کد خبر: ۵۴۹۳۵
تعداد نظرات: ۱۹۵ نظر
تاریخ انتشار:
اختصاصي بولتن نيوز / ناتوانی دولت آذربایجان درحل مناقشه قره باغ

اعلام جنگ علني جمهوري آذربايجان به ايران

حیدرعلی اف در دیدار با روشن جواداف فرمانده رزمندگان داوطلب قره ‏باغ، با اشاره به پوشه ای که از اسرائیل به ترکیه و از آنجا به جمهوری آذربایجان انتقال داده شده بودگفت: از این به بعد تمامی روابط خود با ایران را باید متوقف کنید .ما به کمک ایران نیازی نداریم . قره باغ یک مشکل اساسی نیست .جنگ ما با ایران است، ما باید خود را آماده ی جنگ با ایران بکنیم. دشمن اصلی ما...
بولتن نیوز: در حال حاضر اکثر کارشناسان مسائل منطقه بر این باورند که جمهوری آذربایجان به عنوان بزرگترین کشور قفقاز جنوبی شرایط ویژه ای را سپری می نماید.تظاهرات و اعلام مخالفت های احزاب مخالف حاکمیت جمهوری آذربایجان از یک طرف و تجمعات گسترده و درخواست های  تشکل های اسلامی به ویژه حزب اسلامی این کشور از سوی دیگر دولت باکو را در شرایط خاصی قرار داده است.


دولت جمهوری آذربایجان از یک طرف شعار دموکراسی سر می دهد و از سوی دیگر حاضر به دادن کوچکترین امتیاز به منتقدین و مخالفین خود نیست. برخوردهای شدید دولت باکو با حزب اسلام این کشور نمونه بارز این ادعاست.

     اولین رهبر حزب اسلام چندی پیش در اثر ضایعات جسمی و روحی ناشی از سالها زندان و شکنجه در گذشت و رهبر کنونی این حزب نیز در زندان به سر می برد.

گرچه هراس اصلی دولت باکو از اسلام گرایان و شخصیت های اسلامی جمهوری آذربایجان است اما حتی در مقابل احزاب و شخصیت های غیر دینی نیز حاضر به رعایت ادعاهای خود در خصوص دموکراسی و حقوق بشر نیست.

سرنوشت مخالفین سیاسی جمهوری آذربایجان درنقاط مختلف دنیا نشان می دهد که تحت عنوان پناهنده، تبعیدی و... با مشکلاتی مواجه هستند

سرگذشت دو تن از فعالان گروه آمون - روشن جواداف و ماهر جواداف - را که نه در ادعا بلکه در عمل به آزادی مناطق اشغالی کشورشان فکر می کردند و در این مسیر به نقش نیروهای مردمی اعتقاد خاصی داشتند نشان می دهد که چه فشارهایی ازسوی دولت آاذربایجان تحمل کرده اند.

 روشن جواد اف در اکتبر 1951 در رایون گوچای جمهوری آذربایجان متولد شد.در سال 1973 از دانشگاه علوم پزشکی این کشور فارغ التحصیل شد.از سال 1973 الی 1976 در بیمارستان وزارت کشور آذربایجان به عنوان یک پزشک کار می کرد.وی در سال 1976 وارد آکادمی نظامی "روستوف" و در سال 1980 فارغ التحصیل شد

.

«روشن جواداف» در زمان جنگ قره باغ، فرماندهی رزمندگان داوطلب قره‏باغ (آمونلار) را بر عهده گرفت و اعتقاد داشت که در صورت همراهی حاکمیت کشورش با گروه تحت فرماندهی خود قادر به باز پس گیری قره باغ می باشد، لیکن حاکمیت جمهوری آذربایجان بنا به دلایلی از جمله ارتباط این گروه با ایران حاضر به تداوم فعالیت آنها نبود.

روشن جواداف که فرماندهی صدها رزمنده داوطلب برای آزادی قره‏باغ را برعهده داشت، معتقد بود که در صورت آتش‏بس، قره‏باغ برای همیشه از کشور جدا خواهد شد.

اما حیدر‏علی‏اف برای تثبیت حاکمیت خود، به آتش‏بس نیاز مبرم داشت. این موضوع سبب اختلاف شدید بین حاکمیت و گروه آمون به رهبری جواد اف شد. لذا رئیس جمهور ی آذربایجان در سال 1995 دستور داد ارتش  این کشور به جای حمله به دشمنان ارمنی  به مقر رزمندگان داوطلب در باکو حمله کند. روشن‏جواداف در این درگیری زخمی شد، اما از انتقال وی به بیمارستان خودداری بعمل آمد تا در نهایت فردی که دوست داشت در جبهه جنگ به شهادت برسد و یا سرزمین اشغالی کشورش را آزاد نماید در باکو کشته شد.

روشن جواداف می گفت:بعد از ادای سوگند توسط رئیس جمهور جدید (حیدر علی اف)، ایشان خواستار اولین دیدار رسمی با بنده شد . من می دانستم که از من در مورد طرحی برای آزادی قره باغ سئوال خواهد کرد به همین دلیل طرح جنگ و عملیات را در پوشه ای گذاشته و به دیدار با رئیس جمهور رفتم .

اما رئیس جمهور به پوشه ای که روی میزش قرار داشت اشاره کرده و گفت :« از همکاری شما با ایران مطلع هستم .- این پوشه از اسرائیل به ترکیه و از آنجا به جمهوری آذربایجان انتقال داده شده بود- از این به بعد تمامی روابط خود با ایران را باید متوقف کنید .ما به کمک ایران نیازی نداریم .من اگر بدانم که قره باغ را می توان با کمک ایران پس بگیرم، آن را به ارمنستان تقدیم می کنم . قره باغ یک مشکل اساسی نیست و در مدت زمان کوتاهی خود به خود حل خواهد شد. جنگ ما با ایران است، ما باید خود را آماده ی جنگ با ایران بکنیم. دشمن اصلی ما ارمنستان نیست بلکه فارس ها می باشند


»

حیدر علی اف

«ماهرجواداف» برادر روشن جواداف، در آن زمان دادستان بخش «خطایی » باکو بود و همزمان در گروه آمون نیز عضویت داشت. او پس از کشته شدن برادرش به غرب گریخت و پرده از اسرار پشت پرده دولت باکو برداشت. ماهر جواداف هم اکنون در اتریش زندگی می‏کند.

ماهر جواداف، اخیرا پس از انتشار پیام  آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در مراسم نکوداشت مرحوم حاج علی اکرام علی اف که در بردارنده ناگفته هایی از جنگ قره باغ بود.  ضمن تائید اظهارات امام جمعه اردبیل پیرامون کمک های نظامی ایران به آذربایجان در جنگ قره باغ، اظهار داشته بود: « به نظر من دولتمردان سابق جمهوری آذربایجان، برای تقدیم قره باغ به ارمنستان تلاش می کردند


»

اکنون علیرغم گذشت بیش از 15 سال از انحلال گروه آمون، هنوز از سرنوشت صدها رزمنده داوطلب (آمونلار) که پس از کشته شدن روشن‏ جواداف، دستگیر و زندانی شدند، اخباری دردست نیست، دستیاران «روشن‏ جواداف» ناپدید شده ‏اند و گویی هرگز وجود نداشته‏ اند.کارشناسان معتقدند دولت جمهوری آذربایجان در صورت استفاده از پتانسیل گروه آمون و نیز سایر گروه های مردمی می توانست از اشغال بیست درصد خاک خود خودداری نماید.

حال با اين تهديد عملي كشورمان بايد ديد در حالي كه خطر در بيخ گوش كشورمان قرار دارد برخي مسئولين كي مي خواهند دست از دعواهاي سياسي بردارند و به فكر حل موضوعات جدي تر باشند؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۹۵
در انتظار بررسی: ۳۵
غیر قابل انتشار: ۲۸۷
kave
|
Belgium
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
93
36
در حاضر کمونیستهای سابق که دیگر نمی توانند از طریق سیستم سوسیالیستی نظرات شکست خورده خود را اجرایی کنند در پشت سیستم سرمایه داری مخفی شده و گاها حتی با فا سدترین بخشهای سرمایه داری هم بر علیه مردم خود متحد میشوند و دروغین بودن دموکراسی ادعایی غرب و خلقی بودن کمونیستها را به نمایش میگذارند . اخیرا همین کمونیستهای سابق دموکرات شده در یکی از همین کشورها به مسچد رفتن جوانان زیر 18 سال را به مسجد ممنوع کرده ا ند . بنظر من مقامات مسئول کشورمان باید ضمن دقت لازم به نیاز به حضور قانونی کشورمان در جمهوری اذربایجان و ادامه ان . نباید به این عربده کشی های الهام علی اف بی توحه بمانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
59
22
این خبر که جدید نیست.
غضنفر
|
Turkey
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
168
80
بابا نگید این اخبار رو فکر دل و روده ما هم باشید که از خنده میاد تو دهنمون :))))))))))))))))))
آخه حیف ایران که بخوام قدرت نظامی اش رو با این بی بته ها مقایسه کنم.
اینها خودشون و مملکت خودشون رو جمع کنند، تهاجم نظامی پیشکش روح حیدر علی اف.
:))))))
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
33
88
خفه شو . شما اینقدر مشائی مشائی می کنید هیچی نیست ؟ خیلی منافق و دو رویی بولتن جان.
خدا ازتون نگذره.
منتشر کن این نظر رو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
راست ميگه اين رفيق مون !‌خودتون گير دادين به مسائل جزئي بعد حالام بقيه رو متهم مي كنين! ضمنا اوني كه بايد بترسه اسرائيل و آمريكان كه اگر آذر بايجان دست از پا خطا كنه تمام پايگاه هاي امريكا و اسرائيله اسيپ پذير ميشه
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
124
69
مورچه چیه که کله پارچش چیزی باشه یکی به اینها بگه بچه بروباهم قوارت بازی کن نه بادم شیر
t
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
30
121
بابا بي خيال.آتش بيار معركه نباشيد.عوض اينكه همه رو به دوستي دعوت كنيد گاه و بيگاه با موضوعات كهنه دشمن تراشي نكنيد. متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
139
53
قماربازترین فرد دنیا همین رئیس جمهور این کشور پردرآمد فقیره. دختراش کثیف ترین دختران سیاستمداران هستند. چیزی از فروپاشی خودبخودی اش نمانده. این کشور را اسرائیلی ها نگه داشتن
افاطیما
|
United States of America
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
106
34
اینا همش ادعای زیادیه آمریکا با همون قدرتش جرئت حمله به ایران نداره چه برسه به آذربایجان که کلا اندازه یه استان ما هم نمیشه!!!!!
اگر مرد هستن جنگ را بندازنو ببینن چه طور عرض چند روز نابود میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
جنگ خیلی وقته را افتاده. فکر کردی مثل جنگ 8 ساله اس
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
136
49
باید باکو را پس بگیریم من و دوستام داریم یک کارایی میکنیم 2.5 سال دیگ باکو به ایران می پیوندد گروه(ج ا ا)
پاسخ ها
ترك اوغلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
بهتره بري خودتو جمع كني بقيه كارات پيش كش
اورال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
اول خاصیت مردانگی پیدا کن بعد این حرفا را بزن.
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
خاصيت مردونگي رو اونايي بايد پيدا كنن كه زن و دخترشون رو توي خونه تنها گذاشتند تا در خدمت ارمني ها باشند.
اونايي كه 28 سال است مي گويند فردا قره باغ را آزاد مي كنيم.
آره،اون بي غيرت اون ترسوها
دلم ميخواد بين آذربايجان و ايران جنگ بشه،ببين چطوري به خاك سياهتون ميشونيم.
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
تو میخوای به خاک سیاه بنشونی اذربایجانو
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
53
133
اسرائيل وارمنستان هردو غاصب ونسل كشي بشيريت را دارند وجنايات انها بر هيچ كسي پوشيده نيست.هم چنانكه در دفاع از مرزهاي كشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس مبارزه كرديم براي باز پس گيري سرزمين قره باغ از دست ارمنستان غاصب نيز درنگ نمي كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
40
149
مرگ بر اسرائيل ومرگ بر ارمنستان
پاسخ ها
آيلار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
چرا مرگ بر ارمنستان!!!!!!؟؟
مرگ بر جمهوري جعلي آذربايجان.
مدیر پایگاه مرگ بر هیچکدام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
188
46
لعنت به تو که میگی مرگ بر ارمنستان -مرگ بر این خوکهای کثیف(الهام علی اف وملتش)که خودشو خر اسرائیل کرده -لعنت به همشون انشاالله اینا رو با اسرائیل یکجا ازرو نقشه پاک کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
..............چرا نوشتی مرگ بر علی اف و ملتش ....... ملتش که از ما هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
140
45
ارمنستان قره باغ حلالت باشه .باکثافت ها این طوری هم که رفتار کردن خیل بهشون لطف کردن((لعنت به حیدر علی اف و خونواده اش ))
باریش
|
Switzerland
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
26
58
خوب بلدین مفت بوخورین و پشت کامپیوتر زبون درازی کنین...این نظرهای مسخره ای نوشتین خیلی باحالن فقط داریم بهتون میخندیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
48
33
من این حرفا باورم نمیشد تاباگوش خودم ازتلوزیون ازربایجان شنیدم همش به خاطر بی اورزگی دولت ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
در گیره عرضه ات هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
113
34
یکی نیست به اینا بگه با بزرگ ترشون درست صحبت کنن آخه آذربایجان و ایران؟؟!!!!در صورت در گیری شک نکنید در طی 24 تا48 ساعت آذربایجان سقوط می کنه البته تقصیر ایرانه انقدر اقتدارش اومده پایین که دیگه پس فردا افغانستانم برای ما شاخ می شه در حال حاضر ما ایرنیا محبوبیت ویژهای پیش ارمنیا داریم که از زمان شاه عباس تا الان بوده ایران می تونه به وسیله ی ارمنستان بدون اینکه خودش مستقیم وارد جنگ بشه این آذربایجانو یه گوشمالی بده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
116
32
تو اون زماونی که آذربایجانی ها پاشونو از گمرک بیله سوار وارد ایران می شدند می گفتند اینجا عجب جایی و زمونی که اونا از گرسنگی می می مردند ایران جیره هاشون رو می داد حالا با کمک کردن اسرائیل به سازهای آذر بایجانی ها به فکر حمله با سازهاشون به ایران افتادند
ماكولو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
147
50
ايا ميدانيد كشور اذربايجان در كشته شدن دانشمندان هسته اي كشور با اسرائيل همكاري داشته؟ ياشاسين اذربايجان ايران_مرك بر دولت كشور اذربايجان
مهرداد صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
126
55
برادران آذری تلاش کنیم تا جمهوری آذربایجان به ایران ملحق شود .
پاسخ ها
اردبيلي
| Switzerland |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
شما ارمنستان را به ايران ملحق كنيد اذربايجان با ما
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
افغانستان را از قلم نیانداز
چ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
افغانستان بهتر از جمهوري آذربايجان است .
افغاني ها خيلي بيشتر از آذري ها غيرت دارند.
شما برو تو باكو و با همجنس گراها رژه برو
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
بعضي از افغانیا که تو تهران مشهد قم کرج به ناموس ایرانیا تجاوز میکنن..
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
141
38
آذربایجان کشوری کوچک و نحیف است ارزش صحبت ندارد..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
118
40
مرگ بر علی اف خونخوار و کثیف
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
121
28
اذربایجان مال ایران بود ولی امان از دست قاجار و ترکمانچای که امضاشد.الان مردمش با دولتش هم اعتقاد نیستند..همچنین مردم ارمنستانومگه ندیدید به خاطر مسابقات یورو ویژن چیکار میکردن.اونا که قدرت ندارن.فقط با یک فشار کوچیک از سمت اسرائیل به این وضع دچار میشن.وگرنه اینا توان حمله به خودشون رو هم ندارن چه برسه به ایران.اینا مثل بحرین یه روزی مال ما بودن مردمش هم الان دارن درک میکنند که جدا شدنشون یه اشتباه محث بود
پاسخ ها
تاریخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
ان روز ایران دست ترکا بود
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
آن روزها ايران دست سلاطين بي غيرت،بي كفايت و بي لياقت قاجار بوده است.
علیرضا قاسم سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
119
27
چو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر یک تن زنده مباد دریغ است که ایران ویران شود کنام شیران و پلنگان شود گر سر به سر تن به کشتن دهیم دریغا که ایران به دشمن دهیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
126
18
اذربایجان افغانستانی دیگر است نترسید عزیزان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
فعلا که ایران داره مثل افغانستان میشه
ناشناس
| - |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
آقای ناشناس پیام های شما نشانگر عقب ماندگی شماست.
ایران خیلی قدرتمنده.
ایرانی ترک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
107
24
اقا همش چرند و پرند حرف می زنید چرا خطر را باید جدی گرفت یکم فکر کنید مگه اذربایجان ئمی خواد حمله کنه مگه به قول دوستمون با ساز میشه جنگید یکم فکر کنید می بینید بی پشتوانه کشوری مثل اذربایجان این حرفو جرات نمی کنه بگه در ضمن اخبارای دیگرم بخونید می بینید این تنها از شمال ایران نیست که ایران تو جنگه به اسراییل و ترکیه هم باید توجه داشت این یک جنگ منطقه ای هست .روسیه هم می بینید که مثل قبل فقط هشدار میده و بهتون قول می دهم اگه خدایی نکرده چیزی بشه ایرانو تنها میگذاره .فقط بگم که ما ترکهای ایران عاشق وطنمون ایرانیم و تا پای جان می جنگیم .زنده باد وطن مادری .یاشاسین جانیم اذربایجان و ایرانیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
130
28
مرگ بر آذربایجان واسراییل و ترکیه همه کثافتهای فاشیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
مرگ بر تو با افکار نژاد پرستانت
لولوکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
114
20
به این حیدر علی اف بگوید با این حرف اف اف ترسیدم بره واسه بوووووووووووووووق مثل خودش شاخ شونه بکش
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
106
16
فکر میکنم اقای علی اف تو هم زده مردم ایران نمیشناسه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
98
42
آب که سر بالا بره غورباقه ابوعطا میخونه ما چه بد بخت شدیم جمهوری آذربایجان وبحرین وامارات که یه زمانی جز ما بودن حالا ادعای مالکیت بر خاک ما دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
زمانی زمانی نکن . ما الان زندگی میکنیم
comex
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
135
71
اقا اصلا چرا اذر بایجان هنوز کشوره ؟
مگه قرارداد ترکمنچای تموم نشده ؟ چرا پس نمیگیرن ؟
خدمت برادرای اذری بگم اگه میخواین به اذربایجان بپیوندید براتون متاثفم اذربایجان مال تبریزه نه تبریز مال اذربایجان یه کم سیاست مدارانه فکر کنید .
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
برادرای فارس دقت کنید.نگران نباشید این خاک هنوز باکری ها دارد.اون دسته از جدایی طلبا اکثرا فقط تو فضای مجازی هستن و اغلبشون فقط تحت تاثیر هیاهو هستن ,فقط چند نفری هستن که معلومه از خارج شارژ میشن.یاشاسین ایسلامیم,یاشاسین ایرانیم,یاشاسین ازربایجانیم.
امید
|
Germany
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
138
65
آذربیجان متعلق به ایرانمن خودم اردبیلی و آذری هستم ولی در اصل ایرانی ام و اگر دولت مردان اسرائیلی آذربایجان بخواهند غلطی بکند اول از همه این آذری های ایران هستن که مشت محکمی بر دهنشان میزند و به جبهه های جنگ می روند
پاسخ ها
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
منفی ها و مثب ها رو ببین خودش گویای همه چیزه
عزیز
محمد از پارساباد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
خخخخخخخخخخخخ.لایک همشهری
جکسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
102
89
آقا این منفی ها مشکوکه ها اشتباه نکنم علی اف حروم زاده دختر هاش رو جمع کرده اومدن دسته جمعی منفی زدن
حسین
|
Kazakhstan
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
102
21
سلام خالو اذربایجان باید هر چه زودتر به ایران ملحق بشه طبق قرادد ترکمن چای البته خیلی حرف زیادی میزنه
تورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
17
61
بابا خداوکیلی دست از سر جمهوری اذربایجان بر دارید.من به عنوان یه تورک میگم بابا شما ایرانیا مهد قدرت مهد همچه هستید. دست از جمهوری اذربایجان و باکو بردارید بابا شما بار قدرت شما مهد تمدن شما ایرانی دست از سر اذربایجان بردارید.
مدیر پایگاه ایرانیان کاری به کشورهای دیگر ندارند،اگر چه طبق عرف همه جهان همسایه ای که پایگاه در اختیار دشمن یک کشور بدهد خودبخود حساسیت آن کشور برانگیخته می شود .البته ما خوب از علایق دیرین مردم آذربایجان به ایران خبر داریم واگر این کاربر محترم در اطراف خود بنگرد این معنا را بهتر در خواهد یافت .
پاسخ ها
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
بولتن عزیز شما به عنوان ناظر هستیتد و حق ورود به نظرات رو ندارید لطفا رعایت کنید ...
مدیر پایگاه خیلی ممنونیم از این خواننده که برای ما در سایت خود ما تعیین تکلیف می فرمایند ! البته کاش دلیل این دستور را هم بیان می کردند که ما هم از خودمان دفاع کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
13
15
خلايق هرچه لايق،مشکل ايران همينه ديگه،چوبان بالای گردنه هم ازسياست حرف ميزنه،دکتر دانشگاهم ازسياست حرف ميزنه،ايرانيای ...
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
15
101
درود بر آذربایجان وقتی هم وطن های عزیز با فرهنگمون خیلی راحت به ملت آذربایجان توهین میکنند در واقع به ما آذربایجانی های کشور ایران هم توهین کردند. ایرانی فقط چوب جهالتش رو میخوره مرگ بر ارمنستان که هم دینامون رو قتل و عام کرد و هیچ ایرانی ابرو خم نکرد ، مردم فلسطین مسلمان هستند اهل سنت مسلمانان قره باغ مسلمان هستند اهل شیعه ، پس واقعاً ما شیعه واقعی نیستیم که به خاطرات منفعت اصلاً از حقوق مردم قره باغ حمایت نکردیم و ارمنی ها مسجدهای قره باغ رو تبدیل به طویله خوک ها کرد.
حالا هی مفت مفت کامنت بدید
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آقايي كه خودتان را فرشيد معرفي كرده ايد،تمام سخنان شما دروغ است.
ارمني ها نه تنها مساجد قره باغ را تبديل به طويله نكردند،بلكه مساجد تاريخي كه به دست ايرانيان ساخته شده بود را بازسازي و ثبت ملي كردند.
آتیلا
|
Germany
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
86
9
فرشید جان

شما هیچ کدام قران را درک نکرده اید.
پاسخ ها
مهران
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
ارمنستان اگه میاد مسجد اباد میکنه واس اسن نیس ک مسلمونا رو دوست داره واس اینه ک چاره ای نداره باید دم تکون بده وگرنه اگر لحظه ای فرصت پیدا کنه از ناموس حتی یک مسلمان دریغ نمیکنه ...ارمنستان جانیه .... اینو تاریخ ثابت کرده....مواظب باش ازجانیا حمایت نکنی...
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
6
18
چرا جنگ و چرا کشتو کشتار در جهان؟
همه ما آفریدگار خداوند یکتایم
پس اگر انسانیم چرا جنگ؟؟؟
تورک
|
United States of America
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
5
95
عزیزان من دوستان خوب من.معذرت میخوام شما به جای اینکه در مورد کشورهای همسایه صحبت کنین یه کم به فکر خودتون باشین.خودتونو از تحریم جهانی خارج کنین.تولیدات داخلیتونو افزایش بدین.کاری کنین که شما را به خوبی تو دنیا بشناسن نه اینکه فقط خودتون بگین ایرانی با فرهنگه ایرانی قدرتمنده....................................................................
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
عالی گفتی .مردم دارن روز به روز گرسنه تر میشن.
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
بد بختی همینه کشوری که فقط خودش خودشو قبول داره و لا غیر
وقی از هوش حرف میزنی ایرانیان با هوشترین هستند از قدرت میگی قدرمند ترین و از هر چی بگی بهترینن اما بدترین کشور دنیا هستیم از دید جهان
شهید آینده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
96
15
ان شاءالله به زودی حزب الله آذربایجان در باکو در همان خیابانی که ناحیه مقاومت بسیج سپاه باکو خواهد بود شروع به کار خواهد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پارس نکن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
شهيد آينده،ما براي جنگ با جم سال قره باغ را آزاد كرده بودند.هوري جعلي آذربايجان بند پوتين هاي خودمان را هم بستيم.
آنها اگر غيرت داشتند كه بعد از 28 سال قره باغ را آزاد كرده بودند.
به آنها درس غيرت خواهيم داد برادر بسيجي من.
حسام تورک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ناشناس ۱۴:۰۷:
اولا ادب داشته باش دوما پارس یا زوزه رو اونایی می کنن یا می کشن که 25 ساله فقط دارن شعار آزادی قره باغ رو می دن ولی عرضه آزادسازی یه وجب از اون خاک رو ندارن!!!!!!!! همین هایی که میگی پارس می کنن دهن داعش و تکفیری ها رو در عراق و سوریه و اسراییل رو در جنگ 33 روزه به معنای واقعی کلمه آسفالت کرده اند!!!!!!!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
99
22
ترک زبانان ایران بزرگترین دشمن تجزیه طلبها هستند من خودم ترک زبانم هم آذری بلدم هم ترکی استامبولی ولی عاشق ایرانم و آرزوم مردن برای ایرانه پاینده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
فک کنم شما توهین هموطنان فارسی زبان رو فراموش کردین ک این حرف رو میزنین
محمدرضاازتبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
18
91
کشورآزربایجان درسازمان ملل دارای کرسی بوده وعضوشورای امنیت است وبه کوری دشمنانش به پیشرفت های خیره کننده ایی دست یافته وقدرت اقتصادی آزربایجان درحدکشورهای صنعتی است
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
براي همين 28 سال است جلوي ارمنستان زانو زده است!!!؟؟؟؟
برو كنار بزار باد بياد،موقع جنگ معلوم ميشه آذربايجان چي هست.
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اگه جنگی بشه با اذربایجان تا اونا از اذربایجان بیان ما تورکهای ایران خاکتون میکنیم
حسام تورک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
ما تورکهای ایران!!!!!!!! جناب آیدین لطفا جمع نبند همه مثل شما فکر نمی کنن و افکار یک قرن قبل رو ندارن!!!!
در ضمن گنده تر از تو و امثال تو هم نتونستن جلو ایران هیچ غلطی کنن بپا خودت خاک نشی!!!!!!!!!!!
محمد
|
United States of America
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
16
87
مرگ بر ارمنستان و هرچی مسلمان کشه
پاسخ ها
رضایی
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
خاک ارمنستان بر سر دولتمردان اذربایجان که دیگه هیچوقت قره باغ رو نمیتونن پس بگیرن.خاک........
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
78
17
قتل عام ارامنه24اوریل در ارمنستان غربی1915 کشتارارامنه در سونگائئیت اذربایجان1992کشتارمردم اذری خوجالو که مسلمان شیعه بودندو منتقد دولت ، بدست حکومت وقت اذربایجان که انداختن گردن ارامنه.درضمن قرباغ جزو خاک ارمنستان بوده و خواهد بود.در ضمن در سالهای جنگ قره باغ اقای ایلچی بیک نخست وزیر وقت اذربایجان بعد از شکست از ارامنه گفت که ما میرویم ارمنسان را میگیریم و بعد تبربز راوانجا را پایتخت اذربایجام میکنیم.شکستهایتان را گردن مسیحی بودن ارامنه نگذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
73
15
هرکی بخوادچپ به ایران ومردم عزیزم نگاه کنه جرمیخوره آخه حمله به ایران کشکه .آشغالا بیاین ایران تاسرازتن نجستون جداکنیم کفارنجس
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
69
14
ما منتظریم در صورت حمله آذربایجان به ایران عواقب جبران ناپذیری در انتظار اذربایجان است .
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
زنده باشي
ما هم منتظريم
بزار بيان
ارش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
1
22
ساده نباشید اذربایجان هیچوقت ب ایران حمله نمیکنه اینو بچه هم میدونه ...اینا همش سیاسته
اميررضاازتبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
59
16
ياشاسين ارمنستان
ياشاسين آرتساخ
ياشاسين كوردستان
پاسخ ها
آیدین
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
یاشاسین آزربایجان
یاشاسین ملت ترک
یاشاسین ترکیه
یاشاسین اسلام
یه مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
11
55
بسم الله الرحمن الرحيم
به امید آزادی قره باغ و الحاق دوباره آن به آذربایجان و بازگشت به آغوش اسلام
اللهم عجل لوليک الفرج
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
ایشالا جمهوری جعلی آران ( آذربایجان قلابی) دوباره به آغوش ایران برگرده اونوقت می بینید که ایرانی های با غیرت قره باغو آزاد می کنن به کوری دشمنان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
اذربایجان شانس بیاره ارمنستان دوباره جنگ رو شروع نکنه!چون ایندفعه باکو هم از دستشون میره چه برسه به ایران بخواد حمله کنه!!!
اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
11
44
قره باغ به زودی ازاد ارمنستان قهمیده که نمی تونه با اذربایجان مقابله کنه خودشان هم اعتراف کرده اند روسیه هم فهمیده حمایت از ارمنستان بی فایده است چون قدرت نظامی اقتصادی و علمی اذربایجان به صورت تصاعدی افزایش می یابد شما دشمنان اذری ها بهتر است به فکر شهر و مملکت خودتان باشید چون در صورت حمله اذربایجان به ایران ما ترکا دیگه با شما نیستیم
پاسخ ها
قزويني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
چقدر از تركيه گرفتي كه بياي اين حرفارو بزني
مردم قزوين تو جنگ بهتون نشون ميدن ي من ماست چند من كره داره
ایرانی الاصل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
اگه اذربایجان قدرت داره با ارامنه وارد جنگ بشه و خاکهای خودشو ازاد کنه حمله به ایران پیش کشششششششششششش!!!!!!
تورک ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
کدام...........
مدیر پایگاه متاسفانه عده ای بشدت مایل به بحث ها و اختلافات قومی و نژادی هستند ،در حالی که این بحث ها خصوصا وقتی از حدود ادب و احترام ومنطق خارج می شود بسیار مضر است .لذا این پس پیام های اینچنینی را بیش گذشته حذف می کنیم و از کاربران محترم هم تقاضا داریم که به حساسیت این مسایل دقت داشته باشند ودر پبام های خود نهایت ادب و احترام و منطق و مصالح کشور در نظرداشته باشند .
محسن اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
6
12
سلام
یاشاسین ایرانیم - اسلامیم
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
14
9
ما خودمون دنبال بهونه میگردیم این الهام علی اف هم بهونه دستمون می ده تا اران رو دوباره به مام میهن برگردونیم
پاسخ ها
علی از ارومیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
ما هم ارزویمان این است نمایندگان اذربایجان شرقی و غربی بارها در مجلس بحث بر گرداندن اذربایجان به ایران را پیش کشیده اند ولی بقیه نمایندگان مخالف برگرداندن اذربایجان به ایران هستند ..
آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
7
21
آذربایجان یک کشور مستقله وهیچ کشوری حق تعرض به اون رو نداره
رضا آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
16
7
منیکه خودم آذری هستم
میبینم، آذربایجان باکو همیشه در طول تاریخ مآیین ایران و روسیه دست به دست شده، یعنی عرضه دفاع از خودش رو نداشته حالا میخواد بیاد از آذربایجان ایران هم دفاع کنه
غلط کرده با همه بزرگان باکو
آذریای عزیز ایران زمین
منده سیزین همزبانیزام
به اینکه ایرانی هستیم افتخار کنیم
چه فارس چه کرد و چه ترک
فقط ایران
رشید
|
Singapore
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
9
1
داعش بی شرف داعشی ها همه...
بابک
|
Netherlands
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
16
اذربایجان هرگز به ایران حمله نمی کند این یک حرف سیاسی بیش نیست ولی اینو بدانید که هر کشوری به اذربایجان حمله کنه درواقع به ما هم حمله کرده ما برادران شیعه مان را در اون طرف مرز تنها نخواهیم گذاشت یاشاسین اذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
منم با شما موافقم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
8
1
هرکس دوست داره برود وروایات اخر زمان را راجب به حوادث بین ایران واذربایجان را بخواندکه دراخرزمان چه اتفاقاتی رخ میدهد البته اگر به روایات اخر زمان عقیده ای دارید. ببخشید با تشکر
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
12
لطفا به فرهنگ قومیتها توهین نکنیم
ناشناس
|
Singapore
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
6
13
شماها برید دعا به جون روسبه کنید که اگه نبودشماها وارمنستانتان پودر میشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
احسنت
گرگ سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
8
من با آدمایی که از هیچی خبر ندارن هرف نمی زنم
همدان تؤرکؤ
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
7
11
درست است این خبر واسه چهار سال پیش است ولی در جنگ در هر جهتی باشد ما تؤرکهای ایران در مقابل دشمنان تؤرک خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
4
9
آذربایجانیها شیعه و هم مذهب خودمون هستن پس ما باید از اونها حمایت کنیم نه از ارامنه که نسل کشی کردن اونا رو باید با داعشی ها برابر دونست.
پاسخ ها
واینا
| United States of America |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
لطفا یادتون نره حکومت عثمانی چه نسل کشی وحشتناکی تو اوایل جنگ جهانی اول بین ارامنه ی بی گناه راه انداخت
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
اولا نسل کشی از هر نوعش و توسط هر کشوری نا پسنده اما ارامنه ب گناه نسل کشی نشدند اونا هنوز ترکیه رو مال خودشون میدونند و همینطور همه قفقازو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
9
9
خداییش اذرباییجان ایرانو تهدید کرده خنده داره به خدا بیشتر به جوک شبیه میگن شهر که شلوغ شد غورباقه هفت تیر کشید همینه ها
جوان ارومیه
|
Germany
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
4
6
دوستان در نظر داشته باشید حساب مردم مسلمان کشور اذربایجان با دولت ضد اسلامش جداست.مطمئن باشید مردمش اکثرا طرفدار ایران هستند.من خودم دیدم در دیدار کشورهای اسلامی با رهبر.. مرد کشور اذربایجانی چفیه رهبر رو با شوق درخواست کرد وگفت اقا اینو از مردم از من خواستند باید بهشون ببرم... رهبر هم تقدیمشون کرد.ولی متاسفانه دولت کشور اذربایجان برای دوری مردمش از ایران وتوجیه شکست از ارمنستان شایع کرده که ایران غذا رو به اذربایجان و اسلحه رو به ارمنستان میداد در حالی که خودشون فرار کردند و تیپ اردبیل با ارمنستان میجنگید.خودشون هم تو برنامه تلویزیونی خودشون رو مسخره میکردند و میگفتند ما روزها میجنگیدیم و شبها دست از جنگ میکشیدیم و ارمستان هم شب حمله میکرد
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
4
2
شما خبر گزاری ها عجب تیتری انتخاب می کنید تقریبا ارتباطی با متن ندارد اذربایجان باهوش تر از انست که به ایران اعلام جنگ کند.
سردارسلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
13
5
درود برایرانی با غیرت هرچی ازباکو بی غیرت گفتید کم گفتید
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
نباید مردم اذربایجان را با الهام علی اف بی غیرت اشتباه بگیری بزار برایت یک مثال بزنم اگر تاریخ خوانده باشی اسکندر تنها سرزمینی که نتوانست تصرف کند و شکست خورد ترکستان بود اون موقع خاقان ترک به اسکندر گفت درست است تو اسکندر هستی و اسکندر شخص بزرگی در جهان است ولی اینو بدان در لشکر من صدتا اسکندر وجود دارد.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
بولتن با این ویرایش عجیب و غریبت یکباره بگو در سایت من نظر نده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
6
2
شما که اسم سردار سلیمانی را به خودتون اختصاص دادین بدونین این سردار رشید اسلام هست نه فقط ایران و..
اراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
3
12
این جای تاسف است که ما از ارمنستان طرفداری کنیم.
بنظر من قره باغ مال اذربایجان است
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
7
3
ما از ارمنی طرفداری نمیکنیم اینا بعضی بی غیرتای ثابت شداند ک از اونا طرفداری میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
5
5
شما ایرانیها چیکار به ما دارین بهتر نیست به جای گیر دادن به ما برین با افعانستان درمورد فرهنگ مشترکتون حرف بزنین بحث کنین تورو خدا بد میگم
مدیر پایگاه آذربایجان زمان زیادی نیست که از ایران عزیز جدا شده است ،البته تعلق خاطر مردم این سرزمین به خاک آبا و اجدادیشان زبانزداست وکسی هم از ایرانیان گیر خاصی به آذربایجان نداده است .احتمال این کاربر به مسایل تاریخ ومنطقه آشنا نیست.
پاسخ ها
ایدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
بولتن عزیز اگر امار مثبت و منفی رو ببینید میفهمید کی به کجا تعلق خاطر داره لطفا بدون منطق حرف نزنید امارو رو در بیارید متوجه میشوید
در ضمن چرا شما در مورد اذبایجان هی تذکر میشوید که علاقه به ایران دارند و هی ورود میکنید ما هم عاقه مان به اذربایجان زبانزدست اما اینبار بر اساس امار کامنت ها و امار مثبت و منفی ها و منطقی
بابک
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
4
10
قدرت نظامی اذربایجان الان سی برابر ارمنستان و از لحاظ تجهیزات نظامی وپشتیبانی همتراز با ایرانه جز نیروی انسانی که دویست هزار نظامی داره اونایی که از ارمنستان حمایت میکنن بزودی قره باغ به اغوش اذربایجان باز خواهد گشت طبق گفته وزیر دفاع اذربایجان بیست و چهار ساعت وقت لازمه ایروان اشغال بشه ...فقط جهت اطلاع...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
یک سال گذشت هنوز خبری نشد؟؟؟!!!!
هشترودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
8
3
اف اف اف ترسیدم اف علی اف حیدری حیف مردم باکو که ایجور حیدر علی اف دارن
ایرانی
|
Germany
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
10
1
زنده باد جمهوری آرتساخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
6
11
حرف مفت زیاد زدید فقط اينو بدونيد ایران ایران نکنید که بیشترش ترکه .
تورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
6
7
اینو بفهمین که اکه جمهوری اذربایجان حمله کنه باید قید مارو بزنین من اهل اذربایجان شرقیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
2
1
اگر اذربایجان به ایران حمله کنه من اولین کسی هستم که ..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
8
7
ما تورک زبانان ایران شاید مشکلاتی درباره زبان خودمون و... داشته باشیم .برامون عده ای بیشرف جک میگن . ولي
اگر خدای نکرده یک روز اون رژیم باکو یا بزرگترش اون ترکیه بخواد کوچکترین جسارتی کنه قبل اقدام هر نیروی نظامی ایران خودمون جواب داندان شکنی به اونها خواهیم داد .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
3
6
لعنت ب ارمنستان و حامیانش
لرستانی
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
4
5
ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺑﻨﺪﻫﺎﯼ ﻋﻬﺪﻧﺎﻣﻪ ﺗﺮﮐﻤﺎﻧﭽﺎﯼ
ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻭﻗﺖ ﺍﻧﻘﻀﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﻣﻮﺭﺩ
ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﯿﺴﺖ ﻃﺮﺍﺣﺎﻥ
ﺍﯾﻦ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻣﺪﺕ 100 ﺳﺎﻟﻪ ﺭﺍ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﻭﺭﺩن!
این سرزمینها برای همیشه از ایران جدا شدند
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
5
5
هر وقت به قرار داد ترکمانچای فکر میکنم قلبم به درد میاد چون مردم جمهوری اذربایجان را هم به دلیل اریایی بودن وهم به دلیل هم دین بودن پاره های جدا افتاده از روح خودم میدانم به امید انکه روزی این مردم عزیز ودوست داشتنی به اغوش میهن خودشون برگردندوهمان طوری که دیوار بین المان شرقی وغربی فروریخت والمانیها به هم نژاداشون رسیدند برای ما هم همین اتفاق بیفته واین مرزهای جعلی برداشته بشه تا دیگه فاصله ای بین ما واذریها ی از جانمان عزیزتر نباشد ما یک ملت واحد بودیم که مستکبران عالم نتوانستند این محبت بین قلبهای ما راببینند از جون ودل دوستشان دارم همان طور که کردهای دور افتاده از وطن را با جان ودل دوستشون دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دوست عزیز چرا باید برگردند به ایران ملحق بششوند !؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
4
8
برادران ترکم بی جهت حساس نشید اینایی که میگن اذربایجان باید برگرده خودشونو عمدا به نفهمی زدن که ما ترکا رو عصبانی کنن وگرنه هم خودشون و هم ما میدونیم که این امر محاله محضه اون موقع تعداد کشورهای دنیا نصف الان هم نبود مثلا پاکستان نبود استرالیا نبود و...طبق گفته اینا مرزهای دنیا باید از نو ترسیم بشه اهمیت ندین به این حرفا...
ترک تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
4
10
قسم به خداوندی خدااگه جنگی بین ارمنستان وآذربایجان بشه خودم به عنوان نواده بابک ورستم فرخزاددرخط اول جبهه علیه ارمنیهابرای خاک سرزمین آتش(آذربایجان)خواهم جنگید...
ترکم ولی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
8
4
درسته ترکيم ولی برای مملکت خودمون می جنگیم خدارو شکر از همه کشور ها امنیتش بیشتره. زنده باد ايران.
پیروزی حق اذربایجان
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
4
ان شاءالله شاهد پیروزی اذربایجان خواهیم بود ...پشتیبانی اذربایجان مهم نیس چه کسی باشه مهم اینه تو رگ اذربایجانی ها خون بابک خرمدین پمپاژ میکنه ..
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
3
0
ما اذر بایجانیها در جنگ هشت سال با اعراب مسلمان عراق که هدفشان اشغال مناطق عرب نشین ایران بود جنگیدیم در حالی که متوانستیم مثل برخی از کردها از آب گل الود ماهی بگیریم و دم از جدایی بزنیم و با دشمن همکاری کنیم.ما ملت ترک با غیرتیم و مطمعن باشید در هر نقطه ای از جهان به مسلمانی زور گفته بشه ما اسوده نمیشینیم چه برسه به برادرای هم دین .هم مذهب .هم زبان .هم نژاد.هم خونمون که بغل گوشمونن ما ارمنستانو مثل سوسک له میکنیم
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
2
1
لطفا به هیچکدوم از ملت ها توهین نکنین بالاخره یه زمانی همشون ایرانی بودن ولی این آقای حیدر علی اف خداییش توهم زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
2
اولین بارم بود بولتن خوندم....
دلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
1
1
بابا شماها این وسط خودتونو نکشید فعلا حالا تا جنگ .اونم ایرانی کم نمیاررررررررره
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
3
در ضمن آقای به اصطلاح سیاستمداری که این تیتر زمان عهد بوقو تو این گیرو واگیری گذاشتی آخه حیدر علی اف که الان استخوناشم پوسیده شاه ایرانم میخواست به خیلی جاها حمله کنه اما دولت وقت باهاشون رابطه دوستانه داره .بعدش عراق که 8 سال با ما جنگید الا ما داریم کمکش میکنیم.اینکه دلیل نمیشه چون صدام بد بوده دیگه عراق اخه.
مانی صدرالاسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
1
3
سلام من کاری به ملت اذربایجان ندارم ولی نظرم اینه به دولتش بچه برو با بزرگترت بیا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
3
اقایانی که قهرمان ملی تون پوتین وروسهای دشمن مسلمانان میباشند خجالت بکشید ما اذربایجانیها درضمن ایرانی بودن اذربایجانی هم هستیم .اقایانی که خودشان را برای ارمنستان فدائی میکنند از هموطنان اذری خود خجالت بکشند
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
2
باسلام به دوستان آذربایحان کشورهست وخواهد بود ربطی به قرداد ترکمنجای ندارد
مهدی
|
Germany
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
4
زنده باد ایران
احمد رستمی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
2
2
دولت باکو رو شکست میدیم وملت ترک مان را به خودمون ملحق و وصل میکنیم قره باغ ماله اردبیل وتبریزه ، یاشاسین تورک ایران قدرتمندمان .وبعدش نوبت ترکیه است که وصلش بکنیم به امپراطوری بزرگ ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
2
0
هرچه بگویید وبنویسید عیب ندارد اما جفاو خنجر از پشت به مهد اولین منشا حکومت شیعی (اذربایجان) را نمی توانید از پیشانی خجالت زده بردارید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
3
3
نگران نباشید ترکیه در حال ابر قدرت شدن است امپراطوری عثمانی در حال احیا شدن است آن هم غول اقتصادی وسیاسی و به دنبالش گرفتن دل های مسلمانان
پاسخ ها
iran
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اگر منظورت از مسلمانان تکفیریا و سعودیان که درست میگی دل اونارو با کمک به داعش بدست میاره اما درسته داشت یک ابرقدرت میشد اما حالا داره رشدش متوقف و سیر منفی پیدا میکنه اقتصادش با درگیریایی که با کرد ها و روسیه و عراق و سوریه و ایران پیدا کرده روزی رو دارم میبینم که بعد از چین قدرت برتر دنبا ما ایرانی ها خواهیم بود
تورک
|
United States of America
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
4
1
بچه جون تاریخ رو بخون بعد ادعا کن ایران ماله ازربایجانه شما از قاجار به بعد صاحب حکومت شدین
اسلام شهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
4
اینو بدونید اگر جنگی بین کشورهای ترک زبان با هر کشور دیگری اتفاق بیفته مطمئن باشید که ترکها طرف کشورهای ترک زبان هستند، یاشاسین ترکستان بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
تو بجای همه ترکها صحبت نکن چون نماینده ما نیستی
سیدهستم وکوچیک مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
سلام عزیزان ازهرقومی یاقبیله ای مشکل اصلی صهونیسم بااسلام ودلیل اینکه هنوزاسلامی وجودداره اعتقادایرانیان به ائمه واسلام می باشددرطول تاربخ حمایت ایرانی هااینوهم ثابت کرده که عاشق یکتاپرستی وعدالت ودرکل دوستاراسلامندوبرای اینکه صهونیست ها بین قومیت های مسلمان ایران تفرقه بیندازددردوران قاجارفرصت مناسبی دیدکه ازساده دلی وپاکی مردم همیشه دلپاک وسادهزیست ایران سوءاستفاده کنه خراسان ،سیستان وپلوچستان ،آذربایجان ،ارمنستان ،کردستان ،خوزستان وشهرهای جنوبی ایران روکه هرکدام ازاین استان هاروکه نامبردم راتقسیم بردوکرد تابه راحتی بین قومیت های خودمان تفرقه بیندازدتاهیچوقت نتوانیم پیشرفت کنیم وپیشه بقیه کشورهای دنیا بگن اسلام دین شمشیروجنگ بااین تفکرغلط که صهونیزم درذهن نسل های الان کشورهای ارومایی وهمسایه های ماگنجانده روز به روز به دشمنان مامی افزایداماای مردم ایران مثل گذشته همه قرآن واسلام دین خدایی باشیم تااسرائیل هیچ غلطی نکندباهم متعهدباشیم جنگ ایران باآذربایجان بعنی دسیسه صهونیسم یعنی برادرکشی این آذربایجان یه زمانی جزوایران بوده بایدکاری کنیم مردم آذربایجان ازکاراجدادشون پشیمون وبه مردم ایران واسلام ملحق بشن دوری ازخاک این کشوریعنی بدبختی برایمناطقی که ازایران جداشده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
1
وای چقدر ترک و فارس زنده باد مرده باد کردید
همتون خدا رچ فراموش کردید پیامبرو یادتونه????
ریسمان مشترکمون چی یادتون هست?????
منظورم امام علی هست
دست بردارید هممون یک روز زنده شدیم یک روز میمیریم مهم جواب خدا رو دادنه
اینقد به دنیا دل نبندید اینقد نگید ترک کرد فارس
بگید زنده باد اسلام زنده با شریعت زنده باد مومنین سراسر جهان
مرگ بر بدکارری دروغ زنا دزدی
علیرضا شیراز
تو رو به خدا این حرفا رو تموم کنید قران به سر بگیرید و توبه کنید
نیماا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
آذربایجان به ایران حمله نکرده دومن با آذری ها این جور صحبت نکن سوم چرا دو کشور هم دین با هم بجنگيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
2
جمهوری ساخت استالین اذربایجان چطور میتونه ایران رو بگیره این ریغو ها از سایه خودشونم میترسن تخم روسها حالا میخان با ایران بجنگن خاک بر سرشون ترکیه ی روسپی کده بین اینا و ارمنی ها اختلاف انداخته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
چنین چیزی امکان پذیر نیست
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
2
1
شتر در خواب بیند پنبه دانه.اینا اگهمال این حرفا بودن ارمنستان دهنشونو سرویس نمیکرد.برن قره باغ شون رو پس بگیرن بعد ....... خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
2
1
هر کشور ترک زبانی با ایران وارد جنگ بشه من خودم حاضرم برای کشور های ترک زبان فداکاری کنم
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
سلام.:دلیل ضعیف شدن ما اینه که استعمار باکمک شاه های سست عنصرقاجاری وقبل ازاون باتجزیه اذبایجان ارمنستان. .گرجستان افغانستان ترکمن تاجیک پاکستان عراق بحرین عمان وجلفاوه ماروضعیف کردن وداعش روبری قتل وعام مردم ضعیف ساختند من دولت ایران میخام بری متحدشدن دوباره کشورکمک کنند وتبلیغات خیلی تاثیرداره وطبق قراردادهاییکه تموم شدن تاریخشون اقدام کنند.
تورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
2
1
ازربایجان عشق است ارمنستان وخیلی از کشورها که علیه ازربایجان در قره باغ ونسل کشی مردم قره باغ دست داشتن تاوان خواهن داد. شما فارسهای دری که هفتاد درصد کلماتتون. عربی ومابقی تورکی هست. حالا بگو این پارس کجاست ده درصد زبان خودش. هم فارسی نیست
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
عزیزان خودتونو ناراحت نکنید.اولا مسلمانیم وباید ازمسلمانان آذربایجان دفاع کنیم.دوما اینها شیعه ومعتقد به حسین بن علی هستند.سوما بیشترین خدمات به کشور ایران درطول تاریخ از آذربایجان شوروی به ایران صورت گرفته تا ارمنستان.چهارما ارمنستان در نسل کشی مردم آذربایجان غربی درایران به فرماندهی مارشیمون کاملا دست دارد.دراین کشتار چندین هزار مردم بیگناه اعم از زن وکودک شهرهای ارومیه وسلماس وخوی به دست این ملعون کشته شدند.لازم به ذکراست مارشیمون الآن از قهرمانان کشور ارمنستان محسوب میشود وبه آن افتخار میکنند.
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
دوستان اتحاد مابین آذربایجان و ایران و تاجیکستان و عراق و افغانستان یعنی تحول بنیادی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی منطقه و این چیزیه که هم بلوک شرق و هم بلوک غرب بشدت با اون مقابله میکنند چون شاهراه و دنیا و بیشترین ذخایر ثبت شده فسیلی دنیا در این منطقه است بنابر این دامن زدن بر نژاد پرستی و اختلافات مذهبی تنها به ضرر مردم منطقه و به سود دشمنان توده ها و حاکمان مستبد دستنشانده آنهاست آذری ها ،کردها،لرها،تالش ها،تاجیکهای هم سرزمین فقط به تاریخ 150 سال اخیر نگاه کنید تا بازیچه شدن خودمان را ببینیم
پسر ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
3
0
مرگ بر حیدر علی اف و سایر حاکمان مفسد آذربایجان ,جرأت دارین به ایران حمله کنین تا همانطور که صدام رو سرجاش نشوندیم شما رو هم همینطور کنیم .درود بر ایران
درود بر ارمنستان
parham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
1
من اصالتا آذری هستم. یعنی پدر بزرگم باکو دنیا اومده ولی خودم تهران دنیا اومدم، ولی خوب آذربایجانم زیاد رفتم چون بیشتر اقوام پدری من اونجا هستن. با محیطشم به شدت آشنا هستم، البته زبان آذری کمی با آذربایجان ایران فرق داره از نظر اقتصادی متاسفانه ضعیفه و به شدت وابسته به اسرائیل و ترکیه اس. از نظر سیاسی هم خوب بسیار بسته اس.
ولی به هرحال من خودمو ایرانی میدونم چون پدر بزرگم که 12 سال پیش توسن 85 سالگی فوت کرد، همیشه میگقت آدربایجان ایران. حتی اگر اینم نمیگفت بازم من ایرانی بودم، چون ریشه ام تو این خاکه، آدمی که ریشه نداشته باشه هیچی نیست، بی هویته.
میدونین که بزرگترین سرمایه دار های دنیا یهودی هستن و کلا ثروتمندترین افراد جهان یهودی ها هستن با ثروتشون میتونستن و میتونن تو هر کشوری بهترین زندگی رو داشته باشن ولی چرا اومدن فلسطین رو گرفتن؟ چون دیدن بدون کشور، هیچی نیستن حتی اگه تمام ثروت دنیارو داشته باشن.
برداران عزیز آذری من، کرد، ترکمن، بلوچ و عرب من یا بهتر بگم براداران ایرانی من، هیچوقت کشورتونو، با هیچ چیزی، به اسم هم زبانی، هم نژادی، هم فرهنگی یا هر چیزه دیگه ایی عوض نکنین. حتی اگه با حکومت یا هر چیز دیگه ایی مشکل داشته باشی.
در مورد جنگ هم که گفتین بعضی ها اگه با آذربایجان جنگ بشه، ما با آذربایجان هستیم، من و تو زاده این خاک هستیم، با هر زبان و نژادی ایرانی هستیم. دیگه اونوقت آذری، کرد، لر، فارس، بلوچ و غیره وجود نداره، همه ایرانی هستیم.
برام عجیبه این دوستانی که آذربایجان رو، به خاکی که توش دنیا اومدن رو به یه کشور همزبان ترجیح میدن.
فقط یه سوال از دوستانی که طرفداری کشور آذربایجان رو میکنن دارم.
شما ایران رو میخواین یا آذربایجان؟. فقط یه کلام. کدومشون.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
1
0
دوستان خیلیا همه چیز با منطق بهش نگاه میکنن ولی تنها چیزی که از منطق وعلم قدرت مند تره باور
نمونه بارزش شیر وقتی احساس ضعف میکنه میره وسط گله کفتارا
از نظر منطقی یه گله کفتار حاکم به شیر ولی این شیر که پیروز بیرون میاد چرا که شیر ترسی نداره و کفتارا میدونن شیر حداقل2یا3تا از اونارو میکشه وترس کفتارا از اینکه چرا اول من بمیرم باعث میشه جرات حمله نداشته باشن
امروز ایرانی به موشکش نمینازه به باورهاش مینازه
همون باورهایی که وقتی نارنجک میمد کسی نمیگفت چرا من خودم بندازم همه میگفتن اول من خودم میندازم
امروز ایران ترسی از گله کفتارا نداره
چون خودشونم میدونن همشونم بیان هیچ غلطی نمیکنن چون وای بحال2 تا کشور اول
پرچممون بالاتر از ایناست که عرب و اذری تهدیدمون کنه
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
1
0
باو زندگیتونو کنید چیکار به این کارا دارید
این حرفا واسه هیچ ملتی نون و آب نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
1
اينا همش كار صهيونيسه كه ببين برادران شيعه تفرقه بيندازه ترك لر عرب بلوچ فارس اگه امام اولت على ست آخرش امام زمان پس مراقب باش دشمن ديگر توان جنگ ندارد فقط تفرقه به راه ميندازه. ياعلى (ع)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
آچیل
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
1
0
ارزش نداره در مورددولت اذربایجان حرف بزنیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
1
0
غلط کرده مگه ما میترسیم از جنگ وشهادت این حیدر علی اف از عراق زمان صدام که قویتر نیست.به امید نابودی همه بدخاهان ایران.
لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
1
0
خخخخخ. سر در. اذربایجان و حومه اطراف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
1
0
خخخخخخخخخخخخ
alireza
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
1
0
آذربایجان که عددی نیست،از آمریکا اسرائیل و عربستان کم نیاوردیم په برسه این که اندازه یه استان ایرانه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
1
قره باغ خاک آذربایجان هست امکان دادن به ارمنستان وجود ندارد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
1
0
من مردم آذربایجان رو به لحاظ تاریخی ایرانی میدونم و از این لحاظ حس خوبی به آنها دارم بویژه که مخالف حکومت فاسد علی اف ها هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
1
0
منم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
1
تاکنون هیچ کشوری قره باغ را بعنوان بخشی از خاک ارمنستان به رسمیت نشناخته است قره باغ بخشی از خاک آذربایجان است اگر روسیه از ارمنستان حمایت نکند یک هفته قره باغ آزاد می شود .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
1
0
بابا اذربایحان چیه ارمنسنان یگ سومش خاک وجمعیت داره کلی ازخاگشو گرفته علیفم هیچ غلطی نمیگنه برا پس گرفتنش اصلا همون بهتر اسم یه خانم روشه اصلا پدر حیدر علی یه کارگر بدبخت از اهر بوده که رفته باگو رفته گر شهرداری شده اینو من نمیگم کیانوری تو خاطراتش نوشته تاشوروی بود اینخانواده هیچ خری نبودن بقول فرپوسی چو بیشه خالی ماند از نره شیر شغالی به بیشه در آید دلیر
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
ایران خاک دلیران از هر قوم وتباروبه نظر من برای کشور اذربایجان وارمنستان. همین استان اربیل کافی که همه انهارا ادم کنه تا بفهمند پشت اسراییل کثیف وامریکای جنایتکار دارند هارت وپورت میکنند......
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
بابا شما بفرمائید از کی آذربایجان را اشغال کرده ایم. از زمان دایناسور ها جزو این مملکت بوده
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
0
والا ایران خودش در جنگ اذربایجان و ارمنستان خیلی کمک به آذربایجان کرد..خود مردم و دولت آذربایجان اینو خوب میدونن..اگه لشگر21حمزه تبریز نبود..الان خود باکو هم اشغال شده بود...ولی بعدها اسرائیل اومد و با وعده وعیدهایی کاری کرد که رئیس جمهور آذربایجان از ایران متنفر بشه،خودش گفت که ایران هیچ دخالتی نکنه و...اخرشم مسئولین کشورمان مجبور شدن کاری نکنن....هنوزم ک هنوزه اسرائیل غاصب میخواد اراضی اشغال شده آذربایجانو پس بگیره....
اگه با رئیس جمهور آذربایجان بود که قره باغ رو دودستی تقدیم ارمنستان میکرد..مردمش نذاشتن...
آذربایجان چیه که بخواد ایرانو تهدید کنه...حالا یه چرتی گفته زیاد جدی نگیره...اگه به اقدامات ایران در جنگ کشورش با ارمنستان فکر کنه میفهمه ک ایران این توانایی رو داره ک یه هفته نشده کل آذربایجانو بگیره.
ایرانمنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
به امید ایرانی آباد تا تمام اقوام ایرانی( به گواه تاریخ) طالب او باشند. چو ایران نباشد تن من مباد
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
من فارس هستم ولی خیلی از بی مطالعه بودن و تعصبات کورکورانه بعضی آذری ها و ترکها در عجبم !!! از کدوم سرزمین صحبت میکنید شما ؟!! چند ساله که ترکا به ایران اومدن؟ آیا اطلاع دارید ؟ آیا مطالعه کردید؟ آذربایجان کلمه ترکی آذرآبادگان فارسی هست یعنی سرزمین آذر و زرتشت و تاریخ ۷۰۰۰ ساله ایران ! ساوالان در واقع سبلان هست ! بابک خرم دین عزیزان آذری فارس بود نه ترک؟ مگه چند قرن هست که ترکها به ایران آمدن؟! قصد توهین به اقوام رو ندارم ولی قومی فاقد تاریخ و خط به ایران آمدن و عده ای ناسیونالیست مدعی تجزیه طلبی شهرها و رویارویی با زبان و فرهنگ فارسی هستند ! جالب تر اینکه کشور ترکیه نیز مفاخر کشور ایران همچون مولوی و ابن سینا رو هم متعلق به خود میدانند ! عجب!! حتی مولوی کلمه ای به زبان ترکی به تحریر نیاورده! کدام کشور آذربایجان؟ این یک جعل تاریخیه که نتیجه بی کفایتی حکومت غیر مردمی قاجاریه بود که حالا این کشور برای ایران زبون درازی هم میکنه!! حداقل در مورد کشور ارمنستان میشه گفت تاریخ ۴۰۰۰ ساله و خط و فرهنگ باستانی داره و کشورش در تاریخ باستان متعلق به قوم خودش بوده ! دیگه وقت اون رسیده عزیزان از خواب بیدار شن چشاشونو باز کنن و حداقل به خودشون دروغ نگن ! مطالعه کنید و گرنه همینطور بیسواد باقی میمونید !
آزادمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
آفرین بر آقای امید که تاریخ را خوب مطالعه کرده و به این عزیزان آذری زبان ایرانییییییی الاصل درس تاریخ داد خودم از ارامنه ایران هستم کافیه شما تاریخ را به دقت مطالعه کرده و نقشه های قدیم منطقه را ببینید که تنها سه کشور در منطقه حضور داشتندامپراطوری پرشیا امپراطوری روم بیزانس و کشور مستقل پادشاهی ارمنستان که همیشه بخاطر کم بودن نیروی نظامی و سواره نظام و وسعت همیشه در مقابل دو امپراطوری بزرگ ان زمان در جنگ بوده حتما دوران هخامنشیان را به دقت مطالعه کرده و ببینید که تنها کشوری که طولانی ترین جنگ را با داریوش داشته همین ارامنه بودن که در کتیبه های باستانی ایران به نام ان اشاره شده است من هموطنان مسلمان و آذری را درک میکنم که از کشور آذربایجان دفاع میکنند ولی با چه منطقی؟؟؟؟؟ تاریخ ارمنستان حدود ۴۶۰۰سال قدمت دارد اما آذربایجان و ترکیه چند سال پیش بوجود آمدند
آیا ایرانیهای عزیز چه آذری چه کرد چه لر چه فارس خود را ایرانی نمیدانند؟
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
امریکاش جرات نداره ....زیادی بخوره واقعا آذریا این حرف و زدن؟کاری با ارمنستان و آدربایجان ندارم اما از وقتی برا اسراییل دم تکون میدن آذربایجانیا و پایگاه آمریکا اونجاست خودشون دارن آشکارا دشمنی میکنن به والله به دو ساعت نمیرسه گرفتن باکو و کل کشورشون حتی همون ترکیه شما هم به والله ایران اردوغان و نگه داشت تو قدرت خیلی بچه گانه حرف میزنین خیلیییی انگار هیچی از ایران نمیدونید . هر کسی تو مرزای ایرانه جزو ایرانه چه ترک چه کرد چه بلوچ و عرب و فارس نوکرشون هستم .اما اگه غیرت داریم نذاریم کسی درمورد خاک کشورمون حرف زیادی بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
سلام بر مردمان جهان ما ایرانیها کاری به کسی نداریم
ولی کسی با ما کاری داشته باشه مرد زن پیر جوون با هم متحد هستیم.
هر کسی بتونه اسلحه بلند کنه تا آخرین فشنگش شلیک می‌کنه.
پس ایران ۹۰میلیون نظامی دارد .
یاعلی مدد.
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
0
جنگ قره باغ کار اسرائیله هر دو طرف رو داره به جون هم میندازه تا ایران رو وارد معرکه کنه واگه بتونه قسمت شمال غربی ایران رو ضمیمه کشور عثمانی(ترکیه و جمهوری آذربایجان) بکنه... مردم بهوش باشین دست اسرائیل آتو ندید آمریکا داره یه تحرکاتی تو عراق و افغانستان میکنه..
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
1
0
کل منطقه جعلیه آذربایجان اندازه عملیات بیت المقدس مانیست به خداقسم که کل قفقازتامرزهای روسیه به ایران بازخواهدگشت ارمنستان آذربایجان وگرجستان وداغستان من خودم تورکم ولی اول ایرانیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
0
ان شاالله همشون به دامان مادر برگردن..اینها همشون از ما بودن و هستن...نقشه ها را خوب نگاه کنید و تاریخ را بخوانید..
اتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
هزاران هزار بار مرگ بر روسیه مرگ بر پادشاهان بی کفایت قاجار مرگ بر انگلیس مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ برچین که همیشه درصدد سوء استفاده از خاک پاک و ثروتمند ایران و مردم با تمدن ایران کهن و دوست داشتنی بوده اند و با سوء استفاده از تفاوت های قومی و فرهنگی ایران در صدد جریحه دار کردن حس قومیتی مردم و تجزیه ایران عزیز هستند که به راحتی مناطق ایران را بازیچه سیاست های شوم خود قرار دهندو ثروت کشور را به یغما ببرند اذری و ارمنی تفاوت ندارد فقط زنده باد انسانیت و زنده باد ایران انشا اله تمام مناطق جدا شده از ایران به کشور عزیزمان برگردند و دست در دست هم با بالابردن سطح سواد و اگاهی کشورمان را قدرتمند بسازیم و درود به تمامی کسانیکه که حتی یک قدم در مسیر پیشرفت و عزت کشور عزیزمان بر می دارند چگونه است که روسیه و امریکا با وسعتی بسیار زیاد وچندین برابر ایران کسی جرات ندارد از اختلافات قومی و سیاه و سفید در انجا دم بزند اما ایران با وجود اینکه تمام خاکش را به علت بی کفایتی قاجار و سایر پادشاهان از دست داده باز هم درصدد تفرقه افکنی و تجزیه اش هستند خدا این کشور را و جوانان و افراد با غیرتش را حفظ کند و تما م کسانیکه را که چشم بد به این اب و خاک را دارند نابود کند اسراییل و انگلیس را نابود کند که انواع مواد مخدر را وارد کشور میکنند و شبکه فارسی وان راه می اندازند و خانواده ها را نابود میکنند انشااله که روسیه و امریکا و چین و تمام بدخواهان ایران تجزیه و نابود شوند انشا اله تمام وطن فروشان و خائنین به ایران نابود شوند زنده باد ایران زنده باد وطن عزیزم زنده باد مردم ایران ایران عشق من سرزمین من مادر من تا ابد جاودان و سرافراز بمان .
ازراعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
هدفشون فقط کشیدن ایران به جنگه نظامیهاگر این اتفاق بیوفته یه مانور واقعی واسه ارتش و سپاه ایران عزیزه تا دیگه ایقد مهمات و موشک رو الکی شلیک‌نکنن و بزنن به هیمنه تو خالی دوهدفت توخالی انشاله که هیچوقت پای ایرانمون به هیچ جنگی باز نشه انشاله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
ایران با ۱۰ موشک خودش میتونه
آذربایجان را با خاک یکسان کند
الالعع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
آذربایجان ۲۴ساعت اشغال میشه اگه ایران به حمله کنه
جواد حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
با سلام تمام خاک اران خاک ایرانه باید خاک مان را پس بگیریم نباید بزاریم دشمنان ایران دین قرآن جولان گاه اسراییل باشد خاک خاک ایرانه اگرخاک مان را پس نگیریم درآیند ضربه خواهیم خورد دورود به سپاه اسلام درود سلام به تمامی شهدا گوش به فرمان رهبریم جانم فدای رهبرم رهبرم مختار زمانه است باید تمامی خاکمان راپس بگیریم بایدغیور باشیم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین