کد خبر: ۲۸۸۶۰۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار:
مخالفت زاکانی برای رویارویی با بعیدی نژاد

جلوگیری از حضور بعیدی نژاد در صداوسیما به خاطر مخالفت یکی از منتقدان دولت

زاکانی اعلام می کند که به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد و با حضور یک نماینده دولت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری مخالف است! / رسانه ملی عدالت را برای مخالف وموافق رعایت کند
گروه سیاسی – در حالی که انتظار می رود برنامه های صداو سیما در ارتباط با بررسی برجام و توافق هسته ای، با حضور منتقدان و موافقان آگاه به مفاد آن در مجلس و دولت برگزار شود و مخاطبان گسترده برنامه های صداو سیما، از نظرات  گروه های سیاسی مختلف بهره مند شوند و رسانه ملی تنها به تریبون یک گروه سیاسی تبدیل نشود، اما در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شب گذشته، در مورد بررسی برجام و توافق هسته ای، از حضور نماینده دولت جلوگیری شد. 

جلوگیری از حضور نماینده دولت و سایه سنگین دلواپسان بر رسانه ملی / جلوگیری از حضور نماینده دولت در صداوسیما به خاطر مخالفت یکی از دلواپسان

به گزارش بولتن نیوز، یک منبع آگاه در صداو سیما گفت: برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، شامگاه پنجشنبه با اجرای حسین رنجبران و تنها با حضور علیرضا زاکانی نماینده مجلس پخش شد 

وی افزود: در حالی که طبق برنامه قبلی قرار بود این برنامه با حضور آقای علیرضا زاکانی رییس كميته بررسي برجام در مجلس ودکتر بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده و نماینده دولت برگزار شود، و بعیدی نژاد در استودیو منتظر حضور در این برنامه بود، اما به ایشان گفته شد که در فرصتی دیگر از نظرات ایشان استفاده خواهد شد! و برنامه گفت وگوی ویژه  تنها با حضور علیرضا زاکانی روی آنتن رفت.
در این برنامه ویژه خبری،  زاکانی به تنهایی اظهاراتی  در انتقاد از برجام و مذاکرات هسته ای مطرح کرد بدون آنکه حاضر شود حرفهای طرف مقابل و نماینده دولت را نیز بشنود.

چنین روشی باعث می شود که مخاطبان رسانه ملی، تنها دیدگاه منتقدان را در مورد موضوع برنامه بشنوند و با وجود تلاش های بسیار دولت در مذاکرات هسته ای، از حضور نماینده دولت جلوگیری شده  و در برخوردی نامناسب، نماینده دولت از پشت در استودیو، به خانه برگشت!
 
این منبع آگاه افزود: گفتگوی ویژه خبری  قرار بود با حضور علیرضا زاکانی رییس كميته بررسي برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، اما دقایقی قبل از پخش به خاطر بهانه جویی آقای زاکانی با تغییرات قابل تاملی مواجه شد. 
زاکانی که از مخالفان سرسخت برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما، اعلام می کند که حاضر نیست در برابر دکتر بعیدی نژاد بنشیند  و نظرات خود را اعلام کند.
زاکانی اعلام می کند که به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد و با حضور یک نماینده دولت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری مخالف است!

جالب این است که سردبیر و تهیه کننده گفتگوی ویژه خبری نیز در اقدامی نامناسب، و با وجود آن که از دکتر بعیدی نژاد با اصرار فراوان برای گفتگو دعوت کرده بودند، عذرخواهی می کند و گفته می شود که صداو سیما و برنامه  گفت وگوی ویژه خبری، در فرصتی دیگر میزبان دکتر بعیدی نژاد خواهد بود!
این اولین بار نیست که برنامه های سیاسی و زنده رسانه ملی به طور کامل زیر سایه نقشه و نگاه طیف خاصی از مخالفان دولت طراحی و اجرا می شود و تهیه کنندگان این گونه برنامه ها باید تکلیف خود را با حضور چهره های سیاسی و کارشناسان و مسوولان دولت در این برنامه ها روشن کنند. 


جلوگیری از حضور نماینده دولت و سایه سنگین دلواپسان بر رسانه ملی / جلوگیری از حضور نماینده دولت در صداوسیما به خاطر مخالفت یکی از دلواپسان


لذا از مدیریت صداو سیما، انتظار می رود که رعایت انصاف در انتشار نظرات منتقدان و حامیان برنامه ها وسیاست های دولت را داشته باشد و تریبون رسانه ملی برای دولت و مجلس و مخالفان سیاست های جاری دولت به صورت متناسب و عادلانه در اختیار چهره های سیاسی و اجرایی کشور قرار گیرد. 
به خصوص از آن جهت که در حوزه سیاست خارجی، در مقطع حساس اجرای مفاد برجام، لغو تحریم ها، تلاش برای بهبود مسائل منطقه، هستیم و درحوزه سیاست داخلی، انتخابات مجلس و خبرگان را پیش رو داریم، رسانه ملی باید بی طرفی و عدالت را در انتشار دیدگاه ها و نظرات موافقان و مخالفان رعایت کند تا اطلاع رسانی مناسبی برای مخاطبان صداو سیما و مردم کشورمان انجام شود و مشارکت و اتحاد گروه های سیاسی در پیگیری مسائل کشور و کاهش مشکلات تقویت شود. 


زاکانی: آمریکایی ها می خواهند زیرساخت های تحریم را نگاه دارند

«علیرضا زاکانی» در برنامه گفت وگوی ویژه خبری که شامگاه پنجشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهار کرد: بررسی برجام مسأله ملی است و در این زمینه نباید برخورد سیاسی، سلیقه ای و غیر قانونی کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه آمریکاییها به این است که در شرایط کنونی ما را به رکود و ایستایی و در بخشهایی به برگشت پذیری برسانند گفت: تلاش آنها بر این است که پس از اجرایی شدن برجام هم زیرساختهای تحریم را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه با دقت جزئی و مرور برجام بطور شفاف می توان دریافت که دیدگاه طرف مقابل در مورد تحریمها چگونه است گفت: بجز شش قطعنامه تحریمی شورای امنیت که در یک قطعنامه تجمیع شد اتحادیه اروپا تحریمها را لغو  اما زیرساختهای آنرا برای هشت سال دیگر حفظ می کند.

زاکانی افزود: آمریکا هم اگرچه برخی تحریمها را تعلیق می کند درعین حال زیرساختهای تحریم را حفظ خواهد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی افزود: تعهدات ما در برجام تعهداتی است که بازگشت پذیری آنها سریع نخواهد بود و برخی از آنها هم اصلاً غیرقابل بازگشت است.

وی گفت: تحویل 10 تن اورانیوم غنی شده به یک کشور دیگر و حفظ تنها 300 کیلوگرم اورانیوم 3/7 و اکسید کردن و تبدیل کردن به صفحات سوخت قابل برگشت نیست.

زاکانی افزود: جمع کردن دو سوم سانتریفیوژها خود تبعاتی دارد و بازگرداندنش زمان بر است در عین حال تعهداتی داریم که زیرساختهایی را از اساس تغییر کاربری دهیم.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: برگشت پذیری برای طرف مقابل تنها به یک اراده و یک ابلاغ نیاز دارد درحالیکه بازگشت پذیری برای ما بسیارسخت و در برخی موارد غیرقابل اجراست.

وی تصریح کرد: آنها خیلی سریع و ساده می توانند تحریمها را بازگردانند.

زاکانی وجود موافقان و مخالفان در موضوع مهمی مثل برجام را در مجلس طبیعی دانست و درعین حال گفت: در کمیسیون ویژه بررسی برجام درپی بررسی کاملا علمی و منطقی با روش خاص هستیم و درتلاشیم تا گزارشمان را در دهه اول مهر به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در کمیسیون ویژه می خواهیم بدانیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده گفت: برای رسیدن به این مسئله نیاز به ورود تخصصی به برجام داریم زیرا امری ملی است و بر این اساس موافقان و مخالفان و متخصصان در عرصه ها و زمینه های مختلف را به کمیسیون دعوت می کنیم و سخنان آنان را می شنویم تا گزارشمان با دقت نظر بسیار بالایی تنظیم و ارائه شود.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به جلسات هفتگی کمیسیون و کمیته های زیرمجموعه و بازدید اعضای آن از تأسیسات هسته ای گفت: هفته گذشته تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین تیم مذاکره کننده قبلی در کمیسیون حضور یافتند و درباره برجام و توافق صورت گرفته کلیاتی را در اختیار اعضای کمیسیون ویژه قرار دادند.

زاکانی افزود: کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی هفته آینده هم بار دیگر میزبان این دو تیم مذاکره کننده و همچنین دبیر شورای عالی امنیت ملی و اعضای دبیرخانه و نیز رئیس سازمان انرژی اتمی و کارشناسان این سازمان خواهد بود.

وی گفت: دو هفته بعد هم رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون ویژه حضور می یابند تا ابعاد اقتصادی برجام را بررسی و مطرح کنند.



جلوگیری از حضور نماینده دولت و سایه سنگین دلواپسان بر رسانه ملی / جلوگیری از حضور نماینده دولت در صداوسیما به خاطر مخالفت یکی از دلواپسان

زاکانی با بیان اینکه تا زمان ارائه گزارش کمیسیون به صحن علنی مجلس هفت گام اساسی طراحی و تدوین شده است افزود: در دو گام از این طراحی صورت گرفته مجموعه سؤالات و ابهامات را به تیم مذاکره کننده و کارشناسان مرتبط در زمینه های مختلف عرضه و منتظر پاسخ آنها می مانیم.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس ارائه لایحه بررسی برجام از طرف دولت به مجلس را وظیفه قانونی دولت دانست و گفت: ما همچنان منتظر ارائه لایحه دولت هستیم هر چند که معطل آن نمی مانیم.

زاکانی تصریح کرد: بررسی برجام یک امر ملی است و نباید با آن برخورد سیاسی ، جناحی و غیرقانونی شود بلکه باید آنرا بطور کاملاً‌ تخصصی بررسی کرد.

وی گفت: اینکه دولت بگوید ارائه برجام به مجلس در قالب لایحه مصلحت نیست و سیاسی است بر اساس تفسیر قانون اساسی در شورای نگهبان خلاف قانون است.

رئیس کمیسیون ویژه برجام افزود: اینکه دولت هم بگوید اگر برجام بر اساس لایحه یا طرح به صورت قانون درآید دست دولت را می بندد نیز درست نیست زیرا مجلس بر اساس قانون اساسی در برخی موارد به دولت برای برخی امور مجوز می دهد.

زاکانی با تأکید بر اینکه گزارش کمیسیون ویژه حتماً‌ در صحن علنی مجلس ارائه و بررسی می شود گفت: اگر دولت درباره برجام به مجلس لایحه ای بدهد یا 15 نفر از نمایندگان طرحی را تهیه و ارائه کنند ما در کمیسیون ویژه بررسی برجام به طور موازی به بررسی آن نیز می پردازیم.

وی با بیان اینکه گزارش کمیسیون ویژه را به صورت دقیق و کارشناسی با بررسی تمامی ابعاد مختلف و منافع و مضرات آن تدوین و به صحن علنی تقدیم می کنیم تصریح کرد: البته گزارش کمیسیون آن چیزی نیست که به تصویب نمایندگان مجلس می رسد و آن طرح یا لایحه است که ما پس از بررسی جزئی، برای رأی گیری به صحن علنی مجلس ارائه می کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه کمیسیون به قطعنامه اخیر شورای امنیت ورود نمی کند گفت: ما کلیات برجام و پنج پیوست آن را بررسی می کنیم.

زاکانی خاطر نشان کرد: مجلس می تواند لایحه یا طرحی را که به آن تقدیم می شود چنانچه مضرات فوق العاده ای را داشت رد و چنانچه منافع بسیاری را به همراه داشت تأیید کند و چنانچه منافعش بیشتر از مضراتش باشد آن را مشروط تصویب کند و شروطی را برای آن در نظر بگیرد.

وی افزود: مجلس همچنین می تواند بیانیه تفصیلی بدهد و همه اینها منشأ حقوق بین الملل دارد.

 رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه این کمیسیون برای تدوین بیانیه تفصیلی نظرات 20 حقوقدان برجسته از دانشگاههای بزرگ کشور را لحاظ می کند افزود: در این بیانیه برای دولت چارچوبی را مشخص می کنیم که در آن دولت حدود و صقور خود را بداند.

وی تصریح کرد: این بیانیه بر اساس اصول 62 تا 90 قانون اساسی و امری غیر از قانونگذاری و صرفاً به معنای صدور مجوز است.

زاکانی با بیان اینکه محدودت زمانی بررسی برجام در مجلس از روز توافق تا روز اجرا سه ماه است گفت: تلاش می کنیم تا گزارشمان را تا هفت مهر یعنی 20 روز قبل از اتمام زمان سه ماهه به صحن علنی ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام افزود: مباحث ما در کمیسیون بسیار داغ و جدی و البته در نهایت احترام است.

وی با بیان اینکه در بند 8 برجام تأکید شده که شش کشور و ایران موظفند با نهایت احترام و دقت در اجرای برجام اقداماتی داشته باشند به اظهارات آمریکاییها درباره توافق هسته ای  تاکنون اشاره کرد و افزود: تا امروز رئیس جمهور، دولتمردان و نمایندگان آمریکا ثابت کرده اند که به این بند عمل نمی کند و به نوعی برجام را نقض کرده اند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
6
28
بولتن بد بگو چرا شبکه من وتو رو نگاه میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اگه همه این موارد درست باشه و بعدش صدا و سیما همه این موارد رو اصلاح کنه باز تو و امثال تو دکتر کپک!! رو نگاه میکنین بی خود به شقیقه ربط نده راستی چرا از 3 هزار میلیارد مثال نزدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
با این کارها مردم را از رسانه ملی دور کرده و به دامان ماهواره سوق داده است.
مجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
37
25
بنظر من رفتار دکتر زاکانی کاملا درست و اصولی بود.نباید به نمایندگان دولت اجازه بدن تا الکی فقط حرفهای تکراری بزنن.همه نمایندگان دولت فقط یک حرف تکراری را می زنند که ان هم رابطه با کدخداست.پس نیازی به تکرار این مکررات نیس
پاسخ ها
متاهل
| United States |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
صداوسیما اگر فکر میکند با مناظره های یکطرفه میتواند مذاکرات هسته ای را جهت دار نماید سخت در اشتباه است...عدم حضور نماینده دولت -که اصلی ترین طرف مذاکرات بود-تنها نظر مردم را در یکطرفه بودن مناظره تایید میکند...صدا و سیما هنوز جناحی عمل میکند و درس نگرفته است....
حاج رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
بنظربنده هم کار زاکانی درست بوده است دولت در طول هفته های گذشته با استفاده از همه ابزارهای رسانه ای بر یک امر غیر قانونی اصرار ورزید در سخنرانی امام مشخص شده است که امام به رئیس دولت اعتدال گفته بودند که مجلس را از بحث برجام نباید کنار بگذارید ولی دولت و دولتمردان با بی تقوایی هرگز این نپر رهبر بزرگ انقلاب را مطرح نکردند حال روز گذشته بعد از مدتها آنهم بعد از سخنرانی انقلابی امام زاکانی از راه کارهای بررسی برجام در مجلس صحبت کرد پس اصلا نیازی به حضور نماینده دولت نبود و اگر حتی نماینده دولت ح
حاج رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
حتی اگر نماینده دولت حضور پیدا می کرد این جسارت را داشت که بعد از سخنرانی امام بازهم با بردن برجام به مجلس صحبت کند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
25
22
بمیرم برای دولت که هیچ تریبونی ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
تاملت پشتیبان دولتشان هستند تک اندیشان راه بجایی نمیبرند...رای ملت بهترین تریبون دولت است...انهایی هم که دوست دارند بمیرند خودمختارند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
از 92 که به طور متوسط هر چند روز یه بار یا یه وزیر تو تلویزیون یا یکی از حامیان سر سخت دولت محور بحثها هم عمدتا تعریف از دولت فعلی و تا چند وقت پیش کوبیدن دولت قبلی بعدشم ناشناس با پرچم امریکا تو غصه نخور دولت جبران میکنه انقدر دوباره حامیانش میان که این یه برنامه جبران بشه
مهدیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
BBC تریبون دولته نمیدونتی بدون ملعون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
9
10
بعد از دو سال یه بار رفتار شبیه دولتی ها انجام شد، اینقدر .... داشت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
نه داداش. این رفتار مال ده سال پیش تا دو سال پیشه. والا اگه روحانی هم میخواست مثل احمدی نژاد عمل کنه که یکیشون خا... نمیکرد نه با برجام که با هیچی مخالفت کنن!! احمدی نژاد چنان کشیده بودشون که...
دولت تحقیروامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
4
7
پس چراوقتی که فقط دولتیهایکه وتنهاتوتلویزیون حرف میزنن اجازه نمیدن منتقدبیاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
5
6
دولت که نه مردم روآدم حساب میکنه و نه حاضره افکار عمومی در مورد برجام صحبت کنند و هر انتقادی رو به شدت پاسخ میده و بعضی وقت ها دروغگویی چاشنی کلی از سخنان آقایان بنفشه ، امثال اقای زاکانی برای دو قبطی نشدن در فضای عمومی مخالفت کرده و گرنه اگر بر موضوع برجام صادقانه و در سطح کل جامعه رسیدگی کنند خیلی چیزها از توش در میاد که حتی بر امثال بولتن هم بعنوان رسانه ای همیشه طرفدار باد موافقه چیزی نمی مونه !!!
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
9
9
بدنبود مجری از آقای زاکانی که مدعی همه چیز میشود می پرسید فرق lifthing
و Remove و stop را توضیح بدهد تا همه بدانند این بابا فقط لهچه شیرین مشهدی را میداند اما در باره ناباروری زنان هم نظر میدهد.
پاسخ ها
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
بابا باسواد.يک سوال ازت دارم .5+1 يعني چي؟اون 1 کدوم کشوره؟ چرا؟بعد بيا برا بحث فني؟ولي خواهش مي کنم اگه نمي دوني فحش نده؟آخه ما هم حق داريم از سطح معلومات سياسي شما که همه رو بي سواد مي دونيد آگاه بشيم.
جاسم
| United States |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اقای سید محمدعزیز...با سلام...اون.کشور المانه...اگه واقعا اطلاعات بالایی داری شما بگو چرا5+1نوشته میشودوچرا کشور ژاپن حضور ندارد....منهم با حرف شما موافقم و پیامهای تند و خارج از نزاکت را مناسب نمیدانم...
سيدمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
سلام آقا جاسم. دمست داشتم خود اون دوستمون که مدعي سواد هست جواب بده.دليل اينکه آلمان هست اينه که قدرت اتمي اروپاييه که جزء 5 کشور عضو دائم شوراي امنيت نيست.من از خيلي از مدعيان باسوادي پرسيدم مي گفتند آمريکا.چون قبلا نبوده الان اومده. 5 کشور ديگخ خم اعضاي دائم شوراي امنيت هستند که داراي حق وتو هستند.ژاپن تو مناسبات بين الملي در اين سطح محلي از اعراب نداره. اين کشور به نوعي مستعمره آمريکاست.آيا هيچ کدام از کشورهاي 7 گانه مذاکرات ميزبان پايگاه نظامي يک کشور خارجي هستند؟اما پاسخ اين سوال در مورد ژاپن مثبته.البته من مدعي دانش بالا نيستمٰو فقط در حد مطالعات سياسي خودم مي دونم. اما بعضي ها چون سينه چاک غرب هستندٰچشم بسته همه چيز اونها رو قبول مي کنن و تو مسائل کلان که ازش اطلاع ندارند نظر مي دن و بدتر از اون اينکه ديگران رو مسخره مي کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
حالا یکی نیست از این آقایان بپرسد که اونهایی دکترا گرفتند سمتهایشان را در ایران رها کردند و رفتند انگلستان درس خواندند و دکترا گرفتند ؟؟؟!!! و یا دکترا را در حین کار در ایران ، از انگلستان گرفتند ؟؟؟!!! بعضی ها خجالت نمیگشند سه کلمه انگلیسی را یاد گرفتند فکر میکنند شده اند کارشناس ، مخصوصا از نوع کارشناسان زبان وزارت امور خازجه که هی ترجمه متن بر جام را تعویض میکند و میگوید قبلی خوب ترجمه نشده بود !!!!
جاسم
| United States |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اقا سید محمد...با سلام ...ممنون
سيد محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
سلام آقا جاسم.ببخشيد که چندتا غلط املايي داشتم. در ضمن من اصلا قصد به رخ کشيدن خودم رو نداشتم. فقط حرفم اينه اگر کسي جايي اظهار نظر مي کنه حداقل اطلاعات رو داشته باشه.طرف مياد راجع به داوري فوتبال حرف مي زنه اونوقت اگر ازش بپرسي آفسايد چيه نميدونه.بعد همش مي گه فلان گل آفسايد بود.من به اين رفتارها معترضم!!!!!!!!!
بهزاد
|
United States
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
12
9
در راستای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با استکبار جهانی....لباسهای اقای دکتر زاکانی به نظر میرسد همگی خارجی باشند...امیدوارم حدسم درست نباشد.
پاسخ ها
حاج رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اولا که این نهایت بچه بازی است که از ظاهر یک لباس خارجی بودن و نبودن آن را مطرح کنیم این نظر مصداق یک نظر بسیار عوامانه است اما یک نکته مهم در آن است مسلما کسانی که ادعاهایی اینچنینی دارند نباید در حالیکه بهترین اجناس ایرانی را داریم از جنس خارجی استفاده کنند ولی نکته مهمتر این است الان در بحث خودرو تقریبا همه دولتمردان در دولت اعتدال بجای خودروهای ایرانی از بهترین برندهای خارجی استفاده می کنند این دیگر لباس نیست که تا مارکش را ندیدی نمی تونی بگی خارجی است یا ایرانی برند خودرو مشخصه مثلا الان جناب روحانی و یا وزرا و معاونان و مدیرکلها و مسئولین رسانه های دولتی و...... از چه خودرویی چه لوازم خانگی و.... استفاده می کنند پس اگر می خواهی نظر بدهی حق را در نظر بگیر برات فرقی نکنه این آدم زاکانیه و به عنوان منتقد دولت داره حرف می زنه..
بهزاد
| United States |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اقای حاج رضا...سلام...چرا فکر میکنیم که هرکس از ما انتقاد میکنه حتما در طرف مقابله...فکر میکنم این طرز فکر نهایت بچه ننه بازی باشد...من در باره عکس نظرم را نوشتم و خودت هم میدانی کاملا درست میگویم ...اگر دولتمردان هم اینچنینند قابل انتقادند...اتفاقا شما حق را در نطر نمیگیری و براتون فرق میکنه که از اقای زاکانی انتقاد بشه و یا یک مقام دولتی...به هر حال نمایندگان مجلس و دولت بایستی در حرف و عمل یکسان عمل نمایند...
مهدی م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
6
8
برنامه پنجشنبه برنامه انتقادی نبود بلکه تشریح برنامه مجلس درباره برجام بود و اتفاقا خیلی هم دیر برگزار شد. در ثانی شما در این 2 سال که دولت برای خودش در رسانه ها می دوزد و می بافد و به منتقدین امکان حرف نمی دهد و اگر هم کسی جایی فریادی بزند با بدترین پاسخها جواب می دهد کجا بودید تا از نظریه عدالت دفاع کنید
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
کدوم رسانه دست دولت است ،فعلا که دلواپسان با پشتوانه (؟؟) و پولها همه جا را قبضه کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
4
7
سلام ازبولتن نیوز که ظاهرا ازسایت های ارزشی است این گونه خبررسانی مغرضانه بسیاربعید بود لطفا به خبرجهان نیوز در همین مورد رجوع نمایید.
رسول مشهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
7
5
من نميدانم مسئولين براي صدا و سيما فكري نمي كنند.دستگاه عريض و طويلي كه توانايي رقابت حتي با يك كانال ضعيف را هم از دست داده.
از جهتي فكر ميكنم آقاي زاكاني بيشتر دوست داشتند متكلم مع الوحده باشند و خود بگويند و خود بخندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
آقای زاکانی و همفکرانشان از برداشته شدن تحریم ها می ترسند.
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
عجب هنرمندی است !!؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
8
6
اینهمه دولت هرجا دلش خواست هرکاری کرد و به هیچکسی حق نقد نداد،حالا که یه نفر پیداشده حقایقو بگه،عدالت خواهان!!!!شروع کردن باز!
پاسخ ها
پیرو ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
به هیچ کسی اجازه نقد نداد؟؟؟؟؟؟؟این همه همایش با بودجه های فراوان از منبع نامعلوم در شهر های مختلف (مثل همایش راکتور های خاموش)کارو از انتقاد خارج وبه ...رسونده یه ذره انصاف هم خوبه
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
9
4
در برنامه گفتگوی ویژه خبری از علیرضا زاکانی برای ارائه گزارش روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس دعوت شد. اما پس از این دعوت، مسئولین برنامه به دلایلی که هنوز مشخص نیست[!] تصمیم می گیرند که از دکتر بعیدی نژاد از مسئولین وزارت خارجه نیز برای حضور در این برنامه دعوت کنند و روال برنامه را از حالت پرسش و پاسخ به شیوه مناظره تغییر دهند.

پیگیری خبرنگار جهان نشان می دهد دکتر زاکانی پس از تماس مسؤولان برنامه با وی و اطلاع از این تصمیم ناگهانی در مسیر حرکت به سمت صدا و سیما، با اشاره به منع قانونی کمیسیون برجام برای موضع گیری و مناظره اعضای کمیسیون و با بیان اینکه نباید مساله هسته ای منجر به دو قطبی شدن جامعه شود و اساسا قرار نیست که وی در موافقت یا مخالفت با برجام سخنی بگوید و انجام مناظره در این موضوع را در شرایط فعلی به مصلحت نمی داند،
پاسخ ها
رسول مشهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اما من برنامه را ديدم ايشان علاوه بر گزارش روند رسيدگي به برجام كلي نيز خود برجام را به چالش كشيده و آنرا نقد كردند و حتي به آن تاختند.اگر به گفته ايشان كميسيون ايشان را مناظره و اظهار نظر در مورد برجام برحذر داشته بود ايشان چرا اين همه لفاظي نموده و يك تنه و بدون حضور يك موافق هرچه خواستند گفتند.
بهزاد
| United States |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
یعنی ایشان به عنوان بیطرف صحبت فرمودند....خب صدا و سیما اگر بیطرف است برنامه ای را تدارک ببیند تا نماینده دولت هم به عنوان بیطرف صحبت نمایند...وقتی صحبت منافع ملی در میان باشددیگر سیاسی کاری از هرطرف که باشد محکوم است...در جاییکه دشمنان ما با هم متحد هستند صدا و سیما با این برنامه های جهت دار دنبال چی است...فکر کنم برگزار نکند کشور در ارامش بیشتری خواهد بود...تجربه تلخ مناظره های تفرقه انگیز سال 88 را فراموش کردید....؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
2
7
حالا رسانه ملی چه اصراری داشته این دو را با هم دعوت کنه؟
reza
|
United States
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
7
3
سلام .ظاهرا جناب زاکانی از پاسخهای ایشان پیشاپیش ترسیده بود و میخواسته یکطرفه به قاضی برود تا راضی برگردد.ولی شکر خدا این نوع رفتار معولا پاسخهای مردم را به همراه دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
5
4
چه اشکالی داره همیشه شناسنامه دارها و با سواد ها صحبت کردن بگذار یک دفعه هم افراد بی سواد و بی شناسنامه صحبت کنن ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
10
2
حقوق آقای زاکانی را کی پرداخت می کنه؟! ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
نکنه توقع دارید حقوق نمایده مجلسم چون مخالف موضع رییس جمهور دولت نده نه که حقوق نمایندگان مخالف احمدی نزاد و دولت احمدی نژاد نمیداد
قلندرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
5
2
مثل اینکه هنوز افکار مخرب احمدی نژادی منقرض نشده ، !! آخه برنامه ای که باید تقابل افکار باشه ، در لحظه آخر یکطرفه میشه ، دیگه جای بحث نداره !! دست پخت همیشگی صدا و سیما تازه گی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
6
1
اين از ادب ونزاكت به دور مي باشد كه نماينده دولت را برگردانديد كه موافق برجام بود ولي مخالف برجام را دررسانه اي كه معماركبير انقلاب اسلامي حضرت ايت العظمي خميني (ره) سيمارادانشگاه مي ناميدند مدعواصلي محسوب كرديد درپيشگاه خداوند ومردم شهيدپرور بايدجوابگو باشيد
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
2
0
از ذاکانی خندهدارتر کوچک زاده است که شب در خانه مطلبی نوشته وامروز بدون توجه به موضوع جلسه مگفت لذت میبرد اخ وداغ برای چنین مجلسی فردا هم نتیجه مزاکر ه را طوری دیگر به صحن مجلس میاورند ومیگن برای دفا از کیان نظام
پاسخ ها
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
شما يک مکتبي- اکابري چيزي برو دو کلمه حرف ياد بگير بعد املا تمرين کن بعد از دکترهاي مملکت ايراد بگير عزيزم
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین