صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۰۹۵۳۱
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
فرد صورت شطرنجی شده با لباس ابی معروف به جمشید بسم الله است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
امید
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
یعنی اینجا فردوسیه !؟!
پاسخ ها
سجاد
| |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
متأسفانه
ناشناس
| |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اره دلخل پاساژ که ده بار از تی وی پخش شد
حسین سوری
|
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
عجب !!!

دستهایی که ایشان را حمایت و ساپورت میکنند

شیطان اند ...
مهم نیست
|
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
در سایتهای دیگر صورت این زالو پوشانده نشده است .
علی تجری
|
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
اشتبا هاست
این اقا فرشیدشون است(فرشید بسم الله است ،برادر جمشید)
احمد
|
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
بولتون جان خوب کاری کردی صورت شو شطرنجی کردی والا عابروش میرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
آبرو درست تره
ناشناس
|
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
یعنی این یه نفر ارز مملکت دستشه و با اشاره اش بالا پایین میره ؟!
ناشناس
|
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
یعنی مسئولین مربوطه قد این آقاجمشید نمیتونند ارز رو کنترل کنند؟؟؟
yoni
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
منکه باورم نمیشه جمشد جون یه نفر ، یک ملت رو تکون داده باشه!!!!
واقعا هم بسم الله
پرستو
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
سلام

ملتو گذاشتی سر کار، اساسی! الان این عکس شطرنجی یعنی چی؟ لا اقل یه تحلیلی یه حرفی یه چیزی؟

همچین نوشتی عکس! ببخشیدا ولی برا همچین سایتی خجالت اوره!
مسلم
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
خوب كه چي؟
ناشناس
|
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
یعنی هر قیمتی این می داد همون می شد اگه می گفت 1000 تومان هم هزارتومن می شد ...
ناشناس
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
جمشید تو که سودت کردی تورو خدا بگو 500 تومان ..... بسم الله
ناشناس
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
همونی که این آقا براش پادویی می کنه این اسم را براش انتخاب کرده ! اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
ناشناس
|
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
بسم الله
یعنی این فسقلی جوجه فکلی اقتصاد مملکتو به هم ریخته؟!
اگه اینجوریه که فاتحه این کشور خونده است.
پاسخ ها
چکش
| |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
لابد این بهم ریخته دیگه ! مگر بلانسبت مسوول دروغگو داریم در این مملکت؟!
ناشناس
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
این چه اقتصادی که با حرف یه بازاری به لرزه بیافته اگه اینجوریه حقشه بهش پست وزارت اقتصادو بدن!این فقط یه تخیله!
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
رو پیشونی ملت چی نوشته؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بسم الله
ناشناس
|
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
چرا ندونسته به کسی اتهام می زنید این جمشید نیست که!!!!
احسان
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
اخه یه نفر نمیتونه که یه ملت رو سرکار بزاره ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :