اعضای تشکیلات بهائیت در جلساتی تحت عنوان «ماکت» آموزش میبینند و توجیه میشوند که چگونه در مقابل دیگران نقش بازی کنند و جواب دهند؛ ضمن اینکه در برقراری ارتباط با خارج از فرقه، آزادی عمل ندارند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
ما مسلمانها برای مقابله با این قابلمه پارتی چه کرده ایم؟ کدامیک از ما حاضریم دو شب پشت هم همسایه را برای شام دعوت کنیم؟ کدام سایت ما کمتر از ده دقیقه بعد ارسال پیام توسط یکی از علاقه مندان به دینمان با او ارتباط برقرار میکند؟ کدام روحانی ما در مقابل جوانی بیست ساله که مایل به درک مفاهیم اسلام است تواضع کرده و او را برادرزاده عزیزم یا پسرم خطاب میکند و حاضر است به مدت دو سال هزینه کرده و با او ارتباط مستمر داشته باشد؟ برادران من کمی منصف باشید تا بدانید چه بر سر اسلام دارد می آید
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
خب حالا تو هم !چه خبرته؟
ناشناس
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
بهائیان دو تابعیتی با پاسپورت غیر به اسرائیل در رفت و آمدند و با پاسپورت ایرانی به راحتی به داخل کشور آمد و شد دارند ، آیا وقت آن نرسیده پاس دوم افراد هنگام ورود و خروج چک شود. این فرقه از کودکی بچه های خود را وادار به آموزش در کلاسهایی بنام روحی می کنند که همانا آشنایی با این فرقه ضاله و راه و رسم جاسوسی و گمراه نمودن افراد خام است.قومی گمراه با افکاری مخرب و فاسد.