کد خبر: ۲۶۹۹۹۲
تعداد نظرات: ۱۷۶ نظر
تاریخ انتشار:
نامه سرگشاده محمدتقى فرجى به محسن غرويان

احمدی نژاد محصول یک تفکر خاص در قم نیست

"مى دانم و مى دانيد كه از ابتدا تا انتها، هيچ يك از مراجع تقليد و نهادهاى رسمى حوزه و روحانيت از ايشان، يعنى رئيس جمهورى سابق، حمايت و جانبدارى نكرده و نمى كنند. لوفرض كه تنى چند از آقايان از سر غفلت و يا اردو كشى جناحى، چند صباحى در صف او صف آرايى كرده باشند، اما اين اشتباه بزرگ تاريخى، هرگز به معنى مجوزى براى سوزاندن بليط حوزه علميه قم و بدنام كردن بزرگان روحانيت نخواهد بود".
نامه سرگشاده محمدتقى فرجى به محسن غرويان
گروه سياسى، محمدتقى فرجى رئيس و عضو هيئت علمى بنياد حكمت و انديشه در نامه سرگشاده خود خطاب به آيت الله محسن غرويان از اساتيد حوزه علميه قم، همچنين آورده است، " البته در اين كه عالمان دين و روحانيت اسلام، از آنجا كه ملجاء و پناهگاه مسلمانان هستند، بايد در اظهار نظر و تأئيد و تكذيب هاى خود، دقت و توجه بيشترى مبذول فرمايند، بنده با نظر شما مؤافقم و صد البته من همچنان نگران اين مطلب هستم كه برخى بخواهند مشكلات و مفاسد ناشى از سوء مديريت رئيس جمهورى سابق و همكارانش را به حساب همراهى بخشى از روحانيت با ايشان بگذارند".
 
به گزارش بولتن نيوز، متن كامل نامه محمدتقى فرجى خطاب به محسن غرويان به شرح ذيل است.
 
جناب مستطاب آيت الله آقاى محسن غرويان زيدعزه
 
پس از سلام و تحيت،
خداوند قادر متعال را مى خوانم و هم از او مى خواهم، طاعات و عبادات جنابعالى مقبول درگاه احديت و در ماه مهمانى خدا، حى داور همه مؤمنان و شما و ما را مشمول باران رحمت خود گرداند، آمين يا رب العالمين
قبلأ از تصديع پوزش مى خواهم و مى كوشم با رعايت اختصار، مهماتى از اهم امهات مورد مناقشه را به سمع و نظر مبارك برسانم،
تاچه مقبول افتد و چه در نظر آيد!؟
 
پند حکیم محض صواب است و عین خیر
فرخنده آن کسی که بسمع رضا شنید
 
شما در مصاحبه اخير خود با رسانه اى از رسانه هاى هاى ارتباط جمعى، علاوه بر اظهار نظر پيرامون جريانات انحرافى و بر حذر داشتن سياسيون نسبت به استفاده ابزارى از دين و فلسفه ظهور، مى گوئيد،
"من تصور می کنم احمدی نژاد دستگیری خودش و یاران نزدیک اش را به دستگیری امام زمان (عج) تشبیه کرده است و از این راه خواسته پیامی سیاسی را به هوداران منتقل کند. البته امکان این ادعا هم وجود دارد که شخصی را به عنوان نایب امام زمان(عج) در جمع خود معرفی کنند. به هر حال این تفکر منحرف با حمایت برخی از شخصیت های حوزوی هشت سال اداره کشور را بر عهده داشت........".
 
نيز گفته ايد،
"حوزه علمیه قم در پالایش افراد و انتخاب افراد دقت کند. این نوع دیدگاه نباید دوباره بتواند مردم را فریب دهد. متأسفانه انحراف در تفکرات احمدی نژاد از همان ابتدا وجود داشت. در طول تاریخ، سوء استفاده‌ های زیادی از سوی افراد نامیزان و گروه‌های فرصت طلب، از امام زمان شده است و علمای شیعه همواره در برابر این انحرافات ایستاده و روشنگری کرده اند. آخرین آن پیشگویی، «ظهور در آینده نزدیک» بود. امروز هم بحث بی پایه و اساس و بیشتر سیاسی دستگیری امام زمان را پیش می کشند که بیشتر سیاسی است تا مذهبی".



نامه سرگشاده محمدتقى فرجى به محسن غرويان
 
بله، برخى از سياسيون و جريانات سياسى، براى اغفال افكار عمومى و تصاحب مناصب قدرت و ثروت، از دين و مقدسات دينى، بويژه نام مبارك امام عدل و داد، استفاده ابزارى مى كنند و از نردبان شريعت، سقف معيشت را طى طريق
مى كنند و با آلودگى به چرب و شيرين دنيا و زخارف دنيوى و تحت تأثير ماديات و نفس، نفس گيرعماره، بزم زر و زور و تزوير ميآرايند! كسانى كه از سر استدراج، خود و از خود بهتران را بر اريكه مهتران مى بينند! اما و هزار اما و صد البته كه اين همه، هرگز به معناى ارعاب انديشه دينى و مرعوبيت انديشمندان معرفت انديش، نبوده، نيست و نخواهد بود. وقتى كسى و كسانى راه خوارج نهروان را طى طريق مى كنند و در باز تعريف وقايع تلخ تاريخ اسلام، نقش قاسطين و ناكثين و مارقين را شبيه سازى نموده و در صدد ترويج بدعات، خرافات و تحريفات، بر طبل القائات التقاطى و انحرافات ناشى از تأثيرات مكاتب انحرافى ليبراليسم، پلوراليسم و سكولاريسم مى كوبند، معلوم و مبرهن است كه در اين عصر و عرصه اى كه من نام عصر و عرصه مدرنيسم افسار گسيخته و تقابل خيره كننده مكاتب را بر آن مى نهم، انسان و جامعه بيش از پيش، محتاج إرشادات و رهنمودهاى عالمان حوزه هاى علميه، دانشمندان دانشگاه ها و نظريه پردازان مجرب و متعهدى امثال جنابعالى است.
 
احتمال عجز از حق راندى
جاهل و گیج و سفیهش خواندى‏
عجز نبود از قدر ور گر بود
جاهلى از عاجزى بدتر بود
غیر حق را گر نباشد اختیار
خشم چون مى‌‏آیدت بر جرم‏‌دار
چون همى خایى تو دندان بر عدو
چون همى بینى گناه و جرم او؟!
 
جناب آقاى غرويان،
 
من گمان نمى كنم، ادعاى شما مبنى بر اين كه «احمدی نژاد محصول یک تفکر خاص در قم است»  
قابليت استدلال، استناد و اثبات داشته باشد، زيرا مى دانم و مى دانيد كه از ابتدا تا انتها، هيچ يك از مراجع تقليد و نهادهاى رسمى حوزه و روحانيت از ايشان، يعنى رئيس جمهورى سابق، حمايت و جانبدارى نكرده و نمى كنند. لوفرض كه تنى چند از آقايان از سر غفلت و يا اردو كشى جناحى، چند صباحى در صف او صف آرايى كرده باشند، اما اين اشتباه بزرگ تاريخى، هرگز به معنى مجوزى براى سوزاندن بليط حوزه علميه قم و بد نام كردن بزرگان روحانيت نخواهد بود. البته در اين كه عالمان دين و روحانيت اسلام، از آنجا كه ملجاء و پناهگاه مسلمانان هستند، بايد در اظهار نظر و تأئيد و تكذيب هاى خود، دقت و توجه بيشترى مبذول فرمايند، بنده با نظر شما مؤافقم و صد البته من همچنان نگران اين مطلب هستم كه برخى بخواهند مشكلات و مفاسد ناشى از سوء مديريت رئيس جمهورى سابق و همكارانش را به حساب همراهى بخشى از روحانيت با ايشان بگذارند، ولى آنچه مهم و حائز اهميت بيشتر نشان مى دهد، پاسخ به اين سؤال اساسى است كه اولأ چرا بعضى از روحانيون از سياسيون منفى و مخرب حمايت مى كنند!؟
آيا براستى هم آنانى كه ديروز با پشتيبانى معنوى و مادى خود، باعث شدند رئيس جمهورى سابق بر اريكه قدرت و ثروت بنشيند، امروز مسئوليت نارسايى هاى كنونى را كه اين ملك و ملت از دولت قبل به إرث مى برد، مى پذيرند!؟
ثانيأ چرا و چگونه است كه معمولأ، ما بر جنازه مردگانمان تازيانه تنبيه فرود مى آوريم!؟
 اكنون و در شرايطى كه از سر تدبير و اميد، دولت معاصر بيش از پيش محتاج نقد منصفانه، بويژه توسط مصلحان خردمندى چون شما مى باشد،
آيا بهتر نيست، جناب غرويان نيم نگاهى به نقد دولت فعلى، بخصوص در حوزه دين، فرهنگ و اخلاق بيافكننذ!؟
 
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا!؟
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا!؟
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا!؟
 
جناب آقاى غرويان،
 
جنابعالى در بخش ديگرى از سخنان خود فرموده ايد،
"چون بخشی از حوزه علمیه قم، حامی احمدی نژاد و تفکرات ایشان است. باید این واقعیت را پذیرفت که حامیان احمدی نژاد در قم هم حضور دارند. اصلا جریان احمدی نژاد و ادعاهایش برخواسته و حمایت شده ازبرخی تفکرات در قم بود. البته هیچ یک از مراجع عظام تقلید چنین صحبت هایی را در مورد امام زمان نکرده اند و این بحث ها را انحراف می دانند  اما هستند کسانی که این حرف را در سال های گذشته و امروز حمایت کرده و می کنند".
 
با همه احترامى كه براى شما قائل هستم، قبلأ مى گويم،
از كرامات شيخ ما اين است،  
شيره را خورد و گفت شيرين است!  
 
و اما بعد، به طور طبيعى بايد پذيرفت كه هر فردى، در هر ديارى ممكن است مؤافقان و مخالفانى داشته باشد و اين حقيقت در علم جامعه شناختى، تعريف حقيقى خود را دارد، اما همانطور كه مى دانيد، هر تعريفى كه از گرايش سياسى شهروندان ارائه نمائيم،  اين تعريف الزامأ به معناى آلوده دانستن قم، حوزه علميه و روحانيت نيست! از قضاء نخستين جماعتى كه در مقابل جريان انحرافى ايستاد و پرده تزوير را پاره كرد، روحانيت بود. از آنجا كه مردم و مشخصأ نخبگان جامعه را عقيده بر اين است كه علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد، چقدر شنيدنى تر مى نمود، اگر حضرت آقاى غرويان چنين سخنان حق و راهگشايى را قبلأ و در دوران صدارت حضرات بيان مى فرمودند، زيرا يقينأ و مرجحأ پيشگيرى از درمان بهتراست.  
 
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست  
 
و،
 
با خرابات نشینان به کرامات ملاف
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
 
جناب آقاى غرويان،
 
بله در دولت پيشين و نزد دولت مردان قبل، بويژه شخص آقاى رئيس جمهور، از قصه پر غصه عوام فريبى و در نورديدن مرز اخلاق و جوانمردى كه بگذريم، هرگز نمى توانيم از تحريف مهدريت و مستمسك قرار دادن مسئله ظهور، عبور كنيم.  
من قبلأ گفته ام و باز هم مى گويم، از جمله اهم امهات و ادله بروز انحراف در دولت ها و دولت مردان، ورود بى مورد آنان در مباحث قبض و بسط تئوريك است. اين در حالى است كه كار دولت و متوليان امور اجرايى كشورى، اجراى سياست هاى اجرايى نظام است، نه نظريه پردازى جهان اسلام! هر دولتى كه از حوزه تخصصى خود خارج مى شود و وارد حوزه هاى غير تخصصى، يعنى حوزه هايى كه هم تخصص آن را ندارد و هم از اختيارات و وظايف او نيست، وارد شود، محققأ به كژ راهه مى رود. اگر رئيس جمهورى و دولت بخواهد، كماهوحقه به وظيف خطيرى كه بر دوش دارد عمل نمايد، اينقدر كار دارد كه نيازى به ورود به امور ديگر ندارد. فراموش نكرده ايم كه برخى، حتى مسئله ولايت را از ظن خود تعريف كردند!
جنابعالى حتمآ استحضار داريد كه بنده به عنوان مسئول"دارالقرآن الكريم"مفتخر و مستظهر به انتصاب از سوى مرجع اعلاء شيعيان، حضرت آيت الله العظمى گلپايگانى(ره) بوده ام و از همان زمان تا كنون، افتخار آشنايى با جنابعالى را داشته و دارم. به طور مشخص، وقتى در اجلاس ساليانه دارالقرآن و كمسيون هاى تخصصى آن، عناوين و مباحث علوم قران مطرح مى شد، علاوه بر افاضات حضرات آيات صافى گلپايگانى، سبحانى و جوادى آملى، از مقالات و سخنرانى هاى فضلاى برجسته و فرزانگانى چون جنابعالى استفاده مى كرديم، از اين رو، با شناختى كه من از مقام علمى و دانش فلسفى جنابعالى دارم، آنچه در اين نامه آمد، جز وجيزه اى از سر اخلاص، شفقت و خير خواهى نبود، همين و بس!  
 
اين چنين قفل گران را اى ودود
كه تواند جز كه فضل تو گشود
ما ز خود سوى تو گردانيم سر
چون تويى از ما به ما نزديك تر
اين دعا هم بخشش و تعليم توست
گرنه در گلخن گلستان از چه رست
 
                                               از خداوند متعال دوام توفيقات جنابعالى را مسئلت مى كنم
                                                              
                                                                                        ايام عزت مستدام  
                                                                                          
                                                                                          محمدتقى فرجى  
                                                                                     رئيس بنياد حكمت و انديشه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
4
12
فعلا که متاسفانه بسیاری از رفتارها های ... مسئولیت دایه دار و. مردم را مردد و به تشکیک انداخته است !!!! مانده ایم ما که که راست میگوید و چی دروغ است !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
ممکنه احمدی نژاد محصول یه جریان خاص روحانیت نباشه. اما اون جریان خاص، در اون هشت سال بطور کامل از احمدی نژاد حمایت میکرد.
سوال من اینه: حالا شما چرا سعی در تطهیر اون جریان دارید؟
داود ابيانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
26
11
دفاع تمام قد جناب فرجى از مرجعيت و روحانيت اظهر من الشمس است،
اما سؤال من از ايشان اين است كه به قول آقاى غرويان، چرا برخى از روحانيون از احمدى نژاد حمايت كردند!؟ احمدى نژادى كه اگر نعمت وجود رهبرى نبود، تيشه به ريشه روحانيت مى زد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
27
9
محمود احمدی نژاد "محصول" یک طیف"خاص" می باشد که در این مسیر آن جریان خاص هرگز به هدف خود نرسید و ابزار مناسب را پرورش نداده بود!!!
پاسخ ها
f
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
محمود در ضرر زدن به کشور عالی عمل کرد.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بعضی از کاربران که کل اطلاعاتشان به اندازه دو صفحه روزنامه نیست فقط وفقط گنده گوئی میکنند حالا اگر به اونها بگوئی که فقط یک خلافی را که دادگاه پسند باشد و بتوان احمدینژاد را گرفتار کرد نمیتوانند نام ببرند حتی اگر به آنها کمک کنی نمیتوانند بفهمند .لطفا یک نفر چند تا اشکال محکمه پسند یاد این کم دانها بدهد که حداقل هر دفعه ای دوتا از آنها را بنویسند و خالی بندی و گنده گوئی و فحاشی را کنار بگذارند . کمک بزرگی بهشون میکنید از هزاران خلاف!!!! ده تا از این خلافها را بنویسید تا اینها بتوانند حداقل 10 جلسه باهاش افه بیایند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
دوست ناشناس 22:22 در این کامنتها کسی فحاشی نکرده!!! گویا جنابعالی هر گونه انتقادی به تفکرات خود را " گنده گویی ، خالی بندی و فحاشی" تصور می کنید!!!
بنده عرض می کنم که شما چند مورد از حسنات دولت احمدی نژاد را نام ببرید تا ما افراد بی سواد که حتی "شرایط جامعه" خویش را "درک" نمی کنیم آگاه شویم!!
کامیار
| United States |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
اقای ناشناس المانی ...مطالب شما را پیگیری میکنم...از شما بعید بود...من به عنوان کاربری که اطلاعاتم به اندازه 2 کلمه است فکر میکنم شما احتمالا در جشن ابجوی چینی ها شرکت کرده اید.!!!..کمی معتدل باشید...به موقع لیست اشتباهات ایشان هم انتشار خواهد یافت...نظرتان راجع به انتخاب معاونین رییس جمهور که ظاهرا در زندانند-هاله نور-قول یک میلیون تومان برای هر نوزاد-1000متر زمین برای ساخت ویلا و باغ-سهام عدالت -10برابر شدن قیمت طلا سکه و زمین و ساختمان در کشور-اختلاسهای تاریخی و تاسف برانگیز در پاکترین دولت-بورسیه های غیر قانونی-هزاران کارخانه و کارگاه ورشکست شده-اهانت به مراجع-قهر یازده روزه-توهین به مجلس-عدم اعلام لیست رانت خواران و مفسدین اقتصادی-اعطای نشانهای درجه یک به اطرافیان که بعدا سر از زندان در اوردند-سواستفاده از امام زمان و پول امام زمان و توصیه به پس انداز کردن ان-ووووووووکه هر کدام شاید در خارج این کشور قابل پیگیری قضایی باشند و اینها در حدی است که امثال من کم دان میدانیم و باید بدانیم وگرنه مسایل اساسی و اصلی مطمین باشید بموقع اعلام خواهد شد و ان روز دور نیست ضمنا طرفدار شخص و جناح خاصی هم نیستم لطفا انگ نچسبانید.........البته ذکر تمامی ابن نکات بیانگر رد زحماتی نیست که ایشان در طی دوران ریاست جمهوری کشبده اند...دستشان درد نکند....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
شما شوخی می کنی؟ ببخشید انتصاب دزدها به بالاترین مقام ها چی هست؟؟؟ اگه اشکال نیست؟؟ توجیه نکنید، آقای احمدی نژاد واسه سوپر سر کوچه تون دنبال شاگرد نمی گشته که بگید نمی دونسته بد از کار در اومده یک رییس جمهور بوده که داشته معاون اول، معاون اجرایی، وزیر، رییس سازمان تامین اجتماعی و.... انتخاب می کرده... یا می دونسته و انتخاب کرده که وا ویلا و اگه هم نمی دونسته از اون بدتر..... اشکالات اجرایی دیگه هم فراوان هستند ...
f
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
آلمانی جان باز حرف زدی که!کمتر چرت بگو.از من به خاطر جهالتت باید عذرخواهی کنی.خواهشا کمتر یاوه بگو.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
کامیار| UNITED STATES | ۰۱:۲۶ - متشکر از توضیحات شما جناب کامیار البته مطالب را من قبل از شرکت در جشن آبجو خوری چینی ها نوشته بودم بعدش که دیگه نمیشه مطلب نوشت!!!؟؟؟
جناب کامیار شما مطلب را درک کردید من مشکلی با کامنت شما ندارم زیرا به خودتان حداقل زحمت دادید و مطالبی را نوشته اید که با وجود اینکه بدون سند است و در دادگاه قابل پیگیری نیست ولی اصلا قابل قیاس با نظرات آن مفتخوار بیسواد نیست که فقط مثل طوطی جیغ بنفش میکشند و توهین میکنند .
انتقادات شما حداقل نظرات شما را روشن کرده است .بحث بر سر تیر خالی کن ها در شب تاریک است .من برای کسی که برای نظرات خود مطالعه کرده و زحمت کشیده است احترام قائل هستم حتی اگر همه آن نظرات در اصل تکرار مکررات در همه دولتها بوده و یا به ارث رسیده ویا تشدید شده است.
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
کامیار میتونی زحماتی که ایشون تو8سال کشیدند رو مثل همین طومار سیاهی که نوشتی نام ببری تا من و دیگران فکر نکنیم که قصدت از نوشتن آخرین جمله فقط این بوده که خواننده ها فکر کنند خیلی حقمدار و بامنطقی؟ میتونی ؟ بسم الله ، اگه با این ژست حق به جانب و صاحب نظری که داری نتونی حداقل به اندازه همین سیاهی ها ازش خوبی بنویسی به نیتت شک میکنم، نگو خوبی نداره که بدتر میشه.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
f ۱۱:۱۸ -
آلمانی جان باز حرف زدی که!کمتر چرت بگو.از من به خاطر جهالتت باید عذرخواهی کنی. خواهشا کمتر یاوه بگو.
f ۱۹:۰۲ - آلمانی جاهل فضول از بولتون برو....
آلمانی تو که هیچی سرت نمیشه سکوت کن-تو در حد فرح نیستی....
| ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
این آلمانی ....سواد هم که نداری.چی بگم بفهمی؟اشتباه فاحشت اون بود که گفتی سوئز را فرانسوی ها ساختند.سوئز در 2 مرحله ساخته شده.1 توسط داریوش کبیر که تو ظاهرا نمی شناسیش.2 توسط سیسی رییس جمهور فعلی مصر که دومی تازه شروع شده.چیزی سرت نمی شود باعث می شی بیام کامنت بذارم و وقتم را برای جواب دادن به تو تلف کنم.اینقدر اشتباه نکن.وای وای

خدا را شکر که چنین افرادی با این تربیت و فهم وشعور!!!!دشمن درجه یک دولت سابق هستند .همانگونه که گفته شد کل اطلاعات آنان در چهار خط توهین و فحاشی که فقط خولایق آنند خلاصه میشود.
دوستی با چنین کم دانهائی باعث سرشکستگی و کسر شان است .
زین پس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
کامیار| United States | ۰۱:۲۶ -
جناب کامیار مطالب شما را به دوستم که در وکیل است و اکنون در مقطع دکتری مشغول , نشان دادم او همه را بدقت خواند و گفت این ها همه ادعاهای سیاسی اند و بااین ابهام گوئییها و کلی گوئیها فقط میتوانید تیتیر و سطر روزنامه ها را پر کنید لیکن برای طرح شکایت بهیچ عنوان کافی نیست . که اگر بود رقبای ایشان دست و پا چلفتی نیستند که راحت بنشینند و نگاه کنند ..
شما نوشته اید کمی معتدل باشید...به موقع لیست اشتباهات ایشان هم انتشار خواهد یافت .منطقی اینستکه شما دقت بیشتری در انتخاب جرائم بکنید و صبر کنید تا به قول خودتان لیست اشتباهات (محکمه پسند )ایشان هم در آید بعد شما میتوانید روی لیست مانور دهید.
در هر صورت شما غصه نخورید من و شما و اکثر کاربران با سیاسیون قرابتی و خویشاوندی نداریم و حقوقی از آنها دریافت نمیکنیم یا اینوجود با تکرار شایعات وارد میدان تهمت هم میشویم که البته جوابگو هستیم ............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
آلمانی گنده کیلویی چند؟
کامیار
| United States |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
سلام اقا رضای ط...شما انسانها را به دو دسته فقط خوب و فقط بد تقسیم میکنید که عادلانه نیست....مثلا خود شما فقط خوب مطلق هستید ویا برعکس ...؟انسانها در قبال اشتباهات خود موارد مثبتی نیز دارند و برای همه صادق است حتی من و شما برادر عزیز...لطفا منصفانه حداقل در رابطه با موارد زیر در دوران ریاست جمهوری سابق مطالعه فرمایید...پیشرفتهای هسته ای - هوافضا-نظامی-صنعت برق-کاربران اینترنتی-تولید محصولات پتروشیمی-بزرگراه ها و جاده های بین شهری و روستایی-تعداداماکن ورزشی-تعدادشهر ها و روستاهای برخوردار از نعمت گاز--افزایش تخت های بیمارستانی و خانه های بهداشت-کتابخانه های عمومی-تعدادمقالات علمی ثبت شده در خارج از کشور-ووووووو....و به اعتقادمن مهمترین انها مسکن مهر است-ایا تا بحال کسی را دیده اید که در لحظه ورود به منزلش (علیرغم تمام کاستی ها)از شادی بیهوش شده باشد...این طومار سر دراز دارد و خوبیها و بدیها را با هم ببینیم...خدا را شکر وابسته به جایی نیستم و نیازی به شخصیت سازی ندارم و اصولا اینجا محل تبادل افکار است و چه بسا نکاتی را بیاموزیم که در ده ها کتاب هم نتوانیم بیابیم.
کامیار
| United States |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
جناب المانی ...با سلام...واقعا دوست شما دانشجوی دکتری حقوق هستند...؟جزا ویا بین الملل...؟نکاتی که برایتان شمردم بنا به اظهار ایشان سیاسی بود یا واقعیت محض....؟کدام سیاسی بود و کدام واقعی نبود...؟شما ماجرای معاون اول-هاله نور-یک میلیون تومان برای هر نوزاد-1000متر برای ساخت ویلا-10 برابر شدن سکه طلا ساختمان ووووورااز قول دوستتان سیاسی میدانید و تکذیب میکنید...؟احتمالا ایشان حقوق سیاسی خوانده اند ...ما هم شاید کتابهای مرحوم دکتر امامی و مرحوم دکتر کاتوزیان را نخوانده باشیم ولی دست مردم دیده ایم....انسان منطقی باید در جایگاهش انتقاد پذیر و در جایگاهش مدافع باشد...تند روی محکوم به شکست است...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
این آلمانیه به اندازه کل جراید درون مرزی و برون مرزی اطلاعات داره،خخخخخخخخخخخ، برو بابا کمتر اظهار فضل کن.همه اشتباه می کنند الا خالی ....!
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
باتشکر از کامیار ، من هیچ تقسیم بندی نکردم بلکه منظورم این بود:
انسان منصف اونیه که خوبیها و بدیهارو باهم بیان کنه تا دیگران خودشون قضاوت کنند ، گفتن تمام بدیها یا نقاط ضعف و یک کلاغ 40کلاغ کردن اونها فقط به معنای سیاه نمایی هست و بس.
شما هم اگر نظر دومتون رو نمیذاشتید مصداق همون کسی میشدید که یک فرد رو فقط بد یا فقط خوب میبینه، بازم ممنون از جواب خوبت.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
اقای المانی معلومه جیره خور یکی هستی که اینجوری کاسه داغتر از اش شدی
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
ناشناس| ۱۰:۰۳ -
آفرین بالاخره یکنفر توانست یک دلیل محکمه پسند بیاره ببینید دلیل این کاربر را روی میز هر دادگاهی بگذارید سریعا حکم جلب صادر میشه وزندان میکنند البته خود شاکی را.

همیشه افراد وقتی کم میارن و یکمرتبه میبینند اون کاخی از دلائل و براهینی که در ذهنشون بود خالی و پوچ است یکمرتبه زیر پای خود را خالی دیده و تنها راه نجات خود را فحاشی و هوچیگری و اباهیگری میدانند.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
اقای المانی تو با حرف منطقی قنع نمیشی و میخوای حرف خودتو به کرسی بشونی همه خودشونو عقل کل میدونن
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
عبدالرحمن| ۱۵:۳۳ - اقای المانی معلومه جیره خور یکی هستی که اینجوری کاسه داغتر از اش شدی

عبدالنفس افراد بی هنری که با رونویسی از روی دست دیگران میخواهند خودی نشان دهند و کسی مشت آنان را باز میکند موقعیکه به عمق کم دانی خود پی میبرندو کم میآورند مجبورند اصل تربیت خود را نشان داده و جیغ بنفش بکشند و فحاشی کنند .
من تو را ولی جیره خوار کسی نمیدانم زیرا جیره خواری هم هنر میخواهد و زحمت و کسی مفت به کسی جیره نمیدهد حتی ارزش جبره خواری هم نداری.
نابرده رنج گنج میسر نمیشود
مزد آن گرفت جان برادر , که کار کرد؟؟
سعی کن ادب و شعور ومعرفت بیاموزی. و عبد نقس نباشی .
حداقل از اسمی که خودت را پشتش پنهان کرده ای خجالت بکش .عبدالرحمن؟؟؟!!!!! احتمالا معنی این را هم درک نمبکنی.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
ناشناس المانی خودتو خیلی عاقل میدونی و با ادب؟فکر میکنی خصلتهایی که گفتی داری؟از نوع حرف زدنت معلومه دارای چه شخصیت کاریزماتیکی هستی راستی برو کمی اقتصاد رو از بیر زنهای 80 ساله یاد بگیر
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
متاسفانه افرادی هستند که از اقتصاد و سیاست اندازه بیرزنهای 90 ساله اطلاعاتی ندارن و مصداق بارزشون این ضرب المثله انکس که نداند و نداند که نداند بدتر از انست که نداند و بداند که نداند
كاظم سليمى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
23
4
به قول استاد، مراجع معظم تقليد و قاطبه روحانيت، پشت سر احمدى نژاد نبودند، تنها افراد انگشت شمارى از او حمايت كردند كه آنها هم وقتى از ماهيت واقعى جريان انحرافى آگاهى يافتند، بلافاصله موضع گيرى كردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
7
26
جهت اطلاع استاد فرجى كه البته خودشان بهتر از هركسى مى دانند كه در انتخاب احمدى نژاد افرادى از روحانيون سرشناس مثل آقايان، مصباح، جنتى، علم الهدى، خاتمى و آقاتهرانى از او حمايت جانانه كردند!
پاسخ ها
مهدی م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
هنوز هم مي كنند. ضمنا مردم هم دوست دار او هستند. اگر باز به عرصه سياست بيايد مي بينيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
و روحانیونی مثل صانعی، انصاری ،اشرفی اصفهانی ، هاشمی و حسن خمینی هم مخالف احمدی نژاد بودند اینور ماجرا رو هم ببینید و واقعیتی که عده ای نمیخوان قبول کنن احمدی نژاد بیشتر محصول رویگردانی در سال 84 از هاشمی و سیاستهای دهه70 هاشمی بود و اینکه اکثریت مردم دیگه خواهان ریاست جمهوری هاشمی و در سال 88 خواهان برقراری دوباره سیاستهای موسوی نخست وزیر سابق نبودند مردم بخاطر حمایت فلان و بهمان رای ندادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
8
20
من يك طلبه از شمار طلاب رنج كشيده حوزه علميه قم هستم،
از بولتن نيوز و استاد فرجى بخاطر اين نامه روشنگرانه تشكر مى كنم. احمدى نژاد محصول تفكر حوزه قم، منتخب روحانيت و مورد تأئيد مراجع و رهبرى نبوده است، مقام معظم رهبرى از همه رؤساى جمهور حمايت
مى كند تا چرخ دولت ها بهتر بچرخد، ولى همانگونه كه خودشان فرمودند،
به كسى چك سفيد امضاء نمى دهند.
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
8
15
كاش آقاى غرويان نام روحانيون قم و مداحان حامى احمدى نژاد را مى برد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
جایی قایم نشدند بسیار هم مشهور هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
32
10
(احمدی نژاد)جدأ بزرگترین اشتباه تاریخ ایران بود. جناب فرجی آنچه که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند، دست مریزاد و در پناه حق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
جناب ناشناس آقای فرجی حتما مطالعه کرده و نوسته حالا میشه شما به جای ابهام گوئی و گنده گوئی از هزاران خطای احمدینژاد 10 عدد آنرا که در دادگاه قابل پیگیری باشد اسم ببری از همین مقاله هم اگر کپی برداری کنی راضی هستیم.
دوست ما یک شرکت شیشه پاک و نظافت کلی ساختمان را آورد خانه و گفت اوسا ببین چقدر کار داره دقیق بررسی کن قیمت بده او هم دید و توافق قیمت و زمان کردند و دو روز بعد اوسا با دوتا شاگرداش آمدند شروع کردند به کار و از همان اول دائم شروع به غر و لند که نقاشه گند زده اه اه بنا گند زده اه اه لوله کش گند زده اوه اوه ......دوست ما انداختشون از خونه بیرون گفت شما اینکاره نیستید مگر اول ندیدید و مگر ما قیمت طی نکردیم وقتی نمیتونی و وارد نیستی چرا کا رو قبول میکنی بگذار اونهایی که وارد هستند کار ها را انجام دهند. اه اه اوه اوه تا کی بایستی ادامه داشته باشد .این جنگ سرد بین امریکا و روس هم چند سال پیش تموم شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
زیاد وراجی می کنی آلمانی، تو وکیل وصی که هستی ، معلومه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
لطفافقط کمی ازائن اشتباهاتو بگید!!!!!خیلی بی انصافی!!!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
ناشناس| ۲۳:۲۷ -
ناشناس ۲۳:۲۷ - زیاد... آلمانی، تو وکیل وصی که هستی ، معلومه.

تربیت خانوادگی کولاک کرده است خدا را شکر که این تیپ افراد کم دان و خالی بند و بی نزاکت ضد احمدینژاد هستند و دوستی با این نوع اشخاص مایه خجالت و کسر شان است.
آینه چون نقش تو بنمود راست
حود شکن آینه شکستن خطاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
تو گنده ای بسه !
الهيار عبدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
8
24
به نظر منم همانطور كه آقاى فرجى نوشته، بهتره اهل نقد و نظرى، دولت فعلى را مورد ارزيابى قرار دهند، چون دولت قبل خوب يا بد، تموم شد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
17
3
عالى بود، دست و پنجه، يعنى تفكر و قلم شما هميشه پاينده باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
3
18
اگر روحانيت از احمدي نژاد حمايت نكرد يك روشن بيني نبود بلكه حاصل روحيه محافطه كارانه بود
مهدی م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
4
13
نظرات مخالف خودتون رو هم منتشر كنيد بد نيست. حداقل مي فهميد چقدر با نظران شما مخالفن
عظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
15
25
نمی دونم احمدی نژاد چه گناهی مرتکب شده که هرکسی بلند میشه عقده های خود را روی این بنده خدا خالی می کنه/احمدی نژاد همینکه صلابت صاحبان زر و زور را شکست همینکه سرمایه سالاران را جلوی مردم ایران رسوا نمود همینکه تقسیم قدرت و ثروت را به نحو عادلانه به مردم ایران فهماند بر ا ما ملت ایران بسه/تا کی باید ثروت و قدرت در ایران انحصاری باشد؟ تا کی باید یک تعداد خاصی سکاندار پست های سیاسی و اقتصادی باشند؟اخه احمدی نژاد غیر از این موارد چه چیزی را می گفت؟چه سوءاستفاده ای کرد؟
مدیر پایگاه با اينكه بناي ما حداقل اظهارنظر است و تلاش مي كنيم خودخوانندگان محترم در فضايي امن وآرام به تضارب آراء خود بپردازند ولي بعضا سكوت در مقابل پيام هاي عجيب شايد به منزله تاييد باشد و لذا ناچار به حداقلي از پاسخ اكتفا مي كنيم .در حال حاضر 2تن از معاونان رييس جمهور سابق در زندان هستند و پرونده هايي هم براي صاحب منصبان آن دولت مفتوح است و ميزان بدهكاري به ارث مانده از دولت پيشين و طرح هاي نيمه كاره كه بدون كار كارشناسانه افتتاح شده  بودند و مشكلات مختلف خارجي ومسايل عجيبي مثل گم شدن دكل كه هر آن فاش مي شودتنها بخش كوچكي از نوع عمل كرد گذشته است ، حداقل اگر از آن زمان دفاع مي فرماييد كمي انصاف هم قرين سخن خود كنيد و همه چيز را نفي نفرماييد .  
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شما الان مثلا خیلی منصفانه نوشتید از در زندان بودن معاونان نوشتید ولی علت زندانی شدن رحیمی رو ننوشتید در مورد دکل هم دکلی به ایران نرسید نه اینکه گم شد حداقل در ماه رمضون رعایت کنید و با کلی گویی و تلفیق درست و غلط نتیجه نگیرید اون انصاف اینه در جوابی هم که به علی از شیراز دادید باید بگم اگر معاونین و وزرا دولتهای قبل زندانی نشدن و حالا دو تا معاون احمدی نژاد که یکیش(رحیمی) جرائمش اصلا مربوط به معاون اولیش نبود ولی وزیری مثل زنگنه اگر زندانی نشد بخاطر دو قرارداد نفتی که رشوه گیرنده یک قراردادش به حبس محکوم شده این دیگه مشکل احمدی نژاد نیست یا اگر در دولت خاتمی و زمان وزارت صنعت جهانگیری مدیری معدن به زنش هدیه میده ولی با وزیر برخورد نمیشه دیگه مشکل احمدی نژاد نیست
مدیر پایگاه در اين باره همان است كه گفتيم كه بنايمان بر اختصار و حداقل پاسخ است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خب بنایتان بنای غلطی خوبه خودتون تیتر زدید ((هرسال 10 دکل نفتی؛ بی سروصدا در آبهای ایران گم می شوند)) اونوقت گم شدن یک دکل رو اونطور به احمدی نژاد نسبت میدید ؟! چرا از تولید دکل در دولت قبل توسط جهاد دانشگاهی نمیگید که در دولت فعلی تعطیل شد اگر عده ای لابی قدرتمندی دارن که باضررهای بیشتر وزیر میشن مشکل از جای دیگه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
"نمیدونم احمدی نزاد چه گناهی مرتکب شده"

یعنی اگه کسی در خارج از ایران هم زندگی بکنه، بازم اینطوری حرف نمیزنه.
فقط باید بگم خلایق هرچه لایق.
عظیم عزیز. تا امثال شما تو این کشور هستن، راه برای امثال احمدی نژادها هم باز است.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1 اختلاسهای نجومی 2 تورم افسار گسیخته 3 برداشته شدن یارانه ها 4 گرانی بیش از حد 5 تحریمهای بیشتر 6 دشمنی اکثر کشورها با ایران اونایی که از ایشون حمایت میکنن فکر کنم اندازه یه بچه هم فکر نمیکنن و با بگم بگمهای ایشون زود جو گیر شدن و ایشونو بت قرار دادن
ابو بشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
فرضا اگر احمدی نژاد و یارانش را به اشد مجازات برسانند نوشداروی بعد از مرگ سهراب است
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
8
احمدى نژاد به همه اعضاى كابينه جديد خود حكم انتصاب داده است!
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
24
7
احمدى نژاد راهنماى چپ مى زند، راست مى پيچد!
احمدى نژاد و دوستانش با اين همه پرونده قضايى از فيلتر نظام رد نميشه،
اما انتخاب تيم آينده براى راه گم كردنه، بايد ببينم دوباره دنبال چيه!؟
شنونده باید دانا باشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
4
24
ای کاش این منتقدان زبردست و واقف به امور دنیوی و معنوی کمی هم لوله توپ! خود را به سمت کسی میبردند که بزرگترین حامی فتنه بوده و تمام توان مالی و سیاسی خود را برای شکستن حکم دادگاه به کار میبنده!! کسی هم نقدی راجع بهش نداره!!! شایدم جرات نداره که داشته باشه!!! چرا بازار نقادیتان فقط در مورد شخصی داغ است که مثل برخیها مافیای قدرت و ثروت نیست؟!! شاید سوال من جواب خودمه؟
میگم حالا که دستتون گرم شده کمی هم از شخصیتهایی مثل رضاشاه و صدام و سایر کسانی که به نحوی دستشان کوتاه است و قدرت دفاع ندارند نقد کنید که نقدتان پربار تر شود!!
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
20
2
بولتن مستقل، فراجناحى عمل مى كنه و نظر مؤافق و مخالف و مى نويسه، در نامه آقاى فرجى به آقاى غرويان، اومده،
اكنون و در شرايطى كه از سر تدبير و اميد، دولت معاصر بيش از پيش محتاج نقد منصفانه، بويژه توسط مصلحان خردمندى چون شما مى باشد،
آيا بهتر نيست، جناب غرويان نيم نگاهى به نقد دولت فعلى، بخصوص در حوزه دين، فرهنگ و اخلاق بيافكننذ!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
12
30
درود بر احمدی نژاد که منافع عده ای را قطع کرده که این چنین جلز ولز می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دوست عزیز گویا شما در ایران زندگی نمی کنید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با شما موافقم . از وقتی بعضی منافعشونو به خطر دیدند شروع کردند به سم پاشی علیه دولت نهم و دهم
نیک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حالت خوبه گلم؟0-o
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
3
8
آنچه من از نامه آقاى فرجى مى فهمم، اينه كه ايشون معتقده، اين دولت و اون دولت و اين رئيس جمهور و اون رئيس جمهور، فرقى نمى كنه، مهم اينه كه از دين براى دنيا و از شريعت براى معيشت و از روحانيت براى قدرت، سوء استفاده نكنيم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
7
27
اتفاقا بحث بسیار جالبیست همین پریروز به فکر افتاده بودم ای دل غافل مذاکرات به نقطه حساس خودش رسیده و یکطوری بایستی مردم را از تمرکز بر مذاکرات و نق زدنها دور کنیم و مطلب جدید برایشان درست کنیم .اول احمدینژاد بخاطرم آمد با خطاهای تاریخی !!! بعد یک جنجال از ذی با کلام را هم بد ندانستم و برای سومی هم دارم فکر میکنم یک خاطره !! یادم بیاد ...صبر کنید آها همین دوهفته پیش نبود ایران در زمان احمدینژاد به مرض هاری دچار شده بود؟.
پیشنهاد من ایستکه هم روی مطلب امروز فکر کنیم و نظر بدهیم هم دقیقا گوش به زنگ جنجالی زیبا و یا خاطره ای زیبا باشیم زیرا با بحث دیدن بشقاب پرنده و شئِ نورانی خیلی آدمها جذب نمیشوند.
منتظر جنجال بعدی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
17
4
این روزا با خزانه خالی دارن هرشب افطاری میدن به نیازمندان و فقرا!!

چند شب پیش نوبت مستمندان اصلاح طلب و اصولگرا بود؛

پریشب نوبت...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
8
26
احمدی نژاد مردی در قلب طوفان ....رجل فی قلب العاصفه
نویسنده :عادل الجوجری نویسنده برجسته مصری .....8 فصل
................
سیدفواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
9
27
؟دکتر عجیب خاری در چشم سرمایه داران شده ای؟خود عمار پندارها هم آخرت فروشی میکنند...این معجزه ات است که نباید از یادها فراموش شوی...به دست دشمنانت داری روز به روز بزرگتر میشوی...موج تهمت و افترا و تمسخرها صخره های ایمانتان را مستحکم تر نموده و گیج و سردرگمشان کرده ای...دشمنانت در خود لول میخورند و همینک سنگینی شکست را بر گرده خود احساس میکنند...اکنون که سکوت کرده ای ؟ وای به روزی که لب گشوده و دودمانشان را بر باد دهی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شما با همین طرز حرف زدنتون احمدی نژاد رو خراب می کنین !
اینطور صحبت کردن مصداق دفاع بد هست که نتیجه ی معکوس هم همیشه میده و باعث انزجار میشه.
معجزه ات است یعنی چی؟
nik
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
سیدفواد جان اللحساب یه آسپرین برات مینویسم ولی حتما یه سری بهپزشک متخصصم بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
20
چرا بعضى ها اينقدر شلوغش مى كنند!؟ صورت مسئله خيلى ساده است،
آقاى احمدى نژاد گفته، غربى ها مى خوان امام زمان را ترور كنن!
آقاى غرويان گفته، احمدى نژاد از اين حرفا زياد ميزنه و شايد منظورش، ترور خود و دوستانش باشه! روحانيت مقصر است.
آقاى فرجى گفته، آقاى غرويان مراجع و روحانيت از ايشون حمايت نمى كنند و شما بايد ديروز ايشون و امروز اين دولت رو نقد كنين
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
29
11
احمدی نژادهیچ منفعتی برای کشورنداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ماشالله به این تحلیل !! جامع !! کامل!! دندانشکن!! برهانی!! طوفانی!! انقلابی!! دیگر برای چه سیاسیون تحلیل میکنند و وقت مردم را میگیرند وقتی 8 سال تاریخ کشور به این ظریفی!! و دقیقی !! تحلیل میشود.
این تازه گمنام است اگر یک روزی معروف و نامی و نام آشنا شود تاریخ کل جهان را در یک جمله بیان خواهد نمود. منتظر تهلول سیاسی و تاریخی شما در باره تغییرات اساسی در ژئو پلی تاکتیک جهان پس از فرود اولین انسان با سر در مریخ هستیم. آفرین .صد آفرین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
فقط ضرر و بس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دوست ناشناس 22:12 شما نکات مثبت عملکردی احمدی نژاد را بیان کنید.
اصلا عملکرد را ول کنید مشخصات بارز اخلاقی و اعتقادی ایشان را عنوان کنید!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس| | ۰۰:۴۱ - شما نکات مثبت عملکردی احمدی نژاد را بیان کنید....
جناب ناشناس متاسفانه اکثرا متوجه این نکته نمیشوند که اینجانب فقط با کسانیکه تیر درتاریکی پرتاب میکنند و با خالی بندی الکی کسی را در جمع یا به عرش میبرند و یا به فرش میزنند سر ناسازگاری دارم و کاربرانی که زحمت میکشند و ایرادات وارد اساسی به مثلا احمدی نژاد را میگویند خصوصا اینکه با پیشنهاد همراه باشد بنده به آنها احترام میگذارم و در حقیقت آقای احمدینژاد خود بایستی سپاسگزار چنین افرادی باشد که مجانی اشکالات او را بیان کرده و باعث پیشرفت او شده اند.همچنانکه او طبق قولی که داده بود به سه روزنامه نگار منتقد منصف دولتش جایزه داد...واقعا شما که مخالف احمدینژاد هستید اشکالات اساسی و خلافهای انجام شده را اگر آنها را مستند با راه حل گوشزد نمائید بایستی طرفداران احمدینژاد هم از شما سپاسگزار باشند. با اینکار شما میتوانید با شمردن اسناد و براهین و ادله معلومات ما را هم بالا ببرید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دوست ناشناس 15:23 گویا خود شما متوجه نیستید که شما در اکثر کامنتهای خود ، کسانی را که نقدی بر احمدی نژاد داشته اند مورد حمله قرار داده اید!!
در ضمن شما این دوستان را بی سواد و کم مطالعه و کسانی که سطح درکشان به دو صفحه روزنامه هم نمی رسد خطاب می کنید و توقع دارید به شما توهین نکنند!!!!
ضعفهای شخصیتی ، سیاسی و عملکردی احمدی نژاد به قدر زیاد است که همه آن را درک می کنند !!
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس|۰۰:۱۱ ...، کسانی را که نقدی بر احمدی نژاد داشته اند مورد حمله قرار داده اید!!
در ضمن شما این دوستان را بی سواد و کم مطالعه و کسانی که سطح درکشان به دو صفحه روزنامه هم نمی رسد خطاب می کنید و توقع دارید به شما توهین نکنند!!!!....
جناب ناشناس گرامی اگر شما دقت فرموده باشید تقریبا هیچگاه بنده حتی در کامنت افرادیکه با برشمردن اشکالات منطقی و محکمه پسند کاربرانیکه نقاط ضعف دولت قبلی را بیان میکنند ,نظر نمیدهم زیرا برایش زخمت کشیده اند و مطالعه کرده اند گرچه اینکار واقعا سواد میخواهد و هستند افرادیکه بتوانند این کار را انجام دهند و واقعا افرادیکه دائم طوطی وار جمله ای را دائم تکرار میکنند و جیغ بنفش میکشند که ...بعله خلافهای احمدینژادر درتاریخ ایران سابقه ندارد .. بعله در تاریخ ایران کشور به اندازه این 8 سال خراب نشد ..بعله ..بعد همین اشخاص بیسواد که واقعا کل اطلاعاتشان از دو صفخه روزنامه کمتر است قیافه میگیرند که کانال سوئز را داریوش ساخت و اخیرا السیسی و فرانسویها دخالتی در ساخت کانال سوئز ندارند یا دفاع کردن بی بدیل از جنایتکاران رژیم پهلوی...............................................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس 15:15 با فرض اینکه صحبتهای جنابعالی درست باشد ولی دلیل کافی برای توهین و بیسواد خواندن دیگران نیست!!
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بعضی وقتا سرو صدامون خیـــــــــــــــــلی بیشتر از داشته هامونه! ،اینکه خیلی از کاربرهای بولتن جواب امثال f عزیز و برخی دوستان ناراحت دیگه رو نمیدن دلیلش بی منطق بودن این دوستانه چون همه میدونن بحث با اینها فایده ای نداره کلا تا به حال نشده یکبار محض رضای خدا یه نظر منطقی بذارن! ولی درعوض دیده شده تو حمله کردن به دیگران خیلی فعالند و خیلی هم حق به جانب حمله میکنند!
خلاصه وقتی کسی بدون پشتوانه فکری و منطقی، فقط با توپ و تانک میاد تو میدون، جزو بی سوادان پر صدا به حساب میاد و بس - و حتی اگه ما به جای بیسواد ، مهندس صداش کنیم بازم در حقیقت امر هیچ تاثیری نداره ولی اگه به جای حمله ور شدن بره برداشتهای کلی غلط غلوطشو به اطلاعات صحیح و مستند تبدیل کنه خود به خود ارزش پیدا میکنه چون سوادش زیاد میشه.
سيده فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
6
وحدت، رمز پيروزى ماست، اما مباحث تئوريك با رعايت موازين علمى و اخلاقى، باعث پويايى جامعه مى شود و بحث آقايان غرويان و فرجى، در نوع خود جالب و مفيد فايده است.
علي از شيراز
|
United States
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
5
16
افاي بولتن جرا مغلطه ميكني؟ جند تا از وزرا و معاونين دول قبل در زندانند و با بودند ؟يه نكاهي به ارشيوات بنداز تا يادت بياد، و اما احمدي به حلقه ممنوعه اي وارد شد و همه از چپ و راست دورش کردند و کمکش نکردند . هر کي را هم اورد که اينجوري شد . يادنان باشه منتخب ملت بود يعني مردم ادبياتش را مي پىنديدند. انصاف در هر کاري پسنديده است. البته به نظر من اينها همه باعٽ رشد مردم ميشه و هر روز رو به رشد است .
مدیر پایگاه شما بگویید کدامیک از وزرا و معاونین روسای جمهور سابق به اتهامات مالی در زندان هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اینکه در زندان نیستند که دلیل نمیشه. حتما می دانید که گلوی تساهل و تسامح برای برخی های دارنده پشتوانه، یلی گلوگشاده. مثلا هاشمی و خاتمی که آتش بیار آشوب 88 بودند چه برخوردی باهاشون شد!؟ اونکه قوی تره هنوز رئیسه و اون دیگری فقط ممنوع التصویر! چه مجازاتی سنگینی!
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس المانی حرف مفت زیاد میزنی اقتصاد زمان خاتمی با احمدی نژاد قابل مقایسه نیست
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس ۱۰:۰۴ - این عبدالرحمانه , عوضی شما را اشتباهی گرفته رنگ قرمز پرچم کار دستش داده یه خورده حسابی از قبل با این پرچم داشته حالا فکر میکنه تسویه شد .نمیدونه 5 تا ای پی آلمان اینجا داریم دوتا با اسم و سه تا بدون اسم .گیر کرده اون وسط بالاخره بعد از سه روز جری شده .حوصله داشتی جوابشو بده مشتری بشه نپره .

ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبدالرحمن راست میگی ! زمان خاتمی با احمدی نژاد فرق داره . فرقش در اینه که دورن سیاه و خفت بار زمان خاتمی هرگز فراموش شدنی نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خاتمی آبروی نظام بود و هست.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
نا شناس المانی جواب..
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس المانی برچمتو عوض کن تا اشتباهی عوضی نیفتی
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
عبدالرحمن| ۱۵:۴۰ - ناشناس المانی برچمتو عوض کن تا اشتباهی عوضی نیفتی ....

شما هم در کامنت ۰۱:۳۵ سطر اول (،)کاما را از قبل کلمه ببر بعد از همون کلمه تا اشتباهی نشی.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
المانی ویرگول رو ببرم که شامل حال تو میشه
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
چیه به رنگ قرمز علاقه داری؟ دوسداری رنگ قرمز ببینی؟
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ناشناس المانی اسم شما شمسعلی نبود
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
بهزاد| ۲۲:۰۵ - ناشناس المانی اسم شما شمسعلی نبود . نه شمسنعلی جان شما نه, ولی شما خودتی واقعا پــــــــــر ویـــــــــزززز چطوری شکل بهزاد شدی؟؟ پرات کو؟فقط صدات میاد.
یه چیزی بگم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
یادمه سال92 زمانی که دکتر روحانی انتخاب شد گفتم هیچ کاری انجام نمیده چرا؟؟چون تا سال 96 میخواد بگه احمدی نژاد فلان غلط رو کرد !!خوب طرفداراش هم همینو میگند.دولت میگویدپول نداریم خزانه خالی است تا سال96.بله جناب احمدی نژاد هم اشتباهات فاجعه باری داشتند.اما گرانی محصول هدفمندی یارانه ها هست (خصوصی سازی)ضمن اینکه ایشان به عمران و آبادانی کشور کمک شایانی نمودند.اما یک سوال چند کار مفیدی که جناب خاتمی و هاشمی برای این مملکت کردند را بگویید(البته به غیر از درجا زدن!!!)بولتن جان واقعا اگه الان بعضی ها در قدرت نبودند حکم واقعی جناب م.ه باید اجرا میشد.خواهشا با این ملت اعم از عبدالرحمان بحث نکنید.والله که در ماه خدا یه ذره هم به وجود اون دنیا فکر کنیم بد نیست.شاید روحانی و احمدی نژاد و خاتمی یاوران خوبی در روز جزا نباشند!!!
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اقای شمسعلی چرا زود ناراحت میشوید؟
انتی شمسعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خخخخ دمت گرم بهزاد راستی شمسعلی المان چه خبر؟رستوران کار میکنی؟
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
23
3
خوشم میاد خیلی خوب همتون سرتون گرم شده، دوستان وقتتونو اینجوری هدر ندید، یکی دیگه حالشو میبره اونوقت شما دارید به هم میپرید!!!
بجای اهمیت دادن به این چیزآ (البته پشت پرده نقشه اینه که کاری کنند که شما به این چیزآ اهمیت بدید تا از چیزای مهمتر غافل شوید) به زندگیتون سروسامان بدید، دانشتونو بالا ببرید، درآمدتونو افزایش بدید و به دیگر نقاط دنیا سفر کنید تا ببینید چه کلاهی داره سرتون میره، خلاصه اینکه از زندگیتون لذت ببرید.
دوستان بخدا قسم وقتی نظرات رو میخونم دلم خیلی میسوزه، از اینکه شما رو عمداً دارن سرگرم میکنند تا چیزایه مهمتری رو درخواست نکنید یا بعبارتی دنبالش نرید.
دوستان زندگی کنید.
علي ار شيراز
|
United States
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
3
كةباسجي. بهزاد نبوي . سازكارا. و ... م ه . رحيمي با كي بود بعد امد ؟ اوني كه برادرش وزير بود . اونايي كه در حبس خانكي اند
علي از شيراز
|
United States
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
1
12
جرايم امنيني و بر اندازي كم از مالي نيست نوري. نبوي. كرباسجي. ميردامادي ً امين زاده .كروبي جرمشان جي بوده . ماجراي دكل نفتي ايا هنوز بجايي رسيده ؟ سباست خارجي كجاش بد بوده ؟ هلوكاستش ؟ عربستانش ؟
علي از شيراز
|
United States
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
1
9
عيب احمدي نژاد ىک دندگىش و حلقه بسته دوستانش و مهمتر از همه ان ۱۱ روز بود که سالها عبادت را مي سوزاند و پناه مي برم بخدا که از هزا ران ميليارد اختلاس وحشتناکتر است حرف امام را بر زمين انداختن . اميدوارم استغفار کند .
سيدسجاد رستگارى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
2
3
آيت الله غرويان،
باسلام و احترام،
هشدار حضرتعالى در باره سوء استفاده از نام امام زمان(عج) بجاست،
اما من مى خواستم عرض كنم، واقعأ احمدى نژاد حاصل يك جريان از حوزه علميه قم نيست و عجب از شماست كه به خاطر قليلى، كثيرى را متهم مى كنيد!
علي از شيراز
|
United States
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
3
15
اقاي پايتخت؛ نميدانم الكوي شما در زندگي کيه ? اما ما ملت ايران اهل مسامحه با ظالم نيستيم . مگر ميشه ظلم را ديد و ساکت نشست.? من هم دلم براي شما ميسوزد بخدا . الگوي من اماميست که نان جو را با زانو ميشکست . کسسيت که اموالش را چند بار صدقه داد. و کسيکه ماسکش را بديگري داد و خود شيمياىئ شد. فراوان نمونه دارم .لذت .? تا حالا بعد اذان صبح هفته اي ۱ بار کوه رفته اي ? ۱ بار پياده با کاروان کربلا يا قم و مشهد رفته اي ? و تو چه مئ داني لذت چيستت ? ا ي برادر ملت ايرانه سيب زميني که نيست!. ببخش اگه کمي تند شد . حق نگهدارت و موفق باشي .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
یی کمپ گلی والا کاکو خدا حافظت باشه بهش بوگو :

اگر لذت ترک لذت بدانی
دگر لذت نفس لذت ندانی
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
دوست عزیز الگو گرفتن از دیگران بصورت افراطی نوعی بت پرستیست، شما چیکار دارید که دیگران چجوری زندگی کردند! به عقلتون رجوع کنید، ببینید دلتون چی میگه و همونو انجام بدید، شما حق ندارید عمداً خودتونو زجر بدید و از لذتهای این دنیا محروم کنید فقط به این دلیل که دیگری این کار رو انجام داده! اعتدال داشته باشید، کربلا، قم و مشهد رو اگر دوست دارید بروید ولی پکن، پاریس و دیگر شهرهای زیبا و تاریخی دنیا هم مهم هستند و باید به اونجاها هم بروید، الگوی شما باید تجربه شخصی خودتون باشه، یعنی جلوی تجربیاتتون زانو بزنید و حرف هیچکس دیگه ای رو گوش ندید حتی حرف منو ولی به توصیه ی من فکر کنید و چیزایه دیگه رو هم تجربه کنید، شاید باورتون نشه ولی وقتی غم و غصه ای که دیگران هی به شما تلقین میکنند رو از خودتون دور کنید تازه اونوقته که میتونید خدا رو در سراسر وجودتون حس کنید. نذارید عقاید دیگران شما رو به غل و زنجیر بکشند، خودتون برای خودتون عقیده ای که خاص شماست رو در وجودتون بسازید اونوم فقط با تجربه محقق میشود.
وقتی به خودتون برسید وظیفه ای که در قبال ملت دارید بصورت خودکار ادا میشه پس نیازی نیست واسه ادای دین، گونی ملت را رو دوشوتون بذارید.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
مرغ، بر بالا پَران و سايه‌اش
مي‌دود بر خاك، پَرّان مرغْ وَش
ابلهي، صيّادِ آن سايه شود
مي‌دود چندان‌كه بي‌مايه شود
بي‌خبر كآن عكسِ آن، مرغِ هواست
بي‌خبر كه اصلِ آن سايه كجاست
تير، اندازد به سويِ سايه او
تَرْكَشَش خالي شود از جستجو
تَركَشِ عمرش تهي شد، عُمر رفت
از دويدن در شكارِ سايه، تَفْت

جناب علی آقا از شیراز شما دنبال مرغ آسمونی بعضی ها هم دنبال سایه اونن چنان هم مدعی هستند که انگار چقدر هم از زندگی لذت میبرن .
دوست ما اروپا درس میخوند میگفت رفتم خونه دوست ایرانیم چون سر قرار نیامده بود نگران شدم دیدم داره آشپزی میکنه گفتم چکار میکنی گفت رفتم از سوپر مارکت خرید کردم میخوام از زندگیم لذت ببرم دیدم رفته یک سوپری بسیار ارزان که اجناس ارزون داره نیم کیلوگوشت و نیم کبیو برنج انکل بنز و یک مشت خرت وپرت خریده میخواد بشینه لذت ببره .بهش گفتم پاشو پاشو مسخره کردی خودتو چه لذت سطح پائینی داری حداقل با هواپیما یگسر برو فرانسه تو بهترین هتل کیف کن تو که فقیر نبیستی چقدر خواسته هات سطح پائینه .
و البته اون دوستش هنوز نتونسته درست و حسابی از زندگیش لذت ببره چون نه زن داره نه بچه نه دوست و نه آشنا و هرجا هم که میره بهش منفی نگاه میکنن. 40 سالش شده هنوز آرزو داره یکی بهش بگه بابا.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
کاربر ۲۱:۵۲
از همه مهمتر در پایان دقت : نوشتی ... پس نیازی نیست واسه ادای دین، گونی ملت را رو دوشوتون بذارید.و دقیقا وتحقیقا مشکل شما اینجاست دقت کن: اکنون که صدها میلیون مسلمان در سراسر گیتی در شبهای قدربا خدای خود خلوت کرده اند و گریه و زاری کرده و قرآن بر سر گرفته اند تا نعمات و برکات خداوند شامل حال آنان شود و از طرفی دنیای مردان مرد به ماتم نشسته است که مولای ما و آقای ما در این شبها به خاطر عدالت محض او, ایشان را به شهادت رساندند , همان کسیکه رئیس بزرگترین دولت جهانی آنروز بود و دقیقا بعد از اتمام کار اداری سر راه گـــــــونی و بار گنــــــدم فقیــــــری را بر دوش به خانه حمل میکرد و لحظاتی او را کمک کرده ویتیمانش را دلداری میداد, او الگوی ماست .زیرا تمام آزادگان تاریخ چه مسلمان و غیر مسلمان هنوز از سخنان و کرامات او بهره مندند و این آزادیها ودمکراسیهای امروزی برداشتی ناقص و کوتاه از دریای بیکران علم و دانش ایشان است و طبیعیست که شما نمیتوانید برای ما الگو سازی کنید .شما نمیتوانید خزف و خرمهره را به کسی بفروشید که خود الماس و یاقوت و زمرد در دست دارد.وقت ما را بیهوده تلف میکنی
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
منم میتونم کتاب شعر باز کنم شعرهایی بزارم تو کامنتم تا خودمو باسواد نشون بدم بجای این افاده ها برو نرخ کالاها رو بعد از قبل احمدی نزاد و بعد احمدی نزاد کنترل کن تو کل تاریه 3000 ساله ایران به اندازه 8 سال ایشون تورم نداشتیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
20
6
اخر شما که از احمدی نژاد دفاع میکنید از سوادش از اخلاقش از تربیتش از مردم داری از سفرهاش از معامله با وزیر امور خارجه خودش از دانشگاه ایرانیان از پانته ا از ابروی مردم بردن در مناظراتش از تبدیل دلار به سه هزار تومن از قیافش از چی دفاع میکنید این آدم ادیبه خطیبه شریفه ظریفه لطیفه نحیفه چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
با این ایرادات و شعارات ,شما در هیچ دادگاهی در هیچکجای دنیا هیچ شکایتی را علیه او نمیتوانید پیگیری کنید .یاد بگیرید به خودتان زحمت بدهید و دلائل محکمه پسند بیاورید اصلا نباید مشکل باشد از هزاران خلاف چند عدد را مستند غربال کنید.
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
البته من تشکر میکنم که شما با همه بی اطلاعیت تو کامنتت چندتا از مهمترین خصوصیت های ناب احمدی نژاد رو گفتی : مردم دار بودنش، درجات علمی بالایی که داشت، سفرهای استانی که از مردم داری و برای رسیدگی واقعی به محرومان بود، میخواست دانشگاهی راه بندازه تا مردم رو از استعمار دانشگاه آزاد خلاص کنه و انحصار رو بشکنه که دقیقا به همین دلیل جلوشو گرفتند!، منطقی که تو مباحث و مناظرات داشت و قدرت کلامی که باعث میشد بتواند اوباما رو به مناظره زنده دعوت کند و خیلی موارد دیگری که اگه بگیم بولتن منتشرش نمیکنه.

اما یه سوال: اگه میشد یه دختر خوشگل خوش اندام سرزبون دار چش عسلی کاندید رئیس جمهوری بشه شما بهش رای میدادی؟ ناراحت نشیا بلخره شما نظرتو نوشتی منم سوال برام پیش اومده ، این به اون در!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
از خوش تیپی اش ، خخخخخخخخخخخخخ
الدورادو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اقای رضا ط بنزین قبل از احمدی نژاد و بعدا از احمدی نژاد قیمتش چند برابر شد؟ اینجوری از اقشار جامعه حمایت کرد؟ دلار 700 تومنی شد 4000 تومن برداختی قبوض برق گاز اب حتی تلفن رشد سرسام اور کرد بودر لباسشویی 200 تومنی چند تومن شد؟تو که میگی اقای احمدی نژاد از محرومین دفاع میکرد چرا نون سنگک 30 تومنی شد 1000 تومن؟مگه نه اینکه نون قوت قالب فقراست؟اونهمه بول نفت کجا رفت؟ چرا وزیرانشو به دادگاه احضار میکنن لابد خطایی کردن
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
با سلام جناب الدورادو - چه اسم سختی!!-
افزایش قیمت بنزین بیشتر برای ماشین دارها تاثیر منفی داره ، افزایش قیمت دلار همونطور که میدونید نتیجه بازی مافیای پول با دلار بود همونایی که من و شما در مقابل منافعشون پشیزی نمیرزیم و مرگ ما رو به حفظ منافعشون ترجیح میدن + تحریمهای امریکا که خب هر مقاومتی یه هزینه هایی داره و یه نتایجی باید قدر نتایج مقاومت 8ساله رو بدونیم چون اینها تو8سال همه زور خود را زدند و دیدند ایران خم نشد و الان دارن کوتاه میان اگه توافقی حاصل بشه مدیون 8سال مقاومت مردم در مقابل تحریم و گرانی های تحمیلی هست، دوست گرامی رسیدگی به محرومان رو برو از خودشون سوال کن ببین چی بهت جواب میدن، کمکهای بی سابقه ای که تو دولت احمدی نژاد به محرومان شد علت اصلی دشمنیها با ایشونه مخصوصا مسکن مهر که مثل داغی رو گوشت اشراف بود
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
پول نفت هم که قسمت اعظمیش بلوکه شده و مثل سور پرایزی برای دولت فعلی وبعدی میمونه! و بخشیش تو صندوق توسعه هست که باز این دولت ازش بیشترین استفاده رو میکنه(4.2میلیارد دلار+12میلیارد دلار+..) و الباقیش هم صرف ساخت راهها و سدها و آبادانی کشور مخصوصا روستاها و پیشرفت شگفت انگیز علم و فناوری و توسعه بخش پتروشیمی و نفت(وتولید بنزین) و احیا و توسعه صنعت هسته ای(همه با وجود تحریمها) و توسعه قدرت تولیدات صنعتی ایران(تولیداتی مانند توربین های برق آبی و لکوموتیو وغیره) و توسعه تولیدات دارویی و صنعت هوا فضا و طرح عظیم مسکن مهر و غیره شده و البته با وجود تحریمها هزینه های کشورداری هم بسیار بالا بوده ، راستی قیمت نان تو دولت تدبر به امید که تورم رو در دست گرفته چقدر افزایش داشته؟ در عرض چه مدتی؟ بلخره مشکلات برای کشور درحال توسعه ای مثل ایران که دشمنان بزرگی داره مخصوصا با وجود کارشکنان و بدخواهان و سنگ اندازان داخلی که در 8سال کم از دشمنان نبودند تا حدی طبیعیست هرچند معتقدم احمدی نژاد با تمام تلاش و همت و ایمانی که داشت تو بحث اقتصادی اشکالاتی هم داشت که میتونست نباشه و وضعیت بهتر باشه. موفق باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
18
3
اظهر من الشمس است كه احمدي نژاد با شعار رايحه خوش خدمت كه زايد تفكر يك موسسه حوزوي در قم مي باشد كه با حمايت آنهابرنده انتخابات شدند.
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
13
4
خداییش اون عکس داخل متن خیلی حرفها واسه گفتن داره.
علي از شيراز
|
United States
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
4
9
پايتخت جان ممنون از راهنماييهات . ما شيعيان سعي ميكنيم از معصومين عليهم سلام پيروي كنيم . البته سعي ورنه ... هيهات. خواستم مانند شما من هم كوشه اي از لذتهاي واقعي را بشما بنمايانم. شما توريسم بين المللي را تبليغ ميكني من هم اسلامي ايراني را . .) تا جايي كه حافظه ياري ميكنه اين فلسفه شما
مرا ياد اپيکوريسم مياندازد . بهشت شداد را كمكي ؛ ٥ سال؛ ديده ام البته پکن را نه . اما بهشت من شلمچه عزيز است يه بار با پاي برهنه برو تا تفاوتش را لمس کني خاک با خاک ٽفاوت دارد. البته شيراز کم از پاريس ندارد امتحان کن. نظراتت منو ياد دوستي بنام ) چکش(
مي اندازد ۳ سال پيش اينجا بود . نه بولتن ??
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
من شلمچه نرفتم ولی چند بار با خانواده و یکی دو بار هم با دوستانم شیراز رفتم، شهر زیبایست نه به زیبایی پاریس ولی راستش خاطره ی خوبی ازش ندارم، یکبار که وسایل داخل صندوق ماشینمونو زدند اصلاً خسارت مالیش واسمون مهم نبود ولی اینکه به حریم خصوصیمون دستبرد زده شده بود خیلی ناراحت شدیم، یکبار دیگر هم کل ماشینمونو خط کشی کردند! یکبارش هم کیف دوستمو دزدیدند که بخاطر مدارکی که داخلش بود کلی دوستم به دردسر افتاد. شیراز از لحاظ تاریخی کمتر از پاریس نیست و چه بسا ارزش تاریخیش خیلی بیشتر از پاریس باشد ولی متاسفانه وضعیت امروزش خیلی از پاریس کم دارد.
دوست عزیز پیروی افراطی از هر کسی نوعی بت پرستیست، اگر قرار باشد انسان غیر از خدا دیگری رو هم پرستش کند بهتر است آن دیگری عشق آدم باشه حتی پدر و مادر هم لایق پرستش نیستند چون انسانها اونا رو انتخاب نکرده اند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
پایتخت اسم خودت رو به جذب کننده ی فلاکت تغییر بده!
واقعاً که!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
در ضمن اسمش پرستش نیست و الگو برداری و ایمانه، در ثانی شاید علی از شیراز ترجیح داده عشقش صاحب اسمش و مولا علی علیه السلام باشه؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
5
11
درود خدا بر محمود احمدی نژاد که تنوانست فضای مقدس مابی حاکم بر کشور را بشکند .
علي از شيراز
|
United States
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
2
7
بايتخت جان . تشكر واما ١- شيراز هم همانند هر شهر ديكري همه جور ادم داره اون دزدها هم بيشتر مسافرند تا بومي. درمسافرت ادم بايد مواظب وسيله اش باشه .! اخه جند بار.؟؟ ٢ - بت برستي .؟ ما كه امام را نمبرستيم امو خيلي برتي .! امام شاخصه و راهنما بلا تشبيه جطور بتو ميكن راه رسيدن به دروازه بيروزي باريس كدوم وريه . امام هم در راههاي ناشناخته راهنماييت ميكنه حالا نخواستي نرو . اي كجاش بت برستيه؟ ما والدين را احسان ميكنيم نه برستش . عشق هم اكه خدايي باشه قدمش بر جشم ورنه . ٣ - عده اي وهابي منحرف مي كويند فقط خدا .ما ميكوييم خدا و رسول و ولي امر كه خدا كفته . و تمام
علي از شيراز
|
United States
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
2
15
ناشناس شما لطف دارين من لايق نيستم . اما
سينه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بكويم شرح درد اشتياق
من به هر جمعيتي نالان شدم
جفت ) بد حالان و خوش حالان ( شدم
در نيابد حال بخته هيج خام
بس سخن كوتاه بايد وسلام
الهام موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
8
4
اتفاقا جامعه روحانیت مبارز وجامعه مدرسین ازآقای احمدی نژاد دفاع تمام قدکردند،واوشون جواب خوبیهای روحانیت رو اونجوری تحویل داد،ضربه ای که احمدی نژاد به نظام زد.. نزدند،سست شدن باورهای دینی هزار ساله مردم جای خود،،اتفاقا جایگاه مردمی وپایگاه اجتماعی احمدی نژاد اصلا وجود ندارد،درحیرتم ازاینکه بعضیها چطوری تمام تخم مرغ های خود رادرسبداحمدی نژاد گذاشتن،الان درپیش خدا ومردم چه جوابی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
سرکار عالیه کاربر محترمه۰۵:۳۳ با این ایرادات و شعارات ,شما در هیچ دادگاهی در هیچکجای دنیا هیچ شکایتی را علیه او نمیتوانید پیگیری کنید .یاد بگیرید به خودتان زحمت بدهید و دلائل محکمه پسند بیاورید اصلا نباید مشکل باشد از هزاران خلاف چند عدد را مستند غربال کنید.
متاسفانه تمام این اشکالات حدسیات است و گمانه زنی های سیاسیکاری . هزارسال باورهای مردم از بین رفت!!!!!!و....
متاسفانه ما بسیار از مستند حرف زدن و با دلیل و منطق صحبت کردن فاصله گرفته ایم .
ببینید تقسیم کار کنید تا موفق شوید لازم نیست هرکس دهها خلاف و صدها عیب دولت قبلی را ناقص و بدون دلیل تیتر کند و شعار بدهد. فقط هر نفر یک خلاف را پس از تحقیق و تفحس تا آخر خط پیش ببرد و نتیجه را اعلام کند. این که خیلی بهتر است از ابهام گوئی.
صمنا فقط کافیست کمی فکر کنید که چرا مردم حاضر نشدند به کسانی رای دهند که کشور 16 سال دستشان بود و مردم خوب خوب آنها را شناخته بودند و برای قدر دانی و تشکر از 16 سال کشور داری آنها!!!! , دهها میلیون نفر به احمدینژاد رای دادند و حماسه آفریدند . و برای همیشه آن شانزده ساله ها! از صحنه سیاسی کشور دور شدند چرا؟؟
منهم بودم جیغ بنفش میکشیدم .سیاست یعنی قدرت و قدرت یعنی میلیاردها پول و میلیاردها پول یعنی اشرافیگری و عاقبت اسلام کاخ نشینان و اسلام مرفهان بی درد و اسلام کاریکاتوری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
تو در آلمان کی هستی که به خودت اجازه دادی به نظرات مخالف خودت دائمأ سمپاشی کنی؟ در توهم حماسه آفرینی احمدی نژاد باقی بمان .
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ناشناس۱۴:۳۳....در توهم حماسه آفرینی احمدی نژاد باقی بمان .

مشکل همینجاست کسی منتظر حماسه آفرینی کسی نیست .آدم واقعا تعجب میکنه از اینکه بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی ما هنوز هم راحت دچار شعار زدگی میشویم وفکر میکنیم با شعار و تبلیغات میشود کسی را دادگاهی کرد.
طرح شکایت: جناب رئیس دادگاه من علیه آقا محمود شکایت دارم او ۸ سال کشور را مرض هاری کرده است.نفربعدی شکایت من هاله نور است .نفر بعدی شکایت من ۸سال حمله مغول به ایران....شما .شکایت من ۱۰۰۰ سال دین مردم عقب رفت...!! واقعا بچه کودکستانی بهتر طرح شکایت میکند تا بعضی از سیاسی کارها؟! چقدر مرم ما را ساده و بچه انگاشته اند.
شاعری مدیحه ای برای پادشاه خواند وپادشاه گفت به به، به به ، جناب وزیر ۳۰۰۰ سکه زر به او ببخش وزیر زیر گوش پادشاه گفت قربان واقعا ۳۰۰۰ سکه زر؟ وپادشاه گفت نه به اوچیزی خواکی بدهید و ردش کنید برود او چیزی گفت ما خوشمان آمد و ما هم چیزی گفتیم او خوشش بیاید ومتاسفانه بعضا این روش و اخلاق سیاسی کارها شده.
مدیر پایگاه بنظر مي رسد ما خود بايد اين بحث را خاتمه بدهيم . چرا كه برخي دوستان عمدا به آن دامن مي زنند تا به تصور خويش موضوع را لوث كنند . در صورتي كه اينطور نيست و طبق گفته برخي از نمايندگان مجلس از جمله رييس كميسيون اصل نود مجلس وي بارها به دادگاه فرا خوانده شده است .
گويا وي يا حاضر نشده است يا از در پشتي رفت و آمد كرده است . مسلما دادگاه بخاطر امور واهي يك رييس جمهور را احضار نمي كند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
مشکل اینجاست که جناب آلمانی تصور می کند که همه اشتباه فکر می کنند به غیر از خودش!!
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
جناب المانی با این هوش چرا ..فرار مغزها که میگن لابد تویی
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
عبدالرحمن| ۱۵:۳۱ - جناب المانی با این هوش چرا ..فرار مغزها که میگن لابد تویی ..
عبدالنفس بعضی ها با مغزشون فرار میکنند و شما کلا فکر و مغز ازت فرار کرده .چرا به رنگ قرمز پارچه پرچم اینقدر حساسی .... ؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
۰۴:۳۳
جناب بولتن شما مرقوم فرموده اید‍:مسلما دادگاه بخاطر امور واهي يك رييس جمهور را احضار نمي كند ودقیقا قصد و منظور من همین است .بایستی
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ناشناس ۱۳:۱۴ -
مشکل اینجاست که جناب آلمانی تصور می کند که همه اشتباه فکر می کنند به غیر از خودش!!
نه نه نه اصلا اینطو نیست جان شما باور کن این سوپری سر کوچه ما هم اشتباه نمیکنه. پس من تنها نیستم.
فقط شما اشتباه میکنی که به رنگ پارچه قرمز حساسی همین .ارچه قرمز که شاخ نداره!!
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
۰۴:۳۳
جناب بولتن شما مرقوم فرموده اید‍:مسلما دادگاه بخاطر امور واهي يك رييس جمهور را احضار نمي كند ودقیقا قصد و منظور من همین است .بایستی دنبال همین مسايلی که واهی نیستند بگردیم که محکمه پسند هستند.مسلما دادگاه بخاطر ۸ سال مرض هاری پوتر! یا ۸ سال حمله مغول به ایران و یا۱۰۰۰ سال عقب رفتن مردم در دین..-قول یک میلیون تومان برای هر نوزاد-10برابر شدن قیمت طلا سکه و زمین و ساختمان در کشور--بورسیه های غیر قانونی-!!!!هزاران کارخانه و کارگاه ورشکست شده!!!!!!!!.... از ایشان توضیح نخواسته است. اینها طرح شکایت محسوب نمیشوند ضمنا حضور در دادگاه دلیل بر اثبات خلاف نمیشود .شهود هم به دادگاه احضار میشوند.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
جناب المانی اون شمایین که نداشته هاتونو با برچمهای رنگی بروز میدین تازه اگه خوب نگاه کنی برچم ایران قرمزش خوشرنگتره لابد خودت به رنگ قرمز حساسی برچم اسبانیا رو میزاشتی برات بهتر بود
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ناشناس المانی هوالشافی
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
عب دول رحما ۲۱:۴۷ -
جناب المانی .......برچم اسبانیا رو میزاشتی برات بهتر...

آقای عبدالنفس شما دونفر بیشتر در این سایت نیستید که عقلتان به چشمتان است و مغزتان رفته گردش زیرا با دیدن پرچم آی پی افراد همیشه با نگاه به پرچم, شخص را آلمانی یا اسپانیائی یا روسی یا امریکائی صدا میکنید مثل اینکه خیلی آرزو داشتید و تقلا کردید بروید خارج موفق نشدید و عقده شده در روح و روانتان.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
اولا معنی اسم عبدالرحمن خیلی بالاتر از فهم بعضیهاست دوما شما بدنیا نیومده بودی من ساکن مالمو بودم در ثانی اگه عقل من به چشمم بود مثل شماها برچم اجنبی میگرفتم
سام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ناشناس المانی همون شما رفتی سرویس بهداشتی تمیز میکنی تو المان برای ما کافیه
ناشناس
| Germany |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
عبدالرحمن| ۱۴:۲۳ -
اولا معنی اسم عبدالرحمن خیلی بالاتر از فهم بعضیهاست .مشخصه والا زیر نام عبدالرحمن بی نزاکتی نمیکردی ..... در ثانی اگه عقل من به چشمم بود مثل شماها برچم اجنبی میگرفتم ..!!!؟؟؟؟ لطفا یکنفر از کاربرانی که به IT وارد است به او توضیح دهد که پرچم انتخابی نیست .تو که اطلاعاتت از اینترنت اینقدر زیاده!! نمبترسی تو اینترنت گم بشی؟
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ناشناس المانی مثل اینکه خیلی دوسداری به همه نظرتو تحمیل کنی و تحمل شنیدن جوابشو نداری این یه مشکل روحی هست تو اخلاقت تجدید نظر کن
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
منم مثل تو بیکار نیستم تو اینتر نت ول بگردم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
19
2
فارغ از متن خبر و این که احمدی نژاد بهتر است یا دیگری، موضوعی را که دوستان دربارۀ مفاهیم لذت بردن از زندگی و الگوبرداری از دیگران دنبال می کنند بسیار جالب است. خداوند در قرآن به ما توصیه کرده اند که در زمین سِیر کنید. رفتن به شلمچه با پای پیاده، رفتن به کربلا با جمع کثیری از دلدادگان امام حسین (ع) تجربیات بسیار مفیدی را برای بهتر زندگی کردن در اختیار انسان قرار خواهد داد و در آن شکش نیست. اما دوستان عزیز این موضوع نمی تواند نافی منافع و فواید سفر به دیگر جاهای این دنیا باشد. آشنایی با فرهنگهای مختلف و آگاهی از نحوۀ زندگی دیگران (چه از نظر ما خوب باشد چه بد) کمک مهمی برای انتخاب روشی بهتر برای ادامۀ زندگی در اختیار انسان قرار خواهد داد. موضوع دیگر نسبی بودن درک لذت توسط ما است و هر کس بسته به طبع خود از یک نوع زندگی لذت می برد. مهم جهت دادن به این لذت است که باید با هدف خشنودی خداوند و کمک به همنوعان و آزار نرساندن به جانوران و گیاهان (محیط زندگی) باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
4
18
درودخدابراحمدی نژادکه بت توهین به فرزندا ن کدخدایان راشکست.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
4
17
سلام براحمدی نزاد مردی که شیوه اشرافی گری و راندخواری بعضی از اقازاده هارو برای همه اشکارکرد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
2
12
با اینکه به شخصه با احمدی نژاد مخالفم اما متاسفانه اگر در انتخابات آتی تایید شود 20 میلیون رای دارد واین به خاطر کمکاری دولت فعلیست ،در ضمن من فکر می کنم دشمنانش دارند این تبلیغات را می کنند تا محبوب مردم شود
العبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
16
1
کارها در دولت احمدی نژاد اظهر من الشمس است و نیازی به دلیل و مدرک ندارک ضمنا قرار نیست مردم عادی کوچه و بازار دوره بیفتن برای محاکمه دست اندرکاران فاسد دادگاه تشکیل بدن و سند و مدرک جور کنن. قوه قضاییه به خوبی در حال انجام این کار است. فعلا که برای بعضیاشون حکم صادر شده و بعضی دیگر هم در حال محاکمه اند.
جایتأسف داره که هنوز بعضی از دوستان از احمدی نژاد حمایت میکنن . این دوستان واقعا 8 سال ..دولت نهم و دهم را فاموش کردند !!!!

بيــــا تا جهــــان را به بــد نسپريم به كوشش همه دست نيكي بريم
نبــاشد همي نيك و بـــد، پــــايدار همـــــان به كه نيكي بود يادگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
خیلی ممنون از لطفتون . همین که شما دوره افتادید و سند جمع کردید و در دادگاه ذهنتون دولت نهم و دهم رو محاکمه کردید بسه دیگه !
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
اینقدر اظهرو من الشمس است که دادگاه طی همان ۸سال و طی ای دوسال جمعا ده سال است دنبال اظهر من الشمس ها میگردد.وجالب اینجاست که نمیدانند دنبال چه بگردند؟ کسی ادعا میکند و دادگاه را دنبال مرض هاری میفرستد؟! ودیگری دادگاه را دنبال هاله نور میفرستد و شخص دیگری دادگاه را دنبال ۸ سال حمله مغول به ایران میفرستد ......با این شعارها نمیتوان کسی را دادگاهی کرد تا کنون کدام دادگاه شخص احمدینژاد را جلب کرده است؟

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی آقای دکتر محمود احمدی نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد دامت تأییداته
با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می نمایم.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
سیّدعلی خامنه ای
13 مرداد ماه 1392
سمت فعلی احمدینژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
نخیر کسی فراموش نکرد منتها اونا مثل شما فریب خورده نیستن میدونن این سم پاشیها واسه اینه که دیگه هیچکس خارج از دایره قدرت وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشه ضمنا همه اتفاقات دولت نهم و دهم در بعضی دولتهای دیگه مخصوصا در این دولت فعلی هم هست نمونه اش جایگزینی .. بجای بابک زنجانی
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
همیشه تو تمام تاریخ کسانی که درست ترین راه رو رفتند ، بیشترین دشمن رو داشتند.

اتفاقا توصیه ما به شما هین شعره:
بيــــا تا جهــــان را به بــد نسپريم به كوشش همه دست نيكي بريم
نبــاشد همي نيك و بـــد، پــــايدار همـــــان به كه نيكي بود يادگار
بارز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
14
احمدی نژاد خدمات بسیاری برای این کشور انجام دادندولی فتنه گران وباند قدرت طلب نگذاشتند« درود بر احمدی نژاد شجاع وقهرمان »
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
13
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد » به خدا قسم هر قدر شما بخواهید دکتر احمدی نژاد عزیز را تخریب کنید محبوبیت ایشان بیشتر می شود ( دکتر احمدی نژاد رییس جمهور اینده ==۲۰میلیون رای )
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
13
تغاری افتد و ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان

حالا تو این شلوغ پلوغی اون بیچاره وقت گیر آورده و هر چند ساعت یکبار تحت ناشناس به معرفی تربیت و شخصیت خود پرداخته و فحاشی میکند غافل از اینکه از لهجه او در کامنت پیداست خود خودش است.
به جای این موهومات و فحاشی ها دنبال دلیل بگرد.نه که نباشد ، هست ولی سواد میخواهد.حالا هی بشین فحش بنویس. راحت تره نه؟ به این میگویند مفتخواری سیاسی.
پاسخ ها
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
شما از سواد خودت مارو بهره مند کن نابغه سیاسی
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
عبدالرحمن| ۲۱:۴۸ -
شما از سواد خودت مارو بهره مند کن نابغه سیاسی
عبد النفس
افتادگی آموز اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است .
پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش بد است
تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
فعلا که شما ادعای عقل کلی داری زبونتون کاش برای دشمن دراز بود نه کسی که 5 سال تو جبهه از جونش مایه گذاشت برای اشخاص نمک نشناس که الان زبونشون دراز شده
ناشناس 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
3
بحث سر اين است چون رئيس جمهور راي بالايي نياورده بايد اين راه را ميرفت تا ديگر احمدي نژاد به قدرت برنگردد.
من توي بازار هستم و ميبينم كه مردم واقعا پولي براي خريد ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
جناب ناشناس 2 , بزرگوار اصلا بحث من رای آوردن و یا رای نیاوردن احمدی نژاد نیست زیرا نه من او را تا کنون از نزدیک دیده ام نه او مرا میشناسدبحث اصلی اینستکه به جای یاوه گویی و ابهام گوئی و خالی بندی دشمنانش سعی کنند از هزاران خلاف !!!!!! احمدینژاد چند تا را مستند نام ببرند.
آقایانی که بخاطر چند روز قدرت و پست و میز و جاه طلبی حاضر شدند آبروی نظام را ببرند و کودتای نافرجام راه بیندازند..... اگر کوچکترین مدرک دادگاه پسندی داشتند تا کنون علیه شخص احمدینژاد ارائه داده بودند واین بدین معنی نیست که در دولت قبلی خلاف نبوده مطلب اینست که با خالی بندی و شعار نمیشود کسی را به دادگاه کشاند.
علي از شيراز
|
United States
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
6
الغوٽ االغوٽ الغوٽ ) برادران
بولنن . ناشناس . عبدرحمان .پاىيتخت. و خواهران سارا. زهرا و
احمدي نژاد ( خواهشا ١ امشب بزاريد ٢ ركعت نماز بي سياست بخونيم شب قدره هم را دعا ميكنم نا تو مسجد هم ادم و رها نميكنيد .؟
خلصنا من النار يا رب(
پاسخ ها
غضنفر 1
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
به شرطی که تو نماز به تو اقتدا کنیم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
سلام علیکم , التماس دعا برادر ارجمند عاجزانه تقاضا دارم ما را از دعای خیرتان فراموش نفرمائید.
تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَالرُّوحُ فیها بِاِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ اَمْرٍ» ؛ «ملائكه و روح در آن شب با اذن پروردگارشان برای (تقدیر) هر كاری نازل می‏شوند.
التماس دعا بزرگوار.
علي از شيراز
|
United States
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
2
0
خدايا بتو پناه ميبرم از شهوٽ کلام . به ما فکري و زباني و گفتاري ده که جدالمان احسن باشد بدور از اهانت به مسلماني . در اين شبها همه را و من را دعا کنيد دعا يتان ميکنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
جناب بزرگوار سلام, طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق جل جلاله .
اگر دقت بفرمائید بنده مطابق با شخصیت و تربیت خانوادگی افراد با آنها صحبت میکنم زیرا آنها فقط همان زبانی را میفهمند که با آن خو گرفته اند و در خانه تربیت شده اند .همچنانکه در قرآن هم کلام احسن و کلام نیکو ازان مومنین است و خداوند متعال بعضی ها را با خطاب اولئک اکثرهم لایشعرون لا یفقهون لا تشکرون لا یعلمون....خطاب میکند .
مدیر پایگاه اگر معیار هر شخص را خودش مشخص کند هرکس بدترین برخورد ها وبدزبانی ها را توجیه می کند و مخاطبان خود را شایسته همان زبان می داند .در صورتی که حداکثر رعایت و حرمت و احترام و ادب در هر برخوردی ضروری است.
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
10
3
احمدی نژاد حاصل اندیشه های حجتیه ست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ناشناس۰۰:۰۱ احمدی نژاد حاصل اندیشه های حجتیه ست.
استاد میشه لطف بفرمائید چند سطری در مورد حجتیه توضیح دهید و ما را مستفیض بفرمائید و اینکه چطور ما بتوانیم پی ببریم که او حجتیه ای است .وخودتون فکر میکنید حاصل چه اندیشه ای هستید یک توضیح کوچک هم ما را راضی میگرداند. روشنگری شما باعث تشکر ماست .ممنون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جناب آلمانی اگر کسی بگویید که آقای هاشمی جزء فلان فرقه است باز هم شما اینگونه سینه چاک می کنید!!!
مسلما نه!!!
ذهن شما کاملا شرطی است!!
در ضمن بهتر است دیگران را بی سواد نخوانید زیرا اینگونه که از نوشته های جنابعالی استنباط می شود خود شما هم سواد که نه!! "آگاهی" زیادی ندارید!
kobani1393
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
11
2
محمودجان بیا دلمان برای حرفهایت تنگ شده 3تا حرف راست و 5تا حرف.. بگو وهمه را ... بگم بگم ها نیست بی حوصله شده ایم چاوز که فوت کرد حالا نوبت کیه ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
5
12
پیشنهاد میکنم یک آدم خیر کمک کند به واماندگانی که از روی ای پی دیگران و دیدن پرچم کشورهای مختلف عقده حقارتشان بر قوه تعقلاشان!! چیره گردیده و کاربران را انگلیسی , امریکائی, آلمانی, اسپانیائی.....خطاب میکنند , به این کم آورده ها بلیط مجانی رفت و برگشت کشورهای مذبور داده شود تا سری به آنجاها بزنند و دمی به خمره تا این عقده روانی آنان هم فرو کش کند انتظار سفر به این کشورها آنها را دیوانه کرده است طوریکه وقتی پرچم آی پی را میبینند داغ دلشان تازه میگردد و آه از نهادشان به آسمان بلند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بنده هم آرزو میکنم که حضرتعالی هر چند در این دنیا به زیارت احمدی نژاد نائل نشدید ولی در دنیا باقی با احمدی نژاد و مشایی محشور شوید!
آمین
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
منهم ارزو میکنم ناراحتی شما از قطع شدن جیره تان از سال 92 اتمام شود و با دکتر مهشور شوید بلکه شما هم هلالنورانی داشته باشید
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ناشناس| ۱۹:۳۹ -
بنده هم آرزو میکنم که حضرتعالی هر چند در این دنیا به زیارت احمدی نژاد نائل نشدید ولی در دنیا باقی با احمدی نژاد و مشایی محشور شوید!
ممنون مشکلی نیست .تصمیم گیرنده خداوند است و میزان وترازو را او دارد
الْيَوْمَ نَخْتِمُ عَلَى أَفْوَاهِهِمْ وَتُكَلِّمُنَا أَيْدِيهِمْ وَتَشْهَدُ أَرْجُلُهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ
علي از شيراز
|
United States
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
1
1
حداقل يكي از صدها دروغي كه عليه دوات دهم بافته بودند رو اقا ردش كردند جنجال بورسيه ها بود. اقا ان را غير شرعي غير قانوني غير اخلاقي خلاف تدبير ) قريب به مضمون (ناميدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
دوستان چه طرفدار احمدی نژاد چه مخالف احمدی نژاد در نظر دادن دچار افراط وتفریط شدید ومتاسفانه سایت بولتن هم همینطور و به دور از انصاف نظر دادید درتاریخ اسلام زبیر برای اعتلای اسلام خیلی زحمت کشید تا جایی که پیامبر فرمود زبیر سیف الاسلام است شمشیر اسلام است وبرایش دعا می کردند واز اوراضی بودند اینجا پیامبر دچار اشتباه نشد نعوذ بالله کسی راهم نمی خواست فریب دهد زبیر هم واقعا اول انسان خوبی بود اما بعد دچار انحراف شد نخواست بین نیکان باقی بمونه خواست سابقه درخشان خود را به دنیا بفروشد ومقابل امیر المومنین ایستاد وقتی هم که کشته شد حضرت تاسف خوردند که چرا شخصی اینگونه منحرف میشود وحضرت ابتدا سابقه درخشان زبیر راگفتند که چه خدماتی برای اسلام کشید ومقابل دشمنان ایستادوبعد فرمودند وچگونه منحرف شد ومقابل امام خود ایستاد وخود را بد عاقبت کرد حالا اگر بگوییم زبیر از اول بد بود مثل ابولهب بودخب این افراط است وزیر سوال بردن مقام اطهر و مقدس پیامبر اکرم در تعریف از زبیراست ابولهب از اول دشمن دین بود اما زبیر از اول دشمن دین نبود بلکه حامی دین بود جانفشانی ها کرد اما بعد بخاطر دنیا مقابل امام خود ایستاد وهمه زحماتش به باد رفت وبد عاقبت شدبله دشمنان پیامبر وامیر المومنین علی علیه السلام می توانند برای عقده گشایی وکینه ورزی به ظاهر تعاریف پیامبر از زبیر را زیر سوال ببرند(قصدم قضاوت نیست ودوستان نگویند حالا فلانی شد زبیر یا فلانی شد ابولهب اما) ....
علي از شيراز
|
United States
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
1
١- ديشب تو مسجد خداييش ابن خبر را كه نكاه ميكردم كامنتها را يكي حتي با ساعت دعا كردم ٢- تاريخ انقلاب را كه مي بينيم ملت با انقلابش روز بروز جلو رفته و ترقي كرده . هر كس هر ايده اي و ادعايي داشته فرصت ظهور يافته است . دولتها را بررسي كنيد. ٣ - ايا مردم قبل از ٩ دي و بعد ان يكي اند. قبل و بعد دفاع مقدس .؟ ٤- برادر اقتدا به من .؟
علي از شيراز
|
United States
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
1
ناشناس ١٦؛١٩
سلام عليكم و رحمة الله. شما هم ما را دعا کنىد که سخت بى توشه ام و وقت کم . چشم
من همه کاربرا را دعا کردم حتى اعضاى بولتن رو . !! در ضمن نمى دانم ايا شماىى که با عبد الرحمان کل کل ميکني .? مواظب باش . دلش نشکند . خطر ناکه .! خداي نکرده يه وقت جمع و تفريق که بکني بدهکار نشي.? دهه اخر ماه رمضانه ها کاکا.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
با سلام .جناب علی آقای بزرگوار از شیراز من باکسی در سایت بولتن دشمنی ندارم زیرا همه فکر میکنند سیاستمدار مورد علاقه شان بهتر ایران را میسازد پس نظر همه ظاهرا خیر است . و اصلا بنده منتظر قیام وقعود احمدینژاد نیستم و فرسنگها از افکار آقای مشائی هم بدور هستم. اینجا به بهانه احمدینژاد دقیقا ولایت فقیه را نشانه رفته اند چه بدانند و چه ندانند لیکن متاسفانه اکثرا میدانند.
علي از شيراز
|
United States
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
برادر غضنفر ۱ لطف دارين .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
اینکه بخش هایی از نظرم رو گذاشتید وبخش هایی رونگذاشتید وحذف کردید کار درستی نبود هیچ جای حرفم مغایر باقوانین سایت نبود اینکار اعمال سلیقه خود سایت شماست ونشان می دهد در گذاشتن نظراتی که مشکل خاصی هم ندارد باز گزینشی عمل می کنید اگر از اول نظرم را نمی زدید بهتر بود متاسفم
مدیر پایگاه اگر پیام شما مشکلی نداشته است پس چرا آن را تعدیل کرده ایم ؟آیا اصلا شما را می شناسیم ؟ با شما خرده ای داریم ؟ نه کاربر محترم مطمئن باشید بدون دلیل نبوده است و اگر هر خواننده ای بخواهد که نظرش را یا کلا حذف کنیم یا سانسور نکنیم قطعا به نظرش عمل می کنیم .
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
4
0
با تيتر شما دقيقا موافقم . چون احمدي نژاد و تفكرش ، افراطيون داخلي است .
ببينيد 8 سال دوره رياست جمهوري اين آقا ، تا بحال به منفعت مردم ايران بوده و يا ... !
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
8
1
خطاب به ناشناس ۱۲:۳۴ ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
" از همه مهمتر در پایان دقت : نوشتی ... پس نیازی نیست واسه ادای دین، ... که مولای ما و آقای ما در این شبها به خاطر عدالت محض او..."
دوست عزیز به نظر میاد که شما اهل مطالعه هستید ولی مطالب رو همونجوری که دوست دارید درک میکنید! بعبارتی با زمینه ی فکری قبلی دست به مطالعه میزنید و بهمین دلیل از درک اصل مطلب و واقعیت، خود را محروم میسازید. یکی از اساتید کتابش رو قبل از چاپ به ما شاگردان میداد تا اشتباهات فاحش کتابش رو برایش پیدا کنیم! میدونید چرا؟ چون آدم وقتی فکر میکنه همه چیز درسته اگر هزار بار هم یه کتاب رو مطالعه کنه بازم قادر نیست اشتباهات رو ازش استخراج کنه!
کتاب "تاریخ اسلام(تا سال چهلم هجری) تالیف دکتر اصغر منتظرالقائم-انتشارات دانشگاه اصفهان چاپ ششم پاییز 1391 فصل ششم:روابط رسول الله با اهل کتاب-غزوه بنی قریظه صفحه 200 پاراگراف آخر" رو بدون تعصب قبلی حتماً مطالعه کرده و تفکر کنید و بعد قضاوت عادلانه و بدون تعصب خودتونو در اینجا بذارید.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین