کد خبر: ۷۷۶۷۹
تعداد نظرات: ۷۰ نظر
تاریخ انتشار:
تأملاتي درباره دو اتفاق سال 90 كه نام ايران را بر صدر خبرها نشاند؛

آن بی هیاهو، این بی حیاهو!

اصغر و مصطفی - هر دو- توسط سرویس های جاسوسی امريكا و اسراییل شکار شدند. اصغر شکار شد تا با تزریق حمایت های مادی و معنوی، جانی دوباره بگیرد و همچنان از دلیل جدایی ها بگوید. مصطفی شکار شد تا با تزریق گلوله، دیگر وجودی نداشته باشد دال بر وصال نسل سوم با ارزش های انقلاب.

رحیم مخدومی: در سال 1390، اتفاق‌هاي زیادی در ایران رخ داد که منجر به صدرنشینی نام کشور عزیزمان در لیست خبرهای مهم جهان شد. در این میان دو خبر به خاطر ویژگی منحصر به فرد و وجوه اشتراک متعدد، قابل تأمل و درس و عبرت است.



خبر اول: اصغر فرهادی با ساخت فیلم جدایی نادر از سیمین برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران مفتخر به دریافت جایزه‌ی اسکار شد.

خبر دوم: مصطفی احمدی روشن به عنوان جوان ترین دانشمند نسل سوم انقلاب، مفتخر به دریافت مدال شهادت شد.



تأمل اول: هم اصغر هدف‌مند پیش رفت تا به این مقام نائل شد، هم مصطفی. هدف‌مندی اصغر که از اهداف ذاتی هر فیلم‌ساز بی توجه به دو فریضه ی تولّی و تبرّی است، نیازی به اثبات ندارد. رؤیای اسکار برای این تیپ فیلم‌سازان آن قدر جذابیت دارد که برای پرکردن چشم سیاستگذاران اسکار هرگونه خوش رقصی را مباح بدانند.

شاید در هدف‌مندی مصطفی برای بعضی خواننده ها جای تردید باشد. که آن هم دست کم با دو دلیل محکم عقلی و نقلی قابل رفع است. دلیل عقلی این است که مصطفی مسلّح بود. پس می دانست قدم در راهی گذاشته که احتمال ترورش قریب به یقین است. و دلیل نقلی این که وی از استاد اخلاق خود (حضرت آیت الله خوشوقت) تقاضای ذکری برای نیل به مقام شهادت کرده بود.



تأمل دوم: دو ایرانی با اراده، با دو آرمان کاملاً متفاوت از هم به قدری در مسیر خود عزم داشتند که هر دو خیلی زود به قله‌ی رؤیایی خویش صعود کردند.

آرمان این دو کاملاً مشهود و قابل مطالعه است. اصغر در قالب فیلم، حرف هایش را زده و مصطفی نیز در قالب شهادت، حرف هایش را عمل کرده است.



تأمل سوم: اصغر سر سفره‌ی این ملت جلوس کرد و با نان و نمک مردم سکوی مرتفعی ساخت تا روی آن بایستد و فریاد بزند كه؛

 در ایران همه دروغ می گویند. زن، شوهر، پدر، مادر، فرزند، کارگر، کارمند، معلم،...

 لذا سرزمین ایران محیط مناسبی برای تربیت فرزندان ایده آل اصغر فرهادی نیست.

 در ایران کرسی قضاوت فشل است. نه عدالت دارد و نه فراست.

 اسلام ایران، اسلام خرافاتی است.

 نسل سوم انقلاب زیر یوغ خودرأیی و استبداد پیشینیان خود می سوزند و تحمل می کنند، اما در آخر طاقت آن ها سر آمده، حصار را می شکنند و با نسلی که از گذشته‌ی خود پشیمان شده و راه نجات را غلتیدن در دامن امريكا می داند، همراه می شود.

این ها دروغ های فیلم جدایی نادر از سیمین است!



تأمل چهارم: مصطفی که نماینده‌ی نسل سومی هاست با خون خود بر ادعای واهی افتراق نسل سوم خط بطلان کشید و در عین حال واقعیت های تلخی را فریاد زد که "جدایی..." آن را انکار کرده بود. از جمله:

ثروتی که با بلوکه کردن اموال ایران و دزدی نفت کشورهای مسلمان و کشت و قاچاق مواد مخدر از افغانستان و فروش سلاح‌های کشتار جمعی و ده‌ها جنایت دیگر به دست می آید، نامشروع است. این لقمه ها در نگاهی خوش بینانه فرزندانی تربیت می کند وطن فروش و خیانت‌کار به ملت. مثل میرزا ملکم دیروز و الي ماشاء الله امروز!

دولتی که با پرچم استیفای حقوق بشر و محو تروریزم، خون میلیون ها مسلمان بی گناه فلسطینی، ایرانی، عراقی، افغانی و بحرینی را مکیده، دولتی دروغ‌گوست و هنرمندی که قادر به بيان این دروغ بزرگ نباشد یا جاهل است یا خائن.

صدق شعار مبارزه با تولید سلاح های هسته ای و کشتار جمعی از دماغ پینوکیویی کره‌ی زمین که با انفجار ناکازاکی و هیروشیما شکل گرفت، پیداست.

 

تأمل پنجم: اصغر و مصطفی - هر دو- توسط سرویس های جاسوسی امريكا و اسراییل شکار شدند. اصغر شکار شد تا با تزریق حمایت های مادی و معنوی، جانی دوباره بگیرد و همچنان از دلیل جدایی ها بگوید. مصطفی شکار شد تا با تزریق گلوله، دیگر وجودی نداشته باشد دال بر وصال نسل سوم با ارزش های انقلاب.



تأمل ششم: اصغر در اوج صعود به قله‌ی توفیق‌هاي هنری مفتخر شد دست نامحرم آنجلینا جولی را در دست خود بفشارد و این اتفاق شیرین را در کارنامه افتخارات حرفه ای اش ثبت كند. مصطفی در اوج غیرت و شرف و مردانگی، وقتی به خون خود آغشته شد، فرشته های الهی را به تعظیم و تکریم واداشت.



تأمل هفتم: در نظر امريكا و اسراییل، اصغر فرهادی با جایزه‌ی اسکار و تبریک وزیر امور خارجه این کشور و اکران فیلم در سرزمین های اشغالی و حمایت های پیدا و پنهان استکبار، زنده شد و در مقابل؛ مصطفی احمدی روشن با یک بمب مغناطیسی مُرد!

 اما در نظر ملت غیرت‌مند و شریف ایران، هر که به طمع وجیزه‌ی بی ارزش دنیا، ارزش های بی همتای این ملت بی نظیر را پای میز معامله ببرد، در همان قدم اول، مرگ ارزش و اعتبار خود را امضا کرده و به پایان تاریخ مصرف خود خواهد رسید.

زنده‌ی واقعی کسی است که جان خود را سپر جان مردم بی دفاع کرده، با خون پاک و صادق خود، دروغ‌گویان بین المللی را رسوا می کند و مرده‌ی واقعی کسی است که آبروی ملتی را سپر مطامع بی ارزش خود کرده، مستبدانه برّه‌ها را به جرم خطا و اشتباه، به کام گرگ‌های جنایت‌کار می سپارد.



تأمل هشتم: نظام جمهوری اسلامی آزاد اندیش‌ترین نظام دنیاست. در هیچ نظامی نمی توان این‌چنین اساس باورها و ارزش‌های یک ملت را زیر سؤال برد و دشمن درجه یک نظام را تکریم کرد. این نجابت نظام قابل تحمل است، اما این که هزینه دشمنی با ملت از جیب خود ملت برود، با هیچ منطقی قابل توجیه نیست. نمی دانم چرا نمایندگان مردم تاکنون از وزیر ارشاد نپرسیده اند چرا جشنواره فجر به دشمن فجر جایزه داد و آن را به نمایندگی از سینمای جمهوری اسلامی به جشنواره های بین المللی فرستاد!



تأمل آخر: امروز بنده به عنوان یک شهروند ایرانی وقتی اسم "مصطفی" را می شنوم، سر بالا می گیرم، بر غیرت و مردانگی جوان ایرانی می بالم، اما نام "جدایی نادر از سیمین" و سازنده‌ی آن که یک گل طلایی به دروازه‌ی خودی زده، عرق شرم و زبونی ناشی از خیانت و وادادگی را بر پیشانی‌ام می نشاند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ارش ایرانی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
34
26
هر دو فرزندان ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
هر دو فرزندان ایران هستند با تفاوت هايي بسيار زياد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آقا آرش
نکنه بنیامین نتانیاهو رو هم که توی بابل خودمون بدنیا اومد و بزرگ شد رو هم جزء فرزندان ایران میدونی
یاد شهید حاج رضوان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
درسته هردو هستند اما این کجا (شهید )و ان کجا!!!!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
خوب بله از این هردوهای جزء ایران زیاد داریم
تو عالم سیاسیت(...............)
تو اجتماع(عرقخوار قاتل و پزشک مومن متعهد )
تو دین و مذهب( بلعم باعورا و حضرت موسی )
تو خانواده( هابیل و قابیل )

اگه قرار باشه با ملی گرایی و فقط ایران ایران کردن دست همه رو ببوسیم که سنگ رو سنگ بند نمیشه ، میشه ؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه آقا مجید گل متاسفم با اینکه با شما در بندی که حذف کرذیم موافقیم اما ملاحظه ما را هم بکنید
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
اصلاحیه 2 :
تو عالم سیاست ( سرداران و شهدای رشید انقلاب واز آنطرف هم موسوی و کروبی و خاتمی و ...)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
بله هردو فرزند یک خانواده بزرگ به نام ایران هستند ولی توی خانواده (که مثالشم خیلی زیاده و حتما دیدید)یک فرزند خلف و رشید و با غیرت از آب در میاد و یکی دیگه نه!
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
درسته که هر دو فرزندان ایران هستند اما یکی فرزند خلفی است و دیگری ناخلف.
یکی خادم و دگری خائن
یکی شریف و آن دگر بی شرف
... و چه توجیه و جواب ابلهانه ای!
هر دو ایرانی هستند! قابل توجه خائنینی که دم از مکتب ایران میزنند.
در جبهه ها هم اینطرف رزمندگان وطن را داشتیم و آنطرف منافقینی که نوکر دشمن بودند. هر دو ایرانی ...!!!
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پسر نوح با بدان بنشست/ خاندتن نبوتش گم شد. ... به خدا از وقتی فهمیدم این فرهادی اصفهانیه یه عرق شرم رو پیشونیمه ولی از اونطرفم به اصفهانی بوندم افتخار میکنم چون شهید خرازی رو داره شهید عزیزالهی رو داره شهیدان میثمی و کاظمی ردنی پور داره انا کجا و این اصغر که از اسمش معلومه چقد کوچیکه .!!!!
حسین سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
20
11
کاش حضرت آدم اون گندم یا سیب رو نمیخورد تا این همه معضلات و بدبختی و جنگ و کشته شدن و اسکار و نان و فقر و بیکاری و کفر و بدبختی دامن این انسان رو نمیگرفت !!!
پاسخ ها
محمد ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
مطمئن باش اگه حضرت ادم نمیخورد منو شما حتما تا الان میخوردیم.
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آن شجره منهیّه (و نه میوه ممنوعه) اصلا نه گندم بود و نه سیب! اینها از تحریفات تورات است و اسرائیلیات.
آن شجره منهیه، «عشق» بود و بس.
زیرا آدم برای «ملک لایبلی» و «شجره الخلد» و مقامی فراتر از بهشت آفریده شده بود ولیکن نیل بدان امر بسیار سختی بود و الزاما باید از معبر و کانال دنیا عبور می کرد. درود بر آدم و درود بر حوا که آگاهانه و شجاعانه که از بهشت هم گذشتند. اگرچه «عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها»!
گر مرد رهی میان خون باید رفت/ از پای فتاده سرنگون باید رفت.
و البته شایستگانی میتوانند که قطعا راهش اسکار صهیونیستها را گرفتن نیست.
در اینکه دنیا محلی برای بدبختی و جنگ و کشتار هست جای هیچ شکی نیست.
خود خدا هم قبل از نزدیکی آدم و حوا به شجره منهیّه (نهی شده و نه منع شده!) هشدار داده بود که: «... فتشقی» (بدبخت میشوید و به شقاوتها و سختی ها می افتید) اما آدم دانا و با اراده همت کرد که خود را به اقیانوس شقاوت بزند تا شاید به ساحل نجات «ملک لایبلی» نائل گردد و رضوان من الله اکبر. سریعترین و مطمئنترین مسیر هم «شهادت» است که فقط نصیب محبوبین الهی میگردد!
آری مشکلها را باید بجان خرید وگرنه وصال به عشق حقیقی هرگز به کف نخواهد آمد.
ایاک نعبد و ایاک نستعین
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
جناب حم!
ما شیعیان معتقدیم وقتی خدا در قرآن می فرماید درخت و شجره یک درخت یا شجره ای بوده است
حالا چون معتقدیم قرآن 70 بطن یا بیشتر دارد آن شجره سمبل چیزهای دیگر هم میتواند باشد
شما اگر تعبیر خواب امام صادق ع را بخوانید میبینید در تعبیر گندم آورده شده که معزولی است
در احادیث دیگر هم شیعه اعتقادش این است نه یهودیان
اما سیب نبوده است
اگر منظور شما عشق آدم و حواست که خدا از اول به آنها فرمود باهم زندگی کنید و زندگی بدون عشق حتی در عالم جانوران معنی ندارد
بهتر است منابع موثق خود را هم ذکر میفرمودید تا ما هم معلوماتمان افزایش یابد مستفیذ شویم!
به گمانم این ملک لاییلی شما کلمه یهودی باشد
اما اگر منظورتان عشق الهی باشد
خدا وقتی میفرماید فتشقی مگر شوخی دارد؟ یعنی بدبخت میشید
البته شاید نهی حضرت ربوبی و در واقع توجه بیش از حد آدم و حوا به این نهی و وسوسه شیطان ملعون یا جذابیت ظاهر و نه باطن شجره (گندم که طلایی هم هست) باعث شد که بخورند
چون به هرحال از اول قرار بود روی زمین باشتد
و به نظر من عدم اطاعت آدم از خدا یک پروسه بود نه از روی زیرکی (در دعای کمیل هم میگوید که همه عوامل کنار هم قرار گرفت ای خدا و من تو را نا فرمانی کردم)
به هر حال اگر به فرض محال انسان از آن میوه نمیخورد علوم یادش نمی رفت ( و علم ادم الاسماء کلها) و همچنان مسجود ملایک میماند و مجبور نبود بیاید روی زمین و به سختی خود و فرزندانش بخواهند به کمال برسند و پس از عمری سختی تازه برخی هایشان بروند به جهنم و بجز انبیا و اولیا دیگر هیچکدامشان برتر از ملک نباشند
به نظر من آن میوه ممنوعه ژنتیک آدم را حتی تغییر داد و از نسلش اشقیا را بوجود آورد
کار آدم اشتباه محض بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
10
25
آخ حرف دل ما رو زدی آخه من نمیدونم چرا وزیرایی که میبینن اینقدر۰۰۰ هستن چرا برکنارشون نمیکنن؛والله من تو کار دولت موندم که نیت اصلیش چیه!

والله اعلم
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
پی بردن به «فتنه های آشکار» دشمنان بصیرت میخواهد.
مهمتر از آن پی بردن به «فتنه های پنهان» صهیونیزم جهانی است که جز با «شرح صدر» (که سعه صدر هم از الزامات آنست) میسر نیست.
فتنه هایی که اشخاص بسیار بزرگتر از وزیر ارشاد را هم مفتون خود میسازد!
رب اشرح لی صدری و...
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
9
19
سلام...شهید بالاترین مقامیه که یک انسان در راه هدفش میتونه به دست بیاره....خوشا به سعادت احمدی روشن...خوشا به سعادتش..خوشا به سعادتش....خوشا به سعادتش....من بزرگترین افتخارم اینه که پدر بزرگمو رژیم شاه گلوله باران کرد...اما بعد از سالها باز که ساواک می خواست قبرشو منتقل کنه جسدش سالم سالم بود...و این قداست شهیدو نشون میده....اما یه چیزبگم برادر که یه بار تو همین سایت به شهید دکتر شریعتی از زبان یه انسانی ملعون در رسانه های وابسته به آمریکا توهین کردی که لااقل به احترام همسرشون و ماجرای 16 آذر نباید این کارو میکردی...2..فیلم آقای فرهادی آنقدری که شما میفرمائید با واقعیت های جامعه دور نیست!!! تا حالا دادگاه خانواده تشزیف بردید؟؟؟تا حالا به جرم بسیجی بودن چاقو خوردید که 3 ساعت زیر عمل بوده باشی؟؟؟ و بعدش که با عصا 4 طبقه رو بالا پایین کنی و بعد قاضی به تمسخر بگیره شما رو؟؟؟؟تا حالا پدر بزرگ یامادر بزرگی توی خونه داشتید که ساهای سال بدون هیچ کمکی جز خدا ازشون مراقبت کنی، اونم رو تختو و ویلچر؟؟؟ تا حالا کل دوران تحصیلی ابتداییتو تو پناگاه گذروندونی؟؟؟ تا حالا از بسج اقتصادی چیزی شنیدی؟؟؟ تا حالا شده یه شبه کل سرمایه زندگیتو که برای مردم جنگ زده تو یه مغازه توی طرح بسیج اقتصادی گذاشته بودی یه شبه منافقای کور دل منفجر کنن؟؟؟ اصغر فرهادی یه فیلمی ساخت که به واقعیات جامعه نزدیک بود و خیلی خیلی هم نزدیک و تلخ...شما خواهشن مقام شهیدو به داستان این فیلم مرتبط نکنید... چون شما الکی دارید سیاسیش میکنید ....و به آمریکا و اسرائیل کمک میکنید که بگن مردم ایران خودشون هم با هم مشکل دارن....نکن برادرمن....یه خورده به حرفای مقام عظمای ولایت بیشترتوجه کنید... و من ا...التوفیق
پاسخ ها
اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
با اینکه احتمالاً با خیلی از افکارت مخالفم با این گفته‌ات به شدت موافقم. مخالفان آقای فرهادی فضا را به شدت تیره و سیاسی کرده‌اند. و این بی‌تدبیری محض است. حتی اگر امریکایی‌ها هم اگر می‌خواستند فریبکاری کنند این آقایان مخالف بودند که فریب خوردند. به سادگی و بدون جو دادن و جنجال کردن می‌توانستند به اصغر فرهادی تبریک بگویند و خلاص! فیلم آقای فرهادی بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و مجوز گرفته و کار این آقایان نهایت بی‌شرمی، بی‌عقلی و دشمنی است. آن‌ها دارند با این کار فضا را حتی برای خودی‌های نظام تنگ می‌کنند. این فضای تنگ به سود هیچکس نیست. امیدوارم رجانیوز نظر مرا تحمل کند! یا حق
SARDARYOSEFI.بلاگفا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آقا مجید با این همه سابقه و تجربه ای که گفتی
واقعا خیلیییی بی بصیرتی؟
بعضی از مشکلات که تو فیلم گفته شد شاید درست باشه البته نه با این روش بیان!
مساله اصلی هدف درست کردن فیلم؟و راهیابی به اسکار بود؟
مرد واقعی اون ورزشکاریه که برای حفظ آبروی مملکتش و دینش با صهیونیستای خائن روبرو نمیشه
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آقا مجید چیزایی که گفتی خیلیها تجربه کردن اما حرف نویسنده مطلب و عقیده خیلیهای دیگه اینه که این غربیها به هیچ کی بدون چشم داشت امتیاز نمیدن به خصوص در شرایط فعلی که بشدت با ما دشمنی دارند ، اگه کمی صبر داشته باشی گذر زمان ثابت خواهد کرد که منظور انها از این کار چیه ، واقعا اونها دنبال کارفرهنگی بودن یا نه بدنبال اغراض سیاسی که مطمئن باش قسم دوم رو دنبال میکنند و این آقای فرهادی در سالهای نه چندان دور چنان به ورطه سیاست کشیده خواهد شد که خیلیها شاید فکرش را هم نکنند چون اگه خود او هم نخواهد اونها چنان نمک گیرش کردند که مجبور است مانند خود فروخته هایی مثل مخملباف دنبالرو سیاستهای ضد فرهنگی غربیها علیه مردم و اب و خاک خودش باشه !
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
این چیزایی که آقا مجید به اونها اشاره کرده به هر حال خیلی ها در ایران چنین تجربیاتی داشته اند و شاید بمراتب بیش از اینها را هم تحمل کرده باشند و از مسائل آگاهی داشته باشند. اما علیرغم اینها جنس فتنه بگونه ای است که حتی صاحبات تجربه و صاحب نظران هم در گرداب آن کم میآورند.
ثانیاً مراسماتی چون اسکار تحت مدیریت صهیونیزم شیطانی است و جایزه آنها بسیار هدفمند است و برای «تعمیق و توسعه فساد شیطانی در زمین» به کار افتاده است. آنها به علت یک خوشرقصی و یا احتمال خوشرقصی در آینده چنین جوایزی را به برگزیدگانشان میدهند.
بنابراین جبهه حق نباید فریب جبهه باطل را بخورد و حداقل آنکه حق داریم اعلام موضع نمائیم که ما الینه این حقه بازیها و دسیسه ها نیستیم.
اینطور نیست که ما تحت تأثیر اینگونه القاب و جوایز چشم پر کن شیاطین قرار بگیریم و گفته ها و پنداشتهای آنها را وحی منزل بدانیم.
وقتی که برای این چیزها ارزش و اعتباری قائل نیستیم دیگر چه جای تبریک گفتن و خودباختگی؟!
ارزشهای اصیل ما مقاومت و شهادت و ایثار و کار ارزشی است. کسانی را میستائیم که ارزشمندند. ارزشهای جعلی و تقلبی را اجازه خودنمائی نمیدهیم.
کاری به اثر فرهادی ندارم. فرض میکنیم که فیلمی ساخته و دیدگاه خودش از خانواده و جامعه را در معرض قضاوت هموظنانش گذاشته است. اما رفتنش به اسکار و افتخار بدانرا غلط میدانم. زیرا مقدمه ای است برای نفوذ فرهنگی دشمن در فرهنگ خودی که اولین قربانی آن خود ایشانست و لذا باید مقابلش ایستاد.
درود بر بولتن نیوز و این مقاله هوشمندانه اش.
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
سلام اقا مجید.
این حرفا که شما زدی بنده 60تا70 درصدش تجربه کردم و ربطی به این قضایا نداره. فقط یه معیار برات میگم و بس. شما که بسیجی هستی حتما امام راحل (ره) رو قبول داری.ایشون گفتند هر وقت که دیدید دشمن از کار شما خوشحال شد و برا شما کف و سوت زد بدونید یه جای کارتون عیب داره. رو این قضیه فکر کن که چرا اوباما به فرهادی تبریک میگه. یاعلی به امید بصیرت بیشتر شما
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
یادم میاد یک وقتی بولتن در پاسخ یک نفر نوشته بود:
در کشور فحشا هم وجود دارد آیا آن را هم باید به تصویر کشید؟
اگر فرهادی قصد صلاح داشت حداقل فیلمی را که مملو از زشتیهایی نظیر دروغ و ... بود که واقعا بسیاری از مردم ما پاک از این اتهامات میباشند به مصرف خارجی نمیرساند
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
13
19
بسيار زيبا بود. ممنونم.
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
13
20
درود بر مارلون براندو که اسکار را نپذیرفت تا دستش به خون سرخپوستان آلوده نباشد .

درود بر ودی آلن که بیست و دو بار نامزد اسکار شد و فقط یک بار رفت .

درود بر بارون کوهن انگلیسی که همراه فرهادی به مراسم اسکار رفت و گردانندگان آکادمی اسکار را مارهای صهیونیستی خواند .
پاسخ ها
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
عزیزم مارلون براندو کلی اسکار برد که فقط یکیش رو نگرفت :) اینو امیدوارم همه یادشون بمونه
اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
مارلون براندو دو بار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد و فقط یک‌بارش را آن هم به دلیل اعتراض به سیاست‌های سینمایی هالیوود در قبال به تصویر کشیدن سرخپوست‌ها امتناع کرد. آیا اصغر فرهادی هم اگر به دلیل اعتراض به مثلاً سینمای دولتی جایزه‌ی جشنواره‌ی فجر را نمی‌گرفت خود شما فحش‌بارانش نمی‌کردید؟! وودی آلن کلاً در هیچ جشنواره‌ای حاضر نمی‌شود اما جالب است که بدانید نظر او در مورد فیلم جدایی نادر از سیمین چه بوده. او این فیلم را تنها فیلم قابل توجه در مراسم اسکار می‌دانسته! ماجرای ساشا بارون کوهن هم که کلاً کمدی بوده و شما بیخود آن را جدی پنداشته‌اید.
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
عجب دلایلی ؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
براندو کلی اسکار برد ؟!!!!!!!!!
کلی میدونی چندتاست ؟
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
مگه ما جدی پنداشتیم ؟!
سربازصفر وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
9
17
ویک تامل دیگراینکه:هر انسان خدا محور با نعمت بصیرت ،قادر است به زیبایی هر چه تمام معنای تکرار تاریخ را درک کند. ماشیعیان آل علی (ع) به دو مطلب مهم، سفارش اکید و خاص شده ایم .
1_فرزند زمان خود باش.
2_ اندیشیدن درتاریخ وگرفتن عبرت از پیشینیان

شهید مصطفی احمدی روشن در هر دو مورد رتبه ممتاز را گرفت و به آرزوی خود یعنی شهادت و پیوستن به هابیلیان تاریخ رسید.

اصغر فرهادی هم به خیال باطل خود راه صحیح را رفت و ممتاز شد ،قدر لحظات را دانست و اسکار دریافت کرد و مانند خالق گوساله سامری مورد تایید شیطان واقع شد .

مصطفی امروز دست در گردن و آغوش یاران شهیدش دارد و نزد خدا روزی میخورد.

اصغر نیز دست در دست بندگان شیطان دارد و نزد آنان روزی میخورد .

آیا این تکرار تاریخ نیست ؟کدامیک ماندنیست؟
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
14
20
وقتی فرزاد حسنی ها و نامداریهای مبتذل در سیمای ما جولان می دهند و مسئولین سیما با لجبازی با مردم به شعور مردم توهین می کنند وقتی در سیما مجریان با مخاطبین خود شوخی های جلف می کنند وقتی بی ادبی چاشنی برنامه های سیماست وقتی در سیما فیلمهای مبتذل و مزخرفی چون ورود آقایان ممنوع را به نمایش می گذارند می خواهید فرهادی دستهای آنجلیا جولی را نفشارد ما مشکلمان در درون خودمان است ما انقلابی عمل نمی کنیم اگر انقلابی عمل می کردیم در صدا و سیمای ما اینهمه مفسد وجود نداشت اگر انقلابی عمل می کردیم صدا و سیمای ما اجازه حضور امثال حسنی ها و نامداریها و علیخانی ها را نمی داد بالاخره یک روز این ملت مسئولین را وادار می کنند انقلابی عمل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
ترمز یادت نره افتادی تو سرازیری
از نظر امثال شما همه کافرند و نجس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
استدلال های خوبی بود.
گویا دیگران پاسخی قانع کننده ندارند که می خواهند ترمزت را بکشند.
استوار باش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
12
11
سایت محترم
راه ارج نهادن به شخصیت یک شهید در کوبیدن شخصیت دیگران نیست آنهم با غرض ورزی و کینه توزی
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
این مقاله در مقام نقد در حال مقایسه بین دو فرد مشهور ملی بود.
مقایسه هوشمندانه ای هم بخرج داده بود.
ارج نهادن یا کوبیدن نتیجه تحلیل بوده است نه هدف آن.
شما ناشناس محترم خودتان بردارید دو فرد مشهور در یک بستر زمانی مشترک را نقادی و مقایسه کنید تا ببینیم نتیجه آن چه می شود؟!
بسم الله!
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
4
11
فیلم از نظر هنری عالی بود . بازی شهاب حسینی و پیمان معادی خیره کننده بود . لیلی حاتمی هم که همیشه عالی ست .

از لحاظ تاثیرات اجتماعی هم در جهت سینمای واقع گرا و تلخ قرار دارد که همیشه وجود داشته و وجودش لازم است .

اما به مشابه آن بمب اتمی که سازنده اش میگوید من فیزیکدان هستم و کاری به سیاست ندارم ، آثار بسیار سنگین سیاسی بر جهان داشت .

این فیلم نیمی از یک استارت بسیار با کیفیت برای همه بمب های جهان بود .

یکی از فرماندهان ارشد ارتش چین حدود یک ماه قبل از مراسم اسکار :
به قیمت شروع جنگ جهانی سوم هم از ایران حمایت میکنیم .

نیمی از این استارت ، اثبات دروغ گو بودن ایران برای افکار عمومی دنیاست و نیمی دیگر اثبات توانایی غرب در پیروزی ست .

حتی ترمه هم که نماد عصمت و پاکی و همچنین نماد دانشمند جوان ایرانی ست ، در نهایت در یک محیط دروغ گو پرور ، برای بدست آوردن سود به طرز ماهرانه ای دروغ می گوید ، در آخر فیلم هم معلوم نمیشود که ایران ترک می کند یا نه

تا ایرانیان به دو گروه تقسیم شوند :

آنهایی که ایران را ترک کردند و هیچ وقت دروغ نمی گویند و آنهایی که در ایران ماندند و برای بقا مجبورند دروغ بگویند .

ترمه از ایران نرفت تا نماد دانشمند جوان ایرانی باشد که دروغ می گوید و خونش برای جوخه های ترور اسرائیل حلال است ،

تا دست اصغر فرهادی تا مفرغ در خون جوانانی باشد که دوستش دارند .

فیلم -- جدایی نادر از سیمین -- هیچ اشکالی نداشت ،
ولی فیلم -- یک جدایی -- فقط یک اشکال داشت :

در ابتدای فیلم باید نوشته می شد :

تقدیم به دیوانه ای محتزر به اسم نتانیاهو ،

برای شروع جنگ جهانی سوم .

و چه افکار پوچی :

http://myup.ir/images/53747940091150071968.jpg
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
نظرت را پسندیدم اما توصیه میکنم بعد از نوشتن متن خود حداقل یکبار آنرا بخوانید تا غلط تایپی و املائی آنرا اصلاح کنید.
تا مرفق را مفرغ ننویسید
تا محتضر را محتزر ننگارید.
م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
دمت گرم . تا حالا کجا بودی .
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
تفسیرتان از فیلم لایه دیگری را به وضوح آشکار ساخت
احسنت خیلی خوب بود
فرزند خاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
6
13
خوش به حال مصطفی ایشاالله ضرغامی هم به فیض شهادت برسه تا دم سال تحویل ان تا مطرب نیارن ما رو این همه زجر نده آقا جان ما منتظریم کافی فقط دستور بدی ای سید خراسانی کسانی که این رو خوندن نگن من بچه سپاه و بسیج و ارتشم این قلبی بود. به امید فرج صلوات
مدیر پایگاه خدایا ای مهربان ترین مرگ ما را هم شهادت در راه خودت قرار بده
پاسخ ها
SaEeD&G
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
آمین
به آمید روزی که دنیا به نور آقا منور بشه و همه در بیرق فرخنده آل محمد بتونیم نوکری کنیم
مهدی جان تا کی دل مریدانت در غم فراق تو گریه کنند ای یوسف زهرا کجایی....
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
در اعتقاد شیعه آنحضرت «قائم» است یعنی «حضرت ایستاده»! آنحضرت همیشه ایستاده است. قائم یعنی کسی که همیشه ایستاده است.
حال باید پرسید که اگر او ایستاده است پس چه کسی نشسته است؟!
آری این مائیم که نشسته ایم!
او ایستاده است. او قرنهاست که ایستاده و هر روز آماده قیام است و منتظر فرمان الهی است.
او قرنهاست که منتظر ماست و هر روز از ما می پرسد که ای یاران من! پس کی می آئید؟
و عجیب آنکه ما نشستگان هم میگوئیم: آقاجان پس کی می آئی؟!
شگفت انگیزترین مسئله شیعه همینست!
قائمی که قرنهاست آمده و همیشه ایستاده و هر روز آماده و منتظر قیام ماست، مورد خطاب ماست که چرا نمی آئی مولاجان!
آمادگی برای شهادت یکی از نشانه های اصلی آمادگی برای قیام با آنحضرت است. اللهم ارزقنا و عجل فرجه الشریف
علی از مازندران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
7
12
اصغر فرهادی با ید تا حالا فهمیده باشد که افتخار به اسکار سیاسی اش برای آنهایی است که قلبشان برای غرب می تپد والا اگر پس از گرفتن اسکار لحظه ای فکر می کرد تا شاید به مغزش خطور کند که در این کشور چه قهرمانانی جانانه در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و پر پر شدند تا جناب فرهادی با آسودگی خیال فیلمی بسازد و به این درجه نائل آید ، شاید یاد مردمان مومن و متدین وشهیدان هموطنش نمی گذاشت با کلمات قصارش دل و روح آنها آزرده خاطر شود و چنین انتظاری برای جوان خوش صحبت مان و مجری متبحرمان بوجود بیاید که تحت هر شرایطی باید به هر سکویی افتخار کرد و درود بر شجاعت جناب مرادی که به نحو احسن مطلب را رساند و باید می گرفت آن که باید می گرفت و الا نگرفتن بعضی ها دوحالت دارد یا خوابیده اند یا خود را به خواب زده اند در حالت اول لالایشان گوارا باد و در حالت دوم شرمنده از این که برایشان نمی توان کاری کرد .
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
...
پس به هر دستی نباید داد دست
ای بسا ابلیس آدم روی که هست
ژیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
13
9
نپسندیدم
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
اما من پسندیدم!
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
2
4
تاملهای ، با تاملی بود
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
خصوصا تامل آخر
sarbaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
3
6
ببینید هنر وسیله ایست دردست سیاسیون.باید دید کدوم سیاست درسته.چرا وقتی فیلم بچه های آسمان رفت برای اسکار رقیبش که یک فیلم امریکایی بود اسکار گرفت؟
چون اون فیلم داشت امریکارو بعنوان منجی معرفی میکرد.
راستی از این حرفهای کلیشه ای که آقا شان شهدا روپایین نیارین وسیاسیش نکنیداینقدر بدم میاد.عزیز شهدا امثال من وشما هستن که سیاسی تر ازاونا نداریم.به هرنیرنگی نگین سیاست.باید تقوا رومراعات کرد یعنی حواستو جمع کن چی میگی چه تصمیمی میگیری. تقوا میگه اقای فرهادی تو زمین دشمن ما بازی کرده.چطور ما تحریم هستیم ولی امریکا برای ایشون دست میزنه؟
دانشمند ما در زمینه سرطان شناسی مقام میاره ولی اجازه نمیدن بره؟
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
دشمن برای همه چیز ما نقشه داره
هر کسی که قطعه ای از جورچین دشمن را تکمیل کنه در نهان یا آشکار تمجید میشه
مدیریت اسکار در خدمت دشمنه
تجلیل اسکار به معنای آنست که جایزه بگیر آن در زمین دشمن بازی کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
3
5
اگرآقای فرهادی معضلی بنام دروغ را خواست فرضا درکشورماریشه یابی کند ویا گوشزدی به مسئولان نماید باید دودستی فیلمیش رامیچسبید که به آنسوی آبها نرود تا آمریکائیها کل مردم ایران رادروغگوبپندارند وآتش بیارمعرکه شوند بدیهی است فقط ملت ومسئولین کشور ایران باید این معضل راحل کنند
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
6
12
بگردم برای مظلومیت احمدی روشن! بخدا برای شهید افت داره عکسش را که به هیچ بهایی وطنش را نفروخت و در راه اعتلای ایران گرانترین سرمایه یعنی جانش را هم نثار کرد با عکس کسیکه برای خوش آمد دشمن فیلم ساخت و فسق و فجور علنی کردو دو دستی دنیای جهنمی اش را گرفت و آخرتش را فروخت در یک ردیف قرار داده اید!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
یه منفی بخاطر بی بصیرتی.
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
با شما موافقم
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
ناشناس بصیرت رو معنی میکنی لطفا ؟
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
در مقایسه مجبوری دو طرف را کنار هم قرار بدهی
واعظین ما هم که بالای منبر میروند یزید مفسد و سفاک و امام حسین شهید در کنار هم قرار داده و با هم مقایسه میکنند.
ابوسفیان را در کنار محمد مصطفی و معاویه را در کنار امیرالمؤمنین علی
این مقایسه و در کنار هم قرار دادن که همردیف کردن نیست.
باكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
1
4
بسم الله/سينما نميرم.آخه سينما هم شد رسانه؟!يه نظر به رسانه ي ملي بندازين ميبينين كه با پخش سينمايي هاي مختلف چقدر افت كرده.بنظرم راديو,مخصوصا معارف و جوان,خيلي باحال تره!حضرت والد هم هميشه حواسشون به من بود كه نرم سينما!فيلم فرهادي هم چرا اسكار بهش دادن العلم عند الله!ولي بايد يه اسمي از عليرضا هاي اين مردم ميبرد.در مورد دست دادنش به نامحرم هم كه نظرم واضحه!غلط بود!بولتن محترم هم سعي كنه شهادتو با چيزي قياس نكنه بهتره!(من قاس كان ابليسا!)
پاسخ ها
حم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
مفهوم سخن «اول من قاس ابلیس» مقایسه حق و باطل و طرفداران آنها نیست. بلکه قیاس است که ابتنای غلطی در تفکرات دارد.
وگرنه مقایسه یک امر معقولی است و یک سیره قرآنی و اسلامی.
به حضرت والد هم تذکر بدهید!
-
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
7
1
سلام

مطمئن باش که مصطفی اگر این متن زننده و تفرقه برانگیز تو را می خواند از اینکه تو حامی او هستی و با چنین متنی قطره قطره اثر خون مصطفی را از بین می بری احساس خوشایندی نداشت .

برادر گرامی اگر دست من بود می گفتم بزرگترین دشمن این کشور خودمان هستیم نه آمریکا نه اسرائیل و نه ...

فقط خودمان هستیم که خود درگیری داریم و موفقیت های خود هرچند در قالب فیلمی تلخ ولی واقع گرایانه نادیده می گیریم و می خواهیم با خون شهدا اثرات هنری و موفقیت های خود را کمرنگ کنیم .

قدری به دیگران نیز خوشبین تر باشیم و فقط نگوییم که حرف ما درست است .

در اسلام ناب محمدی حتی به ابوسفیان نیز که بزرگترین دشمن اسلام بود اینچنین توهین نشده که شما به اصغر فرهادی و امثال ایشان می کنی .
دین ما دین دوستی است قدری مهربانتر

موفق باشید.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
2
8
چه جوری دلتون آمد عکس شهید احمدی روشن (سرباز امام زمان )کنار اصغر فرهادی (سرباز آنجلینا جولی )قرار بدید؟
پاسخ ها
آزاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
واقعا آن هم آنقدر چسبیده به هم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
1
5
آخه نمیشه که
هم به اصغرفرهادی افتخار کنیم و هم به مصطفی شهید

یا رومی روم یا زنگی زنگ
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
1
7
دلم خون شد از این که سال تحویل امسال، با مطربی تلویزیون و ابتذال سینما، حالمان احسن الحال شد!
شهدا اشک می ریزند، مجری برنامه تحویل سال می رقصد، عده ای کف می زنند، عده ای نان در خون می زنند.
"جدایی"، دغدغه صهیونیست ها شد و اسکار گرفت...
سال هاست جدایی دغدغه فلسطینیان است، هنوز اسکار نگرفته اند...
فرهادی منتظر است تا فیلم جدیدش را در فرانسه بسازد.
فرانسه هم منتظر است.
پسر شهید احدی روشن هم منتظر است. پس بابا کی می آید؟
پسرم، دست بابایت گرمی دست نامحرمان را نچشید. خدا دستش را گرفت.
قبول حق باشد احمدی روشن
قبول ناحق باشد فرهادی
حم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
5
هم مقاله خوب بود و هم اظهار نظرات خوانندگانتان که نشان از حساس بودن همگی دارد و خوشحالم که اینگونه مسائل با بی اعتنایی و بی تفاوتی همراه نیست.
دستتان درد نکند.
حم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
8
ضمنا انتخاب عنوان معنی دار مقاله تان هم قابل تحسین است:

«آن بی هیاهو، این بی حیاهو»

واقعا ابتکار جالبی بود.
صرفنظر از فیلمشان، دست دادن با فاحشه ای مثل آنجلینا جولی واقعا یک بی حیایی است.
همینطور بازیگر زن فیلمشان که اجازه داد تا مرد اجنبی بازوانش را بفشارد جز بی حیایی چیست؟!
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
5
وقتی الآن به بولتن سر زدم باز هم برای چندمین بار خوشحال شدم که هموطنان فکور و بصیر کم نداریم بویژه خواهر یا برادری بنام حم که انگار تازه به جمع بولتنی ها پیوسته چه زیبا و جامع پاسخ داده. همگی در پناه حق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
5
وقتی ملتت را برهنه از اخلاق معرفی کنی بیش ازیک اسکار ارزش داری. هنگامی که ملتت را از قشر متوسط و فقیر و معلم و کارگر و کوچک و بزرگ و دروغگو معرفی کنی و در نهایت تنها راه حل را با اشاره ای صریح مهاجرت از ایران و ان سوی مرزها بدانی چیزی جز برهنه کردن ملت غیور ایران در برابرانظار غرب نیست. ملتی که با انقلاب اسلامی خود و در جنگ تحمیلی هشت ساله همه هستی خود را برای اسلامی گذاشت که ارمان ان اتمام مکارم اخلاق است. ملتی که با همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی و در هجمه کمرشکن فرهنگی همچنان الگوی اخلاقی بسیاری از ملل جهان است و حال با فیلم جدایی نادر از سیمین برهنه از اخلاق و راستگویی معرفی می شود. متاسفم برای اقای فرهادی که برای گرفتن یه تیکه اهن از دست امریکایی ها از غرب سراسر توحش و دروغ سرزمین رویاها می سازه و سرزمین راستگوها و سرزمین صداقت و درستی می سازه اما این خون مصطفی شهید است که تمام هیبت پوشالی امریکا را که در پناه هواپیماهای اف35 و ترورهای زنجیره ای و سربازان تا دندان مسلحش پنهان شده است را به لحظه ای برباد می دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
1
6
جایزه استادمصطفی بابزرگترین داوروعادلانه ترین مراسم برگزارشد مقام شهادت وجایزه فرهادی مجسمه عمواسکارسال نود تمام شد.
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
1
10
چه تیتر جالب و به جایی
عارفه م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
2
7
به شهید روشن خیلی افتخار میکنیم ولی به فرهادی میگیم .......
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین