شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۳
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
بولتن فکر کنم دلت براشون تنگ شده
مرتضي ام
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
بولتن جان دستي دستي تكهاي از سايت ارزشمند خودتون را نجس كرديد!
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
درست گفتید.
تازه اگر زوایای پنهان و ناگفته زندگی این ملعونه و فرزندانش بویژه پسرش شهرام گفته شود و کثافتکاریهایشان برملا شود که نجس اندر نجس می شود.
زینب
||
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
منم موافقم، بهتر بود قدری هم به شخصیت کثیف این زن اشاره می کردید و وضعیت اسفناک امروزی او را نیز تشریح می کردید وگرنه عکس های این زن هرزه و امثال او در فضای مجازی به وفور یافت می شود.
پویا
||
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
آقای مرتضی ام
اینها بخشی از تاریخ ایران هستند.
آیا تاریخ رو میشه به دور انداخت؟
با تشکر از بولتن
موسوی
||
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
آقا پویا
عکسهای یک جرثومه فساد بدون هیچ تحلیل خبری و روند تاریخ و گذر زمان که چه بودند و عاقبتشان چه شد،تکه ای از تاریخند؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
واقعا اشرف بود؟ چهره اش رو تا حالا خوب ندیده بودم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
خوش به سعادتت حالا ديدي
دماح7
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
دیدم حالا چی کار کنم؟؟؟با عکس این خانیم پول در بیارم !!!!
ناشناس
|
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
بولتن بی خبر عکس ها تکراری اند
م سادات موسوی
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
فکر می کنید چقدر برای مردم مهم است که عکسهای اشرف را ببینند؟؟؟؟؟
کاش لااقل می نوشتید در چه فلاکتی دست و پا میزند و بیماری آلزایمر با او چه کرده!!!!!
شکیلا
|
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
حقیر با خواهرعزیزم م.سادات موسوی موافقم بولتن گویا قصدتجدیدخاطره داشتی!! چون باتصوردیدن چهره فلاکت زده کنونی اوکنجکاوشدم عکسش راببینم
ناشناس
|
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
عمر با عزت مبدل شده به عمر با فلاکت !
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
البته پهلوی ها آن وقت هم که دارای قدرت ظاهری بودند عمر با عزتی نداشتند و همواره طغیان گری کردند و بنده خوبی برای خداوند نبودند،بخصوص اشرف که غرق در شهوات و فساد مالی و قاچاق مواد مخدر بود و هیچ پسر برو رو داری از قاپ زدنش در امان نبود و به گند کشیده می شد یا اگر مقاومت میکرد کشته می شد.
ناشناس
||
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
با خانم موسوی موافقم خاندان پهلوی هیچ وقت عزت نداشتند و ندارند.
شناس
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
همچین میگه دیده نشده! آخر کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی رو دیدید؟ ببینید!
محسن لره
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
كار خوبى هست براى نسل جديد البته براى نسل حاضر اين عكسها ديديده نشده است : اين خانم كارى كه ارزشى و عام المنفعه باشد ابدأ انجام نميداد فقط بدنبال كارهاى شخصى خودش بوده اگر احيانا به ظاهر جايى سركشى يابازديدى داشتند چنان با آب وتاب درمجلات منتشر ميشد كه هيچ عكسى از اين ملعون نجست انتشار نيافته نمانده ! ياحق
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
با سلام،
آقا محسن!
کامنت های شما همیشه قشنگ و قابل استفاده است. با توجه به اینکه پسوند نام مورد استفاده شما یک احساس غریبه نسبت به یک قوم و مردمان خوب و دلیر و پاک باز و صدیق کشورمان ایجاد میکند اگر ممکن باشد آنرا عوض کنید.
جمال سه سوت
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
اشرف .....اشرف...............................
شمس
|
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
با سلام،
جا داشت که از نقش این بانو در تیرباران شهید راه وطن زنده یاد دکتر فاطمی هم یادی می شد.
دکتر مصدق بعد از مرگ دکتر فاطمی چنین گفت:
« «اگر ملی شدن نفت خدمت بزرگی است از آن کسی که اول این پیشنهاد را نمود باید سپاسگزاری کرد و آن کس شهید راه وطن دکتر حسین فاطمی است. در تمام مدت همکاری با این جانب حتی یک ترک اولی هم از آن بزرگوار دیده نشد. »
پاسخ ها
مرتضي.ام
||
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
شهيد راه وطن يعني چي اون وقت؟ تا جايي كه ما ميدانيم "شهيد" يعني "كشته در راه خدا"!
شمس
||
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
با سلام
برادر گرامی جناب مرتضی
می فرماید: «ان الذین یکفرون بایات الله و یقتلون النبیین بغیر حق و یقتلون الذین یأمرون بالقسط من الناس فبشر هم بعذاب الیم.» کسانی را که به آیات خداوند کفر می ورزند و پیامبران را به ناحق می کشند و نیز مردم آمر به قسط را می کشند، به عذابی دردناک خبر ده.
پيام
|
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
خدا دست اين شياطين رو از اين مملكت كوتاه كرد.
ناشناس
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
بولتن جان فرزند لحظه ها باش تا عاقبت به خير يشي
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
با سلام،
یک عذر حواهی از "افکار عمومی" طلب از شما
ناشناس
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
حالا دیدیم چی شد ؟ منظورتون چی بود ؟
حسین سوری
|
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
بیشتر بی شرف بود تا اشرف ... !!!
hamid
|
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
من هم میخواستم از بولتن انتقاد کنم که چرا عکس این فسیلها را چاپ کردی ولی بعدکه فکرکردم دیدم لااقل اتش کینه بحق ملت را نسبت به این جانوران فروزانتر میکند این حرامیان غارتگر غیر از جنایاتی که مرتکب شدند ثروت ملی را هم به یغما بردند لعنت الله علیهم اجمعین
ناشناس
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
واقعا كه داريد رسالط خبري تون رو به نحو اهسنت انجام ميديد.
پاسخ ها
سالار
||
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
رسالط؟ یا رسالت؟..........اهسنت؟ یا احسنت؟
سرور
||
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
رسالط نه مجيد جون رثالط
ali
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
برید سرچ کنید تاجر ارمنی بنام پالانچیان جواب منفی به اشرف داد واین خانم ....چه بلایی به سر پالانچیان اورد............................
زهره ص
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
چقدر بيريخت بوده
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
با سلام،
از نظر افکار عمومی ایشان متهم به مشارکت به برخی از جنایات و غارت اموال عمومی بوده است که انشاء الله رسیدگی و برای ثبت در تاریخ بصورت مستند انعکاس داده خواهد شد و اموال به غارت رفته تا ریال آخرش روزی به کشور بازگردانیده خواهد شد.
ccf
|
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
هرزه ترین زن دنیا رو زدی تو سایتتون که چی مثلا..؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
قابل توجه کسانیکه چشمانشان را بر روی واقعیات آن زمان می بندند و قدر جمهوری اسلامی که با ریختن خونهای بسیاری بدست آمده را نمی دانند اگر چه این زمان هم تا مملکت مورد پسند امام زمان عجل الله فاصله داریم ولی اشرف خواهر دوقلوی شاه تسلط زیادی بر وی داشت و حتی خودش یک پا شاه بود.
بدا به حال ایران آن زمان!!!!
ناشناس
||
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
با سلام،
کامنت ها را که مطالعه فرمائید آنگاه بر اوج گرایشات افکار عمومی در یک فضای مجازی کاملا دمکراتیک و آزاد متوجه خواهید شد تا انشاء الله درس دیگری باشد برای برخی از افراد متوهم
مرضیه
|
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
خوب بودهمراه باانتشاراین عکسها کمی ازجنایات این فرد وخانواده فلاکت زده اش می نوشتید.....
ناشناس
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
چه خانم خوب ومتيني بودن!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
با سلام،
بستگی به این دارد که تعریف شما از "خانم خوب و متین " ارائه شود.
صدف
|
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
بره بمیره این خانم خدا عذابشو زیاد کنه که ریشه ی این اعتیاد و تو جامعه ی ما اورد واقعا بره بمیره.
ستاره
|
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
بابا این طوری نگید من بدبخت باید نقش اینو تو مدرسه بازی کنم
جوجو
|
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
واقعا این اشرفه همه میگفتن قشنگ بوده پس چذرا این ریختیه
کاظم
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
جواب خدا را چه میدهد این زن
ناشناس
|
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
بمیرن
مهدی
|
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
زنیکه داره چوب کاراشو میخوره
محمد
|
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
یعنی چه؟؟
ناشناس
|
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
خدا نابودش کند
پاسخ ها
پوریا26
||
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
درست میگی ولی سگ جون هنوززندس
fati
|
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
کل ثروت ایرانو برد پدر سگ عجب حالی کرد...از فرحم بدتر بود فقط د سوال الان زندست یا مرده.
اشرف پهلوی زنده است و در نیویورک در طبقه یکصد و دهم برج امپایراستیت در خانه ای به اندازه ی یک زمین فوتبال زندگی می کند.
ali
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
خدایش خیلی کتاب از تاریخ پهلوی خوندم این خانم بی نهایت هرزه بوده کما اینکه باکاراش سوهان روح محمد رضاشاه بود
ناشناس
|
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
حتي ديدن عكس اين خاين كثيف هم كفاره داره
پاسخ ها
پوریا
||
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
درست می گی
سعيد
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
ماهركارى بكنيم قسمتى از تاريخ كشورمان هست همانند مردها و زنانى كه بودند هستند و خواهند امد
پوریا
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
به راستی خواهرمحمدرضاپهلوی بود
عسل بانو
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
اشرف زنی که شما فکر می کنید نیست اون از قدرتمند ترین زن ها بوده شاید اخلاق درستی نداشته ولی این جور ادما زیادن. پس لطفا در موردشون درست فکر کنید.
شاهرخ
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
به اشرف کاری ندارم ولی الان هم همچین گل و بلبل نیست حداقل آنها رو بازی می کردن
رضا
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
من نمیخوام ازش دفاع کنم برین تاریخ بخونین بعد نظر بدین اون زمانی که کسی وجود نداشت تو چشمای استالین حتی نگاه کن این خانم تو روش وایستاد که استالین گفت این ماده پلنگ از خیلیا وجودش بیشتره بهر حال زن با وجودی بوده
ناشناس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
بيست اقدام رضا خان مزدور از خدا بي خبر:
١- ساختن ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ، ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻥ و اولين ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ايران
٢- ابداع ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮﯼ در ايران
٣- ساختن ﺭﺍﻩ ﺁﻫﻦ ، بسيارى از ﺟﺎﺩﻩ ها و پل هاى فعلى
٤- ﻣﺸﺨﺺ ﮐﺮﺩن مرزهاى كشور و برقراى ﺍﻣﻨﯿﺖ
ه٥- يك پارچه كردن ﮐﺸﻮﺭﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﺠﺰﯾﻪ
٦- ساختن يكى از ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺎﻻﯾﺸﮕﺎﻩ هاى ﺟﻬﺎﻥ
٧- پايه گذارى صنعت ﺑﯿﻤﻪ در ايران
٨- نابود كردن كامل فرقه ﺩﺯﺩﻫﺎﯼ ﮔﺮﺩﻧﻪ
٩- تاسيس ﺷﻬﺮﺑﺎﻧﯽ
١٠- تحريم نفتى ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ
ه١١-اخراج نيروهاى ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ از ﺧﻠﯿﺞ ﻓﺎﺭﺱ
١٢- آزاد كردن ﺟﺰﯾﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺐ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ابوموسى
١٣- 104 ﺑﺎﺭ جنگ ﺑﺎ ﻋﺮﺍﻕ كه ﺑﺪﻟﯿﻞ ﻧﯿﺮﻭمندى ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ، ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﻋﺮﺍﻕ ﻣﯿﺠﻨﮕﻨﺪ
١٤- بهره بردارى ﺍﺯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﻭ ﺷﻮﺭﻭﯼ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺍﯾﺮﺍﻥ و راه اندازى ﺻﻨﻌﺖ در ﺍﯾﺮﺍن
١٥- جذب سرمايه ﻫﺎﯼ ﺍﺗﺤﺎﺩﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﻭﺭﺷﻮ
١٦- راه اندازى ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﺭﺍﮎ ﻭ ﺗﺒﺮﯾﺰ
١٧- اعطاى ﺣﻖ ﺭﺍﯼ ﺑﻪ ﺯﻧﻬﺎ
١٨- اعطاى شغل هاى دولتى به زنان مثل مدير، ﻭﺯﯾﺮ ﻭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ
١٩- رايگان نمودن ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﮕﺎﻧﯽ
٢٠- قرار دادن ﭘﻮﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ 10 ﺍﺭﺯ ﺟﻬﺎني.
خداروشكر زودتر مرد وگرنه تا الان شده بوديم آمريكا كه هيچ غلطي نميتونن بكنن.
اين ادعاي هميشگي سلطنت طلبان است كه اولا اقدامات كرده و ناكرده رژيم پهلوي را همواره به رخ مي كشند و دوم اينكه فراموش مي كنند كه هر دولتي خصوصا در تاريخ معاصر وقتي روي كار بيايد اين كارها از وظايفش است و اگر كم كاري كند كه كرده است بايد مورد مواخذه قرار گيرد .رضا خان افزون بر جنايات زيادي كه در حتي در حق نزديكترين اطرافيان خود كرد اتفاقا بسياري از دستاوردهاي تاريخي انقلاب مشورطه را بر باد داد ودر جهت رسيدن به دمكراسي كشور را براي چند دهه به عقب برد .وي ابتدا پزملي كردن صنعت نفت را داد ولي بي سر و صدا همچنان اجاز داد كه نفت كشور توسط انگليس غارت شود و براي همين بود كه بعدها دكتر مصدق ومردم براي ملي شدن صنعت نفت آن همه مرارت كشيدند و باز هم اين پسر رضاخان خود كه دولت ملي و مردمي دكتر مصدق را با كودتا سرنگون كرد ...اين بحث سر دراز دارد .
مریم
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
چقدم زشت بوده البته فک کنم گناهکار بودنشم تو چهره اش تاثیر گذاشته بوده
احسان
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
دوستان کم کم یاد بگیرید راجع به روابط شخصی دیگران قضاوت نکنیم .
كوير
|
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
شاهوشهزاده حال كردن تاسيرشذن.
لاشخور
|
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
ما در شناخت انسانها، خداییم ؟
فاطی
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
خوشم نیومد
ناشناس
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
خواندن كامنت ها نشون ميده كه چقدر بعضي ها در خوابند....بخوابين عزيزان بخوابين.....خلايق هر چه لايق .....حال كنيد با وضع فعلي....خوش بگذره
علی
|
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
اقا چراخودتونو خسته می کنید صندوق اری یا نه بگذارید
Mahdi Saadati
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
دوست داشتم
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
فقط یاد این آیه شریفه از سوره الرحمن افتادم:
کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذل الجلال والاکرام.که هرکس فقیر باشه یا از دزدی به پادشاهی رسیده باشه همه در ذات خوا فانی میشند وفقط ذات پروردگار باقی میمونه. اشرف با این همه ثروت بالاخره آلزایمر گرفت وبعدشم به درک واصل شد ما هم روزی خدا رو ملاقات میکنیم. فقط بیائیم بندگی خدا رو کنیم که فقط این برامون میمونه.به قول قرآن کریم: یا ایهاالانسان انک کادح الی ربک کدحا فملاقیه: ای انسان کوشش کن در راه بندگی خدا که روزی او را ملاقات خواهی کرد. والسلام علی من اتبع الهدی.