کد خبر: ۵۹۳۶۴
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار:
نقدي علمي بر سخنان اخير آقای رييس جمهور؛

انتقاد سؤال برانگيز رييس جمهور از تشكيل ارتش سايبري

رييس جمهور: نبايد به فرهنگ رنگ و بوي نظامي داد...حال چند پرسش بي جواب از ايشان داريم و همگان را به قضاوت در اين خصوص دعوت مي نماييم. 1- آيا واقعاً رييس جمهور ما هدف از تشكيل ارتش سايبري را نمي دانند؟! و از اهداف متعالي آن خبر ندارند؟! 2- آيا ايشان صرفاً با كلمه "ارتش" در عبارت "ارتش سايبري" مشكل دارند يا چيز ديگر؟! 3- آيا ايشان از دغدغه حضرت امام خامنه اي در اين خصوص خبر دارند يا خير؟! ...

بولتن نیوز: متاسفانه از شنیدن این خبر واقعا متاثر شدیم در حالیکه دشمنان قسم خورده نظام سالهاست در فضای سایبر جنگ علنی خود را با ایجاد هزاران سایت مستهجن و ضددینی و ضد امنیتی و ضد فرهنگی با انقلاب اسلامی آغاز و در این مدت ضرباتی را به فرهنگ و ارزشهای اخلاقی و اعتقادی و حتی امنیتی به کشور وارد کرده اند و  در همین رابطه مبارزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای سایبر با دستگیری 50 نفر از مدیران اصلی سایتهای مستهجن در اسفند 87 نقطه عطفی در مبارزه انقلابی بر علیه دشمن در فضای سایبر بود و گزارشات متعدد به هئیت دولت و مجلس و قوه قضاییه در این خصوص موجب شگفتی و تحسین آنها از توان فنی و عملیاتی سربازان واقعی در فضای سایبر شده بود این انتقاد متاسفانه موجب جری شدن دشمنان نظام در فضای سایبر خواهد گردید هر چند همه نیروهای انقلابی که در فضای سایبر بر علیه جنگ نرم دشمن فعالیت می کنند با اعتقاد راسخ به مبارزه ای که برگرفته از تحلیلهای دقیق رهبری معظم انقلاب است به مبارزه خود دامه خواهند داد.

در همین حال، سایت عماريون نیز نوشت: دكتر احمدي نژاد بار ديگر در سخناني حكيمانه!! تعجب اهالي دين و فرهنگ را برانگيختند!
وي در سخنان خود در جمع رايزنان فرهنگي با اشاره به تشكيل ارتش سايبري در كشور گفت: نبايد به فرهنگ رنگ و بوي نظامي داد...
حال چند پرسش بي جواب از ايشان داريم و همگان را به قضاوت در اين خصوص دعوت مي نماييم.
1- آيا واقعاً رييس جمهور ما هدف از تشكيل ارتش سايبري را نمي دانند؟! و از اهداف متعالي آن خبر ندارند؟!
2- آيا ايشان صرفاً با كلمه "ارتش" در عبارت "ارتش سايبري" مشكل دارند يا چيز ديگر؟!
3- آيا ايشان از دغدغه حضرت امام خامنه اي در اين خصوص خبر دارند يا خير؟!
4- آيا مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بارها از تعابير "تهاجم فرهنگي" ، شبيخون فرهنگي" ، "جنگ نرم" ، "مبارزه نرم" ، "افسران جنگ نرم" استفاده نفرموده اند؟! و راهكارهاي مقابله با جنگ نرم را ارائه نداده اند؟!
[ديدار با دانشگاهيان- 8/6/88]
5- پس چرا جنابعالي بر تشكيل چنين ارتش مهمي آنهم در ديدار با رايزنان فرهنگي جمهوري اسلامي كه بايد طلايه دار و نماينده فرهنگي اين نظام مقدس و در خط مقدم اين جبهه باشند، چنين سخنان شاذي ايراد مي فرماييد؟! و آن را از مسير حق خود منحرف مي نماييد؟!
6- راستي چه شده كه در همين ديدار مي گوييد "بنده به موضوع جنگ فرهنگي اعتقاد ندارم" ؟!
7- آيا اين انفعالها و عقب نشيني ها و ... از نتايج تأثير همنشيني و معاشرت و ... با آن چهره معلوم الحال و مشاءالضال نيست؟! و حقيقتاً فَأينَ تَذهَبون ؟! ...
در پايان توجه همه عزيزان را به چند جمله از فرمايشات راهگشاي مقام عظماي ولايت فقيه حضرت امام خامنه اي جلب مي نماييم و شما را به آدرس هاي ذيل رهنمون مي شويم.


*****
* ما با جنگ نرم، با مبارزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى نرم از سوى دشمن مواجهیم...
* حالا شما جوانانى كه گفتیم، افسران جوان مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرم هستید...
* در اين جنگ نرم، شما جوانهاى دانشجو، افسران جوان اين جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ايد...
* جوان دانشجوى ما، افسر جوان است، شما كه استاد او هستيد، رتبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى بالاترِ افسر جوانيد؛ شما فرمانده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى هستيد كه بايد مسائل كلان را ببينيد؛ دشمن را درست شناسائى بكنيد؛ هدفهاى دشمن را كشف بكنيد؛ احياناً به قرارگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى دشمن، آنچنانى كه خود او نداند، سر بكشيد و بر اساس او، طراحى كلان بكنيد و در اين طراحى كلان، حركت كنيد. در رتبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى مختلف، فرماندهانِ بالا اين نقشها را ايفا ميكنند.



http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7959
http://www.jang-narm.com/
http://www.gerdab.ir/
http://afsaranejang.blogfa.com/
http://serajhonari.mihanblog.com/
http://rajanews.com/detail.asp?id=36901
http://www.alehasan.blogfa.com/

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
محمد قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
7
14
یعنی چی آخه ؟ یعنی رئیس جمهور واقعا چنین حرفی را زده است !، اگر واقعا چنین باشد باید به مظلومیت عزیزانی که با نهایت اخلاص و روحیه ولایتی در حال مبارزه در فضای اینترنت بر علیه امریکا و توطئه های آنها هستند خون گریه کرد. و در نهایت خلوص به استقامتشان در مبارزه ای که بعضی ها پشتشان را خالی می کنند اما باز هم مردانه ایستاده اند آفرین گفت ، دوستان ارتش سایبری دست مریزاد ، کارتون درسته شماها سربازان ما در جبهه جنگ بزرگ بر علیه دشمن هستید دست مریزاد خداوند در پناه خودش حفظتان کند دلسرد نشوید این نیز بگذرد
پاسخ ها
دیر یافته
| NEW ZEALAND |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
آیا کسی‌ که با بی‌ سوادی مبارزه میکنه نظامی هست؟ آیا کسی‌ که با تبلیغات دشمن مبارزه میکنه بهش کار فرهنگی‌ میگن یا نظامی؟الان بیشتر استفاده دشمن از اینترنت در راسته فرهنگی‌ هست نه نظامی پس دیگه جای تعجب نداره کسی‌ بگه کار فرهنگ را با نظامی قاطی‌ نکنید. با خودکار هم میشه کرد تو چشم کسی‌ کشتش ولی‌ کسی‌ سلاح سرد صداش نمیکنه بلکه ابزار فرهنگی‌ میدونه .حالا تو جواب منو بده ببینم با این سوادت تو اینترنت چی‌ کار میکنی‌؟
مدیر پایگاه آیا جهاد یعنی جنگ صرفا یک عملیات فیزیکی با تسلیحات وو ... نظامیست ؟ جنگ یک لغت برای انجام یک عمل است امروز دشمن و البته از مدتها قبل در همه ابعاد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و.... با ما وارد جنگ شده است اهداف خود را مشخص و در صدد ضربه زدن و نابودی ماست از بعد اقتصادی ما را در تحریم قرار داده و بعضا به مراکز اقتصادی ما توسط عوامل تروریست خود ضربه می زند دزدی اقتصادی می کند در بعد اجتماعی به شدت مواد مخدر و فساد و فحشا را گسترش می دهد در ابعاد فرهنگی برای نابودی اجتماع دینی با ماهواره با اینترنت و تمامی کانالهای رسانه ای خود به شدت در حال جنگ تاکید می کنم جنگ با ماست این ساده لوحی است که ما متوجه این جنگ نشویم و بگوییم توهم جنگ است امروز نبرد و جنگ دشمن به خانه های معتقد ترین انسانهای ما نیز کشیده شده است و ما بعضا سرهایمان را دربرف فرو برده ایم و بجای تقویت نیروهای خودی و روحیه دادن به سربازانمان در همه جبهه ها هر از گاهی با سخنانی نسنجیده اردوگاه خودمان را مورد هجوم قرار می دهیم .
سرباز سایبری ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
9
16
اقای دکتر خود شما چه خوشتان بیاید چه نیاید به علت عملکرد ناشیانه و گاه مشکوکتان یکی از عوامل تشدید جنگ نرم بر علیه ایران هستید
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
9
17
نتیجه نشست و برخاست با اسفندیار جونه دیگه !
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
8
13
سلام بر سربازان گمنام امام زمان در ارتش سایبری
قدر مسلم وجود این ارتش از ملزومات مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی استکبار بر علیه نظام اسلامی است حال آقایان خوششان بیاید یا نیاید همه موظف به جهاد با دشمنان در همه ابعاد هستیم و به این مبارزه همانند جهاد نظامی افتخار می کنیم پس استوار و پایدار بمانید و مبارزه کنید که خدا باشماست .
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
تکبیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
7
12
آقای رئیس جمهور با چه عشقی برای شما تبلیغ می کردیم با چه عشقی پیروزی شما را در انتخابات جشن گرفتیم و با چه توانی در مقابل فتنه گران ایستادیم اما شما خوب جواب مارو ندادید اون از رئیس دفترتون که جریان انحرافی را راه انداخت و دل متدینین و اصولگراها را خون کرد و باعث اختلاف و فتنه دیگری در کشور شد و کارهایی که مصلحت نیست الان بگم و اینم از این مطلب جدیدتون که دلمون رو خون کردید نمی دونم شما را چه شده است هنوزهم وقتی بین مخالفین شما قرار می گیریم بهشون می گیم یک موی گندیده شما به صدهها نفر مثل سران فتنه می ارزد اما بد جور دلمون رو شکوندید بدجور دلمونو خون کردید آخه این چه حرفی بود چه نتیجه ای از این حرفتون می خواستید بگیرید دل کی رو می خواستید شاد کنید تو را به خدا کمی به فکر دل این مردمی که با عشق به ولایت به شما رای دادند باشید مردمی که فکر می کردند و الان هم فکر می کنند شما سرباز ولایت هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
3
9
احتمالا زیادی خسته شدی آقای دکتراحمدی تژاد
دیر یافته
|
NEW ZEALAND
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
7
6
مشکل کسانی‌ که با احمدی نژاد در گیر هستن اینه که سواد ندارن. کسی‌ به اینا یاد نداده که معلم که کارش مبارزه با بی‌سوادی هست بهش نظامی نمیگن. دکتری که کارش مبارزه با میکروب و بیماری هست بهش نظامی نمیگن.کسی‌ که در راه خدا تبلیغ دین میکنه مثل روحانیت بهش نظامی نمیگن یعنی‌ اینم نمیدونید؟
مدیر پایگاه اصلا بحث نظامی و یا غیر نظامی نیست ایشان فرمودند جنگ فرهنگی در این جنگ فرهنگی همه آحاد جامعه درگیر هستند وقتی یک سایت مستهجن با اهدافی مشخص برای نابودی ارزشهای اخلاقی جامعه با فعالیتی فوق العاده هزاران جوان ما را آلوده می کند این دیگر در محدوده فعالیت یک نظامی نیست و یا دشمن با کانالهای ماهواره همچون فارسی وان و... سعی در عادی جلوه دادن فساد در یک خانواده دهها سریال می سازد و تاثیرش یعنی نابودی بنیانهای خانوادگی یعنی رکن اصلی یک اجتماع این مطلب به یک تشکیلات نظامی صرف مربوط نمی شود بلکه آحاد جامعه را مورد هجوم قرار داده یعنی یک جنگ فرهنگی که دشمن با برنامه ریزی با هزاران ساعت فکر و تحقیق آغاز کرده و ما امروز مجبوریم بجای مبارزه با دشمن مراقب خودیها باشیم
پاسخ ها
دیر یافته
| NEW ZEALAND |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
دوست عزیز بولتن. حرف شما متین هست اما چرا کار فرهنگی‌ که برای نابودی آلودگی‌‌ها انجام میدهیم کلمه جنگ روی آن بگذاریم که در صورتی‌ که جنگ همراه با تخریب هست ولی‌ کار این ارتش سایبری ما پاکسازی هست عین جهاد نفس که با کارهای خوب انجام خواهد شد. توی دنیای الان کشوری‌های استثمار گر‌ با اسم کلمه آزادی و دموکراسی به دیگر کشور‌ها حمله کرده و شروع به استثمار آنها می‌کنن چرا ما که در حال پاکسازی هستیم از کلمه جنگ استفاده کنیم؟!! به غیر از این حرف‌ها آیا به کار نبردن کلمه جنگ نشان این هست کا از اینکار قدر دانی‌ نشده هست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
6
7
چیزایی که رییس جمهور گفته خیلی درسته، منتهی باید متن صحبت رو خوند، خداییش آدم اینجا می فهمه این سایت خبری بعضی وقتا چقدر کثیف میشن که از همون حرف یه معنی دیگه در می آرن.

رييس جمهور با اشاره به موضوع جنگ فرهنگي، گفت: بنده به اين موضوع اعتقاد ندارم، زيرا جنگ فرهنگ با بي‌فرهنگي و تعالي با سكوت است. جنگ و درگيري در دو نظام فكري و ارزشي كه در راستاي كمال انسان باشند، معنا و مفهومي ندارد.
مدیر پایگاه دوست خوبم این یعنی چی ؟ مقام معظم رهبری از جنگ فرهنگی با صراحت نام می برد اینکه من جنگ فرهنگی را قبول ندارم یعنی چی ؟ حالا هر توجیهی بکنیم سیلی اول را زده است یعنی من قبول ندارم حالا اگر بعدش یک ساعت سخنرانی هم بکنند و سعی کنند اثبات کنند دشمن مثلا بی فرهنگ و بی شخصیت و .... دیگه اصل مطلب نمی شود و دشمن از همی جمله اول برای درهم ریختن اردوگاه نیروهای انقلابی در یک عملیات روانی استفاده می کند .
پاسخ ها
خوش نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
سایت خوبم میشه بفرمایید جمله ای که آقا تعبیر جنگ فرهنگی را بکار برده اند چیه؟؟؟؟
فربد
| UNITED STATES |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
اینی که اینجا گفتی که خودش عجیب غریب تره.
ولی من هم اانتقاد دارم که این سایت متن کامل سخنرانی رو منتشر نکرده و داره روی یه جمله ی نیمه تمام مانوور میده.
محمد حسین جوهر
| SWITZERLAND |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
عزیز دل
ما تو دنیا دو نظام فکری و ارزشی که در راستای کمال انسان باشه نداریم
راه یکیست و آن هم صراط مستقیم است
صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین
روزی 10 مرتبه می گی راه یکیست عزیز دل
بعد داری دو بانده می کنی؟؟؟؟
الله ولی الذین آمنوا
از اون طرف هم
والذین هم کفروا اولیاءهم الطاغوت
راه برعکس خدا زیاده
اما راه به سمت خدا یکیست
اگه موضوع دیگری هم هست بفرمائیدتا پاسخ بدیم
دیر یافته
|
NEW ZEALAND
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
2
3
برای اینکه کمکی‌ به سواد بعضی‌ از این دوستان شده باشه این مطلب رو بد نیست بخونید.
2. پیش از این بارها از سوی سخنگوی مرکز در مصاحبه‌های مختلف تاکید شده است، انتساب ارتش سایبری به سپاه پاسداران اقدامی انحرافی است؛ متن مصاحبه ها در پایگاه اطلاع‌رسانی گرداب قابل دسترس است.
مدیر پایگاه امروز در جهان هر حرکتی که بر علیه دشن در فضای سایبری از طرف مرکز بررسی و یا نیروهای دیگر که بصورت شخصی و فردی و یا تشکیلاتی انجام می شود منتسب به ارتش سایبری می کنند و اگرنه ما خود نیز می دانیم مرکز بررسی بعضا به بسیاری از اقدمات فردی که اتقافا ضررهایی هم برای نظام دارد اعتقاد ندارد و بارها هم تاکید کرده است ما ارتش سایبری نیستیم اما امروز این نسبت به همه مبارزین ایرانی در فضای سایبر داده شده است
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
6
5
بسم الله الرحمن الرحیم
خدا را باید هزاران بار شکر کرد که سپاه از دست رس روسای جمهورها دور است وگرنه هزاران بار سپاه را نابود کرده بودند
تنها به برادر بزرگوارمان آقای احمد نژاد می گوییم آقایی که این قدر در باره فهم حرکات دشمن خبره هستی این را بدان که شروع شبکه جهانی اینترنت از سوی وزارت دفاع آمریکا بوده و اگر اشتباه نکنم در ایالت جورجیا شروع شد
غلامرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
6
4
به نظر میایدکه اقای رییس جمهور بعضی وقتها بدون فکر مطلبی رامی گویندوانگاربرایشان مهم نیست که کی هستندوجایگاهشان کجاست مثل گفتن دادن زمین 1000 متری که یک ادم کم سوادهم می داندکه چنین چیزی ازمحالات است
پاسخ ها
محمد حسین جوهر
| SWITZERLAND |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
شما چیزی از سیستم کاداستر می دونی؟
سیاست زمین دار فقیر نمی سود را می شناسی؟
می دونی چرا صهیونیست هاپولدار ترین مردم جهان هستن؟
سیاست 1000 متر زمین سیاست خوبیه اما درست عنوان نشده
چون با لحن بی سوادی برای عامه مردم مطرح شد همه بر علیهش نظر دادن
می شه در این زمینه ساعت ها مدرک و دلیل و محاسبه آورد که این مطلب درسته
اما طرز بیانش اشتباه بود
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
3
3
بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام خدمت عزيزان
اينگونه مشخص عزيزان سخن رئيس جمهور را کاملا نخوانده اند و از خبري که سايت عماريون زده اين خبر را برداشته اند و مطرح کرده‌اند. البته اين را براساس انچه در متن امده است عرض کردم
نکته دوم اينکه اقاي احمدي نژاد در اين سخنراني منکر جنگ فرهنگي از سوي طرف مقابل نيست. بلکه ميگويد چون انها جنبه غير حق دارند و بايد با زور و تزوير اين فرهنگ را مطرح کنند ما که جنبه فطري داريم نبايد به کار فرهنگي خودمان صورت نظامي بدهيم. اتفاقا پيشنهاد خوبي است چرا نميخواهيد قبول کنيد. بله ارتش سايبري خوب است براي برخي کارهاي خاص ضدفرهنگي ولي ايا ما همه کارهامان را بايد در قالب ارتش سايبري ببينيم و کارفرهنگي مان را در قالب ارتش سايبري ببينيم.
نکته ديگر که عزيزان در سخنان رهبري بايد توجه کنند ما جهاد فرهنگي داريم نه جنگ. اساسا جهاد خود يک مفهوم فرهنگي است نه يک مفهوم نظامي ما با تعبير جنگ فرهنگي از طرف خودمان داريم به فعاليت ا نها مشروعيت ميدهيم.
پاسخ ها
فربد
| UNITED STATES |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
با این حرف هایی که زدی سر خودمونو گول میمالیم.
یه سایت انحرافی رو که با کار فرهنگی نمیشه نابود کرد.اون تو رو نابود میکنه.ولی طبق قاون شرع ما اول موظفیم حقانیتمون رو به همه ثابت کنیم که میشه کار فرهنگی
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
2
4
واقعاً خود را به جهالت زده اید یا ملت را جاهل فرض کرده اید. چگونه با رمل و اسرطلاب به این نتیجه رسیده اید که منظور احمدی نژاد از نیروی نظامی، ارتش سایبری بوده است. یعنی شما نفهمیده ای که منظور ایشان برخوردهای نظامی گرانه سر چهارراهها و بالا رفتن چریکی از دیوار خانه ها برای قطع بشقاب ماهواره ها و به تبع ان برخوردهای شدید و ایذایی با معترضان این رفتارها بوده و نه ارتش سایبری. کاش یک ذره از هوش و درایت داشتید تا از سرنوشت قدرت طلبان پیش از خودتان همچون جماعت کارگزار و مشارکتی و پدر خوانده های ان ها درس می گرفتید. آن ها با رفتارهای خود در دوران قدرت، عامل محبوبیت احمدی نژاد شدند و گرنه همان مردم تهران نیز به اندازه ی کافی شناختی از احمدی نژاد نداشتند چه رسد که دی را برای سمت ریاست جمهوری انتخاب کنند. آن ها در حقیقت از بغض معاویه به علی پناه بردند. در حال حاضر نیز نمی فهمید که با این دشمنی های جاهلانه و ادعاهای بی سند و کودکانه تنها بر محبوبیت وی دامن میزنید. ادعاهایی همچون انحرافی گری، بدون آن که حتی بتوانید در طی یک مقاله منطقی به نقد نظرات وی و اقدامات او در رابطه با این ادعا بپردازید. آخر انحراف از چی؟ اگر منظورتان انحراف از نظریات شما است یا انحراف از اصول دین؟ این همه آدم ملبس به روحانیت و شخصیت های مدعی مرجعیت کدامشان یک جلسه به نقد علمی و منطقی رفتارها و سخنان و نظریات وی پرداخته و نشانه های مستند انحراف وی و مشایی و دیگر اطرافیان ان ها نسبت به اصول دین را ارائه کرده اند. بنشینید و بررسی کنید و از خودتان بپرسید که این همه مسلمان نمایی کردید و خود را عین اسلام خواندید و انتظار دارید که دنیا شما را الگوی خود برگزیده و در راه شما گام بردارد، اما در این چند ساله در تخریب شخصیت این بنده خدا(تحمدی نژاد) چقدر سخنان وی را تحریف کرده و به دروغ متوسل شدید.(مثل همین داستان برابر کردن انسان و خدا). این همه تخمت زدید و اهانت کردید. حال با توجه به اینکه در اسلام شیعی بر تطابق این دورغ گویی ها و بردن آبروی مسلمان با گناه کبیره تأکید شده است. چه عاقیبی برای خود متصور هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
برادرم شما متنی که نوشتی خیلی مربوط به این خبر نیست ها
آقای دکتر گفتن به جنگ فرهنگی معتقد نیستن
لطفاً خلط مبحث نفرمائید
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
5
3
من به محمود احمدی نژاد رای دادم نه محمود مشایی نژاد.
پاسخ ها
HRSB
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
ميخوای رأی تو هم پس بديم؟!
HRSB
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
2
فقط اميدوارم اين مطلب رو از روی جهل زده باشيد نه عناد.
مدیر پایگاه انشاالله که ما اشتباه کرده باشیم انشاالله که رئیس جمهور محترم با همه توان در مبارزه ای که دشمن در ناتوی فرهنگی و نهایتا جنگ فرهنگی وارد شده پشتیبان نیروهای انقلابی ایران است انشاالله ما جاهل باشیم و برداشتمان اشتباه ، ولی این را می فهمیم که رهبر عزیزمان گفت شبیخون فرهنگی تهاجم فرهنگی ،ناتوی فرهنگی ، جنگ فرهنگی و برای ما فقط با توجه به هزاران مستند قابل لمس برای همه همان چیزی که رهبر عزیزمان گفته است ملاک است.
شادی خاچیكیان
|
UNITED STATES
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
1
كاملا با نظر رئیس جمهور آقای دكتر احمدی نژاد بعنوان مدرس علوم انفورماتیك با گرایش تكنولوژی های مالتی مدیا تحت ماكروسافت موافق هستم.
اگر بخواهم دلایل را یك به یك بشمارم از حوصله ی این بحث خارج است و اگر ساده گویی كنم باعث رنجش و یا شكایت برخی دیگر از دوستان میشوم. لذا به گفتن كوتاه مبحثی مبادرت میورزم كه خالی از لطف نیست.

اساسا واژه ی جنگ در زبان فارسی با تعبیر این واژه در زبان لاتین یعنی "وار" تفاوت هایی دارد. اصلیترین تفاوت های آن مدلل شده به ادوات و تجهیزات و اصولی كه با نظامی گری یكی انگاشته میشوند.
یقینا دكتر احمدی نژاد با توجه خاص به این واژگان و تعابیر آن و توجه به لحن صریح مشاوران خود و سیطره ی مطبوعات كشورهای لاتین زبان در نگرش عمومی مردمان در غرب نسبت به ایران درصدد هستند میزان تنش را نسبت به حركت های بسیار خطرناك منتهی به ایران در سایبرنتیك به حداقل ممكن برسانند. به چه دلیل ؟!
یك مثال از چند مورد: به خاطر داشته باشید كشور ایران در شبكه ی جهانی اینترنت بعنوان سرویس دهنده ی اصلی مطرح نیست و این در حالیست كه دپارتمان تشكیلات سایبرنتیكی ایران بخاطر باز بودن درگاه های بیشمار در حجمه ی انبوه دیتای در حال سند و ریسیو مصون از خطر نیست...
فراموش نكنید تا چندی قبل سرورهای زیمنس در نیروگاه اتمی بوشهر چگونه مورد حمله بودند و آلودگی استاكسنت بعقیده ی شخصی من هنوز بطور كامل پاكسازی نشده است.
وقتی بجای ادعای صریح فرهنگی به اون هایی كه متولی تكنولوژی هستند بی پروا گروه ها اعلام جنگ میكنند. شاید دولت ها و كشورهای غربی سكوت كنند و دست به تحركی تلافی جویانه نزنند ولی مطمئنا افراد و گروه های بیشماری تنها برای اثبات برتری خود دست به كار خواهند شد.
نتیجه واضح هست...
طبق آنچه صریحا باید بدان اشاره كنم این سیاست كاربردی حتی در كشوری مانند آمریكا برای كمتر شدن حملات هكینگ به شبكه های كامپیوتری بین دولتمردان و شركت های خصوصی و دولتی خرد و كلان رواج دارد.
پس صرفا از دیدگاه زبان شناسی، قضاوت های خاص و عام و علی الخصوص تكنولوژی كاملا حق با دكتر احمدی نژاد است. ;)
بنده های خدا... یقین دارم دكتر احمدی نژاد گرچه گاهی بخاطر برخی سخنرانی ها در غرب مورد انتقاد بودن و هستن ولی تیز بینانه دارن برای امنیت امروز و فردای ایران سایبرنتیكی كار می كنند. بقیش رو خود دانید...
بعید می دانم نیروگاه اتمی بوشهر كه بتازگی هم بخش هایی از آن به همت دكتر احمدی نژاد و گروه كاردان ایشان و زحمات چند ساله ی سایر عزیزان راه اندازی شده تاب حمله ی دیگری را داشته باشد. مخصوصا در مورد میزان خسارات انسانی و غیر انسانی در صورت تهاجم سایبری بعدی محاسبات دقیقی صورت پذیرفته و راهكارهای مقابله و ... اما در صورت حالت جنگی یافتن قضایا حتی میتواند به یك فاجعه ی بین المللی تبدیل شود. چرا كه یقینا در قلب راكتورهای نیروگاه بوشهر طبق پیش بینی ما پلوتونیوم در حالت غتی سازی شكل گرفته است و ...
مدیر پایگاه خانم شادی البته بعد از نظرات متفاوت شما در موارد متعدد تقریبا متوجه هستیم شما چه منظوری از طرح این نظرات دارید اما باید عرض کنیم این نظر در نهایت ساده انگاری مطرح شده لازم بذکر است دشمنان نظام هرگز در طول این 33 سال از حالت جنگی در تمام زمینه ها در مورد ایران دست برنداشته اند آنجایی که توانسته اند مستقیما وارد نبرد شده اند و آنجایی که نتواسته اند بصورت غیر مستقیم و امروز در فضای سایبر و مسائل فرهتگی دشمن با همه توان به مقابله با ایران آمده است و اگر هر کاری بتواند بازهم بصورت مستقیم و یا از طریق همراهانش انجام می دهد حضور صدهها سایت و وبلاگ و شبکه نهای اجتماعی و گروههای اینترنتی در زمینه مسائل ضددینی و مستهجن و ضدامنیتی و ضد نظام و.... تولید روزانه صدهها فیلترشکن و تحریمهای مختلف سایبری و هک سایتهای ایرانی و محدود کردن سایتهای ایرانی از طریق شرکتهایی که سرور خارجی دارند و... همه و همه نشاندهنده این است نیروهای سایبری ایران وارد یک دفاع مقدس دیگر برای حفظ ارزشهای اعتقادی و دینی در مقابل دشمن شده اند حالا شما اسمش را هر چی می خواهید بگذارید اما اگر قرار بود ما در زمین دشمن با قواعد دشمن بازی کنیم امروز انقلاب اسلامی برقرار نبود و 8 سال دفاع مقدس را نمی توانستیم مدیریت کنیم ما در جنگ سایبری و فرهنگی بر اساس قواعد و اعتقادات خودمان با دشمن مقابله می کنیم و سعی می کنیم دشمن را در زمین خودش نابود کنیم و این برای فعالان سایبری ایران یک جنگ تمام عیار است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
1
0
چیز عجیبی نیست
شادی خاچیكیان
|
CHINA
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
0
بولتن جان در صورت امكان از انتشار این گفته های من در این كامنت اجتناب كنید.
ببینید دوست گلم با نگرش شما كه البته در كمال آرامش به اون احترام میذارم واقعا اگر بخواهیم به مقولات سایبری و بخش فعالیت های ژورنالی اون تمركز كنیم و در عین اینكه در مقولاتش جنگ رو مد نظر قرار دهیم دقیقا از نگرش ناظر خارجی امثال من و امثال شما در این جنگ در مقابل یكدیگر ایستادیم.

همونطور كه گفتم به ساده ترین شكل مبحث رو دنبال كنیم كه باعث سوتفاهم احتمالی بیشتری نشه.
در اینكه از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی در غرب برخی مخالفت صریح با دولت وقت ایران داشتند یك مقوله ی نهادینه شده در فلسفه ی این كشورهای دین گریز هست. اگر توجه كنید اكثریت كشورهایی كه دولت های اون خالی از هر نوع نگرش دینی هست اصلا با نظام اسلامی جمهوری اسلامی مخالفتی دیده نمیشه و اون هارو میشه خنثی قلمداد كرد. حالا دقت كنید به كشورهای آمریكا و یا انگلستان. این كشورها كه آزادی های مدنی و حق شهروندی مطابق با منشور حقوق بشر هست مردم در عرصه ی سیاست بسیار خوب مانور میدند ولی خب به صراحت ریشه های دولت های فعلی این كشورها هم دینی و مسیحی یا یهودی هستند.
این قضیه ایستادن مسیح و یهود در برابر اسلام و بگونه جنگ های صلیبی حتی تا امروز ادامه داشته و ناخواسته كشورها رو در مقابل یكدیگر قرار داده و تنها بخاطر دولت های اون كشورها از دشمنی مستقیم و غیر مستقیم جز ضرر و زیان هیچ چیز عاید مردمان این دو یا چند سرزمین نشده...
از این مطلب گذشته. جمهوری اسلامی از ابتدای روی كار آمدن با شعایر و سیاست مرگ بر آمریكا و اسرائیل پیش رفته و گذشته از اسرائیل، كشور آمریكا جزو ابر قدرت های بزرگ دنیا میباشد كه رك بگم قدرت خود رو از دانش مردمانش كسب فیض كرده نه از سیاست مداران و مدیران ناظر این كشور بزرگ.
نتیجه واضحه سیاست اعلام دشمنی با آمریكا خواه ناخواه هر كشوری رو متاثر از تاثیراتش میكنه. بعبارتی آمریكا بخاطره سیطره و نفوذش در اقتصادی كه جهانی لقب گرفته با كوچكترین نوسان و یا تصمیمی مستقیما بر روی كشورهای دیگر دنیا تاثیر آنی میگذارد.
حالا با توجه به اندیشه ی دنیایی واحد كه كمی متفاوت از اندیشه ی اتحاد كشورهای اسلامی در جهان است طلایه دار امنیت و حقوق بشر شده و خب همیشه حتی در جمع انسان ها اونی كه از بقیه یجورایی برتری هایی داشته نقش رئیس و مدیر و پدر و مادر و استاد و راهنما را ایفا كرده و با توجه به این خصوصیت نوع بشر شكی نیست آمریكا بنیان گذار واژه هایی مانند نظم نوین جهانی است.
تا اینجا به درستی و غلطی اركان سیاسی اعتقادی كشورهایی مثا آمریكا یا ایران و ... كاری نداشتیم و البته نیاز هم نیست وارد اون وادی شویم.
صرفا به مقوله ی خودم یعنی شادی و شما یعنی بولتن میپردازم...
با توجه به نكته ی مورد اشاره در اول بحث كه جنگ های صلیبی هرگز رسما به پایان نرسیده و تكامل دانش و تكنولوژی و به موازات اون جامعه ی بشری و تكامل سیستم های سیاسی مدیریتی و... و این اواخر ورود دانش كامپیوتر و در روند خانه سازی و بومی یازی این تكنولوژی از گرانقیمت به ارزان قیمت شبكه ی اینترنت هم متولد شده و راهی بسیار پر شتاب را تا رسیدن به این مرحله طی كرده است.
خب چرا گفتم خود شما و من ؟ چون بطور واضح شما از لحاظ دینی مسلمان و من مسیحی هستم.
بگذریم از اعتقاد قلبی من و شما نسبت به اسلام و مسیح و وفاداری درونیمون نسبت به اون ها ولی خب این الزام یقینا در برهه هایی از زندگی ما دو تن باعث شده هر یك بعنوان انسان راهی را در پیش بگیریم.
این خصوصیت همه ی ابنا بشر هست.
خب كمی شفاف سازی كنم. الزامات و اعتقادات و ارزش های شما باعث شده كه صریحا بعنوان مسلمان حامی مقام ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و شیعه ی دوازده امامی یكی از میلیون ها تن باشید كه این تز رو تائید و از اون پیروی میكنید.
حالا من هم به طبع در تز خود پافشاری میكنم. دقیقا چنین موضوعی من و شما رو در مقابل هم قرار میده... حالا با امكانات و تكنولوژی فعلی به سمت و سوی این فن آوری های مدرن نیرویم و به این جنگ حالت ادبیاتی و فرهنگی می دهیم.
بگذریم از رویكرد دولت هایی كه ما با طرفداری از تز خاصی در واقع از اون ها هم پشتیبانی میكنیم و طبیعتا در حركات درست و غلط اون ها هم ما ناخواسته شریك میشویم...
این مقولات بطور كلی حالت جنگی پیدا میكنند و ما راه گریزی نداریم برای رهایی از اون ها... بعبارت صریح در صحیح و ناصیح اون چه بخواهیم چه نخواهیم شریك شده ایم و اگر جزئی یا كلی از این تز رو رد كنیم در واقع وجود اندیشناك خود رو نقض كردیم.
همچنین در چنین رویكرد نوین جنگی ما با پیروی از اندیشه ی محض خود را ناخواسته درگیر تمامی مشكلات ریز و درشت فردی و جمعی كردیم و در صورت اشتباه اون ها ما هم گناهكار جلوه خواهیم كرد...
قضیه بیش از حد كش اومده. بحث رو اینجور جمع و جور میكنم كه تز من و شما پیرو و مباشر قواعد مختلفی از زندگی نوع بشر هست.
حالا فرض رو بر منوال حقیقت میگذارم و مثلا در تز شما هرگونه تبلیغ جنسیتی از جانب مونث گناه و همچنین بر اساس قوانین كشوریتون جرم تلقی میشه در حالی كه در تز اندیشه ی اینجانبه اینطور نیست و آزادانه از ارتباط انسانی زنان و مردان حتی بوسیدن، جز ارتباط جنسی هیچگونه جرمی تلقی نمیشود و ...
رویكرد تزهای ما زندگی ما رو جهت بخشیدن. جز این نبوده در نتیجه همه ی اعمال ما حتی در تكنولوژی نیز برگرفته از اندیشه هامون هست.
لطفا بر من خرده نگیرید بخاطر دیالكتیك كانتی مبحث ولی خب این روش منتهی به عالیترین منطق و نتیجه هست.
خلاصه رفتار من در نت از تز اندیشه ی من گناه نبوده ولی از دیدگاه تز شما جرم و گناه تلقی میشود.
حالا این بدون تمایل قلبی ما رو با حالت جنگی در برابر هم قرار میدهد.
حالا سرنوشت من و شما رو منطقه ی سكونت و تز جاری مدیران مسئول سرزمین هامون روشن میكنه.
در همین تعاملات كشورهای ما نیز در مقابل هم قرار گرفته اند و بگونه ای این جنگ های صلیبی هزاران ساله ادامه پیدا كرده.
نكته ی نهایی و نتیجه گیری این هست بدلیل اینكه هم من و هم شما داعیه ی حق و اصالت تز اندیشه هامون رو داریم در صدد اشاعه ی اون به سرتاسر دنیا هستیم.
متاسفانه این رویكرد به ادامه ی این جنگ ها می انجامه.
در مورد آقای احمدی نژاد و ... واضحه به مصلحت جمع بعنوان مدیر مسئول كشورش نگاه میكنه مگر اینكه در مشاعر خود دچار مشكلی باشند كه در صلاحیت من یا شما هم نیست قضاوت در مورد مدیرانی كه به رای جمع به مدیریت رسیده اند.
خلاصه فكر میكنم تاكنون در تالار گفتمان شما تا به این حد وراجی نكرده بودم ولی یقینا شما یا من تنها تز اندیشه ی یكدیگر رو تا حد كمی شناخته ایم و این خالی از انسانیت وجودی من یا شماست.
بولتن با توجه به اهمیت این تزهای اندیشه بیا امیدوار باشیم این جنگ ها بر دامنه ی اون گسترده نشه. یا حداقل من بر این باورم...
پوزش این این همه استدلال و صحبت اضافی. جهت روشنگری بود. همچنین من شباهتی به اون عزیزان كه دائما ناشناس پیام میدند نیستم و اگر واقعا در قلبم شما رو دشمن خودم میدونستم هرگز با هویت حقیقی خودم پیام نمیگذاشتم در سایتی كه مخالف تز اندیشه ی من هست.
برای حداقل اثبات ادعای دوستانه و انسانی خودم دعوتتون میكنم اگر مایل بودید در فیسبوك شادی خاچیكیان رو سرچ كنید. تا حداقل با سیمای این دو رگه ی ایرانی آذری بیشتر آشنا بشید.

بی نهایت ممنونم از مطالعه ی متنم كه خیلی هم طولانی شد.
با امید به آینده ای متحد بین همگیمون كه این جنگ های صلیبی، با شمشیر، با تفنگ، با قلم به پایان رسیده باشه............
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین