کد خبر: ۶۷۳۲۳۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
از سوی سرتیپ دکتر محمدعلی حمیدی نصر
سرتیپ دکتر محمدعلی حمیدی نصر طی دو حکم جداگانه آقای محمدتقی محمدی از پیشکسوتان دفاع مقدس را به عنوان معاون رئیس کل و رئیس سازمان مناطق 5 گانه کشور و دبیرکل فرماندهی اتاق جنگ و شورای عالی اقتصادی منصوب کرد.

محمدتقی محمدی در بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس ، مدافعین حرم و امنیت کشور سمت گرفتگروه اجتماعی: مدافعین حرم و امنیت کشور، سرتیپ دکتر محمدعلی حمیدی نصر رئیس کل بنیاد مهم ترین پستهای اقتصادی و اداری این بنیاد را به یکی از پیشکسوتان با سابقه و توانمند دفاع مقدس اعطاء کرد .
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از روابط عمومی بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس ، سرتیپ دکتر محمدعلی حمیدی نصر به پیشنهاد شورای راهبردی فرماندهی کل قوا طی دو حکم جداگانه آقای محمدتقی محمدی از پیشکسوتان دفاع مقدس که دارای سوابق متعدد اجرایی ، دیپلماسی و اقتصادی است را به عنوان معاون رئیس کل و رئیس سازمان مناطق 5 گانه کشور و همچنین طی حکم دیگری ایشان را به عنوان دبیرکل فرماندهی اتاق جنگ و شورای عالی اقتصادی منصوب نمودند . براساس این احکام مدیریت های 5 گانه مناطق کشور و مدیران کل استانها در قالب سازمان مناطق 5 گانه کشور قرار خواهند گرفت .
در ادامه گزارش روابط عمومی بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس آمده است: در اجرای فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) مبنی بر ایجاد اتاق جنگ اقتصادی و شورای عالی اقتصادی در بنیاد پیشکسوتان دفاع مقدس ، مدافعین حرم و امنیت کشور و به منظور مقابله با دشمن و کمک موثر به اقتصاد و رفع موانع بزرگ اقتصادی کشور در اسرع وقت اتاق جنگ اقتصادی ایجاد و شورای عالی اقتصادی هم با بهره گیری موثر از کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی کشور ایجاد خواهد شد .
بدیهی است در این برهه از زمان که کشور اسلامی آماج بی رحمانه ترین فشارهای بین المللی و اقتصادی است پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان دلسوز و مدافع نظام و انقلاب یک بار دیگر برای کمک به استقلال اقتصادی و مقابله با دشمن فراخوانی خواهند شد .

برچسب ها: دفاع مقدس ، رییس ، دبیر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۰۶
0
0
سلام چند تا مسئولیت می دهند ؟اینجوری که ایشون چند شغله می شود و در ضمن یعنی در پیشکسوتان جهاد نیروی دیگری نبود که مسئولیت بگیرد که ایشان باید چند مسئولیت بگیرد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۹
0
0
من میشناسمش بخوبی واقعا انسان توانا ودرستکاری هستند
مهرداد کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۳
0
0
سلام و به بولتن نیوز و یاران انقلابی اش
در کشور ما بنیاد ها و انجمن های بیشماری پیگیر اهداف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی مجموعه فکری و عقیدتی خویش مشغول به کار خود هستند اما این بنیاد ناشناخته که از عنوان ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت برای پیشبرد اهداف خود بهره میبرد مورد حمایت کدام نهاد حاکمیتی است !!؟ در یک نگاه سطحی به ادبیات گفتمانی و عناوینی که این بنیاد در ساختار سازمانی خود دیده است به نظر می رسد هیچگونه شناخت و ارتباط ارگانیک با نهادهای انقلابی و حاکمیتی نداشته باشد زیرا کمترین خواننده بولتن نیوز هم مطابق قوانین جاری کشور میداند هیچ فردی با هر درجه و جایگاه نظامی و سیاسی مطابق قانون نمی تواند به جای ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا صادر کننده حکم مسئولیت انهم بنا به پیشنهاد شورای راهبردی فرماندهی کل قوا شود . سواستفاده از برخی عناوین حاکمیتی و مشابه سازی ساختاری و صدور احکام کاغذی برای رزمندگان و پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس از موضع رییس کل بنیاد پیشکسوتان دارای وجه قرابت با ادبیات و معارف گرانسنگ رزمندگان در سالهای دفاع مقدس ملت بزرگ ایران نبوده و نیست و به نظرم ایجاد شائبه موافقت شورای راهبردی فرماندهی کل قوا با چنین روشهای ناصواب و بد سلیقه موجب وهن ارزشهای نظام و انقلاب و در رسانه های مغرض و بیگانه میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۰
0
0
ضمن تبریک وآرزوی موفقیت وسلامتی برای دکترمحمدی قطعا گزینه مناسب کارآمد و شایسته ومطمئنی هستن برا این مقام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۲
0
0
تبریک میگم آقای دکترمحمدی شایستگی بیشتر از اینها رو دارند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۸
0
0
واقعیتش من هنوز نمی دونم این بنیاد چیه و اصلا ساختارش در کشور چگونه است و من هر چی از پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازنشستگان نیروهای مسلح می پرسم کسی این دوستان را نمی شناسد
شجاعیان از خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۹
0
0
باسلام و عرض ادب
این بنیاد تحت نظر مستقیم رهبریست درضمن هیچ خبرگزاری یا سایت شناسنامه داری خبری را بدون سند درج نمی کند وقتی اشاره میکند به *پیشنهاد شورای راهبردی فرماندهی کل قوا * حتما در حکم ابلاغی دکتر محمدی این متن آمده است. چرا که ایشان یک نیروی توانمند است که قریب به 30 سال از عمرش را در راه انقلاب و نظام سپری نموده است و دارای تجارب ارزنده ملی و فراملی است و حق است که مورد اعتماد نظام و شورای راهبردی باشد.
اروزی توفیق و سربلندی براشون داریم
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲
0
0
سلام خدا قوت به این عزیزان اما بنظرم بهتر است برای رفع شبهه این بنیاد ساختار و جایگاه خود را مشخص و دقیق بفرمایند از کجا و تحت امر چه نهادی هستند ؟ یادتان باشه مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۲:۴۷
0
0
باسلام و احترام
جناب آقای دکتر محمد تقی محمدی برادر ارزشی و دلسوز نظام و انقلاب نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.
با احترام سعید عینی
سید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۱
0
0
سلام آقای شجاعیان ادعای شما غیرمستند و غیرمنطقی است این پیشنهاد و حکم رهبری عزیز انقلاب باید در رسانه اعلام شود وقتی یک حکم درون سازمانی رابر خلاف رایج با تصویر درون یک سایت می زنند چرا حکم رهبری در خصوص این گروه را نمی زنند ؟ پیشنهاد شورای راهبردی فرماندهی کل قوا کجاست ؟ کی رئیسش است ؟ این حکم کجاست؟
از بولتن نیوز خواهش می کنم نظر مرا مورد تایید قرار دهند چرا که برای بنده و بسیاری از پیشکسوتان جهاد و شهادت در خصوص این مجموعه ایجاد سوال شده است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۴
0
0
باسلام خدمت تمام دوستان
باشناختی که بنده از جناب اقای محمدی دارم ایشان فردی توانمندوانقلابی که بیشتر عمرخودشون رو صرف خدمت به نظام کردن و ایشان لیاقت پست های بالاتر دارند ان شاالله به هدفشون که چیزی جز خدمت صادقانه به این نظام نیست برسن .
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲
0
0
برادر سیدرضا سند همان حکم و ابلاغی است که از طریق رئیس این بنیاد صادر شده و خبرگزاری های رسمی هم با استناد به آن خبر را اعلام نمودند.
در حیرتم از این اظهارات شما؟؟؟؟
رضا رشــــــیدی الوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۰
0
0
باسلام.گرچه ایشان فامیل بنده هستند.اما اینقدر این شخص غرق در ارتباط باخدای خود ومسئولیتش میباشد که واقعا الان این پیام رو بهش نشون بدید بخدا بجا نمی آورد. کی باشیم.امیدوارم خدا در تمام جنبشش بهش امید وپیشرفت قلبی خوش آیند داده تا بلکه بتواند امیدی باشد برای میهن و مردمان این سرزمین.ایشان لایق وصادق دل ودین خدایی بوده.وخواهند.بود..بنده بچه بودم ایشونم سنی اون موقع نداشت ولی بخدای صاحب جانها باچشای خودم دیدم تو روستا نشسته بود پای دیوار خرابه خونشون داشت قرآن می خوند..پس خدا بزرگه و باخدابود.والانم خدایی مقامش حقشه..))((
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین