بد لعنت
بر حسود لعنت
بربخیل لعنت
ناشناس
| |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
برآدم ها و عوامل سران فتنه لعنت
چکش
| |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
با شما موافقم . حضرت محمد صلی الله علیه وآله فرموده اند به صورت متملق و چاپلوس خاک بپاشید. اما اینها چاپلوس و متملق نیستند، محافظ اند. و برای این کار حقوق میگیرند. همهء رییس جمهور ها محافظ دارند. قرار هم نیست فقط از رگبار گلوله محافظت بشند.
ناشناس
| |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
بر متکبرین وعمله هاشون لعنت خداوند از متکبر بیزار است اول متکبر ابلیس لعین بود که به فرمان خدا عمل نکرد
مجید
| |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
خیلی جالبه این منفی ها اصلا فهمیدن برای چه نظر مخالف دادن؟
| |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
برای صاحب اولین نظر که به محافظان رئیس جمهور در مقابل باران، تهمت چاپلوس و متملق و بادمجان دور قاب چین زده و به رئیس جمهور منتخب ملت هم تهمت خودکامه زده،از خداوند شفای عاجل و کامل روح و ذهن و فکرش را خواهانم و برای دنباله روهای او هم تفکّر و تدبّر .
ناشناس
| |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
شما که برای من شفای عاجل و کامل روح و ذهن و فکر خواسته اید ممنونم بنده هم ازخدای متعال برای شما و همفکران شما قوه بینایی وبصیرت وفهم سره از ناسره را خواستارم
محمد
|
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
یعنی پیش بینی داشتن چتر کار سختیه؟
پاسخ ها
قدرت
| |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
آخه جیگر
همه مثل شما نیستند که بلافاصله پیش بینی کنند وکارها رو تعطیل و تو خونه بنشینند و یا با شروع باران به سمت بازار چتر فروشان بروند
و با شروع باران بسمت فروشگاههای قایق بادی و باد گیر و ... بروند .
FERI
|
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
بابا اینا دیگه کی اند!!!!!
پاسخ ها
اسکندر
| |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
اینها محافظین رئیس جمهور محبوی و مردمی ایران هستند
شما برای کی کار میکنی و پرچم کدام جناح مغموم را بالا گرفتی؟
سعید
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
راستی چرا دیگه آقا محمود ، کاپشن نمی پوشه؟
دخترایرانی
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پس حق داشته دستجردی رو برکنار کنه!مثل اینکه زیادی خودشو جدی گرفته...
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
خانوم دختر ارانی از شما این حرفا بعیده. درسته خیلی خاکیه و لی رییس جمهور مملکته.
ناشناس
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
آخر کار وتلاش
رحمت به شیر مادرت
ناشناس
|
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
خدا به دور ، روزی و روزگاری برای خیلی کسان دیگر از این ژستها گرفتند و ..............!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
خدا به دور و بلا به پیش برای دشمنان رئیس جمهور منتخب مردم که سحر که برای خدمت به مردمش از منزل بیرون میرود و تا دیر وقت هم نه به فکر خورد و خوراکش است نه باران و نه هیچ چیز دیگر .

فقط کار و تلاش و رضای خدا
خداوند نگهدارش باد
هم وطن
|
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
والا شماها خیلی بیکارین ما به چی فکر میکنیم شما به چی برو به فکر یه لقمه نون باش جای اینکه زاغ سیاه مردم چوب بزنی
ناشناس
|
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
این جماعت انقدر مرد هستن که حالا که عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده مثل خانم وزیر با تهمت و بداخلاقی خودشون را کنار نکشیدن تا مورد عنایت مخالفان دولت قرار بگیرن ...
درود بر مردان خدا ،هستیم برآن عهد که بستیم ..
پاسخ ها
....
| |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
ما با ولایت عهد بستیم نه با ا...
ما با شهدا عهد بستیم نه با ا....
ما با سید علی گمانم عهد بستیم نه با ا...
ما با عمار زمان عهد بستیم نه با ...
ما با سرباز امام زمان عهد بستیم نه با ا...
ناشناس
| |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
من با شما نبودم خودم را گفتم ..
شما هم مثل خانم وزیر برای اینکه بعد از احمدی مورد حمایت مخالفانش باشی دوتا تهمت بهش بزن و برو ..
سرباز صفر وطن
|
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
بولتن سلام
فکر میکنم تو سایت شما یک مشکلی وجود داره میخواستم پاسخ بعضی از دوستان را در ذیل کامنت خودشان بدهم اما موفق نشدم. یعنی هر چه تلاش کردم نشد، بدلیل اینکه در سایتهای دیگه من این مشکل رو ندارم
علیرغم این موضوع احمدی نژاد با این تخریبها منفعل نمیشه و کار و تلاش مستمر او نشان از سلا مت اندیشه و نیت اوست
درود بر احمدی نژاد رئیس جمهورس ولایتمدار و محبوب ایران ،والسلام
چرا بخش پاسخ به نظرات و مثبت ومنفی در سایت شما اجرا نمیشه ، در صورتیکه تو سایتهای دیگه مشکلی ندارم
فکر می کنم باید فلاش بلير   Adobe Flash Player نصب کنید
مهسا
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
بارون که رحمت خداونده، حالا یه خورده شم بریزه رو سر احمدی نژاد!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
درود همیشگی بر احمدی نژاد و رهروان راه او .......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :