صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۱۱۶۶۹
تعداد نظرات: ۸۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
مقاومت فلسطین عصر امروز 6 جاسوس رژیم صهیونیستی را که اخیرا دستگیر شده بودند، اعدام کرد.
 
به گزارش فارس، منابع فلسطینی گزارش دادند که مقاومت فلسطین عصر امروز 6 جاسوس رژیم صهیونیستی را در غزه اعدام کرد.

بر اساس این گزارش این 6 جاسوس در حین عملیات تصویربرداری و جاسوسی و انتقال اطلاعات از مبارزان فلسطینی دستگیر شدند.

مقاومت فلسطین متعهد شده است که همه خائنان و مزدورانی که اطلاعات به دشمن داده و باعث ایجاد ناامنی در جبهه داخلی می‌شوند، به سزای عمل خود برساند. عکس های زیر که در خبرگزاری های خارجی منتشر شده است، اعدام و مجازات جاسوسان اسرائیل در غزه را نشان می دهد.








شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ali
|
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
شما خودتون رو جای افراد غیر مسلمانی که این تصاویر رو می بینن بگزارید. واقعا با این همه تبلیغات منفی علیه اسلام وقتی این تصاویر وحشیانه و مشمئز کننده رو هم ببینند قطعا اسلام عزیز را به خشونت متهم میکنند. واقعا متاسفم.
بولتن شما که این تصاویر رو منتشر کردید و این کار رو تایید هم میکنید میشه بگید این افراد طبق کدام دستور صریح اسلام این عمل غیر انسانی رو انجام دادند؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
موافقم
جاسوس بود باید محاکمه می شد بعد هم اعدام
به قول مختار اینگونه باشد که سنگ روی سنگ نمی ماند، باید جلوی احساسات ناگهانی گرفته بشه و این ملعون پست بعد از محاکمه به جزای کارش میرسید
مرگ بر اسرائیل
مرتضي.ام
| |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
با دقت در مردم عادي كه كنار خيابان در حال نظاره اين صحنه هستند به خوبي مي‌توان ديد كه هيچ عكس العملي كه حكايت از شادي يا خنك شدن دلشان از اين عمل باشد در آنها ديده نمي‌شود و اين يعني اين كار و گرفتن عكس از آن و پخش كردن آن ﴿فارغ از اين كه آيا اصلا اين كار دست است يا خير﴾ بودار و مشكوك است.

نكته ديگر اين كه چرا اين همه موتور سوار براي يك جنازه حركت مي‌كنند؟ در حالي كه ٦ جنازه بوده است و هر موتورسوار مي‌توانست يك جنازه را دنبال خود بكشد؟!
انسان
| |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
من هم از انتقام متنفرم ولی تو عزیزی که اینو نوشتی تصاویر+18 کودکان غزه رو دیدی؟؟؟؟5 دقیقه بعد از سرچ اون تصاویر یه جمله دیگه اینجا بنویس.منتظرم!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
----

کار خوبی نکردند این چند نفر .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
دقیقا، همین کار شرعا حرام و دور از انسانیت است و بوی مسلمانی ندارد
ناشناس
| |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
یه مشت جوون کله داغ
چکش
| |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
جوون کله داغ؟! حق است که رهبران مسلمان فلسطین از این ددمنشی ها اعلام برائت کنند.
علی م
| |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
شما قضاوت کنید کدامیک کناه دارند ؟ کودکان مظلوم یا مردان غیرت فروش عرب که که در برابر اسرایل خونخوار همچون بت بی احساسند .
http://rajanews.com/Files_Upload/77457.jpg
سینا
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این شیوه مجازات غیر شرعیست و باعث وهن دین است شما هم نباید تصاویرش را پخش می کردید البته اعدام مجازات مناسبی برای خائن است
ناشناس
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
اين اعدام نيست اين توحش و دادن بهانه به دست دشمنان قسم خورده اسلام و آرمان رهايي قدس شريف است چرا مسلمانان مسلماني را فراموش كرده اند
ناشناس
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این کارها خلاف شرع چیه انجام میدن.
ما باید این کارها را محکوم کنیم.
پاسخ ها
ضد صهیونیسم
| |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
چطور کشتن اون همه طن و بچه بیگناه، خلاف شرع نیست اما مجازات جاسوسان خلافه شرعه. لب گود نشستی میگی لنگش کن
چکش
| |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
کسانی که ادعای مسلمانی دارند باید نوع مجازات کردنشان نیز بر طبق قوانین مجازات های اسلامی باشد. وقتی نیست؛ این ادعایشان هم زیر سوال میرود. یک مسلمان نمیتواند گزینشی برخورد کند.
باران
|
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
متأسفم . درسته که یک جاسوسه ، ولی این برخورد بعد از اعدام یک کار غیر انسانی و قرون وسطاییه ! فکر کنم برای یک جاسوس اعدام در ملأ عام کافی باشه .
علی
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
سلام..
این دیگه چه حرکت زشت و پلیدی اینا انجام میدن؟؟!!!
کی به اینا گفته همچین غلطی می تونن بکنن و با جاسوس یا هر کافری دیگه این رفتار رو بکنن... فرغ شما با اونا چیه؟!
البته خدا بهشون پیروزی بده و به اسلام و مسلمین ولی این حرکت مشکوک رو فقط یک غیر شیعه میتونی انجام بده.. واقعاً متاسفم!!!! عزت زیاد
پاسخ ها
چکش
| |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
یعنی یک سنی میتونه انجام بده؟!!!! تفرقه افکنی نکنید.
ناشناس
| |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
اصلا تو غزه که شیعه نداریم
ناشناس
| |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
هیچ مسلمانی این نحوه ی مجازات رو قبول نداره
لطفا با نام بردن مذاهب تفرقه افکنی نکنید و برای آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل دعا کنید
رسول مبینی
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
امیدوارم این سرنوشت تمامی خائنین به ارمانهای نظام انقلابی اسلام ناب محمدی(ص)ما هم باشد فتنه گرانی که بخاطر یک مشت دلار به نظام خیانت میکنند ودست در دست استکبار صهیونی می گذارند.هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران.
صمدجعفری
|
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
بولتن تورابه خدا رعایت کن .
جان مادرت دیگرازاین عکسها نگذار.
چطور من میتوانم کسانی رادوست داشته باشم که باکسانی چنین میکنند.
نگو که دشمن بدترازاین میکند.
مگرتوحش اسرائیل رامزمت نمی کنید.
پس چرا مقاومت بدترازآن میکند.
من دیگرمقاومت فلسطین رادوست ندارم .
نمیخواهم به کسی توهین کنم.
ولی بگذار دردم رابگویم.

کاش درقلبم همان فلسطینی اشک آلود میماتدی.تو درذلت دوست داشتنی تر بودی تادرقدرت.
کاشکی هرگز چنین نمی کردی .
میتوانم توراببخشم ولی نمیتوانم فراموش کنم.
اسلام دین رافت است مگرندیدید عموی پیامبر با اسیران بدر چگونه رفتار کرد.
مقاوم باشی مقاومت .
فاتح قلبم بودی .
حیف شد دلم شکست.

شعرزیر رابرای تصویر کشتارسربازان سوری توسط معارضان سروده بودم جادارد دراین جا هم تکرارکنم.

مرگ بر مرگ .
مرگ برسوختن شاخه وبرگ.

مرگ برخنجر و مشت.
مرگ برمرگ سیاهی که اجل را هم کشت.

مرگ برسیطره ی جسم به جسم.
مرگ برخدعه وتزویر و طلسم.

مرگ بر جنگ وجدال.
مرگ برناوک نک تیز و غزال.

مرگ بر دود سیاه.
مرگ برجبه ی ویرانگر جاه.

کاش دیگر نکشند.
کاش سجاده نسوزند و ابوذر نکشند.

کاش آدم بشود نسل بشر.
کاش قبل ازپدرهرگز نرسد مرگ پسر.

کاش صلح آید وغم راببرد.
کاش بازآید و شمشیر ستم را ببرد.

کاش دنیا بشود خانه ی عشق.
کاش آباد شود لانه ی عشق.

انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
----

شعرت قشنگ منو کشت
ناشناس
| |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
عزیز جان گناه چند نفر نا آگاه و افراطی را پا همه ننویس
از کجا معلوم که اینها فلسطینی باشند
صمدجعفری
| |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
برادرعزیز ناشناسم سلام.
اگرمتن رابادقت بیشتری مطالعه کنی خواهی دید که بنده نوشته ام من کسانی رادوست ندارم که با کسان دیگری چنین میکنند .
مسلم است که کل ملت فلسطین اینگونه نیستند.
شما با نگاه کردن به تصاویر متوجه خلوتی غیرعادی خیابانها آن هم درمیانه روز خواهید شد پس نتیجه میگیریم که مردم عادی غزه با این کارمخالفند.
اما ازسویی دیگر چگونه میتوان بدون اجازه نهادهای دولتی این کار را با فراغ بال انجام داد.

منظوربنده با کسانی بود که این کارراانجام داده یا اجازه انجام چنین کاری راصادرکرده اند .
مرتضي.ام
| |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
جناب جعفري عزيز. قصد تاييد يا رد اين عمل را ندارم كه بنده صلاحيت آن را ندارم، اما صرفا از باب اين تكه‌ي سخن جنابعالي كه فرموديد "اسلام دین رافت است مگرندیدید عموی پیامبر با اسیران بدر چگونه رفتار کرد" خواستم بگويم كه اگر بشر صرفا با گل و بلبل آدم مي‌شد، خداوند خودش كه ارحم الراحمين‌ترين است جهنم را نمي‌آفريد!

كجاي اسلام گفته است مسلمان بنشيند و كفار حربي توي سرش بزنند و مظلوم بماند و چيزي نگويد تا بقيه بگويند ماه است؟ مگر اين سخن قرآن نيست كه مومن أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ است؟.

اين كه با ديدن چهار نفر، يك كل را بكوبيد و از آنها ابراز نفرت كنيد شرط عقل است يا عدالت؟ از كي تا حالا جاسوس و محارب شده است اسير كه حكم اسير بر آنها جاري باشد؟ مگر خود پيامبر خدا ﴿صلي الله عليه و آله﴾ پس از فتح مكه با وجود اين كه عفو عمومي دادند و حتي ابوسفيان را امان دادند، در مورد ٣ نفر نفرمودند اگر اينها به پرده‌ي خانه كعبه هم چسبيده‌اند، بگيرد و گردن بزنيد؟

بله! اسلام دين رأفت است، اما نه با محاربي كه شمشير از رو براي اسلام بسته است. لطفا از آب گل آلود براي زير سوال بردن مقاومت استفاده نفرماييد.
ناشناس
| |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
اوه تو دیگه کی هستی!
فریبا هستی نگار
| |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
آقا مرتضی سلام
به نظر میرسد خویش رادر مقام قضاوت ودستور قرار داده اید آنهم درمبحثی که خودتان درابتدای ان اظهار عدم صلاحیت کرده اید وبه نظر بنده هم همین طوراست لطفا دیگرازعبارات کنایه آمیزی مثل .
لطفا ازآب گل آلود برای زیرسوال بردن مقاومت استفاده نکنید.
به کارنبرید چون اولا این عبارت نوهین آمیز است ودوما آب آن چنان هم گل آلود نیست شاید که چشمهایمان گلی باشد پس بهتراست گاهی هم به جای دیگران چشمهایمان را بشوئیم.
ناشناس2
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
حقشونه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
سلام حقشون در صورت اثبات اعدام بود اين كارها افراطه واقعا وقيحانست
ساغر
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
خیانت و جاسوسی گناه بزرگیه...اما این جور مجازات کردن حتی اگه برای صهیونیست های ملعون باشه درسته؟ انتظار نداشتم این چیزا رو ببینم...
عبداله
|
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
اعدام اما نه وهن جنازه اسلام چنین مسائلی را قبول ندارد حتی المقدور جنازه اش را بر خودرو سوار کرده ونمایش میدادند
ناشناس
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
اعدام حقشونه ولی از اون طرف چرا اینقدر وحشیگری
محمدعلی
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
واقعاً موجب تأسف و ننگ است این وحشیگری.
در اینکه مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی باید به اشد مجازات برسند شک و تردیدی نیست ولی این عمل وحشیانه چه نسبتی با احکام دین و آیین اسلام و سیره پاک نبوی و علوی دارد؟
دنیا در مورد مسلمانان چه قضاوتی خواهد کرد؟
با ابن اعمال چه تفاوتی است میان جامعه ای که رضایت به این کارها بدهد و صفاکان و کودک کشان رژیم خونخوار صهیونیست؟
هنوز باور ندارم که رزمندگان حماس این حماقت را مرتکب شده باشند و حدس می‌زنم تکفیری‌های سعودی و القاعده با نقشه حساب شده این کارها را می‌کنند تا اقدامات صهیونیستها را موجه جلوه دهند.
و تعجب بنده این است که شما چرا بدون موضع ‌گیری این عکسها را بازنشر داده اید؟
تا دیر نشده موضع گیری کنید.
ییی
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این که همش یک نفر بود پس بقیه کوشن؟
ناشناس
|
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
خداوند صهیونیست ها را نابود فرماید ولی این رفتار اسلامی نیست.
اعدام بله ولی رفتار غیر اسلامی خیر.
تازه آن اعدام هم باید به حکم حاکم شرع باشد.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
آره سزای خیانت همینه
مهدی
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
با سلام
اگرچه اعدام کمترین مجازات برای کسانی است که با دادن اطلاعات به اسرائیل جان هموطنان خود را می گیرند اما اینگونه اقدامات ما را به یاد القاعده می اندازد و جایگاه اسلام را تخریب می کند. همین کارها را نیز مخالفان دولت دمشق درباره دیگران انجام دادند
دوستان عزیز ما هرگز این شیوه مجازات را تایید نمی کنیم با اینکه می دانیم این جاسوسان بزرگترین ظلم  و خیانت را در حق مردم بی دفاع غزه کرده اند و معتقدیم این جنایتکاران باید  به اشد مجازات برسند اما اینگونه اعمال که صددرصد نتیجه احساسات مردم غزه در پی جنایات این جنایتکاران می باشد می تواند چهره زشتی از انقلابیون فلسطینی در ذهن مردم دنیا ایجاد کند
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
البته بولتن جان اگه واقعا كار مردم غزه بوده باشد. آيا بعيد نيست اين هم توطئه ديگري از سلفي‌ها و عوامل سعودي باشد؟ يا براي اهدافي ديگر دست اسرائيل پشت آن باشد؟
آقا مرتضی می تواند اینهم باشد
احمد ا
| |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
اینها کار سلفی هاست، مثل همون جنایاتی که در سوریه انجام می دهند،

اینها نشان میدهد که اگر در سوریه به قدرت برسند دست به چه کارهایی میزنند
پرستو
| |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
سلام

خب بولتن عزیز این حرفارو توی خبر به عنوان تحلیل هم مینوشتی!
ناشناس
|
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این مجازات در برابر جنایات صهیونها علیه کودکان و زنان بیگناه و بی دفاع هیچ است .
ناشناس
|
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این دیگه چه کاریه ؟! اعدام کنید تموم بشه اجساد رو برای چیه توی خیابان می کشن!!
ناشناس
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
این موتور سوارها اگر خیلی شجاع و نترس هستند بروند خط مقدم و با دشمنانشان بجنگند
چکش
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
من خیلی عصبانی هستم مگر چیزی به نام مجازات بر طبق قوانین اسلامی نداریم؟ اینها همان افراطیون ملعونند که چهره ای زشت از اسلام و مسلمین به نمایش میگذارند و موجب خدشهء اسلام ناب محمدی و مومنان واقعی به آن هستند. از بولتن خواهشمندم که به انتشار این هدف پلید کمک نکند و این پست را حذف کند در طول تاریخ از این افراد هدف دار یا به فرض نا آگاه وجود داشته و دارند ولی انشاء الله که به زودی همراه با جنایتکاران کودک کش ریشه کن شود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
در شرایط جنگی احکام مطابق شرایط صادر می شود. مثل نماز با لباس خونین وقتی امکان تعویض نباشد صحیح است. وقتی اسرائیل از طریق جاسوسان ارزان قیمت فلسطینی اهداف مهمی را در غزه نابود می کند برای ارعاب سایر جاسوسان این روش مناسبی است. سیاست اصول خودش را دارد و احکام برای شما تیتیش مامانی ها که تو رختخواب گرمتون لم میدین و کامنت میزارین متفاوته
ناشناس
| |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
بولتن منم تاكيد مي كنم اين خبرو بردار اب به اسياب دشمن نريز.
چکش
| |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
1.شما از کجا به تی تیش مامانی بودن من پی بردید؟!!!!

2. بنده احتمال زیادی میدهم که اشخاص مزبور از دشمنان وجههء اسلام بوده و با نیت کاملا مشخص و هدف دار چنین وحشی گری ای انجام داده اند.

3. ببخشید کدام شرایط؟ آیا آنجا یک چادر برای محاکمه و یک نفر عالم برای صدور حکم وجود ندارد یا مجالش نیست؟ نکند میفرمایید احکام اسلامی در مجازات یک جاسوس ناقص است یا کشیدن مجرم روی زمین نیز جزو احکام مجازات اسلامی ست؟!!!!!

4. همچنین بر مبنای کامنتتان و طرفداری از این نوع اعمال شنیع و ضد دین احتمال زیادی میدهم که حضرت عالی نیز جزو همین دسته که در 2 اشاره کردم باشید.(مثلا) پونز به دستان دهه 60! همانها که به مدد جدیت مسوولین و دافعهء مردم دستتان کوتاه شده و از سوز آن به خود میپیچید. (لبخند)
علی
|
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
ملت فلسطین مظلومند و حق دارند در خصوص خائنینی که در این شرایط محاصره و خیانت حکام خود فروخته کشورهای عربی ، دست به دست دشمن خونخوار ملت اسلام داده اند هر تصمیمی بگیرند ولی از یک طرف باید نسبت به لایه های نفوذی دیگری که قصد وحشی جلوه دادن گروههای جهادی و ملت اسلام وبدین وسیله همراهی افکار عمومی جهانیان با اسرائیل را در سر می پرورانند هشیاری به خرج دهند.
قاسم
|
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
باسلام من با این شیوه که این عده به راه انداختن موافق نیستم کار نادرست بود که باعث سواستفاده دوشمنان این مردم میشود در گشور خودمون زمانی که یک جاسوس یک تبهکار یک جانی مثل خوفاش شب که به یاد دارید اعدام کردن در خارج از کشور در تلوزیون نشان میدادن این قهرمان ملی بوده ازاده وسیاسی بوده وووچه اتخاراتی نسیبش شد انها که نمیدننند ای فرد چه جنایتهای کرده باید بهتر از این مجاهدان غزه عمل میکردنو.......
رسولی
|
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
معلوم نیست اگه شما هم جای مردم غزه بودید و زن و بچتون جلو چشمتون کشته میشد و هم زمان همسایه و همشهری تونو در حال دادن گرا ی موشک به دشمن مب گرفتند . هموم موشک یا خمپاره و گلوله توپی که ترکشش هاش شر بچه 4سالتو از بدن جدا کرده و خونتو از بیخ و بن ویران کرده... بدتر از این واکنش را نشون نمی دادید . دمشون گرم ... و لابد توقع داشتید اینها زندونی بشن و بعد از مدتی عفو بگیرن و یا مثل ما که زندانیامون مار وارد زندان میشن و افعی بیرون میان با اینها هم همین برخورد بشه .
محسن
|
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
با سلام
این افراد شبیه اون افرادی هستند که تو سوریه مردم رو اعدام و سر میبرند ضمنا یکم شبیه دار و دسته عبدالمالک ریگی هستند
ugd
|
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
تصاویر صحت ندارد
ناشناس
|
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
حدمت به اسراییل از این بزرگ تر؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
یاد فیلم تروی افتادم
اگر میخواهند سزای خائن به مسلمین را نشان مردم دهند بهتر بود در ملاء عام اعدامش میکردند وبعد او را روی ماشین میگذاشتند ودر شهر میچرخاندن
این روش برخورد خصوصا عکس گرفتن وانتشار ان دسیسه خود اسرائیل است ویا حداقل خواستگاه اسرائیل است
پاسخ ها
مرتضي.ام
| |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
با شما كاملا موافقم. موضوع خيلي خيلي مشكوك است و شباهت عجيبي به كارهاي وهابيون دارد.

دقيقا القاعده هم كه تاكنون حتي يك تير به اسرائيل شليك نكرده و تا دلتان بخواهد سر مسلمان بريده و عكس و فيلم آن را هم با وسعت زياد پخش نموده است نيز علاقه عجيبي به اينگونه كارها دارد و همه مي‌دانيم دنباله‌شان وصل به كجا است.
ناشناس
|
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
دمشان گرم بازم اینا
بدتر از اینا حق شونه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
انسانيتت منو كشته.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
این همون جنایت بر میت نیست؟!!!!!!!! که حرومه در اسلام یا اسلام هر وقت یکجور معنی میشه!؟
ناشناس
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
بدتر از اینها در زندان صهیونیستها اسیران را شکنجه و آزار کردند. یادتان رفته پسر 7-8 ساله فلسطینی را که در روز روشن و در خیابان به محاصره دژخیمان صهیون درآمده بود و پدرش التماس می کرد شلیک نکنید و مرا بکشید و کودک بیگناه را در برابر چشمان پدر به گلوله بستند و در آغوش پدر جان سپرد؟ حافظه تاریخی هم لازم ندارید چون همین چند سال پیش بود. کاربران محترم ، رحم و شفقت بر پلنگ تیز دندان! ما را چه می شود ؟!
پاسخ ها
علی
| |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
مگر الگو و ملاک ما صهیونیست ها و رفتار آنهاست ، هر کاری آنها بکنند آیا بر ما هم روا ست همان کار را بکنیم ؟
فریبرز
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
بولتن جان از شما بعید بود.
محمد
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
این کار دور از انسانیته
هادی
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
انعکاس نفرتی و کینه از کشتار فلسطینیان و برخی عاملین آنها
هادی
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
انعکاس نفرت و کینه از کشتار فلسطینیان و برخی عاملین آن.
ریحانه
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
بچه های کوچکی که با بمب تیکه تیکه شدن فدای یه همچین ادم های بیشرفی شدن این کار که کمه از این بدتر باید باهاش میکردن
این همه بچه شهید شد این همه خانواده بی سرپرست شدن بعد شماها این مهملات رو بهم میبافین واقا براتون متاسفم
مسلم
|
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
اين عكس در صفحه ياهو هم بود
چه چهره اي از اسلام خراب شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
----

در حالی که مردم متعجب و غافل گیر شدن از چند زاویه و چند پشت بام عکس گرفته شد .
پيام
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
شما همش از احساسات ربي ها راجع به اين واقعه گفتين.اما از احساسات مردمي كه زن و بچه و پير و جوونشون به خاك و خون كشيده شد چيزي نگفتين...كساني كه به اين شكل رفتار كردن خامي كردند.درست...بايد به شكل ديگري اعدام ميشد.ولي كمي هم آن ها را درك كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
هيچ دليلي برا اين رفتار موجه نيست
محسن لره
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
زمانى كه ملت فلسطين تحت وحشيانه ترين كشتار و محاصره هستند كسى كه به ملتى چنين مطلوم از داخل خيانت كن بيش ازهزار بار مردن سزاوار اوست اما اينطور مرگ جاسوسان باعث بدجلوه دادن اسلام ميشودبهترين راه براى اين افراد نشانه دار كردن و تابلو شدن بين ملت است كه نتواند داخل جامعه زندگى كند مثال روى پيشانى اين افراد بوسيله مايه كوبى بنويسند جاسوس اسرائیل آخر عمرشون تاوان خيانت به ملت را همراه اوناست مرگ واسه خائن كمترين مجازات است اونم ملت غزه:ياحق
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
سالیان سال و این همه جفا و جنایت و خیانت علیه یک ملت بی دفاع و مظلوم و حال دلسوزی بر دژخیمان جانی و ددمنش صهیونیست ! تعجب آور و جای بسی تأسف است که بعضی به جای عقل احساسی نظر داده اند !
حسین سوری
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
خداوند صهیونیست ها را نابود فرماید ولی این رفتار اسلامی نیست.
اعدام بله ولی رفتار غیر اسلامی خیر.
تازه آن اعدام هم باید به حکم حاکم شرع باشد.
محمد
|
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
بله تصاویر دلخراشه ، اما نه به اندازه کشته شدن میلیون ها کودک شیر خواره و کوچک و آواره شدن هزاران نفر و یتیمی توسط همین صهیونیست های نجس ...
ناشناس
|
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
مطمئن باشید پیامبر خدا از این حرکت وحشیانه قلبش به درد خواهد آمد .این حرکتها انسانی نیست .پس فرق اینها با اسرائیل ها در چیست.بویی از انسانیت نبردن.از علی آموز اخلاص عمل.ابن ملجم مرادی را چه جوری کشتند.با یک ضربه شمشیر.وای بر انها که باعث خشم جهانیان خواهند شد.
خبرنگار و دانشجوی ارشد حقوق بین الملل
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
اکثر نظرها را خواندم.با هموطنانم موافقم. اسلام برای هر جرمی حد و مجازاتی تعیین کرده. از لحاظ شرعی و حقوقی این افراد محکوم هستند و اگر شناسایی شوند باید انقلابیون در اذهان عمومی با آنها برخورد نمایند.درست است!اینطور باشد که سنگ روی سنگ بند نمی آید...سپاس از هموطنان بصیرم
شپیده
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
من اصولا با اعدام مخالفم مگر در موارد قصاص.به نظر من این حرکت باعث میشه که مردم دنیا نظر بدی نسبت به اسلام و مسلمانی پیدا نمایند.
انصاف
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
متاسفم برای همه کاربرانی که نظر دادند
واضح است که هیچکدام از دوستان دید درستی درباره ی جریان مقاومت ندارند
اگر کسی درست و دقیق تفکرات و عملکرد جریان مقاومت را بشناسد یقینا خواهد دانست این تصاویر و حرکات کار مقاومت اسلامی فلسطین نمی باشد.
کمی بصیرت داشته باشید و کمتر جنجال کنید.
متاسفم برای کسانی که به خاطر این تصاویر از مقاومت اسلامی فلسطین دلزده شده اند.. این نهایت بی بصیرتی را نشان می دهد و دقیقا چیزی است که دشمن از تولید و انتشار این تصاویر دنبال می کند=> بی اعتمادی حامیان مقاومت نسبت عملکرد آنها.
اگر کسی از دوستان اهل تحقیق در رسانه ها بوده باشند حتما اطلاع دارند که رسانه های جهانی سال هاست در پی ایجاد تصویر خشن و بی رحمی از مردم فلسطین و به خصوص جریان مقاومت بوده اند و هنوز هم هستند.این جمله ای است که از همشهری های ماهواره دارمان بارها شنیده ام: مردم فلسطین و مقاومت آدم های وحشی و بی رحمی هستند.حتی به این حد هم قناعت نمی کنند و می گویند در فتنه 88 برای سرکوب فتنه گران از فلسطین و لبنان (به قول خودشون همین وحشی ها) نیرو آورده اند!!!!
حتی رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی هایشان صریحا به این موضوع اشاره داشته اند که دشمن دنبال این است که مقاومت را خشن و بی رحم نشان دهد و اشغالگران را مردمی مظلوم و ستمدیده:"چهره ی خشن و چفیه بسته ای را نشان می دهند و..."
و اما بولتن چرا آن را منتشر کرده است باید عرض کنم در بحث خبر رسانی رسانه حق ندارد اخبار را دستکاری کند، و بولتن هم دقیقا چیزی را که در سایتهای عربی دیده بدون تغییر بازگو کرده اما ای کاش تحیلی در کنارش در مورد عملکرد و تفکرات مقاومت می نوشت تا این دیدگاه های نادرست ثبت نشوند.
محسن لره
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
جناب با انصاف اينجا كسى مقاومت را متهم يا محكوم نكرده مسببينى كه اين جنايت را كردند هر كه بود يا تعصب خشك داشته يا دانسته خواسته چهره اسلام و مقاومت را مخدوش كند: ياحق
پاسخ ها
انصاف
| |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
موافقم
اما یکبار نظرات را بدقت بخوانید
مجید
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
امام حسین علیه الصلوات والسلام حتی در کربلا دست به طرف شمر ملعون کرد اما شمر نپذیرفت ادامه دهنده راه حسین باشیم نه مسلمان افراطی کوفی
فاطمه
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
وقتی وحشیایی مسل اسرائیل دارن خون اون بیچاره هار و میمکن باید صحنه هایی ایجاد بشه تا باعث رعب و وحشت اسرائیلیا بشه یه عمر اونا تن بچه های بیگناه فلسطینی رو لرزوندن یک بارم بذار تن خودشون بلرزه.این باعث تضعیف روحیه اسرائیل میشه.
علی
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
این جاسوسها تا زنده بودند به اسراییل کمک می کردند حالا هم جنازه هاشون داره به اسراییل کمک می کنه
علي علوي
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
علت پيروزي شيعه در طول تاريخ اين بوده كه هيچ گاه با دشمني كه به اوج قساوت با او برخورد كرد خارج از چهارچوب دين برخورد نكرده است.
ساحت عقل
|
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
شرایط غزه ایجاب میکنه به دلیل نامتقارن بودن جنگ بحث جاسوسی جدی تلقی بشه...
ولیکن هنوز هم درباره این نوع برخورد داوری نمیکنم شاید درست وبجا وشاید هم غلط باشد...
بهرحال باید دید آیا شیوه های بهتری هم برای نشان دادن مزمت جاسوسی هست؟!
خدایا به ما عقل وعشق را باهم عطا کن...
ناشناس
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
مسلمونا این کارو نمی کنــــن این یه توطئه هست و باید رهبرانشون سریعا وصریحا اعلام موضع کنن
محمد
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
کسی که با آدمی دیگه اینکارو میکن حتما فردا روزی از انجام این عمل در مورد مخالفش یا حتی کسی که کوچکترین اختلاف نظری باهاش داره ابایی نخواهد داشت !!! دوستان توحش توحشِ سعی در توجیهش نداشته باشین !
منصف
|
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
جاسوس باید اعدام شود. این دیگه چه مدلشه.حماس کار اشتباهی کرد.لطفا با این مدل مسلمانی آبروی اسلام را نبرید.
ندارم
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
عیبی نیست بگذار این تصاویر را نشان بدهند. بگذارید همه ببینند که دینی که عدل علی(ع) در آن نباشد چگونه است .مهر علی (ع) و عدالت او در دلهای اینها نیست . کدام شیعه است که این کار را انجام بدهد. یا محمد (ص) یا علی (ع)
ناشناس
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
نماد خوبی نیست چنین حرکاتی انسانی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :