کد خبر: ۱۱۵۰۴۲
تعداد نظرات: ۱۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۳
می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذ‌ پذیرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید . سعی کنید شیوه نفوذ همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از افکارنیوز: نقش زن در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است. در گذرگاه‌های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان؛ هم در زندگی‌های پایدار و هم در زندگی‌های مترلزل و فرو ریخته شده، به چشم می‌خورد . این امر خود نشان‌گر اهمیت مسئولیت خطیر زنان در عرصه ی حفظ ، تداوم و تعادل یک رابطه ایده‌آل و مستمر در مبحث همسران می‌باشد.

تفاوت‌های فردی همواره در طبیعت خلقت انسان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بر همین الزام، پیوسته تعارفات کوچک و بزرگ میان همسران وجود داشته است. زنان قابلیت‌‌‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان دارند.

تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، بستگی به‌شیوه رفتاری همسرشان دارد. به‌عبارتی می‌توان گفت:مردها دوبار تربیت می‌شوند؛ یک‌بار توسط والدینشان، بطور‌ی که بتوانند فرزند خوبی برای آنها باشند و بار دوم توسط همسرشان به‌نحوی که بتوانند شوهر خوبی برای همسرشان باشند، اما اگر در این راستا قدمی برداشته نشود، تحولی صورت نخواهد گرفت.

می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذ‌ پذیرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید . سعی کنید شیوه نفوذ همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید.

در اینجا می‌خواهیم بخشی از شگردهای همسرداری یا اصطلاحاً سیاست‌های زنانه را در جهت ارتقاء استقامت پایه‌های یک زندگی مشترک، در محور روابط همسران، از نظر بگذرانیم، بنابراین این مطلب را صرفاً زنانی بخوانند که می‌خواهند بدانند «چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند؟!»

در این راستا خوب است بدانید:

۱- شاید یکی از دلایل این‌که شما بیش از دیگران از زندگی‌تان گله‌مندید این است که به جزئیات بیش از حد توجه می‌کنید.
اگر در مسئولیت‌های زندگی کوتاهی کنید، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید.
۲- این شما هستید که اقتدار و غرور مردانه یک مرد را شکل می دهید و بهبود می بخشید.
۳- هرگز شوهرتان را با شخص دیگری مقایسه نکنید؛ مگر آنکه در آن مورد برتری با همسر شما باشد.
۴- از لحاظ خلقی، خود را به ایده‌‌‌آل همسرتان، نزدیک و نزدیک‌تر کنید.
۵- توقعات و نیازهای مالی خود را فقط زمانی مطرح کنید که مطمئن باشید شوهرتان قادر به برآوردن آنهاست.
۶- در برنامه‌ریزی‌های مالی چنان تصمیم بگیرید که هرگز باعث ضرر نشوید.
۷- بدون هماهنگی با همسرتان برای مهمانی رفتن، مهمانی برگزار کردن و مواردی از این دست، تصمیم نگیرید.
۸- تا کاملاً مجبور نشده‌اید، سعی کنید بدون همسرتان در برنامه‌های تفریحی و مسافرت‌ها شرکت نکنید.
۹- بکوشید لحظاتی که با همسرتان دارید، کاملاً پرانرژی و بانشاط باشید.
۱۰- در مجالس دوستانه، سعی کنید همواره توجه‌تان معطوف به او باشد.
۱۱- حریم اطلاعات زندگی خود را حفظ کنید، هیچ لزومی ندارد که مسایل و مشکلات شما و شوهرتان در سطح فامیل، عمومی گردد.
۱۲- اگر در مسئولیت‌های زندگی کوتاهی کنید، محکوم به شکست خواهید بود و همسرتان را نیز وادار به شکست می کنید.
۱۳- نقاط مثبت و ضعف مرد خود را بشناسید و بپذیرید و با این وجود باز هم به او توجه کنید.
۱۴- دقت کنید ممکن است نیازهای زناشویی زن و مرد با هم متفاوت باشند، ولی با هم در تقابلند.
۱۵- سعی کنید هیچ وقت زودتر از همسرتان به خواب نروید!
۱۶- به کلیه نیازهای همسرتان همواره رسیدگی کنید.
۱۷- فراموش نکنید شما برای حصول به رضایت، آرامش و احتیاجات خود، زمانی موفق خواهید بود که همسرتان را از تمامی این جهات تامین کنید.
۱۸- سالگرد ازدواج و تاریخ تولد همسرتان را فراموش نکنید.
۱۹- به مناسبات و بهانه‌‌‌های مختلف، گاهی برایش هدیه تهیه کنید.
۲۰- هرگز هدایای دریافتی از او را، حتی اگر بی‌مصرف بودند، به کسی نبخشید.
۲۱- از عودت یا تعویض هدیه، در هر شرایطی بپرهیزید.
۲۲- از کلیه هدایایش، حتی آن‌هایی که مطابق میل و سلیقه شما نبوده، برای یکبار هم که شده، درحضور خودش استفاده کنید.
۲۳- رفتار خود را گاه‌گاهی ارزیابی کنید.

۲۴- در صورت بروز بیماری، ضمن پی‌گیری مناسب، از ابراز گله و شکایات مداوم، جداً بپرهیزید.
۲۵- سعی کنید در طول زندگی، برای شوهرتان همسری کنید، هیچ لزومی ندارد برایش مادری کنید!
۲۶- در صورت مطلع شدن از رفتار یا تصمیمی از جانب شوهرتان که برای شما خوشایند نیست، هرگز کاری نکنید که در دفعات بعدی، طوری رفتار کند که تا جایی که ممکن است شما مطلع نشوید. (اعتماد او را نسبت به ظرفیت خود نکاهید!)
۲۷- این تفکر که هرگز نباید مشکلی وجود داشته باشد را فراموش کنید، بدانید در موقع بروز مشکلات، همکاری و صمیمیت زن و مرد، مشکلات را حل و روابط را نزدیک‌تر می‌کند.

۲۸- تلاش کنید همیشه از همسرتان صبورتر باشید.

۲۹- گذشت از مستحکم‌ترین پایه‌های ساختار یک زندگی ضد زلزله است.

۳۰- در شرایطی که ممکن است پایتان به مشاجره‌ای بی حاصل باز شود، بیهوده پایداری نکنید.

۳۱- بدانید از کاه، کوه ساختن هیچ کمکی به حل موضوع نمی‌کند.

۳۲- به همسرتان فرصت دهید که به اعصابش مسلط شود.

۳۳- ساده‌ترین شکل واکنش به خشم، نادیده گرفتن آن است. در زمان خشم یا ناراحتی، هیچ تصمیمی نگیرید.

۳۴- بدترین و بزرگترین اشتباه یک زن می‌تواند این باشد که خانه را به‌قصد قهر، ترک کند.

۳۵- در بدترین شرایط، شما شروع کننده ی لجبازی و پرخاش نباشید. در صورت بروز، سعی کنید لااقل ادامه دهنده نباشید. در مشاجرات، اگر نمی‌توانید، سخن خود را دردم ارزیابی کنید، بهتر است هیچ چیز نگویید.

۳۶- در این مواقع، از واکنش‌های تأثیرگذار زنانه، به‌سرعت استفاده نکنید. تکراری شدن واکنش‌ها،می‌تواند در بی اثر کردن آنها دخیل شود.

۳۷- این عقیده که فقط یک شخص، در بروز مشکلات خطا کار است، هیچ گاه درست نیست.

۳۸- در مواردی که تقصیر با شماست، مطمئن باشید، به عهده گرفتن تقصیر، از رویارویی با مشکلات بعدی راحت‌تر است.

۳۹- ایجاد و پی‌گیری گفتگوی متعادل و منطقی، بدون اعمال حساسیت‌های بی‌مورد، در این مواقع می‌تواند مانع از آسیب روابط مطلوب همسران شود.

۴۰- سعی کنید در طول زندگی، برای شوهرتان همسری کنید، هیچ لزومی ندارد برایش مادری کنید!

۴۱- صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید.

۴۲- سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید.

۴۳- گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود.

۴۴- به‌یاد داشته باشید معمولاً مردها آن‌گونه که شما به‌ آنها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرد.

۴۵- در برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت یک شریک ظاهر شوید، نه یک رقیب.

۴۶- احترام شما، در گروی رفتار شماست.

۴۷- برنامه‌های خود را طوری تنظیم کنید تا زمانی که همسرتان در منزل است، در کنارش حضور داشته باشید، نه احتمالاً در آشپزخانه.

۴۸- به نوع پوشش، آرایش و پیرایش خود در منزل همواره اهمیت بدهید.

۴۹- در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

۵۰- هراز گاهی از او به خاطر حسناتش تمجید کنید.

۵۱- هرگز به قصد آنکه همسرتان را برای انجام کاری سوق دهید، از او تعریف و تمجید نکنید.

۵۲- برای او این حق را قایل باشید که بتواند احساسات مختلفی داشته باشد.

۵۳- تشويق، تشويق مردان توسط زنان قوي ترين محرك فعاليت آنان مي باشد. تعريف و تحسين در برابر تعريف و تمجيد همسرشان بال پرواز پيدا مي كنند و احساس قدرت و شوكت به آنان دست مي دهد.
۵۴- فعال دانستن، نگاه همسر به مرد به چشم فردي فعال چنان شور و نشاطي در مرد ايجاد مي كند كه سعي مي كند نقايص خود را برطرف كند و چون رستم قهرمان و مانند افلاطون متفكر شود.

۵۵- احترام، مردان از روي غرور و خودخواهي كه دارند احترام را متعلق به خويش مي دانند و هر كس نسبت به آنها بي احترامي يا بي توجهي روا دارد، در كارخانه ي ذهن آنها مورد سوء ظن و لذت بي انصافي قرار مي گيرد.

۵۶- لباس و پوشاك، بعضي از مردان از پوشيدن لباس لذت مي برند . ولي عده اي به آن اهميت نمي دهند. دراين حالت نقش همسر به عنوان فردي كه متعادل كننده ي اين امر مي باشدبسيار حائز اهميت است.

۵۷- خلوت، مردها گاهي نياز دارند كنند و حافظه ي خويش را خانه تكاني كرده، يا به امور جاري اش سرو سامان دهند. به همین خاطر توجه اعضاي خانواده آن ها را در اين كار ياري مي كند.

۵۸- سرگرمي، آقايان سرگرمي هاي خاص خودشان را دوست دارند كه شايد خانم هااز آن بيزار باشند. ولي همسر موفق كسي است كه خود را با سرگرميهاي همسرش همراه سازد.

۵۹- پول، مردان معمولا در خرج كردن خسيس اند و دوست دارند زن و فرزند با احساس حق شناسي از آنان درخواست نمايند حتي براي زحمات آنان ارج و ارزش قائل شوند. پس خانمها يابد موقعيت پولي و مالي همسر را درك كرده، زمان مناسب را براي درخواست انتخاب كنند.

۶۰- كار، آقايان اصولا به كار خود عشق مي ورزند ، حتي كساني كه كار خود را دوست ندارند. بنابراين تشويق اعضاي خانواده و اهميت دادن آنان را نشانه ي حق شناسي مي دانند و راضي و خرسند مي شوند و هر چه در اين راه بيشتر تشويق شوند، ضريب در اطمينانشان افزون تر گشته، آماده ي قبول خطر بيشتر مي شوند.

۶۱- برای هم لقمه بگیرید. وقتی غذایی می پزید از شوهرتان در مورد آن غذا نظر بخواهید و سعی كنید در طول هفته چند بار غذاهای مورد علاقه او را درست كنید.

۶۲- تناسب اندامتان را حفظ كنید. اگر بیش از اندازه چاق یا لاغر هستید، به فكر بیفتید تا تناسب اندام خود را به دست بیاورید.

۶۳- مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند ترجیح می‌دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه‌اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیکتر می بیند.

۶۴- مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند. بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد. مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. مردان بيشتر عمل مي كنند. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

۶۵- او یک شنونده واقعی است. بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.

۶۶- مردان زمانی را برای خود می خواهند. اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

۶۷- مردان زبان بدن را نمی‌دانند. مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن می‌دانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آن را بیان کنید.

۶۸- واکنش مردان سریع تر است. زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریعتری نشان می‌دهند بنابراین وقتی هنوز می خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آن را از یاد برده باشد.

۶۹- مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند. قدردانی از همسر می تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، بیشتر سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خود را درگیر کنند و خود را تکیه گاه خواهند دانست.

۷۰- برای بسیاری از مردان، رابطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابطه زناشویی است.
۷۱- مردان، لذت بردن همسر خود را دوست دارند. خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش بسیار بااهمیت است. یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود، بنابراین بهتر است احساسات و خواسته هایتان را بیان کنید. خواسته خود را صریحا بگویید، زیرا مردان طفره رفتن را دوست ندارند. اگر خواسته خود را واضح بیان کنید، نه تنها گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

۷۲- مردان نیاز دارند دوست داشته شوند. اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خود را درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.

نویسنده:مهدخت قربان عسگری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
الهام
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
با اجازتون فقط مونده بگید مرد هیچ کاری نباید بکنه و همش گردن زنه دیگه
پاسخ ها
ELI
| |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
اکثر ما بخاطر غرور مون اینکارا نمی کنیم ولی اگه دلمونا یه زندگی اروم و منطقی و بدون تنش بخادوخودمون هم بایدتلاش کنیم .و قطعا اگر صحیح انجام بشه به نتیجه خوبی هم میرسیم فقط همت و صبوری کافیه
طاهره
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
تمام نکات درست هستند اگه میخواین تو قلب شوهرتون حکمرانی کنین باید انجامش بدین اونوقت اگه حتی ازش بخواین هم واستون میمیره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
یعنی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهربان
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
عالی بود مرسی.من مجردم ایشالا اگه ازدواج کردم اینکارو میکنم.
مهربان
|
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
عالی بود مرسی.من مجردم ایشالا اگه ازدواج کردم اینکارو میکنم.
مریم
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
سلام .زندگی ام داره مثل فیلم مرتضی و گلرخ می شه چه کار کنم. امان از دست خانواده شوهرم .
sarah
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
سیاست زنونه اینه که با زبون خوده مرد اونو بسمت عقاید خودت بکشونی اینایی که شما گفتین کوتاه اومدنه نه سیاست
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
درسته عاليست
کدبانو
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
بیشتر حرفا فقط شعار بود اصلا عملیاتی نیست
آریانا
|
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
اگه اینا رو انجام دادیم مرد سربراه نشد ویه کلمه دوستت دارم یا تشکر از دهنش در نبودم چی؟
فروز
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
خوب بود اما بستگی به اخلا ق مرد هم داره
sara
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اصلا راضی نبودم و این حرفا رو قبول ندارم اگه این کارا وظیفه زن هس پس وظایف مرد چی میشه
سمیرا
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
به نظرم خیلی جاها اغراق آمیز بود...من خودم پزشک هستم وخیلی کتابهادرموردمردهاخوندم مثل باربارادی آنجلیس و......شماخیلی به نفع آقایون گفتین این مورد هاسیاست نیست که...
الی
|
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
فقط همین مونده...مردها همینطورىشم توقع زیاد دارن
ali
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
مشكل جامعه امروز ديد محدود به دو جنس زن و مرد هست و هم واره دنبال تعيين حد و مرز براي زن و مرد بوده و زنان و مردان به خصوص در جنس زن دنبال اثبات برتري نصبت به جنس مخالف است.در اين برتري دنبال گرفتن امتياز از طرف مقابل بوده و يا دنبال تحقير طرف مقابل هستند .اما زندگي اين نيست چرا رفيق نباشيم چرا دست گير هم نباشيم چرا دنبال پيشرفت نباشيم چرا دنبال به كمال رسيدن نباشيم؟زن و ورد در كنال هم تلاشي براي به خدا رسيدن انجام ندن زندگي همش جهاد از خود گزشتن بخشش عشق محبت دوست داشتن فداكاري يك جمله ساده بگم يكي چتر باشه تا اون يكي نفهمه چرا زير بارون هست و خيس نميشه .
najmeh
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
اینا که اصلا سیاست نبودن یه برنامه توی بازار و اینستاگرام هست به نام شگرد های خانمانها اوزون واسه خانوما فوق العاده است حتما پیداش کنید
ناشناس
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
الی بود
الهام
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
به نظر من شعار دادن واسه کسیه که به خودش ایمان نداره من میگم همه اینا عالیه اگه انجامش بدیم ولی قبلش باید خودمون که یک زنیمو بسازیم تا بتونیم مردمونم بسازیم
کوزت
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
من چند ماهی میشه که عقد کردم تقریبا میشه گفت از نظر عاطفی و محبت و نوع لباس پوشیدن و ارایش همه رو انجام دادم.روز به روز داره نسبت به من سرد تر میشه اینایی هم که اینجا گفتین همش کوتاه اومدن و گدشت زنها هست که به نظرم هیچ فایده ایی نداره
اگه این موارد بالا رو زنا رعایت کنن مردها غرور بیشتری نسبت زناشون خرج میدن
پاسخ ها
سهیلا
| |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
منم دقیقا شرایط شما رو دارم.ه نظر منم این کارا مردارو پر توقع تر میکنه.دیدم که میگم.
بانو
|
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
همش زن؟ عدالت اینه؟
هدیه
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
عالی بود.دقیقا کارایی هست ک من واسه شوهره عزیزم انجام میدم وسعی میکنم از این بیشترهم یاد بگیرم.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
عالی بود
ناشناس
|
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
واقعا عدالت اینه؟
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
فقط كنار اومدن بود هيچ سياستي ما نديديم
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
ا بعضیاش موافق وبا بعضی یاش مخالفم
ناشناس
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
همیش دفاع از مردان بود
آنا
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اصلاً به درد مرداي ايراني نميخوره فقط پرتوقع ترشون ميكنه،اصلا به نظر شما زن حقي داره؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
طرزفکرشماباکسایی مثل من این کارهارو انجام دادم هیچ پاسخی درمقابل ازطرف همسرم دریافت نکردم خیلی فرق داره
مرد
|
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
مرد ها با خانم هاشون چه رفتاری داشته باشند؟
مرد چه رفتاری داشته باشه تا همسرش از کنار او بودن لذت ببرد؟
مرد چه کند که همسرش برای توجه و محبت دیدن به دیگران تمایل پیدا نکند؟
مرد چه کند تا خانمش احساس شادی و غرور بکنه؟
azad
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
منکه چند مورد از اینها رو رعایت کردم.هیچ فایده ای تداشت.وقتی از شوهرم تعریف میکنم میگه الکی میگی.وقتی در جمع ازش تعریف میکنم اصلا براش مهم نیست. فقط منتظره کوچکترین ایرادی در من پیدا کنه یا خطایی از من سر بزنه فوری انتقام بگیره.یک آدم عقده ای پست
فاطمه
|
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
عالی بود..من عاشق شوهرمم و بدون هیچ چشم داشتی براش هر کاری می کنم و توقعی ازش نداری ولی اقامتم خیلی ماهه و برام هیچ کم نذاشته
فاطمه
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
آگه بتوانید به خیلی از چیزها ی کوچک اهمیت ندین و فقط عشق به شوهرتان بدین مالک قلب و روح آون میشین
بالاخر روزی میرسه که بدون شما نمی تونه زندگی کنه
زهرا
|
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
همسرم خیلی خوبه، همه ی این کارایی که گفتید براش انجام میدم ولی کم ابراز محبت میکنه، چیکار کنم?احساساتم زیاده و خیلی ابراز احساسات میکنم ولی همسرم اینجور نیست
سعید
|
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
من زن ندارم چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سپید
| |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
خب عزیز بیا منو بگیر
منم مجردم
سحر
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آقایون با هم فرق دارن، و اینکه هر مرد ی رگ خواب که اگه زن بتونه اون رگ خواب رو پیدا کنه موفق میشه.
البته خداروشکر من شوهرم خییییلی خوبه، حتی اگه من بد باشم اون بازم خوبه. در کل شوهرم از من خیلی آرومتر و منطقی تر هستش. قربونش برم
سحر
|
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
آقایون با هم فرق دارن، و اینکه هر مرد ی رگ خواب که اگه زن بتونه اون رگ خواب رو پیدا کنه موفق میشه.
البته خداروشکر من شوهرم خییییلی خوبه، حتی اگه من بد باشم اون بازم خوبه. در کل شوهرم از من خیلی آرومتر و منطقی تر هستش. قربونش برم
نگار
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
من ک همه رو انجام دادم!
ولی با اینکار اینقد پر توقعش کردم ک دیگه نمیتونم صدامم درارم!
اصلا این روش جواب نمیده
ب شوهرتون نباید رو بدین، سوارتون میشه !!!
الی
|
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
شوهر من 3 سال تمام دنبال این بود که از من جواب مثبت بگیره. خلاصه عقد کردیم. الان دوسال کذشته ولی مهربون بودنش با من و ابراز احساساتش به من همون 2 ماه اول بود. حتی تا حالا یه شاخ گل هم واسه من نخریده. نسبت به خیلی موارد بی توجه هستش. همه اینارم بهش گفتم که زن چه نیازهایی داره. یه ذره از نظر اقتصادی مشکل پیدا کردم. و اون همه اینارو میذاره پای اینکه دستش خالیه و عصابش خرابه. و میگه کم کم درست میشه....ناراحتم
پاسخ ها
سهیلا
| |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
مردا فقط اولش خوبن عزیزم.به نظر من باید انقدر خرج رو دستشون گذاشت که از این حرفا نزنن.
مهتاب
|
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
به نظرمن هم این کارهافایده ای نداره ذات مردبایدخوب باشه
ناشناس
|
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
بسیار عالی...بنظرم یادآوری این نکات برای متاهلا خیلی مهمه...درهرصورت تکراری بودن!
مهدیه
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
مرداها بی احساس ترین و بی عاطفه ترین مووجودات روی زمین ان
رضوان
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اگه همه رو انجام دادیم بازم مرد بی تفاوت بود چی زنها خیلی بیچارن
مطلقه
|
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
من همه این کارا رو کردم تنها فایده اش این بود همسرم خیلی ادعا داشت که دوسم داره ولی در قبالش هیچ کاری برام نمی کرد مبادا که باجی داده باشه
اقایون بیشتر نیاز به اموزش دارن تا خانوما چون خانوما حد اقل احساسات دارن که طرف مقابل رو درک کنن
پاسخ ها
سهیلا
| |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
دقیقا
ارزو
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
من همه اين كارها رو تو زندكيم كردم اما هيج فايده نداشت وروز به روز توقع همسرم از من زياد تر شده....
ناشناس
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
چقدر سیاست سخته. خدایا اگه با همسرم راحت دردودل نکنم پس با کی؟خدایا میخوای نشون بدی هیچکی جز تو محرم نیست؟
علی
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
یه قانون کلی برای اینکه مرد ها زنا رو دوس داشته باشن هس.من خودم ی پسرم تا قبل اینکه همسر اینده ام حالا اینطورینبود ازش سرد بودم ولی الان جوری وابستم کرده ک نمیتونم جدا شم.اون قانون اینه ک جدا از سیاست و ..ارزش دختر بودنتونو بدونین خبلی بهش محل ندین زیادی محل بدین عاشق بی محلی دیگرون میشه گاهی وقتا لجبازی کنین ک حرف فقط حرف منه بخدا این ابوهتتون اونا رو عاشق میکنه تا..البته تو مواقع معقولمثلا تو خرید لباس و خوشی کردن با دوستانشون نتیجه عکس داره.فقط این ک خودتونو نشکنین بخدا ی مرد اگه ببینه محلش نمیدین خودش جذبتون میشه .موفق باشین خانوما:)
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
سپید جون گل گفتی خخخخ خب برن زن بگیرن. اما اقا علی من چیکار کنم اخم کنم میگه بی جنبه. حرفبزنم میگه عجب. خیلی آرومه آخه مرد هم اینقد آروم؟؟؟ خودشم خیلی لوس میکنه . اس که بدم ننیم سساعت بعد میده اونم از خانوادم که فقط دعا میکنم با هم باشیم چون احتمالا واسه بهم رسیدنمون باید زجر بکشم. ولی اونقد میخوامش که حاظرم واسه از دس ندازنش غغرور رو کنار بزارم و بهش التماس ککنم. تو زندگیم فقط اون پشتم بوده و حمایتم کرده
برام و براش دعا ککنید
مهسا
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
امان از دست این مردا,,,, همسرم آدمه خوبیه اما سرد و دل مرده ست, من باهمه شیطنت و شوخ و شنگیم درکنارش افسرده شدم, تمام دارو ندارمم برای زندگی گذاشتم, اما هویچوقت ازش یه سورپرایز ساده ندیدم, بخاطر مشکلات مالی خیلی هم بداخلاق و نچسب شده, منم نسبت بهش سرد شدم, درمقابل خانواده اش هیچوقت ازم حمایت نمیکنه
پاسخ ها
نسی
| |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
تاسف میخورم برای جامعه ای که مردان اسم خونواده رو برای پدر و مادر و برادر خواهرشون میذارن و این وسط زن چیه خدا میدونه. تاسف داره که برای زن وظیفه تعیین میشه و برای مرد هیچی . تاسف داره واقعا که زن باید سنگ زیر آسیاب باشه نه مرد. خداییش بی عدالتی بیداد میکنه و آخرشم میگن زنی باید زندگیتو نگه داری و ازین چرت و پرتا. خدا کنه یروزی یه کلاسی برا آقایون بذارن که واقعا مووندم تو اون کلاسه بهشون چی میگن برا راضی کردنه زناشون. مردا همشون خنگننننننننننننننننننن
ناشناس
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
من که دارم تازه عقد میکنم اینا رو میگین میترسم اخه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نگران نباش عزیزم سیاست داشته باشی موفق میشی
مهتابی
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
راست میگید شوما مردا روباید بی محلی کنیم ماهم یکم مغرور باشیم فقط اراده میخاد
حنا
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
خانما کمی تفکر
اینارو گفتن که به شما کمک بشه،چه ربطی به بی عدالتی داره؟اگه شما بتونید زندگیتونو همونطور که دوس دارید اداره کنید این کجاش بده؟این قوی بودن شمارو میرسونه نه ضعف
مریم
|
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
بی محلی به مرد و مغرور بودن فقط حماقته و فاصله ایجاد میکنه.دو راه دارید خانوما: یا خودتونو دور از دسترس قرار میدید و یک زندگی سرد رو متحمل میشید،یا با گرمای وجودتون یخ مرد رو آب میکنید
خوشحالم که تمام مطالبی که میخونم برای من پیش پا افتادست و رفتارای روزانه ی من از اینا هم بالاتره.
و میدونید نتیجه ش چی بوده؟محبت،عشق ،صمیمیت
همسرم بعد از چهارسال زندگی مشترک به من بیش ازحد وابسته وعلاقمنده
پس تجربیات من رو بخونید...
محبت محبت میاره فقط این محبت باید طوری باشه که مرد شما رو وبال خودش حس نکنه
درواقع با احترام به شخصیت خودتون و توجه و محبت به همسرتون برای خودتون یک بهشت بسازید
مریم
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
درجواب اونایی که گفتن مردا فقط اولش خوبن!
عشق و علاقه ی یک مرد به زن شیرین ترین اتفاق قلب اونه
اما عشق تنها یک جوانه ی کوچیکه
و این خانوما هستن که بعداز ازدواج باید از این جوانه مراقبت کنن تا بزرگ بشه و شاخ و برگ بده
به همه تون یک گنج بزرگ معرفی میکنم و ازتون خواهش میکنم تهیه ش کنید و بهش عمل کنیدچون با تک تک طلاق های عاطفی و رسمی،دل من هم میگیره
کتاب معجزه ی صمیمیت؛نوشته ی حمیدرضا غلامرضایی
ناشناس
|
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
اگه از یه لباسی خوشمون بیاد اما یه کم روتنمون گشاد یا تنگ باشه به هر شکلی شده دنبال این هستیم که درستش کنیم اخرشم میپوشیم حالا یا رژیم میگیریم یا ... حتی اگه گرون باشه چند تا از خرجای دیگه خذف میکنیم تا بتونیم اونو بخریم.چون اون لباسو دوست داریم. سعی کنیم تو دلامون عشق و محبت نسبت به همسرمون داشته باشیم وقتی به بدیهاو نقصای مرد فکر کنیم خب معلومه کنار اومدن با او برامون سخت میشه غافل از این که ما خودمون هم یه نقصایی داریم .سعی کنیم همدیگر رو اونطوری که هستیم قبول کنیم نه بخوایم تغییر بدیم .اگه بدی هم داشته باشه با محبت متانت به خوبی تبدیلش کن.موفق باشی دوست عزیز
رها
|
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
سلام
پردیس
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
یکی بگه اصل سیساست چیه ؟
سعیده
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
سلام خیلی نکات جالبی بود...من به جا خوندم که کنیز شوهت باش تا غلامت شود..اجرا کردم واقعلا نتیجه گرفتم عالی بود......
پریناز
|
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
اینا اصلا سیاست نیستن به نظر من فقط مردا رو پررو میکنه و فقطم به نفع مردا گفتین.
ناشناس
|
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
مردا نیاز به محبت زناشون دارن ولی باید این محبت به اندازه باشه.همیشه خونه تمیز و مرتب باشه و غذای خوب حاضر باشه.ازشون بابت کاری که میکنن یا کمکت که میدن حتما باذوق تشکر کنید.صدالبته زن بیشتر نیاز به توجه و دوست داشته شدن از طرف مردش داره...
ناشناس
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
مردا نیاز به محبت زناشون دارن ولی باید این محبت به اندازه باشه.همیشه خونه تمیز و مرتب باشه و غذای خوب حاضر باشه.ازشون بابت کاری که میکنن یا کمکت که میدن حتما باذوق تشکر کنید.صدالبته زن بیشتر نیاز به توجه و دوست داشته شدن از طرف مردش داره...
موعود
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
مرسی یکم دلگرم شدم
موعود
|
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
مرسی
واقعا دلگرم شدم
یه سیاست دیگه هم خود همسرم بین حرفاش لو داد خخخ
اینکه تو دعوا چون طرف عصبیه نیاز ب توجه داره
دروهله عصبانیت ومشاجره هرچی گفت ب ظاهر بگید چششششممم ولی بعدکه حالش اوکی شد درموردش حرف بزنید
کارسازه!!!!!!!!
تینا
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
عالی بود واقعا جواب میده
تینا
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
عالی بود واقعا جواب میده
پری
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
خیلیییییی عای بود مرسی.. بااینکه یکم انجام دادنشون سخته اما واقعا کلید خوشبختی ان این نکات
Nastaran
|
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مردها تو هر سنی که باشن میشه پرورششون داد
سیاست های زنانه به همین گذشت کردن برمیگرده
سیاست ینی من همه جوره شوهرمو ساپورت کنم ولی نه تا حدی که دیگه از من خسته بشه یا ابراز علایقم عادی بشه واسش
ینی ظرف غذامون لیوانمون و هرچی که بشه شریکی ازش استفاده کرد یکی باشه حتی اگه بچمونم بزرگ باشه
ینی رنگ لباسامون تو مهمونیا ینی کفش تو پامون و حتی عینک آفتابیمون یجور باشه یه شکل باشه
این چیزای به ظاهر کوچیک نگاه مرد زندگیمونو به زندگیمون عوض میکنه
میفهمه که تنها کسی که شریکشه همسرشه نه غریبه
مردها خیلی زود جوش میارن نباید با لجبازی زندگیو خراب کرد فقط باید تو هر لحظه قدرت آروم کردنشو داشته باشی
همین
آرزو
|
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
همه چی بستگی ب زات مرد داره باید غیرت داشته باشه تا ....وگرنه اگه رو بدین سوارتون میشه باید جوری رفتار کنین که جلوی همه بخاطر شما وایسته حتی خونوادش
مریم
|
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
اصلا موافق 72 موردبالا نیستم. یادآوری میکنم ما توی قرنی زندگی میکنیم که زن واسه خودش عزت نفس داره. زن هم نیازهای خودشو داره. زن وسیله نیس که هر کاری از دستش میاد برای خوشی مرد انجام بده. نویسنده محترم یه چند صفحه از نقد فمینیستی مخصوصا عقاید باتلر رو بخونی خوبه برات.
طاهره
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
منکه بعد 6سال.زندگی خودم همه روشارو امتحان کردم از قهر.گریه.آشتی.محبت.شوهرم همون خری بود که هست.واقعا مهم ذات مرد هست.مال من ذاتش خرابه
طاهره
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
منکه بعد 6سال.زندگی خودم همه روشارو امتحان کردم از قهر.گریه.آشتی.محبت.شوهرم همون خری بود که هست.واقعا مهم ذات مرد هست.مال من ذاتش خرابه
سمیرا
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
منم موافق اون حرفای بالا نیستم.من همه کارا رو برا شوهرم کردم که یک سال و نیم ازدواج کردیم..با این همه محبت من اما تا حالا نشده از اون چیزی ببینم..حتی یبار نشده جلوی خونوادش از من دفاع کنه..پس بیخودی خودمونو کوچیک نکنیم.مردا اصلا تاثیر پذیر نیستن.خانومای گل...
ناشناس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
باسلام
من بیشتراین کارارو واسه شوهرم انجام دادم پرتوقع شده وازم انتظارات بیشتری داره الانم میخوادطلاقم بده باوجوداینکه من ازدواج دوممه واون اول.نمیدونم بایدچیکارکنم!احساس میکنم نقطه ضعفموفهمیده که من ازطلاق میترسم
خانومی
|
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
درجواب اون دسته از دوستانی ک میپرسن همش زن؟لدالت اینه؟پس مردا باید چکار کنن؟باید بگم این پست راجع به سیاست های زنانس نه مردانه صرفا راجع به خانوم ها صحبت شده ن اقایون پس نپرسید همش زن؟
خیلی ام عالی بود من خودم متاهلم و میبینم ک بعضی از این موردارو انجام دادم ک چقد خوب و تاثیر گذار بوده و بعضی رو هم ب اشتباه عکسشو عمل میکردم تا الان حالا ک فک میکنم میبینم واقعا اشتباه بوده
انقد نگید مرد مغرور میشه و فلان فقط ی زن میتونه ذهن شوهرشو به سمتی ک میخواد سوق بده مردا مثه بشه میمونن همه چی ب رفتار همسر بستگی داره
فکر نکید اگه ب همسرتون محبت و توجه کنید اون مغرور میشه منم قبلا همینجوری فکر میکردم ک مثلا توی بحث ها و ناراحتی هایی ک پیش میاد همیشه اول اون باید بیاد منت بکشه و از دلم دربیاره چ بسا خیلیا وقتا تقصیر خودم بوده ولی اشتباهه اشتباهه اشتباه.
عسل
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
بعضی مردا رفته رفته سرد ميشن بر خلاف همه اینها ک شما میگید مردا يه حامی و دوست شيطون و جذاب ميخوان نه اینکه کوتا بیاد بعضی وقتا نبايد کوتاه بیای و بعضی وقتا انتقاد کردن خوبه همینطور بعضی وقتا باید کوتاه بیاید و مسئولیت پذیر باشید و همینطور همیشه دم دست نباشید ک هر نیازی دارن درجا برطرف کنید بعضی وقتا لجبازي کنید ناز کنید و دلربا باشید
خاطره
|
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
سلام من سه ماهه ک ازدواج کردم قصددارم حرمت واحترام بین خودم وهمسرم روزیادکنم بنظرم روش های خوبی بودن تاحدودی بانظردوستان موافقم امابنظرم علاوه براین صحبت هاکمی هم زن بایدخلاقیت وهنرخودش روهم اضافه کنه
الی
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
من تمام این کارا کردم تازه خلیلی بیشتر از اینا ولی همسر عاشق کس دیگه ای شد ... وقتی ازش پرسیدم گقت تو خیلی خوبی ... خیلی بیش از حد ... برای همین چون من خیالم از تو راحت بود و تو همیشه مثل پروانه دورم می گشتی دیگه برام عادی شدی و من عاشق کس دیگه ای شدم
زهرا
|
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مردا لیاقت اینکارا رو ندارن. فقط بااینکارا هر روز پر رو و پر روتر میشن... تا جایی که بی اجازشون حق نداری آب هم بخوری.. من هر چی کوتاه اومدم توقعش بیشتر شد... تا یه حرکت خیلی کوچیک رو مستقل انجام میدم مث بچه ها قهر میکنه که تو منو بعنوان شوهرت قبول نداری..درحالیکه از نظر من هیچ ربطی به این قضیه نداره
خاطره
|
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
سلام دوستان ی پیشنهاددارم بیایدیکم روخودمون خصوصیاتمون کارکنیم باخودمون روراست باشیم چندتاسوال دارم ازهمتون,چندبارتاحالاتوجمع سربلندش کردین؟چقدبراپیشرفتش تلاش کردین؟چقدتوخونه تاازراه میرسه غرنزدین؟ایناواسه دلسردی مردکافی نیس؟اونامثل مافکرنمیکنن
پاسخ ها
الی
| |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
من صد هزار بار تمام این کارها رو کردم توری که توی فامیل همسر منو یه پادشاه می دونن کمتر از آقا بهش نمی گن هر گز غر نزدم و برای پیشرفتش حاضر شدم خودم برم سر کار اون درس بخونه تا پیش رفت کنه براش شرایط کاری محیا کردم کمک اش کردم یه دفتر کار مستقل بگیره و با یه خانم همکار بشن ولی می دونی چی کار کرد با اون خانم دوست شد و عاشق اش شد 4 سال کم نیست من نو عروس بودم که همسر به این خانم دوست شد یعنی چند ماه هم از آغا زندگی مشترکمون شروع نشده بود که این کاررو کرد و الان 4 ساله ...که با هم دوستن و من تازه فهمیدم یعنی بو برده بودم ولی نمی تونستم ثابت کنم به خانواده اش گفتم از دوستاش کمک خواستم هیچ کس کمکم نکرد فقط به من گفتن دیونه نابود شدم بارها ازش کتک خوردم که تو به من داری تهمت می زنی ...
ای روزگارررر ..... کدوم زنی رو می شناسی که صبح اول وقت صبحانه مفصل برا شوهر ش آماده کنه ازش چیزی نخواد چون دست اش خالیه ... کمک اش کنه درس بخونه کار کنه براش هر چی بخواد بخره شام نداشتیم من الکی می گفتم رژیمم شام برای اون می زاشتم من هر کاری بگی کردم هر چی تو کتاب نوشته بود انجام داد...
شاید الان ابراز پشیمونی کنه اما من دیگه نمی تونم ببخشمش ... شاید تو ظاهر می گم می خندم با هاش می گم بخشیدمش شاید حالش بهتر بشه اما... از درون حالم بده تازه اون خانم تو خونه من اومده بود کلی با هم دوست شده بودیم نون و نمک منو خورده بود از حال روز من و علاقه من از همسرم خبر داشت ولی این کارو با من کرد ...
اون نمی دونه که من فهمیدم ماجرا رو ولی هر روز دلم می خواد گوشی تلفن بردارم بگم خیلی بی شرفی...
خاطره
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
سلام دوستان ی پیشنهاددارم بیایدیکم روخودمون خصوصیاتمون کارکنیم باخودمون روراست باشیم چندتاسوال دارم ازهمتون,چندبارتاحالاتوجمع سربلندش کردین؟چقدبراپیشرفتش تلاش کردین؟چقدتوخونه تاازراه میرسه غرنزدین؟ایناواسه دلسردی مردکافی نیس؟اونامثل مافکرنمیکنن
خاطره
|
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
الی جان من حال تورومیفهم الان چی؟الانم باهم رابطه دارن یاخودش اشتباهشوفمیده؟اگه مممکنه ج بده تابتونم کمکت کنم
ناشناس
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
خخخخخ منم مجردم چکار کنم
یاسی
|
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
به نظر من مردا اصلا خوبی سرشون نمیشه.فقط با اینکارا پرو رو تر میشن
یاسی
|
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
در مورد ما که این سیاستا جواب نمیده.
مریم
|
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
به نظرم هرچیزی باید تعادل داشته باشه ...من آدم با سیاستی نیستم اما میدونم وقتی زنی خودشو نادیده بگیره مرد هم به خودش اجازه میده که نادیده اش بگیره ..همه این کارها خوبه به شرطی که خودتونو فراموش نکنید بدای احساستون و حتی حس جنسیتون ارزش قایل باشید...این خوبه که به خواسته های همسرتون احترام بذارید اما در کنارش باید خواسته های خودتون هم از رفتارش و خمه چی بیان کنید. خودتونو دست کم نگیرید خانوما همسرتون تشنه ی محبت شماست بهش توجه کنید و وقتی به شما توجه میکنه با حرفهاتون تحسینش کنید..آدمها خیلی زود شرطی میشن مراقب رفتارهاتون باشید که تو هیچ کاری افراط نکنید هم توجه خیلی زیاد به همسرتون بده و هم بی توجهی ...نمیشه واسه همه نسخه ی یکسان پیچید و نباید زندگی و رابطه با همطرتونو با طاهر زندگی دیگران مقایسه کنید ...خودتونو دوست داشته باشید و برای وقتتون و خواسته هاتو زمان بذارید..شماها خمیر بازی نیستین که طبق سلیقه ی همسرتون رفتار کنید ولی مسلما اگر با شما ازدواج کرده یعنی شبفته ی بخشی از شما شده ...میتونید اون بخشیو که دوست داره پررنگ تر کنید تا یادش بمونه چرا شماارو خواسته ... امیدوار باشید و اگر قراره تغییری کنید برای خودتون باشه نه طبق سلیقه ی دیگران حتی همسرتون
مامان تینا
|
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
شوهر من که این چیزا حالیش نیست همیشه همون خریه که بوده
دلسرد
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
به نظرمن هرکه هرجورباشه همیشه اونجوری میمونه بیشتراین راههارفتیم دوروز این حرفاروش تاثیرداره بازم همونی میشه که بوده
نرگس
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
سیاست فقط سیاست از همون اول باید بلد باشی صبرت هم باید خیلی زیاد باشه
منم دیگه
|
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ای بابا . خانوما چقدر نق میزنین .... یکم به شوهرلتون اهمیت بدین دیگه اینهمه واس شما زحمت میکشن ..... اصن این متنارو میخونم دلم شوهر میخاد ....... شوهر میخاااام):
ناشناس
|
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
تا ازدواج نکنی و توی موقعیتش قرار نگیری نمیتونی ازدواج رو درک کنی و بگی من ازدواج کنم باهمسرم فلانم یا نمیذارم هیچ مشکلی پیش بیاد
چون خواسته ها و افکار دوطرف باهم فرق میکنه و سخته بخوای رابطه خودتونو کنترل کنی
چون کنترلش تنها دست تو نیست
هر کدوم فکر میکنین حق با شماست و اون داره اشتباه میکنه یا اون نمیفهمه شمارو
انشالله مجردا ازدواج کردن متوجه حرفام میشن
اولین مشکل از خرید عروسیتون شروع میشه تا ...
یا علی
نگین
|
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
من همه این کارا رو کردم و جواب گرفتم همسر من واقعا یه فرشتست شایدم چون پنج سال در دوران دانشجویی بهش محل ندادم این جوری شده
بیتا
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
به نظر من همه چی بستگی به شوهرتون داره که ارزش محبتتونو بدونه یا نه...
ناشناس
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
عالی بود.من بعد چند سال لجبازی به این نتیجه رسیدم ،هر چقدر به مردت بیشتر بها بدی اونم بهت بیشتر بها میده.به مردها فرصت بدین.از کارهای کوچیکشون تعریف کنینن.بزارین خودسونو درست کنن.زود انتظار نداشته باشین
یاسمن
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
اخه چطورمیشه یه شوهری که اصلادلش باهات نیست وفکروذکرش شده عشق قدیمش,به راه اورد.نه عزیزم همه جوره خودمو کشتم که به راه بیاد ولی...
انسیه
|
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
سلام من سایت شما رو دوست دارم وبر هیچ کسی پنهان نیست که دنیا ،دنیای آقایونه در تمام قاره های روی زمین وزیر زمین وزیرآبهاوزیر خاکها..........
مریم
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
یه چیزی بگین تکراری نباشه
مثلا چطوری میشه مردا رو کشت تا زندگی آروم بشه
بله اینجوریاس...
محدثه
|
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
عالی بود .من عاشق همسرمم و بدون هیچ چشم داشتی براش هر کاری میکنم و توقعی ازش ندارم ولی عاقامون خیلی ماهه و هیچی واسم کم نذاشته.
افسانه
|
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
والله چی بگم من خونوادم در طلاق سخت گیر بودن شوهرم تاجای که تونست منو چزوند شوهرم انقدر سیاست زنانه داره که من نمیتونم دورش بدم هرچی بگم کم گفتم توی وسایل خونه فضوله تو لباس پوشیدنم تو تربیت بچه ها بینهایت وسواس اون به من آموزش میده چیکارکنم من تو خونه خودم راحت نیستم وقتی شوهرم هست 12سال زندگی مون هرچی اون گفته شده سیاستش رودست زنایه هیچ کدوم برامن اثر نکرده هرکس با این برخورد میکنه میفهمه من چی میگم من حتی تواوج رابطه جنسی مون نتونستم حرفمو ثابت کنم نه بی احترامی میکنه نه حرف بد میزنه از راهش میره تمام این راه هاروم انجام دادم فایده نداره فقط به خاطر بچه هام تحملش میکنم
ناهيد
|
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
به آقايون خوبي بكنيد ولي به صورت كاملا زيرپوستي يك منتي هم بذاريد و هر ازچند گاهي اشاره بكنيد به كاري كه براش كرديد تا يادش نره اينجوري قدرتون رو ميدونه و اينكه هميييييشه همييييشه اول خودتون بعد شوهرتون اول اندام و ظاهر و روحيه و علاقه خودتون بعد شوهرتون وقتي به فكر خودت باشي و به خودت برسي شوهرتم ياد ميگيره به شما اهميت بده و يك جوري باشيد كه فكر نكنه شما باهر شرايطي و هركاري و هر رفتاري كه كرد ميبخشينش و راحت كنار مياين
فاطیما
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
اصن خودت میفهمی چی میگی. همش باید زن اینکارو کنه؟؟ اونوقت مرد لوس بشه هر کاری دلش خواست بکنه.. امان از اون دخترایی ک دارن ول تو خیابونا میگردن کل تنشون رو پیدا میکنن لباسایی میپوشن ک مردا رو تحریک میکنن.. بخدا قسم تموم بدختیای زنا الان شده دخترا..حتی آخوند ک آخونده با دیدن این زنا تحریک میشه.. خانوما دارین زندگی مارو بهم میزنین الهی زندگیتون بره هوااااا..درست لباس بپوشین الهی سرنگون بشید
فاطمه
|
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
چرا فقط خانم ها باید نگران باشن؟ چرا این مطالب رو برای آقایون نمینویسید؟
مرد ها همینجوری هم احساس قدرت و شوکت میکنن، ازشون بخواد تعریف هم بشه پرروتر از قبل میشن.
برای آقایون مطلب بنویسین. دیگه گندشو در آووردین بخدااا
فاطمه
|
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
سلام دوستان. کاش میشد یه پیج تشکیل داد، هرکی در مورد مشکلی که داره توضیح بده. بقیه میتونن راهکارهایی که به ذهنشون میرسه عنوان کنن یا اگه خودشون تجربه ای دارن توی اون زمینه بیان کنن. راه حلش حتما پیدا میشه اینجوری.نه؟
نظر شما
* نظر :