صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۲
شب گذشته  اجساد سه عضو خانواده كه پس از قتل درون كمد خانه قرار داده شده بودند، كشف و با دستور قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.

به گزارش اختصاصي جام‌جم آنلاين شب گذشته و به دنبال تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر قتل سه عضو يك خانواده در منطقه ابوذر (فلاح) ماموران كلانتري 161 همراه با بازپرس ويژه قتل و سرپرست دادسراي جنايي تهران در محل حادثه حضور يافتند.

با بررسي اوليه از سوي تيم تشخيص هويت پليس آگاهي تهران و قضات جنايي معلوم شد مرد خانواده به نام حسين به اتفاق همسر و پسر 10 ساله‌اش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده و عامل يا عاملان جنايت اجساد قربانيان را داخل كمد خانه قرار داده و سپس متواري شده‌اند.

در تحقيقات بعدي معلوم شد اين جنايت روز يكشنبه صورت گرفته و اجساد چهارشنبه كشف شده است.

بنابراين گزارش در مرحله بعدي از تحقيقات يك نفر مظنون به اتهام اين جنايت‌ها دستگير و با دستور قاضي سپيدنامه براي تحقيقات تحويل اداره 10 پليس آگاهي تهران شد.

هنوز در ارتباط با سرقت و يا انگيزه‌هاي جنايت و همچنين هويت مظنون دستگير شده گزارشي منتشر نشده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :