کد خبر: ۹۶۶۸۵
تعداد نظرات: ۹۶ نظر
تاریخ انتشار:
خزعلی عاشق سینه چاک سپیده، هایده و شکیلا

تمجید مهدی خزعلی از خواننده زن لس آنجلسی

من اگر به کنسرت او نمی روم، او که با قرآن ما مانوس است، پس بیایید این حلقه اتصال را تقویت کنیم، نگوییم او نیمه برهنه است و بی حجاب و طردش کنیم، بگوییم که چه زیبا علی در همه دلها جا دارد، باور کنیم که یک روایت از زبان او - حتی با راوی اشتباه - تاثیر خود را دارد، ما باید این را تقویت کنیم، باور کنید نغمه های عرفانی هایده و شکیلا تاثیر مثبت دارند

بولتن نیوز: مهدی خزعلی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با مطلبی با عنوان «اظهارات جالب خانم سپیده، خواننده لس آنجلسی» وب سایت خود را برو زکرده است.




مهدی خزعلی که اعتقاد دارد «سپیده» از یک خانواده مذهبی پا به عرصه موسیقی گذاشته است می گوید: «من اگر به کنسرت او نمی روم، او که با قرآن ما مانوس است، پس بیایید این حلقه اتصال را تقویت کنیم، نگوییم او نیمه برهنه است و بی حجاب و طردش کنیم، بگوییم که چه زیبا علی در همه دلها جا دارد، باور کنیم که یک روایت از زبان او - حتی با راوی اشتباه - تاثیر خود را دارد، ما باید این را تقویت کنیم، باور کنید نغمه های عرفانی هایده و شکیلا تاثیر مثبت دارند»


خزعلی در ادامه مطلب جالب خود و در کنار تعریف و تمجید از خواننده های لس آنجلسی اقدام به توهین به مداخان اهل بیت همچون حاج سعید سحدادیان و حاج منصور ارضی کرده است.

خزعلی معتقد است: «جوان امروز صدای اذان هایده (آنجا که در پرده های بالا می گوید:" صدای اذان میاد")و مناجات شکیلا (وقتی می خواند که: " صورتگر نقاشم، هر لحظه بتی سازم، وانگه همه بتها را در پای تو اندازم) را به این آقایان ترجیح می دهد.»

اما باید از خزعلی پرسید تمام کسانی که در شب های ماه مبارک رمضان در مسجد ارگ و مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و سایر هیئت های مذهبی، تا پاسی از شب پای سخنرانی ها و مناجات های مداحان اهل بین (ع) می نشینند را ندیده است؟

خزعلی در ادامه می گوید: «با هم حرف های شنیدنی سپیده خانم را بخوانیم، این باور اوست، می خواهید باور کنید، می خواهید باور نکنید...نگویید دین او به درد خودش می خورد !»

خزعلی در پایان تمجیدش از خوانندگان زن لس آنجلسی اقدام به هتک حرمت روحانیون و مداحان اهل بیت (ع) می کند و مقاله خود را اینگونه پایان می بخشد: «" من فاحشه را بر آیت الله فاسد ترجیح می دهم و قطعاً جایگاه او بسی بالاتر است، فاحشه برای لقمه نانی خدمتی می کند و عالم فاسد برای شکمبارگی، خیانتی ! "»

خزعلی مقاله خود را با درج متن مصاحبه سپیده خواننده لس آنجلسی با علیرضا امیر قاسمی مجری تلویزیون تپش پایان می دهد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶۷
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
17
32
به نظر من هر چیزی به جای خودش ...

مصداق دستورات خداوند هستش :

اونجایی که فرمود گناهه بدونید گناهه و

اونجایی که گفت ثوابه ثوابه ...

ما هم باید با توجه به شعورمان این را

تشخیص بدهیم که افراد حتی خواننده ها

چجور شخصیتی دارند و الکی کسی را تایید

و یا تنبیه نکنیم ... ملاک قضاوت هم با

خداست ... و ایمکه فردی بیاید و به آیت

الله توهین کند این به هیچ عنوان قابل قبول

نیست و در اسلام اگر آیت اللهی گناه کند

حکم او ساقط است و ما مردم ایران

هیچگاه کسی را با حرف آیت الله نمیکنیم و

باید عدالت و اخلاص او به همه ثابت شود و

اینکه به نظر شخص بنده آیت الله شدن نور

خاصی میخواهد که باید از طرف حضرت

صاحب الزمان (عج) به طرف بتابد و فقط

درس خواندن تنها نیست ...

پس آقای خزعلی نه افراط و نه تفریط ...

حاج سعید حدادیان و منصور ارضی هم آقا

امام حسین (ع) به نوکری پذیرفته اند که

مداح باشند پس لطفا به مقدسات ما

توهین نکنید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
130
84
ملت ایران همیشه دعامیکنندباهمان فاحشه هامحشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورشوی/روایت داریم هرکس باآن محشورمیشودکه دوستش دارد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
ما شنیدیم که هرکس با امامش محشور میشه ، ولی خدایی تا بحال نشنیده بودیم که هر کس با دوستش محشور میشه
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
من شنیدم
آمین آمین آمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
جناب محمد اينكه شما تا حالا نشنيدي مشكل خودته !!!
"كسي كه به منكري راضي باشد در جرم آن شريك است"
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
ناشناس درست میگویند
آرش از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
ناشناس درست میگوید . حدیث داریم هرکس هر چیزی را که دوست داشته باشد حتی اگر سنگی را دوست داشته باشد ، قیامت با همان محشور میشود . خوش بحال آنهایی که خدا رو دوست دارند .
آرش از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
117
52
احتمالا خود آقای خزعلی هم از خانواده مذهبی ای مثل سپیده به اینجا رسیده اند . جز تاسف خوردن کاری نمیشه کرد . خدا هممون رو هدایت کنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
18
0
عکس فیلتره رسیدگی بشه
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
29
19
راستى آقازاده ها را چه ميشود!!! چشمان پدربه جمال شون روشن امثال مهدى هاشمى و خزعلى وقتى جنبه ندارند وارد دانشگاه اكسفورد ميشوند فرهنگ فرهنگ پدرى همان حوزهها را نفى ميكنند و جذب فرهنگ بيگانه .... متأسفانه اكثر آقازاده ها انگستان درس ميخوانند و قرار هست فردا پا جاى مسند پدر بگذارند نتيجه اش ميشودوزير فرهنگ خاتمى آقاى مهاجرانى و.... ياحق
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اصلا آقای هاشمی با آیت الله خزعلی قابل قیاس نستند مهدی خزعلی فرزند ناخلف پدر، مهدی هاشمی فرزند صالح و مورد حمایت پدر
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
احسنت به مهسا خانوم. حرتون کاملا صحیحه.++++++++++
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
31
10
مشخص شداین خزعلی کوچولوکه واقعامخش کوچیکه اصل خودشو داره تکذیب میکنه کسی که خودشوبه عنوان یک روحانی زاده خواروذلیل میکنه چه جوری می تونه ازمرده های اون ور اب صحبت کنه واقعابایدازسن وریش واصالت خانوادگیت خجالت بکشی من جای شماخجالت کشیدم خوب دیگه شیطونه هروقت بخوادمیره سراغ بچه ها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
9
4
يكي درد ويكي درمان پسندد
يكي وصل ويكي هجران پسندد
من از درمان و دردو وصل وهجران
پسندم آنچه را جانان پسندد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
29
7
درباره حرف آقای خزعلی نظری ندارم ولی جهت اطلاع کسانی که این آقا رو نمیشناسن باید بگم که ایشون پسر آیت الله خزعلیه و تا چندوقت پیش جزو مسئولین بوده که حالا ساز مخالف میزنه
مدیر پایگاه ایشان فرزند حضرت ایت الله خزعلی می باشند اما ظاهرا از طرف پدر بخاطر همراهی با جریان فتنه و فتنه گران طرد شده اند در ضمن ایشان جزو مسئولین نبوده اند اما شاید علاقه زیادی به مسئولیت داشته اند الله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
سارا خانم بهتره اطلاعات خودتون رو تکمیل کنید بعد صرفا جهت اطلاع به دیگران بزنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گــــــــم شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
28
7
عمــــــــو خزعلــــــــــی
بلا نکنه فیلت یاد هندستون کرده .
این راهش نیستا
حالا راستشو بگو کرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
56
24
خوارجی هستی
مبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
58
30
ولش کنید ایشان از فرزند نوح پیامبر که برزگتر نیستن رسانه ها متاسفانه به چینن افرادی بها می دهند و آنها را مطرح میکنند واقعا این افراد ارزش مطرح کردن را ندارند. خدا وند متعال انشا ء ا... ایشان را هدایت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
15
8
4روز دیگه میگن همین بابا نفوذی اطلاعات بوده از این حرفا بیاین بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
44
24
آن به اصلاح واضح آنقدر مال مفت بیت المال راخورده است که به خودزحمت نمی دهد به آیات قرآن مجید رجوع کند که درکجا آمده است یک زن می تواند خواننده باشد وچه دستوری درخصوص حجاب ومحرمات زنان آمده است باید به حال آنان تاسف خورد نه اسلام که دین متعالی وپاکی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
شما بگو کجای قرآن آمده که زن نمی تواند خواننده باشد؟
خدا برای مال مردم خوری و رباخواری و حق را باطل جلوه دادن و برعکس و .. وعده عذاب داده ولی برای بی حجابی وعده عذاب نداده.
حرف خدا را بشنوید
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
35
21
جوک خوبی گفته!
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
43
22
احمق تر از خوش عکس داخل شناسنامشه چند بار وبلاگش رو دیدم اصلا عجیب تو باغ نیست..
واقعا نمدونم چی بگم فقط برا خنده بد نیست بعضی اوقات ازش خبری زده بشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
15
31
خطاب کردن خواننده ای با پسوند لس آنجلسی به خودی خود یعنی ناسزا و خلایق هر چه لایق.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
33
54
دمت گرم خزعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
دمت سرد خزعلی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
دمت بوق تريلي
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
21
16
نمیتونیم بگیم اون کسی که نماز میخونه خوبه یا بده ولی کسی که بصورت علنی تظاهر به فساد و فحشا میکنه ... نمیدونم !
تهرانی
|
France
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
42
28
پس برویم فاسد و فاحشه بشویم و دنبال آیت الله و خدایی شدن نرویم دیگه؛ چون اگر یه خطایی از ما سر زند...
چه تفکر احمقانه ای دارد این آقا!
پاسخ ها
رهگذر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
احتمالا روز قیامت روز کش اومدن فک خیلی هاست
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
18
11
از این نخاله ها زیاد داریم.این کار خداست که با این اراجیف باطن خود را نشان دهند.اللهم عجل الولیک الفرج .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
15
41
افراد را باید در سطح خودشان سنجید. اگر خواننده زن گناهان فراوانی دارد جای خود و اگر عمل خوبی هم دارد جای خود . قاطی نکنیم . در اسلام همه چیز، دقیق سنجیده میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
حرف شما بی ربطه
لطفا دقیق تر فکر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
راس ميگي همه چي دقيق سنجيده ميشه!


پس چطوره كه تا يه آدم مذهبي كوچكترين خطايي ميكنه ميشه شيطان رجيم ولي اگه يه آدم فاسد سر سوزن خوبي داشته باشه فرشته مقرب الهي معرفي ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
در جواب ناشناس دومی باید بگویم که کاملا درست است. شادی خدا از بازگشت گناهکاران بسیار بیشتر از شادی او از عبادت عابدان است.
خدا سعی می کند وقتی عابدی می خواهد گناه کند جلویش را بگیرد. پس وقتی عابدی گناه می کند یعنی خیلی پرده ها را پاره کرده و مثل شیطان که عابد بزرگی بود رجیم می شود
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
5
12
کمی با نظرش هم عقیده هستم اما نه اونطور که این خواننده ها تایید بشن...آواز خوانی زن در اسلام حرامه خب حالا ایشون میگن براشون دست بزنیم که واسه امام علی خوندن؟مگه استثنا هم هست در اسلام؟؟؟
به هر حال نمیشه اینم رد کرد که بلاخره مخاطبای این خواننده ها با شنیدن نام این ائمه ممکنه هدایت بشن که اونم امکانش بسیار کمه...
پاسخ ها
آیسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
تا جایی که من اطلاع دارم حدیثی نداریم که آوازخوانی زن را حرام بداند. البته در حدیثی از قول پیامبر آمده که در جهنم عذاب زنان آوازه خوان چنین و چنان بوده ولی من به حدیث صحیحی برخورد نکردم
ماری
|
United States
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
10
25
به نظر من هر کس برای شادی و آرامش انسان کاری کنه قابله احترامه چه خواننده چه آیت الله و این درست نیست خودخواهانه قضاوت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
آرامش انسانها باهم متفاوت است.. نظر شما مهم نیست خانم روشنفکر
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
ماری عزیز/
نظر شما بسیار خودخواهانه است زیرا خودت قضاوت بیجا و حکم ناعادلانه کردی در حالی که خدا در نظرت مطلقا دخیل نیست! چرا؟
سامان
|
Netherlands
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
11
7
اصلا این خزعلی کیه؟
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
10
12
باز که قرص هاتو نشسته خوردی !!! صد بار بهت نگفتم دقت کن !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
17
13
این فرد یک احمق به تمام معنی است . گیرم که پدر بود فاضل از فضل پدر این گونه پسر ها را چه حاصل ؟؟؟؟؟
حسن
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
16
12
اگر فرزند شایسته ایی بود ؟حضرت آیت الله خزعلی از ایشان سلب فرزندی نمی کرد.
پاسخ ها
سهیلا سادات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
15
14
گلشیفته هم همینجوری شروع کرد حالا رسیده به اینجا که یه سور زده به هر چی هرزه است. این آقا هم کم کم داره خودش رو نشون میده با اونجاها هم می رسه
کامبیز
|
United Kingdom
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
11
10
با سلام . این آقازاده ها اینقدر تو پول و قدرت دست و پا می زنند که راه رو گم کردند . آقای خزعلی شما مرجع تان کیست ؟ آیا مرجع تان این هایی که می گویید قبول دارد یا از خودتان می گویید ؟؟!! تشخیص این مسائل با فقیه است. من متاسفم که فرزندان رجال ما مثل آقای محسن رضایی و خزعلی و هاشمی و ....اینقدر .....شده اند. جالبه که شما اسلام شناس هم هستید .با فاحشه ها خوش بگذره .
جنتلمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
11
8
خود گويي و خود خندي!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
9
6
آخه این چه تیتریه که زدید؟! والله من از سایت شما با توجه به روال همیشگی تان انتظاری ندارم ، اما تو رو به خدا فقط کمی انسان باشید و باشیم! همین!
چکش
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
8
19
هیچ فرد عاقلی یک قرد فاحشه را تایید نمیکند و نسبت به وی اعلام انرجار و بیزاری میکند. اما قیاسی که ایشان کرده اند به نظر شخص بنده صحیح است. صد البته که یک فاحشه به یک مسلمان نمای فاسد ارحجیت دارد.
پاسخ ها
سه نقطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
بنده هم یک مسلمان نمای فاسد را نفی میکنم اما یک فاحشه را جای خودش محکوم میکنم و این دو فاسد رو بر دیگری برتری نمیدهم .

هیچ فرد عاقلی یک فرد فاحشه را تایید نمیکند .
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
قیاس دو منکر تنها برای ریختن قبح یکی از آنهاست همین
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
البته اینجا اضطراری برای انتخاب بین ید و بدتر وجود ندارد ولی اگرهم بود نظر شخصی ام را گفتم.
سه نقطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
خانم چکش اگر نظر شما چیزی غیر از این بود جای تعجب داشت !
چکش
| United Kingdom |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
از شما افراد مشخص هم نظری بیش از این انتظار نمیرود. این منافقین مسلمان نما اگر نباشند خودتان را قاطی کی جا بزنید! الله ریشه همه دروغ گویان و دورویان را بخشکاند. در مقابل خوارج و کسانی را که دین را بازیچهء هوی و هوس قدرت طلبی خود کرده اند من در برابر یک فاحشه تمام قد تعظیم میکنم و آب دهانش را هم لایق علی گویان معاند نمیدانم. شیرفهم شدید؟
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
در مقابل فاحشه تعظیم کنید اگه خواستید سجده هم کنید قبول باشه بندگیتون!!!
فرزند ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
چکش عصبانی سعی بفرمایید کمی منطقی تر باشید و جواب درست و منطقی به منتقدین خودتان بدهید
چکش
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
شما که معلوم بود شیر فهم نمی شدید! یعنی تا به حال که سابقه نداشته!!! باز به این سه نقطه گاهی امیدی هست.
سه نقطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
حتی خداوند در قرآن هم که میخواهد یک عمل زشتی مانند فتنه را با یک عمل منکر و معصیت دیگری مثال بزند و بزرگی آن را نشان بدهد از قتل نام میبرد " الفتنه اشد من القتل " یا در جایی دیگر گفته شد " الغیب اشد من الزنا "
نه خداوند و نه معصومین نفرمودند قتل بهتر است از فتنه یا زنا بهتر است از غیبت .
برای نشان دادن بزرگی یک منکر از بزرگترین معاصی یاد کرده اند : " قتل نفس و زنا "
که حکم هر دو به نوعی مرگ است .
جناب آقای خزعلی اگر در روحشان نفاق در حد اعلای کلمه نفوذ نداشت اینگونه می نوشتند :
"مسلمان نما بودن از فاحشگی بدتر است" .
نه اینکه یک فاحشه را بر یک مسلمان نما ترجیح دهند؛ انسان میتواند با یک مسلمان نما بدون اینکه به معصیتی دچار شود بر روی یک تختخواب بخوابد و صبح نیز برخیزد و نماز صبحش را نیز بخواند! اما جناب خزعلی میان یک فاحشه و یک مسلمان نما ظاهرا" خوابیدن در کنار فاحشه را ترجیح دادند که امیدواریم به نماز صبحشان نیز برسند !!!

و اما بنده اگر در زندگیم با منافق مسلمان نما رو به رو شده باشم کسی نبوده جز شخص شما که سعی دارید خودتان را تافته جدا بافته بدانید . لیاقت شما همان است که تمام قد نوکری یک فاحشه را کنید و آب دهانشان را با دستمال جیبی تان پاک بفرمایید .
سه نقطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
فرزند ایران عزیز : عجب کار سختی از ایشان میخواهید !!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
سوال منطقی بفرمایید جواب منطقی تحویل بگیرید من آماده ام.
چکش
| United States |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
پاک میکنم جناب سه نقطه ولی به امثال شما باج نمیدهم. در طول زندگی ام دست خیلی از امثال شما رو رو کرده ام و آن وقت بود که آنها دستمال های آلوده به ریایشان را غلاف کردند .شاید در این دنیای مجازی نشود چیزی را ثابت کرد.ولی آنچه مسلم است تاکیدا عرض میکنم یک فاحشه در نظر من ارجح است به مسلمان نمای منافق. مثالی که زدید آنقدر احمقانه و سطحی بود که کیبوردم در حال لبخند زدن است! قلان شخص میتواند با یک فاحشه در موردی خاص خود را تباه و رو حش را به شیطان بفروشد اما مسلمان نماهای کثیف چه؟ که مثال موشهای موذی در هر روزنه و سوراخی وارد میشوند و از طعام و تفکر و خلق و اعتقاد انسان را به تزلزل وا میدارند؟ مسلما حتی فکرتان هم به این چیز ها نمیرسد. گقتم که باید هم اینقدر ناراحت باشید چون اگر همه مثل من فکر کنند بساطی برای شماها باقی نخواهد ماند.
سعيد حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
6
11
اولا در جواب آقاي محمد كه پاسخ ناشناس رو داده بود بايد گفت : بهتره يك كم روايات رو ببيني اگه اعنقاد به روايات داري
روايتي از امام صادق (ع) هست كه فرمودند : به خداوند قسم اگه كسي محبت هر شيئ ولو سنگ را در دل داشته باشه روز قيامت با همان محشور ميشود


و اما جواب آقاي خزعلي: لطفا به ايشون بگيد حال كه يك رقاصه اين همه تاثير داره لطفا خانواده خودشون رو به اين اثر راهنمائي كنند

همين
پاسخ ها
تو که میدونی من کیم :)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
" روايتي از امام صادق (ع) هست كه فرمودند : به خداوند قسم اگه كسي محبت هر شيئ ولو سنگ را در دل داشته باشه روز قيامت با همان محشور ميشود"

خوش به سعادتت حاج مهدی :)
محمد
|
Germany
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
6
10
نادان نباشیم. به ظواهر نگاه نکنیم. نه فاحشه نه آیت آلله معیار خوبی وبدیه بلکه درون پاک و بی آلایش نشان از خدایی داره. می تونی آیت الله باشی اما آلوذه گنه باشی می تونی فاحشه باشی ولی دلت با خدا... مهم اینه پس گول ظاهر رو نخوریم... ترسم زیاد شد داریم به مبانی دینی اخلاقی ظاهری نگاه می کنیم...
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
نادان نباشیم و ملاک و اندازه گیری و خط کشمان فقط خدا و قرآن باشد نه هر چه به ذهنت بیاید و فکر کنی...
طبق آیات الهی و نص صریح خداوند و روایات صحیح ،قوانینی هستند که هیچکس نمی تواند با هیچ کلک و ترفند و فقط دل پاکی مهمه وووو نادیده انگاشته شوند.

آیا شما انکار می کنی قاعدتا نیمی ازمبانی دینی اخلاقی ظاهری است ؟؟؟

ترست زیاد شود که ابلیس به وجودت راه پیدا نکند...
سه نقطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
ببخشید میشود بفرمایید یک فاحشه که خدمات میدهد چگونه دلش با خداست ؟

جوک قشنگی بود !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
یکی از ارکان ایمان عمل به اعضاست
م سادات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
6
11
افکار التقاطی یعنی همین چرندیاتی که مهدی خزعلی از مغز معیوبش تراوش کرده و به زبان آورده، کلامها و خواسته های ابلیس منتها پیچیده در زرورق و لفافه است.
دیگر بچه هم می داند اولین چیزی که از زن مسلمان به نظر می آید حجابش است، اگر زنی نیمه عریان باشد و صدای غنایش را بی ترس و واهمه به گوش نامحرم برساند گرچه از خانواده مذهبی هم باشد با قرآن مأنوس نیست و نغمه های عرفانی که نه بلکه نغمه های شیطانی می خواند.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
5
12
به نام خداوند مهربان
دوستان مومن و متدين سلام پيشاپيش عيدفطر بر همگي مبارك و اميدوارم عبادات شما در ماه مبارك رمضان مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشد واما در خصوص خبر و اين آغــــــاي معلوم الحال من شناخت نسبتا كاملي از ايشان دارم و خلاصه عرض كنم:
از كوزه همان تراود كه در اوست!!!
يا علي به اميد ظهور حضرت مهدي و نابودي خوارجي از اين دست.
محمد
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
5
5
نادان نباشیم. به ظواهر نگاه نکنیم. نه فاحشه نه آیت آلله معیار خوبی وبدیه بلکه درون پاک و بی آلایش نشان از خدایی داره. می تونی آیت الله باشی اما آلوذه گنه باشی می تونی فاحشه باشی ولی دلت با خدا... مهم اینه پس گول ظاهر رو نخوریم... ترسم زیاد شد داریم به مبانی دینی اخلاقی ظاهری نگاه می کنیم...
پاسخ ها
نسیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
می تونی فاحشه باشی ولی دلت با خدا...؟؟؟
چی؟؟؟ کی گفته؟
حسن
|
United States
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
6
8
چقدر برخی دوستان کم تحمل هستن. خب حرفاشو نقد کنید بگید ایراد حرفش کجاست یا چرا موافق نیستید.همه این کامنتها فحش بود به خزعلی اگه حرفای اون نادرسته سخنان شما زشت تر و غیر اسلامی تره به گمان من. صبور باشید و جادلهم بالتی هی احسن کجا رفته پس؟
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
5
3
همین مونده بود تو تز بدی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
4
5
اخه از دو هرزه فکر یه بی وجود رانده شده!!! تعریف نکنه پس کی میخوای تعریف کنه شکیلا از اون یکی موزی تر و بی شرف تر نباشه کمتر نیست!! حالا کاری به کارای ضعیفی که به اسم سنتی میخو.نه و ... ندارم شخصیت پستی داره!!
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
2
3
باتبريك عيدسعيد فطر به همه دوستان خدمت خانم چكش عزيز من اكثر كامنت هاى شما را مرور ميكنم واقعا شمارا فردى تقریبا دانش در همه علوم حتى روزنامه نگار خوبى هستيد ي اما در اين كامنت تضاد در بينش و.....چرا ؟ تا مساوى هم قابل درك بودصدالبته زياده روى نبود واسه سپيده ....ن موفق باشيد ياحق
پاسخ ها
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
ببخشید من متوجه سوال شما نشدم.
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
من فکر میکنم ایشون کمی هم عصبی اند
اسمی هم که گذاشته اصلا جالب نیست
یعنی بقیه باید سندان باشند؟
یا او می خواهد ظاهر یا مخفیانه مفاهیم و افراد را بکوبد؟
البته سمج هست و این با اسمش تناسب دارد.
به کلمه آیت الله هم نباید توهین شود
کسی که ریاکار است دیگر آیتی از الله نیست
چه برسد به اینکه نام آیت الله را بخواهند برای مقایسه در کنار افراد بی سروپا قرار دهند
جدیدا خیلی ها خواسته اند اعتقاد مردم را به روحانیت از بین ببرند ولی تا حالا هیچ کس از لفظ آیت الله برای چنین مقایسه زشتی استفاده نکرده بود
من معتقدم او جزای خود را خواهد دید
حیف از آن پدر.
حرفی که خانم چکش زده با عصبانیت :آب دهان فاحشه...
حالم به هم خورد
کثیفی و نجاست
در کثیفی و نجاست....
انسان کمی حواسش باشد که چه می گوید...
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
اوه جناب آزاده.... آب دهان فاخشه برایتان چندش آور بود؟ شکم های گنده و آویزان انباشته از مال حرام و مال یتیم و بیت المال و حق و الناس چطور؟ یک فاحشه میتواند در یک شب توبه کند و پاک تر و منزه تر از هر چیزی که تا به حال دیده و شنیده اید بشود. ولی آن یکی چطور؟
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
بحث کردن با کسی که میگوید چکش است بی فایده است
زیرا مانند همیشه ای که دیده ایم حرف خود را می زند و اصلا توجیه نمی شود و وقت ما را هدر می دهد
فقط دوباره می گویم
فردی که مال مردم خوار است و حق کش و در عین حال ادعای مسلمانی دارد ریاکار است
و هیچگاه آیت الله نیست
اگر بزرگی کلمه الله را بدانیم
آنگاه حتی به لفظ آیت الله نیز اهانت نمی کنیم
فرد ریاکار آیتی از خدا نمی تواند باشد و نیست
و وقتی در مقام مقایسه بخواهیم فردگناهکار جزء را با فرد دارای گناه زیاد مقایسه کنیم
باید از بکار بردن چنین لفظ مقدسی احساس خجالت و شرم و حیا بکنیم دوباره میگویم:
به کلمه آیت الله هم نباید توهین شود
کسی که ریاکار است دیگر آیتی از الله نیست
چه برسد به اینکه نام آیت الله را بخواهند برای مقایسه در کنار افراد بی سروپا قرار دهند
جدیدا خیلی ها خواسته اند اعتقاد مردم را به روحانیت از بین ببرند ولی تا حالا هیچ کس از لفظ آیت الله برای چنین مقایسه زشتی استفاده نکرده بود
من معتقدم او جزای خود را خواهد دید
حیف از آن پدر.

امیدوارم منظور مرا متوجه شده باشید
و چکش خود را بر سر مفاهیمی که قابل کوبیدن نیستند و فقط اعتبار چکش شما را کم می کنند نزنید
و وقت ما را با پاسخگویی بی موردتان هدر ندهید
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
ضمن اینکه هیچکس با توبه "پاک تر و منزه تر از هرچه دیده و شنیده ایم" نمی شود
آزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
وحتی بی توبه اش بجز درخصوص معصومین !
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
5
7
جالب اينجاست كه اين كج فهم از انس يك رقاصه معلوم الحال با قران سخن ميگويد و ان را نقطه اتصال ميداند اما كاش خودش كمي قران ميخواند تا نظر خدا و قران را در خصوص اين ادمها و خودش بداند و انوقت از قران سخن بگويد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
آن خارجی هم در دل شب قران میخواند
ابن ملجم شقی خیلی نمازخون بود
بعضی از آنها پینه های پیشونیشون رو با قیچی میبریدند از بس سجده میکردند
ابلیس رجیم هم شش هزار (6000) سال خدا رو عبادت کرد به روایتی این 6000 سال 2 رکعت نماز طول کشید
ولی
بصیرت چیز دیگه ای هست
به هرکس ندهندش
تو جبهه شیطان هر عبادتی که بکنی لا یوجب الا بعدا (جز سقوط با شتاب بیشتر فایده ای نداره)
خداوند فضیل گنه کار رو هدایت میکنه
شاید فاحشه هم هدایت بشه!
ولی فرزند ناخلف پناه بر خدا!
انه لیس من اهلک انه عمل غیر صالح
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
4
5
حالا گشته و گشته سپیده را پسندیده؟ خیلی حالش خرابه.
نادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
3
2
ایم چه بدبختی است که ما گرقتار ان شده ایم اینقدر کوتاه بین هستیم که جزییات زندگی پسر فلان کس برایمان مهم شده و عده ای هم با این حاشیه ها نان میخورند اگر ادامه دهیم و دنبال نظر دادن های مختلف مطمین باشید فردا نوع سگ اسم سگ ایشان را باید نظر بدهیم و بدین وسیله به یکدیگر فحاشی کنیم
اخه تاکی باید فریب بازیافراد معلوم الحال را باید خورد
Yasin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
0
7
اینکه زن فاحشه از آیت الله فاسد بالاتره یک حرف غلطی هست.
چونکه:
1ـ اولا آیت الله فاسد نداریم. چون هرکس که فساد میکنه آیت و عبد شیطان هست نه آیت الله.
2ـ زن فاحشه و عالم و مسئول فاسد هردو در پایین ترین و آتشین ترین جاهای جهنم قرار دارند. ولی آن عالم فاسد پایینتر است. چون آگاهانه گناه و فساد کرده و ...
3ـ هیچکس از رحمت خدا نباید ناامید باشه و باب توبه همیشه بازه. ولی بهترین توبه زمانی هست که در جوانی باشه. در هر صورت هیچکس حق نداره بجای خدا تصمیم بگیره.
4ـ خدا به آقای مهدی خزعلی هم توفیق توبه بدهد و همچنین به بنده.
اللهم عجل لولیک الفرج و ...
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
1
1
آقا ياسين از كامنت شما من كه متوجه نشدم كى حق بود كى ناحق !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
جناب محسن
به اقوام ايراني توهين نكن. اگر كمبود شخصيت داري خودت را درست كن دادا !
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
1
6
شاید اینکه یک زن خواننده ابتدا اینچنین از خدا حرف می زنده برای بازار گرمی و جذب آدمایی مثل مهدی خزعلی هست وگرنه اگه جاش برسه خدا رو هم لعنت میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
شاید
babak
|
Germany
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
2
1
آنکه از گناه سخن گوید باید گناه را آزمون باشد . نیک گفتار را پندار نیک باید
رزم خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
0
1
من یه سوال دارم . واسه اینکه یه بنده خدا رو مجاب کنم که خواندن زن جلو نا محرم حرامه نیاز به آیه قران دارم . ایشان فقط با آیه قران مجاب میشود . لطفا کمکم کنید و آیه بهم معرفی کنید .
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
2
1
این مرتیکه همیشه حرف مفت میزنه چند بار سخنرانی هاش رو خوندم یه بار کفته بود زنا باید...................................................
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین