کد خبر: ۲۴۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار:

پاسخ امام جمعه شيراز به نامه سرگشاده علي مطهري

امام جمعه شیراز در پاسخ به نامه سرگشاده علی مطهری گفت: امام جمعه حسب وظیفه تذکر می دهد اما شایسته نیست در مقابل ،مورد فحاشی و ادبیات زشت و زننده قرار بگیرد .
پاسخ امام جمعه شيراز به نامه سرگشاده علي مطهريگروه سیاسی ـ آیت الله ایمانی دیشب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به حادثه بوجود آمده در سفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شیراز گفت : اینجانب در این مدت خارج از استان بودم و هیچگونه واکنشی در پاسخ به برخی سوال های رسانه ها از خود نشان ندادم و آنچه که در خطبه های نماز جمعه به عنوان تذکر براساس رسالت این آیین بر عهده داشتم بازگو کردم که مورد عکس العمل غیر منطقی و غیر عرفی نماینده مردم تهران در مجلس قرار گرفته است .

به گزارش بولتن نیوز، آیت الله ایمانی گفت: براساس تجاربی که از گذشته در سلایق برخی افراد تجربه کرده ایم و پیش بینی ها هم نشان از فعل و انفعالات و گفتمان های متفاوتی در ارتباط با جریان های سیاسی است که می خواهند برای انتخابات آینده برنامه ریزی کنند .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : آنان خوب برنامه ریزی کردند و از شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و استان پهناور فارس به عنوان یکی از استان های مهم و تاثیرگذار در کشور به عنوان پایگاهی برای تحقق اهداف سیاسی خود استفاده می کنند و در نگاه خود آینده ای را ترسیم می کنند که به نفع خود و سلایق سیاسی شان است .

آیت الله ایمانی گفت: در زمان وقوع حادثه رسانه ها و روزنامه ها و فضای مجازی حکایت از این داشتند که مقدماتی برای تدارک کارهای سیاسی برای آینده است که این خود امنیت این استان و منافع ملی را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد .

آیت الله ایمانی اضافه کرد : آنان در نگاه خود با طرح برنامه های مختلف از جمله عزل و نصب ها ، جابجایی وزیر و کارهای دیگر برنامه های مهمی را در ذهن خود ترسیم می کنند و این شاید مهمترین توقع آنان است .

امام جمعه شیراز گفت من براساس وظیفه ای که داشتم در مقابل این حرکت عکس العمل نشان دادم و با تذکر به سلایق و گروه هایی که می خواهند از این شهر مقدس و این استان منافع خود را دنبال کنند مطالبی را متذکر شدم اما پاسخ آنان به دور از شئونات اسلامی ، عرفی و قانونی است که توقعی بیش از این نیز از چنین افرادی نیست چرا که آن چه را که آنان دنبال می کردند محقق نشد و باید چنین عکس العملی را نشان می دادند .

امام جمعه شیراز اضافه کرد : خیلی عجیب است در شهر مقدس قم رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس قوه مقننه مورد هتک حرمت قرار می گیرد اینچنین موضع گیری و عکس العملی نشان داده نمی شود اما در مقابل یک نماینده این چنین عکس العمل هایی مشاهده می شود .

آیت الله ایمانی افزود : امام جمعه حسب وظیفه تذکر می دهد اما شایسته نیست در مقابل مورد فحاشی و ادبیات زشت و زننده قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد : نباید اجازه داد چنین افکاری در قالب سلایق اصلاح طلبانه با ادبیاتی زننده و غیر عرفی و عقلانی و بدون استدلال حرمت یک شهر را زیر سوال ببرد .

آیت الله ایمانی گفت : البته حرمت امامزاده به متولی آن است وقتی چنین نمایندگانی در مجلس با مشت به جان دیگر نمایندگان می افتند طبیعی است که دیگران نیز این برخوردها را می بینند و نباید عکس العملی غیر از این را انتظار داشته باشند .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : هر عملی عکس العملی را در پی دارد وقتی که گروهی با برنامه ریزی خاص حرمت و حیثیت یک شهر و استان را خدشه دار می کنند تبعات آن را نیز باید بدانند آیا این حرکت آنان موضع گیری در مقابل شورای تامین استان نیست ؟

وی گفت : وقتی خود قانونگذار حرمت قانون را نگه نمی دارد چه انتظاری از دیگران باید داشت و مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند گروه و یا افرادی حرمت و حیثیت آنان را مظلومانه زیر سوال ببرند .

آیت الله ایمانی اضافه کرد : مسوولان نیز باید بیش از پیش وظایف خود را بدانند و اجازه ندهند گروهی با ایجاد چالش و فرصت طلبی بخواهند امنیت یک شهر و استان را خدشه دار کنند و برای رسیدن به منافع و مطامع خود در قالب سلایق و جناح های بندی های خود عمل کنند .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
احمد
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
35
38
سلام نمیدانم این اظهارات :اظهارات یک نماینده ولی فقیه دراستانی مثل شیراز میتواند باشد ؟ بعنوان خانواده شهید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
خوب که چی ! مشکل شما اظهارات نماینده ولی فقیه است !!؟ فکر نمیکنم بیانت ایشان روشن است ، مشکل شما این است که دنبال رو افرادی هستید که بنوعی خلاف جهت آب شنا میکنند تا وجهه کاذبی برای خود دست و پا کنند و به شهرتی برسند که هیچگاه نه لیاقتش را داشتند و نه علم و دانشش تا باز هم با موج سواری به پست و مقامی برسند !
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
احمد آقا یه کم کلاتو ببر بالاتر! اینجوری ممکنه بری تو دیوار البته اگه تا الان دیر نشده باشه!
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
احمد آقا برو خدا را شکر کن که تا حالا یکبار هم شهید نشدی والا الان بهت میگفتند احمد شهید.وا لا چرا ما همه چیز رو فوتبالی نگاهش میکنیم .خود آقای مطهری خودش از خودش دفاع کنه ...وا لا ....وا لا ...
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
برو خدا را شکر کن که تا حالا یکبار هم شهید نشدی والا الان بهت میگفتند احمد شهید....

خــــــیـــــــــــــــــــلــــــــــی باحال بود خیلی قشنگ بود .
پایتخت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
خطاب به شناس 20:25
" احمد آقا برو خدا را شکر کن که تا حالا یکبار هم شهید نشدی والا الان بهت میگفتند احمد شهید."
دوست عزیز مسائل سیاسی بی ارزشتر از آنند که بخواهید بخاطرشان از واژه شهید و شهدا هزینه کنید.
سیاست یک دکان است که سر مشتریهایش همواره کلاه میرود و تنها صاحب آن دکان سود میبرد و علت اصلی عقب ماندن ملت ایران در زمینه های علمی، اجتماعی و رفاهی از دیگر ملتهای پیشرفته همین مشتری بودن پروپاقرص ملت ایران از این دکانهای فریبنده است.
اگر ملت ایران همین وقتی که به پای مسائل سیاسی صرف میکنند برای دانش و رفاهشان هزینه میکردند ایران میتوانست بخاطر پشتوانه ی تمدنی فوق العاده استثنایی در جایگاه نخست علمی و رفاهی جهان قرار گیرد.
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
پایتخت| | ۱۳:۴۵ - ....علت اصلی عقب ماندن ملت ایران در زمینه های علمی، اجتماعی و رفاهی از دیگر ملتهای پیشرفته همین مشتری بودن پروپاقرص ملت ایران از این دکانهای فریبنده است.....

شما بازهم فرا افکنی کردید قرار شد بدون سند و مدرک اظهار فضل ننمائید.علت عقب ماندن ایران این نیست که شما حدث زدید علت اینست که هر کس در تخصص خودش کار نمیکند ونمونه بارز آن خود شما .تخصص شما در توهین به ملت ایران وساده لوح دانستن ملت ایران و نادان و کاسب دانستن سیاسیون ایران و همزمان عاشق و واداده و شیدای کشورهای غربی و اروپائی ...آیا بهتر نیست شما در تخصص خود نظر بدهی .شهید و شهادت و ایثار و جبهه برای شما مستمسکی بیش نیست وحتینمي دانيد که اکثر غریب به اتفاق مردم عراق در جنگ علیه ایران شرکت نداشتند.مگر عراق چند صد هزار سرباز داشت از جمعیت چند ده میلیونی؟ ملت اکنون عراق, آنروزهای جنگ غالبا خردسال بودند و حداقل نیمی زن وتعدادکثیری پیر و فرتوت .ولی شما از هر فرصتی سوء استفاده نموده و کینه ایکه از اعراب!!!!!! داری را در غالب دفاع از پرپر شده ها خالی میکنید!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
سلام
فرق شهر و استان رو نمی دونی برادر؟ استان فارس هست و شهر شیراز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
8
7
آقا احمد استانی مثل شیراز؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
19
25
.......ایشان اگر راست میگویند درخیابان راه بیافتد علیه اختلاس گران مردم هم دنبال ایشان خواهند آمد اما ....خداعاقبتش رابخیرکند ازچنان پدروچنین پسری واقعا نوبره
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
9
23
همون طور که حدس می زدم،یه حرکت حساب شده سیاسی است و اهداف خاصی رو هم دنبال می کنه!
پاسخ ها
بصیرت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
درسته
پشتشون هم گرمه که اینجوری جرأت حمله به یک نماینده تو روز روشن دارند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
30
18
جواب های هوی است
در مقابل این همه اظهارات ... علی مطهری ،‌ امام جمعه محترم بسیار متین پاسخ دادند
پاسخ ها
f
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
علی مطهری سخنان تلخ ولی زیبا می گوید.سخن حق که تلخ به نظر می آید.
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
علی مطهری سخنان تلخ ولی زیبا می گوید.سخن حق که تلخ به نظر می آید...

حرفهای شیرین !!علی مطهری داره علی مطهری رو تلخک میکنه. والا حرفهاش تلخ نیست فقط زحمت مردمو از گوش دادن به رادیوهای بیگانه کم میکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
27
21
علی مطهری
فقط چون حرف مخالف می زند مخالفین دور او را گرفته اند
فقط به فرزند شهید مطهری بودنش می نازد
از فضل پدر تو را چه حاصل
پاسخ ها
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
اونهم استفاده شون را که از او کردند ولش میکنند بره دنبال کارش ! مگه همین اصلاح طلبان امریکائی اسم درست نکردند عالیجناب سرخ پوش ! ! حالا مثل دغل دوستان می چرخند دورشون ! !
برادر شما
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
7
16
طبعا هر نماینده مجلسی اجازه دارد تا در کشورش موارد مورد نظر خویش و قانون را پیگیری نمایند...........
عنابستاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
12
28
امام جمعه محترم جواب معقول منطقي ارائه بدهيد مانند فرزند شهيد مطهري ، از كلي گويي دست برداريد
Rth
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
7
20
حتما از نظر همه ما اقدام حمله کننده ها به علی آقا به قول سیاسیون محکومه ، ولی به نظر میاد جناب مطهری هم مدتیست دچار خود بزرگبینی شدند و با اینکه یکی از قانونگزاران هستند بعضا قانون رو هم در حد و اندازه ای نمیبینند که بخواد در مورد مسائلی که برای ایشون از حساسیت ویژه ای برخورداره (مثل فتنه و فتنه گران) راهگشا باشه!! و خیلی هم به موضعگیریهای خاص خود پافشاری میکنند تا حدی که در این راه ممکنه به برخی از افراد یا ارزشها بی حرمتی هم بکنند که این اصلا پسندیده نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
17
4
مردم و ملت را وارد این دعواهای خانوادگی نکنید !!!
غفاری
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
22
17
علی مطهری کاش کمی هم از فهم و شعور بالای پدرش را به ارث می برد مانند دیگر برادرش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
18
1
آیت الله حائری شیرازی: آنها که در شیراز آن کردند که کردند اراذل و اوباش نبود[ند]، جوان نماز خوان ولایتی جان بر کف برای اسلام بودند. گمان می کردند با اینکار راه رخنه را بر دشمنان اسلام می بندند
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
آیت الله حائری شیرازی گمان می کردند که اینها جوان نماز خوان ولایتی جان بر کف برای اسلام بودند.حوب چرا این فکرو ایشون میکردند؟
بهنام میرزابابازاده فومشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
5
9
قابل توجه خودبصیرپندارها

این حرفى که من امروز زدم و از بعضى از مسوولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهایى که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهایى که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسوولین و کسانى که می توانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را می کنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کارى از پیش نمی برد. این خشم ها را، این احساسات را براى جاى لازم نگه دارید. در دوران دفاع مقدس اگر بسیجى‌ها می خواستند همین طور بروند یک جایى، طبق میل خودشان حمله کنند، که خب پدر کشور در مى‌آمد. نظمى لازم است، انضباطى لازم است، مراعاتى لازم است. اگر چنانچه به این حرف ها اعتنایى ندارند، آنها که خب حسابشان جداست؛ اما آن کسانى که به این حرف ها اعتناء دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند، باید مراقبت کنند، از این کارها نکنند.
بخشی سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان‌ – ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
کسی نگفته که اون کار صحیح است بلکه به آقاي مطهری تذکر داده اند که اقدام این جوانان احساسی بازتاب عمل و رفتار خود علی مطهری است.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
13
18
جواب آقاي مطهري به امام جمعه شیرازمنطقي بود واقعأ دمش گرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
16
9
اقای علی مطهری بهتره برای معروف شدن نه از پدر شهیدشون خرج کنن و نه ازین بازیها و فیلمها دربیارن مردم که نااگاه نیستن بهتره به تذكر بزرگان نظام كه مستقيم بهشون دادن توجه كنن هر چیزی حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
خدا کند همه برای معروف شدن، مثل آقای مطهری، حرف حق بزنند!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
5
17
بااحترامی که برای همه امامان جمعه که نقش نمایندگی ولی فقیه ورهبری رادارند قائلیم اما درنامه شما منطق قوی وقابل دفاعی ندیدیم .تبلیغ اسلام بااقدامات چماقی ضد سازگار نیست مگر ما از منطق واستدال کم آورده ایم که بااین گونه رفتارها به نظام کمک کنیم .با اقدامات نسنجیده وبه دور ازمنطق آنهم در این فضای رسانه ای که وقایع به سرعت دردسرس تمام دنیاست باعث مخدوش شدن حریم ها نشویم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
6
9
این است سخنان امام جمعه محترم شیراز ،خیلی عجیب است در شهر مقدس قم رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس قوه مقننه مورد هتک حرمت قرار می گیرد اینچنین موضع گیری و عکس العملی نشان داده نمی شود اما در مقابل یک نماینده این چنین عکس العمل هایی مشاهده می شود .
...ظاهرا ارزش انسانها را با مقامشان می سنجد !!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
11
6
اقای مطهری فکز می کند که خودش چنین اقدامی را انجام می دهد ولی نمی داند آلت دست عده ای از خدا بی خبر که جرات اظهار وجود را ندارند شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
آقا سعید از خدا باخبر!
اظهار وجود و زدن حرف حق واقعا جرات میخواهد. خیلی ها این جرات را ندارند. اما خداوند این جرات و جسارت و آزادمردی را به آقای مطهری داده است.
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
7
8
سلام آقاي مطهري بيان مودبانه نظر شخصي يك هنر است، كه با جسارت و پرخاشگري متفاوت مي نمايد. بهتر است فكر كنيد كه در كدام تريبون اجازه صحبت به منتقدان را نداده ايد كه مشي خارج از منطق را پيش گرفته اند. یقینا اينكه اينگونه رفتار مذموم و دور از شان نيروهاي معتقد است.
ضمنا اينقدر در هزينه كردن نام پدر بزرگوارتان که اسطوره عملی اخلاق و یار حقیقی آزادی و نشان واقعی حمایت از انقلاب و ولایت بودن زود هزینه نفرمایید. ایشان بزرگتر از ان هستند که در دعوایی کودکانه هزینه گردند.
نسبت دادن الفاظی مانند داعش و اراذل و ... به شخصیت های کشوری و استانی نه تنها شانی برای شما به ارمغان نخواهد اورد بلکه از منزلت این عزیزان نیز نخواهد کاست و تنها فضای اختناقی که می فرمایید را به ذهن متبادر خواهد ساخت. اینکه فرد یا افرادی که بنده و شما مسئولیت خوش فکر کردنشان بوده و هستیم؛ تنها راه انتقاد را در ضرب و شتم شما می دانند، دلیلی برای جسورانه سخن گفتن شما و تهدید و... نخواهد بود. در پایان بدانید و آگاه باشید که بسیاری از ما بیش از انکه برای خیری برای کشور داشته باشیم هزینه در برداشته چه با نیت به ظاهر مصلحانه و چه با نیت ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
4
11
آقا اصلا آقاي مطهري سياسي كار و مجرم چرا لشكر كشي خياباني تخريب اموال عمومي ايجاد رعب و وحشت محاصره يك پايگاه انتظامي و اين قبيل اقدامات محكوم نمي شود ؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
8
5
آقای مطهری میگه گشت ارشاد برای امن نگه داشتن فضای اخلاقی و روانی جامعه لازمه.
خب گشت ارشاد که فقط برای حجاب نیست حالا یک عده هم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر خواستند از ورود ایشون به شهرشون و آلوده شدن فضای روانی و سیاسی شهرشون جلوگیری کنند چه اشکالی داره؟
مگه پلیس و ون و زور فقط برای جوراب ساپورت و حجاب باید باشه؟
آفرین به این برادران که اول با زبون خوش گفتند نرفته و وقتی سماجت کرده از فضای شهرشون دفاع کردند.
گشت ارشاد خیلی خوبه اقای مطهری قدرش رو بدون.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
این برادرانی که میفرمایید چه کاره اند؟ ضابط قوه قضائیه؟ مجری احکام دادگاه؟
مملكت قانون دارد .
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
نیروهای ارزشی پاسدار انقلاب و ارزش های انقلاب هستند که اگه نبودند امروز این قانونی که هی ازش دم میزنید نبود.
گشت ارشاد چه کاره هست؟!!! آقای مطهری و دیگر همفکران ایشان تشخیص دادند باید گشت ارشاد باشه تا از حریم حجاب در جامعه صیانت کنه.
حالا چرا فقط حجاب؟ این برادران هم تشخیص دادند باید باشند تا از حریم تمام ارزش های انقلاب صیانت کنند.
پایتخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
13
7
خوشبختانه خدا به من قدرت تشخیص بالا در شناختن افراد از روی چهره ی آنها داده است به گونه ای که تقریباً تا به امروز بدون خطا بوده.
قبل از خواندن هر مطلبی از هر کسی در صورت دسترس حتماً به چهره ی فرد یه نگاهی می کنم تا در وقتم صرفه جویی شود.
بخاطر این قدرت تشخیص که در پیشرفتم بسیار بسیار موثر بوده خدا را شاکرم چون خیلی فراتر از معیارهای علمی در این زمینه است.
و اما غرض از عریضه بالا این بود که بنا به چهره و ظاهر هر دو طرف ماجرای فوق، تشخیص میدهم که هر دو از یک جنس میباشند و تعجبم از این است که چرا طرفداران این دو چهره در مقابل هم صف آرایی کرده اند!!!
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
خدایا خداوندا بارالاها از تو میخواهیم به برکت رحمتت تمام بیماران خاص را شفای عاجل عنایت بفرمایی، آمین یا رب العالمین.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
وای آقای رضا خیلی بامزه بود خندیدم حسابی!
ناشناس
| GERMANY |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
خرافات , خرافات, خرافات , وقت کردی یک نگاه به چهره خودت بینداز ببین از ملانصرالدین خوشت نمیاد. چقدر از خودت تعریف میکنی و در مقابل به مردم ایران و سیاسیون توهین میکنی کم کم بایستی کامنتهای تو را جزو آکهی های بازرگانی درج کنند و از بولتن برایت صورت حساب بفرستند.آخه ای کیو اگه اینقدر موفقی چرا از خودت سایت نداری. تمام کامنتهات در سطح مهد کودک است فقط یا توهین به مردم ایران وتعریف خارجی ها یا حدس و گمان یا تعریف از خود. جدا به تنهائی ده بیست ساعت زنگ تفریحی.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
خطاب به: ناشناس15:16
خواهش میکنم قابل شمارو نداشت ؛ البته من تو رسوندن پیامم بواسطه طنز و شوخی باکلمات به گرد پای ناشناس23:13 باپرچمGermany نمیرسم و از خوندن پیامهای ایشون خیلی لذت میبرم و چون سبکشونو دوست دارم، سعی میکنم شاگردی کنم.
نوید
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
6
4
آفرین اینا دقیقا از یک جنسن.
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
3
11
علی مطهری در مصاحبه با روزنامه اعتماد: به نظر خودتان علی مطهری از کی علی مطهری شد و در منظر افکار عمومی صرفاً فرزند شهید مطهری نبود؟ علی مطهری:....... شاید بهتر باشد دیگران این سؤال را پاسخ بدهند. اما من خودم فکر می‌کنم همیشه مردم وقتی احساس کنند فردی به اصطلاح عرف از خودش وجود دارد و می‌تواند گاهی برخـــلاف فضـــای غــــالب بر اجتمــــاع حرکت کند، او را فرد مستقلی می‌دانند. هر چند فرزند شخصیت بزرگی باشد اما برای خود او هم در ذات خودش یک شخصیت قایل می‌شوند. به جای اینکه بگویند فرزند فلان کس است، روی خود او حساب باز می‌کنند. یکی از دوستان به شوخی می‌گفت کم‌کم دارد طوری می‌شود که به جای اینکه بگویند علی مطهری فرزند شهید مطهری، خواهند گفت شهید مطهری پدر علی مطهری است......
جناب علی آقا معلوم میشه شما هنوز شخصیت علمی پدرتان را درک نکرده اید دوستان بادنجان دور قاپ چین و متملق شما دارند از سادگی شما سوء استفاده میکنند .اون رژیم ضد مردمی شاه بود که هرکس باهاش کژ می افتاد ملت او را مبارز و قهرمان میدانستند ........................
عباس
|
ROMANIA
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
9
5
بالابرین پایین بیاین مطهری مرده..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
5
1
باسلام متولیان تحقیق وتفحص شفاف اعلام کنند که ایاشورای تامین استان مصوبه تعطیل شدن سخنرانی اقای.مطهری رابه ایشان ابلاغ کرده چون اقای مطهری میگویندچنین مصوبه ای بمن ابلاغ نشده واین بافرمایش امام جمعه محترم مغایراست اصل مطلب همینجاست لطفا تصریح شود
ققنوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
4
جالبه ارعاب تهدید ضرب وشتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
2
سلام شما در أستانه سال نو و ورود به سال جديد و در سرايط مذاكرات هسته اي با زياده خواهي طرفهاي غربي و اميد دولت به اين توافق و از طرفي براي سمت و يو دادن أذهان مردم به جريان مظلوم نماي إصلاحات با يك سناريو طرف هستيد :
- اقاي مطهري به عنوان نماينده مردم بايد بواسطه ملاحظات أمنيتي از پاوبون تردد كند ولي چرا در تهران از پاوبون تردد مرده ولي در شير از از ترمينال خارج ميشود !!!
- چرا در شيراز با تاكسي تردد ميكند و استانداري و طرف هاي مستقبل براي ايشان ماشين نميفرستند ؟!
- چرا در حالي كه بقول خودش با جماعت سعار دهنده روبرو ميشود به ملاحظات أمنيتي روي نياورده و با تاكسي تردد ميكند ؟!
همه اين موارد ثابت ميكند او از عمد براي مظلوم نمايي و سناريو سازي خود ﺭﺍ در معرض عناصر مغرض و يا خود سر قرار ميدهد تا كليد يك أشوب به نفع دولت و إصلاح طلبان خورده شود !!!
جناب مطهري سالهاست اطاق فكر دشمنان با توطئه هاي رنگارنگ با نفس مظلوم مردم خنثي شده است ، لذا سما در اين رؤسها با دشمنان نظام همساز نشويد
يونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
1
واي بحالمون اگه يه روز كار غلط جواب درست بده.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
5
سلام من نه سر پیازم نه ته پیاز ، وقتی یک قانون شکنی رو با قانون شکنی در زمان و مکان دیگه مقایسه می کنند و بی اهمیت جلوه میدن راه رو برای قانون شکنی های بعدی هموار می کنن این داستان امروز کشور ما شده که قانون شکنی داره رواج پیدا می کنه و داره خودش یک قانون میشه و خیلی خطرناکه واسه کشور و بهانه ای واسه دشمنان
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
2
6
خداییش ...طرفو چک و لگد زدن بعد سرشونو میگیرن بالا ..
عباس
|
ROMANIA
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
4
....... اما ما هستیم ومطهری ها هستند وخار چشمان اراذل و اوباش وداعشی ها..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
5
1
یک بار با یکی از این دوستان ارزشی همکلام شدم. ایشان خیلی رک به من گفتند:
حتا اگه یه روز ........هم از راه بیرون بره، میاریمش توی راه!
این منطق دوستانی هست که حتا به حرف رهبر انقلاب هم در تقبیح اینگونه حرکات توجه كافي ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
یک بار با یکی از این دوستان ارزشی همکلام شدم. ایشان خیلی رک به من گفتند:
دوستان ارزشی ؟؟؟ شاید دوستان ارتشی را شما با دوستان ارزشی اشتباهی گرفتی .اگر کسی ارزشی باشد که ارزشی ست احتیاج به زور و ارتش ندارد.یا دوستتان خود را الکی ارزسی نشان میداده یا شما آنرا ارزشی میدانید.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
اون دوستتون ارزشی نبوده ، در این مورد تشخیصتون غلطه و اگه بر اساس این تشخیص غلط به سایرین نگاه کنید که دیگه میشه قوز بالا قوز!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
جواب خوبی به مطهری داده شد. این حرکت صرفا تبلیغاتی بود. بعضی ها میخوان با رفتار مثلا اصلاح طلبانشون طرفدار جذب کنن. . .
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
2
0
تفاوت علی مطهری وحسین شریعتمداری!
محسن صادقی*
«یادداشت ویژه» دوشنبه روزنامه کیهان و ستون «گفت و شنود» آن که غالباً بقلم حسین شریعتمداری است، با انتخاب تیتر تحریف شده ای از متن مصاحبه علی مطهری و طنز بی ربطی در اینخصوص به یکی از تلخ ترین حوادث آخر سال اختصاص داشت.سردبیر روزنامه ی متعلق به بیت المال که یادداشت هایش دیگر مثل گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گیرد ، این بار به سراغ مصاحبه ی این نماینده شجاع مجلس شورای اسلامی با «روزنامه اعتماد» رفته و با مغالطه و تحریف سعی در تخریب این چهره مردمی نمود........................................................
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
آشنا ۰۴:۲۳
آشنا جان با نوشتن همین دو سطر مشخص شد که اصلا به مسایل سیاسی وعلم رجال ورجل.... آشنایی ندارید و فقط در عوالم خیال و صرف و نحو و در امواج پر تلاطم دریای سیاست موج زده وگرفتار شده اید.شما در موضوعاتی که فکر میکنی آشنا یی ٬بیشتر بنویس تا ما با زمینه آشنا یی شما بیشتر آشنا شویم.
آن یکی نحوی به کشتی درنشست رو به کشتیبان نهاد آن خودپرست
گفت هیچ از نحو خواندی گفت لا گفت نیم عمر تو شد در فنا
دل‌شکسته گشت کشتیبان ز تاب لیک آن دم کرد خامش از جواب
باد کشتی را به گردابی فکند گفت کشتیبان بدان نحوی بلند
هیچ دانی آشنــــا کردن بگو گفت نی ای خوش‌جوابِ خوب‌رو
گفت کُلِّ عمرت ای نحوی فناست زآن که کشتی غرق این گردابهاست
بسیجی وطنپرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
2
0
اقای گرامی خودت میگویی مابه خاطر ازادی انقلاب کردایم اقای مطهری هم می خواستند ازادانه حرفشان راباجوانان بزنند علی مطهری نماینده مامردم است مابسیجیها به خاطر جسارت ودرستی او رای دادایم او واقعا ادامه دهندءراپدرش است زنده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
حب الوطن من الایمان .
و پرستش مخصوص خداوند است و پرستیدن وطن شعار مسخره ای بیش نیست و شما صددر صد بسیجی نیستی زیرا بسیجیان را نمیشناسی. سپاه وبسیج وارتش و نیروی هوایی ...برای خوش گذرندان این شغلهای شریف را انتخاب نکرده اند.همه آنها تا کنون ثابت کرده اند که جانشان را فدای ذره ذره خاک وطن عزیزمان ایران اسلامی مینمایند.. چند وقت پپش هم یک بسیجی؟ در مباحثه با فتنه سبزیها کم آورده بود و دایم خجالت میکشده بوده بود!!! بسیجی وطنپرست!
محمد
|
ROMANIA
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
1
1
با سلام خدمت همه دوستانی که نظر دادن عرض مینم اقای مطهری در حال حاضر از نمایندگان مستقل مجلسه ولله" در سالهای اخیر روشنگریهای خوبی کرده و مواضع نسبتا" خوب و مستقلی داشته عزیزانی که ایشان را نقد وواکاوی مکنند یا شناخت خوبی از نزدیک با ایشان ندارندو یا از گروههای مخالف ایشان هستند و گر نه مردم بزرگ ایران دارای بینش سیاسی بال نسبت به سایر مردم دنیا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
0
یه سوال این اقدام اگه تو امریکا می افتاد واکنش رسانه هایه ما چی بود؟؟؟
مهدیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
1
انقلاب مارویش ها وریزش ها یی راداشته وعلی مطهری مصداق یکی از این ریزش هاست باید به علی مطهری گفت گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین