کد خبر: ۶۱۸۵۷۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
لاکچری بازی با پوشش خیریه همسر و فرزندان از جیب شهرداری
فرق کارگزارانی‌ها با تازه از راه رسیده‌های خیریه بازی مانند قالیباف ها و همسرشان اینست که آنها برندسازی را با جهیزیه و صندوق قرض الحسنه در کرمان شروع می‌کردند اما اینها با موسسه خیریه و مدرسه غیرانتفاعی در سعادت آباد.

گروه اجتماعی: فرق کارگزارانی‌ها با تازه از راه رسیده‌های خیریه بازی مانند قالیباف ها و همسرشان اینست که آنها برندسازی را با جهیزیه و صندوق قرض الحسنه در کرمان شروع می‌کردند اما اینها با موسسه خیریه و مدرسه غیرانتفاعی در سعادت آباد.

چند خط از یافت‌آباد، برای الیاس قالیباف و نوخیریه بازهای سعادت‌آباد

به گزارش بولتن نیوز، وحید اشتری در شبکه اجتماعی مکتوبات نوشت: ژن_خوب آقای قالیباف ادب به خرج داده، برای ما برچسب جدید پیدا کرده و در جواب‌مان نوشته است "کاسبان تخریب" (linkp.ir/3m5n)


آقای قالیباف خودش در جایگاه شهردار تهران وقتی می‌خواست جواب عدالتخواهان را بدهد از واژه "عدالتخواران" استفاده می‌کرد.(linkp.ir/1k8o)

"عکس منتشره از پدرم مربوط به هفته آخر انتخابات در سال ۱۳۹۲ و میدان فلسطین است که به فراخور آن ایام طبیعتا افراد بسیاری آنجا حضور پیدا می‌کردند که حتی مسئولیتی در ستاد نداشتند. فقط در منطق تخریب کنندگان است که داشتن عکس مشترک اتهامات را نیز مشترک می کند!"

با این پاراگراف یعنی هادی رضوی را اصلا ممکن است فرزند آقای قالیباف نشناسد. یحتمل رضوی بدون داشتن هیچ‌گونه ارتباط خاص داشته از کنار میدان فلسطین رد می‌شده دیده شلوغ است رفته بالای سن و پرسیده چه خبر است گفته‌اند هیچی فعلا دستتت را تکان بده.

یکسال قبل از این عکس هم که با فرزند آقای قالیباف هیات مدیره موسسه متعلق به خیریه شدند، یحتمل داشته از جلوی ثبت شرکت‌ها رد میشده و دیده شلوغ است رفته داخل پرسیده چه خبر است گفته‌اند هیچی پای کار خیر در میان است یک کپی شناسنامه داده و عضو هیات مدیره شده است..

الیاس قالیباف حرف آخر را اول زده و گفته موسسه شمس الشموس و آن مدارس غیر انتفاعی که ما مدیرش هستیم مال من نیست مال خیریه امام رضاست.

چند خط از یافت‌آباد، برای الیاس قالیباف و نوخیریه بازهای سعادت‌آباد

حالا من نمی‌خواستم اینقدر با عجله به خیریه امام رضا(ع) برسیم. ولی ایشان خیلی زود دستپاچه شده و لو داده است. یکی از اصلی‌ترین گلوگاه‌های فساد و پولشویی و زمین‌خواری در کشور همین خیریه بازی‌ مدیران است.

هر مدیری در کشور سرکارآمد به اسم زن و فرزند و اطرافیان مورد اعتمادش یک خیریه درست کرد، کلی ملک و اموال را در پوشش خیریه از ثروت عمومی خارج کرد و به نام آن موسسه زد تا بعد از کنار رفتن از مسئولیت، تحت اختیار خودش و خانواده و هیات امنای دور همی کلی کار بدون حساب و کتاب بکند.

انتقادات برخی اعضای شورای شهر سابق به بذل و بخشش‌های میلیاردی آقای قالیباف و به نام زدن املاک عمومی به اسم موسسه همسرشان خانم زهرا مشیر را یادتان هست؟ ( linkp.ir/mWJE) ماجرای همین خیریه‌ای بود که حالا پسرشان می فرمایند ما مدیران مدارس غیرانتفاعی‌اش در سعادت‌آباد هستیم.

خیریه‌بازی با اموال عمومی و ساختن مدرسه غیرانتفاعی لاکچری در سعادت‌آباد آنهم با شهریه 30 چهل میلیونی به اسم کار برای مستضعفان؟ چطور شد که ژن های خوب اینقدر اعتماد به نفس پیدا کردند و از اینهمه پارادوکس پاره نمی‌شوند؟ تا جایی که عقل ما قد می‌دهد کار خیر را معمولا در یافت‌آباد می‌کنند نه سعادت‌آباد.

پدر بزرگ‌های‌ما گرفتار خیریه‌ بازی‌های شاه با دکان و دستک ساختن برای بنیاد فرح بودند، پدرهای‌مان گرفتار مولی الموحدین درست کردن هاشمی و مرعشی و کارگزاران و به نام زدن زمین و املاک دولتی برای همسران‌ اینها شدند.

خودمان هم معلوم نیست چه گناهی کردیم که گیر آقای قالیباف و اعوان و انصار و تازه به دوران رسیده‌های نوخیریه باز افتادیم؟ ما نخواهیم شما با اموال خودمان برای مان کار خیر بکنید چه کسی را باید ببینیم؟

فرق کارگزارانی‌ها با تازه از راه رسیده‌های خیریه بازی اینست که حداقل آنها برندسازی را با جورکردن جهیزیه و صندوق قرض الحسنه در کرمان شروع می‌کردند اینها با مدرسه غیرانتفاعی ساختن در سعادت آباد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۵
0
0
مغزم سوت کشید از این گزارش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۷
0
0
مدتهاست که مردم فهیم با بصیرت فقط بدنبال انقلابیون ولایت مدار و ساده زیست هستند افرادی مانند آقای زاکانی و... وگرنه خیلی وقته نقاب از چهره تکنو کارتهای اصلاح طلب یا مدعی اصولگرایی افتاده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۰:۵۹
0
0
به عنوان کسی که از ابتدا منتقد قالیباف بودم، ولی این مطلب صرفا اتهام ذهنی نویسنده است(فارغ از صحت و سقم مطلب و تطابقش با واقع) با فرضیات ذهنی نمیشه ادعای عدالت گستری داشت باید باید اثبات یقینی بشه بعد بدون هیچ نگاه جناحی به هر کسی که تخلف کرد تاخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۱۱
0
0
تا وقتی شهردار بود و مردانه کار کرد و شهر از بسیاری از معضلات و مشکلات نجات داد این حرفها مطرح نبود حالا که ممکنه مجددا برای ریاست جمهوری کاندید بشه از الان شروع کردن به لجن پراکنی و شخصیت شکنی خدا عاقبت همه را بخیر کند و دهان اونهایی که دروغ و تهمت میزنن بشکند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۹
0
1
طرفداران قالیباف را به مناظره می طلبم.
اینها مواضع کیست؟
۲۰ بهمن ۹٧ | قالیباف در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما: افکار عمومی
باورش شده بود که اگر امروز مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود؛ حضرت آقا از
اول هم گفتند آمریکا قابل اطمینان نیست؛ در برجام رفتیم چه اتفاقی افتاد،
نه مشکلات اقتصادی ما حل شد، نه مشکلات سیاسی ما حل شد، نه دشمنی‌شان رفع
شد؛ ما نباید در روش مبارزه بدسلیقه‌گی کنیم و به اصطلاح گاف بدهیم؛
عقیده من این است که ما باید روحیه پیش‌دستانه و بازدارندگی داشته باشیم،
ما این روحیه را در حوزه دفاعی داریم

۱۱ اردیبهشت ۹۶ | قالیباف "در ایام انتخابات" در شبکه دو سیما: من هم از
برجام پاسداری می‌کنم؛ هر دولتی غیر از این دولت، همین مسیر را می‌رفت

۵ مهر ۹۵ | قالیباف : مذاکره با دشمن نیز به نوعی مبارزه است! بنده با
برجام موافق هستم|تسنیم

۱۸ آبان ۹۴ | قالیباف : برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است!
بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا
از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم|فارس

۲۴ تیر ۹۴ | قالیباف خطاب به ظریف : خداقوت دوست عزیز، وظیفه خود می‌دانم
از تلاش‌های مجاهدانه تیم مذاکره‌کننده ایران و به‌خصوص دوست عزیزم جناب
آقای دکتر ظریف تقدیر نمایم و به همه‌ آنها خسته نباشید بگویم


راستی
اگر روحانی مسجدی را خراب کرده بود برای حفظ قداست تئاتر شهر چه می کردید؟
اگر مشایی گفته بود برجام موفقیت بزرگ است چه می کردید؟
اگر خاتمی گفته بود پیشرفت بر عدالت مقدم است چه می کردید؟
اگر بقایی دستور داده بود سلطهای زباله تهران درست قبل از فتنه 88
پلاستیکی شود- با وجود هشدارهای امنیتی- چه می کردید؟
اگر شرکتی جز شرکت جهان و بانکی جز بنک شهر دستش در گران کردن سکه و ارز
در سال 90 بود جه می کردید؟
اگر استاندار تهران دولت احمدی نژاد می گفت سه میلیون نفر در تظاهرات 25
خرداد 88 شرکت کردند چه می کردید؟
اگر احمدی نژاد یک کتاب در مورد سوابق جبهه اش در کردستان نوشته بود و آن
را به اسم یکی از دوستان شهیدش می نوشت و با بودجه بیت المال چاپ می کرد
و به رایگان به همه هدیه می داد و می برد برای رهبری اما رهبری از تایید
و تقریض کتاب خودداری می کرد تا جایی که چو را می افتاد رهبری با آن شهید
مشکل دارد اما رهبری به دیدار خانواده آن شهید می رفت اما باز هم کتاب
مزبور را تایید نمی کرد چه می کردید (دقیقا ماجراهای کتاب بابا نظر).
اگر کسی جز قالیباف برای سوء استفاده تبلیغاتی بودجه شهرداری تهران را
صرف کمک به زوار اربعین می کرد چه می کردید؟ باز هم تاییدش می کردید؟ نمی
گفتید ریاکاری و از محل بیت المال است که فقط قرار بوده در تهران خرج
شود؟
اگر یک وزیر احمدی نژاد با وجود اعلام توان داخلی اقدام به واردات واگن
از چین می کرد چه می کردید؟
اگر تبلیغات احمدی نژاد با بودجه شهرداری انجام می شد چه می کردید؟
اگر شهردار فعلی تهران به طور انفجاری تراکم بفروشد تا مسکن را گران کند
چه می کنید؟ کاری که قایباف فقط برای به شکست کشاندن مسکن مهر انجام داد
تا اثر کاهش قیمت را خنثی کند و وقیحانه تر اینکه رسانه های بی شمار تحت
امرش در وارونه نمایی محض گفتند گرانی مسکن به دلیل ساخت مسکن مهر است و
احدی هم نپرسید مگر تولید کار می تواند سبب گرانی آن بشود؟
اگر کرباسچی مثلا یک پروژه با چندین برابر هزینه اولیه تمام می کرد و
آنهم با عجله و آنهم بدون رعایت استانداردهای مهندسی چه می کردید؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۷
1
0
مقاله خوبی بود احتیاج به سند نیست با همین دستفرمون پیش برین تا خدایی نکرده قالیباف رئیس جمهور نشه .مگه برای اثبات تقلب کسی سند رو کرد همین که گفتند تقلب شده کشور را به این روز رساندند که میبینید.حالا بایستی قالیباف را خراب کرد. ای بابا کی دنبال سند میگرده حرف بولتن سنده باور کن راس میگم به جان ...... بولتن مچکریم علی برکت الله .
حسینی
|
Sweden
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۱
1
1
خدایا قالیباف رئیس جمهور بشه همه بفهمن رئیس جمهور یعنی چی.
رئیس پلیس که بود تازه فهمیدن رئیس پلیس یعنی چی.
شهردار که شد تازه فهمیدن شهردار یعنی چی.
طعم این یکی رو هم بهمون بچشون.
چشم بدخواهان هم کور. من که خیلی امید دارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین