کد خبر: ۹۳۹۴۹
تعداد نظرات: ۸۰ نظر
تاریخ انتشار:
اسلام آمریکایی اسرائیلی/

شراب خواری سران ترکیه + تصاویر

ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی مایلند که همه کشورهای اسلامی به نمونه ای مانند ترکیه تبدیل شوند. تصاویر موجود در این مطلب، گویای واقعیت این نوع از اسلام است.
به گزارش شیعه آنلاین، "اسلام آمریکایی" اصطلاحی است که توسط امام خمینی (ره) برای توصیف نوعی "اسلام جعلی" استفاده می‌شد. این اصطلاح، بعدها کاربرد گسترده‌تری پیدا کرد و حتی در منازعات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت.

پیشینه این واژه سیاسی به دوران اول انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، یعنی هنگامی که امام خمینی در صحبت‌هایش از اسلام و نظام حاکم بر شیخ‌ نشینان عرب در خلیج فارس و عربستان سعودی با عبارت منادیان "اسلام آمریکایی" اشاره کرد باز می‌گردد.

اما اکنون کشور ترکیه و دولت به اصطلاح اسلامگرای آن حتی از حاکمان عرب نیز پیشی گرفته و به نمایندگان اصلی "اسلام آمریکایی" که می توان آن را "اسلام لیبرال" نامید، تبدیل شده اند.

ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی مایلند که همه کشورهای اسلامی به نمونه ای مانند ترکیه تبدیل شوند. تصاویر موجود در این مطلب، گویای واقعیت این نوع از اسلام است.
 


 
 


















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
8
78
چی بگم والا، شما خودتون که همه چیو بهتر از همه میدونین!!!
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
بولتن جان کاش تیتر رو " اسلام ترکیه ای"انتخاب میکردند عکسهای دیگه ای هم دارد که لینکشو براتون فرستادم
سرایدار اخراجی دانشگاه آزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
واقعا" که اینها بهر همین کارند .
اینها را چه به سیاست و حکومت ؟
فلسفه ئ حکومت ترکیه در جهت فراهم کردن موجبات عیش و نوش غربی ها و صهیونیست هاست .
تردد در یک قسمتی از ترکیه که احتمالا" یک جزیره هست فقط برای غربیها آزاد است که همه نوع وسایل عیش و نوش و بی حیایی مهیاست .
ساغر
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
38
76
واقعا مردم ترکیه شراب خواری و تماس با نا محرم و ... می بینن و باز فکر می کنن حکومتشون اسلامیه؟
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
نمیکنند! وقتی خود حکومت میگه لاییک هست مردمش برای چی باید همچین فکری بکنند؟
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
58
71
مردمشون راضي هستند درسته؟!! اين اون حقيه كه بولتن تو چشمت رو روش بستي، حالا سياستمدار هر چي ميخواد بخوره. مردم بايد راضي باشند كه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
خدا باید راضی باشه ،که نیست
محمد جان.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
خدا مهم نيست .. مردم مهما !!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
خدا چي؟؟ خداهم راضيه؟!
اين همون فرق اصلي ما و شماست كه رضايت خلق را بالاتر از رضايت خالق ميدونين.
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
احسنت، احنست...
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
روایتی زیبا قریب به این مضمون: کسی که بین خود و خدا را اصلاح کند، خدا بین او و مردم را اصلاح میکند.
این ها اگه بخوان با غضب خدا، رضایت ولو همه مردم عالما جلب کنن چه فایده داره؟ این چه نوع قضاوت کردنیه برادر من؟
اصلا ما اومدیم این چند روز دنیا را عبادت کنیم و به خدا نزدیک شیم. عبادتم فقط نماز و روزه نیست. ابعاد اجتماعیشم خیلی گسترده اس. این ها اگر توبه نکنند، رسواهای قیامت خواهند بود. شک نکن.
محمد
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
عجيبه برام اين نظرات. جناب"سنگردار38" از يه طرف ابعاد اجتماعي دين رو برتر از ابعاد فردي ميدونه از طرف ديگه اين رضايت مردم رو كافي نميدونه.
رضايت خدا در زمان غيبت امام معصوم منوط به رضايت خلقش هست، توجه كنيد، فقط امام معصوم. پس براي چي انتخابات داريم توي ممالك اسلامي؟ رضايت مردم از همه چيز مهمتره، اگر ذره اي شرط براي اين رضايت وارد كنيد حكومتي كه ايجاد ميشه تنه ميزنه به ديكتاتوري. مردم تركيه حكومت لائيك رو انتخاب كردن پس خدا هم به رضايت خلقش راضيه. مردم ايران حكومت اسلامي رو با ضوابط اسلامي رو خودشون انتخاب كردن پس خدا هم به اين انتخاب راضيه.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
جناب آقای محمد:

با عرض معذرت بنده فکر میکنم منظور آقای سنگردار38 از ابعاد اجتماعی : وظایف مسلمانان در جامعه, تشکل ظاهری اسلام و پرهیز از منکرات خطیر برای جامعه و ..... باشد.
محمد
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
جناب چكش:
"وظایف مسلمانان در جامعه, تشکل ظاهری اسلام و پرهیز از منکرات خطیر برای جامعه" اينا فقط كلياتي هستند كه مردم مصداقش رو مشخص ميكنند، مردم با انتخاب قانون اساسي و بعد نمايندگان و رئيس جمهور و همه و همه اين خواست رو شكل ميدن كه به چه نحو باشه، مسلما قبول داري وظايف مسلمانان در جامعه ايران با مصر و اندونزي و هر كشور ديگه اي فرق داره، به نظرت چرا با اينكه غالب مردم اين كشورها مسلمان هستند اما ديدگاهها فرق داره؟ مسلما برميگرده به برداشت مردم همون جامعه كه قابل تعميم به بقيه كشورها هم نيست. حرف من اينه كه مردم هر كشور بهترين برداشت رو براي خودشون دارند و به اين راحتي نميشه درباره خوب يا بد بودن اين كار مسئولين ترك نظر داد.
چکش
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
جناب محمد:
اول اینکه وقتی کشوری که نام اسلامی بر روی حکومتش است و مردم آن دارای اکثریت مسلمانند, همان قوانین و اصول تعیین شده توسط دخالت مستقیم یا غیر مستقیم مردم، باید بر مبنای حدود و قوانین اسلام باشد نه کلیاتی که چند نفر اکثریت قبولش دارند. اگر تما قوانین در همین راستا و اجرای آنان بی نقص باشد هیچ تفاوتی بین جوامع کشورهای اسلامی نخواهد بود. بنابر این فکر میکنم منظور دوستمان همانی بوده که عرض کردم.

اما در مورد اینکه تصور اکثریت هر کشوری از یک جامعهء خوب ممکن است با دیدگاه بنده یا حضرت عالی فرق داشته باشد شما صحیح میفرمایید. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید در سیستم حکومتی لاییک این کشور رییس جمهور کنونی ادعای اسلام گرایی دارد. اگر نداشت.... بیکار که نبودیم اصلا رقوم بخورد !!! در ضمن اکثریت مردم این کشور اصلا از دولت اردوغان راضی نیستند.مردم اسلام گرا به دلیل متناقض بودن رفتارش و مردم معتقد به لائیسیته به دلیل اعمال برخی سیاستگذاریهای اسلام گرایانه اش.
محمد
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
جناب چكش:
گفتيد كه :"اول اینکه وقتی کشوری که نام اسلامی بر روی حکومتش است و مردم آن دارای اکثریت مسلمانند, همان قوانین و اصول تعیین شده توسط دخالت مستقیم یا غیر مستقیم مردم، باید بر مبنای حدود و قوانین اسلام باشد نه کلیاتی که چند نفر اکثریت قبولش دارند"
اول اينكه مطلبتون تناقض داره ، اين چند نفر اكثريتي كه گفتيد مگه تو همون جامعه نيستند؟ ضمن اينكه وقتي اكثريت هستند يعني تصميم با اونهاست ولو اينكه حكومت غير اسلاامي بخواهند.
برداشت و تعريف از حكومت ديني رو مردم هر كشور بايد انجام بدن، اين كه اين برداشت در كشورهاي مختلف متفاوت باشه هيچ ايرادي نداره چون مسائل فرهنگي و اجتماعي هر كشور هم در اون دخيله، مسلما خواست مردم ايران براي اين نوع حكومت كه در كشورشون اجرا ميشه قابل احترامه و هيچ كشور ديگه اي نميتونه بگه ملت ايران اشتباه ميكنند، همچنين حكومتهاي ديگر كشورهاي مسلمان دموكراتيك.
اساسا با اين نظرتون كه ميفرماييد اگه بر طبق قوانين اسلام باشه همه كشورها اسلامي بايد حكومت يه شكل داشته باشند مخالفم.(البته در متن شما جوامع اسلامي بدون تفاوت، نوشتيد،كه اصلا بحث ما روي حكومته و مشخصه كه جوامع اسلامي با هم فرق دارند!) بايد عرض كنم كه اين مردم هستند كه نوع حكومت رو انتخاب ميكنند و بهش شكل ميدن اگه قرار باشه يه بسته كامل از بيرون بياد و اقليتي بگن كه اين بسته حكومت اسلامي و بايد اجرا بشه، پس چه فرقي بين اين حكومت و ديكتاتوري هست. اسلام قوانين حكومتي رو با جزئيات بيان نكرده كه هر ملتي به فراخور فرهنگ و اجتماع خودش از كليات استفاده كنه و جزئيات متناسب با خودش داشته باشه.
در مورد ناراضي بودن مردم تركيه از اردوغان هم فعلا دارم تعجب ميكنم كه شما و بعضي از دوستان چطور به اين نتيجه رسيديد و هنوز خود مردم تركيه نرسيدن، اون مربوط به مسائل داخلي خودشونه.
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
مشكل كساني مثل آقامحمد اين است كه اسلام وقوانين آن را نمي شناسند. اگر ادعاي مسلماني نداريد كه هيج، جاي بحثي با شما نمي ماند.
اما اگر خود را مسلمان ميدانيد با به عرض برسانم كه :
1)قال رسول الله:حلال محمد حلال است تاروز قيامت و حرام محمد حرام است تا روز قيامت.
**
2)احكام قرآن براي چه آمده است؟
آيا آمده كه ما كنار بزنيمش و بر خواسته خودمان عمل كنيم؟
آيا اگر مردم جامعه اي دوست داشتند كه زنا آزاد شود پس ديگر اشكالي ندارد؟
آيا اگر روزي دوست داشتند از ديوار همسايه بالا بروند اشكالي ندارد چون اكثريت هستند؟
3)آيا عمل كردن طبق دستورات خالق ديكتاتوري است؟

4**)آيا شما هدف از خلقت انسان را ميدانيد؟
اگر قرار است كه انسانها به ميل خود و بدون هيچ چهارچوبي عمل كنند پس فرق انسان حيوان در چيست؟
آيا هدف از خلقت انسان اين است كه در مقابل فرامين خداوند بايستد و آن را ديكتاتوري بخواند؟
**
يك سوال ديگر:بفرماييد كه اگر قرار است قوانين اسلام ناكارآمد باشد و قابليت اجرا در تمامي كشور ها را نداشته باشد پس حكومت جهاني حضرت ولي عصر چگونه محقق خواهد شد؟!
----------------------------------------------------
در ضمن فكر نكنم كسي كشورهاي ديگر را مجبور به پذيرش چيزي كرده باشد.مردم در همه جا سيستمي را كه دوست داشتند بر سركار آورده اند.
كه شما ميگويي چون خودشان خواسته اند گناهي نكرده اند و ما مي گوييم حرام خدا حتي با خواست تمتم انسانهاي دنيا هم حلال نخواهد شد.
(ولو كره المشركون.)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
مردم لوط همجنسبازي را انتخاب كردند ولي خدا بر آنان عذاب نازل كرد !! رضايت مردم مطلق ملاك نيست !
محمد
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
جناب آقاي بهزاد:
اولا اينكه يا شما كامنتها رو نخوندي يا متوجهشون نشدي، خواهشا اينطور آبكي صحبت نكنيد. برادر دانشمند، خيلي ساده لوحانه است كه كسي بخواهد قوانين اسلام در حدود و ديات رو با قوانين كه ما امروز لازمه دموكراسي در دنيا ميدونيم، مقايسه كنه، اصلا قابل قياس نيستند چون از يه جنس نيستند و ربطي به هم ندارند(شما با حدود و ديات ميتوني جامعه اداره كني؟) من كه گفتم قوانين اسلام در اداره حكومت كليتي هست نه مثل قوانين در مورد مثل شما، زنا.
بنده نگفتم حلال خدا رو حرام و حرام خدا رو حلال كنيم، شرابخواري هم حرام هست، ولي آيا با اين استدلال عجيبت ميتوني منو قانع كني كه مردم مسلمان تركيه اين حكومت لائيك رو اشتباهي سر كار آوردند؟!! برادر من مردم تركيه خودشون اين حكومت رو ميخوان، اين خيلي سادست، نكنه ميخواي همه مردم تركيه رو به حكم زنا و شرابخواري حد بزني؟!!
معتقدم اصلا بحث رو متوجه نشديد.
خواهشا اينطور فرافكني نكنيد. من كي گفتم كه انسان جلوي فرامين خدا باستد و اگه اون رو اجرا كنه ديكتاتوري هست، من از امام معصوم نام بردم كه در غير از زمان غيبت تكليف مشخصه. دولت تركيه رهبر مذهبي ملتش نيست، چرا همه چيز رو قاطي ميكنيد. بنده گفتم قوانين اسلام ناكارآمده؟!! الله اكبر، شما مطمئنيد جواب كامنت منو داديد؟! من گفتم برداشت مردم كشورهاي مختلف با فرهنگهاي متفاوت ميتونه جزئيات متفاوت با ديگر ملتها داشته باشه. شما از اين حرف من ناكارآمدي رو برداشت كردي؟!!
اون سوالهاي آخرتون هم كه اساسا خارج بحثه و جواب نميدم.
بازم ميگم دستورات خالق در مورد اداره حكومت كليتي هستند و اين خيلي حساب شده است تا مردم با اون كليات جزئيات مناسب حال خودشون رو در بيارن.
منم مشكل شما رو بهتون بگم آقا بهزاد، برعكس شما من كسي رو متهم به بي اطلاعي و ناداني نميكنم، كامنت شما خود گوياي حال هست. شما ها آنچنان توي پوسته دين مونديد كه باعث شگفت بنده است. تمام تعريفي كه از دين داريد توي كامنتتون مشهوده.
خدا توي دين حقوقي رو براي مردمش قرار داده كه امثال شما اون رو تماما تبديل به تكليف كرديد. مطمئن باش خدا هم به اين راضي نيست.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
به نظر من هم آقای بهزاد صحیح ولی نامربوط کامنت گذاشته اند.

و احساس میکنم کامنت من هم در جواب آقای محمد نامربوط بوده. چون از پاسخشان به کامنت من چیزی نفهمیدم.

اگر منظورتان را کمی واضح تر و کلی تر بفرمایید ممنون میشوم.

فقط در قسمتهایی از آن عرض کنم دلیل نارضایتی اکثر مردم ترکیه از اردوغان را عرض کردم. کجایش به نظرتان غیر منطقی بود؟ آیا شما هم فکر نمیکنید اردوغان نه یک اسلام گرای واقعی ست و نه یک لائیک کامل؟ یا وجود طرفداران هر دو عقیده را انکار میکنید؟

دوم اینکه تمام معروضات من این بود که یک کشور باید تکلیف خود را حداقل با خودش روشن کند. اگر اردوغان نمیخواست از طرفی کشورهای دارای حکومت مسلمان را با خود متحد کند شاید اینقدر روی سیاست های وی زوم نمیشد.
محمد
| UNITED STATES |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ايكاش ميگفتيد كه كدوم قسمت حرفهاي من واضح نيست. اما نظر حقير در كل اينه:
من توي كامنتها هيچ وقت بر تغيير دادن احكام خدا و مخالفت با دين حرفي نزدم، تمام حرف من اينه كه مردم مسلمان تركيه ميتونند از يك دولت(يا حكومت) كه خودشون انتخاب كردن حمايت بكنند حتي اگر اين دولت يا حكومت اونقدرها هم اسلامي نباشه. كل حرف من اينه.
اگه دولت تركيه شرابخواري ميكنه ما نميتونيم مردمش رو با قوم لوط مقايسه كنيم، شايد مردمش خيلي هم اعتقادات مذهبي داشته باشند و از اين كار دولت ناراضي، اما از كليت خدمات دولتشون راضي باشند، اين كه تناقضي نداره. ضمن اينكه چند بار توي كامنتها گفتم كه قوانين اسلام در مورد حكومت بر جامعه كليتي هستند.( مثل بحث حجاب كه دين يك حداقلي رو به صورت كلي دستور داده، حالا شما نگاه كنيد كه در جوامع مختلف ظاهر حجاب چقدر متفاوته ولي همه اون حد اقل رو دارند، اين مثال فقط در اين مورد خاص بود در مورد مثال بحث نكنيد خواهشا)
در مورد اردوغان هم به نظر من ايشان روحيه لائيكشون بسيار بر اسلام خواهيشون چربش داره، حالا ما و بقيه كشورها بايد متناسب با سيستهاي خودمون باهاش رفتار كنيم. گفتيد كه مردمشون ناراضي هستند، من اين رو نميفهمم، اولا اينكه توي تمام كشورهاي دنيا ناراضي هست. اما اگه وجود نارضايتي در سطح كلان رو ميگيد من كه اخباري در اين مورد نشنيدم. در مورد همراهي با اردوغان فكر ميكنم به جز ايران و سوريه (اونهم اين اواخر) بقيه كشورهاي اسلامي روابط بسيار خوبي با اردوغان دارند.
هر گناهي كه دولت تركيه داره بايد به نام خودش نوشته بشه نه مردمش، و تا وقتي مردم تركيه اين حكومت رو(ولو اينكه خيلي هم غير اسلامي باشه) بخواهند، تمام دنيا بايد به اين خواسته احترام بذارند. چون داره بر مردم تركيه حكومت ميكنه نه من و شما.
در آخر از بولتن عزيز كه صعه صدر به خرج داد و تمامي دوستان كه كامنت گذاشتن تشكر ميكنم، بحث خوبي بود و فكر نميكنم اينجا جاي مناسبي براي ادامه دادنش باشه.
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
برادر عزيز نظرات من آبكيه يا شما كه فكر ميكنيد احكام اسلام فقط در ديات و حدود خلاصه شده و فعلا(در زمان غيبت)به در جامعه قرن 21 نميخوره! و امروز هركشوري بنا به برداشت مردمش بايد عمل بكند!
*برادر عزيز شما ميفرماييد:"اساسا با اين نظرتون كه ميفرماييد اگه بر طبق قوانين اسلام باشه همه كشورها اسلامي بايد حكومت يه شكل داشته باشند مخالفم."
بنده هم طبق اين نظر شما عرض كردم كه شما قائل به حكومت جهاني آخرالزمان كه تمام جهان از يك قانون پيروي مي كنند نيستيد(من هم قبول دارم كه جوامع گوناگون در جزئيات اجرايي احكام ممكن است اختلافاتي داشته باشند اما نه در كليات و اصول اوليه جامعه اسلامي.)
*كسي كه به منكري راضي باشد در آن جرم شريك است.پس چطور ميگوييد :"حالا سياستمدار هر چي ميخواد بخوره. مردم بايد راضي باشند كه هستند".
آيا شما معتقديد مردم تركيه يا هرجاي ديگر كه حكومتهاي غير اسلامي را پذيرفتند بازخواست نخواهند شد؟
*تمام احكام جامعه امروز از قرآن و احاديث قابل استنباط است.
اين نظر شما كه ميفرماييد "رضايت خدا در زمان غيبت امام معصوم منوط به رضايت خلقش هست،" از كجا آمده است؟؟؟
تا آنجا كه ما ميدانيم در زمان غيبت اطاعت از عالمان دين ملاك عمل است.برگزاري انتخابات هم منافاتي با آن ندارد و آن جايي است كه چند نفر را ازبين افرادي كه ملاكهاي اسلامي را دارا هستند و نظام اسلامي آنها را تاييد نموده است انتخاب ميكنند. اين قضيه خيلي فرق دارد با آن كه مردم جامعه راي بدهند كه قوانيني اسلام در قوه اجرايي جايي نداشته باشد و اسلام در اداره جامعه كنار برود.اصولا مردم چنين حقي ندارند. رضايت مردم زماني مهم است و بميتواند ملاك قرار بگيرد كه در زمين دين بازي كنند و نه خارج از آن.
توصيه ميكنم شما را به مطالعه كتاب "اسلام و مقتضيات زمان"شهيد مطهري تا ببينيد آيا نظر مردم شرط است يا رضايت خداوند.

 
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
به پاسخ ها مثبت دادم ، آقامحمد اگه اکثریت مردم خواسته نامشروع داشتن اونوقت چی؟فلسفه دین وخلقت انسان وپیامبر وامام و... زیرسوال بردی!!
avril
|
POLAND
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
20
29
اینا هم مثل بعضی ها نون به روز خورن دیگه خیلی خوبه دستمال این و اونو می زنن و میخوان از این راه کشورشون پیشرفت بکنه ای خدا شکرت این چه عقلی به اینا دادی !!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
20
33
حالا اين حكومت فعلي تركيه اسلامگراست واي به حال بقيه حزب هاي غير اسلام گرا
کوروش مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
32
34
از اولش هم از سران ترکیه فاسق خوشم نمیومد اونها کلاهبردارن کشوری که قسمتی از بودخه خودش را از فروش ناموسش در میاره دیگه رمز یابی نمیخواد مشخص ....
کوروش مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
21
31
سران لیبرال ترکیه جلوی قرآن ایستادن نص صریح قران درباره شراب و یهود مگر غیر از اینه که شراب حرام و یهود دشمن اسلام
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
33
39
حکومت ترکیه اسلام معاویه را دارد.
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
دقیقا اسلام معاویه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
27
28
ما از اول این دولت ترک را بزرگ نشان دادیم ومتاسفانه بسیاری از کالاهای استفاده شده مال ترک بوده که خیانت به اسلام وکشور اسلامی است که بایستی متوقف شود.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
9
28
اگر بولتن به خودش کمی زحمت بده و مصاحبه مرحوم نجم الدین اربکان رو مجددا منتشر کنه . ریا کاری و نفوذی بودن این دو سیاست باز اخراجی از حزب اربکان برای همه روشن می شود .
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
25
38
ترکیه با دغل کاری خودش را به اسلام چسباند و به شیعه چسباند و در موقع مقتضی خنجر به اسلام زد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
4
12
خداوند منافقین رو رسوا میکنه !من به یکی که کم وبیش اخبار سیاسی رو پیگیری میکنم از آمدن وموندن و کنار اومدن این حضرات با نظامیهای لاییک و طرفدار سرسخت آتا تورک خیلی تعجب کردم و به مسلمان بودن اینها شک کردم! معلوم شد اشتباه نمی کردم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
14
12
فکر نکنم به اندازه دروع گفتن یا آبروی مسلمون رو بردن بد باشه چیزی که مسئولین ما از بالاترین مقام نظام گرفته تا سطح عمومی مردم خوب بلدند
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
تهمت، بالاتر از دروغه که شما نثار بالاترین مسول نظام فرمودید، خواهشا اول افسار نفس و زبونتون رو در دست بگیرید،بعد نکته اخلاقی بفرمایید!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ناشناس خواهشاً زبان به دهان بگیر ، اینا اگه آبرو داشتن که این کارا رو نمی کردن. شما نمی خواد به بقیه گوشزد بفرمایی . تو آبروی مملکتتو نبر!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
6
13
باسلام وخسته نباشید.خدالعنت کنه دارودسته اسلام امریکایی رو
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
9
7
خوش به حال خودمان كه مسئوليني داريم پاك وسالم كه هدفي ندارندجزرضاي خداوخلق خداوبرقراري عدالت ورفاه براي مردم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
17
18
شراب میخورن ولی قیمت مرغ تو مملکتشون 9 هزار تومن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
میخوای چون مرغ شده کیلویی هفت تومن پس بریم زناکار و دزد و آدم کش بشیم .؟
توجیه مزخرفیه .
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
ملتی که آرمانش مرغ باشه، لیاقتش بیشتر از اردوغان ها نیست، از هر چی مرغ و مرغ خور و مرغ دوسته حالم به هم میخوره، من مسببین مقصر در گرانی های مشکوک رو لعنت میکنم اما، بنده ی مرغ و گوشت و گوجه و ..
.
نیستم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
6
12
اسلام آمریکایی یعنی این
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
7
15
فقط یک یک چیز میتوان گفت:
اسلام آمریکایی
محمد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
8
12
دو کشور نامرد که هرگز به آنها نمیشود اعتماد کرد یکی ترکیه و یکی هم روسیه است..کشور مکاری مثل انگلیس هم این وسط وجود داره که از همه نامردتره.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
7
11
و مکرو مکرا... علیهم : به امید وعده خدا انشاء ا... مکر و نیرنگشان برملا خواهد شد و جزای نیرنگشان را خواهند چشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
6
10
هرکس که قرآن و سیره ی پیامبر را بخواند متوجه می شود که اسلام چیست. ما باید فکر خودمان باشیم که چقدر مسلمان هستیم. واقعا جامعه ی ما و حکومت ما اسلامی است؟
پاسخ ها
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1-چه كسي گفته كه ما بي عيبيم؟
2-كجا نوشته كه وضعيت ديگران به ما مربوط نيست؟
3-جناب ناشناس! شما كه از سيره و قران سر در مياري بهتره به ما بگي كه آيا امر به معروف و نهي از منكر از فروع دين و در رديف نماز و روزه وجهاد هست يا نه؟
4-آيا امر به معروف و نهي از منكر فقط براي معصومين واجب شده يا ديگران هم مكلف به آن هستند.؟؟!!
اگر قرار بود من و شما بتونيم جامعه اي كاملا اسلامي بنا كنيم پس ديگه امام زمان براي چيه؟


***يك نكته ديگر و آن اينكه: ما همه با هم سازنده اين جامعه هستيم! س اگر به زعم شما غير اسلامي است تقصير خودمان است.
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
13
11
این عکسها نشون میده دولت ترکیه چقد به اسلام معتقده نه روسری که سر زن اردوغان هست به خدا با این که زن اسد روسری نداره ولی اسد به اسلام معتقد تره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
8
10
اگه راست میگی یه عکس پیدا کن که در حال نوشیدن مسکرات باشه
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
بله؟ فکر میکنید اینهایی که دستشان است شربت به لیمو میباشد؟ اگر منظرتان به لب بردن و نوشیدن واقعی است.... هر چند غیر ممکن نیست ولی به شخصه فکر نمیکنم ایشان بعد از گرفتن عکس؛ محتویات لیوانش را پای گلدانی در آن اطراف بریزد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
آقا جو نديدن بيخودي! سانديس انگوره!!!!!
آتنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
7
7
چي بگيم واقعا؟؟؟
خدايااااااااااااااااااااااااااااااا
حكومت‌هاي اسلاميه منطقه رو باش
بازم خدا رو شكر بعضي سران ما كه يه جوري هستن ظاهرو حفظ ميكنن
دلمونو خوش كرديم مثلا؟؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
9
9
نقشه تركيه با اين حزب دروغين اسلاميش اينه كه در مقابل پيشرفت روز افزون الگوي ايراني اسلام در منطقه ، يك الگوي اسلام آمريكايي و متجدد(البته به سبك غربي)را به خورد مسلمانان كشورهاي خاورميانه بده.
دعواي اردوغان و شيمون پرز هم يك شوي سياسي و در راستاي مانورهاي سياسي جهت اغفال مردم منطقه بود.
احمد ا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
9
15
عربستان و ترکیه کاملا در مسیر شیطانی قدم بر میدارند،
متاسفانه به نظر می رسد ترکیه تحت نفوذ افکار یهود و فرماسونری است،

وگرنه ظهور یک کشور ظاهرا اسلامی با فسادخانه های انتالیا نمی تواند اتفاقی باشد

سازمان سیا کاملا بر ترکیه احاطه دارد و ترکیه محل اغفال و یارگیری منافقین خبیث است

خوشبختانه دست مدینه فاضله اسلامی خیلی زود در حال رو شدن است
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
12
16
کثافت ها همه جمع اند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
5
8
واقعا اسلامی که دارن رو امریکا و اسراییل داره براشون طراحی می کنن کاری با قران ندارن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
3
5
اینها به خاطر این که به اتحادیه اروپا بپیوندندو وارد اونا بشن حاضر به هر کاری هستند ، دارن دقیقأ قدم هایی را برمی دارن که شاه ایران در اواخر سلطنتش برمی داشت . مردمشون هم راضی نیستن فشاری را تحمّل می کنن که مثل فنر روزی رها خواهد شد وهمه چیز را به هم خواهد ریخت .
GHASEM
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
6
اسلام آمریکایی که امام (ره)میگفت اسلام سران ترکیه است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
10
واقعا کارشون وقیحانس
علي
|
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
13
11
شما بهتره خودتونو درست كنيد شما ها از همه بدترين پاش بيافته از همه كثيف ترين
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
فعلا كه33 ساله پاش افتاده ولي هنوز مثل دوستان شما در تركيه كثافت بازي در نياورديم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
13
از یک طرف اصرار دارند به اروپا بپیوندند از طرف دیگر با اکثریت جمعیت مسلمان زهرماری کوفت می کنند!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
7
10
آدم چی بگه وقتی قرآن میگه:
مثلهم کمثل خنزیر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
مثل كي؟
مثل اونايي كه منفي دادنو ميگي ديگه؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
3
7
آخه من نمیدونم
حکومت لائیک ترکیه برای چی خودش رو مسلمون میدونه وقتی که یه دونه عالم دینی یه دونه طلبه یه دونه حوزه علمیه داخلش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
8
اگه میفهمیدیم قراره ترکیه بره توی دامن صهیونیست همون موقع که اردوغان اومد ایران میزدم قلم پاش رو خورد میکردم آبگوشت باهاش درست میکردم.......مردک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
9
اللهم العنهم جمیعا
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
2
9
یاد اون روزا بیفتید که احمدی نژاد دست اردوغان و رئیس جمهور برزیل رو بالا میگرفت و میگفت که دنیا رو دور زدیم ولی همه دیدید که سیاست خارجی آقای احمدی نژاد دور زده شد!!!!

یه خورده حواسشون رو جمع کنن این دولتیا شاید اسد مسد هم که انقدر ازش دفاع میکنین عامل نفوذی باشه و پس فردا جلمون درآد....

به هر حال از قدیم گفتن عرب و بد قولیش
مدیر پایگاه شما نگران نباش ما می دانیم در راه اجرای عدالت و بر پایی انقلاب جهانی و نابودی استکبار جهانی تنها هستیم اما جمهوری اسلامی از همه ظرفیتهای جهانی استفاده می کند یکیش می گیرد یکیش نمی گیرد در بحث سوریه هم در حال حاضر معتقدیم باید در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهی آنها از دولت قانونی و مردم سوریه حمایت کنیم شاید با توجه به نظر شما روزی سوریه جلومون در بیاد اما ما با خدای خود عهد کرده ایم با ظالمین نبرد و همراه مظلومین جهان باشیم
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
بولتن جان درست میفرمائید....
ولی اگه هدف حمایت از مظلومینه، مظلومین داخل کشور در اولویتند نه این نمکدون شکنا
یادتون میاد بازی ایران بحرین همین چندماه پیش، هوادارای بحرین که الان به اونا میگیم "مردم مظلوم" لنگه کفش درآوردند و پرچم ایرانو پاره کردند و پرچم عربستانو بالا بردند!!؟؟؟ خبرشو تو همین سایت خوندم، اینم لینکش:
http://www.bultannews.com/fa/news/64376/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B6%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86

به نظرم این کشورهای همسایه و به اصطلاح "دوستان منطقه ای" هیچ سودی برای ما ندارند و کمک به آنها یعنی مصداق ضرب المثل :
"مار در آستین پروراندن"
مدیر پایگاه آقا مسعود عزیز اولا در یک مدیریت استراتژیک همه جوانب اهداف استرانزیک باید در نظر گرفته شود هم باید مظلومین داخلی مد نظر قرار گیرند هم مظلومین جهان اما اینکه می فرمایید هواداران بحرینی پرچم ایران را چه و چه کرده اند ایا شما مطمعنید اینها همان مظلومینی هستند که توسط آل خلیفه در حال سرکوب شدن هستند؟آیا اغتشاشگران ایرانی که به مقر بسیج حمله کردند یا در حرکتهای تجریه طلبانه در ایران با دشمنان ایران همراه می شوند همانهایی هستند که در انتخاباتهای شورانگیز ایران در پای صندوقهای رای بر دهان بدخواهان ایران می زنند ؟ اگر کمی تفکر کنید می بینید که اینطور نیست در همین بحرین عوامل حکومت آل خلیفه آنقدر هستند که در نمایشهای مضحک در استادیومها خودنمایی کنند اما حساب ملت مظلوم بحرین با آنها جداست
اما اینکه می فرمایید دوستان منطقه ای همچون مار در استین پروراندن است نشان می دهد شما (شرمنده ) بنحوی حرف دشمن را در حال القاء کردن هستید از دید آنها ما باید با همه دنیا قطع رابطه کنیم تا انها بتوانند به اهداف خود برای سرنگونی جمهوری اسلامی برسند اما ایران مقتدر و قدرتمند امروز آنچنان در دنیا داری اقتدار است که همسایگان منطقه ای اگر فتنه گریها و وعده های توخالی استکبار جهانی به آنها نبود جرات کوچکترین ادعایی بر علیه ایران نداشتند اما  ما با شناخت از دشمنانمان و با اعتقاد به ایجاد صلح جهانی و دوستی با کشورهای منطقه در واقع قدرت و اقتدار خودمان را در منطقه به رخ دنیا می کشانیم و با یک سیاست صحیح سعی در ارتباط با کشورهای مختلف در دنیا داریم
 از جمله حمله به دوستی ایران با کشورهای منطقه و ادعاهایی هم که در داخل ایران توسط ستون پینجم استکبار جهانی می شود که دوستی با دوستان منطقه ای سودی برای ما ندارد  برای کلیت نظام و مردم محلی از اعراب ندارد یادآوری می شود این استراتزی صحیح ایران در حمایت و دوستی با کشورها و نیروهای مردمی در جنگهای چند ساله با رژیم صهیونیستی به خوبی خودش را نشان داد و رژیم صهیونیستی را که مدعی داشتن سومین ارتش قدرتمند دنیا را داشت در نبردی نابرابر با یک گروه ده هزار نفره در لبنان بخاطر حمایت ایران شکست خورد و ترس از رویارویی با ایران برای همیشه وجود انها را در بر گرفت و در واقع ما در زمین دشمن انها را شکست دادیم بدون اینکه اجازه دهیم آنها جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را هم پیدا کنند ادعاهای امروز آمریکا و دول اروپایی هم تنها یک چنگ روانی است آنها خوب می دانند ایران آنچنان قدرتمند است که هرگز نمی توانند در یک جنگ رودرو ایران را شکست دهند و تنها امیدشان به نیروهای داخلی و مزدوران داخلیشان است که انها هم از قدرت مردمی ایران بسختی شکست خورده اند  
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
والله ما که نشنیدیم عرب و بد قولیش
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
ممنون ...
قانع شدم ...
ولی حق بدید از این عربها خوشم نیاد ...
البته منظورم اعراب کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند وگرنه من چاکر اعراب هموطن هستم.
مدیر پایگاه ممنون برادرم
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
برادر مسعود،
نظام با كدوم ساز بايد برقصه؟
اگه با كشورها روابط حسنه برقرار كنه ميگين اينها فلان فلان شده اند و قابل اعتماد نيستند و برضد منافع جمهوري اسلامي عمل ميكنند و...
*اگر روابط را با بعضي كشور هاي متخاصم كم كنيم ميگين :با همه دنيا قطع رابطه كردين، همه دنيا دشمن ما شدن، پس چرا سعي نميكنين با ديگران دوست! باشين و....
بالاخره تكليف مارو معلوم كنيد!
مدیر پایگاه دوست عزیز ایشان سوالی کردند ما هم جواب دادیم و ایشان هم فرمودند قانع شدند
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
برادر بهزاد عزیز!
خیلی صریح اگر بخواهم بگم، از نظر من (که ممکن است اشتباه هم باشد) روابط سیاسی با کشورهایی دغل باز و دروغگو نباید برقرار باشه - مثل ترکیه و عربستان و اردن و قطر - و رابطه با کشورهای پیشرفته علمی باید برقرار باشه - مثل ژاپن و کره و امریکا و ایتالیا و آلمان - از طرفی هم باید در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه سرمایه گذاری کنیم – مثل امریکای لاتین و افریقا – از طرفی هم باید هوای همسایگان خود را داشته باشیم تا آنها نیز به وقتش هوای ما را داشته باشند. با برخی دولتها هم که از بیخ مشکل داریم مثل اسرائیل
اینجا می بینیم که کشوری مثل ترکیه یا قطر که از سوی ایران حمایت میشدند به ما پشت کردند و روی حقیقی خود را نشان دادند.مشکل من ارتباط نیست، مشکل من نشناختن دوست و دشمن بعد از 34 ساله، الان چه اعتمادی هست که سوریه و عراق مثل ترکیه نشن؟
البته با جواب بولتن کمی قانع شدم ولی این دلیلی نمیشه که از یه سوراخ دوبار گزیده بشیم. به نظرم باید تعهد کلفتی از کشورهای مورد حمایت ایران بگیریم که پس فردا تو زرد از آب در نیان (که فکر میکنم بعد از آمدن آقای اکبر صالحی اینطوری شده باشه)
ضمنا کلمه رابطه هم باید تعریف شود، رابطه میتواند سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... باشد که به هر حال مثلا با کشوری مثل امریکا رابطه سیاسی برقرار کردن سخته (برای اونا سخته) ولی رابطه اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی که می توان داشت! مگر ما داعیه کمک به امام زمان و ایجاد بستر مناسب برای ظهور ایشان و نیز گسترش قلمرو تفکر مذهبی را نداریم!؟ پس باید روابطمان با مردمان تمام دنیا حسنه باشد تا حرفمان را گوش کنند. که این امر با شعار "مرگ بر فلان کشور" تحقق نمیابد. میدانم که منظور از این شعار مردم آن کشور نیستند و رفتار سیاسی آنها لعنت میشود ولی آیا مردم آنها هم میدانند منظور ما چیست؟ مسلما رسانه های آنها چیز دیگری به خوردشان میدهند.
نتیجه گیری من اینه که روشهای برقراری ارتباطمان با دنیای بیرون اشتباهه نه اینکه دنبال ارتباط نیستیم. در یک کلام سیاست خارجی ما چند سالی هست که اشتباه عمل میکنه.
-----------------
با تشکر از admin بابت چاپ نظرات من
خطیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
دوستان عزیز آیات 117-118-119 آل عمران را بخونید جواب شگفت انگیزی داده قرآن یعنی معجزه
aha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
2
خدا راضی نیست که مردم ناراضی باشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
10
2
تو یک مملکت راضی بودن مردم مهمترین شرطه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
1
8
حکومت اسلامی مقبولیتش رو از مردم میگیره نه مشروعیتش رو.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
0
3
سیاست زرگری دارند برای پیشبرد اهدافشان
ناشناس
|
KAZAKHSTAN
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
2
3
این حکومت لائیک ترکیه خیلی خوبه راه می افته توی کشور های جنبش اسلامی تبلیغ خودش رو هم می کنه
یکی نیست بگه برو خودتو درست کن
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
1
حکومت ترکیه حکومتی لاییک و حتی اسلام ستیزه ، خاطرم هست همان زمانی که رییس جمهور رژیم اشغالگر از سوی رییس جمهور ترکیه ( و یا نخست وزیر درست بخاطرم نیست ) قاتل و آدم کش خطاب شد و این اقدام دولتمرد ترکیه از سوی مسلمانان و بخصوص اسلامگرایان ترکیه تشویق شد ، روحانی شیعه ای در ترکیه سخنرانی کرد و گفت که این کار دولت ترکیه عمروعاص مابآنه بوده و حقه ای بیش نیست . و به فاصله چند روز از این اقدام ، ترکیه برای عضویت رژیم اشغالگر در پیمانی رای مثبت داد ! در اینکه دولتمردان ترکیه لاییک هستند شکی نیست اما برادران و خواهران این شرابخواری رو به پای ملت ترکیه ننویسید غالب مردم ترکیه ( عرض می کنم غالب نه همگی )‌بسیار پایبند به این مسائل هستند و از الکل دوری می کنند .
در اینجا به یک نکته ای اشاره می کنم که جالبه و آن هم وجود علویان در ترکیه است . در کشور ترکیه در خوشبینانه ترین حالت سه میلیون شیعه وجود دارد ( آمار دولتی کمی بیش از یک میلیون نفر هست )‌اما حدود بیست میلیون نفر علوی وجود داره ، علویان نزدیکترین فرقه دینی در ترکیه هستند که به اعتقادات شیعیان نزدیک هستند و وقتی باهاشون در مورد شیعه صحبت میشه خیلی زود جذب تشیع می شند . متاسفانه بنا به مصالحی ایران خیلی برای شیعیان ترکیه تلاش نمی کنه در حالیکه با یکسری اقدامات فرهنگی ( نظیر ساخت و یا دوبله فیلم های دینی ، ترجمه و چاپ کتب تشیع ، راه اندازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی مختص شیعیان و ... ) به راحتی میشه از این پتانسیل عظیم استفاده کرد و قدرت شیعیان رو در کشور ترکیه افزایش داد .
و نکته آخر اینکه متاسفانه این دولت ترکیه یک اقدام عوام فریبانه انجام داد و اون این بود که دو یا سه سال پیش در روز عاشورا رییس جمهور ترکیه در مراسم میدان هالکالی (‌میدانی که هر ساله مراسم تعزیه امام حسین (ع) درش برگزار میشه )‌ شرکت کرد و از سوی ایران هم دکتر ولایتی به این مراسم رفت و وجود این دو شخصیت در کنار هم این شائبه رو در ذهن ها ایجاد کرد که حکومت ترکیه مورد تایید ایران هم هست و موج محبوبیتی که این حکومت لاییک بدست آورد تماماً بر پایه یک نمایش و سناریو صهیونیستی بود که متاسفانه موفق هم بود .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین