کد خبر: ۶۱۶۵۴۴
تعداد نظرات: ۱۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
پس از گزارشات متعدد بولتن نیوز در رابطه با تخلفات خرید از شرکت زیمنس در مجتمع گاز پارس جنوبی رئیس هیات مدیره و مدیر نظارت بر تولید..

گروه اقتصادی: پس از گزارشات متعدد بولتن نیوز در رابطه با تخلفات خرید از شرکت زیمنس در مجتمع گاز پارس جنوبی رئیس هیات مدیره و مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز برکنار و تنزل درجه پیدا کردند

سرانجام عوامل تخلفات خرید از زیمنس در شرکت ملی کاز ایران برکنار و تنزل رتبه داده شد

به گزارش بولتن نیوز، پس از گزارشات متعدد بولتن نیوز و در پی ناکارآمدی و تخلفات و خریدهای غیرقانونی با ترک تشریفات غیر ضروری در مجتمع گاز پارس جنوبی و خرید بیش از پنجاه میلیون یوریی با 240 میلیارد تومان بالاتر از قیمت واقعی، رئیس هیئت مدیره و مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ، توسط مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برکنار و تنزل رتبه داده شد.


در این رابطه هم اکنون پرونده در بازرسی نفت، کمیسیون مبارزه با فساد مجلس شورای اسلامی و بازرسی مفتوح میباشد.


برابر خبر منتشره توسط گاز نیوز، غلامرضا بهمن نیا کنار گذاشته شد و «مسعود زردویان» مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و «سهراب نجار» رئیس بازرسی شرکت ملی گاز شدند و تغییرات بیشتر در راه است.


پیش از این در 14 آبان 97 فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در خبری که در بولتن نیوز با تیتر "فروش کالا 240 میلیارد بالاتر از قیمت به مجتمع گاز پارس جنوبی" منتشر شد خبر از تخلفات گسترده در خرید کالا از بعضی شرکتهای خاص و وابسته به بعضی مدیران شرکت ملی گاز در زمان مدیر عامل قبلی مجتمع و در چند ماه گذشته در زمان مدیر عامل فعلی مجتمع گاز خریدی کلان، غیر قانونی و غیر ضروری از شرکتی واسطه و به قیمت گزاف از شرکت زیمنس در مجتمع گاز پارس جنوبی داده بود.


خبرها حکایت از تغییر مدیر عامل فعلی مجتمع گاز پارس جنوبی و برخی اعضای هیئت مدیره حکایت دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰۴
ناشناس
|
Canada
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۳۷
0
0
فقط محاکمه علنی در این وزارتخانه جواب میدهد.

Hse شرکت ملی گاز برای آدمهای حرفه ای هم جای بدی برای گرفتن مشاور و خرید تخصصی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این افراد باید برکنار و محاکمه شوند و جابجا نشوند.
الان هم دیگر آقای زنگنه از فساد اینگونه افراد خمایت نمیکند.
آقای خجسته و همکاران زحمتکش بابت بر ملا شدن این فساد از همه شما تشکر داریم.
این حق زنان و مردان محروم این سرزمین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۵
0
0
اگر ادعای شما واقعیت داشته باشد جابجایی چه توجیهی دارد ؟ محاکمه و انفصال دائمی از خدمات دولتی چاره ساز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۷
0
0
شجاعت شما در بیان مفاسد اقتصادی موجب مباهات است ، برقرار باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۲
0
0
مدیر برکنار شده کمترین تقصیر را دارد . مدیر عامل مجتمع پارس جنوبی با همکاری مدیر بازرگانی این تخلف را مرتکب شده اند
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۵
0
0
لطفاً در مورد پروژه هاي بي مورد مشاوره هم كه آقاي بهمن نيا از طريق دامادشان در حال تعريف كردن براي پالايشگاهها هستند هم بررسي بفرمائيد. مانند طراحي لرزه اي ساختمانهاي پالايشگاهها و مطالعات انرژي!! از نظر اسم، دهان پر كن و فريبنده هستند اما كاملا بيهوده و بلااستفاده. ايشان ظاهراً تصميم گرفته اند بار و بنديل خود و نسل هاي بعدشان را خيلي زود ببندند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۹
1
0
چنان با افتخار تیتر میزنید که اصلا حس نمیکنید شاید در باطن کارتون خیانت به مملکتتون وجود داره.فقط بلدید از راه دور نظاره کنید و اشکال ببندید. دستتون توی کار نیست.
هیچ وقت بحث ارزش کسب شده، کیفیت تجهیزات و قطعات، ارزش تولید از دست رفته ناشی از نبود قطعات و رعایت قوانین دست و پا گیر که صرفا هزینه رو میبینه و نه کیفیت و منفعت رو براتون مهم نبوده.
منظور این کیس خاص نیست، بلکه نگاه سازمان های نظارتی به افراد به صورت پیش فرد دزد بودن افراده.
اصلا نگاه ارزش کسب شده، هزینه تولید از دست رفته، آنالیز هزینه منفعت و ... در سیستم دولتی و سازمانهای نظارتی وجود نداره.
زمانی که میلیاردها تومن سود از دست رفته داریم آیا منطقی نیست کمی بیشتر هزینه کنیم اما سریعتر و با کیفیت بالاتر به نتیجه برسیم.

تا وقتی که صرفا نگاه هزینه ای باشه اوضاع همینه. اگر کسی هم بخواد دلش بسوزه برای سیستم، انقدر دست و پاشو میبندن و تهمت میزنن تا کاری انجام نشه
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۲۷
0
0
جناب آقای مهندس زنگنه
جناب آقای مهنذس تربتی
جناب آقای مهندس زردویان
آقایان محترم
مسئولان کرامی
مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی رها با ۲۴ فاز کازی رها شده و جولانگاه برونسپاری و خصولتی سازی شده است.مدیر عامل مجتمع هر روز به یک بهانه بسیار کم در محل کار ظاهر میشود و بازرسی و دیوان محاسبات را در اسنان بوشهر بهانه میکند، کرچه تخلفات زیاد است و باید پاسخگو باشند ، اما زمانهایی که به این بهانه در محل کار حاضر نمی شود سوال شد در روزهای متمادی که ایشان اصلا بازرسی نرفتند.مدیر عامل این مجتمع بعد از یکسال و نیم هنوز وارد بعضی از پالایشگاهها نشدند.روزهای اول به قول خودش دنبال شناخت بود ولی مثل اینکه بعد پانزده ماه هنوز به شناخت نرسید، دو علت دارد یا بی تفاوتی و عدم حضور در محل کار و سناد مجتمع گاز در عسلویه ، یا اینکه ایشان فقط ذنبال مزایای مذیر عاملی و منتظر بازنشستگی است.
لطفا دستور دهید از وضعیت نگران کننده و ضعف مدیریت آقایان در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی ،یک ارزیابی حداقلی انجام شود.
مگر میشود این همه پالایشکاه و پرسنل را به امان خدا رها کرد.
چرا اینقدر بی تفاوتی وجود دارد در این دولت.
آقای تربتی لطفا دستور دهید خرید از شرکتهای خاص تحت عنوان خودکفایی دروغین متوقف شود.
نمی شود مدیری را به خاطر تخلف برکنار نمود ، بعد هر جا می نشیند عنوان کند که خودم جانشین خودم را بعد برکناری ام تعیین نمودم، این واقعا مسخره بازی تیست؟
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۱
0
0
همانطوری که قسط اول این پول را تمام و کمال و سریع بازرگانی ، مالی ، منابع انسانی و تمامی عوامل زود دست به دست هم دادند و واریز کردند به حساب آن شرکت ، قبل اینکه دستگاههای نظارتی متوجه شوند و ورود کنند که از شرگردهای جناب رئیس هیئت مدیره تو چند سال کذشته بود، بزن و در رو و زمانیکه در عسلویه هم بود، شگردش همین بود، موقع انتصابات، موقع پیمانها ، موقع خریدها و.....
اخیرا قبل برکناری یک حدود چهار میلیون یورویی برای اجرا و آموزش همین پروژه درنظر گرفته بودند ، فرستادند یعنی کارشناسان مالی نظر دهند، کارشناسان مالی ایرادات زیادی گرفتند به تخلفات این خرید و اجرای آن، حالا به جای اینکه توضیح دهند و رفع اشکال کنند، مدیر عامل ، مدیر عملیات و مدیر بازرگانی باهم نشستند صورت جلسه نمودند برای پرداخت و لازم است قبل از اینکه پولی رد و بدل شود ، دستگاه بازرسی ورود کند و اجازه این تخلف را ندهد.
۹۸ هزار یورو فقط برای سفرهای خارجی خوذشان تحت عنوان آموزش درنظر گرفتند و در این شرایط بحرانی ارزی اینها بلدند از چه طرقی وارد شوند.
فقط این رسانه بولتن نیوز است که جور تمامی رسانه ها را میکشد و اطلاع رسانی میکند.
خداوند یارتان باد
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۱
0
0
نزول یا صعود . لطفا چارت سازمانی شرکت نفت را به نمایش بزارید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۴
1
0
حتما سعي كنيد قبل از انتشار اينگونه خبرهاي كذب به رسالت رسانه ها در انتشار خبرهاي صحيح و مبتني بر مستندات قانوني توجه گردد. مراقبت از حرمت مديران تلاشگر بخشي از رسالت شماست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۸
0
0
این گوشه ای از دست کجی ها در مجتمع گاز پارس جنوبی هست، باید ورود بیشتری صورت گیرد و خیلی از روسا و مدیران میانی مجتمع جابجا شوند و نظارت سختی روی آنها صورت گیرد.
کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۸
0
0
شركت انتقال گاز با چه مجوزی ساختمان مجلل در گران قیمت ترین مکان تهران - خیابان اسفندیار به قیمت ۴۰ میلیارد تومان برای ۴ سال رهن کرده است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۹
0
0
از این نوع فسادها در بدنه نفت خصوصا پالایشگاههای گاز به وفور دیده میشود ولی دریغ از کوچکترین عکس العملی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۱
0
0
احسنت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۴
1
0
بیژن زنگنه باز هم نشون داد که در برخورد با فساد با کسی شوخی نداره!
برکناری آقای بهمن‌نیا و منصوب شدنشون در پست جدید ریاست hse شرکت ملی گاز، خیلی برخورد قاطعی بود!
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۴
1
0
این تغییرات در راستای جابجایی مدیران ۴ ساله بوده و هیچ ربطی به مطالب این خبر ندارد.
یک قاضی بازنشسته
|
Viet Nam
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۳
0
0
با توجه به جنبه کیفری موضوعه ,رسیدگی به این پرونده در حیطه اختیارات هیات رسیدگی به تخلفات اداری شرکت ملی گاز ایران نبوده و بایستی سریعا به منظور اقامه دادرسی به قوه قضاییه ارجاع گردد و عواقب هرگونه تاخیر و تبعات معنونه در این کار براساس اساسنامه شرکت ملی گاز به عهده مدیر عامل شرکت ملی گاز می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۶:۱۹
0
0
ايشان بايد محاكمه شوند همين وقتي يكي محاكمه بشود ديگري به خود اجازه چنين كاري را. نخواهد داد
پارس جنوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۷
0
0
یکی از تخلفات شدید این تیم این بود که با ایجاد مجازی کانون ارزیابی تمام نیروهای وابسته به خود را در سمت های کلیدی مجتمع منتصب کردند.
مدیر محترم منابع انسانی که تاکنون برای عدم جابجایی اش از این سمت به همه روشی متوسل شده است... در آخرین فعالیت لیست جانشینان مستعد خودش را به مدیر عامل محترم پیشنهاد کرده است!!! ایشان هیچ یک از نیروهای توانمند و صاحب صلاحیت را به این کانون دعوت نکرد به این امید که نفر منسوب خودش بین چند نفر انتخاب بشه ...
همه این اتفاقات با هماهنگی مدیر محترم نظارت بر تولید ساماندهی می شد که امیدواریم با برداشتن ایشان انتصابات یک سال اخیر نیز بازنگری شود و همچنین اعضا هیات مدیره نیز دستخوش تغییرات شوند.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۲
0
0
هنوز بخش دوم قسط که بخش اجراست و چهار میلیون یورو هست پرداخت نشد.ولی مدیر عامل مجتمع که از خودش هیچ اختیاری نداشت و کاملا این مدت در چنگ مدیر نظارت بر تولید و رئیس هیئت مدیره بود ، باز با رودربایستی صورتجلسه ای غیر قانونی و چهار نفره ( یعنی اینکه جمعی است و تخلف نیست)درست کرد برای پرداخت آن، چون همه اینها از برکناری مدیر نظارت بر تولید آگاه بودند و گفتند قبل برکناری این صورتجلسه باید انجام شود.
تنها راه حل نجات مجتمع گاز برکناری شبکه مدیران میانی است وگرنه با برکناری بهمن نیا فقط بخشی از مشکل حل خواهد شد.مدیر بازرگانی نیاز به مراقبت قبل از تغییر دارد.جایگزین مدیر مالی مشخص شد.منابع انسانی که به کل تعطیل است و باید آن را دریابند.تمامی این شبکه باید منهدم شود وکرنه این باند و این فسادها همچنان خبر ساز خواهند شد.
حالا نگاه کنید در Hseشرکت ملی گاز که یک جای سالم و بدون حاشیه بود، در این شرایط بد ارزی فردا سفرهای خارجی شروع میشود، کرفتن مشاور و سیستم بازی و گزارش رنگی درست کردن شروع میشود.خرید برندهای خارجی ایمنی و آتش نشانی در دستور کار قرار می گیرد.
این افراد هرجایی بروند حقوق دولتی کفاف زندگی و هزینه های آنها را نمی دهد.
باید پروژه تراشی کنند، خرید کنند، سفر خارجی بروند و...
وظیفه مدیر نظارت بر تولید این است ببیند مدیر عامل مجتمع چند روز کاری در هفته سرکار میرود و برخورد ایشان با پرسنل و مدیریت های میانی چگونه است.
در چهارده ماه گذشته بررسی شود ببینند که مدیر عامل مجتمع گاز چند بار در جلسه تولید که بسیار مهم است شرکت نموده است.
کافی است که یک گروه بازرس شرافتمند ورود کنند ببینند که مکانیکال سیل های خریداری شده از شرکتی که نسبت فامیلی نزدیکی با مدیر برکنار شده نظارت بر تولید دارد ، به چه مقدار و چه قیمت اضافی خریداری شده است و در انبارهای مجتمع در حال پوسیدن چون بلا استفاده اند.
آن وقت طبق بخشنامه وزیر ذستمال کاغذی در اداره خرید نمی شود.
اعزام پزشکی برای خانواده کارمند سخت گیری میشود.
هزینه درمان پرداخت نمی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۲
1
0
مطمین باشید اگرتغییرات 4ساله مدیریتی اجراشود تخلف درباقی مدیریتها رومی شود قابل توجه اقای تربتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۵
1
0
مطمین باشید اگرتغییرات 4ساله مدیریتی اجراشود تخلف درباقی مدیریتها رومی شود قابل توجه اقای تربتی
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
0
0
دوست ناشناسی پیام گذاشت که این برکناری نبود به خاطر تخلف و این در راستای جابجایی مدیران چهارساله هست.
یشان اصلا مدیر چهار ساله نیست.
متاسفانه شما هم جز باند هستید و قصد انحراف اذهان و ادث شدن پیام را دارید.
هنوز سه سال هم نشد که وی آمد نظارت بر تولید.
لطفا برو تاریخ انتصاب ایشان و لینک مربوطه را نگاه کن که وی اصلا نه مدیر چهار ساله بود و نه تغییر دولت داشتیم ، در همین دولت ایشان به دلیل تخلفات گسترده به خصوص خرید از سرکتی واسطه زیمنس به بهانه تحریم که جنس از قبل در کشور دپو شده بود ، برکنار شد و بزودی دامنه این برکناری ها گسترده تر هم خواهد شد.
مسخره تر اینکه ایشان در هر کجا و هر جمعی که می نشیند عنوان میکند که خودم آقای مهندس زردویان را برای جانشینی ام معرفی نمودم!!!!!!
این اولا می خواهد بگوید که من هنوز نفوذ دارم و اتفاقی نیفتاد.
دوما برای کوچک شمردن شخصی که به این سمت منصوب شد این حرفها را می زند.
اگر راست می گفت با این همه لابی کردن خودش را حفظ مینمود.
پس لطفا با سند و مدرک پیام دهید.وی چهار ساله نبود و حداقل دوست داشت برود پژوهش که پول و پروژه باشد، نه Hse که هیچ ندارد.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۴
0
0
اگر روزی منطقه نماینده ای آگاه و شجاع داشته باشد و تحقیق و تفحص از مجتمع گاز صورت گیرد ، آنگاه دامنه فساد سر از کجا در آورد ، خدا میداند وبس....

از جناب آقای خجسته در کمیسیون مبارزه با فساد مجلس شورای اسلامی می خواهیم این مورد را حتما و حتما پیگیری نمایند.
شما با وجودیکه نماینده همدان هستید ، اما در مجتمع گاز پارس جنوبی شناخته شده تر از نماینده منطقه و همه نمایندگان استان هستید.
دست حق یارتان به مبارزه با فساد تا سرحد توان ادامه دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۸
0
0
اون موقعی که خرید از شرکت زیمنس انجام شد.
اقای بهمن نیا رییس هیات مدیره پارس جنوبی بود.
در ضمن در شرایط کنونی که تحریم ها دوباره برگشتند اصلا چنین اقلامی را می شود از زیمنس یا دیگر شرکتها با خرید ؟؟؟؟ با چه قیمتی؟؟؟؟
شاید این خرید تدبیری و پیش بینی برای اینده بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۱
0
0
با سلام
حقیقت اینه که مدت ها است پارس جنوبی تبدیل به حیات خلوت خیلی مجموعه های بیرونی شده ، خیلی راحته که به یک نفر تهمت بزنید و بی احترامی کنید. چقدر سابقه مدیریت اجرایی دارید ؟ تا حالا چقدر ریسک کردید تا تولیدی را که هزاران دشمن داره را حفظ کنید ؟ تو شرایطی که برای تامین ارز سیب زمینی و‌پیازمون رو هم می فروشیم نباید ادعا بشه که بقیه سوپر من هستند و بدون هیچ اشتباهی می توانند تاسیسات چند صد میلیارد دلاری را سر پا نگه دارند. ای کاش این دوستان خبرنگار یا ... مدتی هر چند کوتاه کنار این مدیران با داشتن مسولیت و پاسخ گویی کار میکردند تا بعد ببینیم بازم به همین راحتی قلم میزدند؟ بله هر اشتباهی شده باید پیگیری بشه ولی هر کدام از این دوستان که می توانستند شرکت زیمنس را متقاعد کنند که تو اون شرایط بطور مستقیم این خدمات را بده خوب ابراز وجود بفرمایند تا بقیه هم استفاده کنند. به سرعت اگر کسی خطایی مرتکب شد همه هست و نیستش را زیر سوال می بریم !! گاهی یک نگاه درست توی آینه خیلی مفیده برای اونهایی که خودشان را عاری از هر عیبی می بینند. به امید اون روزی که قضاوت ها را به عهده خدای متعال و مجموعه قضایی بسپاریم که خدا را شاکریم این روزها در اوج هستند و باد بگیریم به هم احترام بگذاریم و همدیگر را به عنوان یک ایرانی قبول داشته باشیم.
ستاد مجتمع
|
India
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۹
0
0
مشکل این جماعت این است حالا که دستگاههای نظارتی را به هیچ می انگارند یا بقول خودشان همه را می خرند ، غافل میشوند از اینکه هنوز در سیستم آدمهای شجاع و سالمی هستند که اگر شما آنها را به هیچ انگارید ، انها در مقابل همه دنیای شما خواهند ایستاد.
این شخص تا قبل از اینکه این فساد توسط این رسانه شجاع افشا شود ، چنان کستاخانه نسبت به همکارانی که بقول خودش در باندش نیستند ، برخورد مینمود و به عواملش هم میگفت اهمیتی قائل نشوید.
ولی بلاخره بالای هر دستی ، دست دگر وجود دارد.
آن موقع که آدمها را جمع می نمودند برای مصاحبه ساختگی و تحقیر آمیز برخورد می کردند ، باید میدانستند که امروزی هم وجود دارد که همه جا به اسم معامله گر و مفسد، بعضی آدمها را صدا بزنند .
در گروههای مختلف همکاران غوغایی است نسبت به لین فساد بزرگ و برکناری و جالب است به عنوان پر بازدیده ترین خبر سایت بولتن نیوز هست و پر مخاطب.اینها اهداف شومی داشتند برای برون سپاری ها و بکار گیری ویمانکاران خاص و جلوگیری از جریمه آنها در پالایشگاهها با وجود کم کاری زیاد و بی اهمیتی به کارفرما...
کارشناسان و روسای واحدها شجاع برخورد کنید و اجازه تضییع حق دولت و بیت المال را به پیمانکاران ندهید.
ناشناس
|
India
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۶
0
0
لطفا به گوشت های فاسدی که در ایام عید به خانواده همکاران در کمپ شرینو در عسلویه که میهمان بودند ، داده شد رسیدگی شود.
چه کسی مسئول بود؟
چه کسی حریداری نمود؟
چه کسی دستور پخت داد؟
ناظر رستوران وظیفه اش چه بود؟
آشپز چرا زیر بار رفت؟
و بقیه سوالات که باید مدیر منابغ انسانی شرکت مجتمع گاز عسلویه پاسخگو باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۰
0
0
فکر بولتن نیوز دوباره دوست داره فیلتر بشه! زیاد ریسک نکن خطرناکه؛ قضیه گمرک یادت رفته محکومت کردن!! خخخخح آخرش سرتون رو به باد میدید
مدیر پایگاه ما مکلف به ادای تکلیف در مبارزه با مفاسد اقتصادی بنا بر ارزش و آرمانهای انقلاب و فرامین رهبری عزیز انقلاب هستیم
ناشناس
|
India
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۳
0
0
ما جمعی از همکاران پالایشگاه چهارم که کاملا در جریان همه امور هستیم و میدانیم چرا و برای چه افرادی خواهان خرید از شرکت رابط زیمنس برای نیروگاه بودند.
پالایشگاه از دو منبع قابل اطمینان در حال حاضر برق تامین میکند و اصلا نیازی به نیروگاه نبوده و نیست و حاضریم در هر دادگاه و محکمه ای گواهی دهیم که اصل خرید و راه اندازی این نیروگاه یک تبانی صرفا برای خرید قطعات بود، حالا اینکه این قطعات باز به قیمت ۲۴۰ ( دویست و چهل ) میلیارد تومان بیشتر از قیمت اصلی خریداری شدند ، آن قضیه حداگانه ای هست و در حیطه اختیار و تخصص ما نیست و وظیفه حراست و بقیه است که ورود کنند.ولی با اطمینان و آگاهی می گوییم که هدف از راه اندازی نیروگاه فقط و فقط خرید این قطعات و سفر خارجی بود و خیلی عوامل را به صف نمودند که زود این کار انجام شود و همه را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.
واقعا به همه کسانی که مقابل این باند مخوف و زیاده خواه ایستادند، از همکارانی که گزارش نمودند، از کمیسیون مبارزه با فساد مجلس جناب آقای خجسته و همکارانشان ، از رسانه بولتن نیوز و از همه دست اندرکاران تشکر ویژه باید نمود که در نهایت منجر به تغییرات در ستاد شرکت ملی گاز و هیئت مدیره مچتمع گاز گردید.
اینجا هم شایعات داغ و حکایت از تغییر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آینده نزدیک دارد که واقعا نباید افراد فقط برای بازنشستگی و مزایا دنبال پست مدیر عاملی باشند.
همه عنوان میکنند مدیر عامل فقط می خواهد خودش را نگه دارد ، بازنشسته شود، این دیگه چه مدل مسخره بازی است.
مدیر عامل باید اکتیو باشد و پر انرژی و اهل کار و تلاش.
خلاصه اینکه ما امیدوار شدیم با متخلفان برخورد شود‌.
افراذی هم از پالایشگاه چهارم در پر کردن تقاضای کارشناسی این خرید دخیل و ذینفع بودند.
همانهایی که موقع تحویل پروژه پالایشگاه برای خق سکوت لب تاب دریافت نمودند
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۴۹
0
0
عزیزم صحبت از ریسک میکنی، ایشان به گواه همه فقط و فقط دنبال معامله کردن بود و بس، نه کسی از ایشان کار مدیریتی دید و نه هرگز درگیر بود. زمانیکه همزمان دو پالایشگاه را هم بقول خودش مدیریت می کرد، اول اقماری یکشنبه و چهارشنبه پروازی بود، در ماه حداقل یک ماموریت یک هفته ای به خارج جور می کرد، زمانی هم که داخل کشور بود بیشتر تنظیم می کرد که در جلسات تولید باشد و در دید مدیران و بقیه و همه هم پچ پچ می کردند ، اما طبق صفت غالب مردم ما کسی به خودش تذکر نمیداد.اینکه شما می فرمایی قانع نمودن زیمنس به جنس دادن هنر است! این جنس ها قبل تحریم خریداری شده بود و در مشور دپو شده بود و فقط منتظر یک گرانفروشی درست و حسابی بودند که همه چیز مهیا شد و بخش زیادی از کار انجام شد.
اما کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس و مردان دست پاکش خریدنی نبودند و این قصه لو رفت و الان در همه جا و همه سایت ها و خبرگزاری ها صحبت خرید بالاتر قیمت این جنس است و قطعا فقط دادگاه صالحه باید نظر دهد.
پس لطفا شلوغ کاری نکنید که مدیر ریسک پذیر و....یه چیزی از ریسک پذیری شنیدید ولی به آن نرسیدید.
اجازه دهید باندهای مافیایی در مجتمع بیش از این جولان ندهند.
مگر قحطی نفر داریم که دارند این همه نفر از فجر جم میارن تو ستاد و پالایشگاهها؟
ناشناس
|
India
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۱
0
0
آقای عراقی که فیش یکصد و بیست میلیون تومانی وی توسط همین بولتن نیوز افشا شد، به محض بازنشستگی رفت مدیر عامل یکی از شرکتهای ( شرکت آیکو ) شد که قبلا توسط ایشان پروژه چند صد میلیارد تومانی دو تا از پالایشگاهها را به این شرکت داده بود!! آقای بهمن نیا را آقای عراقی منصوب نموده بود و مدیر هر دو پالایشگاهی که شرکت آیکو در آنها پیمان کلان دارد را آقای بهمن نیا منصوب نموده بود! حالا به این قسمت توجه کنید، آقای عراقی که قبلا مدیر عامل گاز بود، حالا شده مدیر عامل همان شرکت خصوصی که خودش پیمان پالایشگاه را توسط آقای بهمن نیا به وی واگذار نمود،خنده آورتر اینکه مارفرما همان بقول مدیر جوان مورد انتخاب آقای حسنی و بهمن نیا هست و این باید به آقای عراقی امر و نهی کند!!
توالی فساد را ببینید و دقیقا اکثر مدیران این وزارتخانه گرفتار یک چنین روابط ناسالمی هستند.
تنها رسانه های آزاد می توانند این روابط را برملا و حداقل اجازه فساد علنی ندهند.
طرف برکنار شد در جلسات عنوان میکند خودم تقاضای برکناری نمودم ، باز به این بسنده نمی کند ،عنوان میکند خودم جانشینم را معرفی نمودم و روال همان است که بود و هیچ چیزی عوض نخواهد شد.
آدم چه بگوید.
الان وظیفه مدیر عامل شرکت ملی گاز و مدیر جدید نظارت بر تولید شرکت ملی گاز است که اعلام موضع کنند.
حتی وی اعلام میکند هیچ تغییری در انتصاباتی که بنده انجام دادم ، صورت نخواهد گرفت.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۴
0
0
کامنت ها از خود خبر داغ تر و برملا کننده تر است.وقتی از این کامنت فهمیدم آقای عراقی مدیر عامل قبلی شرکت ملی گاز ، مدیر عامل شرکت آیکو و رئیس هیئت مدیره این شرکت خصوصی است که قبلا و زمان آقای عراقی هیچ مدیری نمی توانست به خاطر کم کاری این شرکت را جریمه کند، هم متاثر شدم و هم متاسف و بدتر از آن غصه خوردم.
چرا قوه قضائیه ورود نمی کند.
آقای حسنی مدیر عامل مجتمع گاز که فروشنده گاز اتان به پتروشیمی پارس بود، هم بعد بازنشستگی مدیر عامل پتروشیمی پارس شد، روابط ناسالم در این وزارتخانه بیداد میکند، تمام پست ها خرید و فروش میشوند.
تمام این کارها بزرگوارانه و با شعارهای خوب انجام میشود.
چرا کمیسیون مبارزه با فساد مجلس به این روابط ورود نمی کند، نماینده منطقه جنوب استان که فقط نباید فاتحه خوانی برود و تبریک و تسلیت بگوید، وظیفه نماینده است در مجلس فریاد برآورد و این روابط ناسالم را افشا کند و تا اصلاح کوتاه نیاید.
دادستان استان و شهرستان وظیفه دارد به این توالی فساد ورود کند.از این واضح تر تبانی در اموال دولتی و شرکتها ، دیگر باید چه مستنداتی برای ورود باشد.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶
0
0
منم فقط می خوانم و غصه می خورم
مگر کاری دیگر از ما ساخته است؟
چطور هر کس مدیر میشود فورا خانه در تهران می خرد و خانواده بهترین امکانات ولی ما گرفتار راه پله و نبود آسانسور هستیم.
چرا از این سفرها سهم ما بیچارگان در عسلویه نمی شود.
چرا من هر روز از اول صبح تا شام بروم سرکار ولی الان دو هفته است با مدیر عامل کار دارم برای درمان خانم و نبود آساتسور ، ولی دو هفته است مرتب می گویند مدیر عامل تشریف ندارند ولی خودم در جم ایشان را دیدم.
اخیرا مدیران پالایشگاهها هم کمتر سر کار می آیند و بیشتر فقط خود را در جلسه تولید روزهای دوشنبه نشان می دهند، اما اگر ما دو روز مرخصی استحقاقی بگیریم ، فورا اضافه کار و مزایای ما کم میشود.
اصلا به کجا شکایت بریم.
این آقایی که رئیس بازرسی گاز شد ، وظیفه اش چی هست؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۸
0
0
عزیزم غصه خوردن ندارد.بایذ همه کمک کنیم به اصلاح، فریب شو من بازی های بعضی ها را نخوریم.همان زمان که اینجا شومن بازی و مشاور بازی و خودکفایی بازی و کمیته خودکفایی الکی درست کردنذ و ماها یا سکوت کردیم ، یا هورا کشیدیم ، این شد نتیجه اش....کدلمیک از ما خبر نداشتیم زمانی که حسنی مدیر عامل بود و ایشان مدیر پالایشگاه چگونه خریدها را تحت عنوان خود کفایی ،جنس معیوب چینی را وارد می کردند و مصاحبه آتشین روی کانال روابط عمومی که به خود کفایی کامل دست پیدا کردیم و حالا اجناس غیر ضروری در انبار روی دست مجتمع باد کردند.
همان موقع که توسط همین شرکت کالای صد و هشتاد میلیونی به قیمت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان سند خورد و خریداری شد و بعد شش ماه که بعضی دوستان مالی متوجه شدند ، درسکوت آقای حسنی پول را برگرداند، همه سکوت نمودیم و حتی در فضای مجازی دو کلمه ننوشتیم که حداقل متوجه باشند که دیگران متوجه هستند، جرم ما هم کم نیست.
همان موقع که افراد را به صف می کنند با سابقه بالای ۲۰ سال و مصاحبه کشککی می گرفتند همه سکوت نمودیم.
همان موقع که طرف هر ماه یک سفر خارجی به یک بهانه جور می نمود ، و بقیه تماشاگر سکوت نمودیم.
چرا غصه می خوری همکار ناشناس؟
به جای غصه مطالبه کن و بگو چرا مدیر عامل سابق شرکت ملی گاز بعد بازنشستگی مدیرعامل شرکت پیمانکاری زیر دست خودش شود؟!
سوال کن که چرا مدیر عامل سابق مجتمع جناب آقای حسنی برود مدیر عامل پتروشیمی طرف حساب چندساله مجتمع گاز شود؟
باید این روابط ناسالم که دارد وزارتخانه را فلج میکند افشا شود، به رسانه ها کشیده شود.
چرا دو تا همکار که روابط ناسالم این مدیران را در یک کانال افشا نمودند، مورد مواخذه و تبعید قرار گیرند؟
مگر چه نوشتند؟ از استخدام های غیر قانونی و وابسته نوشتند، از توزیع گوشت های ناسالم و فاسد در کمپ مجتمع گاز نوشتند، از ارتقای افراد ناسالم نوشتند، از شومن بازی همین مدیر نوشتند، از خریدهای بی حساب و کتاب و با ترک تشریفات نوشتند، از سرهم مردن پرونده های آلودگی محیط زیست توسط دلالانی نوشتند که به همین دلیل ارتقا گرفتند والان باید کارفرمای مدیر عامل سابق شرکت ملی گاز در شرکت ایکو باشند، اینها جرات نظارت به کسی دارند که منصوبشان نمود؟
همکار غصه نخور ، بنویس، حرف بزن، مطالبه کن ، نگاه به تیتر همین خبر بینداز: برکناری عامل خرید غیر قانونی از شرکت زیمنس و دان گرید نمودن آن ، این کار میسر نمی شد مگر با بیداری تعدادی از همکاران جسور و شجاع ، این را بدان که کار با آدمهای ترسو و محافظه کار به جایی نمی رسد.
پس غصه نخور
هر نفر یک رسانه شویم و آرامش زیادخواهان و اختلاس گران را بهم زنیم.
به دهان آنها تلخ کنیم و بدانند مردانی بی ادعا در کمین آنها هستند که سخت اهل مبارزه اند و تسلیم نمی شوند.
پس غصه نخور، اطمینان داشته باش که الان آنها هستند که باید غصه اشتباهات خود را بخورند.
باید بدانیم طرح اینکه فرد مورد نظرشان را وارد کمیسیون مناقصات کنند و امور پیمانها را برای واکذاری پیمانها به شرکت های خاص به گور خواهند برد.
هر چه خوردند و بردند را هم باید از حلقومشان بیرون خواهیم کشید.
فکر کردند با کادرسازی می توانند به اهداف شوم خود برسند‌
غصه نخور همکار
نا شناااااااس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۴
1
0
خيلي خنده داره اين مظرات زير اين خبر
چقدر بچه گانه است طرز نوشتن اين نظرات
كاملا مشخص است كه تمام اين نظرات توسط يك فرد يا يك گروه نوشته ميشه و متاسفم واسه شما كه اينهارو ثبت مي كنيد
اميدوارم خدا جواب شما و اين گروه رو بده كه انقدر راحت اخبار كذب رو كه منبع فقط خودتون هستيد منتشر مي كنيد
اين آقا كه انقدر از شهامت خبرگزاري شما در نظراتش تعريف مي كنه اميدوارم انقدري شهامت داشته باشيد كه نظر بنده رو هم چاپ كنيد.
منابع انساني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۹
0
0
كسي كه 12 تن گوشت فاسد به دستور ايشون به خانواده كاركنان توزيع شد در محافل خودش مي كنه من با بازرسي مجتمع حل كردم موضوع!!!
اكنون هم داره تلاش مي كنه مشمول قانون ممنوعيت 4 ساله مديران نشه و جالب اينكه مدير عامل محترم هم با ايشون هم راستا است كه وي را به هر طريقي نگه داره
واقعا آدم تعجب مي كنه از اين مدير عامل!!!
بذاريد يه مدير جوان و پر انرژي بياد كه منابع انساني جمع و جور و متحول كنه.
گزارش بازرسي قانوني شركت كه دست همه افتاده -به غير از بازرسي كل كشور كه ظاهرا در جريان نيست -حدود 3000 بليط بدون مجوز تهيه كردند كه عموما براي بفاء خودشون بوده!
اگه كسي معني تضعييع حقوق دولتي چيزي مي دونه يك راهنمايي كنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۰
0
0
اینجا نوشته شد آقای حسنی بعد بازنشستگی از مدیرعاملی مجتمع گاز پارس جنوبی رفت مدیر عامل پتروشیمی پارس شد، یعتی توالی ودامنه فساد به این راحتی و بزرگی؟؟!!
آقای حسنی که آنقدر مذهبی نشون میداد که برای خرید تویوتای رافرد حاضر تشد پول از بانک بگیرد و میگفت مشکل شرعی و ربای بانکی دارد و مجبور شد از همکاران نفری ده و بیست میلیون قرض بگیرد و همکاران هم چون مدیرشان بود نه نگفتند، حالا چگونه به خودشان اجازه دادند که برود جای یک مدیر جوان را در این سن و سال اشغال کند؟ مگر کشور نظارتی ندارد!!
آقای ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس
آیا این کار به نظر شما صحیح است، هرکس جایی مسئولیت گرفت، باید همشهریان خود را اینطور جمع کند دور خودش؟
آقای عراقی اگر بعد بازنشستگی رفت شد مدیر عامل یک شرکت خصوصی که قبلا زیر مجموعه آقای عراقی و پیمانکار پالایشگاه گازی بود، چون ادای بچه مذهبی ها را در نمی آورد کسی دردش نمی گرفت ولی جنابعالی که میگفتی مدیرعاملی مجتمع گاز به اندازه عطسه بزی برایم ارزش ندارد، چرا بعد بازنشستگی رفتی در پتروشیمی و خلاف عرف و قانون سمت گرفتی؟
شما که موقع خداحافظی از مجتمع گاز آدرس کفشداری شماره چهارده امام رضا ( ع) را داده بودی ! چه شد سر از پتروشیمی پارس درآوردی؟
قرآن کریم به ذره مثقال اشاره دارد و در کشوری که اینهمه جوان بیکار داریم جنابعالی و امثال آقای عراقی کی باید سیر شوید از خدمت و گرفتن پست و داشتن درآمد.
جناب آقای زنگنه لطفا دستور فرمایید لطفا به این تخلفات رسیدگی گردد.
جناب آقای میر محمدی بازرس نفت لطفا رسیدگی کنید.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس لطفا در اسرع وقت نسبت به کنار کذاشتن ایشان اقدام گردد.
اعضای محترم کمیسیون انرژی مجلس، نماینده محترم مردم خانم الماسی لطفا پیگیری کنید.
رئیس محترم قوه قضائیه لطفا دستور رسیدگی فرمایید.
چرا از اول جلوی تخلف را نگیرید که زمینه ساز تخلف های بزرگ شود.
از وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه تقاضای دستور رسیدگی داریم.
از جناب آقای سراج رئیس محترم بازرسی کل کشور تقاضای رسیدگی داریم.
از دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر تقاضای رسیدگی میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۱:۰۰
0
0
توی سال ۹۱ دقیقا خرید اسپر پارتهای sgt400 و sgt ۶۰۰ زیمنس رو مناقصه کردند و نزدیک به بیست تا شرکت تو سه مرحله اعلام آمادگی کردن و نهایتا همگی بدلیل شدت تحریم ها انصراف دادن تا اینکه تو آخرین مرحله تجدید مناقصه که داشت به مراحل دلخواه آقای شعبانپور نزدیک میشد یعنی ترک تشریفات مدیر عامل دو شرکت ارتباطات آپادانا سیار و شرکت گز کوه حضورا به مجتمع اومدن و مدارکی را ارایه کردند که نشون میداد با سریال کمپرسورهای زیمنس تو پالایشگاههای کشورای همسایه قطعات را بنام اونجا وارد اون کشور کردن و بعدش به ایران اوردن که واقعا اعلام امادگی این دو شرکت تو اون مقطع که همه شرکتها انصراف داده بودن امید بزرگی برای تامین اون قطعات بود ولی در کمال تعجب آقای شعبانپور که همیشه شعار تولید پایدار سر میداد و اینکه ارم شرکت رو قلب ماست و دوستش داریم شروع به عربده کشی کرد که چرا شرکتهایی را تایید کیفی کرده اند که تجربه مرتبط ندارند در حالیکه بطور مثال ارتباطات آپادانا سیار وارد کننده قطعات سیسکو بود و تجربه خرید خارج متعدد داشت و سوال بزرگ تو ذهن همه حضار در جلسه عربده کشی ایشان این بود که شما تو این اوضاع تحریم بدنبال قطعه هستید یا چیز دیگری ؟
ای کاش در همان زمان تمام این مدارک و مستندات را تحویل وزارت اطلاعات میدادیم تا مشخص کنند ما باید قسم آقای شعبانپور رو باور کنیم یا دم خروس را ؟
اینها همه شومن بازی این افراد هست که ما برای شرکت همه چیزمان را فدا میکنیم و از این خاطرات که فرزندم بدنیا امد و من کنار خانواده نبودم همه اینها برای خر کردن دیگران است
اینها سخت برای بیت المال کیسه دوخته اند
یا خرید دومین مناقصه آمین که اولی را شرکت کمیکال ویز برنده شده بود و آقای شعبانپور بدنبال برنده کردن تیم خودش بود و زمانی صورتجلسه کمیته فنی بازرگانی در اخرین مراحل بوده بدون هیچ هماهنگی قبلی آقای شعبانپور وارد اتاق جلسات کمیته فنی بازرگانی میشه که همه جا میخورن از بس جز زور و فشار چیز دیگری بلد نبود تا از نهایی شدن صورتجلسه جلوگیری کنه همیشه اقای شعبانپور با هماهنگی قبلی به اتاق جلسات می امد و ضمن اینکه ایشان اظهار کرده بودن که داشتند از اینجا رد میشدند گفتند سری هم به جلسه بزنند که حالیکه برای همه مسجل بوده که هدف ایشان چیزی دیگری بود چراکه کمیکال ویز آقای قاسمی داشت برای بار دوم برنده میشد و ایشان عربده کشی هاش رو شروع کرده بوده که ایشون پارت اول را تحویل نداده چرا دارید مجدد به ایشون میدید پارت دوم را ؟
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۷:۱۱
0
0
کسی ۱۷:۵۴ دقیقه پیام گذاشت که این نوشته ها همه کار یک گروه و باند است! مگر کامنت نوشتن هم باندی است؟ الان با هم ، هم باند شدیم؟ گفتیم بامد فساد در مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز و پتروشیمی ها هست،اما باند کامنت نویسی که دیگر نداشتیم ، این یک بخش مردمی است و اگر باند ضد فسادی از آن هم بیرون بیاید بسیار عالی و خداپسندانه و مردمی خواهد بود. اتفاقا پیشنهاد شما خوب است.
دوست محترم رفتن مدیرعامل شرکت ملی گاز جناب آقای عراقی بعد بازنشستگی در هیئت مدیره یک شرکت بقول خصوصی که قبلا از طریق خودش پیمان بالای دویست میلیاردی گرفت این به نظر شما فساد نیست؟

مدیر عاملی اقای حسنی در پتروشیمی خصولتی که چهارسال خریدار گاز مجتمع از آقای حسنی به قیمت کشک بود و تمام هم و غم آقای حسنی دادن خوراک ارزان به این پتروشیمی بود ، این مشکوک و غیر اخلاقی نیست.این اگر فساد علنی و آشکار و دهن کجی به ملت نیست باید اسم آن را چه گذاشت؟ میدانی حسنی حدود هفتاد سال سن دارد و کمیته خودکفایی دروغین در زمان ایشان شکل گرفت که هزاران میلبارد تومان جنس چینی از شرکتی خاص و وابسته به همین شخص که الان از مدیریت نظارت بر تولید کنار گذاشته شد، خریداری نمود تحت عنوان خود کفایی؟!
اطلاع داری که اخیرا یکی دیگر از رفقای جون جونی مدیرعامل برکنار شده نظارت بر تولید که قبلا از سرخون و قشم آمد مجتمع ،گذاشت کمیسیون مناقصات برای مهندسی نمودن پیمانها و واگذاری پیمانها به افراد خاص و شرکتهای وابسته.
شما که نفرین نمودی کامنت نویسان را از چگونگی واگذاری LPG مجتمع به شرکت خاص با ترک تشریفات که اتفاقا عوامل آن از افراد اخراجی شرکت ملی گاز است اطلاع داری؟
الان که کامنت خودت منتشر شد ، خودت را جزئ کدام باند میدانی؟
آگاه هسنی کسی که آقای عراقی سفارش نمود و مدیر پالایشگاه شد و الان باید به شرکت آیکو نظارت کند ، جرات نظارت به شرکتی خصوصی را دارد که آقای عراقی مدیر عامل و هیئت مدیره آن شد؟
آیا همکاران دیسپچینگ که زیر دست آقای حسنی ( زمان مدیر عاملی مجتمع ) بودند ،الان می توانند مطالبات مجتمع را از پتروشیمی خصولنی ( پتروشیمی پارس ) که حسنی بعد بازنشستگی مدیر عامل آن شد انجام دهند؟
به نظر شما این سمت ها که عراقی مدیر عامل سابق گاز برود شرکت خصوصی آیکو و حسنی برود مدیر عامل پتروشیمی خصولتی پارس و بهمن نیا نظارت بر تولید باشد ، به همین راحتی و شانسکی بدست آمدند و صرفا بر حسب شایستگی و تخصص؟
هیچ میدانی که بعد برون سپاری ،جرایم کم کاری بعضی از این شرکتها، ماهیانه به حدود ده میلیارد تومان میرسد و با یک تماس به حداقل ممکن و زیر یک میلیارد تومان کاهش پیدا میکند؟
اطلاع داری مدیر یکی از پالایشگاهها که منزلش را از شیراز به تهران برد برای نزدیکی به مدیر برکنار شده نظارت بر تولید ، مرتبا در دفتر ایشان در تهران جلسه دلشت با پیمانکاران خاص؟
میدانی که ایشان چند روز در ماه در محل کار ( عسلویه ) حاضر میشود ؟ و بقیه را در تهران است!!
مطلع هستی که برای مدیر پالایشگاه نمودن وی ، مدیر نظارت بر تولید برکنار شده شرکت ملی گاز ،چقدر حرص خورد و اذیت شد.
این روابط را ساده و پیش پا افتاده فرض میکنی جنابعالی که کامنت نوشتی به خدا واگذار میشوید بابت کامنت ها!!؟؟؟
اصلا شما تشریف بیاور ستاد مجتمع گاز ببین در طول هفته ، مدیر عامل این مجتمع بزرگ چند روز کاری در محل کار ظاهر میشود و بقیه را کجا تشریف دارد؟
حتی جلسات تولید را هم شرکت نمی کند،که دیگر یعنی گل سرسبد جلسات است در مجتمع.
پیامبر می فرماید آنطور که هستید بر شما حکومت خواهند نمود، وقتی ما ساده لوح باشیم و بی خیال ، همین فسادها از واگذاری پیمانها و خریدها حاصل میشود.
شما فقط ببین مدیر نظارت بر تولید برکنار شده شرکت ملی گاز ظرف سه سال گذشته چند سفر خارجی رفته و برای چه و چه ربطی به کار ایشان داشت؟
شما ببین روابط گازی ما با کشور صربستان کجا بود که ایشان ده روز در صربستان پارسال گشت و گذار داشت.
در خرید از شرکت رابط زیمنس فقط ۹۸ هزار یورو برای سفر خارجی خودشان از پول مردم فقیر پیش بینی نمودند، اگر امثال من و شما ، مسئولان را بیدار نکنیم با کامنت ها و گزارشات ، که فساد تمام وزارت خانه را خواهد گرفت.
اطلاع داری که همین مدیر نظارت بر تولید چقدر لابی در دفتر وزیر نمود و کسی توان برکناری اش را نداشت، اما به محض اینکه وزیر متوجه فساد شد و روابط ناسالم به وی گزارش گردید ، فورا دستور داد برکناری صورت گیرد و ایشان جایی برود که نه پول باشد و نه پروژه.
پس این سایت ها کامنت همه را اگر اهانت شخصی نباشد و به امنیت ملی ضربه نزد منتشر خواهند نمود، همانگونه که کامنت شما را منتشر نمود.
نوشتن و کامنت گذاشتن فقط از روی دلسوزی و ریشه کنی فساد است و گرنه نه باندی وجود دارد و نه گروهی سازمان یافته، که اگر هم باشد رحمت است و عالی و بهتر از این نمی شود.
به امید شکل گرفتن باندهای ضد فساد در تمام شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت و وارد شدن قوی رسانه ها برای آشکار نمودن فسادها و گزارش به کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه قضا، وزارت اطلاعات، حراست و....
شما فرض کن همه را خودت یا یک گروه نوشتی، اینها همه کمک است به وزیر در مبارزه با فساد و مگر بد است؟
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۷:۲۳
0
0
کاش به خرید کلان مواد شیمایی در مجتمع هم اشاره ای میشد که همکارمان که الان در تهران است آنها را بدون ضابطه خرید و همه تاریخ مصرف گذشته شدند و منهدم ، چرا کسی در این مجتمع مواخذه نمی شود؟
چرا آقایی که در مهندسی پالایشگاه دوم بود و این همه مواد شیمایی را از شرکتهای خاصی خرید نمود و بعد رفت سناد شرکت ملی گاز در تهران، بعد از آن اکثر ایم مواد فاسد شدند و منهدم.
لطفا این یکی را نه به خاطر رضای خدا ، نه به خاطر از بین رفتن پول بیت المال و نه به خاطر فساد ....بلکه به خاطر منهدم نمودن این همه مواد شیمایی در طبیعت آلوده منطقه یک بررسی کنید که چه ضرورتی به این همه خرید بود.
از کی و چگونه خریداری شدند.
جرا مصرف نشدند.
و چرا منهدم گشتند.
این خودش میتواند بعد چند سال یک پرونده فساد کلان را باز کند و ضایع کنندگان بیت المال را به پای میز محاکمه بکشاند.
هر نخی را که بگیری به یک جایی ریشه اش وصل میشود و ...
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۳
0
0
خرید و هدر دادن مواد شیمایی و پست گرفتن عراقی و حسنی بعد بازنشستگی کجا میتواند کار یک گروه یا نفر باشد؟
الان بواسطه اینترنت این خبر به پر بازدیده کننده ترین و پر کامنت ترین خبر سایت بولتن نیوز و یکی از خبرهای پر بازدید فارسی در گوگل است! همه دسترسی دارند و کامنت میگذارند.
اینکه دیگه باند نیست و منافعی برای کسی ندارد.بعضی ها دلسوزند، بعضی ها آسیب دیدند، بعضی ها عرق ملی دارند و مخالف فساد و اختلاس هستند.اینها را نکوهش نکنید.
الان دیدی یکی راجع به رولبط ناسالم مدیر عامل هشت سال پیش و عریده کشی ایشان برای واگذاری مناقصه به دوستانش ، نوشت.
اگر شماها اجازه دهید اینجا بهترین و کم هزینه ترین مسیر برای افشا و مبارزه با فساد است.
رئیس جدید دستگاه قضا عزم حدی برای برخورد با دانه درشت ها و باندهای مافیایی را دارد.
همه به وی کمک کنیم .
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۱
0
0
تمام خواستگاه این باند برون سپاری است و خریدهای بازرگانی
دو جایی که هم ریخت و پاش دارند و هم جابجایی پول و بدتر از همه فاقد نظارت

تمام دعوا سر همین دو تاست.
نه تخصص لازم است و نه هیچ چیز دیگری.
اگر تخصص و تعهد لازم بود که این همه آدم به صف نمی شدند برای مصاحبه ساختگی و نفر از پیش تعیین شده ، بعد همان را که مدنظرشون بود از دل مصاحبه بیاد بیرون.
شورش را در آوردند با این سیستم بازی ها و آخرش این نتیجه اش
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۹
0
0
این آقای دکتر بر عکس خبر شما در همه جلسات می گوید من به اختیار خودم رفتم کنار از مدیریت نظارت بر تولید و برکناری در کار نبود!
عجیب و جالب تر اینکه عنوان میکند که جاتشین( آقای زردویان ) را در مدیریت بر نظارت تولید خودم معرفی نمودم!
این چه برکناری و چه تغییز مدیریتی هست؟
اگر اینجور است یعنی خبر شما آبکی است.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۲۶
0
0
تاریخ ۱۵ تیرماه ساعت چهارده و بیست و هشت دقیقه..
یکی کامنت گذاشت کالای ۱۸۰ میلیونی را از شرکت تهادین آرمان زمان مدیر عاملی آقای حسنی یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان خریداری نمودند!!!!!!!

حکایتش
وقتی دوستان مالی حساب و کتاب می نمودند، متوجه شدند دو کالا با یک آرم تولیدی و دقیقا یکسان ، یکی از یک شرکت قبلا ۱۸۰ میلیون تومان خریداری شد و دیگری عین همان کالا از شرکت نهادین آرمان وابسته به مدیر برکنار شده نظارت بر تولید گاز یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان خریداری شدند!!!
این همکار ناشیانه در جلسه موضوع را گفت و حالا چندین ماه از خرید و واریز پول گذشته بود، حسنی که اوضاع را خراب دید ، فورا با شرکت نهادین آرمان و شخص مدیر نظارت بر تولید تماس گرفت و کسانی که متوجه قضیه شده بودند در بازرگانی و مالی مجتمع و گفتند این اشکال تایپی و دو عدد مشابه بود، تعدادی صفر اضافه تایپ شد( خدا روسیاهتان کند قرار داد خرید شده بود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان ) بعدش بدون سرو صدا ، شرکت فروشنده پول اضافی از صد و هشتاد میلیون تومان را به حساب خزانه مجتمع به همین راحتی برگرداندند و آب از آب تکان نخورد!
الان هم پرونده اش تازه مفتوح گردید و ببینیم به کجا جریان صفرهای اضافی خواهد انجامید.
برای آن دوستی نوشتم که نوشته بود این کامنت ها همه کار یک کارگروه هستند.
مگر اشکالی دارد وقتی کارگروه سلامت اداری به ریاست منابع انسانی داریم ، کارگروه برملا کننده فساد را هم داشته باشیم؟
اینها که کارشان در یک راستاست، یکی چند تن گوشت فاسد آورد توزیع کرد و حدود سه هزار بلیط قاچاق هواپیما فروش رفت و ....و گروهی دیگر با کامنت ها ، اینها را فاش کنند.
ماركوپولو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۴
0
0
فقط مدير منابع انساني و مدير بازرگاني مجتمع بر كنار بشن همه چي درست ميشه و آرامش به مجتمع بر مي گرده.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۰
0
0
شما که می فرمایی منابع انسانی و بازرگانی برکنار شوند ، همه چیز اصلاح میشود، مگر مدیرعامل خودش نمیداند در این دو واحد چه خبر است؟
خودش در جریان گوشت های آلوده کمپ شیرینو کاملا هست.
از همه خریدها مطلع است.
ولی بقول خودش دنبال کش دادن تا بازنشستگی است .
اما سیاسیون و دولتیان استانی و مرکز نشین سخت دنبال گزینه های جایگزینی هستند.
خودش هم فهمید امروز زباد به کار چسبید، چندین جلسه پشت سرهم و پیگیری و انگار همان مدیر عامل بی تفاوت ماههای گذشته نبود.
بعد برکناری مدیر نظارت بر تولید مثل اینکه حساب دستش اومد که باید جدی تر باشد، احترام همکاران را نگه دارد و دخالت کند ولی دیر شد و شایعات حکایت از تعیین گزینه های جایگزین دارد.

به نکته عجیب و غریب مدیر برکنار شده نظارت بر تولید شایعه جدید راه انداخت که پیشنهاد مدیر عاملی مجتمع گاز پارس جنوبی را در جیب دارد!
اگر این شایعه درست باشد ، دیگه معرکه است.
سابقه دکتر نشان میده شومن بازی خوب بلد است، قبلا هم میگفت کاندیدای مدیر عاملی گاز است ، اما در بین گزینه ها اسم ایشان اصلا نبود.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶
0
0
اخبار موثق حکایت از گزینه های جایگزینی مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.
آقای فرهنگ هم به عنوان مشاور مشغول بکار میشود تا بازنشستگی ایشان فرا رسد.
دارند کار خوبی میکنند، اینکه مدیر عاملی که نارضایتی از ایشان هست و این فساد بزرگ در مجموعه اش کشف شد ،یقینا کارایی لازم را ندارد و باید خون جدیدی به این مجتمع تزریق شود.
اینکه همیشه بگوییم بزارید بازنشسته شوند، کاری بسیار بد و حرف نادرستی است.


تنها راه نجات مجتمع گاز عسلویه تغییرات در راس مدیریت و بعد آن تغییر مدیران میانی و رسیدگی همه جانبه است.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۴
0
0
کانالی همکاران داشتند و داشت کورس رسوایی آنهایی را برملا می کرد که حسنی با کمک عواملش آن را به انحراف کشاند و بعد با آنها برخورد نمودند.
حیف شد آن جوانان شجاع و آگاهی که چقدر خوب شفاف سازی نمودند.نوشته بودند که در مدیریت زمان حسنی چه می گذشت.
حالا هم حسنی غیر قانونی با هفتاد سال سن رفته مدیر عامل پتروشیمی پارس شد و رایزنی با مجتمع گاز برای خرید گاز ارزان دولتی.

فقط از عهده رسانه ها بر میاد که افشا کنند، همانگونه که خرید زیمتس را افشا نمودند و تا برکناری عامل آن کوتاه نیامدند.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۲
0
0
شمایی که میدانستی کالای صد و هشتاد میلیونی را یک میلیارد و هشتصد میلیون از یکی از شرکتهای خانوادگی وابسته به مدیر برکنار شده نظارت بر تولید، در زمان آقای حسنی خریداری نمودند و سکوت کردی ، قبول کن خیانت کردید به کشور.
بنده به تازگی سند خریدش را دیدم.
شنیده بودم حسنی همه کارهایش در خفا و شفاف نیست ، اما خیلی ادای مذهبیون را در می آورد و جانماز آب میکشید.هرچه میگفتیم ایشان میگفت بنده کفشدار امام رضا هستم نه مدیر عامل مجتمع گاز!!
حالا چرا بعد بازنشستگی نرفت کفشداری و رفت به صورت غیر قانونی و در این سن بالا مدیر عامل یک پتروشیمی شد جای تعجب دارد.
از طرفی رایزنی می کرد برای تمدید که یکسال دیگر بماند و از طرفی میگفت من را آزاد کنید بروم کفشداری کنم، واقعا دم خروس را باور کردن یا قسم حضرت عباس را آدم چه بگوید.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۶
0
0
سایت بولتن نیوز امید را زنده کرد و اعتماد به نفس را در کارکنان پارس جنوبی برای مبارزه با فساد بالا برد.
مرتب این خبرو کامنت ها در گروها بازنشر و کپی میشود و باعث تشویق برای مبارزه با باندها و شبکه ها و فساد میکند
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۰۸
0
0
خبرهای خوشی بابت تغییرات در مجتمع گاز پارس جنوبی به گوش می رسد.
بزودی هم رئیس هیئت مدیره مجتمع تغییر میکند و هم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی.
گمانه زنی ها پیرامون نیروهای جایگزین زیاد هستند.
اما تنها راه اصلاح مجتمع در حال حاضر تغییر مدیر عامل خواهد بود‌
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۳
0
0
حالا دکتر ما تو Hse عسلویه با دکتر ستادی ها تو تهران با هم جلسه بگیرند، چقدر جالب است و کاش یک کلیپی تهیه شود از جلسه ای که دکتر تهران میاد بازدید عسلویه ، بعد دکتر ما گزارش کامل بدهد.
باور نمی کنم آبشون تو یه جو برود.امروز دکتر ما اینجا گفت ، دکتر بهمن نیا در Hse ماندگار نیست.
معمولا همیشه می گوید اطلاع دقیق دارم.
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۱:۲۴
0
0
مدیر عامل محترم از بهترین های صنعت گاز است و با قدرت به کار خود ادامه خوهند داد.
همه این حرفها هم شایعه ای بیش نیست.
ناشناس
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۶:۴۲
0
0
ما برو بچه های Hse مجتمع به وجود آقای دکتر بهمن نیا افتخار می کنیم.
امیدواریم با وجود وی مسئولان اهمیتی برای این واحد قائل شوند.
واقعا تا حالا کسی برای ماها ارزش قائل نبود.
اینجا هم هیچ پولی و خریدی و پروژه ای در کار نیست که بخواهند انگشت اتهام به کسی بزنند.
نه کادر سازی مهمی دارد که آقای دکتر متهم شود.
گذشته ها را ما کاری نداریم ، حتما اینجا از گذشته درس خواهند گرفت و با توجه به شایعات گسترده در فضای مجازی راجع به کنار گذاشتن آقای دکتر ، با آرامش ترین جای ممکن همین واحد hse است که دکتر هم آرامش داشته باشد.
دکتر اینجا که اومدی با همه در صلح و آرامش باش و جای خوبی است.
ناشناس
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۶:۴۶
0
0
مخالفان بدانند ، دکتر هر کجا باشد فرقی ندارد چون مدیر عامل فعلی ما کاملا هم راستا با وی هست و تمام برنامه ها را با وی تنظیم خواهد کرد.
هیچکس نباید از برکناری دکتر خوشحال باشد.
واحدهای مختلف مجتمع گاز هم بدون کوچکترین تغییری ادامه خواهند یافت.فقط یک تغییر در منابع انسانی داریم که نیروی خود آقای دکتر بهمن نیاست و از واحد آموزش شرکت ملی گاز خواهد آمد.
پس بی جهت فضای مجازی و رسانه ها را شلوغ نکنید.
ناشناس
|
Latvia
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۳
0
0
ما هم می گوییم مدیر عامل فعلی از بهترین ها ست اما در کدام جهت و برای منافع چه کسانی و گروههایی...

آقای عراقی هم از خوبها بود ، الان مدیر عامل شرکت پیمانکاری شد که قبلا برای کار دادن به وی تحت عنوان فعال کردن بخش خصوصی و قدرتمند کردن شرکتهای خصوصی و حرف پر افاده اصل ۴۴ قانون اساسی ،زمین و زمان را بهم دوخت و عاقبت کار این شد که مشخص شد کاسه ای زیر نیم کاسه است، بعد بازنشستگی رفت مدیر و هیئت مدیره همان شرکت شد و حالا زیر دستان و منصوبان قبلی عراقی ، شدند کارفرما و عراقی شد پیمانکار!!! خنده دار نیست جناب آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه.

آقای حسنی از مومن ترین ها و بهترین ها ، مسجدی و دارای ریش و پشمی چقدر در راستای توانمند سازی پتروشیمی پارس و دادن گاز ارزان ملی و بیت المال ب پتروشیمی پارس حرص و جوش می خورد و همکاران را از پی گیری طلب مجتمع و اندازه گیری دقیق و سخت گیری برای فروش گاز به پتروشیمی پارس منع می نمود، به یکباره بعد بازنشستگی به جای اینکه برود کفشداری کند ، رفت شد مدیر عامل پتروشیمی پارس! به نظر شما اینها اتفاقی صورت گرفت؟!

آقای عنایت الهی معاونت عملیات سابق با پرونده های طلایی بعد بازنشستگی اجباری رفت شرکت آیکو! این اتفاقی بود.

الان سوال اصلی در همه مصاحبه های آقای بهمن نیا و فرهنگ این است که چگونه برون سپاری را تسریع بخشیم و موانع کدام است! به نظر شما کاسه ای زیر نیم کاسه نیست؟
یکی از شرکتهایی که برون سپاری را برد دوستان تعریف میکنند در آن پالایشگاه که به پنجاه درصد تعهدات هم پایبند نیست، اما کارشناسانی که در جریان روابط نیستند از واحد خودشان جریمه میکنند به مدیر منصوب آقای بهمن نیا که میرسد جریمه صفر میشود، این در راستای کدام بخش اصل ۴۴ قانون اساسی است.

شما که می فرمایی مدیر عامل از بهترین هاست ، بر منکرش لعنت، اما بفرمایید آقای فرهنگ در حال حاضر چند روز در محل کار حاضر میشود؟
بیست هزار پرسنل رسمی و قرار دادی به امان خدا رها شدند.
واحد مهندسی ستاد مجتمع با کلی دبدبه و کبکبه و افراد گرید بالا ، چهارسال است بلا استفاده و افراد فقط در دفاتر خود به دلیل بی تفاوتی خمیازه میکشند.

واحد منابع انسانی به بدترین شکل ممکن اداره میشود.

واحد بازرگانی که هر روز یک گلبانگ از آن بلند میشود و قابل گفتن نیست ولی هم راستاست کاملا.

همکاران اجازه دهید مجتمع بزرگ کشور سروسامان بگیرد و مسیر اصلاح و خداپسندانه برود.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۴
0
0
وقتی از چندماه پیش شایعه برکناری آقای بهمن نیا از مدیریت نظارت بر تولید فراگیر شده بود، همه منصوبان وی در مجتمع گاز انکار می کردتد، خودش هم که کوتاه بیا نبود و میگقت احتمالا مدیر عامل شرکت ملی گاز میشوم.
حتی روز برکناری ماموریت بود عسلویه ،صبح جلسه هیئت مدیره و قرار بود بعد از ظهر جلسه هیئت امنا و پنج شنبه آن هفته جلسات دیگر در عسلویه و بعد برگشت.زمانیکه رفت مراسم ختم پدر یکی از همکاران تو مسحد برکناری خودش را شنید و در واتس آپ دید که به شدت حالش بد شد و فورا بلیط برگشت بعد از ظهر تهران گرفت و برگشت.
صبح همان روز صحبت از جلسه فردا با زنگنه و آیدین ختلان میداد و سیاست می کرد و کوتاه بیا نبود.
حالا هم که صحبت تغییر مدیر عامل کم کار مجتمع است که این فساد در زیر مجموعه اش رونمایی شد، دوستانشان شایعه برکناری و یا هر گونه تغییر را انکار میکنند و شایعه میدانتد.
جهت استحضار این عزیزان بگوییم که بحث روی نفر جایگزین است و گرنه رفتن و تغییر مدیر عامل مجتمع کاملا قطعی است و سوخت و سوز ندارد، اما دیر و زود دارد.
هرکس هم بیاد در سناد مجتمع و پالایشگاهها حتما تغییرات زیادی خواهند داشت.
حداقل اینکه خریدها و بازرگانی و منابع انسانی سروسامان خواهند گرفت.
پس عجله نکنید که این ها که گفته میشود زردویان مهره آقای بهمن نیاست ،شایعه ای بیش نیست.
بهمن نیا زمانیکه زردویان قرار بود برود یک پالایشگاه در پارس جنوبی مخالف بود و الکی شایعه کرد ، مشکل سیاسی دارد و تایید نشد ، حالا می گوید خودم معرفی اش نمودم برای نظارت بر تولید !
اینها به همه چیز متوسل میشوند.برای خفظ پیمانها و خریدها.
شما را بخدا بزارید کشور از باند بازی و فساد به سمت اصلاح رود.
نگاه به کامنت ها در مورد عراقی و حسنی داشته باشید.کاش همان موقع رسانه ها وارد می شدند ، نه حالا که آب از آسیاب افتاد.

پس لطفا اینقدر خوش بینانه به قضایا نگاه نکنید.
اجازه دهید مسئولان کم کار و بی انگیزه بروند و جای آنها آدمهای با انگیزه بیاد.
هر کس هم تخلفی نمود به همان اندازه و نه بیشتر بازخواست شود.
مدیر عامل فعلی هم واقعا کم انگیزه هست و بسیار کم در محل کار ظاهر میشود.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۵
0
0
تا جایی که شایع هست، آقای زردویان را خود آقای بهمن تیا به آقای تربتی پیشنهاد داد.
خود آقای بهمن نیا همه جا می گوید.

البته واقعا از عجایب است ولی تو این کشور هر چیزی احتمالش هست.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۱
0
0
لطفا اسامی همه کسانی که شش سال گذشته از هتل های طرف قرار داد مجتمع در کیش و شیراز و مشهد و تهران و تبریز و.....استفاده نمودند، حراست و بازرسی ورود کند ببیند میهمان کیا بودند.
خانواده کدام مسئولان بودند که در هتل ها خوردند و خوابیدند.
اینها سرنخ است برای ورود دستگاههای نظارتی.

بعدش خودشان به نتایج حیرت انگیزی خواهند رسید.


گردشگری مدتی جولانگاه خانواده عده ای و میهمانان آنها شده بود.
الان بهتره اوضاع
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۴
0
0
این کامنت ها سرنوشت غم انگیز منابع انسانی ، پول بیت المال، بی عدالتی ، بی نظارتی ، بی حیایی ، بهم ریختگی ، ضعف مدیریت، باندبازی، فساد، همشهری بازی، همزبان بازی و هر آنچه نام آن بدی و نفرت است از این مجموعه بارید و میبارد.
جرم عراقی ،شعبانپور ، بهمن نیا ، فرهنگ منابع انسانی ،بازرگانی،مالی، مدیران پالایشگاهها در این فسادهای گسترده و باند بازی ها و مافیا بازی گرچه باید رسیدگی شود و مذموم است ،اما هیچکدام از اینها ادای مدیران مذهبی و انقلابی و حزب الهی را در نیاوردند واگر هم گاهی به نماز جماعتی ورود می کردند از سر مجبوری و بخشنامه های دولتی و سایر بود و خیانت هرکدام از اینها به اندازه یک هزارم خیانتی که آقای حسنی به عنوان یک چهره مذهبی و بقول خودش دیندار انجام داد به افراد فشار نمی آورد. وقتی حسنی آمد همه انتظار اصلاح ، انضباط مالی ،توجه و رسیدگی به مشکلات منابع انسانی ،مبارزه با فساد و....را داشتند.اما متاسفانه عین همین موضوع که خلاف قانون و با سن هفتادسالکی بعد بازنشستگی مدیر عامل یک پتروشیمی خصولتی شد که مشتری مجتمع گاز هست، بقیه موضوعات را هم با جهره ای کاملا ریاکارانه و نفاق انگیز پیش برد.در تمام جلسات میگفت من ضعیفم و علاقه دارم بازنشسته شوم بروم کفشداری امام رضا را بکنم! کسی را به حضور نمی پذیرفت جز بعد نماز در مسجد!! از طرف دیگر خریدها را برای شرکتی خاص با ترک تشریفات اپن گذاشت و به جای جلوگیری و یا برخورد ،گاهی متلک به آقای بهمن نیا یا سرپرست بازرگانی در جلسات میگفت! روزی هم که رفت ایندو را خطر برای مجتمع برشمرد اما چهارسال خودش با آنها بازی کرد و بسیاری از این فسادها و خریدها در زمان خودش اتفاق افتاد.حاضر به اصلاح هیچ قسمتی نشد و مرتبا میگفت آقای شعبانپور یک سری آدمها و لیست به من داد که به اینها میدان ندهید.برای خوشایند عراقی و زنگنه درجلسات مشترک از فساد ۳۰۰۰ میلیاردی بابک زنجانی سخن میگفت و از طرفی روابط شوهر خانم ابتکار و زنگنه و معرفی ایشان را به تک تک مدیران به صورت خصوصی عنوان مینمود که مواظب باند زنگنه باشید.خدمت آقای زنگنه رسبد و از بیزاری از سیاست و اصولگرایان گفت و عنوان نمود من یک آدم فنی و تکنیکال هستم و اصلا نمیدانم اصولگرایی چیست! درصورتیکه اصلارو ابدا به گواه همه فنی هم نبود.
بعضی از بومی ها را سمت داد ودر جذب تیرو دست آنها را باز گذاشت که پرونده های آلودگی محیط زیستی را در دادگاه و محیط زیست،مختومه کند و همه را مختومه نمود( به گواه کانال spgc که متاسفانه بسته شد ) .تمامی آمارهایی که ارایه میداد در جلسات به مرکز کاملا ساختگی به طوریکه حتی افراد مرتبط در واحدهای she و مهندسی مخالف اینگونه آمار وارونه دادن بودند.
افراد زیادی را به سفارش شعبانپور همشهری سابق در راهروهای پالایشگاه و ستاد علاف نگه میداشت و تکلیف هیچ کس را مشخص نمی نمود.
فرهنگ را با توطئه به فجر و بهمن نیا را به تهران فرستاد و در جلسات میخندید.
ماجرای خرید کالای یکصد و هشتاد میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی در زمان آقای حسنی افتاد و بعدا که قضیه لو رفت بدون سروصدا پول اضافی را از شرکت نهادین آرمان برگرداند ،بدون کوچکترین برخورد، اما یک جوانی که در واحد بازرگانی ما ، به دلیل جوانی کالایی زیر یکصد میلیون اشتباه نمود باعث انفصال از خدمتش گردید.یا یکی از همکاران روابط عمومی را به خاطر اشتباهی چند بنری دادگاهی و آبروی وی را لکه دار نمود ،اما خریدهای چند صددمیلیارد تومانی از شرکتی خاص با ترک تشریفات وتحت عنوان خودکفایی را نادیده می گرفت که همه آنها در انبار فاز یک بعد سالها موجود میباشند.
مرتبا تحت عنوان خدمت به کفشداری ،مجتمع را رها و به همین دلیل مقدسات کسی را یارای مخالفت نبود.
برای تمدید و جلوگیری از بازنشستگی به هر روشی متوسل میشد ،اما در جلسات میگفت من را آزاد نمی کنند بروم.
بنابراین خیانتی که ایشان تحت لوای مدیر مذهبی به مجتمع نمود از خیانت تمامی مدیران قبل و بعد از آن دردآورتر بود ،چون تمام امیدها را نا امید و افراد فاسد و اختلاسگر را گستاخ نمود.
امیدواریم حالا که بازرسی شروع به پرونده های گذشته نمود، تمامی پرونده های کلان و خریدها را مورد بازبینی قرار دهند. پیمان ها را و نظارت آنها را بررسی کنند.
مثل قدیمی ها به چیزهای کم ارزش مثل خرید دستمال کاغذی مشغول نشوند وپرونده های بزرگ مغفول بماند.

خداوند یار ونگهدار همه کسانی باد که با فساد مبارزه میکنند.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۸
1
0
آقای بهمن نیا دیگه رفت و الان جای مهمی نیست، ببینیم جانشین ایشان چه گلی به سر مجتمع خواهد زد.
قول میدهم فرهنگ مدیریتش میکند تا خودش بازنشسته شود.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۶:۳۶
0
0
همکاران لطفا تا می توانید این کامنت ها را بازنشر کنید شاید کسی پیدا شود و به همه مافیای فساد رسیدگی کند.
این وظیفه سنگین به عهده تک تک ماست که هر نفر یک رسانه شویم علیه مافیای فساد در مجتمع گذشته و حال ندارد.
باید فساد را بر فساد کنندگان تلخ کنیم.
هر همکار یک رسانه
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۸
0
0
این برکناری میسر نمی شد مگر اینکه.
همکاران شجاع و جسور گزارش نمودند.

بازرسی پیگیری کرد و اهمیت داد.

کمیسیون مبارزه با مفاسد مجلس جدی پیگیری نمود و پرونده را زنده نگه داشت.

بیشترین تاثیر را هم همین رسانه بولتن نیوز و به تقلید از ان بقیه رسانه ها داشتند.

دست همگی درد نکند، خداوند یار و یاورتان باد.

و تا اصلاح مجتمع گاز لطفا پیگیری نمایید.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۲
0
0
بنده اهل کامنت گذاشتن نبودم ولی از زمانی که متوجه این فسادها و خیانت ها شدم ، تصمیم گرفتم بی تفاوت نباشم.
و این بیشتر به خاطر رفتارها و ضعف مدیریت آقای حسنی که خودم بارها در جلسات اهداف از وی شنیدم کار و حرفه من کفشداری است و این مدیر عاملی مجتمع را از من بگیرند و اجازه دهند بازنشسته شوم و بروم کفشداری کنم!
حالا که متوجه شدم چقدر پشت پرده لابی می کرد برای تمدید مدیر عاملی و بازنشسته نشود و وقتی بالاجبار بازنشسته اش نمودند باز رفت لابی نمود در این سن هفتادسالگی( سن وی را دقیق نمیدانم ) و پیری باز رفت مدیر عامل پتروشیمی پارس از خشم و عصبانیت در این جامعه فاقد نظارت و مافیا به خود پیچیدم و یقینا هر روز یک کامنت خواهم گذاشت،لطفا محافظه کاری نکنید و منتشر کنید.
این فاکتور شدن کالای یکصد و هشتاد میلیونی به قیمت ده برابر یعنی یک میلیارد و هشتصد و میلیون تومانی در زمان مدیر عاملی حسنی هم برای شرکت آقای داماد مدیر برکنار شده نظارت بر تولید خود یک داستان جداگانه است و اگر اینکار را یکی از مخالفان آقای برکنار شده انجام میداد به یقین حداقل دو سال را کنج زندان خوابیده بود،مگر پول بیت المال نبود آقای حسنی؟
به خاطر این فسادها ما هم دیگر ساکت نخواهیم نشست و از مسئولان خواهان نظارت و بررسی گذشته هستیم.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۳
0
0
بعضی کاسه از آش داغتر هستند و می گویند غیبت نکنیم.
عزیزان کسی که در قدرت است و اموال مردم دستش غیبت ندارد، باید نقد شود، نظارت شود،مواظبش بود، تذکرش داد.
غیبت زمانی است که شما راجع به فامیل یا دوست و یا همکار و خانواده آنها چیزی بگویی.
غیبت این نیست که بگویی دختر فلان مسئول گاز چگونه بنز سوار شد.
غیبت این نیست بگویی فلان چرا کارمند رسمی شرکت است و مرتب سفر خارجی میرود.
غیبت این نیست که بگویی سمت های سازمانی خرید و فروش میشوند.
غیبت این نیست که بگویی مدیر عامل کم در محل کار حاضر میشود.
غیبت این نیست که راجع به توزیع چند تن گوشت فاسد در کمپ صحبت کنید و بعد اینکه مسئولان متوجه شدند، کسی جابجا نشود.
غیبت این نیست که بگویی فلان پیمانکار حق کارگران را می خورد و نظارت نمی شود.
غیبت این نیست که بگویی چرا گاز ارزان ملی به پتروشیمی پارس میرود و چه رابطه ای بین رفتن حسنی از مدیر عاملی گاز بعد بازنشستگی به مدیر عاملی پتروشیمی وجود دارد.
ضد فساد بودن غیبت نیست.
غیبت این نیست که متوجه شوی خریدها غیر قانونی انجام میشود.

پس مذهبیون اشتباه نگیرید و به خاطر غیبت نکردن بی تفاوت باشید در مقابل فساد و ثروت اندوزی بعضی مسئولان.
همه باید پاسخگو باشند
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰
0
0
شنیده ها حاکی است زردویان از اینکه بهمن نیا همه جا عنوان میکند که من خودم وی را به آقای تربتی معرفی نمودم برای مدیریت نظارت بر تولید و عوامل بهمن نیا هم در پالایشگاههای گازی همین را به عمد شایع میکنند، ناراحت است.
مگر میشود کسی را که برکنار میکنند و به سمت پایین تر می برند، جانشین خودش را معرفیرکند؟ حقیقتا این را از هر کس سوال کنید ، جوابی معقول نخواهید شنید.
چند روز پیش تو فرودگاه عسلویه همکاری که باوی از سرخون و قشم آمده مجتمع گاز عسلویه ، چنین ادعایی را کرد، انهم در جمع و ما هاج و واج ماندیم.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۳
0
0
بنده در آن جلسه ای بودم که کالای یک میلیارد و هشتصدی لو رفت به جای یکصدو هشتاد میلیونی که حسنی چگونه مدیریت نمود که به بازرسی کشیده نشوو، حالا از کجا زد بیرون واقعا تعجب نمودم.

جالب است مدیر نظارت بر تولید با این همه خلاف ، دیگران را متهم به دزدی و خلاف کاری و داشتن پرونده مینمود و وقتی عنوان میشد که چرا فلانی و فلانی و بهمانی بهایی قائل نمی شوید، میگفت اینها از طریق حراست تایید صلاحیت نمی شوند!!!!!!!!!!!!!!!
ببینید چگونه اولا قضایا وارونه جلوه داده میشود.
دوم اینکه حراست باید چشم بینای و مورد اعتماد همه باشد، نه در خدمت اصحاب قدرت.
وسوم اینها خودشان چگونه تایید صلاحیت می گیرند با این همه خلاف داشتن.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۲
0
0
با رفتن بهمن نیا و بودن مدیرعامل فعلی و بازرگانی و منابع انسانی ،یعنی اینکه هیچ اتفاقی نیفتاد چون اینها امور ایشان را انجام میدادند.
الان هم خودش در تیررس نیست و انها کارها را براش بهتر انجام میدهند.
فقط مقداری ترسیدند و انضباط دارد بهتر میشود همین ...
بازرسی لطفا به ترک تشریفات LpG مجتمع هم ورود کند حتما به نتایج درخشانی خواهید رسید
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۴
0
0
بزرگترین مجتمع گازی خاورمیانه به یک مدیر عامل بانگیزه و پرتوان تیازدارد.
کسی که بتواند منابع انسانی و بازرگانی و مالی را کنترل کند.
کسی که آلت دست بزای خرید شرکتها و افراد بالادست قرار نگیرد.
بتواند بر برون سپاری های بی دروپیکر نظارت کند.
مرسنل ارکان ثالث را از چنگال پیمانکاران زیاده خواه نجات دهد.
به مسئله آلودگی ورود کند و بیماری پرسنل را رصد کند.
به خدمات رفاهی و ورزشی برای جلوگیری از بیماری و روحیه داشتن در محیط کار ارزش قایل شود.
اجازه هدر رفت بیت المال را با خریدهای مواد شیمایی اضافی ندهد که مجبور به اسقاط میلیاردها تومان ماده شیمایی شویم.
آمار حوادث را به درستی اعلام کند.
به خانواده ها و مشکلات آساتسورها اهمیت قائل شود.
افرادی که قلابی در خانه های سازمانی هستند بیرون کند.
خودش مرتب در محل کار حاضر شود.
مشکلات پرسنل را رفع و رجوع کند.

در یک کلام
مجتمع گاز به تغییر جدی و فوری نیازمند است و گرچه شایعه تغییرات زیاد است اما باید زودتر سروسامان بگیرد.

با این مدیر عامل هر روز بدتر دیروز
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۶
0
0
سازمانهای مسئول ورود کنتد اجازه پرداخت چهار میلیون یوروی باقیمانده برای خدمات خرید زیمنس پرداخت نشود.
اینها قبل از اینکه مدیر عامل ، مدیر منابع انسانی ،مدیر بازرگانی و مدیر مالی تغییر کنند قصد دارند این پول را به درخواست مدیر برکنار شده نظارت برتولید پرداخت کنند.حالا تا بعدا اینها بقیه موضوع را با لابی گری حل میکنند.
لطفا ورود کنید و تضییع بیت المال بیش از این صورت نگیرد.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۴
0
0
از مدیر محترم سایت بولتن نیوز درخواست داریم کامنت های همکاران را به دست سازمان بازرسی کل کشور، رئیس شرکت ملی گاز ایران جناب آقای تربتی و وزیر محترم تفت ارسال دارید.
حداقل از نظرات همکاران خود مطلع باشند.
سرنخ های زیادی داده شد
خودشان تحقیق کنند که این حرفها درست است یا نادرست.
بعدا اقدام کنند.
چون ما دسترسی نداریم به جایی
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۶
0
0
از تمام کسانیکه از این روند مدیریتی ناراضی هستند تقاضا میشود کامنت بزارند که بر این مجتمع چه گذشت.
از خریدهای بی ضابطه
از پیمانهای بی نظارت
از حذب نفرات غیر تخصصی و آشنا بازی
از ریاکاری و نفاق زمان مدیر عامل قبلی و دروغ گویی.
از سفرهای خارجی عده ای خاص در مجتمع
از گرفتن مشاوران دانشگاه علوم و تحقیقات برای دکتر نمودن یک نفر
از حلسات Ac برای مصاحبه از تعدادی زیاد که نفر آن از قبل مشخص بود
از گرفتن پیمانکاری برای شخصیت شناسی برای سی سال سابقه کارها و این پیمانکار چند سالش بود برای همه جالب بود.

قرار بود که مدیر عامل ده نفر را مصاحبه کند و آقای ا.ف بشود مدیر منابع انسانی ، این چه شد!!
لطفا بنویسید تا بدانند که نظر همکاران چیست.
بی تفاوت نباشید .
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۸
0
0
آقای حسنی را ما به تدین و مذهبی بودن می شناختیم.
گرچه ضعیف ترین مدیریت تاریخ شرکت ملی گاز را با وی تجربه نمودیم ، اما باور اینکه در زمان مدیریت وی فساد بوجود آمده باشد ، شک دارم.
امروز تو سالن ورزش صحبت همکاران پیرامون عملکرد حسنی و فرهنگ و بقیه بود.
همکاران همه ناراضی هستند، خیلی خراب کردند.
چون نظارت نیست
چون هرکس هرچه دلش میخاد میکند.
خدا کند یک مدیر عامل درست و حسابی و درستکاری بیاد به این وضع پایان دهد.
می گویند قوه قضاییه و بازرسی و شخص وزیر در جریان قرار گرفتند.
تا ببینیم چه میشود.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۰
0
0
تمام این فسادها و مشکلات ناشی از عدم وجود رسانه های آزاد در سازمانهاست،اگر بولتن نیوز هم وارد این موضوع نمی شد و این فساد را آشکار نمی نمود، الان هم تو سکوت و پشت و پرده و با یک زدوبند و لابی حل وفصل میشد مثل بقیه موضوعات.
مگر خرید یک میلیارد و هشتصد میلیون تومانی به جای یکصد و هشتاد میلیون تومانی را پشت مرده حل ننمودند تا امروز که این سایت برملا نمود.حالا چند نفر تو مالی و بازرگانی میدانستند ولی چون محدود بودند ،ترس از لو دادن داشتند.اما الان هرجا می نشینی صحبت آن تخلف در زمان آقای حسنی است که چقدر جانماز آب می کشید بعد سه سال، تازه می شنویم پرونده الان به جریان افتاد و حسنی و بهمن نیا را احضار نمودند و سوالات زیاد.
اگر رسانه های محلی و افراد ریسک پذیر و سایت بولتن نیوز هم نبود، این فساد را هم پرده پوشی می نمودند.
چه کسی میلیاردها تومان مواد شیمایی در مهندسی پالایشگاه دوم خرید و بعد هم تاریخ گذشته شدند و اسقاط شدند ، چرا صحبت نشود؟
مهره سازی در مجتمع توسط آقای بهمن نیا چرا جوری باشد که هیچ نظارتی نباشد و ایشان هر کاری دلشان خواست بکند.
چرا آقایی با پنج گرید اختلاف در زمان شعبانپور برود بازرسی فنی و بعد به سفارش همانها با چهار گرید اختلاف ببرند مهندسی برای اینکه صرفا امور مورد نظر آقایان را انجام دهد.
چرا افراد با سابقه را بردند مصاحبه برای تحقیر؟
چرا دو مدیر پالایشگاهی که در مصاحبه بودند اعتراض نکردند که این اهانت به همه مدیریت و همکاران است.
به جه دلیل کسی که ۱۲ سال به دروغ خودش را دکتر در مجتمع جا زد را در مصاحبه مهندسی ستاد راه دادند؟
کسی را که بردند پژوهش که جای بسیار خطرناک و پر پروژه هست هم زمانی بدون صلاحیت و با داشتن چند گرید اختلاف بردند جایی مدیر نمودند، بعد تخلفات زیاد کنار گذاشتند،حالا بردند جای مهمتر و بالاتری ،چون نیروی این جماعت است.از الان ما اخطار میکنیم نسبت به پروژه های پژوهشی ساختگی.
برای مدیر پالایشگاه هم کسی را در نظر گرفتند که یک روز سابقه بهره برداری نداشت، و سابقه خوبی هم در بین همکاران ندارد ، اینها که اتفاقی نیست و کاملا مهندسی شده است.
کسی هم نباید کسی را متهم به بدبینی کند،هر روز از یک گوشه ای صدای فساد شنیده میشود و بعد همه دنبال فرار که من مقصر تبودم.
آدمهای خاص را شناسایی میکنتد برای مناصب انتخاب که بعدا موقع پروژه ها و برون سپاری ها و خریدها و پیمان ها همکاری کنتد و مطیع باشند.
آقای بهمن نیا گفتند ایشان سفارش آقای مدیر عامل گاز و هنشهری وی بود.باشد اگر سفارش شده بود، چرا بقیه را دو روز به صف کردید برای مصاحبه وقتی تفر از پیش لنتخاب شده بود؟
یه جایی سوتی میدهید که تمام سیستم بازی های خودتان هم زیر سوال برود.
حداقل نگویید سفارش این و آن بود تا شاید کسی مصاحبه های ساختگی را باور کنند.
حق خیلی ها را خوردند برای رشد افرادی که نه تنها صلاحیت ندارند ،بلکه در آینده خطرات زیادی دارند به تبعیت از مافیای فساد در نفت و گاز و از حالا باید حساسیت داشت وبی تفاوت نبود.
ده پیام دادیم تا الان یکی را قرار ندادید،شما دیگر جقدر محافظه کارید.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۹
0
0
با یکی دو نفر مثل این برکناری که کافی نیست و باید محاکمه شوند، برخورد میشد، همه حساب دستشان می آمد.
چرا فقط ایشان؟
بقیه هیئت مدیره مگر چکاره بودند که زیر سوال نمی روند؟
یعنی این یک نفر هر جور دلش خواست و هرکاری که خواست بقیه انجام دادند.
این دیگه چه هیئت مدیره ای هست.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۳
0
0
در پی عدم حضور مدیر عامل در مخل کار در مجتمع و رها نمودن همه چیز ،امروز خبر عجیبی بین همکاران بود که سیستم برید را در منزل سازمانی مدیر عامل در شهر جم و در هشتاد کیلومتری محل کار فعال کردند تا غیبت وی در محل کار به چشم نیاید.
مثل اینکه فقط بلد هستیم سیستم را دور بزنیم.

از مدیر نظارت بر تولید جدید انتظار رسیدگی داریم.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷
0
0
خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر

تغییرات در سطح مدیر عامل مجتمع گاز به نقطه حساسی رسیده است،خبرهایی که دست به دست میشود اینکه گزینه هایی برای جانشینی مدیر عامل مجتمع مطرح هستند از جمله:
یکی از مدیران پالایشگاه
یکی از افراد ستاد مهندسی مجتمع و مرد همیشه مغضوب حلقه فساد وشاید تنها کسی باشد که بتواند مجتمع را اصلاح و با فساد مبارزه کند.
یک فرد بومی که قبلا در مجتمع کار می کرد و الان در پتروشیمی ها مشغول است.
یکی از افراد سابقی که حسنی و شعبانپور همیشه خوف وی را داشتند و اجازه رشد ندادند.
الان زمان این دست و اون دست کردن نیست.


زمان تغییر مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و اصلاح سیستم از فساد است.

لطفا کامنت ها را بزارید و اینقدر نترسید.شما که اصل خبر را زدید دیگه چیزی نمانده که ترس داشته باشد.آنهایی باید بترسند که فساد مالی در سیستم دارند.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۵
0
0
از آقای وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه بابت عدم حمایت از فساد در شرکت ملی گاز نهایت تشکر وسپاسگذاری را داریم.
از آقای مهندس تربتی به خاطر تغییر در مدیریت نظارت بر تولید و پژوهش شرکت ملی گاز و برخورد با مافیای دائمی، سپاسگذاریم.
الان وظیفه نظارت بر تولید شرکت ملی گاز است که با حمایت آقای مهندس تربتی با فساد و کم کاری در مجتمع گاز پارس جنوبی مقابله و منتظر تغییرات جدی هستیم.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۱
0
0
روزی که اعلام شد بهمن نیا از مدیر نظارت بر تولید کنار گذاشته خواهد شد ، حتی یک نفر باور نکرده بودند و میگفتند فساد دامنگیر همه جا شد و ایشان هم لابی گسترده ای دارد و امکان برکناری وجود نخواهد داشت.
اما الان آقای زنگنه نشان داد که اصرار به ماندن آدمهایی که فساد مالی دارند، در سیستم ندارد و کاری ندارد که این افراد خود را اصلاح طلب جا بزنند.
ولی کافی نیست ، زمان تغییرات اساسی در زیر مجموعه که بزرگترین آنها مجتمع گاز پارس جنوبی است ، فرا رسیده است.
تا اینجا درست نشود و مدیریت های میانی کنار گذاشته نشوند آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود.
اصرار و پافشاری به تغییرات جهت اصلاح در مجتمع گاز.
اکثر خریدها به گواه همه دچار مشکل هستند.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۸
0
0
اقای فرهنگ آدم سالم و با شخصیتی بود و هست.
حیف بد موقع و با بد افرادی وارد هیئت مدیره مجتمع شد و خودش هم از وضع پیش آمده ناراحت بود.
خودش متوجه جریان خرید از نیروگاه بود ولی چرا موافقت کرد را هم باید خودش جواب دهد.
چرا اینقدر اصرار به هزینه دادن برای افراد نالایق شد هم از آن حرفهای بی پاسخ است.
اما مشخص است دیگر این فرصت در اختیار آقای فرهنگ داده نخواهد شد چون نتوانست استفاده درست کند.
الان جو روانی و عمومی در همه جا مبنی بر تغییر ایشان است.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۹
0
0
این قضیه که آقای بهمن نیا می گوید خودم آقای زردویان را برای جایگزینی ام بر مدیریت نظارت بر تولید معرفی کردم،شبیه جوک سال می ماند یا هم حقیقت دارد.
باید روابط عمومی شرکت ملی گاز یک اطلاعیه ای میداد که کسی که برکنار میشود قادر نیست جایگزین خودش را معرفی کند و این نمی تواند حقیقت داشته باشد.
طبق خبرهایی که در گروهها هست همچنان آقای بهمن نیا رئیس هیئت مدیره مجتمع ماند تا یکم مرداد ماه که گزارش مجامع شرکتها تمام شود.و احتمالا دلیل این شایعه که آقای زردویان را آقای بهمن نیا گذاشت جای خودش همین باشد.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۸
0
0
زمانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متاسفانه دقیقا عین این موضوع اتفاق افتاد، در اول دولت روحانی مدیری جوان و فاقد تجربه و مورد حمایت استاندار وقت استان و همشهری اش را گذاشتند مدیر عامل این سازمان بزرگ ، حیف و میل ها با بی پروایی هر چه تمامتر شروع شد و کسی را توان مقابله نبود.استخدام های فله ای و بدون ضابطه ،بطوریکه تمام راهروها و ساختمانهای منطقه ویژه پر شده بودند از نیروی مازاد ! ساختمان عظیم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به گونه مشکوکی دچار حریق شد با براورد صدها میلیارد تومان آن موقع و فقط دو نفر که کمترین تقصیر را داشتند جابجا و تعلیق شدند.خود مدیر عامل با نفوذ زیاد فقط شش ماه تعلیق خورد که اصلا به اجرا در نیامد.نماینده منطقه چندین بار رایزنی با وزیر نمود و زورش نرسید و مورد حمایت بود.سرانجام با ورود رسانه ها و فشار برکنار شد که آنجا بود که فساد و تخلف بسیار زیاد آشکار شد.تعداد زیادی از نیروهای بدون مجوز اخراج شدند که الان بلای جان منطقه گشته اند، تعداد نزدیک به ۲۰ نفر از مسئولان سازمان باپرونده های مختلف مواجه شدند که الان در سازمان بازرسی،کمیسبون تخلفات و دستگاه قضا در حال رسبدگی است، مدیر عامل علاوه بر برکناری فعلا ممنوع الخروج شد و بسیاری عوارض دیگر گریبان همه را گرفت.
قبل عید امسال در صحن مجلس راجع به وضعیت فساد و تقلب و ضعف مدیریت در مجتمع گاز تذکر داده شد و با پیگیری های زیاد سرانجام مدیریت نظارت بر تولید کنار گذاشته شد.اما کافی نبود باید در مجتمع گاز عسلویه هم مثل منطقه اقتصادی انرژی پارس تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف بوجود بیاد بعدا رسیدگی شود که چه خبر است در خریدها ، در پیمانها در کادرسازی ها و به احتمال زیاد سرنوشت مجتمع گاز و مدیریت ان خیلی بهتر از منطقه ویژه نباشد.
کافی است رسانه ها ، مسئولان ، دستگاههای ناظر و هرکس در حد توانش فشار بیاورند که اصلاح صورت گیرد.
شایعه تغییرات بسیار زیاد است در بین همکاران و بعضی ها که صحبت جابجایی های آنها هست ، به مرخصی رفته اند و حالا زمان تغییر قبل از اینکه فصل سرد از راه برسد ،فرا رسیده است.
این وزارتخانه حقیقتا نیاز به مراقبت و اصلاح رفتاری و سازمانی دارد.
به هیچ کدام از بخشنامه های وزیر وقعی گذاشته نمی شود.سال ۹۵ بخشنامه نمود که مدیران نباید پروازی باشند، اما همه در کل منطقه پروازی اند.
بخشنامه پشت بخشنامه ، نشان از عدم وجود اقتدار و نظارت در وزارت نفت است.
دستگاه بازرسی در تمام ادارات فعال اما باز تخلفات آشکار صورت می گیرد.
حراست در مجتمع گاز هیج نمودی از خود ندارد واین تخلف همین خبر در جلوی چشم همه صورت گرفت.
چطور حراست فاکتور کالای یک میلیارد و هشتصد میلیونی را ندید که به جای یکصد و هشتاد میلیون تومان پرداخت شد در زمان آقای حسنی مدیر عامل قبلی؟
وخیلی تخلفات دیگر
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۵
0
0
کسانی که این همه راجع به آقای حسنی مدیر عامل سابق می نویسند، بدانند ایشان اینقدررنفوذ ولابی دارد که این حرفا براش بی اهمیت است.
آقای حسنی توانست چندین پرونده بزرگ را در منطقه و استان در مورد آلودگی با لابی تفوذ ببندد. حدود یک میلیارد تومان گرفت بازنشسته شد الان هم با حقوق چند برابر مدیر عامل یک پتروشیمی و سهامدار و جزء کسانی است که در منطقه تفوذ دارند.
با دو بار رفتن دادگاه و بازرسی حراسی ندارد.
کسانی که با آمدن آقای رئیسی و برخورد ایشان با مفسدان و حتی نزدیکان دستگاه قضایی ذوق زده شدند، بدانند که این ذوق زدگی موقت و لابی های قدرتمند اینان همه چیز را با هم حل میکند.
نگاه کنید چگونه نماینده منطقه را با کمک به تیم پارس جم همراه خودش نمود که حتی برعلیه ایشان که مدیر پروازی و بازنشسته و غیر بومی است هیچگونه اقدامی ننمود.
لابی های حسنی در دستگاههای مختلف آنقدر قوی هستند که به این راحتی که شماها خیال میکنید نمی توانید ایشان را از خدمات بعد بازنشستگی منفصل کنید یا به محاکمه بکشانید.
حسنی خودش بارها گفت من گرگ باران دیده ام و نمی ترسم از کسی.
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۰
0
0
بالای هر دستی، دستی دیگر است.
بهمن نیا در مجتمع گاز و یوسفی در منطقه ویژه دو نمونه از پست های مهم و بادآورده و غرور زا بودند.دیدید که چگونه هر دو با نهایت بی احترامی برکنار شدند و با چه افتضاحی در شبکه های مجازی مواجه شدند.در گروههای همکاران متطقه ویژه و مجتمع گاز تماشا کنید که چه برخوردی با آنها صورت گرفت. بهمن نیا چقدر مغرور بود و میگفت من محبوب همه کارکنان پارس جنوبی هستم.در صورتیکه هلهله بی سابقه ای که بعد برکناری ایشان و برملا شدن فساد وی و دوستانشان بر ملاشد ، بی سابقه بود و هست.
تازه این بخشی از این فساد است، کافی است دستگاه بازرسی ورود کند به هتل هایی که به نام کارکنان پارس جنوبی فاکتور شدند در دوازده سال گذشته و صورت وضعیت ها و اسامی خانواده ها و تاریخ ها اعلام شود ، بعد می بینید چقدر شاکی خصوصی پیدا میشود که من و خانواده ام در این تاریخ ها در این هتل ها نرفتیم و اصلا سفری به آن شهر نداشتیم تا عمق فساد و فاکتور سازی ها در زمان مدیر عامل قبلی که ادعای غرور و لابی و مذهبی بازی دارد مشخص شود.
کسی که ادعا میکند حسنی نفوذ دارد و حتی نماینده مخالفش را هم با پرداخت پول به تیم پارس جم راضیز نمود و خرید و با هفتاد سال سن و بعد بازنشستگی مدیر عامل یک پتروشیمی شد ، این نفوذ نیست و این فساد و مافیا و حرام خواری واًضح و روشن است و فقط در کشورهای توسعه نیافته اتفاق میفتد.
آقای حسنی باید بداند این پول حرام است که شما از دوجا حقوق کلان بگیری ، یکی حقوق سقف بازتشستگی نفت و دیگری حقوق کلان پتروشیمی و جالب است اقماری باشی و ادعای مذهبی و راننده با تویوتای رافورد سوارشوی ، این همه هزینه روی دست ملت.
این کار فقط از امثال نعمت زاده بر می آمد و دوستانشان جناب حسنی، تازه آنها ادعای مذهبی نداشتند.
کسی که ادعا میکنید آقای حسنی و آقای بهمن نیا لابی دارند، مدیر عامل برکنار شده منطقه ویژه هم همین ادعا را مطرح می کرد ولی سرانجام کار چه شد؟!
نگاه کنید به بگیر و ببندهای منطقه ویژه که همه ناراحت هستند که جرا زودتر جلوی فساد گرفته نشد که به این روز گرفتار شویم.
آقای حسنی به جای ریش گذاشتن و شرکت در برنامه های بسیج و دعا و راز و نیاز در اولین فرصت از مردم عذرهواهی و کناره گیری کند و هرآنچه خقی از بیت المال حداقل بعد بازنشستگی به گردن دارد به صندوق دولت پس دهد ، نه اینکه بخواهد به مخالفان نشان دهد تویوتای رافورد با راننده و حقوق میلیونی دارم و قدرت و لابی و هرکاری بخواهم انجام میدهم.
استغفار در این آخر عمر تنها راه نجات و عذرخواهی و خانه نشینی است که اجازه دهید با حقوق شما در پتروشیمی چند جوان کار کنند و زندگی را اداره کنند.
هرچه زودتر از این راه خطا برگردی و شهامت تصحیح اشتباه ، نشان از مذهبی بودن شما دارد و نه ادعای لابی و قدرت داشتن که اینها نشان از فساد زیاد در این وزارتخانه هست.
اگر کانال SPGC که فسادها را بر ملا می کرد ، با لابی بستی و افراد کارمند را گرفتار با بقیه فضای مجازی ‌و رسانه ها و افکار عمومی چکار خواهی کرد؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳
0
0
نه شعبانپور مقصر است نه حسنی و نه فرهنگ و نه بهمن نیا.
به هیچ وجه سهیلی در بازرگانی مجتمع مقصر نیست یا بابایی در منابع انسانی که چه به روزگار این مجتمع در آوردند.خیلی ها به آقای فرهنگ گفتند این دو واحد مشکل اساسی دارند و باید اصلاح شوند.
اما مشکل سیستم کشورداری است که آدمهای چاپلوس و نان به نرخ روز خور در آن رشد میکنند و بعد اینها تصمیم گیری میکنند.
طرف کمونیستی بود سابقه اختلاس داشت انتقال گرفت آمد اینجا وقتی سابقه وی را دیدند ، گذاشتند جای مهمی مثل مهندسی و هر جه گفتند نه نگفت و هر چه خواستند انجام داد و بازنشسته شد فوری رفت آمریکا شروع کرد به پیج گذاشتن ، بعد همین شخص را آوردند برای تعیین رئیس جدید مهندسی و این جای حساس تصمیم گیری کند و فقط هدف آنها دور کردن افراد واجد صلاحیت از سمت های حساس است.
همانقدر که سازمان سیا و اینتحلنت سرویس در کشورهای مختلف کار میکند برای شناسایی افراد و جاسوسی کردن ، مافیای فساد در کشور برای شناسایی افراد خلافکار و گوش به فرمان بیشتر تلاش میکند.
لطفا بررسی شود خریدهای پالایشگاه ششم پارس جنوبی که خود من حضور دارم چگونه انجام شد و میشود و حالا همین افراد شدند محبوب سیستم و مدیریت!!
ما خودمان شاهد تخلفات زیاد در خریدهای این پالایشگاه و پیمانها و سفارش گذاری ها هستیم.
چرا کسی ورود نمی کند.
چرا؟
چرا؟
چرا؟
چرا کسی نظارت نمی کند؟
چرا به خرید مولکلارسیوهای مجتمع کسی ورود نمی کند؟
پرونده اش کجا رفت و چه شد؟
پرونده خرید مواد شیمایی کجا بایگانی شد؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۳
0
0
خیلی مغرور نباشید .گنده تر از شما را زمین زدیم .
خدا با ماست.
الان دارد خودباوری در کارمندان نفت و گاز بوجود میاد و راحت در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را بیان میکنند.
زمان آن رسید که مزه فساد را دهانتان تلخ کنیم.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۷:۲۵
0
0
از همه عملکرد آقایون همه مطلع هستند ولی جو خفقان و کارمندی اجازه نمیداد چیزی گفته شود ولی وقتی رسانه ای پیدا میشود که امنیت باشد ،همه پای کار می آیند از شدت ناراحتی از عملکرد آقایان.
نمونه اش کانال Spgc بود با دو هزار عضو که ظرف سه ماه چنان فساد ،ضعف و پته اینها را آورد روی آب که همه دست و پاچه شدند و متاسفانه با نفوذ در بین بچه های جوان اداره کننده کانال و تحریک آنان به سمت وسوی موضوعات حساس امنیتی مثل اعتصاب برای بعضی حق و حقوق صنفی که اصلا نیاز به بیان کلمه ای به نام اعتصاب نبود، توانستند به تحریک افراد امنیتی و قضایی کانال را ببندند و با آنها برخورد کنند.در صورتیکه آنها گروهی از نسل جوان و آرمان خواه ووضد فساد بودند و حقیقتا چیزهایی از فساد آنها در آن کانال بیان شد که باید همه بازداشت می شدند و یا حداقل خودشان و دوستانشان از مجتمع گاز می رفتند.
از فساد اداری نوشتند، از فساد مالی و خریدها نوشتند ، از کادرسازی و شناسایی افراد با زمینه فاسد مالی نوشتند،از بودن روحانی که مرتب در نماز مشغول مخ زنی برای آنها بود و پر مدعا و در خانه سازمانی به صورت تقلبی نشسته بود، از جذب نیروی غیر قانونی در پالایشگاهها، از دادن پیمان به پیمانکاران خاص ، از آمار سازی ها و اغوای مسئولان وزارتخانه با آمارسازی عملکردها نوشته بودند و بسیاری تخلفات ریز و درشت را با شجاعت بیان می کردند و چشم بینای سازمان و امید عدالتخواهان شده بودند که آقای مسعود حسنی با توطئه آنها را اول به سمت کلمه اعتصاب برد ، بعد هم با نفوذ در بین مسئولان کانال را بست و با آن چند جوان برخورد کرد و دیگر خیالشان راحت شد و اولین دستاورد برخورد با کانال Spgc مقداری بازسازی نیروهایی که بخشی از فساد آنها بر ملا شده بود و بعد بازنشستگی رفت مدیرعامل پتروشیمی شد و دوستانش به خریدهای غیر قانونی امثال همین خرید از واسطه زیمنس با خیال راحت مشغول شدند و حسنی به ریش همه می خندید که بنده خودم در جریان همه امور کانال بودم!!!
حالا یکی بیاد دستاورد و کادرسازی اینها را در فاز ۱۲ یا همان پالایشگاه نهم ببیند.آقا به خدا این چند نفر مسئول که نام نمی برم که شما بهانه نداشته باشید برای چاپ نکردن آن ، این افراد نیاز به خواندن کتابهای مدیریتی ، کلاسهای مدیریت اجتماعی ، روش برخورد مدیریتی و بسباری آموزشها دارند و بعدش باید سمت های بسیار پایین تر مشغول شوند.
شما لطفا بیایید ببیند یک پیمانکار در واحد تعمییرات و بهره برداری چه سر بیت المال و کارگران بی نوا آورد.
چرا هیچکس ککش تکان نمی خورد؟
چرا نظارتی نیست؟
ما از مدیرعامل مجتمع تقاضا داریم یکبار در بین نیروها حضور پیدا کند تا متوجه شود در این پالایشگاه چه خبر است.
منابع انسانی اینجا اصلا معنی ندارد و هرکی به هرکی هست.
سمت های ارشد به کسانی رسید که توانایی اداره حداقلی و مدیریتی ندارند،
لطفا فریاد رسی در این پالایشگاه پیدا شود.
ما هر روز این کامنت ها می خوانیم و منتظر اصلاح هستیم
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۵
0
0
کسی که انتقاد از پالایشگاه نهم کرد و هیئت رئیسه آن یا پست های ارشد این پالایشگاه ، عزیزم ما چند سال است با این مدل مدیریت رفاقتی و نخبگی حال میکنیم، هرکس مشکل دارد و خوشش نمی آید ، می تواند برود و انتقالی بگیرد.این افراد از نوع مدیران نخبه و بسیار به روز هستند.
تازه پیشنهاد صادر کردن این نوع مدیریت را به سازمانهای پیشرو در دنیا می دهیم.
خلاصه کسی به بهره برداری ، تعمیرات پالایشگاه نهم ، HSE و مدیریت کلان آن حسادت نکند که ما مدیریت اینجا تحمل انتقاد ندارد.
تازه قصد اشغال کردن یک مدیریت ستادی را بزودی با لابی گری داریم و ایشالله بزودی صداش در میاد.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۵
0
0
اینجا دارد جایگزین کانال Spgc میشود که آقای حسنی با هزار ترفند آن را بست و نیروی دست راست و مورد اعتماد خودش را گذاشت اینجا.
بله کادر سازی برای چنین روزی خوب است.

نفر از بین رفته و کسی نپرسید کی مسئول حادثه بود.
مسئول HSe پالایشگاه که سابقه یک فوتی هم به همراه همین مدیر در پالایشگاه اول را داشت کجاست؟
مشغول چه کاری در شیراز است؟
ساختمان سازی برای مدیران مجتمع چه ربطی به کارمند پالایشگاه دارد و در ازای آن چه امتیازاتی را کسب میکند.
جناب آقای فرهنگ مدیر عامل محترم
اینکه دیگه بحث خرید از زیمنس نیست که بفرمایی قصد رسوا کردن ما را داشتند ، لطفا اگر خود جنابعالی تشریف آوردی ستاد مجتمع که همه گلایه از عدم حضور شما دارند ، یک رسیدگی به وضعیت پالایشگاه نهم بیندازید.
بفرمایید کارمند و مسئول واحدی که بالای یکصد نفر نیروی پینانکار دارد ، همه را به امان خدا با چراغ سبز مدیر رها کرده و مشغول معامله و ساختمان سازی در شیراز است برای آقایان مدیران!!!!!!!
این چه بساطی است که همه چیز رها شده است؟
بهره برداری و تعمیرات این پالایشگاه چگونه اداره میشود؟
مگر هر کس باند شماست و آقای حسنی باید هرکاری دلش خواست انجام دهد؟
لطفا یک سری به این پالایشگاه و حضور افراد بزنید .
همه چیز پارتی بازی و باند بازی که نباید باشد.
به کجا شکایت ببریم که اذیت نشویم و فردا خانمانمان را به باد ندهند به خاطر یک اعتراض یا نقد؟
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۱
0
0
از پالایشگاه نهم گله مندید ، خیال میکنید بقیه گل و بلبل است.اینها یک عده آدم پیدا کردند بقول خود آثای حسنی و بهمن نیا که برای آینده کادرسازی کنند و بتوانند پیمان سپاری و خریدها را با آنها سامان دهند.تمام این ارزیابی ها ، ارزشیابی ها،AC ها همه و همه ساختگی و من درآوردی است.
اگر شما از واحد بهره برداری و تعمیرات پالایشگاه خود در فاز ۱۲ می نالید لطفا بفرستید آنها را به پالایشگاههای دیگر آموزش ببینند که آنجا مدیران منتخب خوبی قرار دارند.
اگر Hse شما مشغول ساختمان سازی در شیراز است ، Hse پالایشگاه ما تو هیچ وادی نیست و کسانی را آوردند تو این واحدها که فقط خدا به فریاد رسد .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵
0
0
بخشنامه جابجایی بعد از4 سال وزیر عالی است. ولیکن ولی در اجرا بدترین روش را دارند انجام میدهند تا در عمل بدترین بخشنامه از آن یاد شود.
مدیر منابع انسانی را با امور حقوقی جابجا میکنند.
رییس حراست را با مدیر اجرای طرحها
رییس روابط عمومی را مدیر عامل میکنند.
برای هر کس که سمت هم ندارند جهت سمت مشاور ایجاد میکنند.
در حالی که میتوانستند همه رادرراستایی مسیر َشغلی در شرکت ها وبا رعایت رتبه وگرید سازمانی جابجا کنند.
پیشنهاد دارد وزیر محترم در این خصوص گزارشگیری نماید تا وضعی که مدیران محترم برسر بهترین بخشنامه آورند ببینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۱
0
0
وقتی انسان تا سطح یک کِرم تنزل می‌کند، نباید از لِه شدن گلایه داشته باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۴
0
0
آیت الله بهجت:ما آمده ايم زندگى کنیم تاقیمت پیداکنیم، نه اینکه با هرقیمتی زندگی کنيم!
اخراجی از نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۵
0
0
دوره دوره آدم های نان به نرخ روز خور و چاپلوس است و هرکس هرچه دوست دارد خودش را مینمایاند. اصول گرای صددر صد چنان پای سفره اصلاح طلب نشسنه وبا هم ، هم میل میکنند و هم حیف که گویی مادر زاد اصلاح طلبه بوده،وبالعکس،
وفقط باید هرچه گفتند نه نگی وهرچه خواستند انجام بدهی.
شما رابه خدا به فریاد نفت برسید بد جور دارند عمل میکنند همه مدیران . کارکنان شده اند پیمانکار طراح ،مشاور، ناظر،مجری همه یکی هستند وهرطور دوست رارند صورت وضعیت میکنند وهیچ نظارتی نه بر مبادی قیمتی ونه مقادیری کارهای انجام شده انجام نمیشود،
صاحبان قدرت وثروت اندوزان یکی هستند.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۵
0
0
لوث شدن قضیه بازنشستگی مسعود حسنی در پی کلمه حاملگی در پایان نامه کارشناسی ارشد ایشان در فضای مجازی،
مثل معروفی است که دزد ناشی به کاهدان می زند ،حکایت متنی سبک و بی پایه و اساس در مورد مدرک کارشناسی ارشد جناب آقای مسعود حسنی مدیر عامل بازنشسته مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیر عامل فعلی پتروشیمی پارس در منطقه عسلویه است.( البته بحث بررسی مدرک کارشناسی گرفتن آقای حسنی از غرب سالهاست که جای سوال دارد والان که تخلفات مدرک خیلی مسئولان بر ملا شد، الان وقت آن است که این یکی مثل مدارک سایر مسئولانی که دچار شبهه اند ،سلامت وصحت و سقم آنها بررسی شود، اما نباید با شایعه ای سبک اصل موضوع به حاشیه رود ). بعضی مسئولان مختلف در کشور بواسطه لابی گری در لایه های میانی و بالایی دستگاه حاکمیتی دچار تخلفات عدیده ای میشوند و افراد مختلفی که یا برای کشور دلسوزی دارند و یا بنا به دلایلی دچار اختلاف با این نوع مدیران هستند و سخن آنها به جایی نمی رسد و سرکوب میشوند ، از سر ناچاری و وارد نمودن خراشی به این پیکره های ناسالم درفضای مجازی بدون ذکر منبع و نام نگارنده مطلب و به دروغ نسبت هایی به این مدیران داده میشود که بعدا بواسطه این دروغ و شایعه ای خفیف اصل ماجرا و سایر تخلفات انها با مظلوم نمایی در اذهان عمومی به فراموشی سپرده میشود.
شایعه ای که بدون نام و نشان در مورد مدرک فوق الیسانس آقای مسعود حسنی و ناشیانه نوشته شد از این دست شایعاتی است که برای تطهیر تخلفات واقعی آقای حسنی در افکار عمومی نگاشته شد.
آقای حسنی مدت زمانی مدیر بخش TMC مجتمع گاز پارس جنوبی بود و این ساختمان دچار آتش سوزی و تمام مدارک و تجهیزات در آن خاکستر شد ولی به واسطه نفوذ در لایه های قدرت به راحتی پرونده آن بسته شد و به فراموشی سپرده شد.
آقای مسعود حسنی با تهیه پیراهن یقه بسته و شمایل این سالهای مدیران جامعه اسلامی بدون تخصص آن چنانی و با آوردن یک مدرک کارشناسی از دنیای غرب و دانستن چند اصطلاح انگلیسی ،مدیر عامل چند شرکت بزرگ گازی شد که مهمترین آنها شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بود و با مدیریت ضعیف ایشان منابع انسانی در مجتمع دچار خسران تا سرحد نارضایتی عمومی و محیط زیست منطقه و آلودگی در وضعیت نامطلوبی قرار گرفت که باز حسنی توانست با زدوبندهای پشت پرده تمام پرونده های شکایت های مربوط به آلوده نمودن منطقه را بدون محکومیت حل و فصل نماید و حقوق زیادی را از عامه مردم ضایع نمود.انهدام کامل نیروگاه گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی در هنگام مدیریت ضعیف مسعود حسنی و شومن بازی های اقای بهمن نیا علیرغم اختلاف ایندو اتفاق افتاد که اصلا خبر آن به بیرون درج نکرد و زمانی قضیه نیروگاه وخرابی آن برجسته شد که تخلف خرید قطعات کمپرسورهای آن توسط آقای دکتر بهمن نیا و تیم وی در رسانه ها و فضای مجازی و کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس به جریان افتاد.از همه اینها مهمتر و تخلف بزرگ و آشکار آقای مسعود حسنی اشتغال بکار به عنوان مدیر عامل پتروشیمی پارس در سن بازنشستگی و زمانی بود که بقول خودشان باید می رفت و به عنوان کفشدار امام رئوف مشغول بکار میشد ، اما کفشداری و خدمت مجانی کجا؟ و مدیرعاملی پتروشیمی بزرگی مثل پارس با حقوق کلان و امتیازات باد آورده زیاد و اقماری و امکانات کجا؟
کسانی که شایعه سبک تقلب در مدرک تحصیلی جناب آقای حسنی را در دانشگاه پردیس در فضای مجازی راه انداخته اند، قابل ردیابی اند و چه بسا به خواست خود آقای مسعود حسنی و کم نمودن فشارها از روی دوش ایشان بابت اشتغال بکار غیر قانونی در پتروشیمی ها باشد.
اینکه حاشیه باعث شود که اصل متن فراموش شود، چیزی است که مدتها در جامعه رواج دارد و انسانهای خردمند و دور اندیش باید اهل تجزیه و تحلیل باشند که شایعه ای خفیف و جوک مانند نسبت به مدرک تحصیلی فوق الیسانس آقای حسنی نباید باعث شود در زمانی که این پرونده تخلف در بازرسی و دستگاه قضایی و کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به جریان افتاد، حاشیه بر متن غلبه کند.
اینکه امثال حسنی دهه اول انقلاب به آمریکا و انگلیس رفتند و هریک با یک مدرک تحصیلی بدون ارزیابی وارد کشور شدند و تمامی مناصب را اشغال نمودند و حتی بعد از بازنشستگی مجددا مشغول بکار میشوند، باید بررسی شوند و به دیده شک به آنها نگریست ،جای خود دارد ولی تخلفات بزرگ این افراد نباید با جوک سازی به حاشیه کشیده شود و مظلومیتی ساختگی برای آنها در جامعه فراهم شود.
باشد که کاربران فضای مجازی با دور اندیشی از جوک سازی های حاشیه ای در مورد افرادی که به نحوی باید پاسخگو باشند، جدا خود داری گردد.
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۸
0
0
راستی کسی از خدمات غیرصنعتی خبرداره ؟ چی شد شرکت به اون بزرگی
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۹
0
0
انتصابات اخیر شرکت ملی گاز نشان میدهد نفوذ و قدرت رییس هیات مدیره سابق هنوز برقرار است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۴
0
0
انسان هایی که خودساخته، پرتلاش، وطن پرست ، اهل مجاهدت و توکل بر خدا باشند هرگز تن به ذلت دزدی نمی آلایند. اینان شاید مدتی در برخورداری و آسایش تن باشند اما بی آبروئی و ذلت پس از رسوائی برای خود و خانواده اشان غم و افسردگی بی حد و حصری برایشان به ارمغان خواهد آورد.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۹
0
0
برای Ac آقای فرهنگ و اقای بهمن نیا و همه فیلم هایی که بازی کردند و مصاحبه های ساختگی و تعیین افراد از پیش تعیین شده ،تحت عنوان اینکه پست ها و سمت ها یعنی طی یک فرآیند علمی انتخاب میشوند.اما این قصه اینجا آنقدر لوث شده و در شبکه های مجازی به تمسخر گرفته شد که متولیان هم از اقدام خودشان خنده شان گرفت.
در مصاحبه Ac برای تعیین سرپرست بازرسی فنی مجتمع ،شخص سفارش شده از دفتر آقای نوبخت معاون رییس جمهور نتوانست نمره لازم را کسب کند.در یک حرکت چکشی همان فرد با سابقه پانزده سال و در کمال شگفتی به عنوان سربرست بازرسی فنی شرکت ملی گاز منصوب شد و باعث حیرت و تعحب حدود بیست هزار نفر پرسنل و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی شد.
شماها که ادعا می کردید که افراد در طی یک فرآیند و بر حسب نمرات و صلاحیت های علمی و فنی و سابقه ارتقاء پیدا میکنند!!
مگر ما قبل از انتصاب های شما ما انتصاب آقای سید ابراهیم سقایی فومنی خواهر زاده آقای نوبخت را در سه پست مهم از مدیر عامل پتروشیمی فارابی گرفته تا قائم مقام پتروشیمی غدیر و مدیر عامل توسعه تاپ کیش ( تاپکو ) بودیم بدون یک روز سابقه مرتبط!!
آقای مهندس فرهنگ لطفا اجازه ندهید بیش از این به همکارانتان توهین و اهانت نشود.خروجی فرآیندتان در انتخاب مدیر فاز ۲۲ و ۲۴ هم که بر خلاف خواست همه کسی شد که آخرش آقای بهمن نیا گفتند، سفارش شده از بالا بود و مجبور بودیم و الان هم در جلسات دنبال وجهه برایشان هستید اما هرکار میکنید جور نمی شود.
آنهایی که سرشان به کار خودشان هستند و سفارش ندارند و به غیر خدا کسی ندارند باید چکار کنند؟
لطفا یک عذرخواهی ساده بابت همه فیلم هایی که یکسال گذشته صورت گرفت با شهامت انجام دهید.
در هر کوی برزن ، در هر گروه و در رسانه ها انتخاب سرپرستی شرکت ملی گاز نقل محافل است و به هیچ وجه انتخاب ها قابل توجیه نیست.



ناشناس
|
Canada
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۲
0
0
بیست دقیقه نشستم کامنت راجع به ac و سمت ها و باندبازی و دستکاری آقایان در سمت فاز ۲۲ و بازرسی فنی و مهندسی نوشتم ،شما به کشک هم نگرفتی که کامنت به آن خوبی در مورد کامنتی که نفوذ دفتر آقای نوبخت را در تعیین انتخاب یک نفر به سمت سرپرست بازرسی فنی شرکت ملی گاز نشان میداد ولی شما ان را زیر خبر قرار ندادید.خوراک همه ما همین کامنت های بولتن نیوز است در این هوای گرم
دیگه هم نمی نویسم ،بگذارید این مافیا کارش را بکند
مدیر پایگاه سلام برادر عزیزم سعی بفرمایید مستند و طوری بنویسید که بشود اثباتش کرد ما سعی کردیم دغدغه ها و مشکلات و مسائل را که از زبان کارمندان و عوامل این شرکت ارائه می شود بدون جانبداری تایید کنیم اما بعضی وقتها در یک متن طولانی مواردی است که بنظر نمیاد بشود تاییدش کرد شما هم اگر سعی بفرمایید مطالب را با این نگاه که مستند و قانونی باشد بنویسید حتما تایید می شود هر چند ما جواب مخالفین را هم اگر مستند و مودبانه باشد را هم تایید می کنیم
ناشناس
|
Poland
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۹
0
0
حالا سایت بولتن نیوز بفرماید چه سندی از سفر دوهفته ای مدیر برکنار شده نظارت بر تولید، سرپرست بازرگانی مجتمع و سرپرست فاز ۱۹ مجتمع به اروپا و ژاپن می خواهد تا کامنت مربوط به آن را چاپ کند؟
شماره بلیط و کپی بلیط را دنبال کنیم به عنوان سند؟
هتل محل اقامت وفاکتور را گیر بیاوریم؟
تصویر از داخل بازارهای کشورهای مقصد پیدا کنیم؟

در این شرایط که پرونده این فساد در دست اقدام است و به رسانه ها و کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس کشیده شد، چه وقت سفر کردن این عزیزان بود؟
مگر یک مدیر برای چه موضوعاتی باید چندین سفر خارجی در سال برود؟
اینکه طرف تمام سفرهای آموزشی و...را به نام خودش و به کام دوستانش مدیریت کند ،ایا صحیح است؟

سند گیر آوردن و لاشه بلیط و فاکتور هتل واقعا از قدرت ما خارج است، وظیفه اطلاع رسانی داریم که حداقل ها رعایت شود و بگوییم جامعه بیدار است.
این چراغ بولتن نیوز هم خاموش شود و چه شود ...
اخراجی از نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۲
0
0
بولتن نیوز جان مزید لطلاع بعضی ها در نفت اصلا دریافتی حقوق برایشان مهم نیست.
مهم فقط سر کار باشند و ارتباطاتشان حفظ شود و دسترسی به فراهم آوردن فرصت درامد بیشتر به افرادی که با آنها لینگ هستند داشته باشند.
حاضر ند هستند ماهانه معادل چندین برابر حقوقشان به حساب شرکت واریز نمایند.
فساد روش ش خیلی تغییر کرده دنبال دریافت نجومی.، استفاده از منازل سازمانی ،استفاده از مهمان سراها و... نباشید.
الان فقط با اجرایی صحیح بخشنامه 4 ساله جابجایی وزیر میشود بصورت مقطعی دست افراد را از فراهم آوردن زمینه درامدی برای هم پیمانان قطع کرد.
هرچه میتوانید ودر توان دارید پیگیر شوید بخشنامه وزیر به روش صحیح انجام شود.
سربازگمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۹
0
0
سلام
نگران نباشید پرونده تیم مدیریت فاز 12درحال بررسی است!!!!!مدیرعامل؛مدیرمنابع انسانی،ایمنی،تعمیرات،روابط عمومی و....
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۰۳
0
0
حاملگی ناخواسته یکی از مسئولین سابق پارس جنوبی

شنیده ها حاکی از آن است که آقای حسنوند رییس کمیسیون نفت مجلس شورای اسلامی در سخنرانی دو روز گذشته خود گفته که در وزارت نفت فاجعه رخ داده است، از اختلاسهای چند هزار میلیاردی تا مدارک جعلی مدیران و سرقت های علمی ایشان...
یکی از مدیران عامل سابق پارس جنوبی که پس از بازنشستگی و بر خلاف قانون منع بکارگیری بازنشستگان و با رانت استان قدس رضوی به سمت مدیر عاملی یکی از پتروشیمیهای منطقه انرژی پارس-عسلویه در آمده است،چندی قبل ایشان جهت دفاع از مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک خود در پردیس بین المللی صنعتی شریف واقع در جزیره کیش حاضر شده و از آنجایی که پایان نامه را کپی کرده بود و رئیس جلسه و استاد راهنما نیز پایان نامه را نخوانده بودند از آن تعریف و تمجید کردند. تنها جمله استاد داور:
پایان نامه خودت رو خوندی؟
برو صفحه ۹ پاراگراف ۲ ببین چی نوشته؟ نوشته بود: من در زمان نوشتن این پایان نامه حامله بودم!
که پس از این فضاحت و استعلام مدرک کارشناسی ایشان نیز جعلی بوده و این یعنی چندین و چند سال یک دیپلمه بر مسند مدیریت عامل شرکتهای تابعه وزارت نفت تکیه زده و هیچ کس پاسخگو نمیباشد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۹
0
0
بخشی از سخنان قاضی مسعودی مقام:
این اواخر بحث های بسیاری در زمینه برخورد با آقازاده‌ها و یقه سفیدها مطرح شده، روند دادرسی به این پرونده ها را چگونه می‌بینید و آیا آن طور که باید با این پرونده ها برخورد شده است؟
نمی توانم بگویم به شایستگی برخورد کرده ایم،در جرایم اقتصادی برخورد به موقع، با سرعت و با قاطعیت مهم است که متاسفانه در برخی موارد و در برخی پرونده ها مرور زمان را می بینیم. زمانی که شخص مسئولیت دارد اگر با او برخورد شود و جلوی فسادش گرفته شود مهم و موثر است اما گاها برخورد نمی شود و این فساد هم تا ۱۰ یا ۱۵ سال ادامه دار می‌شود. اما زمانی معمولا می خواهیم با آن برخورد کنیم که دیگر اثربخشی لازم را ندارد، وقتی در یک کشور مسئول هستیم و در حوزه های مختلف قضائی، اجرایی یا مقننه، اگر در همان زمان که تخطی می‌کنیم، برخورد شود قطعاً بسیاری از پرونده‌ها را نخواهیم داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸
0
0
تا وقتی زخم هست، مگس هم هست. راه‌حل ریشه‌ای، درمان زخم است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۹
0
0
مفسدین یک مشت بچه سوسول تنبلن. غذایی که از دهن بچه هاشون میره پایین حاصل دسترنج نیست.
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۳
0
0
هرصبح با بولتن نیوز شروع می کردیم ولی چون کامنت های اساسی و درست را نمی گذارید سه روز است کامنت ندادیم تصمیم گرفتیم با همکاران دیگه کامنت ننویسیم.
به جای اینکه سفرهای خارجی مخصوصا سفر اخیر رئیس برکنار شده تظارت بر تولید به همراه سرپرست فاز ۱۹ و سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی، چرا تیتر نمی زنید که اینها برای چه به خارج رفتند؟
چرا تیتر نمی زنید تا بازرسی نفت و حراست نفت بیدار شود که این چند نفر دارند چکار میکنند؟
چرا همه سکوت میکنند؟
جرا ننونشتید چگونه یک جوان سفارشی داخل همان Ac دروغکی و ساختگی آقای بهمن نیا و فرهنگ نمره نمی آورد ولی یک مرتبه به معاونت شرکت ملی گاز میرسد؟
چرا هیچکس نمیداند شرکت پارس فیدار چگونه خریدار LPG مجتمع شد و به چه قیمتی و فردا که زنجانی ها پدیدار شدند آیا بهتر است؟
یک نفر پاسخ دهد که اخیرا یک رقابت کاذب از طرف مدیرعامل بین پالایشگاهها انداخته شد با صرف هزینه و عدد سازی برای نارضایتی پرسنل ، اینکار برای چیست؟
چهار سال نشستند و نوشتند و صدها جلسه اهداف و همه هم از اول میدانستند فیلم بازی میکنند، حالا جرا همه آن جبسات رها شد؟ به کدام هدف رسیدند؟ چرا نارضیاتی تراشی در بین بیش از بیست و چند هزار نفر ، به صلاح کی هست؟
منابع انسانی چرا با هواپیمای بهتر و خوبتر پرسنل را جابجا نمیکند؟ چه کاسه ای زیر این نیم کاسه است؟
چگونه اینهنه بازرسی و حراست خروجی آنها منجر میشود به تخلفات سنگین مثل این خرید زیمنس؟

هر چه نگوییم و ننویسیم بهتراست.
رسانه ها و خبرگزاری ها هم که در کشور ما عجیب و غریب اند، میگویند بروید لاشه بلیط طرف را بفرستید تا ما بزنیم که این چرا رفت خارج و کجا رفت.
اگر ما توان این را داشتیم از سرچشمه جلوی تخلف را می گرفتیم.
فعلا همه دستپاچه هستند که بگویند این برکناری ارتقا بود و واقعا مثل اینکه ارتقا بود یا برای دلجویی دو هفته سفر خارج آن هم با دوستان و عزیزان.
سفر بعدی اش به کدام قاره است ؟
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۹
0
0
از جلسه اهداف بی هدف نوشتید که چه وقت کارکنان را بیهوده صرف نمودند و هرچه اعتراض نمودیم کسی گوش شنوایی نداشت مثل همین AC آقایون.
زمان حسنی این جلسه اهداف شروع شد و نکته بسیار جالب آن جلسات که بنده هم پای ثابت آنها بودم ، آقای فرهنگ و آقای بهمن نیا کنار هم می نشستند و بیشتر در گوشی و خنده ! که در یکی از جلسات آقای حسنی بسیار ناراحت شد و گفت اگر چیز خنده داری هست بفرمایید تا ماهم بخندیم.
بعد حسنی زیرکانه هر دو را فرستاد یکی تهران و دیگری فجر جم ولی از قضای روزگار برگشتند بهم و یکتازی و بی احترامی به همه در عین اینکه احترام ظاهری هم نگه می داشتند تا این قضیه تخلف بر ملا شد.تنها حسن برملا شدن این تخلف برای کارمندان، این بود که این جلسات اهداف و ارزیابی و بقیه که بدون هرگونه خروجی بودند برچیده شدند.
هرکس به دیگری پیام میداد کجا هستی ، اگر در جلسه اهداف بود میگفت در جلسه بدون هدف.
چرا اینها این مدل مدیریت ها را دنبال میکنند تا به بن بست بخورند واقعا کسی جواب ندارد.
ناشناس
|
Canada
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۶
0
0
الان میوه و پذیزایی جمع شد،کیف ما همان جلسات اهداف بود، میرفتیم یکم میوه و شیرینی می خوردیم و یکم هم سرمان به علامت تایید تکون میدادیم و یا چهارتا نمودر پیشرفت که داریم به هدف میرسیم هم آماده می کردیم.آقای فرهنگ خیلی پاورپوینت دوست دارد و بقول برنامه و ما هم فهمیدیم که چکار کنیم ،هیچ هدفی نداشتیم و پیشرفت وحتی کوچکترین تغییری در برنامه ها، اما هر باربیش از چهل درصد پیشرفت نشان میدادیم.یاد پذیرایی بخیر.هر ایرادی شما به بهمن نیا بگیرید نمی توانید بگویید آدم بد خرجی هست وواقعا تو این یکی نمونه.
کاش جلسات اهداف با پذیرایی برگردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۵
0
0
چرا دزدهای سرگردنه تو این مملکت باید آبرو داشته باشن اما زحمت کش ها نه. چرا تو این مملکت حتی به اونایی که فداکاری کردن و تو 8 سال جنگ با غیرت و از خود گذشتگی ، با صداقت بی نهایت ، با فدا کردن جان عزیزشون به روش های مختلف با کمال بی عقلی و حماقت انگ میزنن و بازارشون گرمه ولی بی شرف های دزد باید آبروشون حفظ بشه. بسه دیگه به خدا گاهی فکر می کنم ما ملتی هستیم که از داعش کثیف تریم. یادتون میاد که علم الهدی برا یه وجب خاک چه کرد؟ الان، همین الان یه عده بیان تحریفش کنن همین بولتن نیوز استقبال میکنه ولی دزدها به هر شکلی باید آبرو داشته باشن. بس کنید. خفه شدیم.
عسلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۷
0
0
دورود
خدا به همه ما کمک کند و همه مارو به راه راست هدایت کند.
امیدوارم که در این قضیعه جناب دکتر بهمن نیا بی تقصیر باشد چرا که شناختی که از ایشان دارم بعید می دانم ایشون سر این موضوع مقصر 100 درصدی باشد.
و جناب آقای دکتر اگر خواندی این کامنت منو عرض کنم بنده همچنان منتظر آن خبر خوش از شما هستم و خواهم بود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۴
0
0
ظاهرا همه باید تو این مملکت حواسشون به دست کج و زیپ شل مسئولین باشه غیر از خودشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۲
0
0
ایشان دره ... نگذاشت. اگه 99 راه بود برای خلاف بود 101 راهش را پیمود. حالا چ مکانیسمی هست که ابعاد مختلف تخلفات این عزیز دل انگیز را پیگیری کند با توجه به فشل بودن سیستم پیگیری تخلفات موجود بعید می دانم اتفاق خاصی بیا فتد. ب قول قدیم العاقل اشاره. ولی کو عقل و خرد در این وادی ویران شده
ناشناس
|
France
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۱
0
0
تمام این کامنت ها باید پرینت شوند و روی میز قاضی سراج در سازمان بازرسی کل کشور قرار گیرند.و آنگاه قضاوت با قضات محترم باشد.
این پرونده اگر در دستگاه عدلیه طرح و به نتیجه ای برسد ، آنگاه باید به تمام قراردادها ورود کرد در مجتمع ، به خریدها از شرکت نهادین آرمان که داماد آقای بهمن نیا هست و هنوز که هنوز است مدیران می گویند مستقیم از این شرکت خریداری کنید چون دستور بهمن نیا به عواملش هست که یعنی اتفاقی نیفتاده و همه چیز عادی است.بزودی خبرهای خوبی از مبارزه با فساد در مجتمع گاز به گوش خواهد رسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۱
0
0
کسانی که قراره مدیر بشن باید از لحاظ روانی و نوع تربیت پدر و مادر هم تست بشن اکثر این مدیران خلافکار حین گزینش جزو بهترین ها هستن و عقده های روانی اونا قابل کشف با روش های سنتی موجود نیست . مسئله روانکاوی افرادی که قراره در خدمت جامعه باشن خیلی مهمه و از سوالاتی که حین گزینش پرسیده میشه اهمیتش کمتر نیست در حالیکه میبینیم سوالات روانکاوی گزینشی به یک فقره برگ پرسش و پاسخ که پرکردن اون رو به عهده خود مستخدم گذاشتن محدود شده.لذا افرادی که سرخوردگی های دوران کودکی دارن و مستعد خلاف و فساد هستن و همینطور افراد متقلب و متظاهر ب راحتی و حتا راحت تر از انسان های سالم از این فیلترها رد میشن. شاید ب نظر برسد که این روش هزینه بر است در حالیکه مقایسه آن با هزینه هایی که افراد متقلب فاسد و فرصت طلب و سودجو و روان پریش به جامعه تحمیل می کنند و نوعا آثار مخرب ماندگاری ایجاد می کنند قابل مقایسه نیست. با این حال اقدامات اخیر قوه قضائیه و ارسال این پالس مثبت که افراد فاسد و سودجو دیگر جایی در بدنه نظام ندارند باعث ایجاد جو امیدواری و خوش بینی شده. گرچه دیر ولی بازهم خدارو شکر میکنیم. از بولتن هم که صدای رسای مبارزه با فساد است تشکر میکنیم.
مهدیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۲:۵۱
0
0
بحمدلله با افشاگری شما و‌تلاش سربازان سبز پوش اطلاعات سپاه فرد خاطی دستگیر شد و موقتا ازاد شده
انشالله که نتیجه این افشاگریها کوتاه کردن دست چپاولگران باشه
فقط یک سوال برام پیش اومده و اون اینکه چرا اقای ....با اینکه از اوضاع و احوالپارس جنوبی خبر داره هیچ حرکتی نمیکنه و تغییراتش رو کلید نمیزنه شنیده شده اقای ....مدیر عامل سابق سرخون که انسان مبارز و بزرگی هست برا مدیر عاملی پارس جنوبی مطرح شده اگر اینطور باشه که حتما باند مخوف فساد مجتمع نابود میشه ولی کاش زودتر اقایان ...و ...حرکتی کنند که دوباره نگن اقا زمستون شد و نمیتونیم مدیر عوض کنیم اقا تورا خدا این فساد رو ریشه کن کنید
امیدوارم این پیام هم مثل پیامهای قبلیم پاک و بی اثر نشه حداقل منتشرش کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۶
0
0
آدم این حجم از روایات مختلف درباره این تیم رو میشنوه ناخودآگاه یاد مرد هزار چهره و آلکاپون میوفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۱:۴۰
0
0
سلام
این بحث خودکفایی ( بومی سازی قطعات داخلی) در مجتمع شده یک محل درآمد فاسد برای برخی مسئولان پالایشگاهها و ستاد.
در برخی از پالایشگاه ها و یا ستاد، مسئولان شرکت های خاص و شریک خود را برای ساخت قطعات مورد نیاز به پالایشگاه دعوت می کنند که آنها را بسازند. چرا این دعوت شامل همه شرکت ها نمی شود و هر رئیسی شرکت مد نظر خود را به پالایشگاه برای بحث خودکفایی دعوت می کند؟ نمونه هایش موجود هستند. قطعا این مساله فساد آور است. لذا نیاز است این کار هم چیزی شبیه مناقصه برای در نظر گرفته شود.
بنابراین ورود بازرسی به این مبحث بسیار ضروری به نظر می رسد، جایی که بعضی ها در سایه و به دور از اطلاع دیگران به اهداف فاسد خود می رسند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۷
0
0
پارس جنوبی درمورد مهندس ایرج خرمدل هم تحقیق بشه ممنون میشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|