صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۰۶۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
راننده جواني كه بر اثر رعايت نكردن قوانين رانندگي به طرز وحشتناكي در اتوبان همت از مسير خود خارج شد و در يك گودال سقوط كرد، روانه بيمارستان شد.
 
به گزارش خبرنگار «جوان»، شب گذشته مأموران آتش‌نشاني ايستگاه‌هاي ۲۹و ۲۳ با تماس مردم در جريان حادثه‌ رانندگي در غرب به شرق بزرگراه همت قرار گرفتند. رضا دارابي، فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل در اين‌باره گفت: يك خودرو سواري درحال حركت در مسير غرب به شرق بزرگراه همت به دليل نامعلومي از مسير اصلي منحرف شد و پس از عبور از روي جدول سيماني سمت راست حاشيه بزرگراه، در گودالي خارج از بزرگراه به عمق هشت متر سقوط كرد. وي افزود: آتش‌نشانان به محض رسيدن پس از ايمن‌سازي وسيله نقليه با استفاده از جرثقيل، خودرو آسيب‌ديده را به محل امن انتقال دادند.
به گفته دارابي، مأموران راننده ۲۷ ساله را كه به شدت آسيب ديده بود، به آمبولانس اورژانس منتقل كردند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرتضي ام
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
بي‌احتياطي به جاي خود، ولي اين سوراخه اونجا چيكار مي‌كرده؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :