کد خبر: ۷۹۰۱۶
تعداد نظرات: ۱۵۱ نظر
تاریخ انتشار:
بعد از افشاگری های دست اندر کاران هنر هفتم به فکر باشیم

زخم چرکین فساد در سینما سرباز زد

به نظر می رسد حضور و نقش آفرینی در عرصه هنر و بالاخص سینما، اعتماد نفس غیرقابل باوری به بازیگران این عرصه داده است به نحوی که این به اصطلاح هنرمندان مصداق عینی سخنان سلحشور در ماجرای برهنگی گلشیفته فراهانی و یا پیش از آن در ماجرای کشف حجاب مینا لاکانی در" صدای آمریکا" را دیده و باز هم به این کارگردان حمله می کنند. . .

بولتن نیوز: مهرماه سال 90 از نیمه نگذشته بود که فرج الله سلحشور، کارگردان موفق سریال های قرآنی از فساد در  سینمای ایران که پا در جای پای سینمای هالیوود می گذارد، انتقاد کرد. سلحشور درباره حضور و نقش آفرینی آنجلینا جولی-بازیگر فاسد سینمای هالیوود- در ایران گفته بود:  "آمدن آنجلینا جولی به ایران اتفاق خوبی است. سینمایی که فاحشه خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین المللی بیاورد. وقتی زن های ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند. خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان کرد که سینمای ایران برای ایران نیست، سینمای ایران اگر علاقه نشان دهد که یک بازیگر بین المللی به ایران بیاید طبیعی است چون عضوی از جامعه بین المللی هالیوود است" .


 به دنبال انتقادهای سلحشور، به ناگاه موجی از حمله به وی از داخل و خارج کشور توسط کسانی که داعیه هنر و هنرمندی دارند، آغاز شد. حملاتی که حکایت از این داشت که سلحشور اشتباه محاسباتی داشته است و طبق برآیند اقلیت حاکم بر سینمای ایران، سینما پاک است و سلحشور اگر مشکلی دیده است، از خود بوده.

 آنچه در این میان جالب به نظر می رسد، موج فرامکانی حملات به سلحشور است. یکی از این انتقادات از سوی آنجلینا جولی که به گفته سلحشور دنیا او را به فساد می شناسد بود. این بازیگر سینمای هالیوود خطاب به سلحشور می نویسد:«روح زیبا، نایاب است وگرنه تا دل‌تان بخواهد یوسف و زلیخای زیباروی روی زمین به عمل می‌آید... من شما را دعوت می‌کنم که با دیدی فراخ‌تر به زنده‌گی و انسان و تاریخ و جهان بنگرید، شاید از این بیماری ویران‌گر نجات پیدا کنید و چون "زلیخا" جوان و زیبا شوید.»

 در انتقادی دیگر به سلحشور،ضیاء هاشمی بدون نگاه به واقعیت های سینما نوشت:«کیل و پیمانه‌ات فقط موفقیت یک سریال بود؟! ... یادت باشد تمام خوارج و دشمنان علی(ع) هم نماز شب می‌خواندند، هم آداب آرایش و خضاب شرعی محاسن می‌دانستند هم در نفس خود برای دفاع از دین، قرآن بر نیزه کردند.»

 در کنار این ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، نگار جواهریان، هانیه توسلی و باران کوثری در بیانیه 5 بازیگر به سلحشور نوشتند:«جناب آقای سلحشور، از اینکه می‌بینیم آن همه پرداختن به زوایای نورانی زندگی پیامبران و سرمشق قرار دادن منش ایشان تأثیری در کلام‌تان نداشته و در نهایت شهرت‌تان را از نفرت‌پراکنی و بی‌ادبی در برابر هم‌نوعان‌تان به دست آورده‌اید، بسیار متاسفیم.»




 این واکنش ها تنها بخش کوچکی از موج حملات پی در پی علیه سلحشور بود.حال بماند که تا چند ماه بعد افرادی چون امیر جعفری در گفتگوهای خود هر وسیله ای را مستمسک قرار می دادند تا به سلحشور حمله کنند. مشت نمونه خروار تبریک جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" فرج‌الله سلحشور و یا انتقاد جعفری از اظهارات سلحشور در برنامه "سین مثل سریال" شبکه 1 در جمعه گذشته بود.

به نظر می رسد حضور و نقش آفرینی در عرصه هنر و بالاخص سینما، اعتماد نفس غیرقابل باوری به بازیگران این عرصه داده است به نحوی که این به اصطلاح هنرمندان مصداق عینی سخنان سلحشور در ماجرای برهنگی گلشیفته فراهانی و یا پیش از آن در ماجرای کشف حجاب مینا لاکانی در" صدای آمریکا" را دیده و باز هم به این کارگردان حمله می کنند.

 اگر چه کسانی که داعیه هنر و هنرمندی را در سینمای ایران دارند، در حمایت از پاکی اصحاب رسانه به سلحشور تاختند ولیکن این افراد گویا در سال جدید زبان و یا قلمی ندارند که به "پرستو صالحی" و "ماهایا پطروسیان" بتازند. شاید هم علت این است که این دو بازیگر زن سینمای ایران را دیگر نمی توان به قرآن و سریالهای قرآنی چسباند و به توپ بستشان.

 سینمایی که قرار بود امسال با جایزه اسکار فیلم"جدایی نادر از سیمین" دمار از روزگار امثال سلحشور در آورد، در روزهای آغازین سال با مطلبی که "پرستو صالحی" در صفحه فیس بوک خود نوشت،آچمز شد. این بازیگر سینما، تتا‌تر و تلویزیون در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت:«اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»


پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد... به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن...»

اما تیر دوم بر پیکر فاسد سینمای ایران را «ماهایا پطروسیان» رها کرد. وی  در گفتگو با فارس پیرامون صحبت‌های اخیر پرستو صالحی مبنی بر وجود فساد در سینمای ایران به واسطه افراد سود‌جو، گفت: من کم و بیش ‌این حرف‌ها را شنیده‌ام، البته این حرف‌ها، حرف‌های جدیدی نیست و این اتفاقات، اتفاقاتی است که سال‌هاست رخ می‌دهد. بیش از 15 سال است که بسیاری از سینماگران درباره وضعیت نابسامان سینمای ایران هشدار می‌دهند و صحبت می‌کنند.فساد در سینما وجود دارد اما به همان اندازه که در سطح مملکت نیز چنین مسئله‌ای وجود دارد. اصولاً اگر فساد در مملکت فرصت ریشه‌دوانی داشته باشند تبعاً نشانه‌های آن در تمامی سطوح جامعه نمود پیدا می‌کند.


 اما بخش نگران کننده سخنان پطروسیان تن دادن برخی هنرمندان به هر فسادی برای ایفای نقشی در یک فیلم است.وی در این باره گفت: چرا باید آدم شخصیت خود را نابود کند، روح خود را از بین ببرد و به هر کاری تن دهد تا مثلاً نقشی در فیلمی بازی کند، آخر سر نیز 100 درصد افرادی که از این راه وارد شدند به جایگاه یک هنرمند معتبر نمی‌رسند. ممکن است یکی دو کار انجام دهند که چهره شوند، اما خیلی زود فراموش می‌شوند؛ چرا که افرادی که با آبرو وارد سینما نشده‌اند، همین بی‌آبرویی آن‌ها را کم‌کم طرد می‌کند.

در کنار این اظهارنظرها، آنچه را که باید تاسف بار خواند، سخنان امین تارخ بازیگر پیشکسوت و کسی که مدیریت یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های بازیگری درباره دختر جوانی است که به خاطر رد خواسته های جنسی از سینما کنار گذاشته شد و افسردگی گرفت. تارخ در این باره به فارس گفته استشخصی را سراغ دارم بعد از اینکه به اصطلاح به برخی از این خواسته‌ها جواب مثبت نداد او را با قرارداد بسته شده کنارش گذاشتند. او یک دختر خانمی است که بعد از این ماجرا موهایش را از ته تراشید و چند دفعه زمزمه خودکشی سر داد. این دختر شرافتش برایش اهمیت بیشتری دارد تا اینکه مثلاً نقشی بگیرد و بیاید و مثلاً سوپراستار شود.


وی می افزاید:این موضوع درصدی هست و درصد آن روز به روز بیشتر می‌شود و این تأثیر بسیار بدی روی آبروی این صنف می‌گذارد. یعنی بعد از مدتی که صنف بی آبرو شد، آن وقت دیگر جمع و جور کردنش خیلی سخت است. یعنی این بدنامی علاوه بر اینکه نباید آن را برای خودمان بخواهیم ، می‌بایست تلاش کنیم که به آن دامن نزنیم و آن را از سینما دور کنیم.

با این حال آنچه جای نگرانی است، سکوت اهالی سینما در قبال فسادی است که هم در وادی سخن از آن یاد شده است و هم در وادی عمل افرادی همچون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی و... به نمایش گذاشته اند. سکوتی که معلوم نیست از چه حکایت دارد؟ به راستی نباید کسانی که مدعی اند خواهر و یا همسرانشان در سینمای ایران فعالیت می کنند، نسبت به این فساد اظهار نگرانی کنند؟ می گویند گربه ای که در پنهان آبستن شود، سرانجام در ملاعام خواهد زائید. سکوت مرگبار از فساد سینما اگر چه امروز تا حدودی پنهان مانده است ولیکن به طور حتم دامنه نفوذ آن در آینده گوش فلک را کر خواهد کرد و آنوقت است که نام سینما و بازیگری با فساد مترادف می شود که این گناهی بزرگ برای کسانی است که امروز علی رغم این فساد فراگیر با سکوت خود اصحاب فاسد سینما را یاری می کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۳۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
71
27
اینها بیشتر فساد مردان سینمایی ما را می رساند
پاسخ ها
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
چه ربطی به آقایون داره حالا خانم ها شدن فرشته و آقایون شدن جلاد؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
و برخي زناني كه چون پاسخ مثبت به اين برخي مردان داده‌اند، سخني از آنها در ميان نيست.
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آقا مرتضی برای چی باید اسمی از این ارازل باشه ؟ بعضی ها مسائل مادی شون به معنویش میچربه . چنان زرق و برق رقم های میلیونی چشم هاشونو مینوازه که یک قدم اون طرف ترشونو نمیبینند چه رسد به قیامت .
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
من یک خانمم اما میگم هر جا گند فسادی باشه تقصیر زنان شل و وارفته ایه که وا داده اند هر روز زنانی رو می بینیم که اصحاب شیطان که نه ارباب شیطانند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اون زنانی هم که پاسخ مثبت داده اند هر چند مقصرند ولی قربانی هم هستند. . فاعل اصلی این جور فسادها همیشه مردان هستند ... من خودم ساده پوشم هر جا می روم کار بگیرم استخدامم نمی کنند برعکس دوستم با آرایش غلیظ و اعضا و جوارح آرایش کرده می رود و استخدام می شود در حالیکه از نظر درسی از من ضعیف تر بود. صاحب کارها چه جنسیتی دارند ؟ مرررررد !!! اینهایی که جلوی پای هر زنی تو خیابون ترمز می زنند جنسیت شون چیه ؟ مرررررد...یک بار تعصب رو بگذارید کنار و به جای اینکه از زنان بخواهید از همه نظر خودشون رو محدود کنند و دور خودشون زندان بسازند و هر اعمال انسانی رو (چون ممکنه باعث تحریک مرررردان فاسد شود) انجام ندهند، سر فلش تون رو بگیرید به سمت عامل اصلی فساد و فحشا : مردان .
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اگه بخوام شگردهای زنهایی که گرگ منشانه میفتن دنبال مردها و بقول خودشون دو سر سود میبرن بگم میترسم اشاعه فحشاء بشه ولی قبول کن زمانه عوض شده و گرگ و بره هم جاشون با هم عوض شده
آناهیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
95
26
این سلحشور از مسلمانی بویی نبرده
که اینقدر راحت انگ فاحشه بودن به دیگران می زند . دست اندر کاران بولتن شما هم مسلمان نیستید و فاسد شمایید که به نوامیس دیگران تهمت و افترا می زنید.
مدیر پایگاه یعنی شما بویی از مسلمانی برده اید که اینچنین به آدمها تهمت نامسلمانی می زنید آنهم به جرم مبارزه با فحشا و بی وبندوباری که دودمان انسانها را در حال به باد دادن است .
آیا ثمره این سینما که امثال زهرا امیر ابراهیمی ها هستند برای شما درس عبرتی نیست که با مظاهر فساد و فحشا در سینما و فیلمهای مبتذل مبارزه کنید چرا چشمهای حقیقت بین خود را بسته و دست دوستی به شیطان می دهید غیرت دینی و انسانی شما کجا رفته ؟
سلحشور انسانی وارسته وغیرتمند در سینمای ایران است او همرنگ این جماعت نشده است بدا بر حال ان نیروهای مسلمانی که وارد عرصه سینما شدند و با دیدن زرق و برق صحنه ها یادشان رفت اخرتی هم هست روز جزایی هم هست .
نوشته اید به نوامیس دیگران تهمت می زنید چه نوامیسی ایا ما به ناموسی تهمت زده ایم که حجاب گرفته و خود را از چشمهای شهوت ران پوشانده ؟ یا بر سر ناموسی فریاد می کشیم که روح ازادگی و حریت و تدین و غیرت را در خود کشته و اسیر هوسها و الوده به زرق و برق این دنیا شده و با بی حیایی و بی حجابی با هفت قلم ارایش دست در دست شیطان به ابزاری برای انحراف مردمانی شده که انقلابی ترین و خدایی ترین انقلاب را بر پا کرده اند . ایا مکر شیطان را در وجود چنین بی ناموسی ها نمی بینید نمی بینید شیطان تیرهای زهرآگینش را پرتاب می کند نمی بینید چطور معصوم ترین دختران و پسران ما الگو گرفته از عده ای دین به شیطان فروخته از دست می روند ایا این الگوی سینمای دینی و انقلابی و مردمی است .
تیرهای تهمت شما سالیان دراز است بر پیکر انقلابیون و متدینین این کشور در حال پرتاب است از زمانی که ما اسلام را از پیرایه هایش کنار زدیم از زمانی که شاه و سلطانها را از خانه هایمان بیرون انداختیم درد شما درد عمیق از روح مبارزه گری این ملت مجاهد و انقلابی است دلهایتان لک زده برای دیدن فاسدین لوس انجلسی اما زهی خیال باطل .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن عزيز بسيار كامل فرمودي. خدا عاقبت به خيرتان كند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن بزرگوار حق فرمودي و هزار احسنت
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
مرسی بولتن جوابت خیلی کامل و سنجیده بود

در ضمن این هم به خانم آناهیتا گوشزد کنم که پیامبر اکرم فرمودند: هر کی به مسلمان دیگری تهمت بزند از مسلمانی می افتد

لطفا دقت کنید برادرها و خواهر های گرامی
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پناه بر خدا ، چقدر دیوونه زیاد شده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن جان با مطالب شما موافقم ولی اما و اگر هم دارد ، اینکه با یک چوب همه را بزنیم اصلا درست نیست ، من هم دیدم هفت قلم آرایش و....... توی بازیگران مخصوصا زن
اما آیا همه یکجور هستند؟ آیا نامیدن کل سینمای ایران به نام فاحشه خانه صحیح است؟
آقای سلحشور که خدا عمر با عزت به ایشان عنایت کند صحیح گفتند اما همه را یک چوب زده اند. نامیدن سینما به اسم فاحشه خانه اصلا صحیح نیست. حداقل باید میگفت تعدادی فاحشه در سینمای ایران وجود دارد.

متاسفانه فساد و فحشا در همه جای ایران اسلامی وجود دارد ، آیا باید ایران را فاحشه خانه خواند؟
خودتان پاسخ دهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
خانم آناهیتا با ادبتون شرمندمون کردین!!
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
دیوونگی نود و نه و نیم رقمه.ظاهرا بعضیها چرک زخم سرباز کرده فساد سینما را می نوشند و می گند عجب شربت گوارایی!!! آناهیتا از نظر شما فحشاء چیست و فاحشه کیست؟؟؟
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
قربون دل پر دردت برم بولتن جان که اینهمه مطلب نوشتی آخه معمولا رسم بود جواب ها رو خلاصه تر میدادی ولی تو این موضوع بسیار عالی و مقتدرانه پر و پیمون نوشتی

خیلی عالی بود مثل همیشه عالی بود و خط به خط از جملاتت لذت بردم

خدا حفظت کنه بولتن
راز سیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
در جواب ناشناس باید بگم منظور آقای سلحشور این بوده که غالبیت این سینما فاسده نه اینکه همه بازیگران سینما فاسدند.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
آناهیتا شما خوب بوی از مسلمانی بردید عجب ملاکی دارید برای مسلمان بودن!!!!!!!!!
امید (اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ممنون بولتن جان.
امید (اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ممنون بولتن جان
دلسو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
البته هر چه بیشتر هم بزنید بوی گندش بیشتر در میاد و همه را اذیت می کنه
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
8
47
این جماعت را اگر رهاشون کنید در ملا عام هم خودشون را عرضه می کند وفیلم برداری می کنند و بعد هم بهش افتخار می کنند واقعیت را باید پذیرفت. فسادسینما از همه قشرها بیشتر است البته هستند آدمهایی که شرافت وحیثیتشون را به هیچ قیمتی نمی فروشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
7
20
very good
امینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
14
کار همه ی ما با خداست. موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
15
22
فساد در سینما وجود دارد اما به همان اندازه که در سطح مملکت نیز چنین مسئله‌ای وجود دارد.
خواننده خبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
5
18
هر کی که اندکی هم سینمای ما رو از نزدیک دنبال کنه میدون که در سینمای مفسد ایران چی مگذره وضعیت تئاتر ما هم از این بهتر نیست
اگر ایران همین حالا طوری آزاد و بی قانون شود که مثلاً در سینما هر کی هر طور دلش خواست هر فیلمی بسازد و بدون مجوز پخش کند اون وقت خواهید دید که دو روزه فیلمهایی توسط همین سینماگران فعلی و پرکار و منتقدان به سلحشور ساخته شود که چیزی از فیلم پ و ر ن کم نداشته باشه
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
مگه الان داره؟!!
امید (اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
اخه جالبیش اینه تو نظرای قبلی هم گفتم . همین بازیگرا رو دعوت میکنن برنامه های سیما مثلا برنده جایزه فلان . بعد وقتی دو ربین میخواد نشون بده لحظه گرفتن جایزه رو ،اینقد وضعیت این بازیگر خرابه که دوربین از دور نشون میده . بهد با هزار زور و التماس طرف رو دعوتش میکنن و ازش میخان والتماسش میکنن که با یه وضعیت مناسب بیاد بعد همینو میکنن الگو برا جوونا.خوب مطمئنا وقتی اینطور باشه فساد داخل فیلم ها وارد جامعه میشه.


تو فیلمای چند سال پیش کی شال سرش میکرد همه با روسری و اکثرا چادری. بعد چادر رو برداشتن

بعد روسری شد شال و شال رو محکم میبستن.

بعدش شال رو یکم شلتر بستن و اوردنش عقبتر و جاش هد سر گذاشتن.

خوب اون کسی که این فیلما رو میبینه شال و شل میبنه میکشه عقب هد سرم نمیذاره.

حالا هم که دیگه شال رو همینطوری میندازن رو سرشون و از دو طرف اویزون. علاوه بر ابتذال پشت صحنه ابتذال های داخل فیلم بیشتر تاثیر میذاره رو جامعه.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ماشاءالله جوان 21 ساله مسلمان ایرانی چقدر حواس جمعی و به چه نکات ریزی توجه کردی ؟
باهات موافقم تمام و کمال.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ممنون حرف دل بود.
سهیلا *
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
5
7
آناهیتا خانم این خانم لیاقت چه نسبتی را دارند ایا این خانم بندگی شیطان را نمی کند آیا این خانم شرم نمی کند .
http://www.naghola.com/fun-17288.html
مدیر پایگاه خواهرم سهیلا خانم اصلاح شد هر چند با نظر شما صد در صد موافق بودم .
نمی دانم بعضی ها چطور توی اون دنیا جواب می دهند هر چند ظاهرا بعضی ها اصلا اعتقادی به آخرت ندارند
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن جان مي‌گن يكي از همين بعضي‌ها كه شما فرموديد، بعد از مرگش به خواب فرزندانش آمد و آنها از او پرسيدند: "ماجراي اين نكير و منكر و سوال و جواب چيه؟ آيا راست بود؟".

هنرپيشه‌هه پاسخ داد: "همش دروغه بود! ما كه چيزي نديديم. تا گذاشتينم توي قبر، يك راست بردنم جهنم!".
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ممنونم بولتن جان زحمت کشیدی برادر .
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن جان، بحث جواب دادن اون دنیا نیست
شما ریشه این تفکرات رو عدم اعتقاد به اون دنیا بزار، خیلی ها که امروزه معترض به دین داری و جامعه اسلامی و حکومت ایران هستند کلا خدا رو هم انکار کرده و خدا براشون در حد تفکرات فردی و اومانیستی است.
اول ریشه یابی کن ببین اصلا به خدا اعتقاد دارن، بعد براشون حدیث کسی بخون
علی محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
29
12
اولا بولتن شما حق ندارید نظر بدید چون شما رسانه هستید دوما خانوم اناهیتا درست میگن سلحشور مسلمان نیست چون به راحتی تهمت زد کسی نگفت فساد در سینما نیست اما ادبیات سلحشور زشت بود که گفت سینمای ایران فاحشه خونه است واین خیلی خیلی زشته که خودش هم مجبور به عذر خواهی شد .شاید یک نفر نخواد حجاب رو رعایت کنه شما حق توهین وتهمت رو ندارید.امیدوارم سانسور نکنید حرف حق را
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ببین دوست عزیز
آقای سلحشور منظورش با همه که نبود
اون بنده ی خدا منظوزش با همینهایی بود که برای یک فیلم تن به هر خفت و خواری میدهند نه با بازیگرانی که تا حالا حاشیه یی نداشتند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
جناب علی محمد شما خودت مسلمانی که براحتی به جناب سلحشور تهمت نا مسلمانی میزنی؟یک نفر غلط میکنه نخواد حجاب رو رعایت نکنه چون دستور اکید خداونده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
سلحشور کاملا از حنبه ای مردسالارانه به قضیه نگاه کرده یعنی مردان فاسد داراری سرمایه و قدرت و پشت صحنه رو نادیده گرفت و شکل لباس پوشیدن زنان بازیگر رو عامل اصلی فساد دونست.یعنی از نظر امثال ایشون زنها وظیفه دارند بروند توی گونی تا مردان با ندیدن مونثها دیگه دست از پا خطا نکنند!! اگه زنی چنین نکنه از نظر امثال سلحشور فاسده!!! برعکس پرستو صالحی و امین تارخ و ماهایا پطروسیان به تهیه کننده و عوامل پشت صحنه(که همه مرد تشریف دارند) اشاره کردند که زنان رو نه بر اساس شایستگیهای بازیگری که بر اساس ... به بازی می گیرند . فرقش معلومه دیگه.
امید (اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
این چیزا نیس که .
شاید یه نفر نخواد حجابش رعایت نکنه. حجاب دستور خدا وپیامبر خداس. قانون جمهمری اسلامیه.
بره تو خونش هر غلطی خواست تنهایی بکنه. ولی تو جامعه نمیشه گفت که شاید دلش نخواد . اگه دل بخوایه. من دوس ندارم برا چراغ قرمز وایسم چیکار به بقیه داره.

ولی اگه واینسم احتمال تصادف به خودمو و بقیه هست. وهم جریمه میشم.مثال مثال کشتی هس که من میگم میخوام جا خودمو سوراخکنم ربطی هم به بقیه نداره.

ولی اگه سوراخ کردم علاوه بر خودم بقیه هم غرق میشن. پس حجاب چیز دل بخواهی نیست.

یه قانونه.ولی اقای سلحشورم اشتباه کرده خودشم معذرت خواهی کرده. چون خودشم جزیی از سینما و تلوزیون هست.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
چي چي! حق بولتن حق ندارن نظر بده؟!
اتفاقاً بر عكس، رسانه نبايد بنگاه خبرپراكني باشد، بلكه بايد درست و غلط را براي مردم مشخص كند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
9
14
براتون متاسفم شما چقدر ساده ايد اون نامه جعلي بود اخه انجلينا جولي بيكاره بياد جواب سلحشور رو بده
پاسخ ها
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
----
از همفکران ایشون که بود .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
ان جلینا جولی لیاقت نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
بولتن یعنی واقعا فکر کردی جولی اون نامه رو نوشته؟! :)
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
12
----
عجب !

خانم جولی ،

کودکان و زنان جهان از دید فراخ شما به زندگی به ستوه آمدند .

بسیاری نمیدانند پدر یا مادر شان کیست .

به زنان ارتش آمریکا با دید فراخ شما تعرض می شود .

به کودکان فرانسوی توسط پدرانشان !!!
تعرض می شود .

قله دیگری مانده که فتح نکرده باشید ؟
کامران
|
GERMANY
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
7
16
این همه فساد تو سینما غیر قابل انکار نیست برای چی بی خود خودتونو به کوچه علی چپ میزنید من خودم با این قشر تا حدی در ارتباط هستم گفته های اقای سلحشور بی راه نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
5
13
خانم آناهيتا !!
نقش تو آئينه چو بنمود راست .....
خود شكن آئينه شكستن خطاست...
داداش بزرگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
9
"م" عزیز گل گفتی
داداش بزرگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
7
"م" عزیز گل گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
5
11
فساد تو خونشونه توبه گرگ مرگه تهشون گلشیفته بود دیگه
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
11
در تمام دنیا صنعت سینما در خدمت اهداف و سیاستهای کشور هاست و از این ابزار برای ترویج فرهنگ خود استفاده می نمایند ولی متاسفانه سینما در کشور ما به ابزار خودزنی فرهنگی تبدیل شده و به جای ترویج فرهنگ ناب کشور خود دنباله رو فرهنگ منحط غرب شده است. بدیهی است در سینمایی که ظاهر افراد و زرق و برق ظاهری فیلم بر شخصیت افراد و مضامین فیلمها ارجحیت دارد نتیجه ای جز این حاصل نمی شود. البته در این میان نباید از غفلت مسئولین فرهنگی خصوصا" وزارت ارشاد غافل بود.
مترجم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
3
16
سینمای ما برای پیشرفته نشان دادن خود به فکر محتوا نیست، به فکر ظاهرش است...
فقط تقلید غلط می کند ...
فقط ادعا دارد ولی در باطن و ذات خود چندان چیز با ارزشی ندارد...
مسئولان سینمایی (و خانواده سینما) هم برای جذب و کشاندن مخاطب به سینما متوسل به راه های اشتباه و غلطی می شوند ...
فیلم های مزخرف و آبکی سطح پایین که ما باید ببینیم و هیچ چیزی را هم متوجه نشویم و سطح سلیقه مان هم پایین بیاید
به فکر اصلاح هم نیستیم و فقط حرف می زنیم و ادعا داریم و نمی خواهیم واقعیت و حقیقت را ببینیم
(اینها حرف های من بود)
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
و حرف صحيحي هم بود.
حميد
|
CANADA
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
4
8
سينما خيلي برا حاج فرج حقيره.اين جوجه مطربا از خداشونم باشه که حاجي ازشون ايراد بگيره.خداوند هتاکان به ايشان را در دوزخ با يزيد محشور فرمايد.راستي بولتن به مدد شما شيراز جزکانادا شده؟
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
4
13
بنده به جرات می تونم بگم که سینمای ایران هیچ ارزشی نداره، سالی دوسالی یک فیلم خوب ازش در نمیاد
همه فیلم ها سطحی اند و فقط بلدند با دلقک بازی بیان روی پرده و یه درآمدی کسب کنن
به خدا اگر ما سینمای درست و حسابی داشتیم الان ده برابر از این اسلام و جمهوری اسلامی رو صادر کرده بودیم
پاسخ ها
بارون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
واقعا درست میفرمایید.
واقعا اگر صدا وسیما درست عمل میکرد الگو های جونان ما این بازیگران جلف نبودند...
عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
5
7
سلام
من خودم شخصا علاقه و ارادت وافري به آقاي فرج الله سلحشور دارم. ولي اين دليل نمي شود كه صحبتهاي ايشان را دربست بپذيرم. از نظر فقهي انتساب صفت فحشا به كسي كه عمل شنيع از او مشاهده نشده يا در نزد حاكم شرع اثبات نشده است، حرام و مستوجب حد قذف است، لذا اگر واقعا اين سخنان توسط آقاي سلحشور بيان شده باشد، از شخصيت متشرع و آگاهي مثل ايشان بسيار بعيد است و به نظر من لازم است توبه كنند.
اما واقعيت اين است كه سينماي كشور ما به سرعت بسيار بالايي رو به قهقهرا مي رود و اگر مسير آن را اصلاح نكنيم، ديري نخواهد پاييد كه شاهد صحنه هاي بسيار بدتري در سينما خواهيم شد.
در هر حال فرج الله سلحشور فارغ از اين موضوعات به وجود آمده از سوي ايشان، فردي متدين و متشرع و متشخص است و كماكان بري ما هنرمندي محترم و ارزشي محسوب مي شود.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
جناب عليرضا پيش از اين پاسخ شما را كاربر ناشناسي در اين پست ﴿http://www.bultannews.com/fa/news/70981﴾ داده بودند كه فكر كنم بد نباشد تكّه‌ي مربوطه را مجددا برايتان بازنشر نمايم:

بسمه تعالي

سلام :

﴿...﴾! در ماه خحسته بهمن قرار داريم ، ماه پيروزي انقلاب اسلامي و خيلي خوب است ياد و خاطره امام راحل (ره) رهبر انقلاب و بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي را گرامي بداريم و عرايضم را با فرمايشي عميق و به ياد ماندني از ايشان در رابطه با تلويزيون و سينما شروع كنم.

امام خميني در سخنراني تاريخي خود در بهشت زهرا فرمودند ما با تلويزيون و سينما مخالف نيستيم با فحشا مخالفيم ! آنچه تا امروز در سينماي ما نشان داده شده فحشاست ! آنچه در تلويزيون نشان داده شده بيشترش فحشاست ! ما با فحشا مخالفيم .

شايد در آن روز عده اي از آن فرمايشات امام خميني متعجب شده بودند كه چرا امام امت كلمه فحشا را در مورد سينما و تلويزيون بكار بردند ! آيا اين سخن توهين به همه اركان و اهالي تلويزيون و سينما نيست ؟! كه متأسفانه نوعي برداشت غلط و ناآگاهانه از يك واقعيت و مفهوم فحشا تا كنون ادامه داشته و دارد !

توحه كنيد دوستان ! كلمه فحشا و فاحشه يك كلمه عربيست كه در قرآن كريم فراوان به آن اشاره شده است . معني كلمه فحشا در زبان عربي و منظور فرآن كريم در اين مورد غير از آن معني و منظوريست كه در زبان و اذبيات فارسي وجود دارد ! يعني كلمه فحشا به طور مطلق به معني تن فروشي و روسپيگري نيست ! در واقع كلمه فحشا و فاحشه به موارد و اشخاصي اشاره دارد كه كار حرام و خلاف شرع و خلاف عفت عمومي را به صورت عيان و آشكار انجام ميدهند ، بر خلاف تصورات و برداشتهاي رايج در جامعه ، كلمه فاحشه تنها در مورد زنان كاربرد ندارد و مردان هم ميتوانند با انجام آشكار گناه و كار خلاف شرع به صورت علني ، مصداق مفهوم فاحشه و فحشا باشند ! پس اگر يك مرد هم مثلأ مشروب الكلي بخورد و تظاهر علني داشته باشد ، يا مرتكب كار خلاف شرع ايجاد مزاحمت و تعدي آشكار به نواميس مردم داشته باشد ، او مصداق عمل فحشا است و فاحشه تلقي ميشود ! كار او يعني اينكه من بدي ها و زشتي ها را در جامعه فاش ميكنم و به وسيله اعلام ميكنم شخص بدي هستم و بدي ها را رواج ميدهم . چنين فردي قطعأ سزاوار سرزنش و نكوهش جامعه خواهد بود . لذا تأكيد اسلام بر اين است كه تا عمل خلاف كسي در سطح جامعه آشكار نشده ،كسي حق ندارد در باره او حرفي بزند و اين كار تحت عنوان اشاعه فحشا ،يعني آشكار كردن يك كار بد و زشت محكوم است و گناه تلقي ميشود .

منظور امام راحل هم كه متأسفانه تاكنون مغفول مانده اين بود كه چون در سينما و تلويزيون ( البته سينما و تلويزيون آن روز ! ) چون كارهاي خلاف شرع و عفت عمومي به صورت آشكار نمايش داده ميشد پس اشاعه فحشا محسوب و غير قابل قبول از نظر اسلام بود .

ماجراي امروزه و حكايت آقاي سلحشور و اظهار نظر خانم مرضيه برومند و خيلي هاي ديگر كه غير منطقي و بي انصافانه به آقاي سلحشور تاختند نيز ناشي از عدم درك معني فحشا و بي توجهي نا آگاهانه به عمق مقصود و منظور اين فيلمساز متعهد و ارزش گراي كشور بود .

البته شايد عده اي هم آگاهانه اين فرصت را مغتنم شمردند و همه عقده هاي نهفته خود را نسبت به اين كارگردان خوب سينما خالي كردند ! مگر سلحشور چه گفته كه اينچنين آماج حملات رسانه اي قرار گرفت و امروز عده اي هر كجا كه كم بياورند و بخواهند گندي را ماستمالي كنند ،تقصير را به گردن سلحشور مياندازند ؟!

كم مانده اگر بچه كسي در كنكور قبول نشود ! اگر ترافيك مردم را اذيت كند ! اگر مرغ كسي تخم نگذاشت و اگر ماشين كسي صبح بد استارت خورد و روشن نشد ! همه و همه تقصير سلحشور است و بايد به او حمله شود!!

به تصور و خيال خانم مرضيه برومند و امثال ايشان اگر تا قيام قيامت هم ، هر گند و اشكالي كه به دامن سينما و عالم بازيگري زده شد بايد سلحشور را مقصر دانست و اورا محكوم كرد !! بايد گفت واقعأ در اين مدت به سلحشور خيلي جفا شد .

﴿...﴾ راستي مگر سلحشور چه گفت كه آب به لانه بعضيها ريخته شد ؟! اينهمه داد و فرياد و يقه پاره كردن و وامصيبتا و وا اخلاقا براي چه به راه افتاد ؟!! سلحشور گفت در سينماي ما فحشا و فاحشه وجود دارد ! آيا با معنائي كه از كلمه فحشا بيان شد ، در سينماي ما فحشا وجود ندارد ؟ آيا فحشا فقط يعني تن فروشي و روسپيگري ؟! يا به معني رواج منكرات و ارتكاب آشكار به اعمال و رفتار خلاف شرع و عرف و عفت عمومي ؟

پس در اينصورت سلحشور بيراه حرف نزده ، گرچه ايشان ميبايست منظور خود را روشنتر و دقيقتر بيان ميكرد ، حد اقل براي كساني كه توجه درستي به مفهوم كلي فحشا نداشتند و نيز بهانه به دست فرصت طلبان داده نشود .
من ممكن است با همه افكار و عقايد آقاي سلحشور موافق نباشم اما چنانكه گفتم به ايشان جفا شد .

گناه او اين بود كه به خاطر ارتباط با قرآن ، از يك واژه و مفهوم قرآني براي بيان نظر خود استفاده كرد . حال اگر خانم برومند و امثال ايشان توجه و درك درستي از معني اين كلمه را ندارند اين مشكل آنهاست ،نه مشكل سلحشور و امثال سلحشور ! ﴿...﴾

در صورت تمايل، براي مطالعه متن كامل اين پاسخ متين مي‌توانيد به پاسخ‌ها آمده در آدرسي كه ذكر شد مراجعه نماييد.
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
باز هم مثل همیشه جواب جامع و کاملی بیان نموده اید بسیار منطقی و معقول بود واگر کسی کمی فقط کمی انصاف داشته باشد به قضاوت بیطرفانه و حق خواه شما آفرین می گوید.
آفرین داداش مرتضی
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقا مرتضی گل
مثل همیشه خوب و عالی
احسنت برادرم احسنت
ممنون
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقاي مرتضي سلام
پاسخ شما را خواندم و از توجه شما بسيار ممنونم.
همانطور كه عرض كردم سينماي ما روند سريعي در سقوط به قهقهرا در پي گفته است. اما اين دليل نمي شود كه ما آشكارا واژه هاي نامتنجاسي مانند فحشا و فاحشه گري را بكار ببريم.
حضرت امام (ره) كه بي شك بزرگترين مرجع عالم تشيع در زمان خود بود اشاره كاملا درست به تلويزيون و سينماي پيش از انقلاب داشت، چون حقيقتا سينماي آن دوران آكنده از فحشا و حتي فاحشه گري بود. اما سينماي بعد از انقلاب را نمي توان به اين آشكاري و به اين صراحت متهم به فحشا نمود. البته همگان ميدانيم كه موارد غيراخلاقي و غيرديني متأسفانه در حال گسترش در سينماي ما مي باشد.
من به عنوان كه دانشجوي دكتراي حقوق خصوصي صرفا نظر فقهي درباره انتساب عمل فحشا به افراد را بيان نمودم.
شما مي توانيد در تحريرالوسيله حضرت امام (ره) جزئيات دقيق تري را مشاهده نماييد.
در هر حال ضمن تشكر دوباره از توجه شما به نظر بنده، با احترام مجددا تأكيد ميكنم كه نظر خودم را كاملا فقهي دانسته و بر آن تأكيد و پافشاري دارم.
هم چنين از خانم سادت موسوي هم به خاطر اعلام نظرشان ممنون هستم.
براي همه آرزوي موفقيت دارم.
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
ضمنا همان طور كه در اول عرايضم تأكيد كردم، جناب آقاي فرج الله سلحشور عزيز ما و به خصوص بنده است و من هميشه و همه جا تعهد و تخصص ايشان را ستوده ام.
اما هميشه انسان در معرض خطا و اشتباه است و ايشان نيز چون معصوم از گناه نيستند، به نظر اين حقير در اين مورد خاص كلام اشتباهي را بر زبان جاري كرده اند، گرچه در مجموع خود من نيز بر اين اعتقاد هستم كه اخلاق و دين مداري در سينماي امروز ما بسيار كمرنگ شده است.
دختر ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
سلام جناب آقاي مرتضي
واژه هاي متعددي وجود دارد كه معاني عرفيشان با معاني اصلي شان متفاوت است.وقتي از اين واژه ها در سطح كل جامعه استفاده ميشود بايد به معناي عرفي آن توجه شود.و از آنجايي كه اين واژه در عرف معناي روسپيگري را دارد ميتواند موجب حد قذف شود چراكه در دادگاه نيز به معاني عرفي توجه ميشود.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
3
8
سینمای متعهد بازیگر متعهد می خواهد.
نازنين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
23
5
زنان هنرمند در سينماي ايران خيلي پاك ومعصوم اند اين مردان هوس باز هستند كه بايد ندامت شوند .
مدیر پایگاه خواهر عزیزم اگر خانمی آنقدر وقار و نجابت داشته باشد و خود را به انواع زینتهای جذب کننده نیاراید و خود را با حجابی شایسته از مردان هوسران بپوشاند هرگز ملعبه وبازی خورده دستان مردان هوسران نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
خانم بحث زن و مرد نیست ...بحث فضای مسمومه
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پای درد و دل خیلی از مردها که بنشینی از دست زنهایی می نالند که وسواس خناسند و با بدحجابی (اعم از زلف و کاکل بیرون گذا شتن تا آرایش صورت و حتی تق تق کفش )باظاهر رنگارنگ و اجق وجق گرفته تا لحن حرف زدن و اغوا گرانه سعی در گول زدن مردان دارند.
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
بولتن جان ،احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
زنهای مثلا هنرمند در سینمای ایران انقدر پاک و معصومند که با پنبه سر می برند.
بقول یکیشون هر گناهی کنند از دو سر سود میبرند اما ...بترسند از روز عقاب و جواب پس دادن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
از تعداد منفی ها معلوم شد که مردان مخاطب این سایت چهار برابر زنان هستند:)
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
کی گفته ، من بعنوان یه دختر منفی دادم و مطمئن هستم دوستان دیگر هم منفی دادن
يه دختر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
آقا ياس
والا آرايشايي كه تو اين دوره و زمونه مد شده بيشتر ازين كه تحريك كنه حال آدم رو به هم ميزنه.خاك تو سر مردايي كه با اين آرايشا گول ميخورن.
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
یه دختر/به نظرت یاس اسم مرد میشه که نوشتی آقا یاس؟درسته خیلی از آرایشها حال به هم زنه اما شما از دید خودت می بینی نه از دید یک مرد. فحشت هم به همون زنها میرسه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
بنده یک خانم هستم و به این کامنت منفی دادم زیرا حق را باید در نظر گرفت
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
منهم منفی دادم.
يه دختر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
خانم ياس من گمان كردم ياس اسم مستعار شماست مانند همان خواننده ي آقايي كه اسمش ياسه.به هر حال عذر ميخوام.
اگر دوستان فقط یکبار معنی سوره یوسف رو بخونن همه منفی میدن. نمیگم کدوم ایه که برید همشو بخونید.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
زن و مرد نداره
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
سلام بولتن جان این نظر بالایی نظر منه چرا اینطوری اومده؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
4
10
اگه یه بازیگر میخواد که بهش تهمت ناپاکی نزنن با ظاهر زننده نمیره جلوی دوربین.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
و ايضا خيلي جاهاي ديگه!.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
والله همینو بگو
نازنين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
7
8
حجاب ظاهري مثلا جادر سركردن دليل برپاك ومقدس بودن نيست حجاب واقعي بايد در فطرت انسان باشد ودر رفتار خيلي از خانمهاي مانتوي بسيار با شخصيت تر از ديگران است
مدیر پایگاه خواهرم حرفتون قبول اکثریت خواهران مانتویی فطرت و نیتی پاک دارند ما بحثمون در خصوص آن خانومهایی است که اصلا اعتقادی به حجاب نداشته و با بدحجابی و ارایشهای زننده به شعور مردم دین دار توهین و خود را در معرض دیدگان قرار می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
شماهر وقت حرف از حجاب شد سریع برید سراغ بد گفتن از چادر باشه؟؟؟!!!!
اصلا شما مطلبو خوندیم درباره چی بود اینجا کسی از شما نخواست چادر سر کنی .شما همون حجاب در حد معمول با مانتو داشته باشی کافیه .
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
چادر سر کردن توفیق و لیاقت می خواهد که خدا به هر کسی نمیده زیرا حجاب برتره.چطور ما تو همه چیز بهتر و بالاترشو میخواهیم اما به حجاب که میرسه کمال طلبی یادمون میره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
انسان باید هم فطرتا و درونی حجاب و پاکی داشته باشد و هم در ظاهر.
بسیاری از همسایه های ما ارمنی هستند و واقعا از حجاب مسلمانها متعجبند.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
در تایید و تکمیل فرمایشات خواهر خوبم سادات موسوی باید عرض کنم :

خلایق هرچه لایق
دختر ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
خانم نازنين خانم
1.اوني كه بايد تو فطرت باشه عفافه نه حجاب.حجاب پوشش بيرونيه.
2.من چادريم اما قبول دارم كه حجاب فقط تو چادر نيست. ولي خداييش چندتا مانتويي باحجاب تو جامعه هست؟و اصلا با اين مانتوهايي كه تو بازار هست مگه ميشه بي چادر و با حجاب بود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
8
3
بولتن عزيزايا اين سينما گران ما باعث شدن تا گلشيفته به اين حد زوال از دين وخانواده خود و ابروي پدر بزرگوارش را مورد سيوال ببرد
پرویز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
3
6
سالهای اول انقلاب ؛ برخی هنرپیشه ها سالم سینما مطالبی را از فساد بازیگران نقلی می کردند که قلم از بیان آن عاجر از . مسئولان هنری کشور خیلی کوتاهی کردند و سیاست بازان دنیا طلب جلوی فاسد شدن جامعه هنری را که دشمنان بیرونی با نقشه و واسطه بدنبال آلوده کردن آن هستند نگرفتند . خدا لعنتشان کند
amir
|
CZECH REPUBLIC
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
1
9
ادمی به اصطلاح با فکر باز هستم.ولی موافق نظرات اقای سلحشور و تارخ هستم.همین سریالهای شبانه را ببینید که چگونه جلوی دوربین با لب و لوچه و اندام خود هنرشان را بیرون میریزن.نکند بخواهید بگید که از تمام هنرشان دارن استفاده میکنند.
میر حسین (فدایی رهبر)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
8
قربونت برم سلحشور جون خیلی میخوامت تو حرف دل ما رو میزنی عزیزی به خدا مرامتو عشقه که یه نفر اومد این چیزا رو بگه.دانشجوی دانشگاه یزد
omidvar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
3
4
مسلمان الگو داره این نیست که هر کسی از سر جاش بلند میشه بگه من متر مسلمانیم خواه خوشمون بیاد یا نیاد که می دونم به 1001 دلیل خیلی ها از اسمش هم وحشت دارند مولامون علی بهترین معیار مسلمانیه همون روزی که این بحث در گرفت نا خودآگاه من نمیدونم چرا در گیره نقلی شد از این حضرت و فردی که نزد ایشون معترف به زنا میشه و برخورد اون بزرگ مرد با اون ...... رفت به سمت اینکه در شریعت اگه به کسی افترای فساد بزنی باید تحت چه شرایطی اثباتش کنی وگرنه ..... رفت به این سمت که واقعا اگر کسی بد حجاب یا بی حجاب باشه میشه گفت از مسلمانی خارجه و در صدر اسلام با اونها چه گونه بر خورد میکردند......
از بولتن مسلمون میخواهم که به آزادگی مسلمانی پایبند باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
4
7
آنجلینا روسپی هم برای ما دم از طهارت روح می زند
حسین سوری ( تهرانفردا.بلاگ اسکای . کام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
0
10
ما بعد از شهدا چه کرده ایم ؟!!!

سینما گران ما برای پایمال نشدن خون شهدا چه کرده اند ؟؟؟

خدا آخر و عاقبت این سینما را ختم به خیر کند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
8
3
وای بر ایمانی که با تار مویی نابود شود. حجاب یک مسئله شخصی است. اینکه در جامعه ما اجباری است کاری نداریم ولی داشتن یا نداشتن حجاب کسی را فاحشه نمی کند. این ادبیات بسیار رکیک و زننده است و هیچ مومنی نباید به خود اجازه دهد که آن را به همه نسبت دهد. در همه جای دنیا، همه حرفه ها، همه ملت ها خوب و بد وجود دارد ولی یک مسلمان اگر هم اعتراضی دارد می تواند مودبانه و در چارچوب اخلاقیات آن را بیان کند. رفتار انسانها به تربیت صحیح و میزان عمق فهم آنها از مسائل دینی ارتباط دارد. اروپایی های به قول شما بی دین زنان نیمه برهنه را هر روز در ملا عام می بینند و بی تفاوت از کنار آن می گذرند. بولتن جان امیدوارم شما هم مثل مردم لبنان بی حجاب و با حجاب را در کنار هم ببینی و به شعورت توهین نشود
مدیر پایگاه عمق مطلب را نگرفتید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
بالاخره یک حرف حساب و بدون تعصب هم در این کامنتدونی خواندیم
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
ناشناس جان، مگر حكم حجاب صرفاً به واسطه تحريك واجب است؟!
حكم است كه زنان زينت‌هاي خود را بپوشانند، چه با تحريك، چه بي تحريك.
اين قضيه تحريك‌شوندگي و ... را من و شما ساخته‌ايم تا در مقابل شكستن احكام الهي، توجيه داشته باشم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
4
3
قصه ي فحشا از اين حرفها گذشته جان برادر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعته
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
4
3
1. شخص آقای سلحشور در بیانیه بعدیشان اعلام فرموده اند که منظورشان همه نبوده. من نوعی هم بهتر است طوری صحبت کنم که اگر کسی از ماجرا بیخبر باشد صحبت ایشان را تعمیم به همه ندهد.

2. در کشور ما رعایت حجاب و موازین شرعی جزو قوانین است ولی واقعا اجباری نیست! همه به حمدالله چشم و شعور داریم و گاهی از خانه بیرون میرویم. شاید بتوان اینطور فکر کرد که همه اماکن عمومی قابل کنترل و وارد کردن جبر مشخص شده در اصول نیست ولی در سینما و تلویزیون چنین بهانه ای مورد قبول نیست و اینهمه آزادی در رفتار و گفتار به وضوح نمایندهء افساری گسیخته و غیر قابل کنترل و شاید هم نیتی مشخص است.
پاسخ ها
یکنفر آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
جناب چکش با نظر شما موافقم
اما جمله جبر مشخص شده در اصول را متوجه نمیشوم

ضمنا"در مورد نیت باید بگم که از مرز احتمال و شاید گذشته و به آرزو و هدفی برای دشمنان و افراد سود جو بدل شده و شدیدا"بدنبال آن و انحراف در جامعه توسط هنر و هنرمندان هستند.
دختر ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
4
4
راستي اسمم يادم رفت.دختر ايرانيم.
پاسخ ها
دختر ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
بولتن حالت خوب نيستا!!!!!!نظرمو نميذاري اونوقت اين جملمو ميذاري كه چي بشه؟؟؟؟؟اوني كه منفي داده منظورش چي بوده؟؟؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
2
10
یه زن,حالامیخوادبازیگرباشه یاازهرصنف دیگه.چرابایدتااین حدآرایش کنه ولباسای مبتذل بپوشهو باژستای مختلف عکس بگیره و بذاره تواینترنت که چی بشه.ایناصاحب ندارن؟پدرندارن؟مادرندارن؟خواهروبرادروهمسرندارن که جلوشونوبگیره.خجالتم نمیکشن.اینجاایرانه.نه هالیوود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
8
6
همون طور که در قران ،در عمل زنا، دو نفر وجود دارند: زانی و زانیه، بهتر بود آقای سلحشور در آلودگی سینما فقط بازیگران زن را مقصر نمی دانستند، چرا یادمون میره که یک زن به تنهایی این عمل دو انجام نمیده، واژه ی خانه فساد بهتر نیست؟
aha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
8
3
بولتن دیدی جواب نداشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
6
5
به به ..... ! به به ...... !
چشم ما روشن .... يعني چشم خيلي ها روشن... !
آب دهيد راه را ........ ! حين كه نگار ميرسد.... !
سركار عليه اعلي مقام ..... چكش خانم ..!
رسيدن بخير .....!

وقتي كه رفتي ..... نفهميدم كي رفته ....! اما حالا كه اومدي فهميدم كي اومده.......! با وفا.....!
پرواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
0
8
اللهم عجل لولیک الفرج
آقا ویا خانم ناشناس هیچ ذاتی خراب نیست ما خودمونیم که ذاتمون وخراب میکنیم.
اسکین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
12
5
همش که تقصیر زنان نیست...
مردان عوضی و هرزه و کثافت هم هستند...
چرا به آنها اشاره نمی کنید؟
پاسخ ها
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
من یک زن هستم و نمیخوام خدارو یا خودمو گول بزنم میگم خدایی بیش از 90 درصد فحشا تقصیر زنهاست
دختر ايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
ياس من باورم نميشه تو دختر باشي! اين حرفهاي ناعادلانه از يه دختر بعيده.نميگم خانوما بيتقصيرند. اما خيلي از مردهاي پست فطرت براشون فرقي نميكنه قربانيشون پاك و نجيب باشه يا هرزه. در ضمن خيلي از پسرا به خواستگاري دخترهاي باحجاب و بي آرايش نميرن و دخترهايي هم كه ايمان محكمي ندارند به ناچار حجاب رو كنار ميذارن و آرايش ميكنند.كارشون رو تاييد نميكنم اما بالاخره محيط رو آدم تاثير ميذاره. من كه تو قم زندگي ميكنم دوستام به خاطر آرايش نكردن مسخرم ميكنن و خيلي از پسرهاي قمي هم خودشون از همسرشون ميخوان كه در بيرون آرايش كنن ديگه واي به حال بقيه ي شهرها...
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
دختر ایرانی به والله من خانم هستم .نمیگم مردها بی تقصیرند اما خیلی از دخترهای لاابالی و افسار گسیخته برای به دام انداختن پسرها نقشه می کشند و فرقی براشون نمیکنه قربانیشون پسر پاک و نجیبی باشه یا هرزه .در ضمن خیلی از پسرها حتی اگه خودشون پاک هم نباشند برای ازدواج بدنبال دختر پاکند ودختر متدین و محجبه و با اصالت گزینه های اولشونه.
من در شمال شرق تهران زندگی میکنم و دور و برم پره از خانمهای چادری و مؤمن البته مثل همه جا آرایش کرده و جلوه گر هم دیده میشه حالا قم یا تهران یا هر کجای دیگه که زندگی کنیم مهم نیست مهم اینه که تو این زمانه وانفسا هر کس ایمان خودشو بچسبه و کورکورانه از هم تقلید نکنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
سلام
لطفا خانم ياس و خانم دختر ايراني به اين مناظره ادامه بدهند.
خيلي باحاله
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
خانم ياس من منكر فساد خانومها نيستم.اما آمار 90 درصدي كه شما گفتي واقعا غير عادلانست.بايد دنبال دلايل بدحجابي و فساد خانومها بود.خيلي از خانومهاي بي حجاب واقعا قصد تحريك مردها رو ندارن بلكه ساده و ظاهربين هستند و تو اين وانفسا ميخوان يه خودي نشون بدن.ميدونيم كه خيلي از خانومها طاقت ديدن خانومي زيباتر از خودشون رو ندارن.خيلي هاشون هم واقعا از ترس بي شوهر موندن بدحجاب ميشن.وخيلي ها هم كه شوهر دارن به خواست شوهرشون.تاكيد ميكنم كه تاييدشون نميكنم فقط دارم واقعيات رو شرح ميدم.حرف اينه كه بايد كل جامعه اصلاح شه و نميشه فقط از خانوما انتظار داشت.
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
دختر ایرانی عزیز دلم به نظرت خانمهای بدحجابی که ساده و ظاهر بین هستند ویا طاقت دیدن زیباتر از خودشان را ندارند بزرگترین ظلم را به خود و همجنسان دیگر خود روا نمی دارند ؟ چون بهر حال خداوند انسانها را متنوع آفریده که همه شکل همدیگر نباشند و این بی تدبیری زندگیها را سست نمی کند؟؟؟
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
کاملا با یاس جون موافقم
من که خودم محجبه ام فعالیتمم خیلی زیاده؛ حتی شده تا دیر وقت هم برای کاری بیرون باشم اما تا حالا مزاحمی نداشتم ؛ خیلی آسوده رفت و آمد میکنم ، خیلی هم احترامم رو همه جا داشتند،اما شده با دوستی که حالا بی ریخت هم بوده اما چون بی حجاب و آرایش کرده ؛بخاطر نگاهها و متلکها دو قدم هم نتونستم راه برم..
جناب دختر ایرانی بنده هم تازه ساکن قم شدم اما خیلی خاستگار هم دارم؛ جدیدا هم یکی از خاستگارام بقولا فشن هم بودند که مادرشون میگفتند پسرم دختر محجبه میپسنده و به دخترا بی حجاب اعتمادی نیست؛وضع مالیش هم خوب بود..
متاسفم خیلی سطحی نگرید..
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
اون خانمی که به درخواست شوهرش بد حجاب میشه از اول هم خانم معتقدی نبوده..
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
خانم دختر مسلمان
اگر واقع بين بودن به معناي سطحي نگر بودن است اي كاش همه عمر سطحي نگر باقي بمانم.
خانم مهسا
حرف شما صحيحه.حرف من اينه كه صرفا خانومها رو مقصر ندونيم و ريشه اي به قضيه نگاه كنيم. من خودم متاسفانه دوستان بدحجاب دارم وتا جايي كه آنها را شناخته ام ميدانم اكثر بدحجابها نيتشان پليد نيست بلكه
ساده و ظاهربين هستند.آدمهاي قاطع و محكمي نيستند و همين شخصيت سست باعث بدحجابيشان شده.به همين دليل اصلاح فكر و فرهنگ جوانان(چه دختر و چه پسر)و جامعه را بهترين راه مقابله با بدحجابي ميدانم نه برخورد قهري را.
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
ياس جون همون طور كه گفتم تاييدشون نميكنم و فقط به شرح واقعيات پرداختم.البته واقياتي تلخ. و معتقدم اصلاح حجاب خانومها فساد رو كمي كاهش ميده ولي ريشه كن نميكنه چرا كه براي خيلي از آقايون باحجاب و بيحجاب فرقي نميكنه.براي مثال خاله ي خود من كه بسيار دختر محجبه ايست بعد فارغ التحصيلي براي كار به هر شركت و اداره اي مراجعه كرد امانه تنها كار مناسبي پيدا نكرد بلكه چند سال است كه ديگر دنبال كار هم نميگردد.فكر ميكنيد چرا؟ چون همه ي آنها يا پيشنهاد دوستي ميدادند يا صيغه.در صورتي كه اكثرشان متاهل هم بودند.او آنقدر به مردان بدبين شده كه كلا قيد ازدواج را زده و همه ي خواستگارانش را رد ميكند چرا كه مردان را خوب شناخته است.
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
میشه بفرمایید چرا به ما از این پیشنهادها نمیشه؛
غیر ممکنه دختری محجبه باشه آسه بره آسه بیاد بهش پیشنهاد بی ربط بدن..
البته تا شما محجبه رو در چی بدونی من 1تار از موهام بیرون نمیذارم آرایش هم مطلقا نمیکنم ولی بیشتر اوقات زیر چادر روسری رنگی میپوشم شلوار لی هم همینطور اصلا احساس نمیکنم حجابم مانع شیک پوشیم شده..
حالا از منظر شما حجاب خالتون چجوری بوده الله اعلم!!!
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
خانم دختر زيادي مسلمون
1.حجاب خاله ي من كاملا شبيه شماست با اين تفاوت كه اون حتي روسري رنگي هم سر نميكنه و هميشه مقنعه ي مشكي سرشه.
2.غير ممكن غيرممكنه.
3.كسي كه خواب باشه رو ميشه بيدار كرد.اما كسي كه خودش رو به خواب زده هرگز.
4.متاسفانه در جامعه ي ما بسياري از دخترها دچار نوعي خودباختگي در مقابل جنس مخالف شدند.يعني اينكه جنس مخالف رو بر جنس خود ترجيح ميدن.اين خود باختگي دلايلي داره از جمله اينكه در برخي خانوادهاي هاي سنتي پسر رو اونقدر بالا ميبرن كه گويي نعوذوبالله خداست.دخترهاي اين خانواده ها با نوعي حس كم بودن و يا برترديدن پسرها بزرگ ميشوند و در نتيجه هيچ گونه انتقادي را در خصوص آنان نميپذيرند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
بنده فکر میکنم دختر ایرانی زیادی به مردها بدبینی. البته زن یا مرد اول انسانند بعد جنس متفاوتند بنابراین برای هرکدوم انسانیت شرط و اولویت اوله
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
نمیشه بگی که 90 درصد تقصیر زن هاست. ولی بیشتر تقصیر زنهاست. اگه معنی سوره یوسف رو یکبار بخونبد متوجه این قضیه میشید حتما.

حیا ده قسمته یک قسمت اون رو به مرد دادن و نه قسمت باقی مونده رو به زن.

ببخشید ببخشید ببخشید
ولی شهوت هم ده قسمته یک قسمت اون رودادن به مرد و نه قسمت باقی مونده رو داده به زن دادند. حالا اگه زنی حیاشو از دست بده ببینید چه فاجعه ای رخ میده.

و نگه داشتن این حیا در مقبل اون شهوت کار بسار سخت وبزرگیه. وکسی که حیاشو نگه داره میشه یه زن پاکدامن و عفیف.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
البته ببخشید که منه پسر وارد یه بحث کاملا دخترونه شدم
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
1.آقا اميد ورود شما به بحث اشكالي نداره چون اين مسئله اجتماعي است و فقط دخترونه نيست.
2.خواهشا سوره ي يوسف را چماقي نكنيد تا بر سر زنان بكوبيد.معني يوسف را خوانده ام ولي چنين استنباطي نميتوان از آن كرد. اگر بيشتر فحشا تقصير زنان بود زليخا اينقدر مشهور نميشد.و اگر مردان فاسد اينچنين مشهور نشدند دليلش اينست كه فساد آنان عادي شده و اينقدر تعجب آور نيست.
2.مردها با از دست دادن اون يك قسمت حيا تمام نه قسمت زنان رو هم به باد ميدند.
3.استنباط شما از از تقسيم بندي اي كه در مورد شهوت بيان كرديد اشتباه است.منظور از اين تقسيم بندي بيشتر بودن شهوت زنان نيست منظور اين است كه زنان بيشتر باعث برانگيخته شدن شهوت در جنس مخالف ميشوند.(واقعا از همه ي كاربران عذر ميخوام.اما اگه در فضاي مجازي هم اين حرفها زده نشه ديگه كجا زده بشه!)
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
واقعا از نظرات کارشناسانه شما دختر ایرانی در شگفت شدم!!
حالا شاید تفاوت دیگری هم در حجاب من و خاله ی شما باشد مثلا ایشون آرایش میکنند یا شاید با آقایون بگو بخند میکنند..
ماشالله شما خودتون و 4تا از دوستانتون رو به همه ی دخترا تعمیم میدهید؛ بسیاری از دخترا الن بسیاری از دخترا بلن ادعای بیداری هم میکنند؛ نه عزیز شما متاسفانه گرفتار دوستان ناباب شده کمی با استدلال و منطق حرف بزنید نه با استقرای تام که درم هر بقالی آدم میشنوه!!
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
راستی شما مفسر قرآن هم تشریف دارید!!!!!!!
راستی با عرض پوزش این فساد مردان شامل پدر جنابعالی هم میشود؟!
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
ببخشید اصلاح میکنم استقرا ناقص!!
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
دختر ایرانی،خواهر خوب و پاک

حتما یکبار دیگه ترجمه سوره یوسف رو بادقت مطالعه کنید. قران چیزی نیس که چماق کنی و بزنی و بزنی تو سر کسی.

باید از قران درس گرفت . در ترجمه سوره یوسف به مکر زنان اشاره شده. واون لحظه ای که یوسف وارد ان مجلس زنانه میشود همه به جای نارنج دست خودشون رو بریدند.

این نقسیم بندی بنده در مورد شهوت و حیا نظر بنده نیس نظر بیشتر کارشناسان این حوزه س.
از همه کاربران و بولتن عذر میخوام وبنده رو ببخشن ولی زنان میل جنسیشون خیلی بیشتر از مرداهس.

ولی به خاطر داشتن حیای زیاد هیچوقت این میلشون رو بروز نمیدن.و اگه این حیا از بین بره باعث افسار گسیختگی شهوت در فرد میشه و دیگه نمیشه جلو اونو گرفت.

ولی در مردان به خاطر حیای کمتر این حس بیشتر اوقات از طرف مرد بروز داده میشه. و اگه حیای مرد از بین بره خطرش خیلی خیلی کمتر از بین رفتن حیای یک زنه.
من نمیگم 90 در صد فحشا تقصیر زناس ولی درصد بیشتر این فحشا سهم جنس مونثه.واین یه حقیقت غیر قابل انکاره.

پیشنهاد میکنم حتما کتاب"حیا" نوشته دکتر امیر حسین بانکی رو یه مطالعه بکنید.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
در ضمن این بحثی که شما کردی در مورد خود باختگی دختران واقعا اشتباهه.
تو سن جوونی همه نیازی بیشتری به جنس مخالف دارن واین یعنی امادگی ذهنی برای ازدواج وفقط ازدواج نه رابطه غیر منطقی. و این رو نمیشه به حساب خود باختگی گذاشت تو پسرا هم این حس تمایل به جنس مخالف از سن 18 به بعد بوجود میاد.
پرنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
2
7
من با نظر یاس موافقم
بله این قیافه ای که خانمهای ما براخودشون درست میکنن والا هرمردی باشه وسوسه میشه دیگه.
همیشه کرم ازخود درخته.
پاسخ ها
افتاب گردون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
پس این ایه قران که به اقایوون امر میکنه غض بصر داشته باشندر کجا لحاظ میشه اگه اقایوون مومن (به اصطلاح )نگاه نکنن و بی تفاوت از کنار این صحنه ها رد بشن این خانمها ی بی اطلاع برا کی میخوان خودشون رو درست کنن اگه اقایوون یه ذره غیرت داشتن نمذاشتن خانم هاشون این ریختی بیان تو خیابون من خودم بعضی اقایون رو میشناسم که دوستدارن خانمهاشون بااین شکل و شمایل بیان بیرون! و میمونه یه عده از زنها که شرافت زنها رو لجن مال کردن .یا فاحشه ان یا پول میگیرن تا با این کارها قبح همه چیز رو از بین ببرن پس لطفا انقدر چوب برسر خانمها نکوبید
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
همین الان توی یکی از سایتها یه مطلب از جناب پناهیان خوندم که خیلی لذت بردم . براتون اینجا می نویسم ( گر میخواهی دخترت محجبه شود
باید انقلابی باشد !!

انقلابی نباشد و بدحجاب هم باشد
با هزار نصیحت هم درست نمی شود

انقلابی نباشد و بی نماز هم باشد
باهزار نصیحت هم درست نمی شود

ولی اگر انقلابی باشد
به اوج می رسد )
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
آفتاب گردون جان در همان قرآنی که به آقایون امر میکنه غض بصر داشته باشند به خانمها نیز امر میکنه حجاب کامل داشته باشند.(نه حجاب نصفه نیمه من درآوردی حاضر)
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
2
6
امروز دندانپزشکی بودم و در حینی که منتظر بودم نوبتم بشه از منشی گرفته تا بعضی همجنسان خودم را دیدم که چقدر راحت اعضا و جوارح خود را در معرض نگاهها قرار میدهند البته دعاشون کردم و صد البته به یاد کامنتهای غیرمنطقی و خوخواهانه خانمهایی افتادم که می نویسند زنها هرجور میخواهند یگردند و مردها چشمهاشونو ببندند...خداوکیلی این حرف بیجا و بی حساب نیست؟
من امروز برای چندمین بار حق را به پسران و مردان دادم که در مقابل آرایشها و اندام نمایان و وسوسه ها چقدر نجابت دارند و چقدر عفیفند!
خدایا به محمد و آل محمد برای پسران چشم پاک و عفیف ما همسرانی عفیف و پاک روزی بفرما.آمین
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
البته این رو از باب اینکه پسرم میگم.
گرچه این خود نماییها و اریش های بی حدو اندازه بعضی از خانم ها واقعا پاکدامنی رو خیلی خیلی سخت میکنه ولی بعضی از مردان هم هستند که چشمانشون عادت کرده به نگاه کردن. چه با حجاب چه بی حجاب.



(ی نکته هم بگم که ما بد حجاب نداریم. یا باحجاب یا بی حجاب چیزی بین این دو نیس. بد حجاب واژه ای هست که زمان دولت اقای خاتمی به بی حجاب ها داده شد. خیلی فرقه بین بد حجاب و بی حجاب)

خانم هایی که تو جامعه حجاب خودشون رو رعایت میکنن واقعا در حفظ سلامتی جامعه نقش بسیار بسیار مهمی دارند. انشا الله خداوندنصیب همه این دختران پاک و نجیب پسرانی پاکدامن و عفیف بگرداند.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
آفرین به خواهرم خوبم م سادات موسوی
موفق باشی در پناه حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
4
1
ماهی از سر گنده گردد نی ز دم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
2
10
آقاي عليرضا
شما كه خود را دانشجوي حقوق معرفي كرده و به نظرات و آراء فقهي خيلي تأكيد داريد ، چند مورد را جهت مزيد اطلاع و تذكر به شما عرض ميكنم :
1-- اولأ شما نظريه امام خميني (ره) را مصادره به مطلوب كرده ايد ! واين اصلأ روش خوبي نيست به خصوص براي شما كه حقوق ميخوانيد !
شايد به همين خاطر و عدم توجه به اصل موضوع و نظر بيان شده ، دچار تناقض آشكار شده ايد !
چطور در مورد تلويزيون و سينماي قبل از انقلاب به صراحت انتساب فحشا و حتي فاحشه گري را جايز و منطقي و لابد شرعي ميدانيد ؟!!
در مورد سينماي بعد از انقلاب اما ، با وجود تأييد موارد فساد و سير قهقرائي سلامت اخلاقي آن ، از خلاف شرع و فقه بودن انتساب فحشا به آن دم ميزنيد ؟!!
اگر منظور شما وجود تعدادي افراد سالم و مقيد به اصول اخلاقي و سلامت نفس ( كه اميواريم زياد هم باشند ! ) در بدنه سينما هست و بايد مراعات آبروي آنها را كرد ، پس چرا شما در مورد تلويزيون و سينماي قبل از انقلاب ، با صدور حكم كلي ، همه آنرا محكوم به فحشا و فاحشه گري كرده ايد ..؟!!!
اين حرف شما با ادعاي هاي فقهي و تحصيلي شما اصلأ جور در نمي آيد !!
آيا در همان سينماي قبل از انقلاب افراد سالم اصلأ حضور نداشته اند ؟!!
شما چه جواب فقهي و حقوقي براي انتساب فحشا و فاحشه گري به آنها داريد ؟!
كجاي تحرير الوسيله امام (ره ) به اصل اين موضوع ارتباط دارد ، اتفاقأ حرف و نظر كلي شما در مورد فاحشه گري در سينماي قبل از انقلاب مشمول نهي و اشكال است !
در آن جا كه شما به عنوان منبع و سند مطرح كرده ايد ، منظور انتساب عمل زنا است ، كه طبعأ نهي شده و اگر مورد انتسابي داراي حجت لازم و شواهد و قرائن شرعي نباشد ، مستوجب حد شرعي هم خواهد بود .
عمل زنا يكي از معاني فحشاست و شايد به غلط اينقدر در فرهنگ و جامعه ما به اين شكل جا افتاده است كه همه تصور ميكنند فحشا يعني ارتكاب زنا و عمل خلاف جنسي !
فحشا يعني فاش كردن زشتي و ارتكاب آشكار و وقيحانه هر كار خلاف شرع و فرامين الهي !
بنا بر اين ، تظاهر به بي حجابي ، آرايش هاي غليظ و زننده ، نشر و اشائه تصاوير بازيگران زن در فضا هاي مجازي ، شركت و تظاهر در پارتي ها و مهمانيهاي آنچناني ، همه از مصاديق فحشاست و مرتكبين اينگونه اعمال ، فاحشه يعني فاش كنندگان زشتي ها تلقي ميشوند .
البته توجه داشته باشيد كه اين فضا و اين گونه هنجار شكني ها ، هموار كننده راه فساد اخلاق و ارتكاب روابط نا مشروع هم خواهد بود ، كه همان فحشاي مورد نظر شماست !
چيزي كه واقعيت دارد اين حقيقت تلخ است كه فضاي سينماي ما مسموم و آلوده است و با توجه به توضيحات : گرفتار فساد و مروج فحشا .....!
طبعأ حساب هنر مندان واقعي و افراد پايبند به اصوال اخلاقي از اين موارد وماجرا جداست و قطعأ خود آنها از همه بيشتر از اين فضاي فاجعه بار و هنجار شكني ها متأثر و ناراحت هستند .
پاسخ ها
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
با سلام خدمت جناب ناشناس
1) من كجاي فرمايشات حضرت امام (ره) را مصادره به مطلوب كرده ام؟
2) بحث قذف در تحرير الوسيله مد نظر بنده بود. شما از كجاي عرايض بنده موضوع زنا را برداشت فرموديد؟
3) كسي درباره هنرمندان قبل از انقلاب اظهار نظري نكرد. اشاره بنده به وضع ناهنجار و غيراخلاقي شديد حاكم در آن زمان بود.
4) در خصوص تعداد قابل توجهي از فيلمهاي اكران شده در عموم سينماي قبل از انقلاب به صراحت اعمال منافي عفت نظير زنا، مضاجعه و تقبيل صورت گرفته و به آشكار به تصور كشيده شده است.
5) چون هيچ گونه صحنه آشكاري از جرايم و معاصي منافي عفت در فيلمهاي پس از انقلاب مشاهده نشده است، لذا انتساب واژه فحشا دقيقا مصداق عيني قذف مي باشد.
6) به نظر م رسد خيلي ژورنليستي به مسايل نگاه مي كنيد تا نگاه عالمانه و دقيق داشته باشيد.
...
البته علت پاسخ دادن من به مطلب شما كه كاملا بيراهه رفته ايد، فقط اين عبارت شما بد كه بنده را متهم بهمصادره به مطلوب فرمايشات حضرت امام (ره) نموده ايد.
در هر حال سينماي جمهوري اسلام ايران، مروج مصرف گرائي و تجمل گرائي مي اشد و بنده نيز بر آن تأكيددارم. ولي در حال حاضر هچ صحنه يا ديالوگي مبني بر بي بند و باري جنسي در آن مشاهده نشده است و إن شاء الله هرگز هم مشاهده نخواهد شد.
(در سينماي پيش از انقلاب سكانس ها و ديالوگهاي مروج فحشا جزو لاينفك اغلب فيلمهاي در حال اكران بود. پيشنهاد مي كنم كمي بيشتر در اين باره تحقيق بفرمائيد.)
عليرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
در بخش قابل توجهي از آيات نوراني قرآن كريم نيز خداوند متعال به طور ضمني و غيرصريح عمل فحشا را بجاي زنا بكار برده است.
در متون قانوني (به عنوان مثال ماده 224 قانون مدني) به صراحت الفاظ به معاني عرفيه آنها منتسب شده اند.
اينكه ما بخواهيم به سفسطه كردن با الفاظ بازي كنيم و بگوييم معني كلمه فلان است و بهمان، چه بهتر كه اصلاً سخن نگوئيم.
اگر در متن خبر دقت بفرمائيد از زبان جناب استاد سلحشور واژه "فاحشه خانه" بيان شده است كه معني آن بر همگان روشن و مبرهن است.
حال دوست عزيز من از شما مي پرسم، لختي انديشه كنيد و سپس پاسخ دهيد:
آيا سينماي ايران واقعاً فاحشه خانه است؟
چه كساني در فاحشه خانه بزرگ كار مي كنند؟
برداشت افكار عمومي از واژه فاحشه بين المللي چيست؟
اين چه سخني است كه سينماي ايران فاحشه بين المللي مي خواهد بياورد؟
...
مرحوم دكتر شريعتي سخن نغزي دارد: "اگر ميخواهي كسي را خراب كني، از اوبدگويي نكن، از او بد دفاع كن."
متأسفانه سايت بولتن نيوز با دفاع غلط خود از اظهارنظر غلط آقاي سلحشور، بجاي دفاع از اين هنرمند عزيز، بدتر دارد چهره ايشان را مخدوش تر مي كند. البته براي افراد آگاه و فهيم فرج الله سلحشور هميشه محترم و عزيز بوده و هست.
اما احترام و عزيزي اين بزرگوار سبب نمي شود اگر جايي اشتباه كرد بر او انتقاد نكنيم.
...
در خصوص وارد نمودن اتهاماتي نظير فحشا شرع مبين اسلام شرايط بسيار سختي را قرار داده است كه با مراجعه به منابع آن مي توان براحتي در خصوص آنها كسب اطلاع نمود.
...
اين واقعا دون شأن سينماي پس از انقلاب است كه با سينماي قبل از انقلاب مقايسه شود. شايد شما فرد جواني باشي و از فيلمهاي آن زمان اطلاع چنداني نداشته باشي. همان طور كه قبلا نيز گفتم سينماي پيش از انقلاب در اكثر فيلمهايش صحنه هاي مستهجن را به عينه به تصوير مي كشيد. آيا چنين صحنه هي وقيح انواع ارتباطات جنسي در سينماي امروز ايران وجود دارد؟
البته در انتها باز بنده تأكيد دارم روند رو به نزول و قهقراي سينماي ايران بسيار جدي است و اگر امروز جلوي آن را نگيريم، فردا براي اين كار ممكن است خيلي دير شده باشد.
موفق باشيد.
هم ولایتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
18
3
تردیدی نیست که در سینما ناهنجاری داریم اما واقعا مشکل کشور ما شده سینما؟
شما اخبار بولتن رو رصد بفرمایید تا ببینید بیشتر به مسائل دست چندم می پردازه اما اصلا از مشکلات اصلی خبری نیست
البته باید اطلاع رسانی در تمام زمینه ها صورت بگیره اما مثل اینکه اینجا شرایط متفاوته
باور کنید خیلی ها حاضرن ما سینمای فاسد تر از غرب رو داشته باشیم اما کمی از رفاه غربی ها رو هم داشته باشیم
ببخشید که پراکنده میگم(از این جهت سزاوار منفی خوردن هستم) اما بد نیست بعضیا موارد مهم تر رو هم ببینن
این گرونی افسار گسیخته که داد کیهان رو هم در آورده مساله اصلیه یا سینما؟
وعده دروغین2.5 میلیون شغل باید پیگیری بشه یا سینما؟
مشکل مسکن ازدواج و... باید پیگیری بشه یا سینما؟ البته پرداختن به مساله سینما در حد معقول بسیار هم مناسبه
ببینید نصف اخبار که شده فتنه بخش اعظم دیگری رو اختصاص دادن به جریان اانحرافی
کمی هم باقی میمونند که همدیگرو کاسب یا ساکت فتنه قلمداد میکنن
بابا دست بردارین این بازی ها رو دهه 60 هم درآوردین نتیجش شد این
حالا باز هم قراره همون مسیر پیموده بشه
البته به نظر میرسه نفت سر سفره آقا مجید از مازندران مرتضی ام سهیلا و مهسا اومده باشه که البته از اونها انتظاری نیست
نظر بنده درج نشه هم اهمیتی نداره
موفق باشید
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
مشکل امثال جنابعالی اینه که چشمهاتونو نیم بسته نگاه داشته اید تا عمدا بعضیهارو نبینید برای همین حرف حقشان آزارتان می دهد...
پس لطفا چشمهایتان را بشویید و جور دیگر ببینید زیرا مسئله و دغدغه اصلی اکثر قریب به یقین مردم همین موارد یست که برشمردید. یعنی مسلمان ایرانی حاضره سختی بکشه اما زیر بار منت هیچ کشوری نباشه حاضره صدمه بخوره اماذره ای از خاک سرزمینش مورد تصرف هیچ متجاوزی واقع نشه...
به فرمایش امام خمینی سینما یک دانشگاه است به نظر شما این دانشگاه از عوامل اصلی ایجاد و شیوع روابط نامشروع نیست؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
1
9
آهاي هم ولايتي سلام ..! از ده چه خبر ...؟!!
هم ولايتي انگار هواي شهر بهت ساخته و كلي سواد دار شدي ها ... ! حرفهاي با سوادي ميزني ها... !

شوخي كردم ، انشاء الله ناراحت نشوي ...!

دوست عزيز در يك جامعه در حال پيشرفت و حركت به سوي توسعه متوازن بايد به همه چيز با ديد اهميت نگاه كنيم . صد البته رفاه و برخورداري از امكانات مناسب و..... خيلي اهميت دارد ، اما اين دليل نميشود نسبت به ساير موارد و بخشهاي مملكت و جامعه بي تفاوت باشيم ، به ويژه مسائل فرهنگي و دقدقه سلامت روحي و اخلاقي ، به ويژه در مورد سينما كه به هيچ وجه اهميت آن كمتر از ساير موارد نيست ، بلكه حساس تر هم هست .

بهتر است شما هم به اين مقوله با ديد سياسي نگاه نكني ..! ما بايد ياد بگيريم در هر موردي كه به زندگي و تفكرات و تربيت جامعه مربوط ميشود ، در همان فضا و زبان و نگاه غير سياسي اظهار نظر كنيم .

خودت هم فهميده اي خيلي از حرفهايت بي ربط و غير منطقي است و از منفي گرفتن حرف زده اي .!!
مشخص است وقتيكه شما اينجوري و با گارد كاملأ سياسي وارد بحث شده اي ، حتمأ پاسخ دريافت ميكني آنهم از نوع منفي ! چون نگاه و موضع شما صد در صد سياسي و بي ربط با موضوع است !

بي ريط تر اينكه بنده به شخصه فكر نميكنم افرادي را كه نام برده اي مثل مرتضي و مهسا و ......... به خاطر ماديات حرف بزنند يا حق شما را سر سفره خود برده باشند ..!!
ويا اينكه از جائي چيزي گرفته باشند ... !!!

شما مشكل داريد و مشكل شما هم سياسي است ، يعني همه چيز را سياسي ديدن ، و اين نهايتأ به نوعي بيماري منجر ميشود كه اميد وارم شما از آن در امان باشيد .... دز سلامت بماني هم ولايتي ..!
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
2
4
هم ولایتی چه بوی نفتی می دهی!
گوجه سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
1
8
اگه هر کی هر جا که هست به وظیفه اش درست عمل کنه ، خیلی از مشکلات اصلا به وجود نمیاد که نیاز به برطرف کردن داشته باشه .
تخم پاکی و صداقت و احساس مسئولیت پذیری باید توی خانواده کاشته بشه و عملکرد آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی و تربیتی هم خیلی مهمه
وگرنه فساد حتما بوجود میاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
6
lدر متن جواب به كاربر محترم --- هم ولايتي :
يك غلط املائي وجود دارد ( دقدقه !) كه دغدغه صحيح است ، بدينوسيله از همه كاربران عزيز عذر خواهي ميكنم !
عاطفه بی باک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
6
گوجه سبز کاملا باشما موافقم وباید بگم بالاخره......وخداوند گناهکاران را به قعر جهنم خواهد فرستاد.الهی امین عاطفه بی باک از خوزستان
عاطفه بی باک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
4
گوجه سبز کاملا باشما موافقم وباید بگم بالاخره......وخداوند گناهکاران را به قعر جهنم خواهد فرستاد.الهی امین عاطفه بی باک از خوزستان
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
1
6
پیشنهاد میکنم خانمهای بازیگر برای حل مشکلاتشون یه سری به اقای مشایی بزنن همونطور که مهتاب کرامتی و الناز شاکردوست و هدیه تهرانی رفتن و مشکلشون حل شد!!!!
لازم به ذکر است اقای مشایی فقط تخصص در حل مشکلات خانمهای بازیگر دارن اقایون بازیگر وقف گرانبهای اقای مشایی رو نگبرن!!!!
داستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
1
5
واقعا بایدقدرادمای باغیرت وباشرفی مثه استاد فرجالله سلحشور وفریبرزعرب نیا واستاد تارخ و........رودونست که اگه نبودن معلوم نبودچه اتفاقی برسرسینمای کشورمیومد کاش یکی پیدا میشدوهمه جونورای موزی رو ازتوسینما بیرون میکردوشرشون وکم میکرد.ههههههههههی وای برادمای بی غییییییییرت
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین