پربحث ترین عناوین
کد خبر: ۵۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۷۷۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
جام نیوز:

شبکه من وتو در تاریخ 1390.04.20در برنامه"بفرمایید شام" که با حضور 4 مهمان زن برگزار شد، با پخش شرابخواری آنان و با گفتار زشت و زننده مهمانان به ترویج همجنسگرایی و بی اشکال بودن این قضیه کرد.

یکی از مهمانان برنامه عنوان کرد: اشکالی ندارد انسان لزبی (همجنس باز زن ) باشد همه دوستان صمیمی من " گی" (همجنس باز مرد) هستند. شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص میشد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد خود اظهار نظر میکردند.

در ادامه مهمانان برنامه که در نوع گفتار با کلامی زشت و زننده سخن میگویند به نوع رفتار و ارتباط با همجنس بازان پرداختند و نوع ارتباط با این افراد را بی اشکال عنوان کردند

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.


bultannews@yahoo.com


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴۵۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۷۵
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
57
48
خاک عالم
پاسخ ها
نفس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
بابا دو سال گذشت شما هنوزمطلب تازه گیرنیاوردین بذارین جای این
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
496
526
عوضش ریاکار نیستن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
هر کس به عمل کسی راضی باشد در گناه یا ثواب آن شریک است
مرتضي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
مطمئني؟!!!
مصطفی
| UNITED STATES |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
بس برورو پیششون واسه چی موندی پیش ریا کارا میتونی از دوبی شرو کنی خیلی ها مثل تو رفتن اونجا دارن با عرق جبینشون!! کار میکنن
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
به نظر من بهتره سریعاً خودت رو به اونها برسونی و مثل اونها از عرق جبین خودت!! کاسیبی کنی!!

حیفه اینجا بمونی و هرز بری!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
نه آقا مصطفی میمونم همینجا و صبر میکنم تا جنگ بشه و برم شهید بشم. بعد شما زنده بمونین و حکومت کنید و در خلوت ان کار دیگر!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
کثافت کار و پلید که هستند.البته همه اینطور نیستند.این شبکه ها مگردن کثیفترین ها رو پیدا میکنن تا با نشون دادن این کثافت کاری ها قبح کار رو پیش جوونای ما و خانواده ها از بین ببرن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
من چند سالی در لندن زندگی کردم به وفور مسلمانانه ایرانی میدیدم اما این شبکه همیشه دنباله آشغال ترین افراد برای ضبط برنامه هاشون میگرده و دوست دارن مخاطباشون مثل خودشون فکر کنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
من و تو شبکه خیلی خوبیه.عالی .بیست
خودمون
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
یادم می اید زمانی که تازه کارمند شده بودم و سر کار به اداره رفته بودم در بین کارمندان قدیمی یک گروه بودن که با حمله کردن به شخصیت کارمندانی که با مدیر اداره رابطه آن چنان خوبی نداشتن می خواستن خود را در دل مدیر جای دهند الان ما همگی مان تمام مثل آن کارمند پاچه خوار را می مانیم . بابا جمع کنید کاس کوزه تان را اگر راست می گین به فکر مردم و جوانانی که تازه ازدواج کرده اند و کارخانه آنها را بخاطر اینکه پول بیمه انها را پرداخت نکند بیرونشان کرده اند . معلومه شکمتان سیر است
irancell.0121@yahoo.com
| UNITED STATES |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
دوستانی که پاسخ دادند : "شما که بدتان می آمد چرا دیدید : دوستان تمام استراتژیست های غربی ، صهیونیست ،... هر چیزی در اتاق فکر خود قرآن دارند ، انواع جلد های تفسیر آن را دارند ، نهج البلاغه دارند، و هر کتابی که ما از اونها به عنوان منابه دینی استفاده میکنیم اون ها برای تدوین سیاست ها بر ضد ارزشها استفاده میکنند .پس مخالفان آنها بگویند چرا میخوانید ؟ فکر میکنید برنامه های مارا رصد نمیکنند ؟ کمی تعقلم آرزوست .......
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
حتما تو هم از خود اونايي كه اين حرف رو مي زني؟؟؟!!!
آدم حسابي! از اين مسخره بازي ها و كثافت بازي ها رو ( خوانندگان عزيز ببخشيد از اينكه اين حرف رو مي زنم) اگه يه روز با خانواده خودت انجام بدن باز هم ميگي كه رياكاري نيست؟؟؟!!!
چند ماه پيش توي يه روزنامه خونده بودم كه همسر اوباما دختراي خودشو به خاطر عضو شدن تو فيس بوك تنبيه كرد!!!
اينو گفتم كه بگم اگه اين جور چيزا خوب بود و انسانيت من و شما رو بالا مي برد ، واسه خودشون به كار مي بردن و به ما هيچي ياد نمي دادن.
واقعاً واسه اين حرفت خيلي برات متأسفم .با اين حرفت ثابت كردي اگه خداي ناكرده از اين كثافت بازي ها تو ايران هم رايج بشه ، اولين كسي كه شرف خودشو مي فروشه تويي.
یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
این شبکه فقط هدفش شستوشو دادن مخ بعضی جوینای ماست. من اول طرفدارش بودم ولی با پخش بعضی برنامه ها فهمیدم چه هدفی دارن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
گوهر وجود انسان بالاتر از بدن انسان است هرکس که به بدن خود توجه کند و گوهر خود را رها کند از بالا نزول کرده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
در عوض فاسد وزناکار ومشروبخور هستند
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
217
508
نامردا
هنوز شما ماهواره دارید ؟؟
آقا بگیرینشون اینا ماهواره دارند .... الهی دیش ماهواره ء تون رو بگیرند تا دیگه از این برنامه های بد بد نگاه نکنید و احساس منحرف شدن بهتون دست نده الهی الهی ...
پاسخ ها
مرد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
دوستان نظرات را تا پایانش نمیتونید بخونید و تموم کنید .خیلی زیاده بیخیالش بشید . یه شبکه ای یه غلطی کرده که میخواسته بدونه چندتا بیکار اول نشستن و این برنامه رو دیدن و دوباره چندتا بیکاری که این برنامه رو دیده و چندتا بیکاری که این برنامه رو ندیده اومده اینجا نظر داده . ماکه ماهواره نداریم . برنامه تلویزیون صدا سیما رو هم نگاه نمیکنیم . اگه جومونگی بزاره نگاه میکنیم . دقت کردید دنیا خر تو خری شده .الان قیمت اینترنت ایران شانزده هزار برابر قیمت مالزی هست . وقتی اینوری ها دست نمیجنبند و ملتشونو جمع نمیکنند فک کردید اونوری ها میان بینتون ساندویچ پخش میکنند شما چه خیری از اینوری ها دیدید که از اونوری ها بینید .
ی آدم خجل نه ی بسیجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ماهواره نداریم ودوستم هم ندارم داشته باشیم نمیدونم بعضیاچطور روشون میشه باپدر مادرشون این برنامه هارونگاه کنن؟؟ دوستام ی جوری از این شبکه حرف میزنن وباهاش مانوس شدن که من چی فکر میکردم اگه اینجوریه که خاک برسردست اندرکارای مملکتمون دارن دیار کوروشو به گند میکشن و دم نمیزنن
بابا یکی نیست به اینا بگه بیگانه دلسوز ما نیست خودت بایدتغییرکنی خودت
ی آدم خجل نه ی بسیجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اگه بزرگان کشور ماهواره دارن!!واینارومیبینن چرا قیمت چیزای مفیدو بردن چسبوندن به آسمون مثل اینترنت
اونوقت ی بچه ای هم میتونه باپول توجیبیش دیش بخره ؟؟هان؟؟؟؟؟
آرش انوار
|
UNITED STATES
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
201
352
من همجنس باز نیستم.....
و برنامه را نیز ندیده ام
ولی دمشون گرم
مُردیم از بس این و اون برامون تصمیم گرفتند چی خوبه چی بده
ای بابا کی می خواهیم یاد بگیریم به عنوان هر انسان حق انتخاب و زندگی در قالبی که به دیگران صدمه نزنیم داریم
متاسفانه در جامعه ی به اصطلاح ایرانی اسلامی ما استفاده از این گونه حق های شخصی صدمه به زندگی دیگران تلقی شده با آن برخورد می گردد.
کلاً جامعه ی ما را به سمتی سوق داده اند که خود را مُحق دخالت در زندگی بسیار شخصی افراد می نمایند.
وای و وا ویلا بر ما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
تو که اینقدر دم از ازادی میزنی.ایا به بچه خودت اجازه میدی هر کاری خواست بکنه؟ دزدی یا قتل؟ایا موافقی که که قاتل ها ودزدها رو هم ازاد بگذارند.؟پس چرا تا پای اعتقادات میاد وسط دم از ازادی میزنید؟انصافم خوبه
مرتضي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
جناب آرش انوار، مطمئني اينكه اينجوري فكر مي‌كني واقعا تصميم خودته و نكردن توي كله‌ات؟! ضمنا! شما بروي توي خانه‌ات هركاري دلت مي‌خواد بكن. اگه كسي بهت گفت چرا. وقتي عمومي مي‌شه، ديگه اين بهديگران هم مربوطه و حق شخصي محسوب نمي‌شه. اينو همون غربي‌ها هم مي‌فهمند، ولي براي اونا اينو پذيرفتي، براي خودمون نه. اون وقتهم مي‌گي خودت تصميم مي‌گيري!!
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
از تصیمیم گیری بدت میاد آرش ؟؟؟ فعلا که این شبکه دارن براتون تصمیمات خوبی میگیرن . خوش بگذره
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
این چه حرفیه که تو میزنی!
وقتی رفتار من تاثیر بدی رو دیگری میذاره من به عنوان یک انسان کامل حق چنین کاریو ندارم!
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
واقعا آدم می ماند از این نظرهای کوته فکرانه و سطحی ! یعنی چی زندگی شخصی ؟ کجای این برنامه ها کجای این کثافت کاریها مسئله شخصیه ؟ اگر شخصی بود که تو خبرها نمی امد آدم حالش بهم می خوره از اینهمه حماقت ، اگر کمی عقل داشتیم متوجه می شدیم این شبکه و چندین شبکه دیگه دارند روی فرهنگ و اعتقادات مردم کار می کنند اینها دارند اصل را می زنند اولش با برنامه های کم مسئله و ... بعدش با جا افتادن تیشه به ریشه خانواده هایمان دارند می زنند تو اینترنت هم همینطوره بابا کمی عاقل باشید بحث شخصی نیست بحث حریم خصوصی نیست بخدا نیست چرا نمی فهمید!
;D
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
دمت گرم واقعا ما همش داریم تو کارای بقیه دخالت میکنیم
به ما چه ربطی داره که کی از زندگیش چطور لذت میبره بزار هم جنس باشه دمشم گرم
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
راست میگه اما یه نکته ای میمونه که اگه اینا این حرفا رو تو ماهواره میزنن هدفشون چیه؟!
َARA 871 M
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
آخه تورو خدا تو میفهمی چی خوبه چی بده اگه میفهمیدی این آخرت نبود
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
اصلا موافق نیستم پیامبر ما فرمود:
جامعه چون کشتی است و هر فرد موظف است در نگهداری آن تا رسیدن به مقصد بکوشد نه اینکه کسی جای خود را سوراخ کند و بگوید این جای خودم است پس اختیارش را دارم.
منم در ادامه میگم غلط کردی که همچین اختیار داری ما و نسلمون رو هم به گند بکشی...
عقل خوب چیزیه اگه ازش استفاده بشه
اسلام تمام نکات یعنی ریز نکات زندگی صحیح رو به ما گفته آقا میره حرفای گوگوش 3گوشو میگیره واقعا که ...
درود بر خاتم پیامبران محمد صلوات الله علیه واله
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آقاي آرش انوار ؛
يه سوال دارم از محضر نامبارك جنابعالي !
اگه يه روز بگن هركي واسه خودش تصميم بگيره(!) حق چيه ، شما اجازه ميدين كه ديگران با مادر ، خواهر ، همسر ، دختر ، خاله ، عمه و يا هر كدوم از زنها و دختراي فاميلتون هر كاري خواستن بكنن.
ضمناً اينم بگم كه اگه اونا بخوان با خانواده شما كاري بكنن ، به خود شما لطمه اي نمي زنند.
حالا با اين حساب حاضرين كه جامعه به اصطلاح (!) اسلامي ايران استفاده از اين گونه حق هاي شخصي رو واسه ي همه مردم ، آزاد بذاره و تو زندگي كسي هم دخالت نكنه حتي خانواده شما؟ حاضرين ؟؟؟!!!
(از همه خوانندگان براي اين طرز پاسخم عذر مي خوام ولي باور كنين مجبورم.به عقيده من ، جواب اين آدم هاي كج فهمي مثل آرش رو بايد به همين طوري داد.)
حالا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
واقعا واست متاسفم این کجاش شخصیه که میان توی
یک برنامه ای که خیلی هاشاید دارن تماشا میکنن
از همچین افکاری دفاع کنن خودتونو کشتین بااین ازادی
حالا نه که ازادی ندارین توایران پره ازین جور ادما
کسی هم جلوتون رو نگرفته

ادم باید اعتدال رو حفظ کنه
همین گندکاریهارو میکنن که کارشون به مصرف مواد وخودکشی کشیده میشه
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
ضمنا ندید بدید توی امریکا توی همون ایالت نوادا
اگر نوجونا پای کیوسک تلفن باشن میگیرن میبرنشون یااگر قوطی مشروب دست کسی باشه دستگیر میشه

من5سال اونجا زندگی کردم انواع سخت گیریها بود اگر قراره هرکی دوست داره یه جور رفتارکنه

پس چرا مقررات رانمایی رانندگی هست
اصلا چرا وقتی به خواهرتون تیکه بندازن باید ناراحت بشی؟
تینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
منم میخواستم چندتا درشت بهت بگم ولی بقیه حقتو گذاشتن کف دستت من بیخیال میشم.دست همشون درد نکنه
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
278
152
گيرم كه برفرض محال نيستند. خب كه چي؟ سرتاپاشون لجنه، حالا يه ناخن پاشون هم پاك باشه. چه توفيري مي‌كنه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
83
319
تو چرا نگاه کردی ؟ چرا ؟ چرا؟
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
راست میگه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
بچه ی بددددددددددددددددد

چراچراچراچرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
187
242
ما كه ماهواره نداريم و نمي بينيم شما نگاه كنيد نكته هاي آموزنده(لزبي=همجنس باز..... و غيره بنويسيد تا ما ياد بگيريم .آفرين پسر خوب حالا بدو برو تا چيزي رو از دست ندي!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
165
106
دیگه این مطالب رو ننویسیدبدآموزی داره اشاعه فحشاست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
331
109
بدبختی اینجاس که اسم این شبکه مزخرف داره همه جا پخش میشه از گفتگوهای عمومی مردم تا اسم مغازها
وامصیبتا
پاسخ ها
مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
ناراحتی ما از همین جاست اسم شبکه های اینچنینی را روی مغازه هاشون می گذارند تبلیغات ماهواره ای می کنند و هزار کوفت و زهر مار که باید حرصشو مردم متدین بخورند اما وزارت ارشاد و ضابطین هیچگونه برخوردی با انها نمی کنند به نظر من اگر مغازه ای اسم این شبکه های کثیف رو روی مغازه اش گذاشت باید کلا تعطیل بشه و اون شرکتهایی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کنند را باید درشو تخته کرد و تلفنهای آنها را قطع کرد چرا همش یک بام و دو ها و مسئولینی را که این چیزها را می بینند و بی تفاوت از کنارش رد می شوند را باید از کار برکنار و هیچ حقوقی هم بهشون نداد چرا که بی تفاوتی اینها خیانت در حق مردم است ای وای چی بگم از دست بی عیرتی بعضیها
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
337
196
از بهایی ها چه انتظاری دارین؟ انتظار دارین برنامه آموزنده پخش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
ديگه همشون كه بهايي نيستن .
مدیر پایگاه اما در مسیر برنامه ریزیهای بهایت و صهیونیسم جهانی هستند
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
اين پست فطرت ها ، از سگ هاي ولگرد هم پست تر و كثافت ترند.
تازه اگه بهشون بگيم خر بعدش بايد گفت: حيفِ خر !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
توحرص نخور عسیسم
سمیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خوش به حاله خودم وقتمو تلف نکردم بشینم من و تو ببینم !!!! :دییییییی
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
این از خود ماست .وقتی تلاش آنچنانی برای شناخت فرهنگ خودمون نمیکنیم دیگران این گونه بر روی مردم ما تاثیر می گذارند.مد هایی رو میبینیم که 1درصد هم مال فرهنگ ما نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
11
9
من و تو چي هست؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
15
12
خاك بر سر ما كه داريم اسلام ناب محمدي رو با فحشا، خيانت به همسر، مشروب خواري،پارتي مختلط،عروسي مختلط،رابطه با نامحرم،قتل،تجاوز،بي عفتي،بي حجابي و ... عوض مي كنيم. اسلام پابجا خواهد ماند، حتي به چين.مراقب باشيم يه وقت نشه ما بشيم كافر و خارجي ها بشن مسلمان راستين. چون اگر ما اسلام رو رها كنيم افراد ديگري جاي ما هستند.اين وعده خدا قرآن و پيامبره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
270
74
اول که شروع به پخش کرد همش برنامه های علمی نشون میداد اون موقع گفتم بزارین ببینیم چه نقشه ای داره برامون...حالا کم کم داره برنامه هاشو رو می کنه...هدف از ایجاد و چخش این شبکه ها فقط و فقط ترویج فحشا در کشوره ولی بعضی ها خودشون رو به خواب زدن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
نه بابا . اینا رو چه به اشاعه فحشا . این کار فارسی وانه و زمزمه و ... .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
صدباریکلا به این هووووووووووش سرشار
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
دوستان عزیز این سریال هایی که جدیدا در شبکه های ماهواره ای پخش میشه کم از این رسوایی نداره برنامه هایی که مربوط به فرهنگ ما نیست و مردم عاشق شخصیت های اونها میشن قبول کنیم که کاستی یه جایی از خودمان بوده .برنامه ریزی آنها به شکلی هست که فرهنگ ابطظال غرب رو دارن وارد کشور ما می کنند.حالا ولایتی تا دلت می خواهد در مورد بیداری اسلامی بحث کن تا این مسائل ریشه کن نشه تمام اقدامات ما برای رسیدن به اهدافمون بیهوده است.یارو 50 سالشه مثل یه بچه با کمال وقاهت میشینه پای ماهواره و چون درک کاملی از اقدامات آنها ندارد از هرزگیشون تعریف و تمجید میکنه.و.....و....
نوشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
25
16
به نظر من هرچند تلویزیون ایران کانالهای کمی داره ولی محتوای برنامه هاش از برنامه های ماهواره خیلی مفید تره
اربابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
8
7
توی هر هفته یکی از ماشین های جنگی امریکا را حتمانشون میده!اقا ما چقدر بد ذهن هستیم ها!اخه اینشبکه شیک وپیکخیلی مشکوک میزنه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
13
10
بدون شک هر چه از ماهوار هایی که بیرون از مرزهای ما برنامه پخش میکند سعی در تخریب جامعه ما دارد. آیا تا به حال از یک برنامه شنیده اید که به بچه ها توصیه کند که درستان را بخوانید یا به پدر و مادر خود احترام بگذارید..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
10
9
شبکه هایی که خرجشان از جیب امپریالیستهاست و گدانندگان آنها صهیونیستها هستند فقط به تخریب فرهنگ اسلامی می پردازند.
مجيد 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
6
9
خطاب به آرش انواري
همين كه ازشون تعريف كردي تو هم از همون قماشي. بعدش هم مگه ميشه توي جامعه زندگي كني همجنس‌باز باشي و در عين حال به ديگران صدمه نزني؟!! محاله
ساناتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
7
14
آنها بیان خانواده را در ایران هدف گرفته اند چون به خوبی میدانند که مهمترین اصل در جامعه ما خانواده است پس باید هوشیار باشیم
ratin ramezani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
11
12
با ترویج همجنس گرایی سعی در ایجاد تزلزل در بنیاد خانواده دارند
سوقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
10
13
با اونائیم که خیلی قلقلکشون اومد - اگه شما هم تو حسرت این کارا موندید لطفا فضای معنوی ما ریاکارا رو خراب نکنید و گور گم برید همونجا هلهشویه
ریا گناه درونیه گندش اینجا در نمیاد اما نر به نر و ماده به ماده قبیحه که حیوونا هم ازش بیزارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
246
73
از سایتون متشکرم که مردم رو اگاه می کنید ولی حریف که بعضیها فی قلوبهم مرض هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
حرررررررص نخور موهات میریزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
5
10
اول كه هر كسي مسول اعمال خودشه دوم این که هر کسی هر جایی باشه اگر بخواد کاری بکنه نیازی نیست براش تبلیغ ببینه مخصوصا اونایی که رو به همجنس بازی میارن خیلی وقته تو ایران هستند و نیاز به این برنامه ها هم نبود همونی که شماها در اصطلاحی بهش می گید لواط . سوم شما بیشتر دارید برای اون ها تبلیغ می کنید مردم را آزاد بزارید و بامحبت رفتار کنید مردم بیشتر جذب شما می شوند فکر کنم از فرمایشات امام علی هم باشه . چهارم تعریف شما از آزادی غلط قرار نیست که آزادی که ازش حرف می زنن آزادی دزد و قاتل و جانی باشه آزادی انسان در بیان آن چه که حق می پندارد حتی از نظر من و تو اشتباه باشد آزادی انسان برای پیدا کردن راه رسیدن به حقیقت مهم است نه این که به اسم امر به معروف آبروی انسانی را ببری و به او انگی بزنی که تمام زندگیش را تباه کنی قرار بود امر به معروف عملی باشد برای ارشاد و هدایت نه ایجاد نفرت. آزادی یعنی این که ما با هر دینی مثل انسان در کنار هم زندگی کنیم هر اقلیتی بتواند به راحتی تحصیل کند و کار بگیرد هر چند واسه ما شیعه ها هم کار پیدا نمی شود چون ریش نداریم اما وقتی درک چیزی رو نداری نظر نده که آبروی خودت رو ببری
ال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
343
180
بی دلیل نیست که
ایت ا...مکارم شیرازی دیدن ماهواره را حرام کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بعضی ها هر چی باشن شما ها همه تون بدون دهنتون لقه و هر چی از دهنتون در بیاد به همه میگین خواه عربی خواه فارسی
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
260
128
خیلی عوضی اند
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
87
281
دوست عزیز منظور از ازادی و ازاد کذاشتن دزد و قاطل نیست.
ازادی یعنی جامعه به گونه ای نباشه که به اجبار به ما اعتقاد و طرز تفکر اعمال کنن.

دوستان مخالف و موافق لطفا این ایات رو بخنید و ببینید در مورد قران چه چیزی را تا امروز از ما مخفی کردن و از گفتن این ایات اجتناب کردند

سوره توبه ایه 123
سوره محمد ایه 4
سوره انفال ایه 39
سوره احزاب ایه 61
سوره ماعده ایه 38 و 33
سوره توبه ایه 28 و 29 و 5 و 12
سوره نسا ایه 93
سوره الانفال ایه 12
سوره بقره ایه 191
پاسخ ها
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
هِي ... آشنا...
هيچ چيز قرآن از كسي مخفي نيست و كسي هم از گفتن كلام خدا اجتناب نكرده.
اين آياتي كه تو نوشتي هر سال ميليون ها مسلمون حداقل تو ماه رمضون كه قرآن ختم مي كنند مي خوننش و بعد خوندنش هم ميگن : « صَدَقَ اللّهُ العَلِي العَظيم » و حرف هاي خدا رو تأييد مي كنند. وقتي خودت تا حالا اين آيات رو از دهن كسي نشنيدي ، نگو از ما مخفي كردن !!!
هر كسي مي تونه از ميلياردها جلد قرآني كه چاپ شده ، يكيشون رو برداره و اين آيات رو بخونه. ضمنا اگه مي خواستن اين آيات رو مخفي كنن و از گفتنش اجتناب كنن ، تو اين همه كتاب هاي تفسير قرآن به اين آيات اشاره هم نمي ردند.
اميدوارم خداوند بزرگ و بلند مرتبه هم شما و هم من رو به صراط المستقيم هدايت كنه.
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
107
244
من برنامه رو دیدم یکی از خانم ها گفت وقتی یک زن زیبا میبینه خوشش میاد و دوست داره تماشاش کنه و این ربطی به لز بودن نداره هر انسانی به زیبایی تمایل داره. لطفا از کاه کوه نسازید.
پاسخ ها
سمیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
با عارف موافقم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
211
82
به نظر من اونا تشنه خاک ایرانن من بسیجی نیستم اما دوس ندارم وطنم تو دست افراد بیگانه باشه از خواب بیدار شید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
7
11
اگه یکی در مورد این قضیه صحبت کنه صد در صد به این معنا نیست که داره ترویجش میکنه
علی رضا زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
268
40
ترا به خدا این ماهواره ها را جمع اوری کنید اینها دارند تیشه را از ریشه می زنند می خواهند مردم را بی حیا کنند وترویج فرهنگ سکولار غرب را اشاعه می دهندو می خواهند خانواده ها را از درون متلاشی کنند خدا تعنت کند امریکا و اسرائیل و انگلیس و همه کسانی که با انها همکار و هم فکر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
موافقم اونا میخوان همه ی چیزهای قبیح انجامش واسه ما عادی جلوه کنه
علی رضا زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
150
37
ترا به خدا این ماهواره ها را جمع اوری کنید اینها دارند تیشه را از ریشه می زنند می خواهند مردم را بی حیا کنند وترویج فرهنگ سکولار غرب را اشاعه می دهندو می خواهند خانواده ها را از درون متلاشی کنند خدا تعنت کند امریکا و اسرائیل و انگلیس و همه کسانی که با انها همکار و هم فکر هستند
اشکمهر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
118
87
من که تا حالا چیز خاصی نریدم ولی اگر چیزی باشه باید درست بشه چون بای ابروی کشورمون در میونه
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
74
122
جمع کردن دیشها که البته تنها دلیلش مسایل سیاسیه هیچ نتیجه مثبتی برای خانوادها نداره.فقط راهش اگاهی منطقی و روشن کردن والدین و جوونا با برنامهای کارشناسی و جذاب که شاید بیننده رو از پای شبکه دلنشین ماهواره جدا کنه
پاسخ ها
محسن
| UNITED KINGDOM |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
منم موافقم داداش کاوه
راه حل جمع کردن دیش نیست
خود آدم باید بفهمه و مقایسه کنه حرفای اونارو با اموزه های اسلامی که میدونیم
وگرنه باید چاقوهارو هم جمع کنن چون میشه آدم کشت.
یه سری از برنامه هاشون واقعا خوبه
ولی بعضیاشونم هتاکی به دین اسلام و ایرانی هاست ب قول دکتر شریعتی:
"مهم نیست که به نماز ایستاده باشی یا به شراب نشسته باشی مهم این است که در صحنه نباشی"
باید دشمنو شناخت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
115
30
حالم بد شد
پاسخ ها
منا
| UNITED KINGDOM |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
تو رو خدا بی خیال شید اینقدر پی حرف نرید حالم بد شد
reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
به درک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
63
33
وای تو رو خدا کی این برنامه رو نشون دادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
43
147
همجنسبازی نوعی انحراف جنسی محسوب می شود ولی همجنسگرایی یک گرایش جنسی طبیعی است و به هیچ وجه انتخابی, اکتسابی و یاددادنی نیست بلکه در درون و ذات افراد است. همجنسگرایان از ابتدای تاریخ بسیار تحت ظلم و فشار بوده اند و آمار خودکشی در میان آن ها سه برابر ناهمجنسگرایان است. مسئله درباره زندگی بندگان خداوند است, تعصب را کنار بگذارید و خداگونه بیندیشید. خدا برای همه است و هر کس را همان طور که آفریده دوست دارد. شما نمی توانید همه ی مردم را مثل خودتان بکنید, یاد بگیرید که دیگران را بپذیرید و خودتان را تحمیل نکنید. این برنامه ها برای اینه که کمی رنج همجنسگرایان رو کم کنه که بابا یه امیدی هست. بحث تبلیغ نیست بلکه بحث انسانیت و کنار گذاشتن تعصباته. اگر کسی دوس داره اسم مغازش یه چیز باشه به شما ربطی نداره, به جای فضولی تو زندگی مردم برین به بچه های سرطانی کمک کنین, سالمندا, معلولین. این دنیا کوتاهه و پر درد و رنج, به جای اینکه اونو برای هم زهرمار کنیم, بهتر نیست کنار هم باشیم؟
پاسخ ها
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
از نظر خدا ارضای جنسی از هر طریقی به غیر از ازدواج حرام است شما سعی کن خودت خداگونه بیندیشی به جای اینکه به دیگران تعارف کنی
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
مرده شور تو رو ببره و اون انديشه هاي خداگونتو!!!
خب بيچاره هموم خدايي كه تو ازش حرف مي زني در مورد امر به معروف و نهي از منكر تا حالا چيزي بهت نگفته؟؟؟
اين حرفات دقيقا شبيه فراماسون هاست.
ببينم اصلا تو مسلموني يا بهايي ؟؟؟
مرده شور اون منطق و انسانيت تو رو ببره...اگه با خانواده خودت هم اين كار رو بكنن باز هم از انسانيت و كنار گذاشتن تعصبات حرف مي زني؟؟؟
ضمنا اين سوال كه « بهتر نيست كنار هم باشيم » رو از خانواده خودت هم پرسيدي؟
اونا چي گفتن فيلسوف بي منطق ؟؟؟!!!
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
94
47
واقعا حالم به هم خورد
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
218
29
lمن بسیجی نیستم ولی دوست ندارم توکشوری زندگی کنم که ناپاک باشه لطفابابرداشتن ماهواره هاازاین کارجلوگیری کنید
پاسخ ها
ایدین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
بدت میاد ماهواره نخر نکاه نکنی
نصيحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
برنامه هاي داخل كشور قوي كنند رفاه مردم زياد كنند به مردمشان بها بدند و به انسانيت احترام بذارن كسي ماهواره و شبكه هاي ديگه نگاه نمي كنه
امیر
| UNITED STATES |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
شوخی نکنید زشته
KHADIGE
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
19
71
این ایراد گیری از شبکه های ماهواره ای برای اقایان نیاز به دلیل ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
شما که بسیجی نیستی با شمام . پاکی شما ربطی به ماهواره نداره خواهشا جو گیر نشید . ناپاکی جامعه من و تو با برداشتن ماهواره درست بشو نیست . این همه لات . این همه قاتل . این همه بی ناموس کثیف که عشقشون قمار کردنه . شما که پات به کلانتری باز نشده میگم (بعضی وقتا میرم دنبال داداشم میبینم ) من به شما سه هفته وقت میدم که شبکه من و تو رو به اینا ربط بدید .
مومن داره این همه برنامه علمی بهت نشون میده . حالا شد بفرمایید شام شما یه شبکه دیگه ای رو نگاه کن . مگه قراره یه شبکه هر جی بسازه مورد قبول همه قرار بگیره . یعنی شما بشینی پای شبکه یک تا شب عوضش نمیکنی ؟ طبیعت انسان توی اختلاف سلیغه هاس . آی هاوار ای داد ای بیداد .
یلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
21
172
والا من که تا حالا چیزی احساس نکردم !!!!!!!! شما که بدتون میاد چرا نگاه کردی چراااااااا؟
محسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
94
35
*#مهم. مهم*# اصلا یعنی چی انسان اگر این کار ها را بکند که دیگر انسان نیست. حتی از حیوان هم پست تر است.خب بفرمایید بعد میگن اونا با فرهنگن. واقعا به ایرانی بودن خودتون افتخار کنید. نگاه نکنید که چه حکومتی دارید . فکر کردین اونا چطوری اینقدر پولدار شدن؟ با دزدی از ایران که روزی قویترین کشور جهان بوده والان هم دارن از تریق شبکه های ماهواره ای بنیان های خوانواده را ضعیف کرده و باری دیگر به کشور ما حجوم بیاورند . از شما خواهش میکنم که دیگر گول این دزد ها را نخوریم ودر پایان میخواهم این مطلب را کپی کنید و به همه جا بریزید لطفا باتشکر
پاسخ ها
5739
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
آخه بمیری اینم نظره
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
واقعا هم چقدر با احساس . خدا رحم کرده قاضی نشدین خانوما . چقدر هم مهم
بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
با نظر آخ بميري اينم نظره به شدت موافقم
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
كاملا با شما موافقم.نظر خوبي بود.
ولي يه چيزو دقت كنين ؛ مشكل از ساده بودن خود ماست. ما همه چيز رو ساده گرفتيم كه اونا راحت از جيب مون دزديدن و بردن و خوردن و يه آبم روش.حالا هم تموم كردن دوباره اومدن واسه دزدي... دزدي ذهن جوانان ايراني ؛ اومدن واسه از بين بردن همه اون اعتقادات و ارزش هايي كه به خاطرشون هزاران هزار قطره خون ريخته شد.
به هر حال آفرين بر شما به خاطر اين نظر مناسبتون.
ان شاء الله كه در پناه خدا و امام زمان(عج) همچنان روي اين جور اعتقاداتون پايبند باشيد.اميدوارم بي بي بي حرم پشت و پناهتون باشه.
ملینا صباغ
| UNITED STATES |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
حضرت کار درست هحسا نه و مهسا در ضمن طریق درسته نه تریق
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
15
117
اونوقت شما چرا با این دقت تا آخرش را دیدی؟
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
خوب راست میگه دیگه اگه بده پس چرا همتون نگاه کردین ؟؟؟؟؟
یه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
برای اینکه بدونه ذهن تو جوون رو با چی پر میکنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
نمی خواد بخاطر من جوون بنیاد خانوادشو به هم بریزه،20:30 نگاه کنه
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
واقعا اي كاش كه ما اونقدر كه مزخرفاي bbc رو قبول داريم ، يه خورده حرفاي 20:30 رو هم قبول مي كرديم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
41
71
من که آنتن ماهواره دارم ولی اونقدر درکمون بالا است که حتی اجازه ندادیم از این دیش برنامه هایی غیر استانی پخش بشه . لطفا به مسئولین بگید اگه وضعیت انتن ها و شبکه ها و برنامه ها و کیفیت اونا رو بالا ببرن مردم بیکار نیستند سراغ این مزخرفات رسانه های غربی برن. ملت ایران ملت بادرک و شعوریه .فقط باید مدیریت درست باشه
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
تو که شبکه من وتو را نمیبینی چرا وارد این سایت شدی
هه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
بعد شما كه همش شبكه استاني ميبيني خسته نميشي يه سريالو 60 بار نگاه كني؟ شبكه هاي استاني كه همه برنامه هاش مثل همه؟ خب شما چرا اصلا ماهواره خريدي؟
sadi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
دیدن شبکه های مختلف کار ادمای بیکاره .حیف وقت ادم نیست.مگه چند سال دیگه می خوای روی این کره خاکی زندگی کنی .سعی کن درست ببینی
ا.ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
101
110
به نظره من انسان باید اون قدر درک بالایی داشته باشه که فرق بد و خوبو از هم تشخیس بده.
به نظره من این مردمن که نمیدونن تکنولوژی یعنی چی.
اگه یادتون باشه زمانی هم که ویدیو تازه امده بوود میگفتن دیدنش حرامه.
اینا همه فتواهای غیر منطقیه.
کی میخواید متوجه شید دنیا داره پیشرفت میکنه.ماهواره هم یکی از دستاوردهای جهانه.به جایه این حرفا یاد بگیرید چطور باد ازش بهره برد.یکم در مورد حرفم فکر کنید!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
واقعا خوشم اومد . این که نمیشه نتونی از چیزی استفاده کنی بگی حرامه این جوری باشه اتومبیل هم حرامه !
میگی نه ؟
طرف دیروز زده بود 9 نفر کشته بود سه تا هم زخمی .
این که نشد
ر.ر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
دقیقا باهات موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
بسیار عالی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
آفرین دوست عزیز حرفت کاملا درسته موافقم باهات اساسی.
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ببين نا شناس ؛‌ كمي تا قسمتي باهات موافقم.
ولي به اين هم دقت كن اگه يه چيز در طي مدت طولاني به خورد انسان داده بشه ، هر كسي هم كه باشه به خاطر مسئله شرطي شدن، به اون موضوع عادت مي كنه.نهايتا خودش هم ميشه جزئي از اون موضوع.
به نظر شما غربي ها تا حالا چقدر توي شبكه هاي ماهواره اي از اين جور چيزا تبليغ ، تحليل و همه رو بهش تشويق كردن؟؟؟
بله ؛ حرف شما درست ، رهبرمون آيت الله خامنه اي هم بارها گفتن كه از غرب ، زشتي ها نه ، ولي خوبي هاشون رو ياد بگيرين و از تكنولوژي هاشون بهره مفيد ببريد. امام صادق (ع) هم مي فرمايند: در آخرالزمان نگه داشتن سنگ گداخته شده در آتش آسان تر از حفظ ايمان است.
حالا سوال من از شما اينه : اين تكنولوژي در حال پيشرفت اونقدر قدرت نداره كه جوونايي كه ذهنشون هنوز با اين دنياي پر از دستاورد ،‌آشنا نيست رو از راه به در كنه؟؟؟؟
خواهش مي كنم كه شما هم روي اين حرف من يه خورده فكر كنين!!!!!!!!!!!
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
8
118
اگر شما كه ماهواره نداريد فقط يك هفته به شبكه هاي ماهواره نگاه كنيد مي فهميد كه اون تو ر كه فكر مي كنيد برنامه هاي بدي ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
داداش شما هی بیا برای اینا توضیح بده . میگه نه شبکه اسپس داره !! اگه ماهواره بده چرا ایران خودمون این همه شبکه ماهواره ای داره ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
خوب راست میگه اگه بده چرا ایران برنامه هاشو تو ماهواره پخش میکنه بعدشم شما برنامه بداشو نگاه نکن ، خوباشو ببین قربونت
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
عزيزم ... آقا بهروز ...
بحث سر كل شبكه هاي ماهواره اي نيست دلبندم.بحث سر تهاجم فرهنگيه . بحث سر اينه كه خيلي ساده و راحت دارن به ارزش هايي ديني و اعتقاداتي كه واسشون هزاران هزار قطره خون ريخته شد و هزاران هزار پسر ، بي پدر شدن و هزاران خانواده بي سرپرست شدن ، جسارت مي كنند.و الا ما كه با خودِ ماهواره مشكلي نداريم . بله ماهواره شبكه هاي مذهبي هم داره مثل شبكه امام حسين(ع).ولي خودت بگو كدوم شبكه مخاطبش بيشتره؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
8
64
تعصب همه رو کور کرده هم اینطرف هم اونطرف هر دو طرف هم میدونن فقط و فقط قضیه سیاسیه هزار تا کثافت کاری تو همین مملکت اتفاق می افته که حیوون بازیه اونا جلوش هیچه. هزار تا جنایت و جنگ اونوریا درست میکنن که ..... ولش کن منو شما بازیچه ایم.
پاسخ ها
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آقا علي ؛ من نمي دونم شما مسلمونيد يا نه ولي اگه مسلمونيد بريد ببينيد كه قرآن در مورد كفار چي ميگه.
ولي آقا علي تا حالا كسي تو مملكت ما حداقل تو تلويزيون ملي ، از كثافت بازي و حيوون بازي دفاع نكرده.
درد رو از هر طرف نگاه كني درده. درد هم همه جا هست .وگرنه خدا تو قرآن خودش هيچ وقت از گسترده بودن دامنه فساد حرف نمي زد.
هم واسه شما و هم واسه خودم آرزوي هدايت شدن دارم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
8
86
یه مشت آدم بیکار نشستن از شبکه ها ایراد می گیرن. میشه بگید نکات آموزنده شبکههای ایرانی چیه؟ جز غم و غصه که چیزی نداره. آدم حالش بد می شه. البته خدا رو شکر که اهل تلویزیون نگاه کردن نیستم. ولی بد نیست یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدز به دیگزان
پاسخ ها
عارف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
تو از تبليغ فساد خوشت مياد بي نام و نشون؟؟؟
همه كه مثل تو سكس و سگ بازي واسشون عادي نيست.
مردم از خانواده خودشون خجالت مي كشن كه اين چرنديات رو بشنون.
ضمنا آدم هاي بيكار اونايي هستن كه ساعت ها وقتشون رو مي ذارن تا با اين برنامه هاي بي محتواشون ذهن جووناي مسلمون ايروني رو بدزدن نه افراد ساده لوحي مثل تو رو.
الی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
با عارف موافقم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
51
34
اقا راستشو بخواین به دور از تعصب و این چیزا بعضی وقتا یه چیزایی رو پخش می کنن که ادم وقتی با خانواده می شینه نگاه بکنه خجالت میکشه همین بفرمایید شام نمیدونم شاید برای شما عادی شده ولی یه کم فکر کنیم قبلا هم اینطوری بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
قبولت دارم
سحر
| UNITED STATES |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
عارف جان برادر من چرا با خانواده می شینی پای فیلم های خجالت آور این کارت خیلی زشته من با اینکه به اندازه تو خوب نیستم هیچ وقت چنین کاری نمی کنم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
8
58
کافیه مردم فقط به منطق خودشون مراجعه کنند اونوقت میفهمند چی درسته چی غلط. هرکی از ماهواره بدش میاد مجبور نیست نگاه کنه.اگر
نگران این هستی که برنامه های ماهواره اعتقادات رو عوض میکنه برو برنامه های صدا وسیما رو نگاه کن اما چه بخوای چه نخوای نمی تونی افکار وعقایدت به کسی تحمیل کنی
حافظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
15
48
عیبد رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران برتو نخواهند نوشت من اگر نیکم و گرد بد تو بروخود را باش هرکسی آن درود عاقبتکار که کشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
داداش (نمی دونم شایدم ابجی) این مربوط میشه به عیب جویی از دیگران
ما همه در قبال هدایت و گمراهی هم مسئولیم چون ادمیم و اجتماعی
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
گل گفتی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
10
46
به نظر من هر کس به عقل و دلش رجوع کنه میتونه خوب وبد را تشخیص بده پس تحمیلی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
6
58
واقعا جای تاسفه ! چرا همش از ماهواره ایراد میگیرید تمام شبکه های اون که بد و منحرف نیست اینقد تنوع داره که بیننده رو سرگرم کنه شبکه های داخلی خودمون چه گلی به سرمون زدند همه کلیشه ای !!!!!!!!
پس اول همه جوانب رو درنظر بگیرید پس اظهار نظر کنید انسان عقل و شعور داره نیازی نیست کسی براش تعیین تکلیف کنه !!!!!!! اگه راست میگین تلویزیون ایران حداقل با پخش موسیقی های مجاز با خواننده های خودمون ما رو سرگرم کنه چرا اینقد حسادت چرا؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
حرف حساب میزنی خیلی کارت درسته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
عیب ماها اینه که خودمونو با فیلم مشغول میکننیم چرا ما باید بشینیم اختراعات و فناوری اونارو ببینیم چرا ما کاری نکنیم که اونا اختراعات ما رو ببینن
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
ما كه از ماهواره ايراد نگرفتيم . اتفاقا بعضي كانالاش خوب هم هست.اما اي شبكه منو تو داره رو فرهنگ ما كار ميكنه
سید حسین ک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
68
14
واقعا این مدل آدمها زندگی کثیفی دارن چون حتی حیوانات هم این کار رو نمیکنن .خداوند تمام موجودات رو جفت آفریده اگر کسی به اندازه یک بچه هم فهم داشته باشه این رو درک میکنه.اینجاست که باید گفت همجنس بازان از حیوان پست ترند.
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
20
19
برنامشون خیلی زنده بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
حالا این که گفتی یعنی چی ؟ خوبه یا بده؟
محدثه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
منم نفهمیدم منظورت خوبه یا بد...
امیر رضا
| UNITED STATES |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
خالی نبند من خودم دیدم مرده بود اصلا نفس نمیکشید.
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
9
33
امکان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
چی امکان نداره؟
امیر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
نه بابا!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
11
73
امکان نداره الکی نگین ذهن مردم رو خراب کنین اگه بده چرا خودتون نگاه میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
حالا شد آفرین.
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
90
50
اره اتفاقا یکبارم توی منوتو+پلاس یه گزارشی از جشنواره همجنس بازان از لندن تهیه کردن شبکه خیلی سخیفیه اصلا از مجریان لوس وبرنامه های مضخرف این شبکه خوشم نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اصلا" سخیف نیست خیلی هم مجری های باشخصیتی داره.
ر.ر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
بهتره قبل ایراد گرفتن از بقیه یاد بگیری مزخرف چطوری نوشته میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
بیخود هیچ کسم از تو خوشش نمیاد
djرستم
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
13
79
آخ جووووووووووووووووووووووون
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
3
25
بی اجازه وارد محفل شدم شرمنده - نظرات همتون رو خوندم و استفاده کردم و حداقل نظر قشر کامپیوتر بلد جامعه رو فهمیدیم!
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
3
37
آقایی فرمودی ممنون که اومدی . ولی کاش یه نظر هم لای حرفات مینوشتی از دلت با خبر میشدیم .
منم همه رو خوندم ولی خواهشا دوستان تا یه چیزی میاد به ذهنتون الکی بلوا نکنید بعد اسمشو میزارین غیرت . یه شبکه است مثل هزاران شبکه دیگه اگه دوست نداری , اعصاب خوردی نداری نامه نگاری نمیخواد . کنترل رو بردار تق بزن پی ام سی آهنگ نگاه کن اصلا خاموش کن بخواب . اصلا کی گفت بری ماهواره بخری گزارشت بدم بیان دیشت و جمع کنن ؟ دوستان خوش باشید و خدا رو فراموش نکنید.
این بحث ها تمومی ندارن .
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
ناشناس به ظاهربرو به درگاه خداوندتوبه کن .مگه میشه خداروفراموش کرد خداکه استغفرالله خوردنی نیست بگی فراموش کن .بروتوبه کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
5
35
دوستان عزیزی که دم از دین میزنن چه اندازه خدارو شناختند؟ خداوند به اندازة توانایی هر شخص از اون مطالبه میکنه، اینها دست خودشون نیست عزیزان، وقتی کسی حاضر به ازدواج نیست این برخلاف جهت آب شناکردن نیست، این خواست خدا در وجود بندشه. حالا فقط مشکل بچه های ما شده دیدن برنامه ای که توش اظهار نظر فردی شده، یا دیدن برنامه ای از صداو سیما که باعث میشه یه بچه معصوم به تقلید از بازیگر فیلم بره خودشو از لوستر خونه آویزون کنه و خودکشی کنه!!! اینقدر تو سرمون زدن که حواسمون به دورو برمون نیست! همون طور که یکی دیگه از دوستان نوشته، همجنس بازی یه انحرافه ولی همجنس گرایی یه حسه که از نوزادی تا همیشه با فرد هست، خواهشن اگه وجدان دارید برید پای صحبتهای این هم نوعانتون بشینید ببینید درد دلشون چیه؟! اینقد تعصبات بیخودی نشون دادن باعث میشه که همیشه این مملکت برای استفادة آقایان و آقا زاده ها مثل بهشت باشه،
"درد من حصار برکه نیست، زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است" آزاده باشید ...
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
ایواله من که با نظرت حال کردم .به این میگن دو کلمه حرف حساب.
سادنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
8
23
برنامتون عالیییییییییییه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
کییییی؟کجا؟کی؟من کیم ؟اینجا کجاست دختر؟
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
7
14
فرق انسان بافرشته همینکه اگه انسان باوجودداشتن غرایزی چون شهوت حسادت کینه...اگه راه یکتا پرستی روانتخاب کنه از فرشتگان به خدا نزدیکترمیشه و اگه نه از حیوان پست تر چون به جای عقل از هوای نفس شیطانی پیروی کرده ولی فرشتگان مقرب خدا این غرایز رو ندارند و از عقل پیروی میکنند دی گه خوددانیییییید...
مريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
4
35
دكترشريعتي دركتاب پدرومادرمامتهميم مينويسه تعجب نكنيدكه كشورهاي فقيرمذهبي وكشورهاي پيشرفته درقيدوبند مذهب نيستنداين خودماييم كه خودمونواسيركرديم بين حرفهايي كه حتي اسلام هم اونو قبول نداره به نظرمن بايدفكر پيشرفت باشيم اينكه بشينيم وبگيم اين خوبه اون بده راه حل نيست راه حل ياد دادن روش تشخيص خوب وبده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
21
13
واقعاً شما بیکارید این برنامه های بیخودی رو نگاه میکنید چه برسه در موردشون هم مینویسید . هرکس نسبت به فرهنگ و تربیت اجتماعی خود از برنامه ها برداشت میکنه . بهتر ما روی فرهنگ بچه هامون کار کنیم تا اینکه اانرژی خودمون رو روی نفی کردن این مسایل. بهتر نیست؟
ززری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
38
16
چکار به این کارا دارین بیخیال بابا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
3
46
چرا شما عادت کردین به مردم دروغ بگید اصلا تو اون برنامه از این حرفا نزدن از بقیه میخوام تا برنامه رو ندیدن به کسی تهمت نزنن اخه گناه کبیرس
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
2
34
مگه شما ماهواره داری
دختر لر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
6
34
با سلام تا جایی که من دیدم اینجور مسائلی تو برنامه ..... نبوده بر فرض اگر هم باشه کسی که بییننده است نباید اینقدر ضعیف باشه که بخواد با این جور حرفهاافکارش منحرف شن ماهواره هم چیز بد داره هم چیز خوب من سه ساله دارم همه جور برنامه ای رو می بینم هیچ تغییری هم نکردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
70
81
اللهم العجل الوليك الفرج
پاسخ ها
خدمت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
انسان دارای دو ضمیر خوداگاه و ناخوداگاست ضمیر ناخوداگاه شم چه بخوای چه نخوای تاثی میگیره
دختر آگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
4
33
دوستان عزیز
اگر اعتقادات ما بخواد انقد سست باشه که با ۴ تا حرف تو
یه شبکه از بین بره باید برای خودمون متاسف باشیم..
چرا همیشه اطرافمونو محکوم میکنیم؟
انقدر رو ایمانمون کار نمیکنیم
ارزش اعتقادات به بودن در شرایطی مثل اینهاست..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
بعضی وقتا اعتقادات هم به تدریج سست میشه توجیه نکنیم
یلدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
10
21
من خودم با همجنس گرایی کاملا مخالفم اگه خدا می خواست که دو همجنس با هم اتباط برقرار کنن چرا جنس مخالف یا بهتر بگم مکمل را افرید ما ایرانی هستیم نمیگم مسلمان میگم ایرانی تابع اصالت،فرهنگ،خانواده و ارتباط، بهتر زیبا اندیشی و دور اندیشی داشته باشیم من خودم تا حالا این برنامه را ندیدم و نمیتونم یک نظر کامل و قطعی بدم بهتر اگه ما در مورد یک برنامه نظر منفی میدیم نظر مثبت هم بدیم ببینیم این برنامه چه نکات مثبتی داره که مخاطب جذب میکنه
Masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
43
61
کدوم کشور هزینه گزاف این شبکه رو میده؟؟؟؟؟
قصدش از این ولخرجیا چیست؟؟؟؟؟
دلش واسه من ایرانی میسوزه؟؟؟؟
پاسخ ها
moeiiin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
rast gofti manke megam inglis
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
64
98
خیلی ام شبکه خوبیه.شمایید ک دیدتون مشکل داره و فکرتون خرابببببببببببه یاد گرفتید به همه چی اونجوری نگاه کنید.واقعا متهسفمممم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
آفرین
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
8
25
ما هم برنامه رو دیدیم ولی تا این حد که میگین نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
8
22
به نظرم اگه مردم بتوانند شبکه های داخلی را ببینند ماهواره نگاه نمی کردند
داش ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
7
26
چرا میشینی پای ماهواره این چیزا را می بینی داداش آدرس بده برات یه سی دی کامل دعای کمیل و ندبه و .... بفرستم اخلاقت عوض نشه این چیزا برای شما زشته من اگه جای تو بودم همین حالا ریسیورم رو با لگد خورد می کردم که دیگه این لحو لعب ها را نبینم و روح لطیفم خراب بشه یه دستگاه دیجیتال استانی بخر و فقط بشین پای همونا برو بابا جان آفرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
33
33
داریدچهره ی ماهواره روتخریب میکنیدتانتونیم ازدنیای بیرون ایران باخبرشیم ومثل این سی سال بازم مردمو ........
مه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
10
10
با سلام
من فکر می کنم برای استفاده از ماهواره شرایطی رو باید در نظر بگیرید تا لا اقل کودکان و خردسالان یعنی بچه هایی که هنوز توی نوجوانی یا نو نهالی هستن،نتونن چنین چیزایی رو ببیند،اما زن و شوهر فکر کنم این جور چیزا رو ببینن تاثیر بدی نداشته باشه،من خودم در ماهواره شاید 7 تا شبکه داشته باشم،یکی از شبکه هام هم شبکه اهل بیت هستش،بسیار شبکه خوبیه و حقایقی رو بازگو میکنه از شیعه و سنی که برای هر مسلمانی واجبه بدونه،در حالی که جمهوری اسلامی نمایندگی این شبکه رو به دلیل یه وحدت ِ مسخره بسته و خیلی مخالف این شبکه است
لادن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
15
5
کار بدیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
96
42
این شبکه واقعا شبکه فاسدیه و توسط اسرائیل پشتیبانی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
بیشین بینیم بابا کی میگه.حتما اسراییل خودش داد زده ک آقا این شبکه مال ماست؟شماها نکته مثبتارو نمیگیری ی راسمیری سراغ منفیا.ذهنت انحراف داره
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
7
7
vagti gonahe kabiras yani gonahe na bakhshidani mage marizam hamchin gonahi bokonam vaymistam ezdevaj k kardam niyazamo bartaraf mikonam in chert baziya yani chi
پریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
13
5
امیدوارم همچین خبری از شبکه من وتو کذب باشد
پریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
10
7
امیدوارم همچین خبری از شبکه من وتو کذب باشد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
3
9
دوستان گرامی هدف از بحث واظهار نظر این است که به یک نقطه مشترک برسیم با این روند که هرکس درباره خوب یا بد بوده چیزی نظر بدون منطق بده به قول فیلسوف بزرگ برتراندراسل چیزی جز گمراهی نیست پس داشتن زاویه دید مناسب در مورت قضاوت چیز خوب یا بد خیلی موثر هست.از اول تاریخ تا به امروز برای بشر همیشه نقطه انحراف وراه راست بوده وخواهد بود عاقل کسی هست که در بدترین شرایط هم خویشتن دار باشه. مگر زمان حضرت یوسف ماهواره بود که زلیخا دست به آن کار زد .مگر حضرت مریم در زیبایی زبانزد عالم نبود چگونه خویشتن داری کرد.شما چه تصوری از دنیای اطراف خود دارید؟ایا باید همه زمیته ها ی خوب فراهم باشد تا ما ادعای پاکی داشته باشیم ؟؟؟؟؟؟؟
ناشنای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
15
6
این نامردمان که ترویج همجنس گرایی میکنند خوب فهمیده اند که چطور خلا های رسانه ملی مارو پیداکنند ولابلای انها هم جنس گرایی وصد جور معضل ومسکل رو به خورد ما وبچه های ما بدهند راستی کدام یک از ما دوست داریم بچه هامون ....
رو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
95
46
خاک بر سر شون که تفکر پوچ و بی منطقی دارن ما ایرانیان قدر خودمونو نمی دونیم و زود چه دیر می شود که بفهمیم سنت ما بالاتر از غرب است ای وای بر ایرانیانی که از کشور خودشون بد میگن خاک بر سرشون وقتی خانم گوگوش احمق طرز تفکر همجنس بازی را دارد و به این بچه های که هیچی ندیدن رو تشویق می کنن که این میشه که هر ننه قمر ی میاد ادعا می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
ادب داشته باش
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
61
38
اي خاك بر سر رها اعتمادي وشبكه نوچه هاي انگليس
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
خاک بر سر خودت.ی بحث عمومیه.مگه جنگه ک فحش میدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
5
27
هر چی هستن به خودشون مربوطه ،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
11
11
فقط جابجای عظیم باحاله
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
76
10
بابا اینقدر حرص نخورید من خودم سوئد بودم ,ان اپارتمانهایی که همه شان هم مثل هم هستند واکثراین بدبخت ها درآن زندگی می کنند اصطلاحا همان مسکن مهر های ما درایران است بابا ازیکسری بدبخت رانده شده از وطنی که چیزی برای ارائه ندارند چه انتظاری دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
تو سوئد چیکار میکردی ؟ اصلا چرا برگشتی ؟ اینا چیه میگی؟ اینم شد نظر ؟دلت خوشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
3
16
درود
خیلی خوبه که در این سایت آدم هر نوع اندیشه ای رو می تونه ببینه
گاهی با چنین مسائلی که روبرو میشم مطمئن میشم که ما راه خیلی زیادی رو پیش رو داریم
امیدوارم که بتونیم در کنار هم قدمی در این راه که راه تعالی فرهنگ ماست قدم برداریم
بدرود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
35
دوستان عزیز کانالهای ماهواره مثل کاردتیز و برنده هم میتونه در جهت مثبت استفاده بشه و هم منفی . بنده حدود 11 سال از ماهواره استفاده میکنم ولی از برنامه های مناسب سلیقه خود و خانواده استفاده می کنم و تا بحال برنامه غیر اخلاقی استفاده نکرده و نمی کنم و بر اساس اعتقادم از آن استفاده می کنم کسی شما را مجبور به دیدن برنامهای از کانال خاصی مجبور نمی کنه خودت بر اساس فهم و درکت ازش استفاده کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
5
37
دنیا کجاست و ما کجاییم؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
و دنیا کجا باید باشه؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
30
62
از وقتی فهمیدم بچه های من وتو بهائئ هستند خیلی ازشون بدم اومده /اخه من یه تحقیق گامل در مورد بهائئها انجام دادم و میدونم چه آدمهای کثیفی هستند و اعتقادات مزخرفی هم دارند
واقعا واسشون متاسفم که با وجود ایرانی بودنشون باز هم در مورد وطنشون بد میگن و با آمریکائیها هم فکر و صدا شدن تا کشورشون رو خراب نشون بدن
ایدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
11
19
من و تو بهترین شبکه است مریم جوباشتباه می کنه
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
35
57
سلام منم اتفاقا اون برنامه رو ديدم بيشتر ادمايي كه تو بفرماييد شام شركت ميكنن يه عده عقده ايي بدبختن كه مفهوم ازادي در نظرشون همين نداشتن حجابو ارايشاي زننده كردنو مشروب خوردن به سلامتي همه كسايي كه به خاطر اين هدفاي محدود وپوچ كشورشون رو ايرانشون رو رها كردن تا مثلا ازاد بشن نميدونن بيشتر دربند شدن به خدا اينا تصوير همه ايرانياي خارج از كشور نيست ما كسايي رو داريم از دكتر ومهندس واقتصاددان و...اوه كه تو بهترين دانشگاها دارن تدريس ميكنن و وقت سرخاروندن هم ندارن واين رفتارا وكارا اصلا در شانشون نيست نمونش دكتر سميعي كه جراحاي خارجي بايد جلوش لنگ بندازن وما با افتخار ميگيم ايشون هموطن ماست اما شبكه من وتو خدائيش مستنداي جذابي داره همشم كه برنامه بد نيست اما اون ديگه به ظرفيت بيننده هاش بستگي داره كه چي ببينن قبولم دارم شبكه ائيه كه جمعه بهايي ها توش جمعه وزير نظر انگليس گربه هم محض رضاي خدا موش نميگيره كتاب ايران زمان قاجار علي اصغر شميم رو بخونيدتا بفهميد انگليس چه بلاهايي سر ايران اورده و ميخواسته ايراني چي باشه البته روسيه عزيز فراموش نشه
فرناز
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
8
14
بیکار تشریف دارین اخه گرایش مردم به شما چه .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
7
9
حالا که گفتن که چی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
4
7
aval ink inshabake hame jur barnameyee neshun mide
2voman inghad bikhod gondash nakonid
3voman ta khodeto jaye una nazashty(hamjensgaraha) bikhod ghezavat nakon
hame chiz ... nist!o
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
7
17
همش دروغه اون فقت یه بهس بود!!!!!
بابک
|
LITHUANIA
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
80
20
حالا یه کانال پیدا شده بعد چند سال ناامیدی به امثال من امید داده که همجنسگرایی وجود داره و طبیعیه، حداقل اینجوری خونواده مطالعه ندار ما با دیدنش یکم آگاه میشن، بده؟ مرسی از نظرای تاریخ 13 شهریور، 14 مهر و 1 آبان، به امید روزی که ما همجنسگراها هم بتونیم با آزادی زندگی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
برای شما و امثالتون متاسفم که خودتون رو گم کردید.
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
عزیزم درکدوم نسل همجنس بازی چیزطبیعی بوده؟ این کاریه که حتی حیوون انجام نمیده ،ازلحاظ علمی هم این کاراشتباست
دا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
22
28
بابا به خدا همجنس بازی نوعی نا هنجاری در کروموزمها هست که این نیاز به صورت ذاتی هست نه از روی هوس بروید یکم مطالعه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
شما که اهل مطالعه هستید باید بدونید که همجنسگرایی تاثیر منفی در روح و روان انسان میزاره
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
3
14
به نظر من اينايي كه ادعا ميكنن خيلي حاليشونه و دم از آزادي ميزنن.اونقدي هنوز نفهميدن كه بابا جون اين شبكه هاي ماهواره اي دور از جون خر تشريف دارن كلي هزينه كنن كه تو ايراني بشيني تو خونه سرگرم بشي.نه داداش من اونا دنبال منافع خودشونن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
6
21
اخر خط هممون یه قبر تاریکه ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
4
50
راه و روش زندگی که توسط انسان شیر پاک نخورده به جامعه تزریق شود از این بهتر نمی شود فقط و فقط از راه مسائل غیر اخلاقی چند صباحی حرف دارند و بعد به بن بست می رسند
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
34
48
من وتو اسراییلی مردم بدونید
s
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
14
15
به ماربطي نداره
psdk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
58
34
اینا یه مشت ادم کثیف اند که خانواده های ما رو میخوان خراب کنند ولی چی داداش نمی تونند
حسين سپهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
47
4
با تشكر از مسئولين نظام خواهشمند است ضمن اطلاع رساني بيشتر به مردم نسبت به ايجاد پارازيت روي اينگونه شبكه ها از اغفال جوانان ايراني جلوگيري كنيد
روشن فکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
15
27
خیلی ام ماه بود. دوست نداری بزن شبکه ایران ....... تماشا کن...
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
29
10
بر همجنس باز لعنت !!!
بشباد!!!
النا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
7
12
eyy baba harkas to ghabre khodesh mikhabe,,be mache ki chikaras,,,vala!!!!!darzemn manoto shabake jalebiye harkas dos nadare negah nakone.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
79
26
من و تو ایها ایشالله همتون بمیرید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
3
23
اگه همه یاد بگیرند کمتر از دیگران انتقاد کنند و بیشر روی اصلاح کردن خودشان وقت بگذارند بهتر میشود
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
دسته دوست من امااین کارهم اشتباست
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
2
9
با سلام. نظر انتقاد خوبه بشرطی که سازنده باشه . ما توی سرزمین خودمون مشکلات زیاد داریم البته اینم جزیی از مشکل فرهنگی ما حساب میشه اما اگر فکر جوانان ما به کار مشغول باشه و تا حدودی اسباب ارامش و زندگی جوانان و تفریح اونها محیا باشه فکر نمیکنک وقت برای این شبکه ها و حرف های بی اساس داشته باشند هم به تفریح و کار میرسن هم به خدا پرستی خودشون.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
65
31
از آدمای آشغال هر چی بر میاد حتا وطن فروشی به هر قیمت مخصوصا اگر بهایی هم باشند
یا علی
غربیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
37
9
راست می گفتن قدیمی ها که خوردن گوشت گراز و شراب انگور موخ ادمو پاک خالی می کنه .ما زرفیط خارج زندگی کردن را نداریم . این های که این حرف ها را میزنند به نطر من از حیوانی چون گراز کمتر نیستن همین
معین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
5
16
shabake khoooobe enteghade nadaram
moeinnnn
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
8
4
hamamoon yerooooze memerem halakechi
غریب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
2
19
چه خوب میشد ما ادما اول خودمون رو اصلاح میکردیم
بعد اصلاح و گرفتن عیب از دیگران را پیشه را میکردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
66
11
افرادی که در خارج از کشور از طریق این سایت به اشاعه کسافت کاری های خود می پردازند یک مشت وطن فروش هستند که به تن فروشی هم پرداخته اند.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
5
29
هر کس نظری داره اونا که مثل شما فضول عقاید دیگران نیستند . مهمان برنامه هر چی گفت ربطی به مجری یا مدیر شبکه نداره. حداقل سانسور تو برنامه هاشون ندارن......... فضول بیکار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
5
17
خوب این حماقته که برنامه ای رو که دوست نداری بشینی کامل ببینی، تازه نظر شخصی هم بدی.
اصلا کی گفته شما ماهواره داشته باشی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
10
6
اصلا خوب نبود
کردستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
7
8
همه نظراتو خوندم جالب بود
باید بگم که حریم عمومی ماله همه ست. و مشترک
ولی وجدانا کاری به حریم خصوصی دیگران نداشته باشید
چرا بعضیا اینقد دگم هستند؟؟؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
15
0
واقعا خیلی ممنونم سعید از ایسلامشهر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
7
4
قابل توجه مردا
مه سو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
11
2
متاسفم
M 2 big band
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
2
7
باید حق داد به مردمی که این برنامه رو دیدن شاید برای آنها این کلمات رکیک عیبی نداشته باشد یا بلعکس ما باید اول از صحت این خبر آگاه باشیم و بعد در مورد آن تصمیم بگیریم (یا درسته ویا نادرست)نظر نظر مردم است
البرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
10
44
دوست عزيز، بفرماييد شام يك برنامه مسابقه آشپزي است و كساني كه در آن شركت ميكنند نماينده من و تو نيستند. اين شبكه برعكس ديگر شبكه هاي ماهواره اي لااقل آنقدر براي ايراني احترام قائل است كه اولا كارهاي با سطح حرفه اي و دوما قبل از پخش كارهايي كه براي سنين خاص خوب نيست هشدار ميدهد كه اين نشان از اهميت دادن مسئولان آن به خانواده هاي ايراني دارد.
رحيم مطهري برادرزاده استاد مطهري از سرمايه گذاران اصلي اين شبكه است كه در حال حاضر در انگليس زندگي كرده و از ابراز حمايت خود از من و تو ابايي ندارد
پاسخ ها
هما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
من هم شنيده ام مطهري با مبالغ بالايي كه از بانك ها وام گرفته دست به بازكردن كارخانه ها زده و پس از چندماه آن ها را ميفروشد و يك ريال هم به بانك بر نميگرداند.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
6
2
متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
4
بیخیال
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
7
5
بذارید هر غلطی میخوان بکنن مهم اینه که ما خودمون باید عقل داشته باشیم حالا هزاری من وتو نشون بدن خودمونو که عقل داریم عشقه.
نشناسيد بهتره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
14
بااجازه همه نظرات روازسربي كاري وجوياشدن نظرات عزيزان خوندم.بعضي جالب.فهيم.تاثيرگذار.وبعضي متاسفانه بي ادبانه وزورگويانه.اولاحي الاخيرلعمل.دومامگه فقط عزيزان بسيجي مسلمانندوكشورشان رادوست دارند.سومامگه كانالهاي تلوزيون هرخانواده دردست ديگرانه.چهارمااگراندسته محترمين كه خيلي ازاين شبكه دلخورند كانالهاي اموزشي وعلمي ومذهبي زياددرماهوارها هست انهاراتماشا بفرمايد.بهتراست هركسي خودسازي راازخودش شروع كند هركس ودرهرلباس وهرمقامي.ومنتظر نباشيم اول ديگران درست باشند.انشاا...
سوسمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
4
4
باید به نظر دیگران احترام گذاشت البته من با این کار شدیدا مخالفم اففففف
اوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
4
9
بخدابيكارين هاخب هركس دوسنداره نگا نكنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
4
8
این همه نوستید ،نگفتید اخرش چند امتیاز گرفت
عاطی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
2
18
اگر این جریان حقیقت هم داشته باشه از ما که کار خاصی برنمیاد.بهتره از وقت و عمرمون به نحو احسن استفاده کنیم.ما خوب زندکی کردن رو یادمون رفته... زندگی خیلی زیباتر میتونه باشه
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
3
6
نمرت20
ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
16
5
بابا این یه مریضی است نه هوس و یا یک چیز دیگر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
3
4
حرف زدن اشگالی نداره ولی تو این موضوع چرا اونم تو جلو این همه بیننده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
3
2
اخه ادم عاقل با خودت فکر کن توی همجنس گرایی 2طرف وجود دارن خوب یکی مشکل پنتیکی داره وگرایش جنسیش این طوریه اون طرف مقابلش که سالمه ها مگه نیست ÷س توی این جریان 1نفر منحرفه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
17
17
salam
shabakay mozakhraf hast
ترانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
3
4
هیچ کسی رو تو گور کس دیگه نمیذارن اگه ادم انقدر سست عنصر باشه که با چهار کلام حرف بخواد تغییر رویه بده باید کور و کر و لال شه خجالت داره حتی راجع به این چیزای پیش پا افتاده بحث کرد ما هنوز یاد نگرفتیم وقتمونو چجوری تلف نکنیم ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
راست ميگي ولي به جاي خر بهتر بود ميگفتي نادون
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
19
4
می گن کسی که موتور میرونه خره و کسی که پشت سرش میشینه از اون خرتره. این مثل ناب اینجا صادقه که: کسی که این برنامه هارو طرح ریزی و اجرا می کنه خر؛و کسی که میبینه و خوشش میاد و ازشون حمایت می کنه خرتر.
مرضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
3
7
خیلی بی معنیه
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
10
19
واقعآ باید برای انسان امروز متآسف بود که یک چنین کارهایی رو نه در خلوت بلکه در یک چنین جای عمومی فریاد میکنه
یعنی واقعآ از این دنیای به این بزرگی و عظمت فقط همینش رو فهمیدید؟؟؟؟
واقعآ متآسفم
الی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
17
2
این شبکه که دولتی نیست و تبلیغ هم پخش نمی کنه این همه مستند از دیسکاوری و شبکه های دیگه می خره و خودش کلی برنامه می سازه به کجا وصله؟
l
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
60
42
دعا میکنم گوگوش هرچه زودتر بمیره ااخه خیلی ازش بدم میاد پیرزن هافهافو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
30
38
گوگوش کی میمیری
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
3
8
ببینید ماهواره داشتن یانداشتن چاره کار ما نیس من خودم یه نوجوون 15ساله هستم بادیدنش یچیزی کشوندم به طرفش اون شبکه بعضی چیزای خوبیم داره مثل مسایل علمی تحقیقیش که خودم به شخسه دیدم واستفاده کردم میتونیم ازش خوب استفاده کنیم اماچیزای دیگه و الا ماشاالاه ...من نمیگم خوبه و دوستانی که گفتید بده من نهم طرفدارتونمو میگم نباید دربرابراین چیزای ÷سدانه سر خم کنیم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
2
7
بابا هرکس آزاده نظرشو بگه اونم نظر خوشو گفته چرا شلوغش میکنید
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
14
9
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند...

یا خدا برس به داد ما و رها کن ما را از بند جهل و نادانی...
آیدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
12
2
به نظرمن آدمایی ازاین دست بیمارن وبایددرمان بشن آدمایی ازاین دست هرروزوهرروز عطش بیشتری برای اینکارادارن وهیچ وقت هم سیراب نمیشن
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
3
6
زندگی چیست؟
نان، آزادی، فرهنگ، ایمان و دوست داشتن.

خدايا عقيده مرا از دست عقده ام مصون بدار.دكتر علي شريعتي
مثل ما مثه اون قورباغه ي كه گذاشتنش توي آب سرد بعد كم كم آب رو گرم كردند آخرشم بدون اينكه بفهم آب داغ شده دست و پاش فلج شد
آخييييي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
9
7
خیلی ممنون از سایت خوبتون خداوند پاداش روزافزون به شما بده
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
4
6
شما موافقان من تو همتون اسیر نظام سرمایه داری که اساسش علم بدو ن ایمانه شدین(علم بدون ایمان:جهالت.فقر فرهنگی.فحشا و...)
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
7
18
فقط تو ایرانه که از مردا دیو میسازن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
21
هرکس هرجور دوس داره زندگی میکنه به قول معروف»:هرکس وتوکفن خودش میخوابونن} یعنی میگی توایران این چیزا نیس؟ی نگاه به سن جوونای مجرد کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
21
19
مرگ بر کسانی که فساد را رایج می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
خوب چرا بهش منفي زداديسد خوب راست ميگه
فایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
3
9
من اون قسمت از این برنامه رو دیدم اصلا هم اینطوری نبوده لطفا بدون غرض ورزی گزارش بدید
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
2
8
بابا خوب 4 نفر بودن نظرشونو گفتن خوب یکی میگه بده یکی میگه خوبه نظره ادم باید به نظرهای کسی دیگه احترام بزاره .
مثلا من میگم این سایت خیلی خوبه خوب یکی دیگه میاد میگه این سایت خیلی بده
فرقی نداره نظره .مهم نظره
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
27
6
انقد عوضی هستن که این تازه یکی شه...
انقد این حرفارو میزنن تا برای ما این حرفا عادی بشه.
از این اشغالا بیشتر از این انتظار نمیره...
داداشای من خواهرای من گناه کبیره است.هیچوقت بخشیده نمیشه...
امید فرجی نقلانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
5
4
من نظری ندارم با تشکر از ندا
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
7
11
بجای این که انقدر در مورد دیگران قضاوت کنیم هر از چند گاهی یه نگاه بی تعصبانه به عقاید خودمون بکنیم. حرفای دیگارنو بشنویم و با عقلمون قضاوت کنیم نه با احساساتمون. این چیزیه که خدا از ما می خواد. ما بخاطر هر قضاوتی که می کنیم مسئولیم.
salihn110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
16
7
سلام
به نظر من هرکس قدرت انتخاب داره
ولی اونا آنقدر وقیح هستند که به خودشون اجازه می دن رکاری رو جلوی همه بکنن.
هر کاری می خان بکنن اما نه تو تلوزیون
اونا که توتلوزیون اینجورین ببین جاهای دیگه چی کار میکنن.
البته از قدیم گفتن:
آب که از سرگذشت چه یک وجب چه صد وجب
اونا هم دیگه تو کسافت خودشون غرق شدن.
پاسخ ها
azad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عزیزم وقتی ادعا میکنی عقل داری پس نباید تحت تاثیر قرار بگیری.میتونی فکر کنی انتخاب کنی.درضمن کثافت رواینجوری مینویسن.بعدشم انسان حق انتخاب داره نه قدرت انتخاب.
کسی که ظلم رو میبینه ولی کاری ازدستش برنمیاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
13
سلام به همگی من فرزند شهید این مملکتم بماند که بقول خودشون میگفتن خانواده شهدا چشم وچراغ این مملکتن میخاستم بگم این حرفها فایده ای نداره وقتی منی که فرزند شهیدم چهار سال بیکار بودم هیچ کس نیومد بگه خرم به چنده بعداز چهارسال که با پاچه خاری تونستم برم داخل یه اداره هروز دزدی وخیانت از طرف رءیس بسیج اداره رو دیدم ولی هیچ کاری از دستم برنیومد بعضی وقتها با خودم میگم من به این سختی رفتم سرکار پس باقی جونا چیکار باید بکنن /چرا ما خودمون گول بزنیم اینهمه خیانت ودزدی وریاکاری رو از سوی مسءولین رو
حالا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
1
15
ازج نظر من یک نوع بیماریه و اشکالی نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
3
6
به نظر من جای این بحث در این برنامه درست نبود چون هر چیزی جای خود و زمان خود را دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
17
41
من وتو عالیه
مملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
4
8
شما کارو زندگی ندارین این همه با هم حرف میزنید
دیگه این برنامه های بد ماهواره ای عادی شدن یکی میره یکه بدتر میاد
جمع کبردن ماهواره ام ایده خوبی نیست چون برنامه های اموزشی مثل پزشکیش خیلی مفید بر میگرده به شعور افراد که چطور از این وسیله استفاده کنند هم بیننده و هم صاحب شبکه رو میگم. به فرض ماهواره جمع شه فتنه گرا از اینترنتو پخش سی دی و.....کاراشو نو انجام میدن ما ماهواره داریم ولی تو این چند ساله فقط از برنامه های پزشکی مثل دیدار تیوی با چندتا کانالهای فیلم ایرانی و بس شعورم بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
شبکه یادشده ازتعدادی بهایی وطن فروش تشکیل شده که برای پیشبرد اهداف خود ازهیچ کاری رویگردان نیستند ودرپخش اخبار نیزفقط دنبال اخبار منفی وضد ایرانی هستند وتابه حال دیده نشده که یکی ازاخبار مثبت پخش شود لعن الله علی المنافقین والکفار.مخصوصا امریکا واسراییل وگروهک منافقین و شبکه گردانان همچنس باز وجاسوس کانال من وتو.راستی میدانستید فرقه بهاییت نزدیکی کردن باخواهر خودشان ومادرشان راثواب وحلال وزن بابا راحرام میدانند؟
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
7
سعي كنيم دوستان عزيز اول ازهمه خودمان را بشناسيم بعد نظر بديم
هر انسان باتوجه به شرايطيكه دارد زندگي ميكند واگر نه همه دلشان ميخواهد پولدلرترين - خوشگلترين - و .....بهترين باشند
هيچ وقت تاجاي كسي نيستين نظر ندين همه دلشان ميخواد بهترين باشند ....
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
15
16
مرگ بر همجنس باز
بهاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
41
54
ایناهمش دروغ هایی که بقیه میگن تااین کانال روبدجلوه بدن اگه چشماخیلی باعرضه هستیدخودتون یه کانال باحال بسازید هرچقدهم شماازش بدبگین بازم طرفداراشواز دست نمیده به افتخارمن تو
امید
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
4
5
من این برنامه رو گاهی اوقات میبینم قرار نیست با دیدن این برنامه اون ادما رو الگوی خودمون کنیم که ؟!
اگر بیدی باشید که با این باد ها بلرزید پس بهتر که تیشه به ریشه تان بزنند
در ضمن یادمان نرود که پروردگار ما را به اندازه توانایی هامون تکلیف میکنه .....هر کسی با توجه به توانایی هاش و به نحوی با ویژگی های فردی اش باید بندگی خد را ادا کنه ......غیر اینه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
انسان به هر چی زیاد توجه کنه ناخواسته روش تاثیر میزاره
roya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
3
1
اینکه با دیدن بعضی از این به اصلاح آدما تو این شبکه های وقت پرکن از آدم بودن خودت شرمنده بشی نشونه ی خوبیه میتونی به خودت امیدوار باشی
رئوف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
4
46
ولی موضوع نه تصمیم گیری نه ماهواره نگاه کردن اصلش غیرت ماست که ازمون گرفتن کجان اون کسایی خون دادن به خاطرما کجان اون جوونای باغیرت ما که13ساله بودن ولی میفهمیدن از خدا چی میخوان از دنیا چی میخوان همش دکوره به خدا اگه نجنبیم این ته تهای شرفمونوهم میگیرن بعد میشیم عین حیوون عین خوک برین ببینین خوک چه بی غیرته با مادرشم ...رحم کن خدا رحم کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
2
11
شنونده بايد عاقل باشه .
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
3
17
به من وتو چه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
15
اصلا ماهواره بد چرا برنامه تلويزيون خودمون بايد اينقد كسل کننده باشه ك هركي تو خونش ي ماهواره باشه
اصفهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
4
20
من بی طرفم ولی خوب نیست اینا را جلوی دوربین بگی.... این به جای برنامه خوباشون.....
پاسخ ها
علویجه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
بابا ایول...حقا که اصفهانی هستی..........
تربچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
17
اگه تلویزیون ایران کسل کننده نباشه دنبال ماهواره نمیریم
دنیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
3
6
ای بابا
پویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
10
بیخیال اگه همه مثل هم باشند زمین,زمین نبود شاید شبیه هم باشیم ولی تو من نیستی وگر نه شبکه من و تو الان اسمش من و من بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
26
5
خاک تو سرشون کنند
yagmur
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
5
5
همه باید به شعور بیننده های حالا هر برنامه احترام گذاشت انسان اگه عقل داشته باشه هر چقدرم این اراجیف و بشنوه تاثیری رو باوراش نمی ذاره کسی هم که عقده ای و بی ریشه باشه از این جور چیزا لذت می بره و از هم چین آدمایی حمایت می کنه متاسفانه وگرنه من هم این شبکه رو نگا می کنم ببینم در مورد کشورمون چی میگن دنبال چی ان که انگلیس از گشنگی داره می میره اونوقت میلیاردها خرج کرده که این شبکه رو راه بندازه
وحيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
2
3
چي بگم.درست نبود
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
3
5
امكان نداره
یکدوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
32
148
کدام همجنس گرایی ؟چرا ضر میزنید.واقعابه شما هم میشه گفت ادم که از رود حسودی هر کاری برای خراب کردن این شبکه میکنید. واقعا که برید فکرتونو درست کنید درباره ی این شبکه.
نغمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
3
50
خودت خوب باش چیکاربه همجنسگراهاداری
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
5
5
پس که همش زن بودن معلوم نبود که همجنس گرا بودند؟
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
105
4
مرك بر وطن فروش كه برنامه ضد ايراني من وتو براي نابودي ايران عزيز قدم برمي داريد مرك
elena
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
2
22
تو خوب باش
چی کار با جنس مرم داری؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
479
437
لعنت به شبکه من و تو
دوست دار کورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
4
28
بد بختی ما انسانها درین است که فقط وفقط ایستاده ایم تا خطایی از کسی سر بزند وآنرا سرزنش کنیم دیگر به فکر کارهای بد خویش نیستیم(بد جایی داریم زندگی میکنیم)
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
8
75
انشاءالله آقامیادودرست میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
4
10
اصلا به شما چه مربوطه کی چی کار میکنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
1
40
دیگه کافیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
8
1
انصافا شما بگيد حالا دور از دين و سياست وحكومت مگه ما وقتمون زياديه كه هدرش بديم شما ميگين برنامه علمي نشون ميوه بابا خودتون بشينيد فكر كنيد علمي كه بدرد
انسان نميخوره چه سود مثلا جا به جايي هاي غول آسا كجاش علمي بابا
من انكار نميكنم كه اين شبكه هارونديدم
باور كنيد ديدم ولي مطالبش بدردم نخورده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
20
اینا همش از درد بیکارییه.بیخیل دیگه چه خبر !
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
47
4
بنده جز پنج شبکه ایرانی چیز دیگری تماشانمی کنم.تو هم اگه دنده ات نمی خاره و کرم نداری نشین برنامه هم جنس بازی ببین .ایراد از خودته.بجااین کارا برو دوت حدیث حفظ کن تا در قیامت از رستگاران باشی .میری هم جنس بازی می بینی.خاک تو.........
سیمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
7
سلام این چی بود ؟
من که اصلا نخوندمش
بهرحال بای
هلیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
6
پس چرا نظر میزاری اگه نخوندی
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
1
76
به نظر من اگر کانال ایران برنامه ی زیبا پخش کنه هیچ که دور ماهواره نمی ره----&^%$#!
پاسخ ها
اسحاق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
سلام آیا تنهامشکل ما ماهواره است ؟ ما باید خودمان را اصلاح کنیم
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
26
5
نمیگم باید ماهواره برداشته بشه نمیگم هم نشه.من 17ساله هستم ویکی از مشتاقان من وتو ازوقتیکه ماهواره مان قطع شدودیگر وصل نکردیم وهمین باعث شد من وقتم را بهتر استفاده کنم و در مدت کوتاه تقریبا چند ماه ما سرمایه یک ملیون برای خودم کار دست و پا کردم و دانشگاه قبول شدم ورزشکار موفقی شدم شاگرد اول کلاسو حقوق خوبی هم دارم درسته که ماهواره نداریم ولی اصلا احساس کمبود اطلاعات نمیکنم و تقریبا درهمه موارد هم اطلاعات سیاسی تاریخی و اجتماعیم از دوستانی که ماهواره هم دارن بیشتره.من میگم این وقتی رو که میزاریم برای ماهواره بزاریم برای کارهای مهم تر از جهتی هم اون ها عاشق چشم و ابروی ما نیستن که برامون برنامه جذاب درست کنن به فرض هم که کردن فقط برای اینه که ما وقت کمتری برای موفق شدن داشته باشیم
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
بابا ایواله با این اطلاعاتت دانشمند!!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
32
15
هموطن هرجا که باشه ابروی ایران ماست شما که دم از مسلمونی میزنید چرا با ابروی مردم..........متاسفم
azad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
18
اول.انسان از هرچیز منع بشه گرایشش به اون بیشتر میشه.(کتاب بینش اسلامی سال سوم)دوم انسان دارای عقل است پس میتونه تصمیم گیری کنه.سوم همه برنامه ها روسطحی نگاه میکنن.پس اگه خودتون لو ندین کسی متوجه نمیشه(مثل جریان بازیکنان فوتبال پرسپولیس)پس خواهشا بجای تعصب از عقلتون استفاده کنید ممنون
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
9
26
سلام. می خوام بگم شما یه چیزی دیدین وشنیدین این همه بهم ریختین درسته ذات کار خرابه ولی مگه عقل ودرک وفهم نداره زن عزیز مصر هم میخواست حضرت یوسف رو وادار به زنا کنه که اون حضرت زیر بار نرفت وعزیز موند تو هم اگه میخای عزیز بمونی ببین جی صلاحته وتحت تاثیر این برنامه ها قرار نگیر
ترانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
54
3
بابا چرا خودتونو به اون راه میزنیداوناییکه اینقدر ایران میکنن مگه ایران قبل از باستان حجاب برای زن ومرد وپااک زندگی کردن رو ارزش نمی دونستن پس چرا ادمهایی که دم از ایران دوستی میزنن این چیزا رو نمیگن پس باید فهمید مشکل اینا با اسلامه اصلا همین کانال محترم که میخواد نشون بده انتقاد پذیره چرا خط های تلویزیونش رو باز نمیکنه تا مردم انتقاداشونو بگن مگه مخالف سانسور نیست واینکه چرا به مخالفانش اینقدر بی پروا توهین میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
94
32
خيلي مزخرف بود خدا لعنتان كند
پاسخ ها
ج
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
کی رو؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
49
45
اونها یه غلطی کردند ... شما خودتو عصبی نکن حاجی ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
75
89
اينا مجاني برنامه نميسازن توي هر برنامشون ابتذالو ترويج ميدن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
27
26
متاسفم واسه بغضی از کسایی که کار هم جنس باز ها رو تایید میکنن. آخه آدم چقدر میتونه بی غیرت باشه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
72
37
متاسفم واسه بغضی از کسایی که کار هم جنس باز ها رو تایید میکنن. آخه آدم چقدر میتونه بی غیرت باشه
saeid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
62
25
salllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmm
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
علیک سلام .یعنی حالا شما نظر دادی ؟ بده برات اسفند دود کنن یه وقت چشم نخوری.!!!!
نگین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
88
64
لعنت بر این شبکه مزخرف
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
129
83
خاکتوسرشون با این مزخرفاتی که دارن به مردم نشون میدن چقدر حیوان صفتن فقط این جنبه از زندگیشونو تقویت کردن احمقا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
85
78
عجب جماعتی پیدا میشن .چه بفرمائید شامی! همش تقلید تقلید . مشروب خوردن تقلید و.....همجنس بازی تقلید آخه کجای فرهنگ ایرانی تو عادات خوردنشان مشروب می خورند لخت بر سر سفره می شینن و حرف های زشت می زنند . سر سفره غذا خوردن هم حرمتی داره. خاک بر سر این بی ظرفیت ها .خارج زندگی می کنید هویت خودتونو از دست ندید همونطوری که هستید باشید.
پاسخ ها
فرهنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
اینا همینطوری بودن اما اینجا جراتشو نداشتن.
طوفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
ای بابا" عزیز دل برادر کسایی که بمحض بلند شدن هواپیما اول روسری هاشونو برمیدارن بعدشم میرن توی دستشویی وهفتاد قلم آرایش میکنن ولباسایی میپوشن که اروپایی ها روشگفت زده میکنن"هویتی ندارن که نگهش دارن یا ازدستش بدن.
هرکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
69
1
باشه نگاه نمیکنیم.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
239
5
همه اینا تبلیغ هست تا جوونای ما رو به کارهای زشت تشویق کنن و بگن عادی هست تا از پیشرفت جا بمونن جوونا مطمی باشید هیچ کس این بیگانه ها دلشون واسه ما نمیسوزه میخوان نسل ما رو به بدی بکشن بیدار شید اینا یه ذره غیرت ندارن ما به خاطر دین شهید دادیم ما ملت اسلامی و خدا رو داریم االهم عجل لولیک الفرج
بیدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
79
12
یه شب تصادفا این برنامه رو دیدم، دیدم زنای ایرونی میمردن و زنده میشدن و بعد ار هزار بار آم آم گفتن تاره مثلا میگفتن من فسنجون دوست ندارم ، هی ازشون تو ماشینای مدل بالا فیلم میگرفتن با این تصور که ما داریم هی به حالشون تاسف میخوریم.زهی خیال باطل ! ما ایرونیا اگه سوار خر بشیم و هیچ تفریحی نداشته باشیم بهتر از اینه که 4 تا عقده ایه بی بند وبار ببینیم ،ما دیگه هیچ کاری نداریم غیر اینکه مشروب خوردن اینا رو ببینیم
هاروت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
178
27
صاحبان یهودی رسانه ها که بیش از 95 درصد رسانه های دنیا را در اختیار دارند استادان کار رسانه ای اند که در این شبکه با به کار گیری جمعی از بی دینان و بهاعی های خادم یهود در جهت رسیدن به اهداف شوم خود فعالیت دارد. مراقب دام رسانه ای انان باشید.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
62
77
از اطلاعات منفی هم میشه استفاده مثبت کرد.
yalda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
6
7
kheyle oghdei bodan
goli
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
5
16
ماهواره که غیر قانونیه چرا خودتون نگاه میکنین؟؟
مدیر پایگاه تکرار مکررات در پاسخ به سوالی که نویسنده اش از حرفه خبرنگاری خبر ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
13
7
خدالعنتشون کنه بااین شبکشون
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
12
25
بعضی از برنامه ها من و تو خیلی مسخره است
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
این یکی رو راست میگی(بعضی هاشون)
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
8
منم یک جوونم مثل همتون .دل دارم تحصیل کردم .تو این که نیاز جنسی هست که شکی نیست .اما ما اگر مسلمونیم یا لااقل بگم یکتاپرست باید ببینیم خدامون چی گفته تو این زمینه : تو قرآن خدا ازقوم لوط همجنس باز به بدی یاد کرده و گفته چرا نعمت خدا را گذاشتید (زنان ) وبا مردان میآمیزید و راه بقا نسل رو بستید . حواسمون باشه داریم کجا میریم .اون دنیا و زشتی و پلیدی کار به جای خودش اما اگه بخوایم علمی و غیر دینی حرف بزنیم باید بگم بیماری ایدز اولین بار بین همجنس بازای مرد دیده شد. به گفته قرآن فساد و بدبختی با دستان خود انسان در زمین ظاهر میشه . پس جلوشو بگیریم با انتقادی فکرکردن و تعصبی نبودن.حواسمون باشه که نعمتای خدارو خوب استفاده کنیم. قدردان باشیم .
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
5
8
در جواب اون دوستمون که گفتن همجنس گرایی یک گرایش طبیعیه میگم من روانشناس هستم و در قواعد dsmکه اونم غربیا وضع میکنند در مورد اختلالات رفتاری همجنس بازی اختلال محسوب نمیشه اونم بعد از مدتها جنجال . حتی اونا که دین هم نداشتند اون رو اختلال روانی میدونستند جز این اواخر که قبحش از بین رفته .اما اگر کسی به دلیل جسمی و فیزیولوژیکی به همجنس گرایش داره حتما درمان داره .یا به این خاطره که به دلیل تاخیر ازدواجش به این کار دست میزنه .اگر خدا بهترینها رو برامون میخاد ما چرا به کم قانع باشیم و بد رو بخوایم . خدا تو قرآن وعده داده بین زوجین مودت و رحمت قرار میده اما همجنس بازا و قوم لوط رو لعن کرده گمراهشون خواسته .نذارید قرآن رو ازما بگیرن . تا قران باشه و عقل وقلبمون سالم باشه این مسایل رو نباید عادی جلوه بدیم .گاهی جهاد در راه خدا یعنی این که به همه یادآور بشیم خدا بهترینه و بهترینا رو آفریده .
نازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
7
24
همه شما ایرانی هستین با مسخره کردن کشورتان نباید خوشحال شین هرجا که باشین به کشورتون احترام بزارین
حمیذ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
6
5
از اطلاعات منفی هم میشه استفاده مثبت کرد.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
12
151
خیلی زرنگن این انگلیسیا اگه شد از راه نظامی یه مملکت رو تسخیر میکنن اگه نشد از راه اقتصاد یه سیاست یا....آخرین وخطرناکترین تیرشون حمله به فرهنگ و ارکان خانواده یک ملته .بنظر شما انگلیسی ها توی خونه ما ایرانیها دنبال چه چیزی هستن؟
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
16
37
salam be hame man nazaram ine ke in shabake yeki be nal mizane 100ta be mikh, doroste bazi oghat mostandaye khobi neshon mide amma kheili az barnamehashoon fagaht vase takhribe aghayede mast. faghat bayad yekam vaghebin bashim. badtarin chiz vase javoonaye in doore ine ke avamane fek koonan. ya ali...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
2
2
دروغ میگی
حمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
18
7
واقعا شبكه فحشا وبيخوديه كه با برنامه هاي جذاب به فكر خراب كردن اعتقادات مذهبي مردم
مصیب افضلی هرمزگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
6
8
دوست عزیز عیسی به دین موسی به دین خود ما باید مراقب اوضاع واحوال خودمان باشیم برنامه غربی بهائیت الگوخودقرارندهیم خداوند منان عقل سالم چشم باز بحمدالله به ماعطا کرده است ما چکار به دیگران داریم وادارای دین ومذهب هستیم
afsane
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
4
3
من باورم نمیشه که اینجورگناهکارها راحت حرف بزنن ازگناهشون.و بقیه هم به همون راحتی کارگناهشون روخوب وبی ریا و..جلوه بدن.
ریایعنی کارخوب روخیلی توچشم کردن نه اینکه کارزشت رو تظاهرکردن...
بیاییم درست فکرکنیم.بایادگرفتن صحیح معنی ومفهوم اخلاق.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
8
4
ببین داری اشتباه میکنی 100 درصد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
9
2
شما چیکار دارید با مردم!!!!!!!
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
4
1
انسا ن دراین دنیا یه فکر اعمال خودش باشه هنر کرده و بهترین کاروکرده. باید میانه رو بود و ترف دار هیچ حزبی نبود.موفق باشید
need for speed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
2
1
نمیدونم
شهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
10
3
آخرالزمان كه شنيده ايم يعني همين.ما كه مسلمانيم وايراني باغيرت نبايدجاپاي غربي ها و بي دين هابگذاريم.خداوند در همه حال نظاره گر اعمال و رفتار ماست
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
2
3
واقعاٌ متأسفم ......
فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
2
1
کاربدی بود
ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
3
3
از کمبودشونه دیگه
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
5
1
باسلام خدمت شما عزیزان من نظر شخصی خودم در مورد ماهواره و شبکه های اینچنینی این است که نژاد آریایی وایرانی بودن خود راحفظ کنیم وماهواره رانگاه کنیم وبا طرز تفکر متفاوت یادمان نرود لیوان اب هم قسمت خالی دارد هم پر هردو قسمت را باید درک کنیم وبا کمک کلام الله راه واقعی را بیابیم .
ی آدم خجل نه ی بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
5
4
واقعا متاسفم بااین نظراتتون اگه واقعا با این برنامه ها موافقین که همون دختر بازی سگش شرف داره رو اینکارا
دیگه آدم بادوست خودش م راحت نیست
هم وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
5
2
هم وطن شما که از تلوزیون بدت میاد بهتر از دستگاه دیجیتال استفاده کنی تا این برنامه های مزخرفو نبینی
فلونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
12
7
همش تهاجم فرهنگیه ای جووناپدرمادرابادیدن این شبکه عیناتجاوزوبی عفتی روبوفرزندمنتقل میکنید
مهمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
9
اگه زماني ماهوراه ها به راحتي توسط تلويزيون گرفته بشن بعد چيكار ميكنيد..مگه تو خيابون كه راه ميريد صبر تاشب چيزاي بد نميبينيد؟پس هر كسي بايد مواظب خودش باشه ميخواد چيكار بكنه..منكه ماهواره دارم و24 ساعت فقط نشنال جوگرافي و علمي يا مستند يا سينمايي واخبار غير از اينا چيزي نميبينم و اينا رو هم تلويزيون ما نداره مثلا شبكه مستند ما كجا ونشنال جوگرافي كجا پس ماهواره مجاني داره تلاشهاي صد هزار سال دانشمندا رو بت نشون ميده بايد تشكر هم كنيم..اوني كه سكس پاكش كن..
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
8
1
وقتي چيزي از صدا و سيما ي يه دولت ضد اسلامي پخش ميشه پس با عقايد و افكار اونا هم خوني داره حالا چه مستند ، چه سكس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
3
3
ای ای
وطنم...
متين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
5
4
دقيقا اون برنامه رو يادمه...اخه بدبختي يكيشون ادم حسابي نبودن...
ملیسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
4
3
فقط مونده بود درباره..........حرف بزنن
پاسخ ها
امیر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
والله
امیر رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
1
22
با سلام . نمیدونم چرا اینجا همه از مخاطب توقع دارن .آخه توی این زمانه وانفسا که سیاست تمام تلوزیونهای دنیا جذب مخاطب به هر قیمتیه سیمای ما از نشان دادن سازهای ملی وموسیقی سنتی ما که هیچگونه ابتذالی هم نداره اباداره و نظر مخاطب هیچ ارزشی برایشان نداره چه توقعی از مردم دارید؟
شاهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
5
مگه شما هم ماهواره دارید؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
46
9
اين جور آدم ها از كفّار هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
7
خدابخیرکنه اگه خدای نکرده نظام عوض بشه این ملت همدیگرواسه یه چیزالکی پاره پوره میکنن
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
16
خب اگه صداوسیمای ایرن برنامه های خوبی داشت ما ماهواره هشمون و خودمون جمع میکردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
3
بد
raha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
6
9
این برنامه ها باعث خرابی کسی نمی شه

1 استاد دارم یه حرف باحال می زنه... می گه به خونواده هایی که می گن دانشگاه بچه ما رو خراب کرد می گم... بچه شما خراب بود
اینجا زمینه واسش محیا شد...
حکایت همین جریان
هرکس دوست نداره نگاه نکنه
منم دوست ندارم نگاه نمی کنم....
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
7
5
آقا دمتون گرم من هر چه قدر به این دوستای نادونم میگم این شبکه من و تو کثیفه میگن نه برنامه علمی پخش میکنه آخه مردم عزیز فقط یه خورده دقت کنید ببینید آخه تا حالا یه کلمه هم از این شبکه انگلیسی یاد گرفتید به خدا این ها راضی نیستن ما پیشرفت کنیم چه برسه به این که به ما علم یاد بدن.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
7
4
اگر خودتون فرزندی داشتید که از نظر سنی حدود 16-17 ساله بود باز هم اجازه می دادید این نوع برنامه ها رو ببینه ایا فکر عواقب اینکار نیستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
5
هرکسی رابحرکاری ساخته اند.ماکه اهل این کارانیستیم
ازراییل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
18
5
یه مشت بچه سوسول امروزی نشستین چرت میگین لااقل هرچی که هست ازاصل ماایرانیا که کوروش کبیره یه برنامه ساخت زندگیمونو عربی کردن اصالتمونو ازمون گرفتن حالا اومدیم از بفرمایید شام حرف میزنیم بابا شما اریایی هستین خجالت بکشین
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
10
4
من نمیدونم چرا هرچی زشته تو این شبکه جمع کردن
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
4
3
اين همه بحث واسه چيه.ما بيايم اعصابمونو بهم بريزيم كه چي؟مگه اين جامعه عوض ميشه.هر چه يك گروه بيان دست به دست هم بزارنو تلاش كنن جامعه ما رو درست كنن باز يه جاي كار ميلنگه.بزار هر كي هر جور دوست داره زندگي كنه.آخرش همه ميريم يه جا هر كي خودش بايد جواب پس بده.
همين متشكرم
به توچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
0
ای وا دارم چی میبینم
زهرا موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
5
5
واقعا از دست این مردم غرب زده!!!این یه جنگ نرمه ما نباید سکوت کنیم و طبق گفته ی اقا این حرکتشون بی جواب نمی ماند.
با تشکر فراوان از شما بیداران جامعه به امید ظهور اقا و ریشه کن کردن تمام بدی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
3
2
ما ماهواره نداريم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
ن با مصطفی موافقم
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
11
30
اگه تا بحال شنیدید که دولت انگلیس سودی به ملتی رسونده باشه .اونوقت باور کنید که دلشون بحال ما سوخته و دارن برای سرگرمی ما خودشونو به اب اتیش میزنن وبرای رضای خدا وصزفا از روی خیر خواهی چندین شبکه برای ما ایرانیها تاسیس میکنن.
ششششش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
1
3
من فقط از همتون میخوام هر حرفی را زود باور نکنید
اینا یه مشت دروغ گوان که همتا ندارن
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
2
باشه شما راست میکی هه شما که دنبال نیکی هستی چاخان کمتر بسازب
محمد
|
SWITZERLAND
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
8
5
هر کی رو ت قبر خودش میزارن شاید یکی دوست داشه باشه این کارو. ((خودش به خدا جواب کاراشو میده))
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
جيگر بحث اين حرفا نيستش كه.بحث اينه كه ذهن جووناي ما روهم دارن منحرف ميكن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
5
5
کثافت خونه است اونجا کثافتا .......
خجالت نمی کشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
5
6
به نظر منم درست نیست توی جمع خانواده ها این مطالب پخش بشه میتونستن این یه قسمت رو سانسور کنن
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
اونا خودشون عمدی نشون میدن وصد البته تکرار میکنن تاقبح موضوع رو کمرنگ کنن واینجور مسایل درجامعه عادی بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
4
2
واقعا متاسفم کار خیلی بدی بود...
saman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
3
2
اگه تا بحال شنیدید که دولت انگلیس سودی به ملتی رسونده باشه .اونوقت باور کنید که دلشون بحال ما سوخته و دارن برای سرگرمی ما خودشونو به اب اتیش میزنن وبرای رضای خدا وصزفا از روی خیر خواهی چندین شبکه برای ما ایرانیها تاسیس میکنن.
اسحاق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
5
3
خداوند به انسان هم عقل داد هم شهوت اگر از شهوتمون استفاده کنیم از حیوان پست تریم اگر از عقلمون استفاده کنیم به راه راست بریم از فرشته ها منزلتمون بیشتره در ضمن ماهواره شبکه های آموزنده هم داره
قابل توجه اونایی که میگن ماهواره باید جمع بشه
mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
2
0
salam khaste nabashid khosham miyad tu shour va farhang nemuneid injuri harki mantegh dashte bashe dusetun dare
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
2
3
با سلام ازآلودهترین شهر دنیا اهواز گفتار کنید . شهری مملو از ترینها.ناامن تربن. غبارآلودترین. بدترین آب و ...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
0
2
سلام سال نو مبارک
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
1
4
بی خیال بابا
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
4
عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
1
2
داستان چیه
jalal amini
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
1
2
nuruz mobarak
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
3
3
حضرت موسی(علیه‌السلام) آن‌قدر بر پوشیدگی خود محافظت می‌کرد که مردم می‌پنداشتند وی بیماری جسمانی دارد. رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) درباره‌ی او می‌فرمود: همانا موسی مردی باحیا و پوشیده بود که به دلیل حیایش، هیچ نقطه از بدن وی دیده نشد و لذا هنگامی که می‌خواست وارد آب شود تا بدنش وارد آب نمی‌شد، لباس خود را بیرون نمی‌آورد؛ در حالی که بنی‌اسرائیل حیا نمی‌کردند و در برابر هم برای شستشو برهنه می‌شدند و به یکدیگر نگاه می‌کردند
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
9
2
اخه شما از یک عده بهایی چی توقع دارید؟ که سعی دارند مارا هم به فساد اخلاقی خودشان وادار کنند
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
4
6
چکار انها دارید شما از برنامه لذت ببرید فقط من و تو .......................................................
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
11
3
مزخرف ترين برنامه همين برنامه بفرماييد شامه. من و تو شبكه خوبي نيست كه آدم بخواد وقتشو صرف نگاه كردن اون شبكه بگذاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
7
1
استفر الله ربی و اسئله التوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
7
3
بهاییهایی چون ایناازدواج محارم رو حلال میدونند حالا تو خود حدیث مفصل بخوان از برنامه هاشون.
nayere
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
6
5
آخه مگه خودمون شعور نداریم؟؟وقتی از صد تا برنامه 5 تاش خیلی باحال نیس خب میگیم خوب نیست.چرا کلا ماهواره رو زیر سوال می برین؟حتما شبکه های جمهوری اسلامی خوبن!!ما خودمون می فهمیم چی نگثه کنیم چی نکنیم.دین و ایمان ما به تار مو بند نیس ک اینجوری از دست بره دوستان
آرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
10
2
کافرهمه رابه کیش خود پندارد این بهاییها بابرنامه هاشون وباکمک انگلیس دلشان به حال ماها نسوخته کنار برنامه های به اصطلاح علمی یکم یکم وآرام آرام قبح بسیاری از مثایل را میشکنند بچه دار شدن خارج از ازدواج مشروب خوردن وهمجنس گرایی و و...کداممان دوست داریم مثل حیوانیتی که یک بهایی ترویج می کند زندگی کنیم.